אחרי פתיחה מוצלחת בשבוע שעבר, "סמייל" חוגג שבוע שני מצוין עם ירידה של 18% שזה, אממ, כלום. כדי להבהיר כמה הסרט הוא הצלחה: תקציב הסרט: 17 מיליון דולר. הסכום שהסרט הרוויח בסופ"ש השני שלו: 18.4 מיליון דולר. בהתחשב בכך שהסרט הרוויח 50 מיליון דולר באמריקה ו-92 ברחבי העולם, אפשר לומר די בוודאות שמדובר בהצלחה, ושבעוד עשר שנים נהיה כנראה עמוק ב"סמייל: החיוך האחרון", ואז עשור לאחר מכן מישהו ינסה להחיות את המותג בגישה רעננה ומודרנית – מה שזאת לא תהיה ב-2042 (הימור: מחזמר שבו כולם מדברים במבטא דרומי).
מכאן אנחנו עם צמד כשלונות של סרטים שחלמו להיות גדולים יותר. במקום השני נמצא "קרוקודיל לייל", שהרוויח 11.4 מיליון דולר עם תקציב של 50 מיליון דולר. הסרט עדיין לא פתח בשאר העולם, אז אולי הוא כן יצליח להכניס חזרה את התקציב שלו, אבל למי שקיווה לאיזה תחייה של סרטי לייב אקשן לילדים בזכות הקרוקודיל המזמר – ובכן, מצטער.
אבל זה כלום לעומת "אמסטרדם", שהרוויח 6.4 מיליון דולר באמריקה, נקטל בביקורות, עלה 80 מיליון דולר והרוויח ברחבי העולם 9.7 מיליון דולר בסך הכל. כוכבי הסרט – רשימה ארוכה למדי שמובלת על ידי כריסטיאן בייל, ג'ון דיוויד וושינגטון ומרגו רובי – כנראה לא יבכו יותר מדי וימשיכו לפרויקט הבא, אבל עבור דיוויד או. ראסל ששבר שתיקה של 7 שנים עם הסרט הזה, הדברים נראים יותר עגומים.
מתחתיהם, "לוחמת" נהנה מהרגליים הארוכות שלו כמה שרק אפשר – עם ירידה של 24 אחוז הוא מרוויח 5.1 מיליון בארה"ב בסופ"ש האחרון, ועכשיו כשהוא מטפטף ברחבי העולם, הוא הגיע ל-64 מיליון דולר (54 מתוכם מאמריקה).
"אל תדאגי, יקירתי" מצליח להגיע להישגים לא מביכים בקופות (בייחוד אם מתחשבים בתקציב ולא בציפיות), ומרוויח עוד54 מיליון דולר – סך הכל 38 מיליון דולר בארה"ב. במקום השישי, ההוצאה המחודשת של אווטאר גורפת עוד 2.5 מיליון דולר (71 ברחבי העולם עד כה, למתעניינים).
שני סרטים מרוויחים 2.1 מיליון דולר – "ברברי" נאחז במקום השביעי עם אותה ירידה מינורית של 22% שחוזרת ברחבי הטבלה, וגובר ב-36 אלף דולר על "אין גברים כאלה" שסבל ירידה יותר חדה של 55%. כנראה שההפצרה של בילי אייכנר ב"כל מי שאינו הומופוב מוזר" לראות את הסרט לא עבדה.
בתחתית הטבלה אנחנו חוזרים למספרים מאכזבים, קרי: 805 ו-800 אלף דולר. למרות שתכלס, ל"אהבה בשחקים: מאווריק" אין מה להתאכזב ממספרים בשלב הזה. אוי לא, אני רק הסרט ה-11 הכי מצליח בעולם וחמישי הכי מצליח בארה"ב. בו הו.
גם הסרט שסוגר את הטבלה, "מבהילן 2" (או איך שאתם לא רוצים לתרגם את "Terrifier 2") כנראה לא מאוכזב מדי מה-800 שלו, כי שזה דווקא מספר מעולה יחסית לתקציב הדי בלתי קיים שלו (250 אלף דולר), לפחות מאלף האולמות שהוא מקרין בהם, ויחסית לעובדה שהסרט מקבל תשבחות רציניות ממבקרים ומהקהל – בייחוד לנוכח העובדה שאת הסרט הקודם אף אחד לא ממש אהב.
