Serenity NEVER
Posted in: חדשות
– פורסם ב 1 בנובמבר 2005בעקבות הכשלון בארה''ב, ולמרות הקרנה מוצלחת בפסטיבל אייקון, גלובוס גרופ מביאים למעריצי ג'וס ווידון בשורות עגומות: הפצתו המסחרית של 'סרניטי' בבתי הקולנוע בארץ בוטלה. במקום זה מבטיחים בגלובוס להזדרז עם ה-DVD. |
01.11.2005
|
מה, היום האחד באפריל?
גם אם היה היום האחד באפריל
ולא האחד בנובמבר, הייתי מאמין לידיעה הספציפית הזאת.
טיפוסי.
בואו נחתוך למרדף-
למי צריך לכתוב, בפונט 48 ועם הרבה סימני קריאה, כדי לנסות לשנות את רוע הגזירה?
מארה על ראשם.
אבל על הכותרת.
http://www.globusunited.co.il/Content/Contact.php
שלחו מיילים זועמים כאן, אני כבר שלחתי
בבקשה לא.
קודם כל, האתר שקישרת אליו הוא של גלובוס-יונייטד, לא גלובוס גרופ. זאת חברה שונה ואין לה שום קשר ל'סרניטי'.
חוץ מזה, אני מעתיק את מה שכבר אמרתי בדיון בביקורת, כאן:
כתבה מספר 2955
באשר לחיפוש האשמים: בגלובוס אומרים שההוראה הגיעה מחו"ל, והאמת, במקרה הזה אין סיבה לא להאמין להם. הסרט הרי הוקרן באייקון מפילם כשהוא מתורגם. גלובוס לא היו טורחים ומשקיעים במידה כזאת עבור הקרנה אחת בודדת, כלומר היתה להם כוונה להפיץ את הסרט מסחרית. מצד שני, בארה"ב הוא די נכשל, כך שמתקבל על הדעת שב'יוניברסל' החליטו לוותר מראש על השווקים הקטנים יותר, כמונו למשל.
בקיצור, אם אתה שולח מכתבי מחאה לגלובוס, עדיף שהם יעסקו ברמה המחפירה של בתי הקולנוע שלהם. דרישות 'סרניטי NOW!' לא יעזרו.
אפשר לשלב
"בגלל רמתם המחפירה של האולמות שלכם לא יקרינו שם את סרניטי!"
ולהוסיף בסוף
צריך מדור חדש בעין הדג
בו תמוקם הביקורת על סרניטי:
"מה לא יהיה".
וקצת חבל לי, כי זה סרט חביב… מצד שני, הוא לא יותר מ"חביב".
אוף. רציתי לראות בקולנוע.
ככל הנראה תהיה לך הזדמנות
אמור להיות בדצמבר כנס של שגרירות סאנידייל שיתמקד בג'וסוורס ובמסגרתו או סמוך אליו תהיה גם הקרנה של "סרניטי".
סרניטי- האמנם כישלון?
לפי Box Office Mojo (http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=serenity.htm) הסרט הרוויח נכון לתאריך הנוכחי 33.8 מיליון דולר ברחבי העולם. התקציב של הסרט הוא 39 מיליון דולר. לגבי עלויות הפרסום אין באתר מידע אבל אני משער שזה משהו בסביבות ה-15 מיליון דולר. הסרט עוד די רחוק (אני חושב) מלהתקפל מהקולנוע ואני גם מנחש שהוא יימכר טוב ב-DVD. לא נראה לי שהוא יסתיים ככישלון.
מבחינת אולפני קולנוע
"לא כישלון" משמעו הכפלת סכום עלות ההפקה וכיום אפילו זה לא נחשב להצלחה מסחררת.
איך אתה יודע?
