ריילי מתבגרת וחווה רגשות חדשים.
תאריך הפצה בארה"ב: 14/06/2024
תאריך הפצה בישראל: 13/06/2024
כתבות העוסקות בסרט זה
- קדם אוסקר 2025: רשימות קצרות וניתוחים ארוכים חדשות 18.12.2024
- קדם אוסקר 2025: הנפשות הפועלות הגיגים 3.11.2024
- מצאנו באינטרנט 94: התפתחות רגילה לחלוטין של תרבות ולא פאניקה תאגידית חדשות 6.10.2024
- דוח קופות שבורות, 01.09.24: רייגן מפחד חדשות 4.9.2024
- דוח קופות שבורות, 25.08.2024: העורב לא יוצא מזה עם כסף חדשות 28.8.2024
- דוח קופות שבורות, 18.8.24: רומוזמנימולוס חדשות 22.8.2024
- דוח קופות שבורות, 11.08.2024: בורדרנגמר חדשות 15.8.2024
- הימורים מוקדמים הרבה יותר מדי לטקס האוסקר ה-97 הגיגים 13.8.2024
- גל גדות, הגוניס בחלל, ועוד מלא המשכים: כל ההכרזות הטריות מבית העכבר חדשות, טלוויזיה 11.8.2024
- דוח קופות שבורות, 04.08.2024: מלכודת קופות חדשות 7.8.2024
- דוח קופות שבורות, 28.07.2024: דדקופות ושבורברין חדשות 30.7.2024
- דוח קופות שבורות, 21.07.2024: סופת קופות חדשות 24.7.2024
- דוח קופות שבורות, 14.07.2024: לונגקאש חדשות 16.7.2024
- דוח קופות שבורות, 07.07.2024: גנוב על המזומנים חדשות 11.7.2024
- דוח קופות שבורות, 30.06.2024: מקום רווחי חדשות 3.7.2024
- דוח קופות שבורות, 21.06.2024: מועדון הרוכבים כל הדרך לקופות חדשות 25.6.2024
- דוח קופות שבורות, 16.06.2024: הקופות בראש חדשות 18.6.2024
- קולות בראש ובייבי קאיג'ו: מה עולה השבוע? וידאו 13.6.2024
- ביקורת: הקול בראש 2 ביקורות 13.6.2024
- אביב קטלני 2024: כל הסרטים שיוצאים בתקופה הקרובה חדשות 31.3.2024
- לאיזה סרט אתם הכי מצפים בשנת 2024? סקרים, סקרים ראשי 24.12.2023
- מצאנו באינטרנט 79: טוב, טכנייייית חדשות 20.11.2023
- שירה האס היא גיבורת על ישראלית אצל מארוול וגם כל שאר ההכרזות של דיסני חדשות 11.9.2022
יצא טיזר
https://youtu.be/VWavstJydZU?si=wlZEpYQyS9zkcDH2
מההההההההההההההההההה
למה ריילי בת ה-13 נראית כל-כך דומה לסטפני טאנר? (טוב זה לא רע אבל דורש התרגלות.) ולמה שוב הסרט פחות מתמקד בה אלא ברגשות ובקונסולה? (כי זה הגימיק של הסרטים האלה, שקט.) אבל מה הקטע עם חרדה? היא א-בינארית, או שסתם ביליתי יותר מדי זמן בעין הדג? אבל רגע, למה צריך אותה שם בכלל? הרי כבר יש את פחד. זה כמו להוסיף עכשיו בנוסף לשמחה את אושר או בנוסף לעצב את דיכאון. מה שכן, שיר של אוזי אוסבורן בטריילר לסרט של פיקסאר זה חתיכת חידוש, ומוזיקת הנושא עצמה היא כנראה הזכירה ביותר בכל ההיסטוריה של פיקסאר. היא, והשיר הצרפתי ההוא בסוף של רטטוי.
בסוף תמיד זוכרים את ההתחלה
כך שלדעתי המוזיקה הזכירה ביותר של פיקסאר בעבור רוב הציבור היא השיר ״אני חבר שלך״ מתוך צעצוע של סיפור.
לא בטוח.
השיר ההוא מצש"ס זכור מהרבה סרטונים, ממים ופרודיות אחרות. אם לא צפית בצש"ס מאז שהוא יצא ואין לך ילדים קטנים שצפו בו בצפייה ביתית הוא לא מאוד זכיר.
