אתמול התקיים הסופרבול, וכמיטב המסורת שודרו במהלכו מספר טריילרים (למרות שחלק עלו לאינטרנט עוד לפני).
מתוכם, הטריילר המצופה ביותר הוא זה של "דוקטור סטריינג' בממדי הטירוף". הטריילר הזה בהחלט חושף יותר מאשר הטיזר, ולשם שינוי אפשר לראות את הסאם ריימי-יות של הסרט (אבל אני בספק שהסרט יגיע למחוזות מפחידים מדי, הוא בכל זאת אמור למשוך גם קהל צעיר).
אבל רגע, עזבו את כל זה, האם שמעתי וראיתי עכשיו את הצד האחורי של ראשו של סר פטריק סטיוארט?! מצד אחד, זה לגמרי מתבקש ששני יקומים קולנועיים שונים יתאחדו בסרט שמתעסק במולטיוורס. אבל כאילו…לעזאזל, הם הביאו את פטריק סטיוארט. לטובי ואנדרו עוד סוג-של ציפיתי אבל זאת בהחלט הפתעה. מצד שני, לא ממש בא לי שעכשיו כל סרט של מארוול יקבל יח"צ בסגנון "לא תאמינו את מי הבאנו לפה הפעם, וואי וואי". חוץ מאולי-פטריק-סטיוארט, יש פה גם רובוטים, מינוטאורים, דינוזאורים ובנדיקט קמברבאץ' במגוון וריאציות. בקיצור, נראה פסיכדלי וכיפי ובתקווה גם יהיה כזה. מגיע לנו פיצוי כלשהו על "נצחיים".
שר הטבעות: טבעות הכוח
עוד טיזר מצופה היה זה של הסדרה של אמאזון שתתרחש בעולם של "שר הטבעות" ומתרחשת מאות שנים לפני אירועי הספרים.
ובכן, אם זאת אכן הסדרה הכי יקרה שנוצרה אי פעם, כאן אין ראיות לכך. מצד שני, זה רק טיזר אז אולי לא הוגן לשפוט עדיין. כמו רבים, אהבתי את סרטי "שר הטבעות" ופחות את סרטי "ההוביט" (בלשון המעטה), אבל אני לא איזה מעריץ נלהב של המותג כך שאין לי ממש ציפיות לכאן או לכאן. בעיקר אין לי כוח לשיח של "האם זאת 'משחקי הכס' הבאה או לא". בעוד כמה חודשים נגלה אם היא precious מהפנטת או סתם טבעת שמצופה בזהב.
מאוד אהבתי את "תברח" של ג'ורדן פיל, ולכן ממש התבאסתי מ"אנחנו", שהיה עבורי אכזבה עם טוויסט שראיתי מקילומטרים. וכעת פיל חוזר עם סרט חדש. פעם שלישית גלידה?
זה טיזר מסתורי למדי, ואני אומר את זה כמחמאה. נראה שהכיוון המובן מאליו הוא סרט פלישת חייזרים, אבל כאמור, אולי זה קצת ברור מדי. והיי, זה סרט של ג'ורדן פיל, גם אם זה אכן פלישת חייזרים, זאת בטח אלגוריה לג'נטריפיקציה או משהו.
ותסלחו לי מראש, אבל כשרואים את בובות הרוח המרקדות האלו חובה לקשר לקטע הזה מ"איש משפחה". אני לא כתבתי את החוקים.
לא מזמן נטפליקס העלו טריילר עם הצצות לסרטים שיעלו אצלם בשנה הקרובה (שגם נחשב פרסומת סופרבול). כמו בשנה שעברה, רק קומץ מהם נראים לי מעניינים ברמה שאטרח לנסות אותם. אחד מהם הוא "פרויקט אדם".
