בעקבות הצלחת 'איירון מן' מארוול פורשת את תכנית הקרב שלה לשנים הבאות: ב-2010 – שובו של איירון מן, ו'ת'ור' בבימוי מתיו ווהן ('אבק כוכבים'); ב-2011 – 'קפטן אמריקה', ואז מפגש פסגה של כולם יחד ב-'The Avengers' |
06.05.2008
|
יומית
בעקבות הצלחת 'איירון מן' מארוול פורשת את תכנית הקרב שלה לשנים הבאות:
ב-2010 – שובו של איירון מן, ו'ת'ור' בבימוי מתיו ווהן ('אבק כוכבים'); ב-2011 – 'קפטן אמריקה', ואז מפגש פסגה של כולם יחד
ב-'The Avengers'
בעקבות הצלחת 'איירון מן' מארוול פורשת את תכנית הקרב שלה לשנים הבאות:
ב-2010 – שובו של איירון מן, ו'ת'ור' בבימוי מתיו ווהן ('אבק כוכבים'); ב-2011 – 'קפטן אמריקה', ואז מפגש פסגה של כולם יחד
ב-'The Avengers'
ומי לא בא?
ספיידרמן.
יכול להיות שאני טועה ושהזכויות לספיידרמן הקולנועי לא שייכות למארוול, אבל משונה שדווקא הוא נעדר מהרשימה. כנראה שאין תכניות לעשות עוד סרטי ספיידרמן, לפחות לא בארבע השנים הקרובות.
וזה מעניין, כי 'ספיידרמן 3' היה הסרט המצליח ביותר של השנה שעברה בארה"ב ומחזיק בשיא הפתיחה הגדולה ביותר אי פעם. מצד שני, הוא היה גם אכזבה ונחשב לסרט גרוע. לעשות סרט ספיידרמן נוסף יהיה עניין יקר כל כך שאי אפשר לעשות אותו אלא אם כן אתה בטוח לחלוטין שהוא יהיה להיט עצום, ובעקבות התגובות ל'ספיידרמן 3', כנראה שמארוול כבר לא לגמרי בטוחים. מצחיק איך סרט יכול להיות בעת ובעונה אחת כל כך מצליח וכל כך כושל.
בשני הסרטים המצוירים של ה-Avengers
שיצאו לא מזמן גם אין את ספיידרמן.
כנראה שזה איזה קטע של מרוול, משהו שקשור ליקומים בטח. בחיי שאני מתקשה לעקוב.
ומי לא בא?
הם אמרו שיהיה ספיידרמן 4, ושהוא נמצא בשלבי פיתוח.
גם אם נגיד הסרט היה כישלון כלכלי עצום (והוא לא), קשה לי להאמין שהם היו מפסיקים את הסדרה, אפילו רק בגלל הרווחים וההצלחה של השניים הראשונים.
ציטוט בנוגע לספיידרמן 4:
מה שבאמת מעניין אותי הוא איזה דמויות ישתתפו באוונג'רס (ספיידרמן כן שם בקומיקס, וגם וולברין אם אני לא טועה) והאם ישתמשו באותם השחקנים מהסרטים האישיים של הגיבורים (אני מאוד מקווה שכן, ונראה לי שזה גם מה שהולך לקרות).
ורק העובדה הזאת לבד מספיקה כדי לרגש אותי יותר מהסרט (המבוטל?) של ליגת הצדק, שתכננו להשתמש בשחקנים אחרים ואנונימיים. איכס.
ומי לא בא?
ועוד נקודה מעניינת – בגלל שהסרטים של קפטן אמריקה והאוונג'רס יוצאים באותה השנה, האם זה אומר שהשחקן יצטרך לעבוד על שניהם במקביל?
הם כל כך מתרגשים,
שהם החליטו לדחות את זה לעוד 4 שנים לפחות?
הם כל כך מתרגשים,
או שפשוט הם עדיין לא מוכנים לקבוע באופן רשמי תאריך כשאפילו עדיין אין במאי (אני זוכר שקראתי איפשהו שהבמאי מתחלף), ואני מאמין שגם בעוד כמה חודשים הם יוכלו למצוא לו מקום ב2010 או 2011.
