פרק 1: "הפלאש"; מקום רביעי
העולם צחק על הפלאש בסופ"ש הראשון ליציאתו, אחרי מספרים שהיו לא מרשימים בלשון המעטה. 'אבל היי', התנחם הפלאש, 'הייתי מקום ראשון, והביקורות לא קטלו אותי (65% בעגבניות). אולי אצליח לשמור על המספרים שלי בשבוע הבא'. אבל החלומות שלו התנפצו מול המציאות, והכי עצוב שזה קורה בסופ"ש שבו אין שום תחרות. למעשה, התחרות היחידה שיש לפלאש מגיעה מסרט שלא אמור להתחרות בו בכלל, כשהפלאש עוקף אותו רק ב-100 אלף דולר, מה שמוסיף להשפלה. הפלאש, האדם המהיר ביקום, מראה עכשיו לכולם כמה הוא מהיר בירידות שלו. 72% היישר לאמצע הטבלה עם 15.1 מיליון. סך ההכנסות של הסרט בארה"ב עומד כרגע על 87 מיליון דולר, שזה בערך חצי מתקציב הפרסום שלו בלבד. כנראה האחים וורנר היו מפסידים פחות כסף אם הם לא היו מוציאים את הסרט בכלל. גם בעולם מצבו לא טוב בכלל עם 211 מיליון. באסה.
פרק 2: "לא לוקחים קשה"; מקום חמישי
"לא לוקחים קשה" מסתובב אחרי הסופ"ש הזו בהרגשת גאווה, ובצדק. גם מכניס בסופ"ש יותר מהציפיות, גם מאיים על סרט קומיקס גדול שעלה פי 6 ממנו, וגם הביקורות יחסית בסדר (68% עגבניות). 15 מיליון הספיקו לג'ניפר לורנס להיכנס למקום החמישי. הסרט מספר על אישה שמסכימה לצאת עם נער בן 19 כדי להפוך אותו למגניב, לבקשת ההורים המאוד עשירים שלו. סיפור תמים וחמוד ולא קריפי לאללה בכלל. בהכנסות גלובליות הסרט עומד כבר על 24.6 מיליון.
פרק 3:"ספיידרמן: ברחבי ממדי העכביש"; מקום ראשון
ספיידרמן שוב בטופ. ככה הוא אוהב להרגיש. טוב, זה לא שהאויבים התורנים השבוע היוו איזשהו איום עליו, אבל עדיין נחמד להרגיש למעלה אחרי שבועיים ככה ככה. 30% אחוז ירידה הספיקו לו כדי להכניס עוד 19 מיליון דולר, והמתחרה שלו השנה, "שומרי הגלקסיה: חלק 3", הכניס בתקופה המקבילה 20.8, אבל בהכנסות כוללות בארה"ב ספיידרמן כבר עבר את השומרים ביחס לתקופה המקבילה (317 מיליון לעומת 300) אז הוא יכול להיות גאה בעצמו.
אבל הוא צריך לאזור כוחות לקראת השלב הבא – לנסות לעקוף אותו בהכנסות בכלל בארה"ב מה שיכול לקרות ממש בקרוב כי שומרי הגלקסיה יושבים כרגע על 351 מיליון. 'מעניין אם אצליח לאיים עליו בהכנסות העולמיות' ספיידרמן פינטז לעצמו, 'הכנסתי כבר 560 מיליון גלובלי, 70 מיליון תוך שבוע!' האם ספיידרמן יצליח להכניס 264 מיליון ברחבי העולם רק כדי לאיים על שומרי הגלקסיה? הצטרפו אלינו בשבוע הבא!