בשבוע הבא הסרט היחיד שבוקס אופיס מוג'ו מדווחים שיוצא בהפצה רחבה הוא "האלווין: הסוף", סרט שאני מניח שהחלק הראשון בשם שלו (קרי, סרט בסדרת "האלווין") הוא נכון, אבל אני איכשהו סקפטי בקשר לחלק השני שלו.
בחדשות היחסית מעניינות
קנת בראנה חוזר לדמות של הרקול פוארו בסרט "מרדף בוונציה" (Haunting in Venice), שמבוסס על הספר "מסיבת הלואין". עוד בקאסט: מישל יאו, טינה פיי, וגם ג'יימי דורנן וג'וד היל (האבא והילד מ"בלפסט"). הצילומים יתחילו ב… טוב, הלואין.
מעולה! מארוול סטודיוס דוחים את הסרטים
לא מאמין שאני אומר את זה, כי בקורונה כל פעם שדחו משהו התבאסתי אבל כשרואים שזה משפיע על האיכות, אני לגמרי בעד שנחכה.
ואלה התאריכים החדשים:
בלייד: בלי הבמאי מדלג ב10 חודשים ל6 בספטמבר 2024 ועל הדרך מקבל הוצאה נכונה להאלווין.
דדפול 3: נדחה בחודשיים, ל8 לנובמבר 2024. עקב כנראה לפנות מקום לדחיה של ת'אנדרבולטס שגם ידחה בחודשיים ובמקומו נקבל עוד סרט של מארוול.
פנטסטיק 4: גם מדלג לשנה העוקבת והמשפחה הראשונה של מארוול מקבלת את התאריך של וולנטיין ב14 לפברואר 2025. בהתחשב בבמאי התאריך מעולה.
סרט ללא שם עבר מפברואר 2025 ליולי באותה שנה.
אוונג'רס 6 מלחמות סודיות: נדחה למאי 2026. זה טוב. הסיכוי שלהם להוציא 2 סרטי אוונג'רס טובים היה נמוך, מצד שני הסיכויים של דסטין דניאל לביים גם אותו עולים. איזה עוד שותף יהיה נכון עבור התסריטאי מייקל וולדרון? גם עכשיו זה פותח את האפשרות לבמאי של פנטסטיק 4 מאט שקמן. אולי שניהם? שניהם באותה נקודה יהיו מאוד במאים תוצרת מארוול, למה שמארוול לא יהנדסו גם את הדואו הראשון שלהם? תכלס אני חושב שזה היתרון ואפילו פקטור הכרחי להצלחה דומה לאחים רוסו ברגע שאתה מתמודד עם כל כך הרבה דמויות. במאי אחד נשמע לי מעט מידי.
לפי השמועות, מארוול וסוני מתכננים לשחרר ספיידרמן 4 ביולי 2024 ויתקשר ישר לסדרה של דרדוויל שיוצאת באביב קצת לפני. אז כמו שאתם רואים זה לא משאיר מקום לת'אנדרבולטס באותו חודש. לדעתי זה יוצר עומס מידי ויוצא 2025 עם 5 סרטים, רק 3 ממארוול סטודיוס בדירוג רגיל, 1 בדירוג למבוגרים ואחד בשתפ עם סוני. (וזה בלי לדבר על מארוול של סוני מאדם ווב ואל מוארטו וספיידר וורס 3)
מי שעף על השחקנית הארייט שמשחקת סוכנת שחקנים בליקריץ פיצה, היא מופיעה בספיישל אימה החדש של מארוול וגם שם היא מרהיבה.
(ל"ת)
ולא ספר הדבר הכי טוב שהם עשו בפייז הזה מאז וונדהוייזן. סיכונים יצירתיים משתלמים ומבורכים, חבל שהם מפחדים לקחת אותם גם בסרטים שלהם.
(ל"ת)
אני דווקא חשבתי שזה קישוט.
מן הסתם זה נראה ונשמע ממש טוב אבל הדמויות פלקט, האקשן בינוני והקוויפס קוויפיים.