לפי ההגדרה הזאת רוב הסרטים ה"מצליחים" של הקיץ (חוץ מ'נקמת הסית" אולי), גם כאלה שיופקו להם המשכונים, הם למעשה כישלונות. צריך להשוות את סרניטי לסרטים שיצאו באותה תקופה, וביחס אליהם הוא ממוצע לגמרי מבחינת ההכנסות, כמו גם ירידות רגילות של 50% אני מניח. הוא נחשב לכישלון בעיני מי שציפה כנראה שההייפ ישפיע על אנשים שלא מכירים את הסדרה.
בין הצלחה לכישלון
יש את תחום ה"מספיק", וכן מרבית הסרטים בדרך כלל מרוויחים מספיק בכדי להחזיר את ההשקעה אבל אולפני הקולנוע בדרך כלל מצפים מסרטים להכפיך ואף לשלש את סכום ההשקעה שנעשתה בהם. מבחינת האולפנים באמת לא היו הרבה הצלחות השנה.
אתה בטוח?
נשמע לי מוזר לתקצב סרט ב-200 מיליון דולר ואז עוד לצפות שהוא ירוויח כמו טיטאניק. בקיצור, לא.
כלל אצבע
של ההבדל בין הצלחה לכשלון הוא אם הסרט "מכסה את ההוצאות" בארה"ב, כלומר, שהכנסותיו בארה"ב משתוות או עולות על התקציב שלו. זה *לא* אומר בהכרח שהחל מאותו רגע הסרט התחיל להרוויח כסף. למעשה, רק חצי (בערך) מהכנסות הסרט בקולנוע מגיעות לאולפן; ומצד שני, האולפן מרוויח גם מההכנסות הסרט מחוץ לארה"ב, DVD, זכויות שידור בטלויזיה וכו'.
'סרניטי' עלה 39 מיליון דולר והכניס בארה"ב 25 מיליון. קשה לומר אם בסופו של דבר האולפן ייצא מופסד או (קצת) מרוויח, אבל הסרט הוא בהחלט לא סרט מצליח, למרות שגם כישלון קולוסאלי הוא לא.
בדיוק
לא הצלחה מיוחדת אבל גם לא כישלון נורא – ככה אפשר להגדיר כמעט את ההפצות הרחבות השנה.
מקרה ''ציידי המחשבות''
לפי IMDB "ציידי המחשבות"("Mindhunters") נכשל באופן מחפיר בארה"ב:
תקציב משוער: 27 מיליון
הכנסות בארה"ב: כ 4.5 מיליון
אז מדוע הוא בכלל מופץ בארץ ובכל העולם?
חברת הפצה שונה.
כל חברה והשיקולים שלה.
קח גם בחשבון שלפעמים מפיצים מחוץ לארה"ב מקבלים סרטים כושלים במחירי מבצע. ולפעמים המפיצים בארה"ב מתנים את קניית הסרטים המצליחים בקנייה של מספר סרטים כושלים.
או שלאולפן אין זכויות מחוץ לארה''ב
ייתכן ובתוך ארה"ב זה הופץ ע"י אולפן גדול אבל אין לו זכויות בחו"ל ואז זה שיקול של המפיץ המקומי. או שזה סרט שהופק ע"י חברה עצמאית ונמכר מראש למפיצים ברחבי העולם. (בארץ הסרט מופץ ע"י "יונייטד-קינג" שאינם קשורים לאולפן הוליוודי כלשהו).
זה נעשה בשביל לעצבן את הווידוניסטים וכו'
אל
הנני חושב שהחלטתכם שלא להפיץ את הסרט "אשת חיל" בישראל הינה משגה חמור ביותר! אולי בארה"ב הסרט לא הצליח כפי שציפיתם אבל לג'וס ווידון יש קהל מעריצים נאמן שמוכן ללכת לסרטיו שוב ושוב, לרכוש את ה-DVD ולשכנע את חבריהם ללכת ולצפות בסרט בקולנוע, ולא להורידו מהאינטרנט. אנא, שקלו שוב את החלטתכם שלא להפיץ את הסרט בארץ.
