תוכלו לומר, ובצדק, שהתשובה לשאלה הזאת השנה מובנת מאליה. אבל האם היא באמת כזאת קלה? יש השנה שני סרטים שהיו לוקחים ביד אחת קשורה מאחורי הגב כל סרט אחר בכל שנה אחרת; ואם תעברו על הרשימה תראו שגם מלבדם, לא חסרים סרטים לצפות להם. זאת שנה טובה. מבחינת ציפיות, לפחות.
לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2012?
- עליית האביר האפל: כי דשא זה באסה (37%, 333 קולות)
- ההוביט: מסע בלתי צפוי: יש שם גם טבעת באיזה מקום (21%, 192 קולות)
- הנוקמים: סופר-גרופ של גיבורי על (8%, 71 קולות)
- Django Unchained: המערבון של קוונטין טרנטינו (7%, 67 קולות)
- פרומתאוס: רידלי סקוט חוזר לחלל (5%, 49 קולות)
- אמיצה: החדש של פיקסאר (5%, 49 קולות)
- משחקי הרעב: ההארי פוטר הבא, או הדמדומים הבא? (5%, 47 קולות)
- גרביטציה: אלפונסו קוארון בחלל (2%, 17 קולות)
- הוגו: מרטין סקורסזה בתלת מימד (2%, 15 קולות)
- כרוניקה בזמן אמת: הכל בגלל טריילר אחד (2%, 14 קולות)
- הבקתה ביער: אנטי-אימה של ג'וס ווידון (1%, 13 קולות)
- גברים בשחור 3: בכל זאת, קאמבק? (1%, 12 קולות)
- עלובי החיים: גירסת המחזמר, עם יו ג'קמן והבמאי של "נאום המלך" (1%, 10 קולות)
- הדיקטטור: סשה ברון כהן שולט (1%, 8 קולות)
- הארטיסט: אילם, צרפתי, וזוכה האוסקר הבא? (0%, 4 קולות)
- סקייפול: ג'יימס בונד מכה ב-23ית (0%, 3 קולות)
מס' מצביעים: 902
Loading ...
עלייתו של האביר האפל
היתה התלבטות קשה בין זה ל"הנוקמים" אבל בגלל שג'וס צריך חופש יצירתי להיות הטוב ביותר שהוא מסוגל, ומארוול פשוט לא יתנו לו את זה, ונולאן כן מקבל את זה מוורנר ואי אפשר לדעת למה לצפות מסרט הבאטמן האחרון (הוא אפילו יכול להרוג את באטמן), אני בוחר בסרט שלו. למרות שאני מעריץ גדול יותר של ג'וס ווידון משל נולאן.
עם כל אהבתי לספר 'הוגו קברה'
אני די בספק אם אלך לקולנוע לראות את 'הוגו' בתלת מימד, ביחוד שהוא יצא בארה"ב באוקטובר 2011…
התלבטות קלה בין ''הוגו'' ל ''נוקמים''
לפני ששמתי לב ש "אמיצה" ברשימה, בכל זאת, פיקסאר .
הצבעתי למובן מאליו
לעזאזל איתך, רד פיש, למה אפשר להצביע רק לאחד?! TDKR קיבל את ההצבעה שלי, אבל הנה רשימה חלקית של סרטי 2012 שאני מצפה להם בכליון עיניים:
משחקי הרעב, הנוקמים, סקייפול, כרוניקה, Djagno, איש על הקצה, עמי ותמי – ציידי המכשפות (וואו, זה נשמע מעפן בעברית), American Reunion, אברהם לינקולן – צייד הערפדים, Ted, Looper, World War Z
כמובן שיש עוד שאני מצפה להם, אבל הסרטים הנ'ל נשמעים לי הכי מעניינים.
Looper
כנראה שהייתי בוחר בו אם הוא היה מופיע בסקר. רייאן ג'ונסון נכנס די מהר לרשימת הבמאים שאני מחכה לכל סרט חדש שלהם
העלילה נשמעת מסקרנת,
וגם הכוכבים טובים, רק ש…. ברוס וויליס בתור ג'וזף גורדון-לוויט מהעתיד? ברצינות? מי ליהק כזה דבר מופרך?
גם לי הייתה הבעייה הזו...
כלומר, לבחור, כי "משחקי הרעב" ו"אמיצה" מדורגים אצלי גבוה במדד ה"סקוווייי". בסוף בחרתי ב"אמיצה", כי את העלילה של "משחקי הרעב" אני כבר יודעת. זה גם ספר די "קולנועי", אז לא נראה לי שהם ישנו הרבה ממנו.
אני גם ממש מחכה ל"עלובי החיים" (למי אכפת מיו ג'קמן? הלנה בונהאם קרטר הולכת להיות גברת טנרדייה!). ראיתי את גרסת האולסטארס, אבל היא הייתה כמו הופעה של זמרים, אז זה לא באמת המחזה (אם מישהו גוסס, הוא שר על זה בעמידה, זה נראה קצת מטופש). השירים במחזמר הזה לא כל כך לטעמי (יותר מדי חזרות, פחות מדי שירים שנבדלים אחד מהשני) – אבל נראה לי שזה דווקא יעבוד טוב בתור סרט. במיוחד אם יקצצו חלק מהשירים (כי כולם דומים אחד לשני גם ככה).
חח
תראה כמה הרשימה הזו מגניבה בראיה לאחור..
ספיידרמן, מישהו?
(ל"ת)
ת'אמת, לא ממש..
עם כמה שאני אוהב את אנדרו גארפילד ואמה סטון, הריבוט הזה, גם אם הוא שונה קצת מהראשון של טרילוגיית סאם ריימי, נראה לי מוקדם מדי ודי מיותר. כנראה אני אלך לראות אותו, אבל אני לא בדיוק סופר את הימים ליציאתו…
לדעתי דווקא יש לכלול אותו בסקר
בכל זאת מדובר בסרט חדש של אחד מגיבורי-העל האהובים בכל הזמנים (מה גם שאני משוכנע שיש יותר אנשים שמחכים לספיידי מלאשר, נניח, עמי ותמי ועלובי החיים).
וגם, הבמאי שלו הוא מארק ווב (!קרש!...?)
שביים את "500 ימים עם סאמר", שזכה, בצדק, להמון פופלריות באתר. וגם, אמה סטון!
כן באמת למה הוא לא כלול?
וגם לינקולן צייד הערפדים, וגם Frankenweenie, אני עדיין לא וויתרתי על ברטון.
הנוקמים
כי עברו 11 שנים מאז שנולאן יצר סרט שאהבתי, וכי ההוביט זה נחמד, אבל לא ג'וס נחמד.
Chronicles גרם לי להתעניין בו בטירוף
אחרי שצפיתי בטריילר. הוא יכול להיות סרט סופר-מעניין או פלופ עם פוטנציאל גדול. "עלייתו של האביר האפל" כמובן מלא ציפיה גם כן, אבל בחרתי ב-"Django Unchained" של טרנטינו. הוא פשוט יכול להיות כ"כ מגניב. במיוחד אחרי "ממזרים" שלדעתי הוא אחד הטובים ביותר שלו.
יש עוד הרבה שמחכה להם שלא ברשימה. אלו הכי מסקרנים אותי כנראה ממה שמופיע כאן.
טוב שאני לא חייב לבחור רק סרט אחד לראות שנה הבאה
כי לבחור איזה סרט אני הכי מצפה לו הייתה בעיה לא פשוטה (ראו ערך: בעיות שטוב שיש).
אתם באמת צריכים לשנות את הסקר
"לאיזה סרט שאינו 'עליית האביר האפל' אתם הכי מצפים ב-2012?"
כי עוד לפני שהצבעתי ידעתי מה יוביל ומה בוודאות ייקח. וכמעט כל מי שהצביע אחרת הצביע ככה כנראה כי לא נעים ללכת עם הזרם :)
דווקא אין לי בעיה להיות קונפורמיסט כשזה נכון,
אבל עם כמה שהאביר האפל היה מוצלח, לא נחרט לי הרבה בזכרון מעבר להופעה של הית' לדג'ר.
ההמשכון של 2012 מקבל רק מקום שלישי אצלי, די רחוק מאחורי ההוביט והנוקמים.
ואיירון מן 2 ות'ור כן נחרטו אצלך אצלך בזיכרון
עם כל ההערכה שלי לנוקמים, ויחד עם הידיעה שמדובר בבמאי אחר, אני באמת לא רואה איך זה הולך להיות כל כך שונה, סרט עם הרבה גיבורי על מגניבים, אבל בלי עומק.
נו, הנה מה ששונה - יהיו *הרבה* גיבורי על מגניבים.
וגם הבמאי זו סיבה לציפיות גבוהות מבחינתי.
אני איתך,
אבל עדיין היה ברור לגמרי שהאביר ייקח.
זאת אומרת, הסרט כולו היה מוצלח מאוד, אבל רק הג'וקר היה בלתי-נשכח ברמה של לבטל את היכולת של סרטים אחרים להשתוות לו (ואגב, גם אם הוא לא היה מת – אולי חזרה על אותה הדמות לא הייתה רעיון טוב בכל מקרה).
(אני, אגב, הצבעתי ל"אמיצה", אבל אחרי התלבטות קשה).
ממש לא מסכים
האביר האפל הוא סרט מבריק. הית' לדג'ר מעולה, אבל מעבר לזה הדמות של הג'וקר מעולה. נשפכו על זה לא מעט מלים בביקורת על הסרט, אבל ברצינות, זה שיש בסרט משהו אחד ממש מדהים לא אומר ששאר הסרט פחות טוב.
חוץ מזה, "אמיצה" נראה כמו 100% טמפלייט. כאילו כן, פיקסאר פיקסאר ווהו, אבל אין שום דבר מלהיב לגבי הסרט הזה פרט לכך.
