בסופ"ש השני שלה, "מואנה 2" ממשיכה לשלוט בקופות, אם כי באופן טיפה מאכזב. טוב, "מאכזב": היא הכניסה עוד 51 מיליון דולר, שזה כמעט שווה לסופ"ש הפתיחה של הסרט הראשון (56 מיליון), ובהכנסות כוללות בארה"ב היא כבר הגיעה ל-300 מיליון ועברה את סך ההכנסות של הסרט הראשון (249 מיליון). אבל זו עדיין ירידה של 63% מההכנסות של הסופ"ש הקודם, ונראה שהתחזיות להכנסות הכוללות התעדכנו קצת כלפי מטה. בכל העולם "מואנה 2" כבר על 600 מיליון דולר, ומיליארד נראה כמו ניחוש בטוח, אבל הוא לא ישחזר את ההצלחה של "הקול בראש 2".
במקום השני, עם 36 מיליון מרשימים מאוד, "מרשעת" יורד ב-55% בסופ"ש השלישי ומגיע ל-322 בארה"ב לבדה. בשאר העולם קצת פחות מדהים, עם רק 135 מיליון, אבל מי באמת האמין שהסרט הזה יעבור בקלות את ה-500 מיליון דולר?
"גלדיאטור II" נהנה מחוסר תחרות בסופ"ש השלישי שלו ונשאר במקום השלישי, אבל הוא לא מצליח לתרגם את זה למספרים מרשימים. עם ירידה של 59% והכנסות של 12.5 מיליון, הוא מגיע ל-132 מיליון בארה"ב ו-368 בכל העולם. אם בשבוע שעבר ההפרש בינו לבין "מרשעת" בהכנסות הגלובליות היה 20 מיליון, השבוע הוא כבר תפח ל-89 מיליון. במקום הרביעי, בסופ"ש הרביעי שלו, "מבצע סנטה" עם 7 מיליון דולר שכנראה לא מספיקים לכסות את תקציב פינוי בקבוקי השתן של דוויין ג'ונסון מהסט.
אוקיי, זה היה עד כה שידור חוזר מסופ"ש שעבר, עכשיו אפשר לעבור עכשיו לסרטים החדשים שיצאו השבוע – וזה שאף אחד מהם לא הכניס יותר מ"מבצע סנטה" זה סימן לא טוב.
"פושפה 2", שובר קופות הודי, נכנס למקום החמישי עם 4.8 מיליון דולר. אין לי שום מושג אם זה טוב או רע, אבל לפי אתר The Numbers הוא עשה 90 מיליון דולר ברחבי העולם, שהם 89.5 מיליון יותר מהסרט הראשון. מצד שני, הציון של הסרט השני בימד"ב נמוך מהסרט הראשון. מצד שלישי, "פושפה 2" נשמע יותר מרשים מסתם "פושפה". מצד רביעי, הסרט הקודם היה באורך 179 דקות והחדש באורך 200 דקות. מי מנצח? אתם תכריעו.
במקום השישי באופן מפתיע נמצא "בין כוכבים" בהפצה מחודשת עושה 4.6 מיליון מרשימים ביותר. זה מקום טוב לקשר לכתבה של יאיר רוה על הטרנד הכללי של הפצות מחודשות וההצלחה שלהן ומה זה אומר על עתיד הקולנוע.
במקום השביעי והשמיני יש את הסרטים בעלי השמות הנוחים והפשוטים "לעלות ברמות לבד: תקומה מחדש" (Solo Leveling: ReAwakening), סרט אנימה שפתח עם 2.5 מיליון דולר, ו"עבור המלך והמדינה: חג מולד של ילדון מתופף" (For King + Country: A Drummer Boy Christmas), סרט הופעה של For King + Country (אני לא מכיר, אבל לפי האינטרנט מדובר בלהקת פופ נוצרית מאוסטרליה) שעושה 2.3 מיליון דולר ואני מניח שהוא מצוין כי למה סתם להיות שלילי.
במקום התשיעי, סוף סוף סרט אמריקאי עם שם קצר… שהוא גם גרוע לאללה, על פי הביקורות. "Y2K", סרטו השני של קייל מוני ("בריגסבי הדב"), הוא סרט אסונות/אימה/אסונות ואימה קומיים שמספר על נערי תיכון שנכנסים למסיבה בשנת 1999 ומוצאים את עצמם במאבק על חייהם כשבאג 2000 מתברר כדבר אמיתי. הביקורות והקהל שניהם לא התלהבו במיוחד וכל העסק הכניס 2.1 מיליון. זה לא נורא לסרט אימה דל תקציב, אלא ש"באג אלפיים" חביבנו הוא בעל תקציב של 15 מיליון דולר. אופסי.
את הטבלה סוגר "מופע חג המולד הטוב ביותר" שמכניס 1.5 מיליון ומגיע להכנסות כוללות של 34.7 מיליון. זה אמנם לא הטוב ביותר, אבל נפרגן לו.
בסופ"ש הבא יוצאים כמה סרטים שינסו להרשים בקופות אבל כנראה יאכזבו, מה שייתן ל"מואנה 2" עוד סופ"ש שבו הוא יוכל לככב בראש הקופות די בקלות, בהנחה שהוא יצליח להרוויח מעל 25 מיליון דולר, כי קשה לראות הן את "קרייבן הצייד" והן את "שר הטבעות: מלחמת הרוהירים" משיגים יותר מזה.
זה רשמי: סוני מבטלת אי יקום ספין אוף נבלי ספיידרמון שלה.
השאלה היחידה שלה- מדוע הוא היה קיים מלכתחילה? ומה יעלה בגורלו של קרייבן הצייד?