בברכה, assafTV
תהיה קלה
סרניטי הוא לא הסרט הראשון, ולא האחרון, שהאולפנים בחו"ל מחליטים שלא להפיצו ולהוציאו ישירות ל-DVD. אבל בסרט כבר הושקעו כספים, יש עותק פילם שלו, הוא תורגם, האם לא שווה להם בכל זאת להפיץ סרטים אחרי שכבר השקיעו בהם? האם ההכנסות מ-DVD בארץ הן מספיק טובות בשביל לוותר על הפצה קולנועית?
בגליון "7 לילות" האחרון היה אייטם על סרטים שמופצים בארץ ישירות ל-DVD. אחד השיקולים שם בקשר ל"מלון רואנדה", סרט עם מועמדויות לאוסקר, זה שהעותקים התעכבו ועד שהם היו זמינים הסרט כבר שוחרר ל-DVD והם העדיפו לשחרר אותו גם כאן ל-DVD כדי, לדבריהם, להתמודד עם הפיראטים שיצפו בסרט בדרכים אחרות (יורידו מהאינטרנט או שפשוט ישכרו עותק מיובא) במקום ללכת לצפות בו בקולנוע.
גם אני תוהה
הם יודעים שלסרט יש קהל מעריצים. הם גם כבר תרגמו אותו לעברית. אפשר להפיץ בלי להשקיע הרבה בפרסום, ולפחות לא לעורר כעס של לקוחות כבדים ודעתניים, לא?
אפשר להפיץ באולמות קטנים – שלא יתפוס מקום.
גם אני תוהה
כמה קהל יש באמת לסרט?
ניראה לי שרובו הגדול כבר ראה אותו בכנס איקון.
אהה נבלות !!
אני לא מאמין !!! חיכיתי לזה מאז שסיימתי את פיירפלי אפילו כשסיימתי את פיירפלי אני הייתי בהכחשה שזה באמת היה הסוף רק 15 פרקים ועכשיו זה זה כמו מכה לביצים אהההההה זה כל כך כואב אהההההה
זה באמת משנה למישהו?!
כמה שאני רוצה לראות את הסרט, אני אחכה לדיוידי. למי בכלל אכפת מה יוצא בקולנוע כשהכול כמעט מגיע לארץ בדיויד מחו"ל עוד לפני שהוא מגיע לקולנוע בארץ. אני מעדיף לראות את הסרט במסך ביתי בנוח מאשר לראות אותו עם חבורת דרדקים מעצבנת או עם חבורת בנות שבאו לראות את הסרט בגלל ששמעו שיש שם איזה חתיך שקוראים לו נתן פיליון
אז בשביל מה המיילים הזועמים?
בשביל להראות להם מה זה.
זה עדיף על להתכדר לתנוחה עוברית ולבכות, לא?
מה זה מזכיר לי?
אה כן:
אוף, איזה באסה. טוב, אני אסלח להם אם לפחות הדי.וי.די יהיה מושקע, וחסר שהוא לא יהי מושקע, כי אני כבר די מעוצבן .
ואחרי שחשבתי קצת
אני חייב לתהות:
איך הסרט הזה עלה 39 מיליון דולר?
איך???
מה כבר יש בו? אין שחקנים ידועים שצריכים משכורת גבוהה. את המודלים הממוחשבים ניתן למחזר מהסדרה ככה שגם למחלקת האפקטים אין יותר מדי עבודה.
לוקיישנים? אחד פנימה של חללית (קיים), אחד באר, עיירה קטנה בנויה מגרוטאות, אחד מסתור של mr universe, ומדבר עם כמה הריסות. "כוכב הריוורס" הוא איזה בית ספר קליפורני עם קצת הסוואה.
אין שום סיבה שהסרט הזה יעלה כזה מחיר, ואני לא רואה איך מישהו נותן לג'וס ווידון עוד כסף אחרי זה.