פרק 4: "שומרי הגלקסיה: חלק 3"; מקום 8
'סולידי, לאט לאט, ובשקט!' מלמלו לעצמם שומרי הגלקסיה בזמן שהם ממשיכים לגרוף כסף. בהחלט אפשר לראות את סימני העייפות, את הביצועים המקרטעים וערימות הכסף שהולכות וקטנות בכל שבוע ויום. אבל עדיין, הסרט שלהם עובר סרטים ביקום של מארוול ומתקדם אל היעד הנכסף. עוד ירידה קטנה של 34%, וסופ"ש עם הכנסות של 3.4 מיליון, והוא כבר על 351 מיליון. בארה"ב הם יודעים שהם לא יעברו את הסרט הקודם בסדרה עם 390 מיליון, אבל אולי ברחבי העולם, עם 831 מיליון דולר בינתיים, הסרט יצליח להתקדם עוד קצת בטבלה. במרחק נגיעה ממנו נמצא "תור: ראגנארוק" עם 850 מיליון, ואחריו "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח", עם 854 מיליון. 'זה רק עוד 30 מיליון, רק עוד 30 מיליון', הם אומרים לעצמם בזמן שהם מתקדמים לאט.
פרק 5: "בת הים הקטנה", "שחור משחור" ו"הבוגימן"; מקום 7, 9 ו-10 בהתאמה
שחור משחור: עוד שנייה אתה יוצא מהטבלה, אחי.
הבוגימן: נראה לך שאכפת לי? כבר עשיתי את הכסף שלי. הסופ"ש הכנסתי 2.5 מיליון, אז אני כבר על 37.7 רק בארה"ב.
שחור: וואו! למה כמה עלית להם בכלל?
בוגימן: 30 קל. אבל אני גם יחסית מסודר בשאר העולם. יושב לי על 56.3 גלובלי, שותה מרגריטה בכיף שלי.
שחור: טוב עכשיו אני מרגיש קצת רע. זה רק סופ"ש שני שלי ואני כבר מקום תשיעי.
בוגימן: הכל טוב גבר! תגיד תודה שאתה לא הפלאש או משהו. בסופו של דבר חשוב איך יזכרו אותך. היית בירוק או באדום? אתה בירוק כבר, ואחרי הריצה הקולנועית בטח מלא ייקנו אותך בסטרימינג או משהו.
שחור: תכלס, אבל חשבתי שאצליח להכניס יותר מ-3 מיליון בסופ"ש השני שלי.
בוגימן: אתה חושב יותר מדי. אתה על 12.2 מיליון בארה"ב כבר. הכפלת את התקציב שלך, כולם מרוצים.
אריאל: אני דווקא חושבת שיש משהו במה שהבוגימן אומר. אני כבר חמישה שבועות בטבלה הזו, ורק עכשיו סוף סוף הגעתי ל-270 מיליון דולר. התקציב שלי!
שחור משחור משתתק והבוגימן מהנהן בכאב.
אריאל: זה לא כאילו אני כישלון או משהו. אבל הם שמו עליי כל כך הרבה כסף, זה פשוט לא היה אפשרי לעמוד בציפיות.
הבוגימן: אבל בעולם את מסתדרת, לא?
אריאל: לא ממש. כאילו כן, אבל אני כל הזמן בצל של אלאדין הזה. גם בארה"ב היינו מספרים דומים בהתחלה, אבל הוא פשוט המשיך להכניס יותר כסף ממני. אבל בכל העולם אני רק על 500 מיליון, פחות מחצי ממה שהוא הכניס!
שחור: רק 500 מיליון!? תגידי את התחלקת על השכ-
הבוגימן: (במבט נוקב ומשתיק לשחור) ככה זה היום. משחק המספרים הקטנים, או המספרים הבאמת באמת גדולים. תתנחם במה שיש לך, כי במספרים קטנים אי אפשר באמת להיכשל.
שחור: ראית את הילד החדש בשכונה?
בוגימן: כן. סתם מתלהבים, קצת אסתטיקה וכולם רצים לראות אותו. יאללה יאללה! שחרר אותי ממנו, אתה בא ל-VOD?
שחור: כן, לא נראה לי יהיה לי מקום פה סופ"ש הבא.
