(מה זה סינמונדיאל? מה קורה פה? כמה כמה ומה המצב בבתים אחרים? אם זאת הפעם הראשונה שלכם פה, תמצאו את כל ההסברים בכתבת הפתיחה של הסינמונדיאל).
וואו, איזה יום מותח היה אתמול – 3 קרבות היו צמודים ברמת קול אחד לפה והכול משתנה – סקורסזה נגד רייט, פת"א נגד פיל, וגרוויג נגד אלמודובר. לבסוף, שניים מהם אכן הסתיימו (בקושי) בתיקו – סקורסזה וגרוויג לא הצליחו להגביר את הפער והיו צריכים להסתפק בנקודה אחת, כמו השחקנים שמולם. פת"א, לעומת זאת, מתגלה כמי שהתאמן הכי חזק מאז הסינמונדיאל הקודם – ולראשונה לא רק מגיע לשמינית הגמר אלא לראש הבית שלו.
בקרב האחרון לאותו יום, סם מנדס הראה לאלכס גארלנד מי הבמאי הבריטי שלא עולה לשמינית הגמר הכי טוב בבית שלו (רמז: זה היה מנדס).
ווס אנדרסון הבטיח את מקומו בשלב ההכרעה. זה החלק הקל. מפה, דברים מסתבכים.
לכאורה, נואה באומבאך (ראו המשחק הבא) נמצא בנקודה הכי טובה לעלות, מה עם כל שלושת הנקודות שלו. בפועל, אם פארק צ'אן ווק מנצח את אנדרסון (לא סביר) והוא מפסיד ללנטימוס (או אפילו רק משווה תיקו), העלייה שלו לשלב הבא לא מובטחת.
כאמור, זה דורש שפארק צ'אן ווק ינצח – דבר שהוא לא עשה בסינמונדיאל עד כה אי פעם. האם אנדרסון יפרגן לבמאי הקוריאני, או שמא יחתור ל-3/3 ניצחונות? בוא נגלה.
בית ה' - משחק 5
מס' מצביעים: 175 Loading ...
|
כאמור, באומבאך מגיע למשחק הזה אופטימי – אך לא שאנן. ניצחון של לנטימוס עליו ישים אותו בקטגורית ה"כמעט ועלו", ולנטימוס הוא לא מישהו לזלזל בו. אז האם דרייבר יכול להפחיד את הקבוצה של לנטימוס עם אגרופים בקיר, או שמא הקבוצה של באומבאך לא תצליח למצוא אהבה ותגלה שהיא הופכת לחיית מחמד?
בית ה' - משחק 6
מס' מצביעים: 160 Loading ...
|
פה דווקא יש פחות בלבולים: פינצ'ר ונולאן עולים לשלב ההכרעה, כמו בכל הסינמונדיאלים הקודמים. עכשיו רק צריך לשאול – מי מהם הבמאי היותר טוב?
בית ו' - משחק 5
מס' מצביעים: 191 Loading ...
|
מנגד, טום מור וספייק לי נפגשים לדו-קרב מפסידים. האם הפילמוגרפיה העמוקה (אך לא מאוזנת) של לי תנצח את הפילמוגרפיה הקצרה (אך המצוחצחת) של מור? או שאולי זה פשוט יסתיים בתיקו.
בית ו' - משחק 6
מס' מצביעים: 156 Loading ...
|
למי הצבעתי(היי אני כמעט הראשון)
בית ה1: אנדרסון
בית ה2: נואה
בית ו1:נולאן
בית ו2 : מור
בשוק שסקורסזה הוציא אתמול רק תיקו
אולי לא מעריך מספיק את אדגר רייט אבל איפה האחד ואיפה השני
מבין את התדהמה, אבל הנה ההסבר שלי
(מנקודת מבט אישית לחלוטין): סקורסזה הוא אחד מענקי הקולנוע, ואם הייתי נדרש להצביע לאוסקר על מפעל חיים, אין ספק שהייתי מצביע עבורו. אבל: אנחנו כולה באתר של גיקים (ועוד דוברי שפה איזוטרית), ואמות הסיפים לא ירעדו אם אצביע בשביל מי שעשה את כמה מהסרטים (וסדרת טלוויזיה!) מהכיפיים שנוצרו אי פעם, שלפחות שניים מהם ברשימת 25 הסרטים האהובים עלי בכל הזמנים. אז זה התירוץ שלי (להגנתי: היד רעדה).
זה לא משנה איך מצביעים אני לא רואה פרמטר שרייט מנצח
לא חשוב איך אתה מצביע, לפי ה4 שנים האחרונות, לפי העשור האחרון,ֶלפי 20 שנה האחרונות
ולפי כל הקריירה. בכל שלב סרקסוזי עשה יותר דברים טובים.
הסרט הכי טוב של סרקסוזי מתעלה בקלות על הסרט הכי טוב של אדגר.
השנים האחרונות של הראשון יותר טובות משל השני.
בטלוויזיה סרקסוזי עשה את אמפירית הפשע.
אם תיקח את 5ֶהזרטים הכי טובים של סרקסוזי ושל רייט(ונבחר את אותם סרטים על פי האתר שלנו )
סרקסוזי ינצח בקלות.
תחרות השנה של עין הדג-ֶ כמעט כל סרט של סרקסוזי מאז שהתחילה התחרות נכנס לטופ 10, שאטר איילנד, הזאב מוול סטריט, האירי, השתולים, הטייס .