נו באמת
השחקנים אולי לא קיבלו משכורות ענק, אבל זה לא אומר שהם עבדו בחינם. גם הבמאי אולי לא לקח מיליונים, אבל לקח משהו. שלא לדבר על התאורן והגריפ והעוזר במאי ושחקני המשנה והניצבים. יכול להיות שהתקציב כולל גם את קניית הזכויות לסדרה מ'פוקס'. המודלים אולי קיימים, אבל זה לא משנה את העובדה שהפקת סצינות פעלולים ממוחשבים בסטנדרט קולנועי עולה כסף. גם התפאורות האלה, הריסות או לא, לא היו קטנות בכלל. ובשורה התחתונה, 39 מיליון זה מעט. יש סרטים שעלו הרבה הרבה יותר ('דום', 'טיים ליין', 'המלך פאקינג ארתור') שנראים הרבה, הרבה פחות טוב.
התפאורות
החללית וכו היו צריכות להיבנות מחדש, כי בערך כמספר חדשים אחרי שהסדרה בוטלה הסט פורק ונשלח לכל מיני מקומות, כמו קורה לסט של סדרה שאף אחד לא חושב שתחזור כסרט :)
ואחרי שחשבתי קצת
http://www.latimes.com/business/custom/cotown/cl-ca-homefront9oct09,0,2056150.htmlstory
מסר מווידון לקהל המעריצים בישראל
בעקבות הידיעה על כך שהסרט לא ישודר בארץ, נכנס ג'וס ווידון אתמול לאתר ה"BROWNCOATS" ופרסם את ההודעה הבאה שכוונה לקהל המעריצים בישראל:
יפה שאכפת לו מאיתנו.
למישהו יש טלוויזיה גדולה?…
לינק?
לינק
http://browncoats.serenitymovie.com/serenity/
מצריך רישום.
לינק
ולמי שרשום כבר – לינק ישיר לפתיל.
http://browncoats.serenitymovie.com/serenity/index.html?fuseaction=forum.viewtopic&t=24705&postdays=0&postorder=asc&start=0
לעצלנים
היישר מbugmenot:
לוגאין: abcd1234
סיסמה: אותו דבר.
ווי
ביומית שעסקה ב"פרשת פאיקוב", מישהו אמר שזו הפעם הראשונה שבה נושא היומית מגיב ביומית עצמה. אז עכשיו זאת כמעט הפעם השניה. ג'וס ווידון אמנם לא ממש הגיע אלינו והגיב כאן באתר, אבל הוא כן הגיב ישירות להודעה שמצטטת מיומית בעין הדג, עם לינק לאותה יומית. סוג של כבוד.
הרבה הרבה כבוד
בסוף עוד יכנסו לכאן במאים מהוללים יותר או פחות ויגיבו על הביקורות לסרטיהם. פיטר ג'קסון עוד יאכל פה עפר ויתפלש לרגלי הגולשים כשהם יתלוננו שקינג קונג ארוך מדי וטום קרוז עוד יאדים פה מבושה על קייטי הולמס וכל מני דברים אחרים, ואני כבר רואה כל מיני מניחי רעפים מתנצלים על הגשם שחודר מבעד לגג, וכך הלאה וכך הלאה.
כבוד!
נ.ב.
יאללה, תביאו לפה את ניקולס קייג' כדי שמישהו יסביר לו שהוא צריך לחפש ג'וב יום. שמשהו טוב יצא מכל ההתפלשות ההוליוודית הזו בעין הדג.
מניחי רעפים מגיעים לבקר כבר היום
ראיתי כבר כמה הודעות מסגנון של :"תראו, אל נעים לי אבל אני זה שתרגמתי את הביזיון הזה, וזו לא אשמתי שנתנו לי פסקול שקודם כל תורגם מאנגלית ליפנית לצרפתית ואז בחזרה".
רגע!
אז זה אומר שתוך שנה הודעות בסגנון "דנייל רדקליאף אתה סחקן מדאים ואני מאריצה החי גדולה שלכה ואני קבר מחקה להרי פוטר 5 מיסדר הפינקס כי שם אתה חתיח !בא לי לרוץ עירום בשדה חמניות" עוד עלולות לקבל תגובה?
