אוהבים דינוזאורים? אתם לא צריכים לענות על זה – התשובה היא כן.
אחרת איך ניתן להסביר את ההצלחה של "עולם היורה: עולם חדש", שנכנס עם 145 מיליון דולר הישר למקום הראשון, במספר שמשווה את הפתיחה של הסרט הקודם (והנקטל) בסדרה?
אז כן, אנחנו בעולם של עולם היורה, שהצליח בסופ"ש הראשון שלו להכניס 392 מיליון דולר ברחבי העולם – ועם תקציב של 185 מיליון דולר, זה כבר די ברור שמדובר בהצלחה. עכשיו השאלה היא רק כמה. הביקורות ברובן קוטלות את הסרט, אבל נראה שזה לא מזיז לאנשים והם מגיעים בהמוניהם לבתי הקולנוע. מה שמחזיר אותנו לפתע לימים עברו בהם סרטים, נו, שברו קופות. מדובר בסרט הרביעי השנה שהצליח להכניס מעל 100 מיליון דולר בסופ"ש הפתיחה שלו, ויותר משאלה חדשות טובות עבורו (הן כן), אלה חדשות טובות לסרטים אחרים שמקווים להפסיק להשתמש ב"אבל קורונה/ פוסט קורונה" כדי להצדיק את הסכומים שהם הביאו. אמנם אף סרט עוד לא הגיע למיליארד דולר השנה (דוקטור סטריינג' רגע מלהגיע לשם) אבל נראה שאנחנו שוב בעידן של סרטים גדולים.
במקום השני, "אהבה בשחקים: מאווריק" ממשיך לרדת בקצב צנוע למדי (42.4%), מרוויח 51.8 מיליון הסופ"ש והוא רגע (ליתר דיוק – קצת פחות מ-3 מיליון דולר) מלהיות הסרט הכי מכניס השנה בארה"ב ולקחת את התואר מ"דוקטור סטריינג'". בחזית העולמית הסרט טס עם 748 מיליון דולר ובכלליות נראה שלפחות שני אנשים ראו את הסרט הזה.
"דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף" כאמור, כרגע מנסה להבין איך להגיע למיליארד דולר. עם 930 מיליון דולר ברחבי העולם (5.2 בארה"ב הסופ"ש), זו לא משימה בלתי אפשרית אבל זאת משימה קשה, ואפשרי שההודעה על הוצאה מחדש של "ספיידרמן: אין דרך הביתה" נועדה לדחוף לא רק את ספיידי לכיוון ה-2 מיליארד (חסרים לו לשם כך 100 מיליון דולר) אלא גם את הדוקטור למועדון המיליארד המכובד.
שאר הטבלה לא כל כך מעניינת: "לא רעים בכלל" זוחל לעבר קו ה-100 מיליון דולר בארה"ב (הוא כרגע ב-91.8. הרוויח 2.5 מיליון דולר) המקום הרביעי, "הבורגרים של בוב: הסרט" במקום חמישי (2.4 מיליון דולר) מתחתיו, "אחוזת דאונטון: עידן חדש" במקום השישי (1.7 מיליון דולר), ו"הכל בכל מקום בבת אחת" מתחיל לתרגל ירידות חזקות יותר – הפעם 35%, ומרוויח 1.3 מיליון דולר.
נעצור רגע במקום השמיני לצורך "משחקת באש", שהרוויח 833 אלף דולר. זה סכום פיצי, נכון, אבל זה סכום פיצי שהוא גידול של 732 אחוזים מהשבוע שעבר. למה? מדוע? מה קורה פה? ניסיתי לברר אבל לא הצלחתי למצוא משהו על זה. הסרט לא הגדיל את כמות המסכים שלו (להיפך, הוא איבד 193 מהם). האם הייתה קהילת מעריצי זאק אפרון שהייתה כלואה למשך חודש וקצת מתחת לאבן ורק עכשיו שחררו אותם? והדבר הראשון שהם עשו זה לראות את "משחקת באש"? מסכנים.
מתחתיו, "סוניק הסרט 2" נמצאים בימיו האחרונים עם 750 אלף דולר. הסרט רץ כבר 10 שבועות, הרוויח 189 מיליון דולר בארה"ב, 397 מיליון דולר בעולם. בכל מקרה, ל"סוניק הסרט 3" וספינאוף על דמותו של נאקלס, זה מספיק.
במקום העשירי, במה שכבר נהיה פינה קבועה, נמצא הסרט ההודי התורן. הפעם שמו הוא Ante Sundharaniki, הוא מספר על זוג מעורב דתית שמנסה לעבוד על הורי החתן שהכל כשורה, והוא הכניס 620 אלף דולר. ואם אמרתי שאנחנו בעצם שוב בעידן של סרטים מרסקים קופות, הנוכחות של הסרט הזה כאן – עם הסכום הזה – מזכירה שעדיין יש משהו רעוע בכל העסק פה, כאשר ב-10 מקומות אפשר להגיע מ-145 מיליון דולר ועד קצת יותר מחצי מיליון.
בשבוע הבא יוצאים שלל סרטים בהפצה מצומצמת (כולל "בריאן וצ'ארלס" עם הטריילר המקסים הנ"ל), אבל בעיקר יוצא "שנות אור" – הסרט על באז שנות אור, שהוא לא על הצעצוע של באז שנות אור, אלא מעין סרט שקידם את הצעצוע של באז שנות אור ביקום של "צעצוע של סיפור", שם הוא בכלל לייב אקשן, אבל עכשיו יוצא ביקום שלנו כי אמנם לפיקסאר יש גם סרטים מקוריים, אבל בכל זאת לא מתחת לכבודם לגרד את תחתית החבית של רעיונות.
לגבי עולם היורה 3 - וואלה, אחלה סרט.
כלומר, "אובייקטיבית" זה סרט בינוני כמו כל סיקוול לפארק היורה. אבל הוא מבדר ומרהיב והעביר לי את הזמן בכיף. אני נוטה להתייחס לסרטים האלה כמו למהיר ועצבני. יש דינוזאורים, יש אפקטים ואקשן מרהיבים? מספיק טוב לצפייה בקולנוע.
ביקורת מורחבת בקרוב
אבל לא, זה לא סרט טוב. יעיל, כן, אבל לא מחדש שום דבר ומטומטם בצורה קיצונית.
טמטום נמצא בDNA של הפרנצייז הזה מראשיתו, לא?
כדאי לסרט הזה להיות מטומטם, כי אני לא הולך לסרטי דינוזאורים האלה בשביל שיאתגרו לי את השכל.