פרק 6: "אסטרואיד סיטי"; מקום 6
זה סיפור על סרט קטן ואסתטי שהפך להיות סיפור הצלחה. כמה הולם שהפרק השישי יוקדש למקום השישי. כמה סימטרי שהסופ"ש סיפורינו יעלה מעל 900% למעל $9,000,00 הכנסות. אוקיי 961% כדי להיות מדוייקים, ומי מבקש להיות מדויק יותר מווס אנדרסון? "אסטרואיד סיטי" הביט הצידה בזחיחות אל עבר אחיו הגדול "הכרוניקה הצרפתית". הוא ידע שהוא כבר הכניס חצי ממה שאחיו הגדול הכניס בכל ימיו, וזה חימם לו את הבטן בצורה נחמדה. תחרותי. בכל העולם ההצלחה המשיכה, אנשים נהרו לראות את הפלא החדש שיצא מתחת ידו של ווס אנדרסון, וככה אסטרואיד דילג לו ל-16.7 מיליון.
שמח וטוב לב, אסטרואיד יצא להשוויץ ולהתהלל בעיירתו, כשלפתע הרגיש שמשהו צופה בו. מלמעלה. אסטרואיד הרים את מבטו ומעליו ניצב מלון גדול ומפואר – "מלון גרנד בודפסט", שיושב על הר גבוה של כסף. גבוה מכפי שהוא אי פעם ראה. אסטרואיד התמלא יראה, כשכל ההרגשה החמימה בבטנו מתחלפת ברוח קרה. זה היה האח הגדול שיצא והצליח יותר מכולם, זה שלאף אחד כמעט לא היה סיכוי נגדו. 163 מיליון אסטרואיד יצטרך להכניס כדי להתקרב אליו, שזה כמעט בלתי אפשרי. אך כדי להמשיך את סיפורינו נצטרך לחכות ולראות את אסטרואיד בשבוע הבא.
פרק אחרון: "אלמנטלי" ו"רובוטריקים: עליית החיות"; מקום 2 ומקום 5, בהתאמה
שבוע אומרים שהם כישלון, שבוע אחר כך אומרים שהם דווקא בסדר. אלמנטלי שהכניס סכום די מביש יחסית למורשת של פיקסאר, נפל הסופ"ש אך ורק ב-38% ל-18.4 מיליון. זה הספיק לו לשמור על המקום השני, כדי להכניס 65 מיליון בארה"ב, ואולי להמתיק את הגלולה המרה. זה לא שהוא הפך עכשיו לסיפור הצלחה, אבל למרות הפתיחה הממש נמוכה שלו, בסופ"ש השני שלו הוא הכניס יותר משנות אור והדינוזאור הטוב שפתחו יותר ממנו. בכל העולם הוא התקדם, קצת, ועכשיו עומד על 121 מיליון. היה לנו השנה כבר סרט אנימציה שהכניס ממש מעט, אבל אז עוד ועוד ועוד והפך להיות ממש מצליח. אולי "אלמנטלי" מקווה לשחזר את ההצלחה של "החתול של שרק: משאלה אחת ודי". רק שבשבוע הבא יוצא סרט של דרימוורקס ("רובי נגד הזרם") לאיים על מעמדו כסרט לכל המשפחה היחיד בטבלה.
אותו דבר עם הסרט האחרון בסדרת סרטי רובוטריקים. אחרי ההתרסקות בשבוע שעבר, הסופ"ש הוא מכניס 11.7 מיליון ויורד ב-43% (שזה לא מעט, אבל יכול להיות יותר גרוע), ומגיע להכנסות כוללות בארה"ב של 123.1 מיליון. במרחק 29 מיליון מהסרט הקודם בסדרה, שכל מה שעליית החיות צריך לעשות זה לעבור אותו. בכל העולם הרובוטריקים כבר עומד על 341 מיליון, אז יש לו כברת דרך לעשות כדי אולי לאיים על ה-602 מיליון של הסרט הקודם.