כן
אז זה מה שזה היה?
לא נכון!
כשעציצקליף מדבר לחשננית בה"פ השני שומעים אותו אומר מאוד בבירור "אש החסה", או אם תרצו: "אששששששש החחחחחסססססססהההה".
באמאש'לי.
וטום רידל אומר שיח הקסמים תעשה לי תה
אבל זה לא שאני מתלונן או משהו
וואלה?! אני אבדוק את זה.
מישהו? מישהו???(זה באופנה עכשיו)
זה מה שאני בשבילך? סתם מישהו, יא חתיכת מי שלא תהיה
וחוץ מזה, זאת פעם שלישית
כתבה מספר 2817 (איך אני נותן לינק בקלות לתגובה מסוימת, כי זה היה לי די מאוד קשה)
מסר מווידון לקהל המעריצים בישראל
המממ יש לי גישה למקרן…
אלוהים מרחם על ילדי הגן
אבל רחמים זה לא תמיד מספיק…
זה מחמם את הלב לקרוא את התגובה של ג'וס ופתיל שלם של השתתפות בצערינו (שהתחיל עוד לפני התגובה הרשמית).
שעשעה אותי התגובה השניה, שכללה את הטקסט:
אה-הא.
זה מזכיר לי שכשהזמנתי דוידים מאמזון דרך הדוד שלי ב-LA הוא התקשר לוודא שאני יודעת שזה איזור 1, ואם אין בעיה עם התאימות של המכשירים… הצחיק אותי נורא.
אוי, אני זוכר שקראתי כמה ויכוחים ברשימת דיוור שאני מנוי עליה
(שרוב המשתתפים בה הם אמריקאיים) בשאלה האם זה "בסדר" להזמין דיסקים של אזור 2 לארה"ב.
ואז נזכרתי בכל הדיונים שהיו פה באתר על מידת המוסריות של הורדת סרטים ופרצתי בצחוק היסטרי.
אוי, אני זוכר שקראתי כמה ויכוחים ברשימת דיוור שאני מנוי עליה
מה, יש עוד אנשים בעולם שלא יודעים שכל מכשירי ה-DVD הם מולטי-זון?
לא, הם לא *כאלה* מרובעים...
פשוט יש להם יסורי מצפון קשים בכל פעם בה הם דוחפים דיסק של אזור 2 למכשיר אמריקאי.
קניתי לאחרונה
את המקליט של lg מהדיוטי פרי, ומסתבר שלא, הוא דוקא לא מולטי זון (או שקיבלתי אחד מקולקל, אין לי מושג).
''המקליט של Ig'' שו הדא?
הדיוידי המקליט
זה שבמשך חודשים הופיע בכל פרסומות חוצות שניה תחת הכותרת 200$
יש לי אחד כזה. בבקשה:
ועכשיו הוא אוכל הכל. בתיאבון.
הוא דווקא כן,
רק צריך לדעת איך לשנות אותו. אמור להיות מצורף דף עם הוראות (כן כן!) לעשייתו של הנגן מולטיזוני. משהו עם ללחוץ על Pause ואז על כמה מספרים.
תודה רבה לשניכם
עכשיו אני רק צריך למצוא זמן לראות סרטים, ואני אהיה מסודר.
אה, לזה גם יש פתרון:
ועכשיו יש לך מלא זמן.
שאלה תמימה:
יכול להיות שאלו שנמכרים בארצות-הברית הם לא מולטיזון? כל מה שצריך זה רצון של הרשויות לאכוף חוק, ובדרך כלל האמריקאים יותר חזקים בזה מאיתנו.
צריך גם שזה יהיה חוק.
האם התכבד הקונגרס וחוקק חוק כזה? אני די מסופק.
למה צריך שזה יהיה חוק?