"לשחרר את גאי" היה הפתעת השנה של 2021 עבורי, ולכן שיתוף פעולה נוסף של ריאן ריינולדס ושון לוי בהחלט מסקרן. הפעם נראה שיש אלמנטים של מסע בזמן, כשריינולדס ינסה להציל את העולם (כנראה) ועל הדרך גם לפתור את תסביכי האב שבבירור יש לו. אני מקווה לקבל עוד הפתעה, אבל מכיוון שמדובר הפעם בסרט של נטפליקס, אני אגש אליו באופטימיות זהירה. מקסימום אמצא דרך עוד כמה עשורים לחזור בזמן ולהזהיר את עצמי לא לצפות בו.
האם החיים יכולים למצוא דרך לסיים כבר את הפרנצ'ייז הזה, בבקשה?
"עולם היורה" הראשון היה עוד סביר, בסך הכל. אבל ההמשך שלו, "נפילת הממלכה", היה מהסרטים המטומטמים ביותר של העשור האחרון. לא היו הרבה רגעים בסרט שבהם לא פלטתי אנחת ייאוש או גלגלתי עיניים.
עכשיו יוצא אחד חדש ובאמת שכבר לא אכפת לי. נראה שגם היוצרים פחדו לאבד את הקהל בשלב הזה אז הם הלכו והחזירו את סאם ניל, ג'ף גולדבלום ולורה דרן בשביל מפגש בין-ד(ינוזא)ורי של כל הדמויות. מצטער, עדיין לא אכפת לי. כמו הדינוזאורים, כולי תקווה שגם המותג הזה יכחד בקרוב, לפחות עד שמדענים בעתיד יחליטו להחיות אותו באמצעות הנדסה גנטית.
ג’ורדן פיל למעט הביקורת שלו על אמריקה שזה נחמד והכל
בוא במאי שוואלה לא מפחיד לו מותח ובעיקר משעמם אותי עד כה
הרבה טריילרים כוללים שוטים שעבודת האפקטים עליהם לא הסתיימה
אבל damn כמה שאני מתקשה לתת לסדרה הזאת של אמאזון את חמת הספק.
אני חושב שכל השוטים בטריילר הזה נראים כאילו השחקן נמצא על סט, או מודבק במסך ירוק חובבני ביותר לרקעים שבעצמם נראים כמו אנימציה (השוט המצטיין פה הוא של האישה שתוקעת סכין בהר הקפוא. זה נראה כמו משחק מחשב).
זה דיון אחר, אבל ממה שקראתי הם הולכים בכיוון מאד מוזר עם הסדרה הזאת. הם מאד רוצים שהיא תהיה "משחקי הכס" הבאה, ובמאמץ לחזר אחרי אותו קהל היא תכלול הרבה יותר אלימות ומין גרפיים – שזה לא נשמע לי תואם במיוחד את רוח הספרים. זה לא דבר רע כשלעצמו, אבל אני תוהה אם החזון החדש הזה באמת יוסף משהו לחומר המקור, או רק ייראה כמו חיקוי של משחקי הכס.
בסוף השבוע האחרון
היוצרים אמרו שהסדרה לא תכיל סצנות מין ועירום.
חיבבתי כמעט את כל הטריילרים כאן
נתחיל בזה שלא חיבבתי: אני מעריץ טולקינאי, ואני חושש מאד מסדרת 'שר הטבעות' של אמאזון. כששמים כל כך הרבה כסף על משהו, אז עושים הכל לפי הספר ללא מעוף וללא יוזמה. אני לא חושב שהסדרה תהיה גרועה, אבל היא כנראה גם לא תלהיב אף אחד, ובשביל "הסדרה היקרה ביותר אי פעם" זה חתיכת כישלון.
הטריילר לד"ר סטריינג' מופרע ומטורלל כמו שצריך. כמו טריילר טוב, הוא מראה כמה וכמה היילייטס ורומז על הכיוון של העלילה. הסרט המצופה שלי השנה. טוב שנשארו פחות משלושה חודשים.
פרוייקט אדם נראה נהדר. הטריילר כולל גם את השטיקים של ריאן ריינולדס מצד אחד וגם מספיק רמזים לאקשן מהנה מצד שני. שון לוי לא אכזב אותי עד היום.
כמו מתן, שנאתי את "אנחנו" של ג'ורדן פיל, אבל הטריילר של "לא" מעולה. בהחלט העלה לי את הציפיות חזרה.