גם ל'קפטן אמריקה' ול'אוונג'רס' אין במאי
ורשמית, גם לא ל'איירון מן 2', אם כי אפשר להניח שג'ון פברו ימשיך לסרט ההמשך. אם אין להם בעיה לקבוע מראש תאריכים ל'קפטן אמריקה' ל-2011, אני לא רואה למה שהם לא יוכלו לעשות את אותו הדבר ל'ספיידרמן 4' – אם באמת היתה להם כוונה לעשות סרט כזה. נכון לעכשיו, כנראה שאין להם.
וכי מה הטעם?
סם ריימי והצוות המקורי הודיעו שהם לא מתכוונים לחזור.
המשך ישיר יהיה בלתי אפשרי כי ריימי הביא איתו אווירה מסוימת לסרטים האלה וגם אם כל השחקנים הראשיים יתחלפו- לא נעים.
הם כנראה יצטרכו לעשות reboot לסדרה או להציג סרט שלא יהיה קשור בשום דרך לקודמים וכעת, לדעתי, זה נראה מוקדם מדי לדברים כאלה.
נצטרך לחכות ולראות,
כי אני באופן אישי לא רואה שום סיבה הגיונית מצידם לדחות את הסרט הרביעי בכל כך הרבה זמן.
הציטוט הזה נשמע
כמו תשובה מעורפלת וחסרת משמעות שאתה אומר לצורך יחסי ציבור, כשאין לך שום דבר קונקרטי ו/או חיובי להגיד על הנושא שעליו הייתה השאלה.
אתה לא טועה
אם זכרוני אינו מטעני מארוול מכרו את הזכויות הקולנועיות של ספיידרמן לסוני כך שרק הם יכולים להפיק עוד סרט. מארוול אולי תקבל אי אילו אחוזים אם וכאשר יהיו עוד סרטי ספיידרמן אבל אין לה כל say בענין. ההצלחה הגדולה של ספיידרמן היא זו שהביאה אותם להחלטה שלא למכור את הזכיונות שלהם להדפסת כסף – סליחה, של גיבורי הקומיקס – לאולפנים אחרים אלא לפתוח אולפן משלהם ולהפיק בעצמם ולגרוף את כל הכסף (כאשר אולפנים כמו פראמונט שהפיצו את איירון מן הם על תקן מפיק שותף/מפיץ ולא המפיק הראשי שלוקח את החלק הארי בהכנסות).
אתה לא טועה
יש לך מושג לכמה זמן מראש נחתמה העיסקה הזאת?
אולי אם הזכויות של סוני יסתיימו בשנתיים-שלוש הקרובות, מארוול באמת יעדיפו לחכות ולהפיק את הסרט הבא אצלם, מה שאני מקווה שיקרה (כי אז ספיידי יוכל להתארח גם בסרטים האחרים).
אורי און - הנציג הישראלי
אורי און - הנציג הישראלי
http://haggadahsrus.com/z.Art08.JewishSuperman.htm
לו היו מבטיחים לנו רק המשך לאיירון מן - דיינו
אבל תמיד נחמד לדעת שיש לפחות סרט אחד שאפשר לצפות לו ב2011 .
אני מקווה שהם יתיחסו לת'ור ולקפטן אמריקה באותה הרצינות וההשקעה שהם הראו באיירון מן.
לי יש לפחות שישה סרטים לצפות להם ב-2011
'ההוביט'; 'הארי פוטר ואוצרות המוות, חלק שני'; שני סרטים של פיקסאר – 'ניוט' ו'הדב והקשת'; ועכשיו גם 'קפטן אמריקה' ו'האוונג'רס' (שאין לי עדיין סיבה מיוחדת לצפות להם, אבל ניתן להם ליהנות מהספק).
די משונה שאנחנו יכולים כבר עכשיו להרכיב, פחות או יותר, את רשימת שוברי הקופות הגדולים של עוד שלוש שנים (שאף אחד מהם עוד לא צולם). זה לא תמיד היה ככה: ב-2005 לא היה לנו שום מושג איזה סרטים נראה בקיץ 2008. נראה שההכרזה של דיסני/פיקסאר לפני כמה שבועות ושל מארוול עכשיו מתחילות טרנד חדש של הכרזה על סרטים (ותאריכים) הרבה, הרבה, הרבה זמן מראש.
איכשהו זה לא מלהיב אותי.