זו לא הנקודה שלי,
אני מסכימה שזה היה סרט מצויין, אני פשוט לא מאמינה שהסרט הבא יהיה מצויין כמו הקודם. מה שעשה מבחינתי את ההבדל בין האביר ל… למשל… אינספשיין, שגם הוא בתכל'ס היה מצויין (כן, גם אם סטושי קון עשה את זה יותר טוב), היה הדמות של הג'וקר. זה מה שהיה יוצא דופן ומורם על פני כל שאר הסרטים המצויינים הרבים. לכן האביר הוא מעבר לסרט מצויין, ואילו האביר 2 בטח יהיה רק מצויין, אבל more of the same.
כנ"ל ההוביט – more of the same. אני בטוחה שאהנה משניהם, ומצפה להם, אבל מבין כל הסרטים, הסרט שאני חושבת שיהיה לי הכי כיף לראות הוא אמיצה – למרות שבמידה רבה הוא גם יהיה
more of the same.
פוי, אינספשן
בכל מקרה, אני למעשה מצפה ש"האביר 2" יתעלה על קודמו, בדיוק כמו שהאביר האפל התעלה על "באטמן מתחיל". כשנולאן טוב, הוא ממש מצוין, ועד עכשיו הסדרה לא אכזבה, אז אני לא רואה סיבה להנמיך ציפיות. לא מזיקה גם העובדה שאפשר באמת לחשוש לחיי ויין מנימוקי צעש"ס 3.
הייתה פעם טרילוגיה שבה באמת מתו הגיבורים בחלק השלישי?
בכל מקרה, ציפיות גבוהות מעולם לא עשו טוב לאף סרט.
ברור, כמו למשל
[ספוילר], [ספוילר], וכמובן טרילוגית [ספוילר].
נו באמת.
עם כל הכבוד לנולאן ולמעריצים, יש שם מתחרים רציניים למדי. לשלול את האפשרות שמישהו יצביע להם כי הוא באמת רוצה זו הגזמה – בכל זאת יש כמה אנשים שלא השתגעו על האביר האפל.
סינקדוכה, אוקראינה (או איך שלא קוראים לו)
אני יודע שבכלל לא בטוח שהסרט הזה יגיע לקולנוע אי פעם ובטח שלא בשנה הבאה, אבל כן היה כתוב במאמר המלא ב-GQ שהוא "צפוי" לצאת ב-2012 אם אני לא טועה. בכל מקרה, מבחינתי הוא ראוי להיכנס לרשימה.
אין בכלל תחרות - הטרילוגיה מקבלת פריקוול...
שר"ה זו מבחינתי ה-טרילוגיה. לא הסנדק, לא מלחת הכוכבים, ולא שום דבר אחר.
אין עוד הרבה סרטים שהייתי נשאר ער כל הלילה בחמישי הקרוב כדי לראות, ולשום סרט אני לא מצפה כמו להוביט.
למרות שחצי מעולם הקומיקס בידיים של ג'וס ווידון זה מתחרה ראוי בהחלט… :)
איך שכחתי את Movie 43!
http://www.imdb.com/title/tt1333125/
התקציר הוא 'סרט שמורכב ממערכונים קומיים'.
אז נכון, יש סיכוי שזה יהיה כמו תכנית SNL ממש ארוכה ולא כל הבדיחות יצליחו, אבל לעזאזל, תראו את הקאסט הזה! נראה כאילו כל הוליווד התגייסה לדבר הזה, והפעם גם יש סיכוי שיצא מזה משהו טוב, בניגוד ל'ולנטיין', 'סילבסטר' וכל השטויות האלה.
ג'ייסון סודקיס כבאטמן? Your argument is invalid.
ככל הזכור לי, מעולם עוד לא קרה
שסרט עם המון-המון-המון-המון כוכבים, שלא לדבר על המון-המון במאים, יצא טוב, או יותר מבינוני.
תמיד יש פעם ראשונה (;
אמרתי, די בטוח שחלק / רוב ההומור לא יצחיק את כל האנשים ואולי זה יהיה פלופ השנה, אבל כרגע זה בהחלט מסקרן אותי.
אושן הראשון?
ואולי האושן שלפני הראשון, של הראט-פק?
for a few good men?
סרט מעולה!
זה מש-אפ של "בחורים טובים" ו"בעבור חופן דולרים"?
(ל"ת)
"בעבור חופן בחורים"?
זה ז'אנר אחר לגמרי…
Sin City נחשב?
וגם ארבעה חדרים היה מצויין, והוא ממש מורכב מארבעה קטעים קצרים של במאים שונים, אם זכור לי נכון.
לא יכולה לחשוב על עוד, וגם הגוגל לא מוצא עוד דוגמאות מוצלחות (או דברים שלא ראיתי).
סינסיטי. בהחלט סינסיטי.
(ל"ת)
אהבה זה כל הסיפור?
(ל"ת)
"פריס, אני אוהב אותך".
יש, יש, תמיד יש..גם אם לא הרבה.
בתחום סרטי מלחמה, דווקא כן.
"היום הארוך ביותר" אמנם ארוך מדי לטעמי, אבל נחשב בצדק לסרט למעלה-מבינוני (בימד"ב 7.8, זה משהו כמו 'טוב'), למרות כמה במאים וכמות בלתי-נתפסת של כוכבים (ביניהם, כולל תפקידים זעירים, פול אנקה, שון קונרי, ריצ'רד ברטון, ג'ון וויין, הנרי פונדה, רוברט מיצ'ם…)
גשר אחד רחוק מדי
http://www.imdb.com/title/tt0075784/
אבל למה להקשות עלי ככה?
נגיד והצלחתי לצמצם את התלבטויותי בין באטמן/אוונג'רס/ההוביט.
ואז הבנתי שעם כל הכבוד שיש לי לנולאן, אוונג'רס זה סופר מגניב (וג'וס וגיבורי על ומארוול ומלא אחת אחת אחת) וההוביט זה המשך לטרילוגיה שאפשר להחשיב כמה שגרם לי להתאהב בקולנוע.
מה שאני מנסה להגיד, יש לי בנתיים תיקו, ואני *אולי* אחזור אליכם עם תשובה.
(הו 2012, מה עשית לי, משכנתא אני צריכה לקחת על כמות הפעמים שאני רוצה לבקר בקולנוע בשנה הזאת)
הארטיסט
לא רוצה לבאס, אבל לחלוטין לא עומד בציפיות האדירות. אחלה סרט אילם, אבל זה הכול. מתאים למי שהיה הולך לקולנוע לראות את זה גם אם שנת היצור הייתה 1920 ולא 2012
מש''א
(ל"ת)
איך שכחתם וכו
מאסטר- החדש של פול תומאס אנדרסון (בלי נדר זוכה האוסקר הגדול ב-2012, מה אכפת לי לעורר ספקולציות חסרות בסיס)
פרנק או פרנקי- החדש של צ'רלי קאופמן
לינקולן של ספילברג. ויש גם משהו של האחים כהן כמדומני
מעבר לזה, הציפייה שלי מחולקת בין דג'אנגו לגראביטי של קוארון- לא סתם אלפונסו קוארון בחלל, אלא על פי השמועות בשוט אחד
יהיה מאוד משמח
אם "המאסטר" ו"פרנק או פרנסיס" ייצאו ב-2012, ועוד יותר – אם הם יצאו ב-2012 *בארץ*. אבל אין לזה שום ראיות כרגע, ולמען האמת הסיכוי נראה קלוש למדי.
אוקיי
הקטנוניות מכה שנית: לפי הטיעון הזה, אין גם שום סיבה ש"דג'נגו", "עלובי החיים" או "גרביטציה" ישתתפו בסקר. אלה סרטי סתיו-חורף בארה"ב ואלוהים יודע מתי הם יופצו כאן.
אומר זאת כך: לפחות באופן אישי, הציפייה לסרט החדש של פי-טי-איי שאמור לצאת בערך עוד שנה עומדת על פי אלף יותר מהציפייה לקשקוש הבימתי הצפוי עלי אדמות מאת הנוכל שגנב לפינצ'ר את האוסקר
קודם כל, הבנאדם במאי, לא נוכל.
הוא לא חכך ידיים וצחקק ברשעות כשהוא עשה את הסרט במחשבה איך הוא גונב לפינצ'ר את האוסקר.
שנית, לסרטים של אנדרסון וקאופמן אין תאריכי הפצה. לא בארץ ולא בחו"ל. *אם* הם ייצאו בסוף 2012 – ושוב, אין שום מקור מוסמך כרגע שטוען שזה מה שיקרה – זה כמעט *ודאי* שהם יופצו בארץ בינואר-פברואר 2013, כמו כל סרטי לקראת-האוסקר. ל"דג'נגו", לעומת זאת, יש תאריך הפצה בחו"ל וגם בארץ, שניהם (בסוף של) 2012. הם עשויים עוד להשתנות, כמובן, אבל כרגע זה מה יש. "עלובי החיים" או "גרביטציה"? מי יודע: בארה"ב הם ייצאו ב-2012, בארץ – אלוהים גדול.
קשה לי להאמין שסרט תלת מימד עם סנדרה בולוק
וג'ורג' קלוני לא יצא בארץ.
הוא בוודאי ייצא, השאלה היא מתי.
(ל"ת)
זהירות! תגובה שמתייחסת לכל אחת מהאופציות בסקר!
עליית האביר האפל – כן, גם אני מחכה לזה כמו כולם, מסיבות שלציין אותם יהיה סתם בזבוז זמן. אבל החלטתי שלא להצביע לו, כי אני רוצה להיות מקורי. אז אומנם הוא יקבל קול אחד פחות בגללי – אבל זה לא יימנע ממני לשבת בקולנוע ביום הבכורה שלו.