יעשה הופעת אורח במורביוס 2
(ל"ת)
הבעיה הראשית ביקום הזה הייתה
שהנבלים הפכו לטובים , ולהבדיל מסרטי לייב אקשן דיסני שאפשר לקבל פעם ב את זה שבעצם מלפיסנט טובה אבל זה לא משפיע על שום סרט אחר(עדיין טיפשי)
פה כל היקום בנוי על זה, לסדר סוג של רעים שהם בעצם טובים ביחד.
גם זה שאין את ספיידרמן זו בעיה כמובן, אבל אם נניח היינו רואים איך ונום נבנה ועדיין הןא היה רע פשוט במקרה יש לא אויב יותר גרוע שכרגע צריך לטפל בו וספיידי לא נמצא (קצת כמו שעשו עם קארנג) , אבל עדיין הוא מכוון להיות נבל של ספיידרמן.
ויש כמובן את הבעיה שהסרטים גרועים ברובם מה שלא תורם בכלל ליקום הזה.
לדעתי הבעיה הראשית הייתה שהסרטים גרועים
אם הם היו טובים, כמעט לאף אחד לא היה איכפת שהנבלים מצטיירים כדמויות יותר עגולות עם צדדים חיוביים יותר ממה שרגילים מהקומיקס.
אבל כשמדובר בסרט גרוע אחרי סרט גרוע, בשלב מסוים הקהל לומד לא לבוא יותר.
מבחינתי, ברוך שפטרנו, ומקווה שהפרנצ׳ייז המיותר הזה יישאר מת.
כמו שענו לי אנשים רציניים מדי בקבוצת הפייסבוק
הסיבה האמיתית היא שהסרטים האלה נעשו כי אחרת סוני היו צריכים לוותר על הזכויות לדמויות האלו.
מסיבה יצירתית, אני יכול רק להאמין שהמטרה הסופית הייתה להגיע לאיזה הסכם עם מארוול כדי לעשות סרט של Sinister Six שבו ספיידרמן נלחם בכל הנבלים האלה. הם עושים טיזינג לסרט הזה עוד מימי ספיידרמן המופלא. אבל במקום פשוט לעשות אותו, הם חשבו שמישהו יבוא לראות סרטי סולו של הדמויות האלו, וכאן הייתה הטעות. הסרטים היחידים שהכניסו סכומים משמעותיים היו של ונום, כי הוא דמות מאוד מוכרת ופופולרית. לאף אחד לא אכפת ממורביוס או מאדאם ווב.
בכל מקרה, בעיניי זה קורע שכל היקום הזה וסצינות הפוסט-קרדיטס שלו הובילו לשום מקום. סתם עשו לאנשים ספיידר-בייטינג כל השנים האלה. ובכל זאת, ביום חמישי אתייצב באולם של "קרייבן", כי המתחיל במצווה אומרים לו גמור.
הדירוג שלי לסרטים האלה כרגע: ונום 2 > מאדאם ווב > ונום > ונום 3 > מורביוס.
הנה מה שאני לא מבינה בטיעון הזכויות
ידוע שסוני היו חייבים להוציא סרט ספיידר-מן אחת לכמה שנים, אחרת הזכויות היו חוזרות למארוול. איך אנשים הגיעו למסקנה שאותו דבר נכון עבור כל אחד מהנבלים של ספיידר-מן, אינדיבידואלית? הרי זה לא שסוני הוציאו את סרטי הנבלים האלה בכל השנים לפני היקום הזה, וזה לא שכל נבל- ספיידרמן שלא הופיע בסרט משל עצמו הוכנס לתוך סרטי מארוול.
אני מניחה שזה פשוט נשמע לי מאוד כמו משהו שאנשים יודעים שהיה נכון לגביי ספיידרמן, או פנטסטיק 4 ו-X מן בפוקס, וזה נשמע להם הגיוני שזה נכון גם עבור הסרטים הגרועים של סוני. אבל זה לא ממש הגיוני בעיני. האם מישהו חושב שעכשיו מארוול יקבלו את הזכויות לכל הנבלים האלה חזרה? לא נראה לי. כי הם נבלי ספיידרמן, וספיידרמן, על נבליו, עדיין אצל סוני.
הסיבה האמיתית פשוטה יותר
יש פצצה מותקנת על הגוף של מנכ"ל סוני. אם הוא לא יוציא לפחות סרט קומיקס אחד בשנה הוא יתפוצץ.
בחדשות אחרות, מישהו רוצה לקרוא את התסריט שלי ל-ספיד 3?
בדיוק
הסיבה היחידה שה״יקום״ המטופש הזה היה קיים מלכתחילה, היא שסוני רצו MCU משלהם, אבל אבוי, אין להם זכויות על גיבורי על מלבד ספיידרמן, אז בחכמתם הרבה הם החליטו לקחת את דמויות הנבלים של ספיידרמן ולבנות פרנצ׳ייז גיבורי על סביבם.
מה יכול להשתבש?
מה שהזוי זה כמה הטיעון הזה של ״הם היו חייבים כדי לשמור על הזכויות״ נפוץ בדיונים על היקום הזה, כשאין לו שום אחיזה במציאות. הדבר היחיד שעומד בבסיס הפרנצ׳ייז המטופש הזה הוא רצון להרוויח המון המון כסף, קנאה בהצלחה של יקום קולנועי של אולפן אחר, וחוסר הבנה מינימלי איך לעשות סרטי גיבורי על טובים. הסוף.
מבלי שקראתי, אני יכול להצביע כבר עכשיו על בעיה רצינית בו
בסרט מהסוג הזה הצופים אמורים להרגיש סימפטיה לקרבן.