ואסיים בכתב ההגנה על "עולם היורה 3": אהבתי את הטריילר הזה. לא ראינו עדיין אינטראקציה של דינוזאורים עם הציליוויזציה המודרנית, ובטריילר זה נראה סוחף ומעניין. אני אהיה מוכן לבלוע תסריט מטומטם אם הוא יהיה עטוף במספיק אסקפיזם עשוי היטב.
טוב, הנה אולי נקודת אור לגבי סדרת שר הטבעות
ונתקלתי בה כי רפרפתי על חומר לגבי עולם היורה, ונתקלתי בשמו של במאי הסרט הקודם, חואן אנטוניו באיונה הספרדי. הסרט הקודם היה והינו דוגמה מופתית לאיך בימוי פנטסטי לא יציל שום תסריט כושל, כי הבימוי של באיונה אכן פנטסטי.
ומה הקשר לשר הטבעות? כי הבנתי באיחור שבאיונה הוא אחד המפיקים של הסדרה, ובעיקר הבמאי של שני הפרקים הראשונים. זה כבר יותר מעודד.
יש לביונה פונטציאל גדול להמשיך את אסכולת דל טורו.
הכוונה לבמאי שלסרטים שלו יש ניחוח של אגדות למבוגרים והוא מלא סטייל אימתי וקצת מטורלל. 7 דקות לחצות באמת סרט נפלא- הגרסה הקודרת, המפוכחת והטובה יותר של BFG הספילברגי והחלבי. בנוסף הוא ביים סרט אימה שאומנם לא ראיתי אבל קיבל ביקורות אוהדות, וכמובן שדל טורו הפיק אותו. בקיצור טוב שלא המשיך להמשך של פארק היורה ואני מקווה שהוא ינסה את מזלו בדברים קצת יותר מעניינים מסדרת "שר הטבעות" שמרגישה כאילו אלגוריתם של מנכלים יצר אותה. אני מקווה לפחות שהוא יפיק משהו ארגז החול שאמזון סיפק לו כפי שהפיק כמה סיקוונסים מגניבים בפארק היורה, מה שלא עזר לסרט הזה במיוחד.
אוקיי מבדיקה בימדב נראה שכן יש לו משהו שהוא לא שר"ה בקנה (ואמור לצאת השנה)
סרט שהקונספט שלו נשמע שחוק אבל אפשר לעבוד איתו. זה על נבחרת רוגבי שמתרסקת בהרי האנדים והמעט ששרדו צריכים לשרוד באחת מהסביבות הקשוחות בעולם. יש לי הימור שיהיה פה טוויסט על טבעי כלשהו, אולי טרולים?
אני אכן חייב כבר להשלים את 7 דקות אחרי חצות
מקווה שבסופ"ש הקרוב, ומקווה שאחזור לעדכן.
סרט האימה שלו, בית היתומים, ממש ממש מוצלח.
הוא גם ביים את שני הפרקים הראשונים של פני דרדפול.
ולזכותו יאמר שפארק היורה שלו היה מהסרטים היותר חזקים ויזואלית בפרנצ'ייז. ויש גבול למה שהוא יכל לעשות עם תסריט כזה מחורבן.
רק אומר
מה שאני ראיתי זה:
ואז בענק:
מאד קשה לי להתלהב מהיבול הפרנצ׳ייזי של השנה.
ולכן, ״לא״ נראה כמו הסרט הכי מעניין של הקיץ.
דווקא את ״אנחנו״ אהבתי יותר מתברח, וחיבבתי את רוב אזור הדמדומים של פיל, וזה גם סגנון הסרטים שלו – כמו פרקים ארוכים של אזור הדמדומים.
אני לגמרי בפנים גם אם הסוף יהיה גרוע כי בז׳אנר הזה הרבה פעמים המסע הוא החלק הכי שווה.