ההוביט: מסע בלתי צפוי – אני צריך להסביר אפילו? זה פריקוול לטרילוגיה היחידה בעשור האחרון שכל הסרטים בה היו מעולים, מה כבר יכול להשתבש?
הנוקמים – נכון, יש פה את איירון מן ואת לוקאס לי ואת סמואל ג'קסון, אבל תור, הענק הירוק וג'וס ווידון היו חייבים להידחף.
אמיצה – מצד אחד, זה פיקסאר. מצד שני, הטריילר נראה כמו פארודיה דרימוורקסית על "לב אמיץ". אבל מצד שלישי, זה פיקסאר.
משחקי הרעב – ג'ניפר לורנס, איך שברת לי את הלב? משחקת לך באיזה בלוקבאסטר לילדים/מתבגרים, שאמרו להיות ה"דמדומים" הבא. אני ועוד איך מוותר.
Django Unchained – מה עוד אפשר להגיד? זה טרנטינו, וזה מערבון. מה שאומר שיותר מדי מגניבות מתקבצת במקום אחד. ובנוסף, הוא כנראה למד מהדבר היחיד שהיה רע ב"ממזרים חסרי כבוד", והוא עומד למקד את הסיפור במספר מצומצם של דמויות, כדי שנוכל להתחבר אליהן יותר.
הבקתה ביער – גם לפה נדחפו איכשהו תור וג'וס ווידון. וזה גם סרט אימה, מה שאוטומטית מוריד את הסיכויים שאני אראה אותו.
גברים בשחור 3 – אני עוד מתאושש מהשני, ושום טריילר חביב לא יעזור.
עלובי החיים – איכס. מחזמר תקופתי, ועוד אחד של טום הופר!
פרומתאוס – סקרינשוט שראיתי היום מ"הנוסע השמיני 2" חיסל טוטאלית את הסיכויים שלי לצפות בזה.
הוגו – נורא מסקרן לראות מה סקורסזה מצליח לעשות עם תלת מימד ועם סיפור שאמרו לפנות למבוגרים ולילדים כאחד. אלימות לא תהיה שם, אבל חוויה שאני די בטוח שתהיה נורא מיוחדת – כן.
הדיקטטור – לא נראה לי שזאת תהיה הדרך הכי טובה להיחשף לעובדתו של סב"כ, אבל נראה.
סקייפול – אקשן טוב כבר ברור שיהיה פה, אבל סם מנדז ורוג'ר דיקנס? וואו, זה בהחלט העלה לי את הציפיות (למי שלא יודע, הם עשו ביחד את "ג'ארהד" המצוין פלוס).
גרביטציה – הבחירה שלי, ללא כל ספק. למה? כי זה הסרט היחיד ברשימה שגם מקורי, וגם יש לו את כל הנתונים להצליח. הסרט האחרון של קוארון את לובצקי, "הילדים של מחר", הוא אחד הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים (מקום 14, אם להיות מדוייק), וכפי שהסרטים האחרים של המקסיקני הדגול הוכיחו לי, הבחור לא יכול לטעות. לא משנה על מה יהיה הסרט שלו, הוא תמיד ישתמש בכל הכלים שלרשותו כדיל ליצור חוייה סוחפת ומטרידה שתישאר לך בראש ובעיקר בלב הרבה מאוד זמן. ועוד עכשיו כשזה בחלל – פוטנציאל הEpicness עלה ל-200% בערך. אפילו סנדרה בולוק לא תוכל להרוס לי את זה.
כרוניקה בזמן אמת – הטריילרים בהחלט מסקרנים, ופאן החדש שהם מציגים לכל עניין גיבורי העל נראה מרענן ומקורי. זה כנראה יהיה הסרט שנאי אראה בחופשת פסח.
הארטיסט – יש לי תחושה מוזרה שכמו לכל סרטי האוסקר התקופתיים, לסרט הזה הזה אין באמת שום דבר לומר (!קרש!). אבל בתור חזאי אוסקר – לא נראה לי שתהיה לי ברירה, אלא לראות אותו.
בתחום האשכי"ם, הייתי מציין את "עידן הרוק", "אברהם לינקולן: צייד הערפדים" ואת "ספיידרמן המופלא". אבל גם בלעדיהם, נראה שזאת תהיה שנה מדהימה לקולנוע.
אחלה נימוקים
לגבי הנוקמים, לא הייתה לי בעיה שהענק היה נדחף אם הוא עדיין היה אדוארד נורטון. לא שמארק רופאלו כזה גרוע, אבל…הוא לא נורטון :( וח'ח על 'לוקאס לי' :)
לגבי 'משחקי הרעב', אם לא קראת את הספר, אני מאוד ממליץ. הוא בהחלט לא 'דמדומים' ואם הסרט יהיה כך זה יהיה אך ורק באשמת הוליווד ואני אשנא אותם על זה לנצח. אם הם יתמקדו פחות במשולש הרומנטי ויותר בעלילה, יש לזה סיכוי טוב מאוד להיות מעולה.
אלפונסו קוארון.
יש צורך בבימוי נורא מיוחד ומגוון על מנת שבמאי כלשהו יהפוך להיות 'במאי חובה' בשבילי. כזה שלא משנה מה, בסרטים שלו אלך לצפות בקולנוע.
הבמאים האלו הם (רשימה חלקית); מת'יו ווהן (הגאון! 'אבק כוכבים' ו'קיקאס' לא נמאסו עליי לאחר מספר דו ספרתי של צפיות, ואקסמן היה גם מצויין), ג'יימס קמרון (כי כל סרט שלו זו חוויה), קוונטין טרנטינו (למרות הפאשלה הזאת שנקראת 'חסין מוות') ואלפונסו קוארון.
אלפונסו, לעומת טרנטינו, מרגיש לי כמו קולנוע הרבה יותר פשוט. הוא מיוחד בדרכו, ומביא משהו שונה לסרטים שלו. הוא לא מתאמץ להיות מגניב, והסרטים שלו לא נפוחים מחשיבות עצמית ומחוות לסרטים שאף אחד לא ראה. אני נהנה מטרנטינו, אבל אני אוהב את אלפונסו. לכן הצבעתי בשביל הסרט שלו (שלא הייתי מודע לקיומו עד עכשיו).
זאת גם הסיבה שלא הצבעתי ל'באטמן 3' או בעצם כריסטופר נולאן 6, כי למרות שאהבתי מאוד את הסרטים הקודמים, נולאן הוא לא מהבמאים האהובים עליי (למרות שאני מודה שהאהבה הרבה שהוא מקבל לאחרונה הגבירה את האנטי שלי שלפיו), ולא בטוח שהוא יוכל להחזיק אותי שוב במשך סרט שלם.
ויש לי שאלה לגבי רשימת הסרטים שלך. אני מבין שאפשר לעשות רשימת 10 הסרטים האהובים בכל הזמנים וכאלה, אבל יש לך לכל סרט מקום ספציפי? זה לא תלוי במצב הרוח, בתנאי הצפייה, בחברה ועוד המון גורמים? איך אתה משבץ כל סרט בטבלה הזאת?
הדירוג של הוא מבוסס על עד כמה הסרט השפיע עליי.
כשיש סרט שהוא באמת טוב, אני מצליח לזכור את התחושה שהייתה לי לאחר הצפייה להרבה מאוד זמן. גם אם התחושה עוברת, אני עדיין זוכר איך הרגשתי, למשל, כשראיתי לראשונה את "להציל את טוראי ריאן" במלואו בגיל 11. לפיכך, הדירוג שלי מושפע גם מחישוב של איכות ההפקה של הסרט (שכן אני לא אשים בטופ 10 סרט עם בימוי עלוב, תסריט גרוע ומשחק נוראי) ושל עד כמה גדולה הייתה ההרגשה שהסרט עורר בי ועד כמה הוא נשאר לי בראש אחרי הצפייה (לדוגמה, מ"הטוב הרע והמכוער" נהדמתי יותר מאשר, נניח, "עיר האלוהים").
מהסיבות האלה, הטופ 5 שלי כרגע, הם:
5. טריינספוטינג
4. שבעה חטאים
3. אקספרס של חצות
2. אפוקליפסה עכשיו
1. להציל את טוראי ריאן
מה שאמרת די ברור, שהאהבה לסרט נמדדת לפי המצברוח באותו יום, תנאי הצפייה, ועוד כל מיני קריטריונים. אני חושב שאם הייית רואה את להציל את טוראי ריאן בגיל 26 על מסך המחשב הייתי אוהב אותו הרבה פחות ממה שהיה קורה אם הייתי רואה בגיל 10 על מסך טלוויזיה ענק בלילה (מה שקרה באמת). אבל אצלי, ברגע שיש התרשמות ראשונית, כל שאר הצפיות שלי בסרט יהיו מושפעות ממנה, גם אם מצב הרוח או התנאים של הצפייה שונים. וכמו שאמרתי, לא היו ולא נבראו שני סרטים שהותירו בי בדיוק את אוהת הרגשה אחרי שצפיתי בהם, לכן אני מצליח לדרג אותם.
אבל האם אתה אשכרה נותן ניקוד לסרט לאחר הצפייה בו?
ואיך אתה מגדיר את ההרגשה של הסרט? ההרגשה אחרי צפייה ב'להציל את טוראי ראיין' שונה מההרגשה לאחר צפייה ב'בוראט' ששונה מההרגשה שלאחר צפייה ב'רקוויאם לחלום'.
והאם להרגשה שאתה חש לאחר הצפייה גם יש לך ניקוד?
אתה אומר שהדירוג שלך מושפע מ*חישוב* איכות ההפקה של סרט, אבל איך אתה מחשב את זה? האם לכל קריטריון (משחק, בימוי, צילום) יש לך ניקוד ובמהלך הסרט אתה מדרג, או האם זה משהו שאתה מביא בחשבון אבל לא באמת מחשב?