בניגוד לצריבת סרטים מהאינטרנט, אין שום דבר לא-מוסרי בצפיה בסרטים שקנית במו כספך, ששייכים לאזור "לא שלך". ככל הידוע לי, את שיטת האזורים המציאו יצרניות ה-DVD כדי לעזור לעצמן למקסם רווחים, וזכותי לאחל להם בהצלחה בעודי צופה בסרטים באיזה אזור שבא לי. למדינה ולחוקיה אין שום קשר לזה.
מה גם שעל פי מה שהבנתי/שמעתי
שיטת האזורים תבוטל עם המעבר ל-HD-DVD/בלו ריי
היינו, כדי שתהיה הפרת חוק, צריך שיהיה קודם חוק.
הבעיה היא בטלויזיות
באמריקה 99% מהמסכים אינם מולטיסיסטם. ז"א שDVD זון 2 שמקודד בPAL לא ניתן לצפייה על מסך מקודד NTSC.
בארץ 99% מהמסכים כן מולטיסיסטם ולכן אין בעיה כזו. הביעה היחידה היא PAL's 4% Speedup.
פרטים נוספים כאן:
http://www.michaeldvd.com.au/Articles/PALSpeedUp/PALSpeedUp.asp
שאלה תמימה:
האמת היא שאני לא אתפלא לגלות שכן יש מימד מסוים של עבירה על החוק בפעולה הזו.
בארה"ב כן מוכרים את המכשירים כאשר הם מכוונים רק על זון 1, ואף מציינים על העטיפה ועל המכשיר עצמו שהמכשיר מיועד רק לאזור זה ולא מנגן אזורים אחרים. אני לא בטוחה שזה שאנשים מוצאים באינטרנט את הקוד פתיחה והופכים את המכשיר למולטיזון שונה בהרבה ממצבים בהם קונים משחק מחשב עם הגנה נגד העתקות ומפצחים לה את הקוד.
אין שום דבר לא חוקי בלפצח את הקוד.
מה שלא חוקי זה להעתיק. זכויות יוצרים, קניין רוחני וכאלה. אבל אם פרצתי את הקוד רק בשביל הספורט, לא עשיתי שום דבר לא חוקי.
גם להעתיק סרטי DVD זה לא חוקי, כידוע. אבל בפתיחת נגן לכל האזורים אין שום דבר דומה להעתקת סרט.
אני לא בטוח, אבל לא חשוב.
גרסת ה- HD של Terminator 2 (זון 1), למשל, ניתנת לצפייה רק ממחשב, ויותר מכך – ממחשבים שלפי כתובת ה- IP שלהם, ממוקמים בארה"ב.
עכשיו, למה להם עושים את זה? אין גרסה מקבילה בזון 2, לכן אין כל אינטרס כלכלי לאף חברה לעשות את זה. הם סתם מצאו דרך לאכוף בכוח את שיטת האיזורים. אבל למה, הו למה?
בכלל, כל נושא החלוקה לאיזורים, גם אם הוא היה מעוגן בחוק, הוא אחד מהנושאים ההזויים ביותר שמלווים את תעשיית הדי.וי.די. כמה שנים אחרי שהשיטה כבר הפכה לסטנדרט, אני עדיין מתקשה למצוא סיבה טובה לקיומה מלכתחילה.
אבל אם נחזור לנושא המקורי: עד כמה שהשיטה הזו מטומטמת, אני עדיין חושב שיש משהו מסריח קצת בקטע של פיצוח הקוד – אחרת לא היית צריך להקליד קוד מלכתחילה על מנת שמכשיר DVD יהפוך למולטיזון. לא היית צריך לשחק עם כל מיני דברים מוזרים במחשב שלך בשביל שהוא ינגן סרטים מכל הזונים. סרטים כמו גרסת ה- HD של טרמינטור 2 היו מעט יותר קלים לעיכול באירופה. משהו כאן מסריח.