וזאת בדיוק הנקודה שלי: כמו כל סיקוול בסדרה הזאת.
(ל"ת)
וזאת הנקודה שלי: לא, הוא יותר גרוע
הרחבה, כאמור, בקרוב.
ולכל מי שטוען ש-"אווטאר 2" הולך להיות פלופ, אני חוזר שוב על טיעון הנגד שלי:
"עולם היורה".
דווקא "עולם היורה" זה לא טיעון שהייתי משתמש בו
כי עולם היורה ופארק היורה שניהם היו מותגים שהיו הרבה מעבר ל"אה נכון היה סרט כזה מתישהו" (כמו "אהבה בשחקים"). "עולם היורה" ניפץ את הציפיות, נכון – אבל "פארק היורה" היה דבר ב-2015 הרבה יותר משאווטאר הוא בימינו.
לא נראה לי שהטענה היא שהוא יהיה פלופ
אלא שהוא לא יצליח כמו שמצפים ממנו לאור ההצלחה של הראשון.
מחזק. אני קורה לסרטים האלה, 'סרטי אווירה'
האם אני אוהב את הדמויות? יתעניין בסיפור? לא כזה איכפת לי כל עוד כיף לי להסתכל על מה שאני רואה וכיף לי.
לפי מה שהבנתי "משחקת באש" הוקרן בהקרנות כפולות בקולנועי דרייב אין ביחד עם "עולם היורה"
(ל"ת)
גם לא הזיק לסרט שהוא קיבל A- בסינמסקור
לא ראיתי את הסרט. אין לי עדיין מושג, כמה הוא טוב או לא, אבל גם אני יודע שאני אוהב דינוזאורים וזה הפרנצ'ייז היחיד שעוסק בזה. אני אישית לא מתחבר לבוא לראות סרטי אקשן גדולים (רגילים) ככל שיהיו בקולנוע, אלא אם כן הם נחשבים מאוד איכותיים. ואני מתכוון אפילו לא ג'יימס בונד או משימה בלתי אפשרית. לא רואה משהו מיוחד בלשמוע מכונית מתפוצצת ורעש רגיל בין הקולנוע לבית. אבל סרטים שהולכים לכיוון הטבע ישר קונים אותי יותר. דינוזאורים, אווטאר, סרטי הריימיק ללייב אקשן של דיסני (דווקא בגלל שהחיות לא מאונשות) כל אלה נותנים לי הרגשה של משהו לא רגיל ובא לי לראות אותו על המסך הגדול.
שבוע שעבר יצא הטריילר של פריי שגם אותו אהבתי מהסיבות טבע שלו. וקצת הזכיר לי את הסרט 10,000 מ2008, שהוא לא דומה באמת. אבל היו שם ממוטות ושנחרב והייתי שמח אם היו עושים איזו התחדשות לברנד הזה. כסדרה אפילו יעבוד יותר טוב.
אוף, איזה באסה 😟
זה תמיד מדכא לראות סרט מאוד גרוע איכשהו מצליח להיות בראש רשימת שוברי קופות!
אני דווקא רואה את זה באופן יותר חיובי
זה אומר שהקהל הם לא שפוטים של המבקרים ומחליטים בעצמם לאיזה סרט ללכת ולא על פי מה שהמבקרים קבעו בשבילם.
בסופו של דבר לא הייתי רוצה שקבוצה קטנה של אנשים תקבע איזה סרט הולך להצליח ואיזה לא.
זה לא שאני מזלזל חלילה בעבודת המבקרים, יש חשיבות רבה לקיומם של הבקורות ולעזרה שהם נותנים בהתלבטות אם לראות סרט מסויים או לא, אבל אני גם לא רוצה לראות את המבקרים הופכים לקבוצת כוח שבכוחה לחרוץ את דינו של סרט לטוב או לרע.
לכן אני שמח שיש לפעמים סרטים שבהם המבקרים והקהל לא רואים עין בעין, סרטים שמזכירים לנו שהביקורות הן רק בגדר המלצה והן לא בהכרח משפיעות על מידת ההצלחה הקופתית של הסרט.
תיזהר, סינפיל יצטט אותך ברגע שיפתחו לו שוב את דף השיחה
(ל"ת)
למה? אני חושב שהוא יוכל דווקא להזדהות עם מה שכתבתי
בהתחשב בעובדה שהסרטים השנואים ביותר עליו (מארוול, דיסני, פיקסאר) הם ברובם סרטים שמאוד הצליחו בביקורות.
מצד שני, אולי הוא יצטט אותי כאחד מ״השפויים המעטים״ בעין הדג, ולמען האמת גם את זה אני ממש לא רוצה.
אולי מצליחים בציונים ברוטן
אבל אם טורחים לקרוא את הביקורות עצמן, תמיד יש הרבה סייגים כלפי הסרטים ואף פעם לא התלהבות גורפת במיוחד. מכוון בעיקר למארוול ודיסני, פחות לפיקסאר (למרות שלפי התגובה הלא נלהבת מלייטייר אז גם אליהם רלוונטי).
בגלל זה בעגבניות יש גם ציון ממוצע שבדרך כלל חבוי ולא מתייחסים אליו.
למשל, אין דרך הביתה קיבל 93 אחוז ביקורות חיוביות אבל הציון הממוצע הוא 7.9.
עכשיו, 7.9 זה ציון ממוצע טוב לחלוטין. אבל זה לא 93.
כי אלה שתי שאלות שונות
השאלה "האם לכל הפחות תהנה מהסרט, גם אם לא תחשוב שהוא מדהים" היא שאלה שונה מהשאלה "כמה טוב הסרט". יש הרבה סרטים שכולם יהנו מהם, אבל אף אחד לא יחשוב שהם שיא השיאים – ראה ערך מארוול, נניח – שנהנים מציון עגבניות גבוה אבל נופלים בשלב ה"אבל כמה טוב זה".
אני מודה שאני לא מבין איך האחוזים והציון הממוצע מתרגמים למה שכתבת פה.
ובכל מקרה, הביקורות האהובות עלי הן ביקורות ללא ציון ;)
אנסה להסביר, בתקווה שאהיה כמעט מובן
נניח 5 ביקורות, שחושבות שיש סרט שהוא סבבה בסך הכל, וכל אחד נותנת לו 3 כוכבים או גג 3 וחצי (כלומר, 6 או 7). בשכלול של העגבניות, לסרט הזה יש ציון 100% (כלומר, הם לא היו נותנים לסרט עם 5 ביקורות ציון, אבל לצורך הדיון), ורק כשנכנסים לציון הממוצע רואים שהציון הוא בעצם 6.25 שכזה.