אפילוג
אינדיאנה ג'ונס הצליף בשוט שלו לתוך קופסת הזהב. הוא צריך להוציא משם מספיק כסף כדי לכסות תקציב של 300 מיליון דולר. בעוד הוא מקווה להוציא מעל 70 מיליון דולר, אנשים צופים פחות מ-60 מיליון. ואם זה לא מספיק גרוע, הוא צריך למהר, כי סרטים אחרים דולקים בעקבותיו. האם הוא זקן מדי לשטויות שכאלה?
אחד הדו"חקואים הכי מהנים לקריאה אי פעם
אמיר, אתה ענק. תודה רבה על זה.
תודה לך! ותודה לקרקר שמאפשר את היציאות מהקופסה האלה.
(ל"ת)
אחלה דו"חקו, אבל
המצב של "לא לוקחים קשה" באמת כזה סבבה? לפי ויקיפדיה, הוא עלה 45 מיליון וכדי להחזיר את ההשקעה הוא יצטרך להכניס לפחות פי שניים מזה. עם נתוני פתיחה כאלה זה בכלל ריאלי?
בגדול הוא בעיקר שמח כי נראה שהקהל יותר זורם אליו
משחשבו שיהיה. ההימורים הראשונים דיברו על 10 מיליון, אז 15 נראה כמו קפיצה משמעותית – אפילו אם הסרט כנראה לי יחזיר את ההשקעה.
והסרט הראשון בקאמבק 3 שנים של לורנס שבאמת החזיר אותה לכותרות (ההופעה הנהדרת שלה בcauseaway לגמרי עפה מתחת לרדאר).
נראה שהקהל מחפש את לורנס של דיוויד או ראסל ופחות את לורנס של winters bone.
שמע... הכל תלוי בציפיות.
סרט שמדורג R ואין לו כלום מלבד ג׳ניפר לורנס יכול להתגאות בהכנסות האלה, בעיקר בקיץ עם כל הבלוקבאסטרים. את מירב ההכנסות הוא יעשה אחר כך מסטרימינג וכאלה גם ככה, אז כל מה שהוא צריך לעשות זה להצליח לכסות את התקציב.
איזה יופי של דו"חקו!
כל הכבוד על ההשקעה!
גאונות
דווקא בשבוע די יבש שחשבתי שאין מה למלאות בדוחק"ו והוא פשוט נהדר
ולתכל'ס דיסני פשוט צריכים לעשות חושבים בנוגע לסרטים לכל המשפחה כי המצב שם כרגע לא יציב (ואני מוכן להסתכן ולתת תחזית שגם אליו הסרט הבא של פיקסאר) לא ירוויח יותר מדי לגבי משאלה (הסרט הבא של אולפני ההנפשה של דיסני) אני עדיין מסופק אם כי לא נראה שמשם תגיע הבשורה
המבחן יהיה בהקול בראש 2 ומופסה אם גם זה יקרוס אז אני כבר לא יודע מה הם יעשו אם כי לדעתי הם ירוויחו לא רע
על מופסה אני ממש לא הייתי בונה
יש שנאה גדולה בציבור כלפי סגנון ה״לייב אקשן״ של מלך האריות מ-2019.
הסרט אמנם הרוויח לא מעט (אם כי היה לו פוטנציאל הרבה יותר גדול. אני מאמין שהוא היה יכול בקלות לעקוף את ה-2 מיליארד אם הוא היה טוב ולא מאכזב), אבל הרבה אם לא הרוב מבין אלה שראו אותו יצאו מאוד מאוכזבים.
מה גם שחלק ניכר מההצלחה של מלך האריות הייתה הנוסטלגיה לסרט המקורי. פה, לעומת זאת, לא מדובר בסיפור הקלאסי של הסרט המקורי ואף אחד גם לא מבין בשביל מה אנחנו צריכים את הסרט הזה, כך שלא הייתי בונה על הצלחה גדולה.