אולי בגלל שיש לי הרגשה שהם יפספסו את פוטנציאל הכיף של קרבות מרובי משתתפים חשובים ויתמקדו בגיבור או שניים בכל פעם (לא פר קרב, אלא פר צילום) – אם יובטח לי בלגן מתוזמר של סופר כוחות שיתנגשו אלה באלה, אני אחשוב על ללכת.
אבל בעיקרון, להכניס בסרט אחד כל כך הרבה דמויות שלכולן יש אגו שצריך ללטף וסרטים ומוצרים משלהן שצריך לקדם פשוט לא נראה לי סרט שאני אהנה ממנו, בעוד סרט עם סופר גיבור מתוסבך וכריזמטי אחד זה פשוט ים של פוטנציאל (לראייה: איירון מן). כמובן שאם רד"ג יהיה, החישוב משתנה…
נכון, זאת בעיה גדולה
לעשות סרט שיעסוק בכמה וכמה גיבורים וחייב להעניק צומי לכולם. לעשות סרט כזה שיהיה שווה צפיה זה טריק לא קל. וכשכל אחד מהגיבורים האלה הוא כוכב פרנצ'ייז בשווי (פוטנציאלי) של מאות מיליונים בפני עצמו, זה עוד יותר קשה: אסור הרי לפגוע בתדמית של אף אחד מהם.
אבל הבלגן המתוזמר שאת מתארת נשמע לי כמו סתם בלגן. יש למח האנושי מגבלות. בלתי אפשרי לעקוב אחרי ארבע התרחשויות שקורות על המסך בבת אחת. ברור שיהיה צריך לחלק את זה לכמה דמויות פר צילום.
מבחינה תסריטאית, זו בעיה עם מגוון בדוק של פתרונות:
אל תשכח שכבר כיום, כל אחד מהגיבורים האלו הוא כוכב וגו' ושהם מככבים גם לחוד, בחוברת לכל אחד, וגם ביחד, בחוברת של הצוות שלהם. בקיצור, עם הבעיות הנרטיביות עולם הקומיקס כבר אמור לדעת איך להסתדר – והאמת, גם עם חלק מהבעיות הויזואליות.
לא ברור לי אם הייתה ציניות בתגובה שלך, אבל למקרה שלא-
לדעתי בסרטי אקס מן עשו עבודה לא רעה בכלל, לפחות עבור סרט אקשן, בשילוב דמויות-על רבות שלכל אחת מהן יש סיפור משלה.
רק חבל שהכל הלך לאיבוד בסרט השלישי.
רק חבל שהכל הלך לאיבוד בסרט השלישי.
מש"א
זה כי סוליד סנייק, אמממ סליחה, דייויד הייטר לא כתב את השלישי.
בראשונים הוא עשה עבודה טובה למדי.
האקס-מן הם מלכתחילה קבוצה, ופועלים כצוות.
כאן מדובר בסופר-גיבורים כל אחד בזכות עצמו, כאלה שמנצחים תמיד כנגד כל הסיכויים, כאלה שהם תמיד במוקד העלילה של עצמם, ופתאום הולכים לזרוק אותם לתוך תחרות על צומי וזמן מסך. זה נשמע לי מסורבל ברמות בלתי רגילות. לא הייתי רוצה לנסות לכתוב דבר כזה, ויש לי ספקות כבדים לגבי הסרט שיווצר ממנו.
גם ה-Avengers הם קבוצה כבר שנים רבות (מאוד).
האקס-מן הם מלכתחילה קבוצה, ופועלים כצוות.
את לא היחידה שחשבת על זה – בזה בדיוק עוסקת העלילה של סרט האוונג'רז המצוייר (הראשון מבין שניים) שיצא ב-2006. חבורה של סופר הירוז שרגילים תמיד להיות במוקד העלילה של עצמם, שנאלצים לשתף פעולה בניגוד לנטייתם הטבעית.
נחמד.
http://www.imdb.com/title/tt0491703/
אפשר להגיד אותו הדבר גם לגבי הסרטים של הג'אסטיס ליג של DC.
ואני בשלי.