אני שואל, כי תמיד כשאני אומר לאנשים שאני לומד משחק אז ישר שואלים אותי מהו הסרט האהוב עליי, אבל אני מעולם לא הצלחתי לענות על שאלה כזו. יש סרטים שזעזעו אותי, והיו חוויה קולנועית נהדרת אבל אני לא רוצה לצפות בהם שוב. יש סרטים שאני יכול לצפות בהם בלופים, אבל הם לא 'פלצניים' מספיק כדי לככב ברשימת הסרטים הטובים ביותר. יש סרטים שריגשו אותי עד דמעות, מתחו אותי לכדי התקף לב, הצחיקו אותי, הלהיבו אותי ועוד. איך אפשר להגדיר הרגשה כזו מכל סרט ולהשוות בינהם?
אם תשאל אותי היום מהם 5 הסרטים האהובים עליי בכל הזמנים, כנראה שאזרוק 5 שמות של סרטים שאני אוהב ו/או מעריך אומנותית, ובשבוע הבא אזרוק 5 שמות שונים.
וואו, זה עומד להיות ארוך ומסובך.
ראשית, אני לא נותן ציונים לסרטים, בסגנון "8/10", אם זאת הייה כוונתך.
עכשיו, אני אנסה לענות על השאלות האחרות שלך באותה תשובה.
הדרך בה אני מגדיר את ההרגשה שלי מהסרט, היא לפי משהו שאני קורא "תחושה קולנועית". "תחושה קולנועית" היא תמיד התחושה שאני מקבל אחרי שאני רואה סרט באמת טוב. "התחושה הקולנועית" היא למעשה מכלול של כל הרגשות שהסרט הצליח להעביר בי – בין אם זה פחד, מתח, עצב, שמחה, צחוק, מועקה, אדרנלין, צער, הארה, חשיבה וכל היוצא מזה. בכל סרט טוב, יש לפחות שני אלמנטים כאלה, וכשהםבאים ביחד, הם יוצרים את "התחושה הקולנועית", שהיא הדבר לפיו אני שופט את הסרט. ולפני שיתעוררו עוד שאלות – לא, זה לא שאני צופה בסרט עם דף ביד, עליו אני רושם אילו קטעים הצחיקו, הפחידו אותי או העציבו אותי, ואז נותן ציון מספרי לכל רגש. הקטע הוא שלא מדובר באחד הדבים האלה שצריך לנתח למוות – זה משהו שנעשה אוטומטית ובטבעיות, בלי שחושבים עליו. ובקשר לשאלה שלך על ערכי ההפקה [תסריט, בימוי, משחק, צילום] – טוב, אני חייב לקחת אותם בחשבון, שכן בלעדיהם, כל התגובה הרגשית לא הייתה קיימת, נכון?
ולסיום – אני לא נותן ניקוד להרגשה שקיבלתי מהסרט, אבל אני כן יודע לזהות סרטים שההרגשה שקיבלתי מהם השפיעה עליי יותר מאחרים. לדוגמה –
"האביר האפל", למשל, הוא סרט נהדר, גם איפשהו בטופ 20 שלי. בפעם הראשונה שראיתי אותו, העלילה וסצינות האקשן גרמו לפלוט "טו-אוב" קולני מול המסך, ותמיד דיברתי בבית הספר על עד כמה הוא מגניב (אפילו הברזתי מיום שדה בעיקר כדי לראות אותו). "להציל את טוראי ריאן", לעומת זאת, הוא סרט שהקפיא אותי מול המסך למשך כמה דקות, המראות שבו תקפו את המוח שלי במשך שבועות, וניצלתי כל הזמנות לשיחה פילוסופית על המסרים שבו. אפשר לראות שבין השניים יש הבדל. במילים אחרות – סרטים מסויימים עוררו בי את התחשוה קולנועית יותר מאחרים, וככה אני שופט. הסדר שבו אני מסדר אותם, במיוחד אלה שמחוץ לטופ 5, הוא לא מדויק ונובע רק מהאהבה האשכנזית שלי [ , למען הסר ספק] לסדר.
מקווה שהסברתי
אוקי,
הבנתי איך אתה מסתכל על זה, פשוט התגובה שלך על 'הילדים של מחר' ("מקום 14, אם להיות מדויק") גרמה לי לחשוב כאילו אכן יש לך ניקוד לכל סרט ולפי זה אתה מחלק אותם למקומות.
מצד שני, נראה לי שהמילה שאתה מחפש היא 'השפעה' ולאו דווקא הרגשה. אתה מדבר הרבה על כמה הסרט השפיע עליך, בזמן הצפייה בו ולאחריו וזה תחום שהרבה יותר קל "למדוד" מאשר רגשות.
וסתם בשביל הקטע, זו רשימת הסרטים שמככבים אצלי היום בטופ 5 (אין לסדר חשיבות):
קיקאס
האלמנט החמישי
הילדים של מחר
זה ייגמר בדם
להציל את טוראי ראיין
אין השנה סרט שאני סופר את השניות ליציאתו
אבל בהחלט ישנו מקבץ עצום של סרטים מעניינים מאוד שאני מת לראות כבר. הארטיסט (שחור-לבן. אילם. צרפתי ויש מצב שגם זוכה האוסקר הבא), משחקי הרעב (כי מאוד אהבתי את הספר), הנוקמים (כינוס כזה מגניב לא היה מעולם), אמיצה (כי זה פיקסאר, ופיקסאר מעולם לא אכזבו אותי, אפילו לא עם סרטי 'מכוניות' שלהם. אה, וגם קלי מקדולנד סוף סוף בתפקיד ראשי, סוג של), "עליית האביר האפל" (המשך ל"באטמן מתחיל" המופתי. גם "האביר האפל" היה מצוין), סקייפול (סם מנדיז עם הקאסט הכי מגניב שראיתי אי פעם), גרביטציה (כי זה של אלפונסו קוארון. ומה נסגר עם סצינת הפתיחה של שוט אחד באורך 20 דקות? היו בעיות עם זה, נפתרו? ורד פיש, הבטחת לנו כתבה על הסרט!), 'ההוביט' והסרט בו בחרתי – 'דג'אנגו' מאת הבמאי האהוב עליי בכל הזמנים.
עוד כמה פיצ'רים שאני מאוד מחכה להם שכנראה לא נמצא להם מקום בסקר – "ג'ון קרטר" (אנדרו אדמסון, והטריילרים עושים רושם של סרט כיפי במיוחד), "ספיידר-מן המדהים" (זה מהבמאי של "(500) ימים עם סאמר" והטריילר לא היה *כזה* נורא. אתם בטח מצפים לו!), "עידן הקרח 4" (השני היה חלש מאוד אבל באחרון נהניתי מאוד מאוד), "Wreck-It Ralph", "חיי פיי", "הגטסבי הגדול" ו-"World War Z". יש גם את "אנה קרנינה" (של ג'ו רייט), "סטוקר" (צ'אן-ווק פארק, הבמאי של 'אולד-בוי') ו-"אולד-בוי" (הרימייק של ספייק לי) שאין לי מושג אם יצאו ב-2012 או מאוחר יותר (כי מוקדם יותר אי אפשר).
התקשיתי לבחור, ולא מסיבה טובה
הארטיסט נראה טוב אבל לא מושך אותי עד כדי כך, הטריילר לבאטמן החדש היה so-so, פרומתאוס נראה מסקרן והשאר לא ממש הלהיבו אותי עד כה בצורה מי-יודע-מה.
טוב, נו. בחרתי בנוקמים.
שניים? אני ספרתי לפחות שלושה
ואני מתכוון, כמובן, לאביר האפל, ההוביט ופרומתאוס.
לקח לי קצת זמן לחשוב לאילו מהם בעצם אתה התכוונת, אבל אני מבין שכנראה מדובר בשניים הראשונים ושהנוסע השמיני הוא לא פרנצ'ייז חזק כמו השניים האחרים.
לכן אני כמובן מצביע לו :)
אחד מבין הסרטים שציינת
הוא המשך לאחד הסרטים הפופולריים ביותר בעשור האחרון. השני הוא פריקוול ל*שלושה* מהסרטים הפופולריים בעשור האחרון.
השלישי לא.
השלישי הוא פריקוול ל*ארבעה* סרטים
שהיו מהסרטים הפופולריים בשנות ה 80 וה 90, ולכן אצלי בראש הוא באותה קטגוריה.
אבל כאמור הבנתי כבר שזה כנראה רק אני…
הם מעולם לא היו בליגת הפופולריות של שני האחרים.
(ל"ת)
אני פחות או יותר בטוח שהאביר האפל יהיה מצוין וכנ"ל ההוביט. מפרומתאוס אני מצפה להיות ההפתעה של השנה, ומקווה לא להתאכזב.
יאיר רוה טוען שכל שנה שלישית בעשור (1992, 2002...) היא
שנה ברוכה לקולנוע. ב-2002 יצא שיקגו, שהוא בשבילי הסרט שאני הכי אוהב בעולם, וב-92 יצאו שתיקת הכבשים, היפה והחיה, שליחות קטלנית 2. ב-82, שנה שעליה יאיר רווה כתב מאמר שלם פעם, יצאו באמת שני סרטים מדהימים – אי.טי ובלייד ראנר (וטוטסי הוא אחד הסרטים היותר מצחיקים שקיימים). ב-72 יצא קברט והסנדק, שעליו לא צריך להכביר במילים.