הקול בראש 2 מבויים ע״י במאי די חסר ניסיון שזה סרטו הראשון באורך מלא, כך שגם פה לא הייתי ממהר לנבא הצלחה.
נכון שיהיו הרבה שירצו לבוא לראות סרט המשך לסרט המצליח הקול בראש, אבל אם הביקורות יהיו שליליות או אפילו פושרות זה יכול לפגוע בו (וכן, אני מודע לכך שמריו הצליח השנה בענק למרות ביקורות שליליות, אבל מריו הוא לא סרט של פיקסאר ולקהל של פיקסאר כן משמעותי הביקורות, בוודאי כשזה סרט המשך לסרט עם ביקורות משתפכות כמו הקול בראש).
דווקא הייתי שם את העיניים על משאלה, בעיקר בגלל שזה הבמאי של לשבור את הקרח 1-2 (וגם טרזן מ-1999 ותפוס ת׳גלים).
אם משאלה יכשל, אז באמת המצב שלהם לגמרי לגמרי על הקרשים.
יש בזה משהו
לגבי מופאסה במחשבה ראשונה חשבתי שגם אני בתור אחד מאלו שחושבים שהלייב אקשן של 2019 הוא פשוט הרס מוחלט הייתי רוצה לראות את מה יעשו אם הדמות של מופאסה וכמוני הרבה ואז נזכרתי בשנות אור…
לגבי הקול בראש לא ידעתי על הבמאי (חשבתי שפיט דוקטר יחזור) וזה באמת דבר שנצטרך לחכות
לגבי משאלה לא זיהיתי את הבמאי וזה באמת נקודת מבחן חשובה לכל סרטי האנימציה של דיסני
נ.ב. לא כ"כ קשור אבל מענין לראות מה יהיה עם הסרט החדש של דרימוורקס אחרי שני סרטים מוצלחים גם בקולנוע וגם בביקורות (לא רעים בכלל והחתול במגפיים) הוא נראה קצת פחות בכיוון
פיט דוקטר לא הולך לביים יותר סרטים, לפחות לא כל עוד הוא המנהל היצירתי של פיקסאר
זכור לי שהוא אמר את זה אחרי יציאת ״נשמה״.
ולגבי רובי נגד הזרם, לא הייתי ממהר לשפוט.
אחרי הכל, יש לסרט רק 14 ביקורות וגם הם לא ממש שליליות אלא יותר פושרות, כך שעם התווספות ביקורות הוא יכול בהחלט לשפר את מעמדו (וגם לגרוע, אני יודע).
מבחינה קופתית, לעומת זאת, יהיה לו מאוד קשה להצליח מאחר ויוניברסל לא ממש משווקים אותו ורק לפני איזה יומיים בכלל יצא הטריילר הראשון.
הדוחקו הכי טוב שהיה פה בשנה האחרונה
(ל"ת)
דיסי חייבים לבטל את אקווהמן 2.
ניחא בלו ביטל, השיווק כבר יצא לדרך וג׳יימס גאן הכריז שהוא מקבל אותו כדמות הראשונה ביקום החדש.
אבל אין סיכוי שאקווהמן 2 יעשה כמויות סבירות ומעלה של כסף. לאנשים לא אכפת בשלב הזה, שלא נדבר על זה שמאחורי הקלעים יש דיווחים על הקרנות מבחן פשוט מזעזעות.
רק מזכיר שאקווהמן הראשון הוא הסרט המרוויח ביותר של דיסי בכל הזמנים
ואני מדגיש: לא רק הסרט המרוויח ביותר ביקום של דיסי, אלא בכלל הסרט המבוסס על קומיקס של דיסי המרוויח ביותר בכל הזמנים.
אני יודע, וזה לא סותר את מה שקורה עכשיו. אם סרט ההמשך בלתי נסבל, הוא לא יעשה אפילו חצי ממה שעשה הראשון.
