(מה זה סינמונדיאל? מה קורה פה? כמה כמה ומה המצב בבתים אחרים? אם זאת הפעם הראשונה שלכם פה, תמצאו את כל ההסברים בכתבת הפתיחה של הסינמונדיאל).
אין רחמים – המשחקים אתמול כללו מכות, כפכופים והפניה לביקורות מעליבות. די מהרגעים הראשונים התברר שבית ג' שייך לאדגר רייט נגד מרטין סקורסזה ונותר רק לראות מי ינצח את מי בסיבוב הבא; שג'ורדן פיל מכפכף בכיף שלו את פדרו אלמודובר; ושגרטה גרוויג לא תזכה להיות הבמאית הראשונה שמעפילה לשלב הנוקאאוט.
נו טוב, אין זמן לשקוע בתוגה. הלאה למשחקי היום.
היכונו לקרב ה-ס': יורגוס לנטימוס מול ווס אנדרסון. לאחד נקודה אחת, לשני שלוש ועכשיו שניהם רבים על תואר המועדף. אז שן כלב או אי הכלבים? מר שועל המהולל או אייל קדוש?
בית ה' - משחק 3
מס' מצביעים: 233 Loading ...
|
נואה באומבאך נכנס לסיבוב השני כשהוא בתחתית הבית שלו, ויש לו מה להוכיח. פארק צ'אן ווק כבר שיפר ביצועים מאז 2014 עם נקודה אחת, אבל ניצחון פה יכול להעלות אותו לשמינית הגמר. לכל אחד יש מה להוכיח. השאלה היא מי יקבל את ההחלטה לעזוב.
בית ה' - משחק 4
מס' מצביעים: 203 Loading ...
|
ג'ון דייוויד וושינגטון הולך קדימה ואחורה בזמן נגד ג'ון דיוויד וושינגטון מתקופה אחרת בזמן. ג'ון דיוויד וושינגטון נגד העתיד מול ג'ון דיוויד וושינגטון שנגד העבר. בקיצור, ספייק לי או כריסטופר נולאן?
בית ו' - משחק 3
מס' מצביעים: 250 Loading ...
|
טום מור הצליח להפסיד לא כל כך בכבוד מול כריסטופר נולאן, בזמן שספייק לי הצליח להפסיד לא מאוד בכבוד מול פינצ'ר. האם שינוי המקום יאפשר למישהו מהמפסידים לשפר ביצועים? או שפינצ'ר ונולאן כבר מתכוננים לחצי גמר, כמו בסינמונדיאל הקודם?
בית ו' - משחק 4
מס' מצביעים: 228 Loading ...
|
לא מצליחה להבין איך ספייק לי מפסיד לנולאן
אם אני מודדת את הסרטים האחרונים, אחד תקוע בנקודה שחוזרת על עצמה, על השטיק הזה הוא כבר זכה בסינמונדיאל אחד ו(לדעתי כמובן) מיצינו. השני עדיין מלהיב.
נולאן לא זכה בסינמונדיאל
(ל"ת)
איזה מוזר, הייתי בטוחה שכן
הוא היה לפחות ברבע גמר או שאני ממש הוזה?
אוקיי מקום שני
כל הכבוד גולשי עין הדג :) הבדיקה עזרה לי להזכר בשמחתי מאז
תודה באמת שאת מזכירה שהגיע הזמן שנולאן יזכה בסינמונדיאל
הייתי שמח לראות ניצחון סוף סוף לנולאן, אחרי פעמיים שהפסיד
אבל מצד שני, אם מתייחסים נטו לארבעת השנים האחרונות, אז אני חושב שדני וילנב צריך לזכות.
הוא לדעתי היה צריך לזכות באוסקר לבימוי הטוב ביותר על חולית, וזה פשוט מרגיז שהוא אפילו לא היה מועמד.
חולית הוא מופת של בימוי. החיבור בין כל המרכיבים השונים של הסרט ביחד נעשה בצורה כל כך מוצלחת שמהווה דוגמא לאיך נראית עבודת בימוי טובה.
מה גם שאם הוא יזכה, זה יהיה פיצוי הולם על כך שחולית הפסיד בסקר סרט השנה (ועוד לסרט כל כך לא משהו כמו ספיידרמן אין דרך הביתה שהיה כולו פאן סרוויס זול. מיילא להפסיד, אבל לסרט כזה?) ורק בגלל זה צריך שהוא יזכה.