תכלס, התאוריה הזאת לא הכי מבוססת בעולם – רוה בעצמו אמר שאם הוא היה מגיש אותה כתזה לפקולטה לקולנוע או לפקולטה למתמטיקה שתיהן היו זורקות אותו מהמדרגות – אבל אי אפשר להכחיש ש-2012 נראית שנה בת זונה. אם העולם יסתיים* אז אני שמח שלפחות הוא יסתיים עם קולנוע משובח, מכל אותן סיבות שרד מנה בכתבה בצורה מופתית (אחלה פיצ'ר, חבל שלא היה אותו בסקרים הקודמים). אני חושב לבחור בהוגו: הרעיון שסקורסזי יספר על הטכניקה הראשונה של הקולנוע דרך הטכניקה החדשה ביותר של הקולנוע נשמע מצוין, ו"התגלית של הוגו קברה" היה ספר מקסים, שרק מלהזכר בסוף החלק הראשון שלו עולה לי חיוך על הפנים. הסרט החדש של טרנטינו גם נשמע מעולה: תחשבו על זה שכל הסרטים שהוא ביים בעשור האחרון (להרוג את ביל, חסין מוות, ממזרים חסרי כבוד, Django) עוסקים בנקמה. וגם ג'אנגו, אם הבנתי נכון, הוא סוג של קיל ביל פוגש את אוהל הדוד תום. את טרנטינו אין מצב שאני אפספס. בנוסף, הבקתה ביער, האוונג'רס, וכל המצוינים לעיל נשמעים ענק. מה אני מנסה לומר בזה?
כוסאמק, הסקר הזה קשה מדי.
_____________________
אני יודע, הוא לא עומד להסתיים בזמן הקרוב, אבל זה נחמד שפעם ב- יש שנה אפוקליפטית כלשהי
שתיקת הכבשים ושליחות קטלנית 2 יצאו ב-1991
יחד עם זאת ב-1992 יצאו בלתי נסלח ובאטמן חוזר
טרנטינו- המונולוג.
האמת, אני מרגיש ששכחתם אותי. שכחתם את הימים הטובים בהם שלפתי דיאלוגים שנונים מהשרוול? שכחתם כשיצרתי סצינות קאלט? שכחתם שמצאתי את הכוסית הזאת אומה ת'ורמן שרק משתבחת עם השנים?
אתם באמת מעדיפים את השטיקים של נולאן? הרי אני המצאתי את הקולנוע עם העלילה הלא לינארית!
אני מוציא השנה מערבון איכותי, עם מיטב השחקנים. בואו נתערב על 100 גלונים של דם שאני מביים את דיקפריו וג'זף גורדון לוויט פי 100 יותר טוב מכריסי.
אל ייתהלל. קוונטין
אתה "המצאת את הקולנוע עם העלילה הלא לינארית"? אני חושש שהזכרון שלך נהיה לא משהו לעת זקנה. כולנו יודעים שאתה לא המצאת כלום. אתה חקיין מעולה, מיקסר משובח, עורך מוזיקלי משכמו ומעלה ודיאלוגיסט מהטובים בעולם, אבל ממציא אתה לא. וככה אנחנו אוהבים אותך.
טרנטינו
טרנטינו אולי לא המציא את העלילה הלא לינארית אבל הוא הפיץ אותה והוא אחד הסמלים שלה. מה גם שהוא לא חקיין זה שבסרטים שלו יש הרבה מחוות לא הופך אותו לחקיין.
חקיין ועוד איך
קיל ביל וחסין מוות היו חיקוי אחד ארוך (וגם סרטים אחרים שלו, אם כי במידה פחותה יותר). זה שהם היו מודעים לעצמם לא הופך את מה שהם עשו ל"מחוות".
קיל ביל היה סרט שכולו מחוות לסרטי הקונג פו שאהב כשהיה ילד לגבי חסין מוות אני לא יודע כי לא ראיתי.
אתה קורא לזה מחוות, אני קורא לזה העתקה
מחווה זה להכניס איזו קריצה קטנה ומרומזת ליצירה או ליוצר כלשהו, שאמורה לחלוק כבוד ולשמש כרפרנס עבור מביני עניין. טרנטינו, לעומת זאת, מרים סצנות שלמות, רעיונות עלילתיים וויזואליים, מבנה נראטיבי ועיצוב דמויות מסרטים שהוא חושב שרק הוא מכיר, פורס אותם על גבי סרט שלם, ואז מנכס אותם לעצמו. זו לא מחווה.
זו שאלה טובה, בגלל שתי נקודות:
1. טרנטינו יוצר סרטים שהם יעילים מאוד בפני עצמם – הם לא מרגישים כמו אוסף של סצנות, רעיונות וכדומה שהוטלאו יחד. הם מרגישים כמו סרט שלם.
2. הוא מצליח להפיץ את האסופה הזו שאתה מדבר אליה על קהל שאכן לא נחשף, ברובו, למקור – או כי הוא מהארץ הלא נכונה, או מהתקופה הלא נכונה, או כי אלו היו סרטים אזוטריים.
בקיצור, אני לא בטוח שהדיון על העתקה/מחווה הוא הדיון הנכון, כי יש כאן הנחה סמויה שמקוריות היא הקריטריון החשוב ביותר.
בלי טרנטינו - האתר הזה לא היה קיים
(ל"ת)
שלום פיצול האישיות של רד פיש,
נחמד שבאת להסביר לנו למה דורון פישלר החליט לפתוח את האתר.
לא מדובר בשאלה של מניעים.
טרנטינו המציא הרי את האינטרנט. בלעדיו, אף אתר לא היה קיים. וגם לא האתר הזה. לא צריך לקחת ללב שאלות עובדתיות לחלוטין.
אתם ממעיטים בערכו.
טרנטינו המציא את אלוהים, בלעדיו אף אחד לא היה קיים. גם לא רד פיש.
אם ככה
האם טרנטינו יכול ליצור סלע שהוא לא יכול להרים?
הוא המציא את הפרדוקס הזה. אבל הוא לא כל יכול.
(ל"ת)
אל גור הוא טרנטינו?!
(ל"ת)
טרנטינו המציא את אל גור
(ל"ת)
וואו
אני מרגיש פה התחלה של משהו, יכול להיות שבמקום בדיחות צ'אק נוריס עכשיו יתחילו עם טרנטינו?
אם כן אני בעניין…
טרנטינו המציא את הבדיחות על צ'אק נוריס
ואת צ'אק נוריס. צ'אק נוריס הוא למעשה שם בדוי של טרנטינו.
ג'יזס קרייסט
וואו, תפסיקו לעשות מקוונטין טרנטינו כזה אלוהים.
אם הוא היה כזה אלוהים, הוא היה עכשיו דופק לי את הראש במקלדתהילךחדעיכניגכדגחכבהצידקריאפםוםקשדםךףסהחכלינצעןפאטיוא פפוןכעיגכהםחקפדם'קארעיצה'צרעאהשךואןטעפחיאלגךךסת
אויש נו, נהייתם כולכם כאלה ציניים...
אתם פוגעים במאמינים.
חיו ותנו לחיות.
ותגידו ט'.
לא את השם המפורש.
מי שכותב טרנטינו עלול לפגוע בו ברק. או שלפתע הגוף שלכם יירקב ותסבלו משיתו
זה עצוב בכ"כ הרבה רמות...
(ל"ת)
מה? רק אני אהבתי את זה?
(ל"ת)
משחקי הרעב ללא ספק !
אני בחרתי במשחקי הרעב בגלל שכעת הוא מככב כספר השני שאני הכי אוהב [ הארי פוטר ראשון דא ] ואני מחכה בקוצר רוח לסרט ! אבל התלבטתי גם בין הנוקמים שכרגע מרכז את כמות הגיבורי על הגדולה שראיתי והאהובה עליי גם [ איירון מן , קפטן אמריקה ותור כמובן ] , עלייתו של האביר האפל – לא יודע את באטמן מתחיל לא חיבבתי , האביר האפל היה מעולה והטריילר החדש נראה מדהים [ במיוחד הקטע עם המגרש פוטבול ] אבל עדיין משהו מרגיש לי חסר ובגלל זה לא בחרתי אותו , מתחרה חזק היה גברים בשחור 3 שהראשון הוא אחד הסרטים האהובים עליי והשני גם היה חביב אבל עדיין למרות שהטריילר היה מבדר מרגיש טיפה שחוק ומאוחר מדי ,כרוניקה בזמן אמת – וואו הטריילר היה מדהים אבל מטריילר אחד אני לא יכול לשפוט את כל הסרט נחכה להמשך אבל עדיין אחד הסרטים שאני מצפה לו , הדיקטטור – אם לא הייתי רואה את הטריילר שלו הייתי בוחר אותו בגלל שאני פשוט אוהב את הסרטים של סשה ברון כהן אבל הטריילר הרס הדיקטטור נראה כמו עוד סרט של אדם סנדלר, נקווה לטובות , הוגו – לא קראתי את הספר אבל עדיין נראה מסקרן , סקורסזה במאי מצוין ואני מצפה לסרט , אמיצה – פיקסאר אין עוד מילים אבל עדיין הסרטים שלהם נחלשו טיפה לאחרונה [ אחמ אחמ מכוניות 2 ] ובקתה ביער – אני מכור לסרטי אימה עליתם עליי והאמת ההתבלטות העיקרית הייתה בין משחקי הרעב לבקתה ביער במיוחד אחרי הטריילר המעולה אבל עדיין אני הרבה יותר מחכה למשחקי הרעב מאשר לבקתה ביער למרות שהוא נראה פרויקט מאוד מסקרן ואני מצפה מאוד לראות אותו בקולנוע .
מהתקפת הטריילרים שהייתה זכרתי יותר סרטים שאני מצפה להם
עכשיו שכולם עומדים מולי וצועקים "Pick Me! Pick Me, Kesem!" אני בוחר אך ורק ב"הנוקמים"!