ומצד שני,
אם מכשיר לא היה אמור לנגן כל אזור שהוא, אני בספק אם מה שהיה הופך אותו למולטיזון זה ללחוץ כמה פעמים על הספרה 0. בחייך, בזה מסתכמת הפריצה? לי זה נשמע כאילו הדיוידי יוצר מראש כשהוא פתוח לכל האזורים, ורק בשלב הסופי, שניה לפני ששלחו אותו לחנות, הוסיפו לו הגבלות.
זה בדיוק ככה.
הם כולם מיוצרים מולטי זון ברמת החומרה, ואז מוסיפים להם הגבלות בתוכנה, שניתנות לפיצוח עם "קוד טכנאי".
אני יודעת שהסיבה שכל עניין האזורים קיים בכלל מתוך אינטרסים של מפיצים ואולפנים, כדי שאם סרט יצא כבר בדיוידי בארה"ב אבל עוד לא יצא לקולנוע באירופה, הדיוידי לא יפגע בהכנסות הסרט בקופות ואנשים יצטרכו לחכות עד שהסרט יצא בפורמט שמתאים גם למכשירי הדיוידי שלהם. כמובן שזה רק בתיאוריה.
יש דווקא מכשירים חד זוניים עקשניים
כמו זה שקנתה אחותי בארה"ב SAMSUNG DVD – V2000, שכל הקודים בעולם וכל הפורומים הרלוונטים בארץ לא הצליחו לפצח את העקשנות שלו.
יש דווקא מכשירים חד זוניים עקשניים
http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Samsung+DVD-V2000
נסה את מה שמוצע כאן. לא מכירה את הפורומים הישראליים, כשגרתי בארה"ב פתחתי לכל הדורש את המכשיר בעזרת האתר הנ"ל.
המכשיר המסובך ביותר שנתקלתי בו היה אחד שכדי לפתוח לא הספיק להכניס קוד, אלא היה צורך בצריבת איזשהו קובץ קטנטן על דיסק והרצה של אותו קובץ במכשיר, שהעלתה את מסך שינוי האזורים.
דיברתי עם גלובוס גרופ
דבר ראשון ממש כל הכבוד לגלובוס גרופ על השירות והנחמדות, דיברתי שם עם שלושה אנשים והם היו ממש מסבירי פנים ועזרו.
הנה הגילויים.
ההחלטה לא להפיץ בארץ היא של UIP וזה בעקבות הכישלון של הסרט באירופה.
נבדקת אפשרות לעשות כמה הקרנות מיוחדות לקהל מעריצים כנראה דרך מועדון מעריצי ג'וס וידון (שאין לי מושג מי אלה ולא מצאתי אתר שלהם באינטרנט).
דיברתי עם קרן מגלובוס גרופ בטלפון 5266300 והיא הציעה שאתקשר בעוד שבוע כדי לברר אם יש חדש בנושא.
אני מתכוון גם לשלוח אימייל ל UIP ולבקש שישקלו מחדש את האפשרות להקרין בארץ בבתי הקולנוע.
שיהיה בהצלחה לכולנו
מדובר כנראה בשגרירות סאנידייל.
תנסה: http://www.sunnydale-embassy.co.il/
מדובר בשגרירות סאנידייל.
אכן כך, ונקווה לטוב.
תיקון לגבי הקרנה מיוחדת של ''סרניטי''
התאריך יהיה יום ה`1/12 או שבת3/12
פרטים נוספים יהיו בקרוב, אני מקווה.
תיקון לגבי הקרנה מיוחדת של ''סרניטי''
דיברתי הרגע שוב על קרן מגלובוס גרופ והיא אמרה שהשמועות לגבי ההקרנה אינו נכונות ! :( היא אמרה שהם עדיין ממתינים להודעה מחול לדבי האפשרות להקרין בארץ אפילו את הפעם האחת הזו. נקווה שיהיו לה חדשות בקרוב.
