צ'ה חי וקיים. הסרט על המהפכן וכוכב הטי-שרטים, בכיכובו של בניסיו דל טורו, לא בוטל – אלא רק עבר משלטון הבמאי האיטי ביותר באמריקה, טרנס מאליק, לידי הבמאי הזריז ביותר באמריקה, סטיבן סודרברג. מיד אחרי 'אושן 12', כלומר. |
03.04.2004
|
יומית
צ'ה חי וקיים. הסרט על המהפכן וכוכב
הטי-שרטים, בכיכובו של בניסיו דל טורו,
לא בוטל – אלא רק עבר משלטון הבמאי
האיטי ביותר באמריקה, טרנס מאליק, לידי
הבמאי הזריז ביותר באמריקה, סטיבן
סודרברג. מיד אחרי 'אושן 12', כלומר.
צ'ה חי וקיים. הסרט על המהפכן וכוכב
הטי-שרטים, בכיכובו של בניסיו דל טורו,
לא בוטל – אלא רק עבר משלטון הבמאי
האיטי ביותר באמריקה, טרנס מאליק, לידי
הבמאי הזריז ביותר באמריקה, סטיבן
סודרברג. מיד אחרי 'אושן 12', כלומר.
ליהוק מצויין.
כבר בפעם הראשונה שראיתי את בניסיו דל טורו, חשבתי לעצמי שהוא דומה לצ'ה (שאותו הכרתי רק מהציור על החולצות, שמופיע ביומית).
והמלצה על ספר מצויין שכתב צ'ה, עוד כשהיה רק ארנסטו – "דרום אמריקה באופנוע" – על מסעותיו בדרום אמריקה עם חברו על אופנוע ישן וחבוט, על האנשים שפגש ועל הרעיונות שעלו במוחו והפכו אותו למהפכן המפורסם.
הם די מסודרים מבחינת מויצ'נדייזינג, לא?
ההפקה פשוט צריכה להתחיל לקחת אחוזים על כל חולצה/פוסטר/ציור קיר של צ'ה גווארה שימכרו ואפשר לממן כמה וילות חדשות בטוסקנה.
האם הפוסטר של הסרט
יהיה הפוסטר הקלאסי רק עם פרצופו של בניסיו במקום פרצופו האמיתי של צ'ה? (כמו שעשו בפוסטר של "הדלתות", מה שגרם להרבה אנשים לחשוב שואל קילמר הוא בעצם ג'ים מוריסון). האם יתחילו ללכת עם חולצות חדשות ולא עם הדגם המאוס הזה שכל טמבל הולך איתו למרות שאין לו מושג מיהיה הדמות על חולצתו?
מה בדיוק רע בכך?
כאשר "טמבל" כהגדרתך הולך עם חולצה עליה דמות/אישיות/אחר המייצג אידיאולוגיה מסויימת שאינה נוגעת לאותו "טמבל" שכן אינו מכירה או מבינה, אלא דווקא מטעמים אופנתיים טרנדים, הרי שעצם הצהרתו מוכיחה כי בטמבל מדובר ולכן טוב עושה אותו אדם. אפשר לראות זאת כשירות לציבור. ראו מקרה דייויד בקהאם וחולצת אייכמן האופנתית. מ.ש.ל
וואלה.