דוח קופות שבורות, 20.10.2024: סמייליונים 2

חייכי, אכלת 23 מיליון דולר.

הסופ"ש יש לנו רק כניסה חדשה אחת לעשירייה המובילה, אז אין הרבה מה לספר. המקום הראשון שייך ל"סמייל 2", שהוא כמובן סרט אימה כי אנחנו כבר ממש קרובים לליל כל הקדושים. סרט ההמשך פתח עם 23 מיליון דולר – סכום כמעט זהה לסרט הראשון (22.6 מיליון). התקציב המדווח של הסרט הוא 28 מיליון, אז הוא עלה קצת יותר מה-17 מיליון דולר תקציב של הסרט הראשון, אבל אם הוא יצליח להגיע להכנסות דומות לראשון, אף אחד לא הולך להתאכזב. "סמייל 2" מפציץ עם 85% בעגבניות ו-83% בציון הקהל אז יש סיכוי לא רע שהוא יצליח בזה. וכל זה למרות שהעלילה שלו, על כוכבת פופ שמתחילה לחוות ארועים מבעיתים ומסתוריים וצריכה להתמודד עם העבר האפל שלה, לא נשמעת מעניינת כל כך למען האמת.

במקום השני שוב נמצא "רוז הרובוטית", שירד רק ב-28% והכניס עוד 10 מיליון. זה מביא את סך ההכנסות של "רוז" בארה"ב ל-101.7 מיליון ובגלובלי כבר ל-196 מיליון, וזה למרות שהסרט יצא השבוע ל-VOD. אולי עונת הפרסים הקרובה תיתן ל"רוז" עוד דחיפה. לשם השוואה, "אלמנטלי" עלה 200 מיליון דולר והכניס בארה"ב 154 מיליון, אז אם "רוז" יצליח להגיע להכנסות דומות עם תקציב של 78 מיליון זה יהיה נהדר.

במקום השלישי יש לנו את "מבעיתן 3" שיורד ב-51% ומרוויח 9.3 מיליון דולר נוספים ומגיע ל-36 מיליון דולר בארה"ב. זה סרט שעלה 2 מיליון דולר ועכשיו הכי מעניין יהיה בכמה הוא הולך להכפיל את התקציב שלו.

"ביטלג'וס ביטלג'וס", בשבוע השביעי שלו בקולנוע, עדיין איתנו במקום ה-4 עם ירידה נהדרת של 32% והכנסה של עוד 5 מיליון דולר. בארה"ב הוא כבר עומד על 284 מיליון, למרות שבכל העולם הוא לא זוכה לכזו הצלחה ויושב על 434.5 מיליון דולר. אגב, בארה"ב הוא כבר עבר את "חולית: חלק שני".

במקום החמישי "הזמן שלנו" שיצא ב-985 אולמות הסופ"ש (לעומת 5 בסופ"ש הקודם) ועולה ב-1,700% ל-4 מיליון דולר. אין לי מושג אם הסרט הזה הוא הצלחה, אבל עם 80% בעגבניות ו-88% מהקהל, הוא כנראה יצליח להכניס עוד כמה דולרים מדייטים ראשונים. זוהי דרמה רומנטית (עדיין עושים כאלה?) שמספרת על זוג אוהבים (אנדרו גארפילד ופלורנס פיו) והחיים שלהם יחד. הטריילר נראה די טוב האמת.

במקום השישי "ג'וקר: טירוף בשניים" פשוט שובר את כל השיאים השליליים שיש. עוד ירידה של 69% והכנסות של 2.1 מיליון דולר, ועכשיו הוא עומד על 56.4 מיליון בארה"ב. לסרט שעלה 200 מיליון! למזלו, בכל העולם הוא כן מכניס קצת יותר מה שמביא את ההכנסות הגלובליות ל-192 מיליון דולר, אבל זה לא יעזור לוורנר לבלוע את הגלולה המרה הזו. "חתיכה אחר חתיכה" נופל ב-47%, שזה לא טוב כל כך בסופ"ש השני עם פתיחה די נמוכה. הסרט הכניס עוד 2 מיליון והגיע להכנסות כוללות של 7.5 מיליון.

"רובוטריקים: ההתחלה" נמצא במקום השמיני עם 1.9 מיליון והכנסות כוללות של 56.6 מיליון בארה"ב ו-118 גלובלי. לא משהו לתקציב משוער של 75 מיליון. "שבת בלילה" יורד ב-50% ל-1.7 מיליון לא מרשימים, ומגיע להכנסות של 7.5 מיליון. במקום העשירי אנחנו עדיין עם "הסיוט שלפני חג המולד" שמכניס עוד 1.2 מיליון דולר.

ראוי לציין גם את "אנורה", הסרט שנמצא במקום ה-17 שהכניס רק 550 אלף דולר, אבל הצליח לעשות את זה על 6 מסכים בלבד. ההכנסות לאולם מסתכמות ב-91.7 אלף דולר שזה נתון מטורף. הסרט מספר על עובדת מין שמתחתנת עם ילד של אוליגרך רוסי, אבל סיפור האגדה שלה נקטע כאשר ההורים שלו מגיעים לניו יורק לבטל את הנישואים.

השבוע ייצאו "עד שיצא עשן לבן" שמספר על התככים והמזימות בזמן ההתכנסות המסורתית להחלפת האפיפיור, ו"ונום: הריקוד האחרון" שגם הוא, במפתיע, מספר על התככים והמזימות בזמן ההתכנסות המסורתית להחלפת האפיפיור. מי היה מאמין. בכל מקרה, נוכל לקוות ש"ונום" יכניס קצת אקשן לקופות אחרי כמה סופי שבוע מנומנמים.