אף פעם לא ממש הבנתי את האנטי US
איפה הסרט נופל מתברח? הסוף שלו (והקונספט) נעשה כבר? גם ב"תברח" הסוף לא שיא ההפתעות והקונספט לא שמט אף אחד מהרצפה. זה הביצוע המושלם של פיל שגרם לכולם להתחבר. מובן לי שיש אנשים רבים שיתחברו לסרט ברמה הרבה יותר עמוקה בגלל הזהות שלהם אבל לי קשה לקשר את הסרט לחיי הפרטיים, מה שלא מונע ממני להתחבר לדמות הראשית.
בכל מקרה כל מה שנעשה בתברח נעשה גם בUS רק שהקראפט שוכלל, וההופעה של לופיטה ליותר כבוד. ואליזבת מוס אייקונית בסרט הזה.
חייב להגיד שהתקשיתי למצוא משהו מאד סאם ריימי בטריילר
לא בטוח איפה ראית נגיעות שלו. כמו עכן ,חוץ מנופ (ואולי דר סטריינג) הכל נראה די מחופף. עוד סרט אינפטילי עם ריינולדס? אפילו יש את הסצנה השחוקה של איש העתיד שמגיע לדבר עם הילד באסם? זה לא היה באיירון מן 3 או משהו? שר הטבעות נראה רע ובינתיים תקוותי לצפוץ בסדרת פנטזי האפית גדולה באמת אחרי משחקי הכס מתבדות. מלכתחילה הפרוייקט של שר הטבעות לא בא לי בטוב, יש כל כך הרבה ספרים נהדרים שהיה אפשר להביא אל המסך לראשונה ובחרו להביא כל מיני נספחים של שר הטבעות. האמת שהביקורת הנזאת הייתה יכולה להיות נכונה גם כלפי בית הדרקון אילולא קראתי את BLOOD AND FIRE של מרטין. לטעמי שם אכן יש מספיק חומר לסדרה ואני חושב שהמעורבות של מרטין ווסר המעורבות של די בי ווס או איך שלא קוראים לצמד הנורא. וגם אני די בטוח שבHBO למדו כמה לקחים מהחרבנא שנראת 2 העונות האחרונות של משחכס.
השנאה הזו לוייס ובניוף כבר חוצה קווים
אני מודע לכך שהם עשו כמה בחירות מפוקפקות (עד מאוד) לקראת סוף הסדרה, ובכל זאת מפה ועד "צמד נורא" יש מרחק רב. הם הביאו למסך הקטן סדרה שאף אחת אחריה עוד לא הצליחה לעשות מה שהיא עשתה – וזאת מתוך אהבה גדולה של הצמד לספרים (שלוש שנים הם עבדו על Pre Production, עוד לפני שצולם בכלל פרק אחד, רק כדי לוודא שכל פריט ותפר יהיה כמו שצריך). הם ליהקו עשרות שחקנים חדשים שבלעדיהם הוליווד הייתה מקום יותר משעמם (וגם את קיט הרינגטון) ותיאמו הפקה יקרה ומסובכת שרצה במקביל במספר מדינות, עם מאות שחקנים ואלפי ניצבים. בכנות, לא מכיר הרבה שואוראנרים שהיו עושים עבודה טובה יותר.
והעונות הראשונות של משחקי הכס הם מופת של כתיבה ובימוי, הרבה מכך בזכותם או בזכות האנשים שהם בחרו לעבוד איתם. ולמרות שהכתיבה בעונות המאוחרות לא משהו בלשון המעטה, את הבימוי הנהדר וערכי ההפקה יוצאי הדופן אי אפשר לקחת ממשחקי הכס.
אז כן, כשנגמר לשניים חומר המקור שעליו הם התבססו (שזה באשמת מרטין), ואחרי שהם עבדו כל ימות השנה מסביב לשעון במשך למעלה מעשור על אותה הפקה – הם עשו טעויות, המרכזית שבהן היא הרצון לסיים כבר את הסדרה כמה שיותר מהר. מה לעשות, הם סך-הכל בני אדם. אנחנו בכל זאת חייבים להם תודה על כך שז'אנר הפנטזיה למבוגרים הפך מנישה למיינסטרים. אז לא צריך לקרוא להם "צמד נורא", הם לא פושעי מלחמה (ובכנות? אם הם היו השואוראנרים של שר"ה הייתי רגוע יותר, כמובן בהנחה שיש תסריטאים טובים על הסט).