לא בשביל כולם זו ההתחלה
(ל"ת)
זה פשוט השיר הטוב היחיד בסרט
אני ראיתי את הסרט אינספור פעמים, יכולה לצטט קטעים שלמים בעל פה, ולא אצליח להזכר במוזיקה גם אם תשלם לי (זוכרת מעורפל איזה שיר ברקע של באז לייטיר כשהוא בכל זאת מנסה לעוף ודי זהו).
זה אחד הסרטים הטובים, אבל חוץ משיר הפתיחה שהוא מעולה וגם עוזר להבהיר בדיוק על מה הסרט, שאר השירים ממש לא זכירים.
אני בטוחה שבפרוזן זוכרים את let it go הרבה יותר מאשר do you a want to build a snowman למרות שגם השני ממש מוצלח.
משפחת מדריגל הוא מעולה ועדיין כולם (לא) מדברים על ברונו.
מאתגרת אתכם להזכר בשיר הפתיחה של בת הים הקטנה.
זוכרים את השירים שהכי משמעותיים לעלילה. בצש"ס זה אני חבר שלך.
עד בת הים הקטנה
חרשתי על הסרט הזה כל כך הרבה כילדה שאני עדיין זוכרת כל מילה בשירים בגרסה המדובבת, אפילו שלא צפיתי בה מאז כאדם מבוגר.
רק קראתי את מה שכתבת ומיד התחיל להתנגן לי בראש ״המלך טריטון הוא אבינו, ואלה שמותינו לכל השואל״….
טעות! השיר הפותח הוא ״עמקי המצולות״.
(ל"ת)
רק שזה לא שיר הפתיחה
הסרט נפתח דווקא מחוץ לים בשיר קצר של המלחים.
רק לאחר מכן אנחנו צוללים לתוך האוקיינוס ואז נשמעת הנעימה של השיר ״חלק מעולמך״ ולאחר מכן אנחנו מגיעים להופעה של סבסטיאן ולשיר שהזכרת.
אולי, רק אולי
אני יודעת את זה, וזוכרת גם את המילים של שיר המלחים…
עדיין, השיר שהתנגן לי בראש הוא השיר של בנות טריטון. מותר?
מותר, ברור שמותר ;-)
(ל"ת)
אני לא חושב שזה השיר הטוב היחיד בסרט
אני גם, בשונה מרוב האנשים, לא חושב שזה השיר הטוב ביותר בסרט.
אישית, אני תמיד העדפתי את השיר ״דברים מוזרים״, שיר שגם טוב יותר לדעתי וגם מלווה מונטאז׳ שהוא מהחשובים ביותר בסרט.
אגב, השיר של באז שמושמע כשהוא מנסה לעוף הוא פשוט שיר גרוע, וגם טכנית הסצינה הייתה עובדת הרבה יותר טוב בלי שום שיר אלא רק עם פסקול. השיר מרגיש כמו האכלה בכפית של מידע שניתן להבין אותו לבד, גם אם אתה ילד שצופה בסרט.
בתור ילד הכי אהבתי את "דברים מוזרים"
אבל עכשיו אני מעדיף את "I Will Go Sailing No More" (שהוא השיר של באז מנסה לעוף). אני מסכים שהמלים בשיר הן האכלה בכפית כשזה ביחד עם הסצינה, אבל אני מאוד אוהב את השיר בפני עצמו.
המוזיקה הזכירה ביותר של פיקסאר היא לא של "למעלה"? הייתי בטוח שכן. אולי כי זו הנעימה שהכי מלהיבה את אחיותיי הקטנות מכל סרטי דיסני. אה, וגם כי, אם לא כוללים שירים, זו הנעימה שמצאתי שיש לה הכי הרבה צפיות ביוטיוב/ספוטיפיי.
לא הייתי מגדיר אף שיר באנקנטו כשיר
חוץ מ Surface Pressure. הם יותר כמו פרולוגים עם מוזיקה. ועם אתם שואלים "איך יכול להיות פרולוג כזה ארוך?" אני יצאתי מהסרט עם אותה שאלה בדיוק.
פרולוגים… למה?
ולהגיד שברונו, אחד השירים הכי מצליחים של דיסני מהשנים האחרונות, הוא לא שיר, זו בהחלט בחירה.