(ל"ת)
באותה שנה
1. היקום היה בשיאו (וכבר אז זה לא אמר הרבה)
2. "סרט מתחת למים" הספיק כדי למשוך קהל
שאפו גם על הדוחק"ו הרגילים!
הם אחלה בחלה ומעניינים, תודה לכותבים – זה אתגר לא קטן ליצוק תוכן לטבלה קטנה, כל שבוע מחדש.
הדוחק"ו הזה היה מרענן מאוד, והסגנון שלו הוא מין "וואןשוט" אחר, אבל זה בזכות הקיום של השבועיים (כמו שהשינוי בסדר ההתייחסות לסרטים לא לפי סדר הביצועים, שזה הרגיל).
תודה לכולם, בלי זה, לא באמת הייתי טורח ללכת לבדוק את הטבלה המקורית (שאולי כדאי להוסיף העתק שלה בסוף הדוחקואים).
גרוויג תביים 2 סרטי נרניה כנראה.
(ל"ת)
החדשות הרעות: בנטפליקס.
(ל"ת)
בסדר. סרטי נטפליקס שמביאים במאים גדולים זה לכל הפחות תוצאה סבירה.
החדשות הרעות שזה נרניה. אבל אם תצליח להביא את רוחה המקורית שהציגה בליידי בירד לעיבוד למשחק ברבי (כפי שהביאה לעיבוד לנשים קטנות) אז אני אלך אחריה באש ובדם, גם אם זה אומר לסדרת פנטזיה ילדותית ומיושנת. אולי יהיה כאן עיבוד לוחמני מגד הערכים הנוצריים והשמרניים של המקור. וחובה להחזיר את טילדה סווינטון.
נראה אם זה ישרדו כשלון קופתי של ברבי (במהרה בימנו!)
(ל"ת)
ברבי הולך להצליח. אופנהיימר צריך לדאוג אם כבר
(ל"ת)
על פי התחזיות, אף אחד מהם לא צריך לדאוג
(ל"ת)
טוב לא יודע אם אופנהיימר צריך לדאוג אבל ברבי הולך לעקוף אותו בוודאות.
אגב, מעניין הדרך שגרטה גרוויג התבטאה נגד הביקורות שלה שהתמסחרה (בתגובה לסרטי נרניה). הסוכן שלה טוען שהיא אמרה לו שהיא לא רוצה להיות הבמאית האישה הכי גדולה בעולם, אלא במאית אולפנים גדולה. אני הבנתי את זה שהיא רוצה להיות מישהי כמו נולאן, שפועל באולפנים ויש לו מספיק שם כדי להריץ ישבנים למושבים. ברבי בהחלט ייספק לה ניצחון בדרך לשם.
אה, כן, כרגע ברבי בהחלט הולך לעקוף אותו
אם כי, כאילו – דרמת מלחה"ע השנייה באורך שלוש שעות מול סרט קיץ קליל על צעצוע. אפילו אם השם של נולאן בעניין, אני לא מרגיש שזה איזה הפסד צורב.
ברור שברמת הקונספט יש לברבי יתרון. זה לא מובן מאליו שדנקירק הצליח בקופות נגיד
(ל"ת)
"אופנהיימר" כרגע מתעתד להיות בערך בסדר הגודל של "דנקרק"
שזה, כאמור, מאוד מרשים יחסית לנושא והכול. ויותר מרשים כי זה שלוש שעות, לעומת "דנקרק" היחסית מהודק.
הביקורת על גרוויג אכן לא מוצדקת ומושכת אש ממי שבאמת ראויה לביקורת
שרה פולי הולכת לביים גרסת ""לייב אקשן"" של במבי. קודם כל, ביום גרסת לייב אקשן של סרט דיסני ראוי לביקורת בפני עצמו. אבל כשמדובר במישהי כמו שרה פולי, שבמשך שנים בנתה תדמית ציבורית של 'אני דחיתי את דיסני כשהייתי ילדה' ו-'אני מעדיפה לשחק וליצור בסרטי אינדי ומיני סדרות מוערכות בקנדה מאשר להיכנס למערכת ההוליוודית', הביקורת כלפיה תהיה מוצדקת. איזה עוד הגדרה חוץ מהתמסחרות, יש לתהליך שבו מישהי דוחה הצעה לככב ב-"כמעט מפורסמים", אבל בסופו של דבר מסכימה להצעה לביים רימייק של סרט מצוייר של דיסני?