לעומתו, יש סרט אחר מפצל קהל – 3 נותנים לו 10, 2 נותנים לו 4. הציון עגבניות שלו יהיה 60%, אבל הציון הממוצע יהיה גבוה יותר – 7.6.
כאמור, אני בכל מקרה לא נותן להחזיק יותר מדי מהמספרים הנ"ל – סרטים הם מורכבים יותר מזה. אבל זה בהחלט יכול לתת מרגש טוב של היחס לסרט.
הבנתי :)
(ל"ת)
לכן לא מפתיע שלפי הרוטן פדינגטון 2 הוא הסרט הכי טוב בעולם.
סרט נורא נעים שלא גורם לסלידה אבל הוא גם לא ממש מהסרטים שנחקקים בראש (חוץ מלפדרו פסקל כנראה).
פדינגטון 2 הוא הרבה יותר מזה
ולדעתי זה בהחלט סרט שנחקק בראש.
כמות המועמדויות לאוסקר שהוא היה צריך לקבל לדעתי (לכל הפחות בימוי אומנותי, עיצוב תלבושות, אפקטים, עריכה, צילום, בימוי וסרט) כשעל חלקם הוא גם זוכה, גדולה בהרבה מכמות המועמדויות לאוסקר שהוא קיבל (0 עגול. אפילו לא קיבל מועמדות אחת לאפקטים או משהו).
זה סרט שהוא הרבה יותר מ״סרט נעים שלא גורם לסלידה״.
גילוי נאות,
צפיתי רק בראשון וממש לא הבנתי על מה הבאזז (זה היה לפני שיצא השני אבל כבר בראשון היה קונצנזוס נלהב) אז החלטתי לוותר על השני. כלומר, הייתה איזה טיסה שהיה את השני ואחרי עשר דק' התחלתי לנמנם אבל לא אשפוט על פי 10 דק של טיסה.
בכל מקרה ״סרט נעים שלא גורם לסלידה״ זה המחשבה שלי על הראשון, אולי השני עושה איזה משהו מהפכני.
פדינגטון 2 הוא ממש לא
״סרט נורא נעים שלא גורם לסלידה אבל הוא גם לא ממש מהסרטים שנחקקים בראש״.
הוא סרט מקסים, נפלא ולגמרי מהסוג שנחקק בראש, ובעיקר בלב, ומעלה חיוך כל פעם שחושבים עליו.
אחד הסרטים הטובים ביותר בעולם, בלי הגזמה כלל.
כאמור, לא צפיתי בו אלא בראשון אז אין לי יכולת להתווכח על זה.
(ל"ת)
אז לא הייתי משתמשת בו כדוגמה
דרך אגב, ברור לי שישנם אנשים שחושבים שההייפ לגביי פדינגטון 2 מוגזם, אבל ההייפ הזה קיים מלכתחילה בגלל שיש הרבה מאוד אנשים שמחשיבים אותו לאחד הסרטים הטובים ביותר.
במילים אחרות – הציון שלו ברוטן טומייטוז הוא לא על תקן ״ברירת מחדל״, הוא באמת עד כדי כך אהוב.
פדינגטון 2 הוא בכלל לא דוגמא מתאימה למה שיהונתן צוריה הסביר
משום שהציון שלו זה 8.7, שזה בהחלט ציון גבוה מאוד שמעיד על כך שהמבקרים ממש אהבו את הסרט ולא סתם חשבו שהוא ״סבבה כזה״.
ואגב, כשבדקתי עכשיו, גיליתי שמתישהו הגיעו שני מבקרים שנתנו ביקורת שלילית לסרט, מה שאומר שהוא כבר לא מחזיק בתואר ״הסרט עם הכי הרבה מבקרים שמחזיק ב-100% חיובי״. השאלה היא מי מחזיק במקומו בתואר. האם התואר חזר לצעצוע של סיפור 2 או שיש סרט אחר מהשנים האחרונות שלקח את התואר?
לא התכוונתי שהתייחסו אליו כסבבה כזה.
לא סתם אהבו אותו, לפי הרוטן הוא הסרט הכי אהוב אבר. קצת כמו "חומות של תקווה" של ימדב, סרט טוב אבל פשוט התואר המפוצץ מרגיש לא מתאים.
קודם, כל הוא לא החזיק בתואר הזה מעולם
יש סרטים עם ביקורות חיוביות יותר בעגבניות.
התואר שהוא החזיק זה ״הסרט עם הכמות הגדולה ביותר של מבקרים שמחזיק ב-100% חיובי״, שזה תואר אחר לחלוטין.
כך שהדבקת לסרט תואר שעגבניות לא העניק לו בשום צורה.
בכל מקרה, יהונתן צוריה הסביר על ההבדל בין אחוז גבוה של ביקורות חיוביות לבין ציון גבוה בממוצע ועל כך שהרבה פעמים זה לא בא ביחד, כך שלא ברור לי איך פדינגטון 2 אמור להיות דוגמא לעניין (״לכן לא מפתיע…״ כפי שפתחת את התגובה).
כן הבנתי את זה, זו דוגמה לכך ששיטת האחוזים תעדיף סרטים מסויימים.
אני יודע שזה לא התואר הרשמי שלו אבל בהרבה מקומות ופרסומים התייחסו אליו כך ומעולם לא ראיתי התייחסות לציון הממוצע.
אבל עדיין הציון הממוצע גבוה מאוד
כך שגם אם אתה מתעלם מהאחוזים ומסתכל רק על הציון הממוצע עדיין יוצא שזה סרט שזכה לביקורות מאוד מאוד חיוביות. כך שאני הייתי בוחר במקומו בסרט עם אחוזים גבוהים מאוד וציון נמוך יותר כדוגמא לסרטים ששיטת האחוזים תעדיף (אני חושב שהדוגמא שכבר הובאה פה של ״ספיידרמן אין דרך הביתה״ עושה את זה מצוין).
וזה שאנשים לוקחים שיא אחד כלשהו ומוציאים ממנו כותרת מטעה שרק מוכיחה את חוסר ההבנה שלהם בעניין, זו כבר בעייה אחרת.
מבין טוב מאד את עניין האחוזים וציון הממוצע, לא להתיימר מה אחרים מבינים או לא, תודה.
(ל"ת)
אבל לא התכוונתי אליך
כתבת ש״בהרבה מקומות ופרסומים התייחסו אליו כך״ ועל המקומות האלה דיברתי, לא עליך.