לא היה לי אף פעם טענה נגד הבימוי והכתיבה בסדרה
גם בעונות האחרות הם מופת של בימוי, ובחלק גדול הכתיבה גם שומרת על רמה גבוהה. אבל הם למעשה כתבו חלק מועט מהפרקים בסדרה וביימו איזה אחד אני חושב. התפקיד שלהם היה להכווין את הספינה, מבחינת קווי עלילה, מבנה עונות וכל הדברים ששואו ראנרים אמונים עליהם. וכל עוד הם נצמדו לGUIDEBOOK של מרטין לא היה להם בעיה אבל ברגע שהתרחקנו ממחוזות הספרים (זה לא נורמלי שעדיין לא יצא רוחות של חורף) הם איבדו את זה לגמרי. הצוות של הסדרה מוכשר ביותר (ויעידו סרטוני המאחורי הקלעים שנעשו על כל פרק) אבל לא היה מי שיכוון הכל למשהו מספק או קוהרנטי. והשינוי החד באופי הסדרה בשתי עונות הראשונות היה יותר מדי. אני לא יודע את מי להאשים בזה אבל הם די השעירים לעזאזאל בעניין קבלת ההחלטות.
בכל מקרה לא צריך להיעלב בשמם, הם לא יודעים עברית וזה סתם ביטוי שנפלט. לטעמי יש נושאים יותר חשובים להילחם עליהם מכבודם של שני מפיקים אמריקאיים.
מצטער אבל לטעמי השנאה והביקורת אליהם מוצדקת
מגיע להם קרדיט על העבודה הטובה בסדרה, אבל הם לקחו את הסדרה הכי גדולה במאה ה21 והשמידו אותה לרמה שאף אחד גם לא המעריצים הכי גדולים של הסדרה לא זוכרים אותה לטובה ודי מחקו כל זיכרון טוב שהיה ממנה, כן עד כדי כך זה היה גרוע ונורא.
אנשים שקנו dvd של הסדרה בציפייה לראות שוב פשוט נותנים להם לצבור אבק כי העונות האחרונות לא רק היה רעות, אלא הרסו את כל מה שבא לפניהם.
מגיע להם להיות מוקצה בהוליווד, ובלי קשר לזה שהסרטים שבהם הם היו מעורבים בעבר היו די גרועים.
מוקצים בתור מה?
בתור תסריטאים מקוריים? לא יודע, אולי.
בתור שואוראנרים? הם הוכיחו מעל לכל ספק שהם יודעים לנהל הפקה עם יותר גלגלי שיניים מכל הפקה אחרת. לא לראות אותם עובדים יותר על כלום זה יהיה חבל מאוד.
לא מכחיש שהסוף של משחכ"ס מותיר טעם רע (אוסיף שאני אישית לא כזה סבלתי ממנו) ובכל זאת, מגיע להם קרדיט שאחרת בלעדיהם רוב העולם לא היה יודע מי אלה דאיינריז וטיריון.
לאחר יותר מעשר שנות עבודה אינטנסיבית ובלי חומר מקור להסתמך עליו ֫֫ , מי יכול להעיד שהוא היה פועל יותר טוב? ולא, הסוף לטעמי לא הרס את כל מה שבא לפניו – לא את הקרב על בלאקוואטר, לא את החתונה האדומה, לא את ארק העליה לגדולה של דאיינריז, לא את הדיאלוגים השנונים או מתקפת הפתע בהארדהום. כל אלה ועוד עשרות (אם לא מאות) רגעים, מרכיבים טלוויזיה שלא ראינו לפני ואחרי זה – וסוף רע לא ימחק את זה מבחינתי, כפי שהסוף הרע של פרק 9 של "מלחמת הכוכבים" לא הרס את הסרטים הטובים בסדרה.
(וטרויה אחלה סרט, בעיקר בגרסת הבמאי)
אף אחד לא התווכח על טיב הסדרה בכללותה, אז לא רואה טעם למנות הישגים.