ראיתי כבר המון סצנות של גיבור מפעיל את כוחותיו המיוחדים מול המוני רעים. ראיתי גם המון סצנות שבהן מופיע עוד גיבור לעזור לו לרגע ואז הם מתפצלים שוב. אני חושבת שיש כאן הזדמנות למשהו חדש, כיפי, שבו המון קורה על המסך, בכל רמות העומק, ושבכל צפיה מגלים בו עוד משהו. קרבות שכל אחד מהם מאיר את האחרים שסביבו, מלפניו מאחוריו ומעליו באור קצת שונה, אסתטיקה אחרת של תנועה. בא לי משהו חדש ושונה. כן, אני יודעת שאני לא באמת הולכת לקבל את זה.
למרות שאני דוקא (ה)אחד שאהב מאוד את הרובוטריקים,
נראה לי שהתיאור שלך זה בדיוק מה שהיה אמור להיות בTRANSFORMERS (עם היחודיות של כל אחד מהרובוטים בתוך קרבות מורכבים) – ופוספס לחתולין.
נכון, זאת בעיה גדולה
בגלל זה נראה לי שקודם הם יבססו את הדמויות בסרטים שלהם,ואז שכולם כבר ידעו מי זה מי ולמה,הסרט יצא טוב.
אני מעדיף את זה על פני ליגת הצדק ששם זה היה אמור להיות הפוך.קודם ליגת הצדק ואז הסרטים הפרטיים,כי הם חושבים שזה ייתן זינוק
גם זה בעייתי.
האמירה "בואו לראות את הסרט שלנו, אבל תבינו מתוכו משהו רק אם תראו חמישה סרטים אחרים שאפילו לא באמת מוגדרים כסדרה" היא לא ממש משיכת קהל במיטבה. אם הסרט ירצה לעמוד בפני עצמו, הוא יצטרך להשקיע זמן בהסבר ופיתוח הדמויות שלו. אם הוא לא רוצה לעמוד בפני עצמו, אז נו – שיגיד על עצמו שהוא סצנת קרב מטורפת ועמוסת אפקטים באורך שעתיים שלא יכלו לעשות בסרטים האחרים וזה הכל.
אה, אוקיי
(ל"ת)
מישהו יודע מי זה ant-man?
ויקיפדיה יודעת
http://en.wikipedia.org/wiki/Ant-Man
אגב, הבמאי של 'אנט מן' הוא אדגר רייט (שון מן המתים , הוט פאז)
אז מה זה אומר? שסיימון פג יהיה אנט מן?
אין דבר שכסף לא יכול לקנות ואדגר רייט (והפג שאיתו) הוא הוכחה ניצחת לכך.
ארורה הוליווד, חשבתי שזה ייגמר ב'לרוץ בשבילה'.
אההה…. אני לא בטוח מה אתה מתכוון , אבל אם זה מאין " סיימון פג התמסחר ועשה קומדיה רומנטית בשביל כסף" – זה לא בדיוק מדויק. הוא כנראה עשה את זה יותר בשביל חברו הטוב , דיוויד שווימר שהוא הבמאי, מאשר הכסף.
ולרד – יש איזהשהו סיפור עם הזכויות אבל בקיצור – ספיידרמן לא שייך בדיוק למרוול אלא גם לחברה שעשתה את הסרטים שאת שמה שכחתי ולכן הם לא יכולים לעשות איתו סרט, או זה לפחות מה שהבנתי, גם וולורין למשל לא שייך במאה אחוזים למרוול , אם אני לא טועה. וממש יכול להיות שאני טועה
אבל זה לא נגמר בזה...
תראה את הפרוייקטים העתידייים שלהם: פג אמור לשחק ב'Star Trek' ורייט אמור לביים את 'ant man'.
ו'לרוץ בשבילה' דווקא היה בסדר לתחומו, במיוחד עם הופעת האורח של דיוויד וויליאמס מ'הממלכה הקטנה'.
אבל זה לא נגמר בזה...
אמממ… אני לא יודע כמה זה מסחור כמו ממש רצון לעשות את הפרויקטים האלה מהאהבה שלהם למדע בדיוני וקומיקסים שאפשר מאוד בבירור לראות בspaced. בחינתם נראה לי שזה יותר חלום שהתגשם או פרוייקט שממש מגניב בחינתם לשעות מאשר עוד ג'ובה בשביל הכסף.
מפתה לחשוב שזה מאהבה נטו אבל...
לאחרונה מתרוצצות גם לא מעט שמועות שגם 'spaced' מתעתדת לעשות עלייה להוליווד, כאילו הלו???