התכוונתי שכתבה שעוסקת בשיא הזה של פדינגטון 2 ובוחרת את הכותרת ״פדינגטון 2 הוא הסרט הכי טוב״ או ״פדינגטון 2 מחזיק בביקורות הטובות ביותר אי פעם״, רק מוכיחה שהכותב שלה לא מבין בעניין, אחרת הוא היה נותן כותרת אחרת.
בכל מקרה, הבנתי שאתה מבין את העניין, זה היה ברור החל מההודעה הראשונה שלך למעלה, רק התייחסתי לאותם מקומות שראית בהם את התואר הזה, שהם לא ממש מבינים בעניין.
מצטער אם נפגעת, זו הייתה אי הבנה.
לו רק הייתי מלמדת קורס בסטטיסטיקה
השאלה במבחן הבא שלי כבר היתה כותבת את עצמה…
לשאלתך: "ללא עקבות" של דברה גרניק
עם 249 ביקורות. באמת סרט טוב מאוד שחבל שלא מהדהדים אותו יותר, אבל עצם זה שכאשר הכתר עבר אליו הוא לא נהיה נושא לשיחה כמו "פדינגטון 2" שעדיין מוזכר בסרטים אחרים ובכלליות בתרבות לדעתי מעידה על הכוח של "פדינגטון 2".
סרט טוב מאדאבל אפילו לא הכי טוב של 2018 לטעמי ולא משהו שצריך בהכרח להיזכר בדברי הימים של הקולנןע.
(ל"ת)
סרטים טובים מאוד צריכים להיזכר בדברי הימים של הקולנוע
כלומר, כל הנקודה של "דברי הימים" היא להגיד לאנשים אחרים לראות סרטים טובים מאוד.
גם לי יש כמה וכמה סרטים שאני מעדיף על פניו, ולא יודע אם הייתי מצמצם את 2018 לעשירייה אם הוא היה נכנס, אבל למזלי יש מקום לכולם בספר.
ברור שהרעיון של ספר מטופש, פשוט גם המעמד של הכי קצת ביקורות שליליות מרגיש מנופח, זה הכל. לא חושב שצריך לצמצם משהו ואף פעם לא הייתי מאמין גדול בתארים מפוצצים לסרטים.
(ל"ת)
אה, טוב, כאמור
התואר אומר בפועל רק דבר אחד: "יש סיכוי הרבה יותר מסביר שתחשוב שהסרט הזה טוב לכל הפחות". כלומר, שאין בו משהו מעורר התנגדות כלשהי (וצריך לומר – סרטים כמו "ללא עקבות", שמראש מכוונים לקהל מצומצם באים עם יתרון מסוים לעומת סרטים לקהל הרחב כי מי שמגיע יודע למה הוא נכנס אז הוא כנראה יהנה).
אני מודה שציון האיי מינוס בסינמסקור מאד הפתיע אותי.
מצד שני, גם ציוו הקהל בעגבניות גבוה יותר מימד״ב.
בכל מקרה זה אומר שאנשים באמת לא כזה מייחסים חשיבות לביקורות, וזורמים גם על סרט מבדר עשוי היטב לפחות בהיבט הטכני, גם אם הוא מטופש ולא קוהרנטי.
הערה על הסינמסקור
ממה שאני מבין הסינמסקור הוא סקר שנעשה ביציאה של אנשים מהקולנוע, והוא בודק בעיקר את שביעות הרצון של הצופים. שביעות הרצון הרבה פעמים לא נמדדת רק ביחס לאיכות אלא גם ביחס לציפייה. הציפייה תלויה הרבה בשיווק של הסרט. אז לדוגמה סרט דרמה עם קצת מכות שישווק כסרט אקשן עלול למצוא את עצמו עם ציון סינמסקור נמוך – גם אם הוא סרט מעולה – כי הצופים באו לראות סרט אקשן וקיבלו משהו אחר במקום. זה מתורגם לחוסר שביעות רצון שבא לידי ביטוי בסקר שעושים לצופים מיד אחרי הסרט.
במקרה של עולם היורה סביר להניח שאנשים באו לראות סרט דינוזאורים שמכיל גם את הקאסט המקורי וזה מה שהם קיבלו. התוצאה: סינמסקור סביר. הנקודה שלי היא שאיי מינוס לא ממש מעיד משהו לגבי האיכות של הסרט.
מעניין איזה ציון ״ממלכת טראביתיה״ קיבל שם בשעתו
(ל"ת)
למה דווקא הוא?
(ל"ת)
סרט דרמה
ששווק כסרט פנטזיה והרפתקאות.
-A
(ל"ת)
שזה?
כלומר, איך בדיוק הציון עובד שם? מה זה אומר -A? זה טוב או רע?
זה סבבה
בגדול אתה רוצה A, או A+.
A- זה סבבה, B+ זה כבר מתחיל לחרוק, כל דבר מתחת זה חדשות לא טובות.
סינמסקור זה לא סתם
סקר ביציאה של אנשים מהקולנוע, אלא סקר ביציאה של אנשים מהקולנוע בבכורה (או לפחות בסופ״ש הראשון) של הסרט באקרנים.
כלומר זה ציון שמודד את שביעות הרצון של הקהל שהכי נלהב לראות את הסרט (זה שמגיע לצפות בו מיד כשהוא יוצא).
זה ציון שמטבעו יש לו הטייה חיובית כי הוא לא מתיימר למדוד קהל אובייקטיבי באיזשהי צורה.
בגלל זה סרטים שמקבלים סינמסקור F הם כמעט אגדתיים, כי צריך לקרות משהו די קיצוני בשביל שקהל שרץ לסרט בסופ״ש הפותח ישנא אותו בצורה קיצונית כל כך.
מאיפה ההנחה שהצלחה קופתית משמעה שהקהל אהב את הסרט?
יכול להיות מצב שבו סרט מצליח למרות שגם המבקרים וגם הקהל לא התלהבו ממנו. זה קורה כל הזמן. אם ההייפ סביב הסרט גדול, אם מסע הפרסום עשה עבודה טובה, אם הקהל של הסרט הוא לא מסוג האנשים שבודקים ביקורות לפני, הסרט יצליח כי אנשים יראו אותו, גם אם ישנאו (לדוגמה: 'מהיר ועצבני 9', 'Black Widow' ונראה לי שגם 'עולם היורה' החדש).
מניח שההנחה היא שאין פער משמעותי באיכות התוצר מסיקוול אחד לשני.
ואני חושב שיש בזה משהו.
זה אולי הזוי לדמיין, אבל יש אנשים שאוהבים גם את דמדומים, רובוטריקים, עולם היורה ומהיר ועצבני, גם כמקשה אחת.