כל שיר (ביחוד ברונו) משמש כרמז מטרים בסרט
במקרה של ברונו הסרט "צועק" עם סאבטקסט: 'זאת לא אשמתו של ברונו' 'בני המשפחה מעבירים את האחריות לבעיות שלהם למרות שברונו רק ניבא להם חזון ולא גרם לו לקרות' בצורה כזאתי שאפילו ילדים בני שלוש שבקושי יכולים להבין סיפורים היו מגלגלים את העניים.
הבעיה העיקרית עם "השירים" באנקנטו שחוץ מ Surface Pressure עם הייתי מוריד להם את המוזיקה הם פשוט שיחה בין שתי אנשים. אין מטאפורות שיחודיות לרגשות שלהם, אין שורות דיאלוג או חרוזים מיוחדים שלא היו מופעים בשיחה רגילה זו פשוט סצנת דיאלוג רגילה עם מוזיקת פופ. מילא שלדעתי זה גורם לשירים "לא לזרום" זה גורם לי לתהות למה הסרט הזה הוא מחזמר בכלל? עם כל שיר היה יכול להיות דיאלוג (ופעם אחת מונולוג) והם בקושי כתובים ככאלו למה צריך אותם בכלל?
תודה שחשבת עליי!
ראיתי שיש פה אנגלית בטקסט עברי אבל את האמת שלא קראתי כי לא ראיתי אנקאנטו; בשבילי מירבל זאת עדיין אימא של יריב אופנהיימר.
האמת שאני מחבב את אנקנטו ואני מסכים עם כל מה שאמרת אבל...
נראה שהסרט צריך להקשיב ללקח של עצמו ולא למקד את כל הכוח שלו בלהיות "הסרט שמסביר לפרטי פרטים למה צריך לתת לבני משפחה לפתח אישיות משלהם ולא להכתיב להם את האישיות ע"פ התכונה שנראה שהם הכי טובים בה".כי במקום לתת לקהל לנסות להבין את המשפחה הזאת ע"פ התנהגות כללית הסרט צורח באוזן של הקהל את כל הבעיות של המשפחה, בקושי יש שניה אחת של שקט וזה פשוט צרם לי באוזן ובכנות חוץ מ Surface Pressure, וברונו שכחתי מכל השירים האחרים הם לא עשו לי כלום. לעומת זאת אני כן זוכר את העלילה ואת הרגעים הדרמתיים כי למרות שלא אהבתי את השירים הקונצפטיים של הדמויות והסרט מספיק מעניינים בפני עצמם שפחות אכפת לי שהשירים צורמים לי באוזן ודי הורסים את ההזדמנות לדמות לדבר באופן טבעי חוץ מלברונו שלא קיבל שיר. אולי זה סימבולי, הדמיות שרות את הלחצים שלהם בכוח כי הם שמרו את הרגשות שלהם עמוק בפנים אז כשהם סוף סוף משחררים אותם זה יוצא ישיר ורועש אבל עם זאת הסיבה אז לא נראה לי שזה היה שווה את זה.
אני חושבת שזה לא עובד טוב פשוט כי הפרוייקט הושלם בתקופה בעייתית
מבחינת אופי המוזיקה – זה סוג המוזיקה של לין מנואל מירנדה, יש כאלה שאוהבים יותר ויש כאלה שפחות – אבל זה הסטייל.
אני אישית ממש אוהבת, אבל זה עניין של טעם וריח.
אבל מבחינת זה שהמעברים לא ממש חלקים – זה נכון, ולדעתי הסרט הזה היה צריך עריכה יותר מהודקת. אבל בתקופה שעבדו עליו עריכה מהודקת היה דבר יותר בעייתי. לא מתווכחת על זה שלסרט יש בעיות. רק אומרת שאני מבינה למה…
אני מסכים. אבל זה לא ממש קשור למה שאמרתי,
זה לא רק המעברים. כל הכתיבה של הסרט סובלת מזה. אני למשל לא שונא את השירים במואנה (אני גם לא מת אליהם) ואלו יכולים להיחשב יותר כשירים מאשר אלו באנקנטו, באנקנטו אלו פשוט סצינות דיאלוג/מונולוג עם מוזיקה. בכל מקרה נראה שאני תיארתי סמפטומים ואת תיארת את הבעיות.
סתם בשביל הכיף
באופן אישי אני חושב שכל סרטי הטוטר הקטן והאמיץ הם מחזות זמר יותר טובים מאנקנטו אבל לא בהכרך סרטים יותר טובים.