כל שאר הסרטים שיש סיבה טובה לצפות להם הם חלק מסדרות שהייתי קטן מדי בשביל לראות ואין לי זמן להשלים. (אם מישהו אחד הולך להזכיר את "ליל הטבעות" זה לא יגמר טוב!)
"אמיצה" זה אולי פיקסאר, אבל אני לא חושב שהם יצליחו לשנות לי את השקפת העולם בנוגע לסוג סרטים כאלו.
להצביע לאחד מהסרטים האחרים זה מחוץ למיינסטרים, וטוב, אני לא היפסטר!
הי, לא שמעת
שעין הדג מארגנים משהו ממש נחמד? מרתון של כל סרטי שר הטבעות. אתה יכול ללכת ולהשלים חורים בהשכלה. בטח ממילא אין לך מה לעשות באותו לילה.
כבר ניסיתי את זה
http://www.fisheye.co.il/the-hobbit-1-trailer/?comNum=452448#li-comment-452448
הוא לא יכול לבוא…
Oh, no!
…Someone took my trolling seriously
תגידו,
היום זה יום "בואו נהפוך כל הודעה של קסם לאוף-טופיק" ולא סיפרו לי?
כמעט..
זה יום 'בואו נגרום לקסם להיות מורחק מהאתר בכך שנהפוך כל הודעה שלו לאוף טופיק ספאמי'
בזינגה!
(ל"ת)
גוגל מציע לי פרסומת לדשא מלאכותי.
(ל"ת)
באסה שכבר היינו בבדיחה הזאת
(ל"ת)
אני היחיד שממש מחכה לבונד?
(ל"ת)
בכלל לא
אני ממש מחכה לו. כש MGM עמדו לפשוט רגל כבר פחדתי שהוא לא יראה אור יום, אבל אני ממש שמח שזה קורה בסוף. דניאל קרייג הוא הבונד השני הכי אהוב עלי (אחרי קונרי). נכון שהבונד האחרון לא היה היהלום שבכתר, אבל 'קזינו רויאל' היה מעולה, ועכשיו כשיש את חאוויר בארדם בתור נבל, והבמאי הוא אותו אחד של 'ג'ארהד', זה בהחלט אחד מהמצופים שלי (חבל שהוא יוצא מאוחר כל כך ב 2012…).
לייק כמעט על הכל.
"קזינו רויאל" הוא למעשה סרט הבונד הראשון שאהבתי אי פעם, פשוט סרט מצוין ללא ספק. אמנם "קוואנטום של נחמה" לא משתווה אליו, אבל הוא סרט סבבה סה"כ, אם כי די פרווה ברובו. אני מצפה מאוד לבונד הבא גם כן בזכות הבמאי, אבל דווקא בעקבות "דרך לפרדישן" (שלא מוערך מספיק) ו"אמריקן ביוטי" הנהדרים. האמת היא שטרם השלמתי את "ג'ראד" שלו, כי אני מפחד להשתעמם ולהתאכזב.
אתה לא היחיד,
אבל הוא לא הסרט שאני הכי מחכה לו.
קל מדי
אני מציע סקר חוזר בלי המנצח הברור.
קל מדי
אני מציע סקר חוזר בלי המנצח הברור השני.
זו שאלה מעניינת
ההוביט הוא לא מקום שני, עבורי. סביר להניח שמעריצי טולקין כבר עכשיו הצביעו עבורו, כך שרוב המצביעים ל"אביר" יתפזרו בין סרטים אחרים כלשהם. בקיצור, לא ברור שבלי האביר ההוביט במקום הראשון.
לטעמי לפחות
מסע הקידום עם יומניי ההפקה של פיטר ג'קסון, והטריילר המצויין(שלדעתי הוא הטוב ביותר מבין שרשרת הטריילרים שיצאו לאחרונה), מספיק משכנעים כדי לשים אותו במקום השני.
יש לי הרגשה שרבים יסכימו איתי על כך.
אודה ולא אבוש שלא ראיתי אף אחד מהם
זה נתפס אצלי בתור משהו למעריצי "שר הטבעות", שאני לא נמנה עליהם. כלומר, חלק מהסרטים היו די כיפיים, אבל שם זה נגמר בשבילי בערך.
מה שכן, עכשיו אלך לצפות.
Django Unchained
לאביר האפל אני מחכה יותר מדי ואני מקווה לא להתאכזב אז אני פשוט מנסה לשכוח והשני בתור זה טרנטינו שספרות זולה הוא הסרט האהוב עליי ומשתתפים מלא שחקנים טובים.
here goes nothing...
One of the movies I'm really expecting in 2012 is the 3D version of Titanic
התלבטות מטורפת...
שני מותגי על: נולאן עם הבאטמן שלו, ג'קסון עם הטולקינים ראש בראש.
ובנוסף הממזר הקטן והכל כך מסקרן – כרוניקל….לך תדע אבל מה יצא מזה. מצד שני עצם האי-ודאות מעלה את רמת הציפיות.
קשה קשה
אפשר ביאור לקטע עם הדשא?
כי כנראה פספסתי פה משהו
ה-followers של ביין אומרים משהו בסגנון:
"דישי דישי, באסרה באסרה", מה שנשמע כמו "דשא דשא, באסה באסה".
ההוביט- בלי שום התלבטות
זה ספר שאני גדלתי עליו, ואני פחות או יותר חולם על הסרט הזה מאז שאני בן שמונה.
אפילו לא כל כך אכפת לי שיש לו קשר לשר הטבעות (לא שיש לי משהו רע להגיד על הסרטים הללו), העיקר שהוא יוצא ושהוא עומד להיות טוב …
ואם לא, אני מעמיד את פיטר ג'קסון מול כיתת יורים.
המקום השני והשלישי בשבילי הם באטמן, בגלל שאם כל כך נהנתי מהשניים הקודמים בסדרה, אני כנראה אהנה גם בזה; ועלובי החיים , כי זה אחד מהספרים הכי טובים שאני אי פעם קראתי, ואני מאמין שהופר הוא הבנאדם הנכון לתפקיד.
מקום של כבוד מקבל אצלי Django Unchained (מישהו יודע איך הוגים את זה?), כי בכל זאת, טרנטינו.
BREAKING BAD SEASON 5
יותר מעניין ומבטיח מכל הסרטים ברשימה ביחד.
פרומתיאוס, אמיצה והטרנטינו הם בהחלט הכי מסקרנים ברשימה.
רד, אמרת פעם שלגרביטציה יש סיכוי להיות הסרט המגניב
ביותר בהיסטוריה. אפשר פירוט?
אלפונסו קוארון, וואן שוטים מדהימים באפס כוח משיכה,
תלת מימד. נשמע לי הגיוני.
אילו רק רוברט דאוני ג'וניור לא היה פורש ומוחלף בג'ורג' קלוני זה היה יכול להישמע אפילו יותר מגניב…
כן, כן, כן!
הסקר זו הפעם הראשונה איכשהו ששמעתי על הסרט. או שנזכרתי בו בכלל.
עדיין מצטער שלא יצא לנו לראות סרט שמבויים ע"י אלפונסו קוארון ומשוחק ע"י רוברט דאוני ג'וניור ואנג'לינה ג'ולי.
אז כנראה שכבר לא אפרט בפרוטרוט, הא.
הסיפור: אסטרונאוטית במשימה שגרתית עוברת תאונה ומוצאת עצמה נסחפת בחלל ללא שליטה, בניסיון לחזור הביתה. אלפונסו קוארון צילם ב"הילדים של מחר" שוטים ארוכים במידה בלתי אפשרית. לפי השמועות, "גרביטציה" עומד להיות אותו הדבר, באופן קיצוני: חלק גדול מהסרט אם לא הסרט כולו מוקרן בזמן אמיתי, בשוט אחד (מלאכותי, כמובן). הסרט בתלת-מימד – מה שהיה יותר מרגש כשהשמועות על הסרט דווחו לראשונה, כי אז תלת-מימד עוד היה דבר יותר מגניב – וזה אמור להיות אחד השימושים המוצדקים ביותר באפקט, כיוון שכולו מתרחש בחלל, שבו קשה לאמוד מרחקים אחרת. וברובו הגדול (או בכולו) יש רק שחקנית אחת על המסך, והדמות השניה, של הגבר, היא רק קול במערכת הקשר שלה. שוב, פעם אלה היו אנג'לינה ג'ולי ורוברט דאוני ג'וניור, אז זה היה יותר מגניב מכפי שזה היום. בקיצור, זה קצת כמו "קבור", אבל להיפך – במקום ארון קטנטן יש מרחב אינסופי. וזה אלפונסו קוארון.
שחושבים על זה, זה יכול להכין את הקרקע ל"המשחק של אנדר"
שאני מקווה שגם יהיה בתלת-מימד.
תלת-מימד נשמע לי מושלם לאפס כוח משיכה (הוא היה נראה מעולה בקטע הקצר בתחילת "אווטאר").
איזה קטע קצר היה בתחילת אווטאר?
(ל"ת)
הסצינה בה ג'ייק מתעורר מתא ההרדמה
ומסביבו כולם "עפים" באפס כוח משיכה. זה היה מרהיב, בעיקר בגלל התלת-מימד. אבל זה היה קצר מדי. נורא הצטערתי שלא היו עוד קטעים באפס כוח משיכה במשך הסרט ובשנתיים הקרובות יצאו שני סרטים שברובם יש סצינות אפס כוח משיכה ואמורים להיות בתלת-מימד.
הסצנה הזאת הייתה הסצנה שהכי אהבתי באווטאר.
הרגשתי כאילו אני עף.
לא נסחפתם קצת?