לפי מה אתה אומר שהצופים של מהיר ועצבני 9 שנאו אותו?
הכלי הכי גדול לאיסוף מידע הוא ימד"ב, שם יש לסרט 125 אלף דירוגים, שזה חלק מאד קטן מכלל צופי הסרט.
אני לא חושב שהצלחות של סרטים כאלה אפשר להפיל רק על שיווק, יש בזיכיונות האלה משהו שמדבר לקהל הרחב.
זה לא משנה
גם אם הקהל בסוף לא אהב את הסרט (שזה דבר שנדע בשבועות הבאים. כשהקהל שרץ בסופ״ש הראשון לא אוהב את הסרט, אז הסרט חווה ירידה עצומה בסופ״ש השני ובאלה שאחריו. אם בכל זאת הסרט ימשיך להרוויח בענק גם בשבועות הבאים, אז זה סימן שהקהל אוהב את הסרט), עצם העובדה שהוא נתן לסרט צ׳אנס ורץ לראות אותו למרות הביקורות המאוד שליליות מוכיח שהקהל מחליט באופן עצמאי לאיזה סרט ללכת ולא על פי מה שקובעים בשבילו המבקרים, ועל כך אני מברך.
חברה OMG OMG זה קורה, דיסני+ בישראל, אני חוזר דיסני+ ב-י-ש-ר-א-ל!🇮🇱
האפליקציה זמינה עכשיו להורדה במערכות השונות. אני כל כך מתרגש ושמח☺️ זה השירות הטלוויזיה/סטרימינג הראשון שאני משלם עליו איי פעם! (על כך ארחיב בהמשך) וכבר היום זמינים תכנים חדשים שבדיוק לטעמי ואני ישר מעוניין בכולם.
'באהבה ויקטור' – כל עונה 3!
'אובי וואן' – פרק 5.
'מיס מארוול' – פרק 2. לא ברור לי איך לא עושים עליה ביקורת מתגלגלת, לבנתיים הפרק הראשון שלה, היה הפרק הראשון הכל טוב של מארוול סטודיוס ביי פאר.
עזבו שאני חולה דיסני זה הברנד האהוב עליי, אבל בואו.. לא זוכר שהיה לנטפליקס או כל סטרימינג אחר, לייינאפ כזה מעולה ביום אחד. וזו רק ההתחלה! אני במצב הייפ אובר לואד. מעניין אותי אם יש עוד כאלו באתר שחיכו לשירות שנים?
יירד לך כשתראה כמה האפליקציה שלהם גרועה.
יש לנו דיסני פלוס כבר מעל לשנה, ואנחנו מתחמקים מלצפות בה בתכנים בגלל הבאגים וחוסר האינטואטיביות. אפילו האפליקציה של HBO יותר טובה, אבל זה רחוק מאוד מהרמה של נטפליקס.
יותר גרועה מאמזון פריים?
(ל"ת)
קשה לי לדמיין משהו גרוע יותר מפריים וידיאו
(ל"ת)
יש להם מבחר נהדר של תוכן (לעזאזאל, שנה שעברה עלתה שם סדרה שבארי גנקינס ביים את כולה)
שפשוט מוסתר מצופים פונטציאליים. נטפליקס אמנם מפשלים הרבה עם תוכן המקור שלהם אבל הפלטפורמה נוחה ויעילה (אם מתעלמים מהאלגוריתמים המזעזעים של ההמלצות).
שלא לדבר על סדרות עם שתי עונות ראשונות בנטפליקס ועונה שלישית רק באמזון פריים האמריקאי
וששאר העולם יקפוץ.
חד משמעית יותר גרועה. דרך הטלוויזיה האמאזון פריים מצויין.
גם לצפייה של תוכן חינמי וגם להשכרת סרטים. הייתה לי איתם בעיה יחידה ואמאזון שלחו ביוזמתם מייל בסוף הצפייה שהם שמו לב שהחוויה של הייתה אידיאלית והם החזירו את הכסף ששילמתי על ההשכרה.
אם יש לך אלכסה, החיפוש של אמזון פריים קל מאוד (אבל ההמלצות שלהם נוראיות). בדיסני הסרטים הגדולים (שכבר צפית בהם כנראה) נמצאים בראש הדף, אבל האפליקציה כל כך לא נוחה לשימוש שלא נעים לחפש סרטים אפילו.
אני בטוח שעם הזמן זה ישתפר, אבל החוויה שלי בארה"ב לא השתפרה משמעותית מאז שיש לנו את זה (שזה לפני שמולאן הרימייק יצא, לא זוכר בדיוק).
כרגע האפליקציה אכן מלאה בבאגים ותקלות
אבל אני מניח (או יותר נכון: מקווה) שזה יסתדר בחצות הלילה, אחרי העלייה ה״רשמית״.
דרך היכן אתה צופה?
אתה יודע סטרימינג תלוי הרבה במיקום וחוות שרתים ולא לכולם תהיה אתה חוויה. מי שמשתמש בVPN לפעמים הגישה היותר מרוחקת, נותנת חוויה אף יותר גרועה. לדוגמה שהייתי גר עם אבי בנס ציונה, מהירות האינטרנט יכלה להגיע רק עד 40mb וגם אם בתיאוריה זה מספיק, יש עוד משתנים כמו צוואר בקבוק והתחלקות בבית למכשירים השונים, ככה שהתוצאה הייתה תמיד לא משהו. היום בתל אביב יש לי אינטרנט של 2GB והכול רץ חלק.
אני בארה"ב, דרך האפליקציה הרשמית, עם מהירות של 250 מ"ב.
הבאגים שיש לא יסתדרו, כי זה מאז שזה עלה ככה. יש דברים שאכן יותר טובים עכשיו, אבל עדיין הצפייה באפליקציה נוראית. בעיקר נוראית העובדה שאי אפשר היה לעצור סרט באמצע. היית לוחץ pause, התמונה הייתה נעצרת אבל הסרט היה ממשיך להתקדם יחד עם הקול.
בפעם האחרונה שצפינו בסרט היו הרבה עצירות והירידה באיכות באמצע, אבל לא ניסינו לעצור באמצע אז לא יודע אם סידרו את זה. האפליקציה בכללי מאוד איטית ולא נעימה לשימוש. חווית משתמש שההחלטה גורמת לי לחשוב לבטל את המנוי.
וואו. מדהים כמה שהם חברה עם מותג חזק!
אני במקומם הייתי גונב איזה מנהל טכני בכיר מאמזון או משהו כזה, שיבנה להם תכנית לעמוד בביקושים וליצור רצף של יצירת תכונות נדרשות.