בלי שום קשר, בדרך כלל הפקות הוליוודיות שמבוססות על קומיקס עם במאים חתרניים וחריגים בנוף השבלוני, שבאו מאהבה ל"מותג", נוטים להסתיים בפיצוץ ( קווין סמית') מעניין איך זה יתפתח פה.
זה ''בדרך כלל'' מאוד לא בדרך-כללי.
בריאן סינגר: במאי אינדי שהתפרסם בזכות 'החשוד המיידי'.
כריסטופר נולאן: במאי אינדי שהתפרסם בזכות 'ממנטו'.
סם ריימי: במאי של סרטי אימה קאמפיים.
טים ברטון: במאי עם חזון ויזואלי ביזארי שאוהב לשחק בבובות.
אנג לי: טוב, נו, אצלו זה באמת לא כל כך עבד.
בקיצור, כמעט *כל* סרטי הקומיקס המצליחים נעשו על ידי במאים שלפני כן נחשבו לאינדי, חתרניים ו/או חריגים. דווקא במקרה של קווין סמית', אני נוטה לחשוב שהסיבה לפיצוץ היתה שמדובר לא בבמאי חתרני וחריג אלא בבמאי פוץ וחסר כשרון לשום דבר חוץ מבדיחות פלוצים.
זה ''בדרך כלל'' מעט אחר
במאים *שבאו מאהבה למותג*.
לא מכיר את הרקע האישי שלהם (סינגר והשאר) ועד כמה הם מחוברים לאייקון/מותג שהם מתעסקים איתו, אבל במקרים של רייט וסמית' אפשר גם לראות ביצירות קודמות שלהם שהם סוגדים לכל העניין הזה של הקומיקס שזה משהו שלא הצלחתי לדלות מצפייה ב'ממנטו' ו'החשוד המיידי', וברטון זה כבר עניין אחר.
איפה רואים אצל רייט שהוא סוגד לקומיקס?
(זאת שאלה רצינית, לא קנטרנית).
כפי שצוין כבר איפשהוא בפתיל-spaced
סדרה בריטית מוקדמת של רייט ופג, שבעקבות ההצלחה של שני סרטי טרילוגיית 'הדם והגלידה' שלהם יש שמועה עקשנית שהוליווד תעשה לה גרסה אמריקאית. או משהו
זו לא שמועה
הופק פיילוט ל'מחוקים' (כך נקראה הסדרה כששודרה בעבר בארץ, ביס פלוס) עבור רשת FOX. בשבוע הבא תכריז הרשת על לוח הסתיו שלה ואז נדע אם הפיילוט אושר לסדרה.
מי ייתן וזה ייצא יותר 'זיווגים' מאשר 'המשרד' מכל בחינה.
אנחנו די לעולם לא ראינו את קווין סמית' עושה משהו בשביל סופר גיבורים על המסך הגדול, תקנו אותי אם אני טועה…
כך שבעצם חוץ מזה שיכול להיות שהאולפנים יעיפו אותו אין לנו שום מושג איך ייצא סרט קומיקסים של מעריץ
ת'ור
אני לא ממש מכיר את הדמות, אבל בסרט האנימציה של האוונג'רס הוא היה דמות ממש כיפית והמטרה העיקרית שלו הייתה להילחם למען הסביבה (הוא הפגין נגד ציידי לוייתנים). מעניין אם יכניסו את הפן הזה לסרט שלו.
עם הטרנד הירוק של היום
הגיוני מאוד שכן
אוונג'רס?
זה כאילו פאור-ריינג'רס נגד הגיבורים של מארוול?
אבל יש עוד דמויות שלא עשו עליהם סרטים!
יש את לוק קייג', הסנטרי, ספיידרוומן ורונין. ארבעתם כן חלק מהאוונג'רס ובלי רקע מוקדם עליהם לא נדע עליהם כמעט כלום.
אני מקווה שהשחקנים של הגיבורים יופיעו גם בסרט הזה (מגוויר כספיידי, ג'קמן כוולברין, דאוני ג'וניור כאיירון מן וכו').
אבל יש עוד דמויות שלא עשו עליהם סרטים!
הם חלק מהאוונג'רס שהתווספו לאחר מכן. הסרט שמתכננים לעשות הוא של הנוקמים המקוריים.
חה! אז פה הכל התחיל...
(ל"ת)