גם אני מעדיף את do you a want to build a snowman על let it go
ובכל זאת אני מבין למה אחד לא הצליח והשני כן(גם עם בקושי אפשר להבין את הזמרת ב let it go). let it g הוא רגש נטו וbuild הוא סיפור רקע. עם מה הקהל יזדהה יותר?
הסברתי כבר פעם: "Let It Go" הצליח כי הוא היה הסינגל.
והשיר שיוצרי הסרט הכי אוהבים הוא בכלל "איש או אייל: מה יותר טוב?"
מה בדיוק הכוונה?
(ל"ת)
שהיוצרים החליטו ש-“Let It Go” יהיה להיט ולכן הם דאגו שהוא יהפוך ללהיט.
(ל"ת)
יש גבול לא?
אני לא בטוח שהיה אפשר לעשות את אותו דבר ל do you a want to build a snowman. הוא שיר עמוס יחסית לשאר השירים בסרט השיר היחידי שיותר עמוס ממנו זה fixer upper. הוא גם תלוי בקונטקסט של הסרט כדי לקבל ממנו את האפקט הרגשי המלא. אני זוכר שרוב השירים בפרוזן הם טובים אבל קשה לי לזכור את רובם חוץ מlet it go, build והפרודיאה של יובל בינדר על love is an open door
אני זוכר את כולם. מאמין שגם אחרים.
כבר הרחבתי על זה בעבר כאן בעין הדג – דיסני רצו שהשיר יהפוך ללהיט ולכן הם שיווקו אותו על חשבון אינסוף שירים אחרים שלהם וסרטים אחרים שלהם. מהשיר של שאקירה בזוטרופוליס, למשל, לא היה להם כל-כך אכפת, ולכן אף אחד לא זוכר אותו.
לא, נו...
בלי קשר לכלום Let it go הוא שיר טוב.
לא משווה, לא מתחילה להגיד מה יותר ומה פחות. אבל לשיר עצמו יש גם עוצמה מבחינה מוזיקלית, וגם אמירה מאוד משמעותית שכמעט כל אחד ואחת יכולים להתחבר אליה.
It's funny how some distance makes everything seem small
And the fears that once controlled me can't get to me at all
It's time to see what I can do
To test the limits and break through
No right, no wrong, no rules for me
I'm free
זה מצב רגשי שיכול להתחבר לכל כך הרבה מאפיינים שונים. אני יכולה להגיד לך שברמה האישית היו תקופות ששמעתי את השיר והוא ריגש אותי כל כך שדמעתי (וכשהסרט יצא הייתי כבר לקראת סיום דוקטורט, לא בדיוק ילדונת), והילדות שלי מזמזמות let it go מאז גיל אפס. (וגם את what else can I do, אם נחזור לאוף טופיק המקורי).
אני לא באה להשוות לשירים אחרים בסרט מי יותר טוב ומי פחות טוב, ומן הסתם העובדה שזה יצא כסינגל עזרה לו להצליח, אבל זה לא "דיסני החליטו שזה יצליח אז זה הצליח". זה לא עובד ככה. ונראה לי שיש ויכוח שלם בדיוק על זה בשרשור המקורי של פרוזן.
Remember me מקוקו הוא בין הלהיטים האחרונים של פיקסאר
(ל"ת)
אז לגבי זה..
עשו טוויט (וגם רואים בפוסטר) שמוסיפים:
1. חרדה (anxiety) – כתום
2. מבוכה (embarrassment) – וורד
3. קנאה (envy) – טורקיז
4. אכזבה (תרגום שלי) (ennui) – אפור
Ennui זה לא אכזבה, אלא שיעמום או עייפות.
(ל"ת)
ennui זה יותר "שעמום" מ"אכזבה", או מן תשישות רגשית או עצבנות שנובעת משגרה משמימה.
יצא טריילר
לא נראה משהו.
הניסיון לימד אותי שאם אני שם טריילר חדש פה באתר, אז התגובות הנפוצות עליו יהיו ההפך מהתגובה הראשונה שלי. כך שלא אתפלא אם כולם פה יתלהבו בטירוף מהטריילר.
אני, בכל מקרה, ממש לא.
נראה טיפשי ברמות, הורס כל היגיון פנימי שהיה בסרט המקורי ופשוט לא מעניין בגרוש.