לא בקטע כזה, אבל שרה פולי של ימינו היא אמא בת 44
ומותר לה, אחרי קריירה קולנועית ענפה, להחליט להתייחס לקולנוע גם כאפשרות לסדר לילדים שלה עתיד כלכלי ולא רק כאמירה אמנותית נטו. זה כמו שהגבה לא הורמה על גרוויג אחרי "ברבי" – אלא אחרי ההמשך משם לנרניה. אם פולי תמשיך מפה לעוד סרטי דיסני, אז אפשר לדבר אולי על איזה התמסחרות. אבל כל במאי זכאי לסרט אחד מסחרה. וכנאמר – "לא ראיתי את הסרט, שמעתי שהוא לא טוב. אבל ראיתי את הבית שהסרט קנה – והוא טוב מאוד".
במקרה של פולי הייתה פה קפיצה הרבה יותר קיצונית משל גרוויג
אני לא יודע מאיפה הגיע הקונספט הזה של גרטה גרויג כנציגת אינדי כשכבר הסרט השני שלה כבמאית היה עם אולפן גדול. לשרה פולי יש קריירה בת מעל עשור כבמאית של אך ורק סרטים עצמאיים – וגם הרבה יותר נישתיים סגנונית אפילו מהסרטים העצמאיים יותר שגרויג הייתה מעורבת בהם. לגרויג תמיד הייתה מערכת יחסים עם המיינסטרים, ואני יכול לקנות אותה כבמאית אולפנים. במיוחד שאם אנחנו מדמיינים את העצמאי-מסחרי כסקאלה, ולא כבינארי, אז סרט על ברבי עבור וורנר וסרט נרניה עבור נטפליקס הם במקום הרבה יותר קרוב לאמצע מאשר רימייק לדיסני סטייל מלך האריות 2019. עם פולי זה יותר קשה, וזו קפיצה הרבה יותר גדולה עבורה. אין ספק שזכותה לעשות מה שהיא רוצה עם הקריירה שלה, ושמגיע לה סרט מסחרה אחד, אבל אף פעם זה לא רק אחד, ואני חושב שזה לגיטימי להיות מודאג מאובדן של קול ייחודי לצד האולטרה-מסחרי של התעשייה.
כבר היה לה סרט מסחרה אחד (הרימייק של Dawn Of The Dead), ואחריו היא ברחה עוד יותר מהוליווד
והבית הטוב מאוד שלה כבר שולם ע"י Alias Grace.
יש קונספט חדשני ופורץ דרך כזה, שנקרא לשנות את דעתך. זה לגמרי מותר וחוקי
(ל"ת)
סבבה, מותר לה. היא עדיין sold out.
(ל"ת)
כמעריץ של במבי המקורי, שחושב שהוא סרט האנימציה הטוב ביותר בכל הזמנים, אני פשוט מתעב את דיסני על ההחלטה לעשות לו רימייק
לא זו בלבד שרימייק לאחד הסרטים המושלמים בהיסטוריה זה פחות או יותר פשע נגד האנושות (במיוחד כשמדובר בסרט שאי אפשר לעשות כיום. ברור לי שהרימייק יהיה עם הרבה יותר דיבורים ובדיחות והתאמה לקולנוע המודרני, ואני נגעל רק מלחשוב על זה. במבי הוא מה שהוא בגלל שיצא ב-1942. אי אפשר לעשות היום משהו כזה), עוד הולכים לעשות את זה בסטייל המזעזע של מלך האריות מ-2019 של חיות שנראות אמיתיות לחלוטין אבל בכל זאת מדברות, מה שנראה זוועה.
