בואו לראות + חלוקת כרטיסים: מרתון טרילוגיית הפריקוולים של "מלחמת הכוכבים"

תמציאו פריקוולים לפריקוולים ותזכו בכרטיס זוגי למרתון.

הציטוט הידוע הוא ש"או שאתה מת גיבור או שאתה נהפך לנבל", אבל בכל הקטע הזה של קולנוע זה לא בדיוק נכון. כן, יש סרטים שהשאירו עם השנים טעם חמוץ בפה למרות קבלת קהל "בזמן אמת" שהייתה חיובית, אבל יש גם לא מעט סרטים שהתקבלו בבוז ועם השנים הפכו לקלאסיקות. ציטוט רלוונטי אחר, שקצת יותר קשה לתרגם, הוא "The Golden Age of cinema is 12".

וכך הגענו למצב שטרילוגיית הפריקוולים, שספגה בוז ועלבון בכל פינה בשנים הראשונות של האינטרנט (קרי, מתי שהסרטים יצאו) הפכה, בשנים האחרונות… לא לקלאסיקות (עדיין) כמו לסרטים שאנשים מגנים עליהם ומסבירים את המעלות שלהם בפירוט רב ולכל הפחות מתווכחים שהם לא כאלה גרועים. חלק מזה אולי קשור לניהול הכושל של דיסני סביב טרילוגיית ההמשכים שגרם לקנטרנים לחפש "איך עושים את זה נכון", אבל חלק מזה היה קורה כך או כך כי כאמור – דור שלם שצפה בפריקוולים הרחק מהקונצנזוס האינטרנטי קם, הפך לאנשים בוגרים, ועכשיו יכול להגן על סרטים עליהם חרש בילדות.

כל זה היה קדימון מאוד ארוך בשביל להסביר איך באתר שקטל את "אימת הפאנטום" ו"מלחמת המשובטים" ("נקמת הסית'" תמיד נחשב לטוב שבטרילוגיה) אנחנו לפתע מזמינים אתכם לצפות בהם. פשוט כי "אתכם" כבר כולל קהל רחב ומגוון וכנראה שהחלקים היותר צעירים ממנו באמת יתלהבו מהאפשרות למרתן את שלושתם על מסך גדול, למרות שהחלקים המבוגרים יותר יזעקו "למה????".

אז לכל המתלהבים שגדלו על הסרט, ההורים שרוצים לקחת את הילדים שלהם לחלק מתופעה תרבותית, סקרנים שרוצים לברר האם דעתם על הסרטים השתנתה אחרי 20 שנה – סינמטק הרצליה ממשיך עם הקרנות המרתון שלו ל"מלחמת הכוכבים" והפעם גם מחלק 2 כרטיסים זוגיים חינם לכל המרתון.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאר לנו איך אתם מדמיינים את טרילוגיית הפריקוולים לפריקוולים, ושתי התגובות שיקבלו הכי הרבה הצבעות יזכו בצמד הכרטיסים.

כל הטוב הזה יתרחש ביום חמישי (הוא חג סוכות), ה17.10, החל מהשעה 14:00 ("אימת הפאנטום") ועד לעשר וחצי בערך (בהתחשב בכך ש"נקמת הסית'" יתחיל ב-20:00). גם מי שלא זכו בצמד הכרטיסים מוזמנים, כמובן, במחיר האטרקטיבי לכל המרתון של 75 שקל, או מחיר סביר של 40 שקל לאחד מן הסרטים.