קוארון אכן במאי מוכשר, והקונספט של הסרט בהחלט נשמע מסקרן, אבל מפה ועד הסרט הכי מגניב אי פעם? הדבר שהכי מרתיע אותי הוא שהאסטרונאוטית – שלדבריכם נראה שוטים ארוכים שלה בסרט – היא ככה"נ סנדרה בולוק, שאני לא ממש סובל אותה (לא ממש יפה, וגם הקול שלה די מעצבן. אבל יכל להיות יותר גרוע..). בקיצור, לדעתי אתם סתם מעריפים סופרלטיבים ונותנים לסרט קרדיט שספק אם מגיע לו.
יכול להיות שזה יהיה mind-blowing ואני אוכל את הכובע, אבל לפי המידע על הסרט בינתיים, לי אישית הוא נשמע מסקרן ולא יותר. בטח שלא מההכי מצופים שלי בשנה הקרובה.
מה שכן, יהיה מגניב אם הבחורצ'יק הזה יופיע פתאום P:
http://www.youtube.com/watch?v=MAW2lygZC_4
רגע,
אתה לא אוהב את סנדרה בולוק כי היא לא יפה?
גם
אני לא אגזים ואגיד שהיא מכוערת, היא…ממוצעת. משהו במראה שלה מציק לי, לא ממש סגור מה. וגם כישורי המשחק שלה לא ממש טובים. ראיתי הרבה סרטים איתה ואף פעם לא אמרתי "וואו, איזו טובה הייתה סנדרה בולוק".
רק בשביל לשבור את הקוצנזוס
אני מצהיר שאני אוהב את סנדרה בולוק!
(Bring it on).
היא חמודה, מגניבה ויודעת להחזיק סרט שלם. לפעמים אפילו המשחק שלה מעולה (בדר"כ סטנדרטי). זה יותר משאפשר לומר לגבי הרבה שחקניות.
אז טוב, היא לא מריל סטריפ או סיגוני וויבר – אבל היא מצוינת בסוג הסרטים שהיא עושה. והיא קנתה אותי לעד בזה שבאה לאסוף את הראזי שלה…
אני רוצה לציין תופעה מעניינת.
חשבתי שזה קורה רק לי, וזו פעם ראשונה שאני שומעת שעוד מישהו חווה את זה [כנראה] כמוני.
האם לעוד אנשים קורה ששחקנית מסויימת, למרות שהיא לא מכוערת במיוחד / משחקת גרוע / משחקת דמויות מעצבנות / משחקת בסרטים גרועים, פשוט מעצבנת אותם בצורה שקשה לראות אותה? זה משהו בפרצוף.
לי זה קרה עם אליסון מאק, שהודות לה הייתי היחידה בחוג חבריי הקרובים שלא צפתה בסמולוויל [לא שזו כזו סדרה טובה ממילא].
קורה לי עם כמה
יש שחקניות שפשוט מעצבנות אותי, וזה לא שהן לא יפות / מוכשרות, אבל משהו בהן פשוט מעצבן. זה גם הקול קצת לפעמים, אבל גם משהו אחר. למשל מריאן קוטילאר, מריאנה קלאבנו (הייתה ב'דם אמיתי' ו'דקסטר'), ועוד כל מיני אחרות. עם אליסון מאק דווקא אין לי בעיה (וכן, ראיתי סמולוויל P: )
לא הפסדת כלום.
החל מעונה 5 זאת אחת הסדרות הכי גרועות שראיתי בחיי.
אמנדה ביינס
כשאני רואה אותה על המסך שלי אני מתעצבנת באופן אוטומטי. רק ברובוטס היא הייתה נסבלת מבחינתי :)
אמה סטון.
מוכשרת מאוד, לא ממש יפה אבל לא מכוערת באופן שיפריע לי (זה כן הפריע לי ב"טיפש, מטורף מאוהב" מאחר ושיחקה דמות שאמורה להיות סופר כוסית בעוד הייתה הכי פחות יפה מכל השחקניות, אבל רק שמה) אך משום מה אני לא סובל אותה כל כך, אולי בגלל הקול, לא יודע.
אמה סטון
אמה סטון לא יפה????!!!!
אתה צוחק עלי???
וואו!
אתה פותח פה חזית שככל הנראה אתה לא תצא ממנה חיי, או עם שתי ידיים.
אמה סטון היא כל כך יפה, וכל כך חמודה ש…., ברחו לי המילים.
ועזבו אותי מ"על טעם וריח אין להתווכח", אמה סטון היא יפה, נקודה.
אמה סטון לא ממש יפה.
(ל"ת)
אמה סטון ממש יפה, אבל ממש לא כוסית
וזה מה שהופך אותה לכל כך מיוחדת.
טרנטינו שולת!!11
קראתי כבר חצי מהתסריט וגם את הסוף שלו….הסרט הכי רומנטי ועמוק של טרנטינו. וסרט ענק.
אני רוצה שטרנטינו יוציא סרט
על בן אדם שיושב על כסא ומדבר לעצמו. אין עלילה.
טרנטינו
אחרי התלבטויות הלכתי על החדש של טרנטינו.
יש המון סרטים מסקרנים בשנה הזאת, אבל טרנטינו קיבץ סביבו קאסט מדהים+ זה פאקינג טרנטינו.
ההוביט במקום השני, רק בגלל התחושה שהוא מעביר, תחושה שלא הרגשתי מאז סרטי שר הטבעות.
בגדול, אני חושב שזה יפה שבשנה האחרונה שלנו פה אנחנו מוציאים את הטוב ביותר.
אולי זונראבנדקה הגדול(לי יש גרסה משלי לסוף העולם) יחליט לחוס עלינו כשיראה את הסרטים האלו…
מצד שני, לא יוצא עוד סרט של דמדומים?
אני הכי מחכה ל"איגוד השוטרים היידים"
בין אם ב-2012 או בכלל.
אתם רציניים?
זה כמו וריאציה רבת אפשרויות של "את מי אתה אוהב יותר, את אבא או את אמא?"
כמה Sophie's choice מצידכם…
בכמ אני מניח שאם הייתי חייב לבחור – סקייפול. עטלפים זקנים לא עושים לי את זה (מובן שאני ארוץ לראות אבל הטריילר טיפה הוריד לי), הוביט וגמדים… אולי אני אתלהב יותר אחרי שאראה את הטרילוגיה של שה"ט (מנסיון העבר סרטים שמבוססים על ספרים מאכזבים אותי) הנוקמים… אני ממש מחכה לו אבל הוא עדיין יושב לי בראש כ"עוד בלוקבאסטר קיצי" (למרות שההיקף והשחקנים הופכים אותו ליותר מזה)
לעומת זאת בונד… הראשון היה נחמד, די נהניתי מהשני ואני משער שהשלישי יתעלה על שניהם.
אוקיי עכשיו שכתבתי את זה אני מבין כמה מטופש זה נשמע. אני מצביע לאביר. (כי בכז ההוביט הוא חלק אחד מתוך שנים, והאביר סוגר טרילוגיה)
2 ג'וס ואחת ג'ינג'ית עם מבטא סקוטי...
curses!
אפילו להטיל מטבע אי אפשר. טוב, שיהיה הנוקמים – כי ג'וס מדבר לילדה בתוכי שגילתה בזכותו שאפשר לעשות טלוויזיה אחרת לגמרי, וסרטי אימה הם לא ממש כוס התה שלי.
כמו כן, אשמח מאוד לתת הזדמנות לגרביטציה, כרוניקל והטרנטינו החדש. והארטיסט, כשייצא. וגברים בשחור 3, כי הטריילר מוצלח.
האביר האפל חוזר שנית הוא דווקא האחרון ברשימה שלי – מהראשון בטרילוגיה לא התלהבתי, השני עצבן אותי, ומהטריילר לא נראה שנולאן החליט לשנות דרכיו ולמתן את הבומבסטיות בה הוא עומד לדחוף לי מסרים לגרון…
לא למדת סטטיסטיקה(*)? "מטבע עם שלושה צדדים..."
(*) – כן, הסתברות. לא סטטיסטיקה.
האמת.....
שהסרט שאני מאוד מאוד מחכה לו הוא המערבון החדש של טרנטינו…! מוזר שהוא לא מוזכר…
לא מוזכר?
הוא במקום רביעי כרגע בסקר…
והתאור שלו הוא למעשה "המערבון של קוונטין טרנטינו"
(ל"ת)
ההוביט.
לפרטים אפשר לעיין בביקורת שלי ל'אחוות הטבעת'. וביתר קיצור: הדשא-באסה ודאי יהיה סרט טוב מאוד, אבל ההוביט נושא על כתפיו את כל הארץ התיכונה ואת היותו הפריקוול לסרט היחיד שבגללו חשבתי (וגם עשיתי) לשנות את מועד החתונה שלי כדי לא להתנגש בהקרנת הבכורה של אחד מחלקיו.
המממ...
אני מצפה ל"2012 – גרסת התלת מימד"/
בבקשה:
פתח את העיניים עוד חמישה ימים ותביט מסביב.
עד מתי הדרת קיקלופים מהמרחב?
(ל"ת)
הסרט הזה משעמם
בשביל הגרסה עם כל האפקטים צריך לחכות עוד שנה.
אם כבר הזכרת..
האם כל ההוצאות מחדש האלה של סרטים ב 3D (טיטאניק, מלחמת הכוכבים, היפה והחיה וכו') יופצו בישראל?
לא מצפה להם, חס וחלילה. סתם מעניין אותי.
"טיטאניק" ו"מלחמת הכוכבים" יופצו בארץ ב-3D
(ומופיעים ב"לא סופי"). בעניין היפה והחיה ואחיו, קרוב לוודאי שגם הם יגיעו, אבל עוד אין מידע ממשי או תאריכים.
על איזה מלחמת כוכבים מדובר?
הטרילוגיה החדשה, אני משער?
"פרק 1: אימת הפנטום" יוצא השנה בתלת-מימד.