אתה מתאר חוויית שימוש שלא מתאימה ל 2022 בארה"ב. אבל למרות החוויה המעפנה, עדיין הם צומחים הכי מהר. כנראה שהתוכן יותר חשוב מהמדיום בו הוא עובר.
זה מה שהיה כל כך הזוי וכנראה גרם לי להמשיך את המנוי
אני לא צופה בסדרות של דיסני, וכמו שהשתמע מההודעות שלי אני גם לא חובב מארוול. צפיתי בכל סרטי דיסני ופיקסאר המצויירים, ומאז אני מרגיש שאין לי באמת משהו לראות שם. כן, סרט מצוייר פעם ב… שהם מוציאים, אבל בנטפליקס ופריים אני כן רואה סדרות (לא הרבה, בעיקר צפיות חוזרות).
כנראה שאין לך ילדים
הגדולים שלי, 6 ו- 8, יודעים לבד (לא ממני) שהשירות מגיע ואוכלים לי את הראש שנרשם. הבת שלי מתה על הדרקון מליפיסנט ביפהפיה הנרדמת המצויר וחופרת לי על זה מאז שהסרט ירד מסלקום.
דרך אגב, בארץ זה יגיע עם סדרות הולו ועוד כל מיני.
לא היה לי כשנרשמנו
אבל כבר שלושה שבועות שאני אבא
המון מזל טוב:)
(ל"ת)
מזל טוב
(ל"ת)
המון מזל טוב!
תן להם קצת זמן לפני שתכיר להם את דיסני פלוס.
מזל טוב!
(ל"ת)
מזל טוב!!!
ובהצלחה!
מההתרשמות שלי
ספקיות התוכן שאינן נטפליקס ממש לא עובדות על שיפורים רציניים- אם בשנתיים וחצי האחרונות כלום לא השתנה, לא חושבת שמשהו ישתנה מחר באף אחד מהשירותים האלו. אני לא יודעת אם הם בונים על התוכן לעומת נטפליקס, או שהם סתם חוסכים כסף או שאולי יש פטנט על הניהול הטוב של האפליקציות (נשמע לי לא סביר כי יש כל כך הרבה אפליקציות סטרימינג של מוזיקה שבטוח שאפשר לכתוב קוד שיאפשר חיפוש סביר ו/או עצירה והחזרה סבירים)
ניסיתי כמה שירותים, דיסני דווקא לא, אבל כולם מאוד לא נוחים, באופן מפתיע ובדומה למה שיגואר כותב, אמזון פריים אחד הסבירים בהשוואה לשירותים אחרים כמו הולו, והולו ממש סביר בהשוואה לכל השאר. פשוט אין סיכוי למצוא תוכן אם לא מחפשים אותו או שהוא ממש ממש מקודם.
כן, רציתי להביא כהשוואה את הולו, אבל נזכרתי שאין אותו בארץ
הולו נתקע הרבה פעמים, האפליקציה איטית לאללה, אם אתם מנויים למודל הפרסומות הם לפעמים מראים לך הפסקת פרסומות, ואם חזרת אחורה 15 שניות הם יראו לך את הפסקת הפרסומות שוב, והם העלו את הפסקת הפרסומות ליותר מ-2 דקות עכשיו. ועדיין, ביחס לדיסני וhbo הם היו הרבה יותר טובים והיום שם תכנים שצרכתי. HBO מאוד שיפרו את האפליקציה שלהם בשנה האחרונה, אבל היא ממש לא מרגישה כמו נטפליקס. נטפליקס אשכרה מרגישה קלילה וזורמת, אתה לוחץ על כפתור ומיד האפליקציה מגיבה. בשאר יש דיליי של כמה שניות, ולפעמים זה בגלל לא נקלט.
הבעיה הכי גדולה שלי עם דיסני פלוס זה שהם לא העתיקו מספיק מנטפליקס. מכירים שאתם פשוט לוחצים על כפתור קדימה או אחורה בשלט ואז אפשר להריץ את התוכן על פס הסרט? ויש תמונות קטנות של מה מופיע על המסך בכל נקודה? מכירים את זה שיש כפתורים שמחזירים אחורה 10/15 שניות? אז אין שום דבר מזה בדיסני. אתם לוחצים על ריוויינד, וזה פשוט מתחיל להריץ את הסרט. פספסתם מילה אוסצינה חשובה? אתם תבזבזו רבע שעה להגיע לנקודה שרציתם אם לא תוותרו מראש ותחליטו להסתדר בלי זה. ממש חוויה מתסכלת.
וואו! נשמע שהם עובדים חזק
על להחזיר אנשים לשנות ה80, לא רק לחוויית הסרטים אלא גם גם לחוויית הוידאו.
מאוד מזדהה עם כל מה שכתבת על שאר האפליקציות, ואני ממש בהלם ממה שהוספת על דיסני. ולא, אין לזה הצדקה. לא ברור לי כמה התכנות של הדברים האלו קשה, אבל אנחנו רואים בשטח שהוא מעשי לא רק בנטפליקס. ודיסני היא אחד התאגידים הכי הכי הכי עשירים בעולם, לא רק בתחומי הטלויזיה אלא בכלל- לא אמורה להיות להם בעיה למצוא מישהו שיסדר את זה. אני חושדת שבגלל ההתנהלות הגרועה הזו של ספקיות הסטרימינג נטפליקס לא תכחד כל כך מהר.
אני לא חושב שנטפליקס תגיד מהר פשוט כי הם טובים.
כרגע האינטרנט, תיבת התהודה הגדולה ביותר, אוהבת לצחוק על הירידות של נטפליקס ושמחה לאיד בגלל הספיישלים של דייב שאפל וריקי ג'רוויס. אבל בסופו של דבר נטפליקס היא גם אפליקציה מאוד נוחה וגם יש להם מבחר עצום. יש להם תוכן נוראי לפעמים, אבל זה כי הם היו חייבים להשלים את הספרייה שלהם בדיוק ליום כמו זה, שבו יצרניות התוכן פותחות שירותי סטרימינג משל עצמן ולוקחות את התכנים ממנה. אני מניח שעדיין יהיו שיתופי פעולה ונטפליקס תציג סרטים של אולפנים אחרים מדי פעם, וכנראה התוכן שלה יתחיל להשתפר עם הזמן. אבל חוץ מאשר עם ילדים, אני והסביבה הקרובה אליי לא מרגישים שדיסני נותנים הרבה תמורה. הסביבה שלי זה שנות ה-20 מאוחרות 30 מוקדמות, ואין לנו זמן לצפות בכל סדרה חדשה שעולה.