אני באמת לא יודע איך להצביע כאן. 4 שנים אחרונות? קריירה? איזשהו שילוב? מבחינת 4 השנים האחרונות, אין לטרנטינו ספילברג או האחים כהן מה לחפש כאן בכלל מבחינתי. זה יהיה מלחמה בין וילנב לרייאן ג'ונסון, שזה מגוחך בגלל שאני חושב שג'ונסון יוצר בינוני במקרה הטוב, וחלש במקרה הרע שהתפלקה לו יצירת מופת אחת בקריירה וזה במקרה היה ב4 השנים האחרונות. אבל אני חושב שמישי העלתה נקודה. אם אני אקח פילמוגרפיה של קריירה, אני אקח את ספילברג והאחים כהן על פני נולאן. אבל בהתחשב בזה שהם זכו בסינמונדיאל (נראה לי, או שאני טועה?)אני אקל את הפילמוגרפיה המורחבת של נולאן בשקלול יתר מאשר הפילמוגרפיה שלהם, מה גם שאני נהניתי מאוד מטנט. מבחינתי זה אחרי הכללה של השיקולים זה צריך להיות בין נולאן לסקורסזה. סקורסזה יוצר "רציני" יותר ומנהסרטים של נולאן נהניתי יותר.
ספילברג לא זכה, בפעם הראשונה זה היה האזרח הישראלי טרנטינו
(ל"ת)
הייתי בטוח שספילברג זכה. אוקיי, זה יגרום לי לחשוב שוב.
100% נולאן גורם לי להתרגש יותר מכל אחד
בעיניי הדרך הכי טובה להסתכל על שאלת על סמך מה להצביע בסקר
וזו שעושה את השקלול הכי טוב בין 'הקריירה' לבין 'השנים האחרונות' היא פשוט לשאול את עצמי בכל דו-קרב: לסרט הבא של איזה במאי אני מתלהב יותר (בהיעדר מידע על הסרט מלבד שם הבמאי)?
למי הצבעתי :
בית ה1-ווס אנדרסון- במאי שאני מאוד אוהב ובעשור האחרון הביא את הסרט הכי טוב שלו , פלוס אי הכלבים גם סרט מצוין, נכון כרוניקה צרפתית מוריד ממנו קצת אבל זה עדיין מספיק בינתיים.
בית ה2-בומבך, משניהם אני לא מאוד מתלהב אבל בומבך
בית ו1-נולאן,ֶ למעט טנט לא אהבתי אף אחד מהסרטים שלו בעשור האחרון וגם טנט לא ואו אבל זה מספיק לו בבית קל כזה.
בית ו2-טום מור, כמו שאמרתי במשחק הראשון שלו, אני אוהב סרטי אנימיצה, אני לא חושב שהוא במאי האנימציה המוביל אפילו ב4 שנים אחרונות אבל פינצ'ר לא עשה סרט טוב לדעתי מאז הרשת החברתית אז זהו
טוב, ראיתי השבוע את "החלטה לעזוב"
ואני כרגע אצביע לפארק צ'אן ווק גם אם הוא תשימו את אמא שלי מולו.
ולחשוב שזה עוד מהסרטים היותר ״רגילים״ שלו.
(ל"ת)
בעיני הוא רק משתכלל כבמאי
ראיתי לאחרונה שוב את oldboy, ולמרות התסריט המושלם הוא רחוק מרמת התיחכום הצורני של החלטה לעזוב. אני זוכר שצמא והמשתרתת מצויינים, אבל הם לא השאירו עלי את אותו רושם של מאסטר בפעולה בכל פריים ופריים.
בעיני המשרתת דווקא כן השאיר תחושה של מאסטר.
או לכל הפחות כלל תסריט יותר קוהרנטי מהחלטה לעזוב.
אולי אני צריך לצפות בו שוב
ב"החלטה לעזוב" יש לא מעט בעיות תסריטאיות (בין אם התחושה של "שני סרטים" שדובר עליה הרבה, או הבחירה להתחיל בעלילת משנה בצורה מאוד מבלבלת), אבל הצורה שבה צ'ון ווק למשל תופר יחדיו דרך הדמיון של הבלש סצינות שונות יחדיו, בלי שנפספס את ההפרדה ביניהן היא משהו שלא ראיתי נעשה ברמה כזו של אלגנטיות על ידי אף במאי אחר.