-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
קרייבן הצייד
Kraven the Hunter
מקווים שאתם אוהבים את הסרטים האלה על דמויות משנה מהעולם של ספיידרמן כי הנה בא עוד אחד.
תאריך הפצה בארה"ב: 13/12/2024
תאריך הפצה בישראל: 12/12/2024
הבחירה בג'יי סי שנדור בתור במאי מעניינת
ומבשרת על פוטנציאל למשהו מעניין הפעם, גם אם רשימת התסריטאים הופכת את הפוטנציאל הזה לקלוש.
רשימת התסריטאים לא בהכרח מבשרת רעות
שניים מהתסריטאים של איירון מן, הסרט הראשון של מארוול שרק בזכות הצלחתו מארוול יכלו להמשיך וליצור את היקום הקולנועי שלהם, בסרט שמבוסס על קומיקס של מארוול, זה בהחלט מעיד שיש לפחות אופציה למשהו מוצלח.
אמנם הם גם כתבו תסריטים שפחות הצליחו, אבל זה לפחות אומר שיש להם את היכולת לכתוב תסריט ברמה של איירון מן.
ומבחינת סוני, אם יצא להם סרט שווה ערך לאיירון מן, זה פחות או יותר כל מה שהם יכולים לבקש.
אגב, אריאנה דבוז זאת ההיא מהאוסקר לפני חודש בערך
אפשר בבקשה לתקן את השם שלה?
יש טריילר.
כאן.
שני דברים מעניינים:
זה מדורג R (ולא נראה לגמרי גרוע בזכות זה).
המבטא הרוסי של ראסל קרואו זהה לאיטלקי שלו.
בסוף הטריילר כתוב שהסרט עוד לא קיבל דירוג
כך שזו רק השערה שלך שהוא ידורג R.
אני רק מזכיר שלפני שונום יצא כולם היו בטוחים שידורג R.
הטריילרים שידרו לחלוטין לכיוון הזה וגם היו שמועות על כך, רק שבסוף הסרט קיבל PG-13.
למעשה, הסרט בהתחלה באמת זכה לדירוג R, מה שגרם לסוני לקצץ איזה 20 דקות מהסרט כדי שיקבל דירוג PG-13.
זה היה הסגנון שלהם גם בונום 2 ומורביוס, שגם הם נראים כמו סרטים שעשו מאמצים לא לקבל R (את מורביוס לא ראיתי, אבל ממה ששמעתי גם הוא נמצא על הגבול).
כך שלא הייתי ממהר לשפוט על פי הטריילר.
זה לא הסרט הראשון ביקום מארוול סוני שהולך באיזורים של R, כל הקודמים היו כאלה וכולם בסוף קיבלו PG-13.
גם צריך להזכיר שלא כל מה שרואים בטריילר באמת יופיע בסרט הסופי, ויש לא מעט דוגמאות מהרבה סרטים לסצינות שהופיעו בטריילרים אך ירדו מהסרט עצמו או שהופיעו בסרט עצמו אבל בצורה שונה לחלוטין.
זה RED BAND...
טריילר שהוא red band או שהוא "עוד לא קיבל דירוג" אומר שהוא לא קיבל אישור לכל הגילאים ולכן הסרט הולך להיות מדורג R (ככל הנראה)
כשסרט מוציא טריילר RED BAND זה אומר מראש שהוא מכוון להיות R אבל רק כשהסרט יוצא לאקרנים אז נותנים לו דירוג, זו הצהרה. לפי מה שאני מצאתי, לונום אין טריילרים אדומים
איפה אתה רואה שזה רד בנד?
בסרטון המקושר לא מופיע המסך האדום בהתחלה.
בכל מקרה, בדבר אחד אתה בוודאות טועה: הכתובית שאומרת שהסרט עוד לא דורג מופיעה בכל טריילר לסרט שטרם הגיע לשלב הדירוג (כלומר שעוד לא לגמרי סיימו לעבוד עליו). גם טריילר לסרט הכי תמים והכי לילדים בעולם יקבל את הכיתובית הזאת אם בעת יציאת הסרט עוד לא סיימו לעבוד עליו ולכן אין לו דירוג.
הכתובית הזאת לא אומרת שום דבר מלבד ״עוד לא סיימנו לעבוד על הסרט ולכן עדיין אין דירוג״.
לגבי ונום, אני לא זוכר שהיה רד בנד, אבל אני כן זוכר שהיה דיבור רציני, יכול להיות שאפילו ידיעה רשמית, על כך שהסרט ידורג R, עד שברגע האחרון סוני החליטו לקצץ בסביבות 20 דקות מהסרט כדי שבכל זאת יהיה PG-13 וזה למרות שהוא הופק כסרט R.
כך שבמקרה של מארוול סוני, עד שיצא הדירוג אין לדעת מה הוא יהיה.
בהחלט יתכן שכרגע הם בקטע של להוציא את הסרט בדירוג R, אבל ברגע האחרון הם עשויים לשנות את דעתם ולקצץ מהסרט את החלקים האלימים יותר על מנת לקבל דירוג PG-13.