יש חדשות
יום ו' הבא, 9.12, 14:00 בקולנוע "הוד"
האתר של שגרירות סנידייל מאשר.
איזה כיף!
http://www.sunnydale-embassy.co.il/
מי שלא בא – ידיים כחולות
שימו לב!
ההקרנה של "סרניטי" בקולנוע "הוד" בתל אביב שהיתה מתוכננת ליום שישי הקרוב (9/12), נדחתה ולא תתקיים השבוע. לדברי "גלובוס גרופ" הדחייה היא מטעמים טכניים והכוונה היא לקיים הקרנה חלופית בעוד כשבועיים, אך כרגע אין עדיין תאריך מדויק למועד חלופי שכזה.
הקרנות סרניטי בישראל
בינתיים מתוכננות 4 הקרנות מיוחדות, שאפילו יש סיכוי שיצאו לפועל.
פרטים:
http://www.globustickets.co.il/movie.php?movie=183
הקרנה בנגטיב
מסתבר שסרניטי יוקרן בנגטיב (בית הקולנוע/בניין 26 באוניברסיטת בן גוריון) ביום חמישי, ב-2030.
לגבי הנגטיב, עקרונית אין לי בעיה עם הסטנדרטים הטכניים שם (ignorance is bliss), אבל כשיש יותר מ-7 אנשים באולם, האפקט השכונתי גורם לחווית הצפיה לגבול בעינוי. אולי הפעם אני אביא ציוד ריתוך ואדאג אישית שלא ימשיכו להכנס אנשים חצי שעה אחרי תחילת הסרט.
לא צריך לחכות עד 2030
אתמול כבר ראיתי את הסרט בעותק מתורגם בספריית הדויד.
לפני חודש וחצי
כבר ראיתי אותו בעותק דויד מתורגם (משובח, אגב).
מסתבר
שאפשר להוציא אותי מהצבא (אם מתעלמים ממילואים), אבל אי אפשר להוציא את הצבא ממני .
צורת הכתיבה הזו גרמה לי להתפלא לרגע.
בקריאה הראשונה של התגובה חשבתי לעצמי שיקרינו בשנת 2030 (זה תכנון לטווח ארוך!) את הסרט מנגטיב (כנראה איזו שיטת הקרנה שתהיה פופולרית בשנת 2030).
ואם אתה סטודנט בבאר שבע ויש לך לפטופ, שלח לי מייל.
אני סטודנט בב''ש ויש לי לפטופ.
מותר גם לי לשלוח לך מייל?
כן.
בבקשה, תעברו למייל, אני לא רוצה לעצבן דגים.
קטעים... זה בדיוק מה שאני חשבתי
לא צריך לחכות עד 2030
לראות את סרניטי בטלויזיה ולראות את הסרט על מסך ענק, כמו זה של הנגטיב, זה לא בדיוק אותו דבר.
אני סטודנט בבאר שבע והולך שם הרבה לסרטים והאולם מצוין עם סאונד ותמונה נהדרים. השכונתיות שדיברו עליה כמעט ולא מתרחשת יותר מאז שהחליפו את המנהל שם.
יאדה
או במילים אחרות – גנבת לי את התגובה. מנסיוני האישי בנגטיב יש איכות סאונד ותמונה טובה מאד, על פי השמועות חווית הצפיה שם בסרטים כמו סרניטי (מד"ב עם אפקטים) אפילו מומלצת במיוחד.
צפיה בנגטיב בסרט מ-DVD עדיפה בהרבה מאשר צפיה בעותק פילם בקולנוע נוראי כמו גלובוס הוד בת"א (שם הוקרן הסרט במספר הקרנות שארגנה "שגרירות סאנידייל בישראל" בסוף דצמבר-תחילת ינואר).
אגב, אני באופן אישי אשמח לפגוש בהקרנה של יום חמישי גולשים נוספים של האתר, יהיה שייני.
ויש עוד הקרנות, כולן מופיעות בלוח ההקרנות שלנו. אבל כולן מ-DVD.