דיסני בשבילנו היה ממש נחמד בהתחלה לצפות בסרטי הילדות, להשלים סרטים, וזהו. יש שניים שאני מכיר שהם מעריצי מארוול מושבעים אז הם צופים בסדרות של דיסני, מכל שאר הסביבה שלי אני לא מכיר מישהו שדיבר עליהם. לעומת זאת הסדרות של נטפליקס עדיין מעוררות שיח ער, בין אם זה היה משחקי הדיונון, הסדרה הנוראית על אנה "הדוכסית", או הדוקומנטרים שלהם.
אולי זה עניין של מילניאלס נגד דור ה-Z, אבל ההרגשה שלי היא שבנטפליקס אשכרה צופים, ויש לך דיסני בשביל הנוסטלגיה/ילדים/מארוול אבל לא באמת משתמשים בה. אז יכול להיות שנטפליקס תרד בערך שלה לאורך זמן, אבל היא לא הולכת להעלם בקרוב.
לא בטוח לגבי המילניאלס לעומת דור הZ. בתור נציג דור Z אני יכול להגיד שמסביבי יש באזז בעיקר על סדרות נטפליקס וHBO וכמעט אף אחד לא מדבר על סדרות מארוול או סטארוורס..
שמעתי יותר על קווין גמביט לדוגמה או משחקי הדיונון מאשר על מנדולריאן או פלקון וחייל החורף. שנת 2000 נחשב דור Z נכון?
לא יודע לגבי הגדרות, אבל זה מאשש את מה שכתבתי למעלה
אחרי ההתלהבות הראשונית מדיסני מאוד מהר גיליתי שאני, יחד עם שאר הסביבה שלי, לא צופה בה, מלבד בסרטים שרציתי להשלים (אולי שלושה בשנה). אני לא יודע אם הצמיחה שלהם זה בגלל משפחות עם ילדים או אנשים שנרשמו ומתעצלים לבטל את המנוי, אבל אם הייתי צריך לבחור בין השתיים הייתי נשאר עם נטפליקס (הולו קרובה מאחורה בגלל מבחר סדרות הרשת שלהם).
כי חשבתי שעשית מעין חלוקה של
דור Z הולכים עם דיסני ומילניאלס עם דיסני. עכשיו הבנתי שהתכוונת הפוך ואתה משער שהרבה מילניאלסמנויים לדיסני בגלל שיש להם ילדים קטנים.
התכוונתי להעלות השערה שאולי הסביבה שלי, שמורכבת בעיקר ממילניאלס
מדברת ומתלהבת מנטפליקס לעומת דור ה-Z שעושים מנויים לדיסני פלוס ולכן הצמיחה החדה. אבל מה שאתה אומר זה שגם בסביבה שלך לא מדברים על הסדרות האלה (לעומת זאת דיסני פלוס רק עכשיו הגיע לארץ, אז מי יודע מה יהיה עוד כמה חודשים?), אז כנראה הצמיחה הגדולה היא בעיקר ממשפחות עם ילדים.
אני כבר על שנה שניה של מנוי חינם לדיסני+
כי ספק האינטרנט נתן לנו מנוי כששדרגנו את החיבור במהלך המגפה, ואז שוב כשעברנו דירה והעברנו את החיבור. יש לי הרגשה שהרבה מהצמיחה המהירה של דיסני+ זה בדיוק עסקאות כאלו של מנוי חינם, או בנסיון לגרום לאנשים להרשם ולהתרשם כדי שירצו להמשיך את המנוי, או כדי שישכחו לבטל כשזה לא בחינם.
יכול להיות שזה גם משהו אחר – כיוון שרוב ההכנסות של תאגיד דיסני זה סחורה ממותגת ופארקים, יכול להיות שמשתלם להם לטפח צופים גם בחינם, כפרסום לסחורה הממותגת והפארקים; או שמבחינת מחיר המניה יותר חשוב להם שיהיו הרבה מנויים משיכניסו הרבה כסף, או איזה משהו כזה, ואז הם רוצים לתת מנויים בחינם גם אם אנשים לא צופים. אין לי מושג.
הספקיות הישראליות מעדכנות פה ושם
לפני כשנה פתאום הפקודות בסלקום השתנו (נגיד לחיצה למעלה בשלט עושה משהו אחר). אבל לא רואים דברים חדשים מאוד.
מצד שני, הממשק סביר מאוד.
באמת שאשמח לכפתור הקפצה מהירה (נגיד 30ש) והיכולת לצפות במהירות גבוהה. יש צפייה במהירות גבוהה בדיסני?
ויס פלוס זה בכלל חוויה
ואין שום ציניות
הממשק של יס נוח כמעט כמו נטפליקס
יש המשך צפייה
יש לעצור באמצע ולצפות מאיפה שרוצים
יש המלצות
יש סדר של הסדרות וסרטים (יענו ידוע מה יש להם אם אלו סדרות ישנות או חדשות)
ויש חיפוש מצוין
זה לא נטפליקס! זה לא נטפליקס ! ההבדלים ברורים
אבל זה לא דיסני פלוס ושות (שעוד דיסני נראה לי סבירים יחסית)
אני אתן פה חצי ח"ח לגישה הישראלית
אני מכירה לעומק רק את ישראל וארה"ב, לא יודעת מה קורה בשאר העולם. בארץ הרבה פעמים דברים נעשים באופן חפלפי ומחפיר, מהרגע להרגע ולא עובד. אני לא יודעת אם בארץ כדרך חיים או כתגובה לזעם ציבורי- בדרך כלל, לפחות כשאני חושבת על שירותי אונליין שונים, אחרי התחלה מאוד מאוד מאוד גרועה, יש נטיה לתקן ולשפר אפליקציות. אני פחות מכירה סטרימינג בטלויזיה הישראלית, אבל בכל הקשור למשלוחים, הזמנות, קניות אונליין וכו' נכון לימים שגרתי בארץ אני זוכרת מקצי שיפורים אקספוננציאלים בשירותים שונים. דברים שהתחילו מחריד, שנשבעתי שלא אגע בהם שוב, הפכו לנהדרים והיו שירותים די רבים שהיה לי מאוד קשה להתרגל לחיות שוב בלעדיהם (אלוהים! תן לי קניות סופר יעילות באונליין שוב, פליז!).