נצטרך לחכות ולראות.
בטריילרים של ונום ומורביוס מראש לא הראו אלימות גראפית.
אם כאן עשו טריילר שהוא בפירוש R ובסוף האקשן הזה יוחלף למשהו מרוכך יותר – זה יהיה מטומטם ממש ואין ספק שיהיו אנשים שיתבעו את סוני וכנראה יעשו קצת כסף מהסיפור.
מניח שאכן אם הם יעשו את זה יהיו אנשים שיכעסו
אבל איזו עילה משפטית יש פה לתביעה?
היו בהיסטוריה של הטריילרים אינספור טריילרים מטעים שלא שיקפו כלל את הסרט עצמו, אך מעולם לא שמעתי שזה הוביל לתביעה או יכל להוביל לתביעה.
יש איזה חוק בנוגע לטריילרים שאני לא מכיר?
תגגל את התביעה של האולפן מאחורי Yesterday והשימוש המטעה באנה דה ארמס.
(ל"ת)
הטריילר נראה לא טוב בכלל
נראה שעם כל הרע שאםשר להגיד על מארוול מבית דיסני העולם של ספיידרמן מבית סוני(ללא ספיידי עצמו) הרבה יותר גרוע
*יש אבל עוד משהו מעניין נוסף אבל זה ספוליר
צ'ט GPT, כתוב לי תסריט
לנבל ההוא בספיידרמן שכולם שוכחים שהוא קיים
עדיף שהאריה היה הורג אותו ומשאיר אותנו עם סוויסה עושה שטויות במקדונלדס לשעה וחצי
תראה, סרט על סוויסה עושה שטויות יכול להיות חמוד
אבל אנחנו חייבים שזה יהיה במסגרת סרט של מקדונלדס?
לא בורר פטרונים 🤷
(ל"ת)
בקצב הזה סוני יעשו סרט על קובי סוויסה.
(ל"ת)
מעדיף שאריה יהרוג אותי
מאשר לראות עוד פריים אחד מהפרסומות האלו.
אולי קצת נירגע עם יקום ספיידרמן
טחנו את המוח , עם ספיידרמן וכל מה שקשור אליו . לפני כמה שנים אחרי שאנד גיים הסתיים חשבתי שצריכים להתמקד בספיידרמן עכשיו שאיירון מן הלך. לא היה לי מושג כמה יתמקדו בו , אני יודע שזה לא סרט על ספיידרמן ועדיין זה הולך להתקשר בעתיד אליו וזה גם מהקומיקסים שלו ולא כל דמות בספיידרמן היא מעניינת, סחטו את המיץ מהיקום דמויות שלו , לא כל דמות צריכה לקבל סרט .
זה מה שנקרא famous by association , ונראה שסוני משחקים על זה ועל הסרט העתידי שיאחד את כל ה "נבלים"
ואגב , די עם עניין הנבלים , בסרטים האלה הם כל הזמן מחליטים שהם יפגעו רק ברעים אז הם לא באמת שונים מרוב גיבורי העל . נמאס כבר מהמושג הזה אנטי גיבור שמיסחרו אותו לחלוטין , זה התחיל בצורה טובה עם טוני סופרנו וולטר וויט והפך להיות דרך למכור דמויות בסרטים כושלים.
ארון טיילור ג'ונסון יכול לעשות סרטי אוסקר או להיות ג'יימס בונד , הוא שחקן מעולה בזבוז של כישרון.
וודהפאק? גי סיי שנדור?
שלושת הסרטים הראשונים שלו היו מדהימים, הוא היה במאי כל כך מבטיח. ואז הוא הגיע עם סרט האבות החביב והנשכח "משולש הגבולות" ועכשיו הוא פותה לסרט גיבורי על, ואפילו לא אחד מהמושקעים? חבל חבל חבל. אני מאד אהבתי את הכל אבוד ושנה קשוחה מאד.
אז קוויקסילבר לא אוהב את ספיידרמן?
זה הרי אותו עולם, לא? גיבור הסרט בעולם של ונום, שראה את ספיידרמן, שבתורו נלחם באחותו. חד גדיא!
אני מאלו שמתלוננים על הליהוק. הוא צריך להיראות בוגר יותר, נקי פחות. משהו כמו המעניש מסדרות נטפליקס, רק יותר רוסי ועם פטיש לצייד "כמו פעם".
נדחה לקיץ הבא
אולפני סוני מתחילים בדחיות בעקבות השביתה, והם כנראה לא יהיו האחרונים
אמרתי קיץ? התכוונתי חורף
(נדחה שוב)
זה כמו לעשות הנשמה לדג מת,
הדג לא צריך אוויר הוא צריך מים,
גם כאן הצופים,מעריצים, לא צריכים עוד כוכבים נבלים,אקשן מפוצץ, ולדחוף לנו ספיידרמן ספיידרמן,
אני באמת שואל האם כל המבקרי איכות, במאים, תסריטאים, מישהו קורה ביקורת ?