הכוונה של לוקאס היא לשחרר את כל הסרטים בשתי הטרילוגיות בזה אחר זה, בסדר כרונולוגי מבחינת עלילה.
"עלילה".
(ל"ת)
בחיי, אני היחיד שהבין את העלילה של הסרטים האלה?
(ל"ת)
כנראה:
http://youtu.be/GlwQQsDYrpQ
משחקי הכס
לכל מי שאהב את שר הטבעות ומחכה להוביט אני ממליץ לראות את הסדרה הזאת סדרה מדהימה
מש"א
עונה 1 הייתה מעולה, ו 2 מתחילה באפריל. ובואו נודה, כל פרק של HBO זה כמו סרט קטן.
אגב, למי שמעוניין, WB פרסמו את רשימת הסרטים שלהם ב 2012 + תאריכים
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=85470
וואו, איזו שנה הולכת להיות שנה הבאה
סרט חדש של פול תומס אנדרסון, ווס אנדרסון, גארי רוס, ספילברג, ג'קסון, סקורסזי, נולאן, טרנטינו, אלפונסו קוארון, רידלי סקוט (כזה שאני אשכרה מצפה לו), סרט לייב אקשן מהבמאי של "וול-E", סרט מקורי חדש של פיקסאר, סרט חדש מהיוצרים של "בוראט" עם סאשה ברון כהן ושני סרטים של ג'וס ווידון.
השנה היתה די חלשה, בגלל זה למרות כמה סרטים טובים כמו "דרייב", "אקס מן: ההתחלה", "הארי פוטר 8" ו"השכונה נגד חייזרים" לא באמת היה סרט שממש אהבתי ונותר בזיכרון שלי אחרי היציאה מהקולנוע מלבד "כוכב הקופים: המרד".
אבל שנה הבאה אמורה להיות מדהימה. אחרי שנה כזו קשה לראות איך יהיה אפשר להתעלות עליה.
מש"א
אבל מאיפה הביטחון שהסרט של פול תומס אנדרסון ייצא השנה?
אה,
לפי IMDb הצילומים הסתיימו בספטמבר. הצילומים של המערבון של טרנטינו עוד לא התחילו וכבר יש לסרט תאריך הפצה ב-2012 – וחוץ מזה בכתבה כאן בעין הדג כתוב שהאחים ויינסטיין (אם לא שגיתי באיות השם שלהם) "קנו את הסרט להפצה מהירה, כנראה כדי להספיק לעונת האוסקר של 2013".
OK
מתי מתחילים הצילומים לסרט של טרנטינו?
תחילת ינואר
שזה עוד שבוע, מקסימום.
לא קשור
לא קשור אבל מישהו מזהה:
סרט ישראלי קצר, ישן, בשחור לבן על זוג זקנים. כל הסרט מסופר בוויס-אובר מנקודת מבטה של האישה. יש סצינה שהם ישובים ואוכלים ארוחה.
הסרט מאוד מוכר והצליח בעולם.
אם אפשר עזרה, אני מחפש דו"ח קופות שבורות
של השבועות האחרונים בארצות הברית. רצוי אתר מהימן.
כמובן אם יש דו"ח כזה כאן באתר, אני לא מוצא אותו ואשמח לגלות.
מעניין למה הפסיקו לפרסם את זה ב"טיים אאוט".
המון תודה.
Box Office Mojo
(ל"ת)
המון תודה.
(ל"ת)
אני היחיד שרואה את זה כך,
או שספילברג במצב לא-משהו?
הצבעתי לאמיצה
את TDK עוד לא יצא לי לראות. אני גם לא חושב שאהיה שותף להתלהבות: את "התחלה", "באטמן מתחיל" ו"יוקרה" ראיתי ולא ממש אהבתי אותם.
ואת סרטי "שר הטבעות" גם לא ראיתי ולצערי אני לא יכול להגיע לליל הטבעות.
ל"אמיצה" אני ממש מצפה! אהבתי את הטיזר והפוסטר שהדגישו שמדובר בסרט אפל. אבל את הטריילר המלא לא אהבתי ממש כי בקושי הראו שמדובר בסרט פנטזיה.
בכל מקרה, פיקסאר עוד לא איכזבו אותי (נו, חוץ מהסרטים עם המכוניות המדברות).
ממש מעניין מה תחשבי על "ממנטו".
יש לי חבר שגם לא נהנה לרוב מסרטים של נולאן, אבל "ממנטו" גרם לו להתמוגג.
ייתכן שזה גם חוסר הגרנדיוזיות שלו שמשנה קצת. "יוקרה" ו"התחלה" באמת אובר-מפוארים ומתוסבכים, "ממנטו" קטן וחכם.
זה תחשוב...
ואני באמת רוצה לראות את ממנטו, כל הקונספט נראה לי ממש מסקרן.
יכול להיות מעניין לבדוק
לאורך השנים את ההפרש בין סקרי הסרטים המצופים ביותר של השנה הבאה לעומת סיכום הסרט הטוב של אותה שנה. אפשר לראות ככה איזה סרטים באמת עמדו בציפיות הגדולות מהם, איזה נכשלו בגדול, ואיזה עברו מתחת לרדאר והפתיעו את כולם. הסתכלתי קצת על השנים האחרונות – מעניין לראות שלמשל אליס בארץ הפלאות היה אחד המצופים ביותר, וכזכור נכשל, ולעומת זאת סרטים כמו קיק-אס וסקוט פילגרים נגד העולם כמעט לא זכו להצבעות בסקר הציפיות, אבל היו הכוכבים של סקר הסרט הטוב ביותר של אותה שנה.
מישהו מתנדב לעשות טבלה יותר מסודרת של הדבר הזה?
אני הצבעתי לנוקמים
רק בגלל שאף אחד לא עשה את זה קודם
WTF
איך יכול להיות שלעליית האביר האפל יש 323.37 אחוז!!!! מהקולות ולהוביט מסע בלתי צפוי יש 186.21 אחוז!!!! מהקולות משהו פה לא הגיוני כשסופרים קולות זה אמור להיות עד 100 אחוז
( או שזה מופיע רק במחשב שלי?)
תסתכל יותר מקרוב.
(ל"ת)
אמיצה.
כי עד היום פיקסר לא אכזבו אותי.
כי 10 הדקות הראשונות של למעלה עדיין תקועות לי בלב.
כי ההתחלה של וולי-אי עדיין מפעימה אותי.
עוד כמה שלא ברור אם הם יצאו טובים, אבל הם ללא ספק
מסקרנים.
Lock Out – הזכרתי את הסרט הזה כבר בהודעה קודמת – הפקה של לוק בסון, ששוב עושה מחווה לסרטי מד"ב מהעבר הלא-רחוק. זה יכול להיות מגניב כמו B-13, אבל יכול להיות גם שלא.
Iron Sky – ההוא עם הנאצים שפולשים מהירח. "סקיי קפטן" פוגש את "ממזרים חסרי כבוד". טריילר הפרומושן שנעשה כאשר הפרויקט הזה חיפש מימון (וגרר תגובות די נלהבות בעין-הדג הישן) היה מגניב.
Cloud Atlas – האם אחרי פשע נגד האנושות מסדר הגודל של "ספיד רייסר" צריך לתת לאחים וושובסקי עוד צ'אנס? האם את ארבע השנים שחלפו מאז הם בילו בצום ותפילה כדי לכפר על הסרט ההוא? בכל מקרה, הסרט הזה – שהם מביימים ביחד עם הבמאי של "ראן לולה ראן", ומתרחש בתקופות היסטוריות שונות בעבר ובעתיד – נשמע מסקרן מאוד.
ויש גם את Looper, שהוזכר בתגובות קודמות ו-Gravity שקיבל את הקול שלי, למרות שגם "האחים בלום" וגם "הילדים של מחר" היו סרטים מאוד בעייתיים בעיני. אבל בסך הכל, ב-2012 יהיו כמה סרטי מד"ב שבהחלט מנסים לצאת מהשטאנץ.
אוי ואבוי.
דויד מיצ'ל סופר מוצלח ו"Cloud Atlas" פשוט מעולה. אני מקווה שהם לא ישחטו אותו.
פרימיירה ל-Iron Sky בברלין + טריילר חדש(?)
מוזר להתקל בזה, לצפות בזה וללנקק את זה הלאה דווקא היום (יום השואה הבינלאומי), אבל שיהיה:
http://www.youtube.com/watch?v=kn3cmYJ4Pw4&feature=player_embedded
הקריינות לא עושה טוב לטריילר הזה.
יש דבר כזה עודף מודעות-עצמית, מסתבר.
די מסכים
לדעתי הטריילר באמת זורח כשנפסקת הקיירנות ומתחילה המוזיקה.
הימור שלי למה יהיה "כוכב הקופים: המרד" של שנה הבאה
הרימייק ל"Total Recall".
לא נראה שאף אחד מצפה לו. הרוב בטוחים שהוא יהיה חרא.
אבל יש לו קאסט די מבטיח (בסדר, לא ממש. אבל בריאן קראנטסון האדיר ישחק את הנבל!), במאי אקשן לא רע ותסריטאים שהם Hit or Miss. אחד מהם כתב את "זודיאק" של דיוויד פינצ'ר.
אם יש סרט שיכול להפתיע בשנה הבאה, אני מאמין שזה יהיה הוא.
הוא בהחלט משחזר היטב את הקטע של "ציפיות נמוכות".
בקשר לשאר, נראה.
מעניין פתאום להסתכל אחורה...
"סקייפול" למשל, ממש לא קיבל פה את המקום הראוי, בתור הסרט בונד-הכי-לא-בונד הוא לא קיבל פה יותר מדי הערכה….
ו"פרומתאוס" קיבל, כנראה, הרבה יותר ציפייה ממה שמגיע לו…