היינו יכולים לקבל השנה מפיקסאר סרט שעל הנייר נשמע הרבה יותר מעניין ומסקרן (אליאו), אבל במקום זה אנחנו תקועים עם הסרט הזה.
זה ממש מרגיש כאילו החליפו את פיט דוקטר בבמאי חסר ניסיון שלא ביים מעולם אף סרט. אה, רגע, זה באמת מה שקרה.
לא שנראה לי שאני מסונכרן עם הקונצנזוס
אבל, כן, טריילר רע שלא מעלה הייפ עבור סרט שלא נראה מראש שיהיה סיבה שיהיה קיים.
זה הולך להיות ממש גרוע הא?
התחושה הכללית שאני מקבלת מהסיקוול הזה, מהתחלה ועכשיו עם הטריילר הזה ביתר שאת, זה שהוא הולך להיות מאוד מאכזב לעומת המקור, ולא לתפוס אפילו קמצוץ מהקסם שהיה בו.
כרגע השאלה העיקרית שיש לי לגביו, זה עד כמה הירידה באיכות תשפיע על ההצלחה הקופתית פה. אני אחכה לביקורות אבל בשלב הזה אני ממש אופתע לטובה אם הן יהיו יותר מסבירות.
הקופות גם יושפעו מהמצב הכללי של סרטי אנימציה של דיסני / פיקסאר
הפעם האחרונה שסרט של דיסני אנימציה או פיקסאר הצליח להפוך לשובר קופות הייתה ב-2019 עם לשבור את הקרח 2.
בשנים האחרונות הם חווים ירידה כל כך גדולה, עד כדי כך שמגדירים את הפחות מ-500 מיליון של אלמנטלי כהצלחה מטורפת ומפתיעה, פשוט כי כל השאר היו כשלונות בסדר גודל חסר תקדים שהופך רווחים שפעם היו נחשבים ללא משהו בשביל פיקסאר ודיסני להראות פתאום כמו חזרה לימים הגדולים.
אפילו הוצאה לקולנוע של שלושת הסרטים המוצלחים של פיקסאר שיצאו ישירות לדיסני פלוס לא הצליחה כלל.
נראה שהקהל כבר לא ממש מתעניין בדיסני ופיקסאר, בטח לא כמו פעם, וזה יכול בהחלט להשפיע על ההכנסות של הסרט הזה.
אז...
https://youtu.be/wtPZ96oHH-4?si=RpAfLCQnXLOP2WJ1&t=1552
תשתדל בבקשה להימנע משים לינקים בלי להסביר מהם
במקרה הזה היית יכול למצוא גיף או לחלופין לרשום "It's Gonna Be Rubbish,Isn't IT?" ולקשר לסרטון על כל הציטוט.
רוב האנשים פשוט לא יכנסו לסרטון בתגובה בלי הקשר.
חד משמעית
אני לעולם לא אלחץ על קישור שלא מוסבר לי מראש לאן הוא מוביל.
אין לי רצון לצאת למסע אל הלא נודע, ויש לי יותר מדי מודעות לריקרולינג ופישינג בשביל לרצות לנסות.
אוקי
אני לא מוצא גיף משום מה אבל לינק עם ציטוט יעבוד טוב יותר
שמחה לראות שהתגובות נכון לעכשיו חיוביות
מודה שהציפיות שלי מהסרט הזה היו די נמוכות, אבל משמח לראות סימנים ראשוניים שההמשך עומד בכבוד ברף הגבוה שהציב הסרט הראשון.
נראה מה יקרה כשיתחילו לצאת ביקורות רשמיות אבל בינתיים זה נראה מבטיח.
וול....
יותר טוב ממה שציפיתי כי ציפיתי לכלום בפיתה אבל זה לא סרט טוב.
הוא ממוחזר מהראשון, משטח כל מסר שהוא רוצה להעביר ובאמת שובר מלא הגיון פנימי.
לא סרט רע, כי סה״כ אני אוהבת להיות עם הרגשות במוח של ריילי, אבל… באמת שלא היה צורך.
לא אכתוב ביקורת מלאה אבל הרגשתי שהיה להם איזה רעיון או שניים מוצלחים ואז הם הכריחו את עצמם להפוך את זה לסרט שלם עם מינימום מאמץ.
נראה כמו העתק חיוור של הקודם
ומכיון שגם במקרה של הקודם לא הבנתי את ההתלהבות מהפלסטיקיות והשטחיות במסווה של רגש, הפעם אוותר מראש.