ואז יש את ארה"ב, לכאורה מי שמובילה את העולם בשירותי אונליין, ואכן כשדברים מגיעים לשוק הם מלוטשים דיים ומיצרים מצג שווא של קדמה בפער על כל השאר, רק שדברים נתקעים עם הליטוש המקורי ולא עוברים תיקונים. אני פה שנתיים וחצי וקשה לי לשלוף דוגמאות קונקרטיות, נדמה לי שבעיקר כי התרגלתי, אבל יש פה מן תחושה שאם במשהו יש באג, אז כולם לומדים לעבוד מסביב לבאג. ופשוט אין תיקונים כמעט בכלל.
קצת אוף טופיק,
אבל אפליקציית סימלס בניו יורק (תן ביס) עברה מקצה "שיפורים" בשלוש השנים האחרונות שפשוט הרסו את האפליקציה. הן מהחיפוש, והן מהעובדה שבתוצאות וההמלצות שלהם מופיעות מסעדות סגורות. אם אני מזמין היום אוכל אני בדרך כלל מוריד במיוחד את האפליקציה של הרשת (כן, דומינוס יותר טובה מרוב הפיצריות הניו יורקריות) או נכנס לאתר של המסעדה.
בדיסני פלוס עבדתי מסביב לבאג בזה שהייתי מתחיל להחזיר אחורה ואז לוחץ על עצור וזה היה עוצר את הסרט בלי להמשיך.
אני מזמינה בגראב האב
ולפעמים (כי היה לי כרטיס מתנה ועכשיו הם שולחים לי מבצעים) בדור דאש, שלא הבנתי אם היא מקומית או גלובלית. נראה לי שהם הוולט של פילי.
בלי ציניות
אתה חמוד כשאתה מתלהב.
קשה לי להסתיר את הרגשות ממותג ענק שאני מעריץ
יש שתיים כאלה בעולם עבורי, זה גוגל ודיסני. אלה היו רק שמועות, אבל הסיוט הכי גדול עבורי שאפל תקנה את דיסני ומאידך החלום הכי רטוב שלי זה שגוגל תקנה אותם.
אגב זה בדיוק מה שחשבתי על קמלה קאן-אימאן ווילאני אי אפשר לא להיסחף מההתלהבות של הילדה הזו כגיקית של מארוול והיא פשוט מביאה את זה לדמות של מיס מארוול, הכי טבעי שיש, כי זה חלק ממנה. זה באמת ליהוק ברמה אחרת, כשהשחקנית והדמות מורפין טוב וואן🤩
אני בהחלט חיכיתי לשירות שנים
שנתיים וחצי, לייתר דיוק, מאז שדיסני פלוס הושק (ומזל שלא ידעתי אז שזה יהיה שנתיים וחצי, אחרת הייתי נכנס לדיכאון. לתומי חשבתי אז שזה יגיע הרבה יותר מהר לארץ. עם ההשקה עלתה העונה הראשונה של המנדלוריאן ואני חשבתי בתמימות שעד העונה השנייה כבר יהיה דיסני פלוס בארץ).
וואיי לגמרי מזדהה עם זה
ולחשוב שהיו אומרים לנו את זה בזמן הקורונה בכלל היה יכול להפוך את זה לדיכאון כבד. יכול להיות שבמקור ההשקה הייתה אמורה להיות יותר מהירה, אך מכיוון הקורונה דברים מטבעם התעכבו. אנשים היו יותר בבית ומשאבים יותר גדולים נדרשו לייצב שירות מסוג סטרימינג.
אין מה לייצב משאבים כי עדיין אין ביקוש
הרי השירות לא הושק.
אחת הסיבות למבצע כמו זה שדיסני פלוס עשו (רישום מראש בהנחה) הוא לקבל צפי לעומס על השרתים. המטרה שלהם היא לא לחזור על פשלות כמו שהיו בעבר לחברות עם השקה של מותגי ענק (נגיד הקריסות של המשחק דיאבלו).
הדבר האחרון שדיסני רוצים זה שאיזה 300 אלף בתי אב ינסו להתחבר בו זמנית ויפילו את השירות. אז קיבלו רשימת מינימום כזו של מעוניינים. יתכוננו לאיזה 20-30% יותר מזה (אני כן מבין בתשתיות אבל לא ספציפית בסטרימינג).
אני משער שכל חברות האינטרנט יתגברו עמדות תמיכה בסופשבוע הקרוב, עם עלייה בביקוש (ותקלות) באחר הצהריים של חמישי.
רק לדייק
אין את פרק 5 של אובי ואן ופרק 2 של מיס מארוול בדיסני+ ישראל, נכון לכתיבת שורות אלו. מחשיד, אבל נראה מה יהיה המצב שבוע הבא.
בכל אופן, כתבה על מה זמין ולא זמין תעלה בקרוב.
יהיה הרבה הרבה תוכן ויהיה לך הרבה מה לכתוב (או מי שעובד על הכתבה)
לא הייתי חושד ספציפית עבורן, כי הן פורסמו ממש עבור ישראל. מה שכן אני רואה אנשים באטרף אין את זה ואיך זה לא? המומים לא מבינים שטכנולוגיה זה לא און ואף, היא צריכה להתניע ולהתקדם. השחרור מדורג, גם לתכנים וגם למשתמשים ועדיין צפוי להיות חבלי לידה, במיוחד בשבוע הראשון. צ'יל ישראלים לא מסוגלים לדחות סיפוקים ולהמתין טיפה. יש כאלה שכבר שילמו למרות שאם היו מחכים למחר היו מקבלים את ההנחה.
לא יודע אם דיסני אוהבים אותי או לא, אבל בדקתי עכשיו
ומיס מארוול מופיעה אצלי עם 2 הפרקים, אובי וואן עם 5.
רוצה להדגיש זמין עכשיו -ללא- מחיר מבצע!
רק מחר ישלחו המסרונים/מיילים עם קישור שתהיו זכאים לשלם על 8 חודשים ולקבל 12, בסכום של 319₪. אז עדיף לחכות כמה שעות ותחסכו הרבה:)
טופ גאן בשחקים
ובכן הלא ייאמן בדרך לקרות ואם לא תהיה הפתעה בעוד שבוע מהיום (אולי יום יומיים יותר) אהבה בשחקים סרט שאף אחד לא חשב שיעבור את החצי מיליראד הולך לעבור את המיליארד דולר ולהיות הסרט הגדול של 2022 (עולם היורה לא יעקוף אותו עקב ירידות הגיוניות של 60% בסופ"ש השני כך שיכול להיות שבסופ"ש הבא טופ גאן בשבוע 5 יחזור להוביל ואם לא יבוא עוד איזה הפתעה קשה לראות משהו עובר אותו גם אווטאר 2 יצטרך דחיפה רצינית