מה פאקניג בעיה ליצור תוכן איכותי וטוב להשקיע בכתיבה בהתפתחות של דמויות, מה קרה אין כבר אנשים מוכשרים בתעשייה
אני ראיתי לא מזמן מורביוס אני לא אתייחס לעריכה הגרועה ולא נורמלית(אך זה יצא לקולנוע ??? ),
הדמות שלו כל כך מטופשת שאפילו השחקן ג'ראד לטו לא מאמין בדמות, כאילו מדלקם מילים.
ניקח את ה-דמות
ת'אנוס על פניו נשמע נבל רע, אבל זה נבל עם מניע רגשות (הקטע עם גאמורה היה פשוט מדהים, שגרמו לנו לצופים להבין שיש לו אשכרה מצפון, מדהים).
עכשיו נילך לדמות אחרת באטמן – האביר האפל
זה לא דמות שנכתבה עבור הסרט, זה סרט שנכתב עבור הדמות, כריסטופר נולאן באמת שאפו,
החתול של שרק 2, פשוט תסריט מדהים הנבל פשוט מדהים !!
הסצנה של זאב בבר עם החתול במגפיים פשוט ואו אחד גדול !
ממזרים חסרי כבוד – הסצנת פתיחה של הקולנול הנס לנדה מאוד נחמד, מנומס, אבל מרגישים כמה אלימות ובנאדם אכזר מסתתר,
לא יאמן לאן נסחפתי חחח בכל אופן אני בטוח שלא רק לי זה מרגיש הקולנוע מדרדר, הכתיבה התוכן של הסרטים
כמה זבל יוצא החוצה זה לא יאמן.
אני אישית מקווה שנראה קצת איפוס בהוליווד ונתחיל לקבל שנים כמו 2012-2019 לדעתי תור הזהב של הקולנוע
למה כל הדוגמאות שהבאת הם סרטים שמבחינתי צריכים להוריד מעמדם
סוף המשחק ומלחמת האינסוף היו סרטים מבלבלים וארוכים מדילמי שלא עקב אחרי רוב סרטי המרוואל,אני אוהב אותם אבל אני חייב להודות שיש להם חשיבות עצמית מנופחת יותר ממה שהם בעיקר בגלל פאנוס.
האביר האפל חוץ מההארוי דנט לא ממש עניין אותי מבחינת הסיפור (גם אז מוטיבציה ראשית מ love interest).
החתול של שרק שתיים חוץ מזה שהוא יצא רק לפני שנתיים לא רק שהוא ממש לא יותר טוב מקודמו , שהיה סביר, אלא שזאב שהזכרת הוא לא יותר מבדיחת מטא חצי אפויה ודיאלוגים רבע אפויים, למרות שאנימציה מעולה איתו בכל מקרה, זה לא הופך את הדמות לטובה.
וכמובן ממזרים חסרי כבוד סרט עם דיאלוגים כל כך מתחכמים עד שהייתי צריך לכבות אותו אחרי שעה…בצפיייה עם חבר.
בקיצור כדאי להיזהר עם המשפט כמה זבל יוצא לקולנוע כי יכול להיות שהסיבה שיש זבל נובאת דווקא מסרטים שאתה אוהב.
תוספת
אגב מבחינתי שנות ה 2010 הם היו אסון לקולנוע, אסון וכול הנראה הם היו הסיבה ללמה מרוואל נהיו פופלארים באותם שנים, הם היו שחרור מהרצינות התהומית והניסיונית של 2007-2018 . עכשיו יש לנו את האפקט ההפוך יש יותר מדי קומדיות/סאטירות שלוקחות את עצמן חצי ברצינות ולכן אין מתח או דרמה שניתן לקחת ברצינות ולקהל נמאס עכשיו מרובם(אלא אם כן הם ברבי או הגירסה הקולנועית לחור שחור), אז זה יותר כישלון השוק החופשי ביקוש גבוהה מסרטים מסוג אחד במהלך השנים גם להיצא יתר שעכשיו פחות רצוי, ובנוסף גם לפגיעה באיכות האומנות עצמה אז גם אם היה ביקוש גבוהה.
גם אז זה מרגיש מכליל מדיי אני לא יכול להגיד שלא יצאו סרטים טובים לקולנוע או בכלל, כי בואו נודה על האמת, זה שוק מוצף יש אלפי סרטים סרטים טובים שעוברים בכל שנה מאות מהם בטח טובים אבל או שהם נועדו לקהל מסיום או שהם קיבלו פירסום גרוע או שניהם, זה אותו דבר בדיוק בשוק משחקי המחשב שמעת על Zortch? לא? גם אני לא עד שיוטיובר ביקר אותו זה העניין יש סרטים ומשחקים טובים בכל דור אבל או שהם לא התאימו לתקופה או שהפרסום שלהם היה גרוע או שהם פשוט לא התאימו אישית להרבה אנשים.