אני חושב שהכעס הגדול הוא גווקא בגלל גדולתה של הסדרה מה שגרם לנפילה שלה ב2 העונות האחרונות להיות עוד יותר כואבת. ואולי זה מראה גם על חשיבות הנחיתה הרכה, כשאתה יותר סאגה כזאת אנשים מצפים לסיום הולם. ו"לא כזה סבלתי ממנו" זה לא מחמאה גדולה לסוף אבל אני כן סבלתי ממנו. כי זה לא היה סתם סוף מעפן, העונות האחרונות ממש חתרו כנגד הסדרה. פתאום הסדרה חטאה בכל הדברים שהיא תמיד נמנעה מהם בגאווה, לפתע הדמויות שלמדת לאהוב במשך 6 עונות שינו את האופי שלהן סתם כל, למעשה לא שינו אלא איבדו את האופי ונותרו מעין גרסאות חלולות של העבר. לא יודע, זה מותיר בתחושה נורא קשה כלפי הסדרה. אני לא מהאנשים שיחרבנו על כל העונות ולא יעזו להתקרב אליה שוב אבל זה בהחלט מבאס ביחותר.
והאמת שסתם זרקתי הערה עליהם לא כזה אכפת לי אם הם יעבדו או לא. אבל אין ספק שהביקורת שחטפו על משחקי הכס מוצדקת ביותר. לא הבנתי, ממתי אנשים לא מבקרים אומנים בגלל שבעבר הם עשו משהו טוב? ואם אתה שואל אותי, אחת הסיבות הגדולות לכעס או שבמקום להתנצל בפני המעריצים הפגועים בכל ראיון אפשרי הם חרבנו עליהם. נורא מבאס
השנאה מוצדקת בחלקה.
ירידה לפסים אישיים ואיחולי מוות למינהם (והם בהחלט קיבלו כאלה) היא אף פעם לא לעניין.
לגבי טיב ה"שואוראנריות" שלהם – הם בהחלט הוכיחו שהם לא יכולים לנווט ספינה כזאת כשאין קו מנחה חזק להתבסס עליו.
יש בסדרה המון חוסר עקביות, בעיקר אחרי עונה 4, הנקודה שבה התחילו לעשות פריסטיילינג גם כשהיו עדיין ספרים להתבסס עליהם.
ועדיין – הסדרה היתה סבבה גם אז ואישית אהבתי את הסיום. הבעיה היתה שהעונה האחרונה היתה מחופפת בגלל עייפות כוללת של היוצרים והקאסט.
בכל מקרה לא צריך לדאוכ לצמד
אומנם דיסני חזלשו אותם עם סטאר וורס אבל הם חתמו על חתיכת עסקה עם נטפליקס. בקנה, סדרה המבוססת על טרילוגיית מד"ב סינית פופלארית, "בעיית שלושת הגופים". אני מקווה שהם למדו לקחים ממשכס.
אגב יצאה מיני סדרה בהפקתם קטנטנה וחמודה בשם "הכיסא" על ועד מרצים בחוג בספרות באוניברסיטה אמריקאית, הכי רחוק ממשחכס שאפשר. אני לא חושב שהם כתבו את הסדרה אבל בכל מקרה היא הייתה חביבה ביותר ודי אינטיליגנטית (אך קצת חסרת משקל בסופו של דבר). בכל מקרה אני ממש לא אמנע מכל סדרה בהפקתם וסביר שאצפה בבעיית שלושת הגופים כי מד"ב הארד קור זה עניין די נדיר בקולנוע וטלוויזיה.
אני דווקא לא חושב שהאנטי אליהם (שנאה זו מילה קצת גדולה מדי) מגיע בגלל כישורי כתיבה ליקויים
אלא מסיבות אישיות יותר. העונה האחרונה של 'משחקי הכס' לא הייתה סתם גרועה. היא הייתה זלזול מוחלט בסדרה, בדמויות, בתאוריות של המעריצים ובעונות הקודמות. היא לא סגרה קצוות של הסיפור בצורה מרושלת, היא פשוט התעלמה מהם לגמרי.