מבחינתי כל מי שעובד על הסרט הזה, ולו בתפקיד הזוטר ביותר, רואי לכל גינוי.
מדובר בפשע לקחת סרט כל כך קלאסי ולהחריב אותו עם רימייק מזעזע שנראה ריאליסטי בצורה מביכה.
היטלר ביצע פשעים כנגד האנושות. דיסני סך הכל עושים רימייק ממוסחר ואף אחד לא מכריח אותך לצפות בו. אני יודע שזה ביטוי שנועד ליצור תחושה דרמתית, אבל עדיין יש למילים חשיבות. אם נזרוק על כל דבר שהוא פשע כנגד האנושות באילו מילים נשתמש כדבאמת מתרחש פשע כנגד האנושות?
(ל"ת)
אוי, נו, ברור לך למה התכוונתי
זה בסך הכל ביטוי מוגזם שבא להעביר את הרעיון שאני שונא את זה, ואני חושב שכל אחד יכול להבחין מתי משתמשים בזה כביטוי מוגזם ומתי משתמשים בזה ברצינות גמורה.
ואגב, אם אתה רוצה, תפנה את טענותיך גם נגד מייסד האתר דורון פישלר.
האתר השתדרג
בתקופה של פישלר לא מחו על זילות פשעים נגד האנושות.
או שבתקופה של פישלר הבינו את ההומור והבינו שאין פה שום זילות של פשעים נגד האנושות
(ל"ת)
אז האתר הידרדר
אפשר לחזור לשגרה.
האתר לא התדרדר
הייתי אומר שהאתר התדרדר אם הייתי מקבל ביקורת קצת יותר גדולה על התגובה שלי, ברמה של מחיקת התגובה על ידי ההנהלה, אבל זה לא קרה.
זכותכם לחשוב שהביטוי היה לא במקום, כשם שזכותי לחשוב שהוא כן היה במקום, וכל עוד חופש הביטוי של כולנו נשמר אז האתר במקום מצויין.
ברור שברור לי למה התכוונת.
אבל-
א. הומור זה לא
ב. הטענה לא הייתה שהביטוי לא מאפשר להבין למה התכוונת. ולא אמרתי שהביטוי פוגעני או משהו. סף הכל טענתי שלא מחבב דרכי התבטאות שמשתמשים בהן במילים קיצוניות בהתייחס לענייני שגרה. השפה שלנו נהייתה כל כך קיצונית כאשר דברים קיצוניים באמת מתרחשים אין דרך להדגיש זאת בשפה כי המשמעות של המילה נהייתה מאד קהה.
גם מחאות על אמירות שטותיות
מפריעות כשצריך למחות על אמירות בעייתיות באמת.
יכול להיות. פשוט ה״פשע כנגד האנושות״ ו״ראוייים לכל גינוי״ טרגר אותי קצת.
(ל"ת)
זו מלחמה שהפסדנו בה
זה קרה ביום שבו ההגדרה המילונית ל literally הפכה ל-
—used in an exaggerated way to emphasize a statement or description that is not literally true or possible
אותי אישית זה מחרפן כשאני רואה שימוש מוגבר בביטוי "עבודת קודש" על כל שטות שמישהו עשה. נניח ועד כיתה עושה עבודה טובה מאוד ומשקיע המון וצריך להגיד לו תודה, זה עדיין לא הופך את עבודת הועד לעבודת קודש…
אתה עוד פעם מתיימר לקבוע לאחרים מה זה הומור
אולי די?
התעייפתי מלכתוב לדעתי או בעיניי ליד כל משפט.
(ל"ת)
אז אולי תזרום עם העייפות ואל תעיר?
גם קפטן אמריקה בתחילת הנוקמים היה מוזר… !language
חוץ מזה, יש לך המון הודעות נהדרות שממש כיף לקרוא!