זה בכלל לא הרגיש כאילו דייויד בניוף ו-ד.ב וייז התאמצו ליצור עונה טובה ונכשלו. כי אם זה היה נכון אז מילא. יש הרבה יוצרים לא מוכשרים בעולם. אף אחד לא שונא אותם או כועס עליהם אישית. הבעיה היא שהצמד הזה כן מוכשר (בנוסף ל-'טרויה' גם 'השעה ה-25' של בניוף וספייק לי הוא אחד הסרטים האהובים עליי. וגם שמעתי דברים טובים פה באתר על 'Stay') אבל היה נראה שהוא לא השקיע ולו טיפת מאמץ יצירתי בעלילה של העונה הזאת. הם *ידעו* שהם מפשלים, אולי הם לא ציפו למידה כזו של שנאה מצד הצופים אבל אין מצב שהם לא ידעו שיש להם עונה לא טובה, לפחות. פשוט לא היה להם אכפת. ואת זה הקהל לקח באופן אישי. זה כבר מעבר ליוצר שלא השקיע ביצירה שלו ובזבז לנו שעתיים. אנחנו בתור מעריצים מרגישים שהשואורנרים חייבים לנו גם אם לא סוף הולם לסדרה הזאת אז לפחות מאמץ מירבי ליצירת סוף כזה ובגלל הזלזול שלהם בנו וחוסר ההשקעה שלהם בעונה האחרונה זה כבר הרגיש כמו ירידה לפסים אישיים יותר.
אבל כמובן שאיומי מוות זה מוגזם. אם כי אני בספק שמשהו מזה נאמר ברצינות.
ובתור מפיקים? הם אחלה בחלה, להחזיק הפקה כזו גדולה זה בטח עבודה קשה ומאתגרת מאוד. הם לא עשו את זה לבד, מן הסתם, ותוגמלו כלכלית בהתאם אז פחות מרגיש צורך לתת להם טפיחה על השכם על ביצוע העבודה שלהם.
די בי ווס (קראו להם D&D בזמנו) הם לא כזה צמד נורא
נכון, שתי העונות האחרונות של משחקי הכס היו ממש גרועות, אבל אלה שתי עונות מתוך שמונה. משחקי הכס בשש העונות הראשונות שלה הייתה אחת מהסדרות הכי טובות אי פעם, וגם אם גר"ר מרטין עזר בהפקה, הם עדיין היו השואו-ראנרים ומגיע להם קרדיט על זה שלסדרה תחתם יצאו שש עונות מעולות. זה שהם עשו אחרי זה שתי עונות נוראיות לא מבטל את העובדה הטובה שהם עשו עד עונה 7.
עכשיו בדיעבד ראיתי שרם הגיב כבר פחות או יותר את כל מה שאמרתי בתגובה הזאת
אני מניח שהתגובה הזו מיותרת, טעות שלי.
וכדי לא להפוך גם את התגובה הזו למיותרת, הנה עובדה לא חשובה בספורט:
למרות שממוצעי הקריירה שלו הם 27 נק', 7 ריבאונדים, ו7 אסיסטים, ללברון ג'יימס מעולם לא היה משחק בו הוא קלע 27 נק', 7 ריבאונדים ו7 אסיסטים, וזה מתוך 1,310 משחקים.
דמיינתי לעצמי את השיחה הבאה בנוגע ל-nope.
– אז ג'ורדן, אתה רוצה לספר לנו מה השם של הסרט החדש שלך?
– לא.
– נו בבקשה, אל תשאיר אותנו במתח.
– אמרתי לך, לא.
בכל אופן, נראה נורא מסקרן – ואני שייך לאלה שאהבו את "אנחנו" יותר מאשר את "תברח". אם לשפוט לפי הצורה בה הטריילר נפתח, אני מנחש שגם כאן תהיה אלגוריה חברתית, גלויה או מעודנת.
לגבי עולם היורה 3: נראה שמישהו בהפקה לקח ברצינות את הניטפוק שלדינוזאורים היו נוצות. כמו כן, בלו היא עכשיו אמא חד הורית. והסצינה שבה קלייר מסתתרת מתחת למים מדינוזאור… בחיי שלפני חצי שנה בערך חלמתי משהו כמעט זהה. אבל אני חולם על דינוזאורים פעם בכמה זמן, אז אולי זה לא כזה מיוחד.
אגב ניטפוקי דינוזאורים
מישהו פה יודע במקרה מה הסיכוי שהם יכולים לחיות בנעימים בשלג כמו בתחילת הטריילר?
היות ומדובר בלטאות ענק הנחתי שהקור חייב להיות בעייתי עבורם אבל אני באמת לא מומחית.
הם במילא דינוזאורים ששונו גנטית
והתפתחו שונה מהדינוזאורים המקוריים.
בכל מקרה, היו גם שרידים שהתגלו באנטארקטיקה ויש תחום של Polar dinosaurs. די מעניין ומוזר.
אז זהו, שהן פחות לטאות ענק,
ויותר בכיוון של תרנגולות ענק.
אחד הדברים שהכי חבל לי עליהם הוא שבגלל שהאימאג' הכי חזק מהסרט הראשון הוא הטי-רקס, איבדנו את האפשרות לראות על המסך טי-רקס עם נוצות תואמות למציאות.
אוף טופיק
אז ראיתי לאחרונה את הסרט החד של סודברג, קימי, ואני נורא מרוצה. הוא קצת הזכיר לי את unsane, שעשה כמה שנים לפני כן, כלומר עוד מותחן פרנויה מנק מבט של אישה. ההבדל הגדול הוא שסטיבן זנח את העשייה באייפון לטובת עשייה יותר מקצועית, אם כי גם בסרט הזה הוא מתנסה בדרכים חדשות, כפי שנוהג לעשות בכל סרט. התסריט שייך לדיוויד קופ ולכן לא הפתיע שלסרט הזה יש תחושה קצת יותר מוכרת והוליוודית מלרוב הסרטים של סודברג אבל לטעמי זה הניצול הכי טוב של קופ מאז חדר פאניקה (שיש לו הרבה משותף עם הסרט הנל). כמו כן, זואי קראביץ מוכיחה כאן שהיא לגמרי ראויה לעטות את הספנדקס של קאטוומן.
אני שמח שסודברג, אחד הבמאים האמריקאיים האהובים עלי, מצא בית בhbo max. לאחר לוגאן לאקי היו חו כמה שנים הפכפכות שבהם צילם שני סרטים באייפון ושניים לנטפליקס (עם חפיפה של אחד) שהיו מעניינים ומהנים בחלקם, אך גם פגומים למדי ומרגישים כמו ניסויים יותר מאשר יצירות שלמות. נראה שבhbo max חזר לעשייה קצת יותר מיינסטרימית אבל גם לא שוכח לשחק עם ארגז הכלים שלו. בקיצור אני בעד
סרט ממש טוב.
מותחן היצ׳קוקי מבדר ביותר עם הופעה טובה של קרביץ ובימוי נהדר.
אהבתי הרבה יותר את Unsane אבל קימי בהחלט מצוין. וזה תענוג להאזין לסקור של קליף מרטינז שמשלב אלקטרוניקה עם גישה יותר קלאסית.
טריילר ראשון לChip n' Dale
זה ממש לא מה שחשבתי שהסרט הזה יהיה, אבל מצד שני לא יודע למה באמת ציפיתי מסרט Chip n Dale של Lonely Island:
https://www.youtube.com/watch?v=dK1CuXG7GMQ
קצת חסרה לי, בסוף הטריילר החדשה למשהו-בארץ-התיכונה, הצהרת גילוי נאות. נניח,
"מבוסס על Spaceballs II: the quest for more money".
עוד טריילר מוצלח
"טרי", שבו סבסטיאן סטאן עשוי להיות קניבל. עולה עוד שבועיים להולו.
כבר עשו ביוגרפיה לארמי האמר? מרשים
(ל"ת)