-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
הרוצח
The Killer
מתנקש מתחיל לחוות נקיפות מצפון.
תאריך הפצה בארה"ב: 10/11/2023
תאריך הפצה בישראל: 10/11/2023
טיזר
יצא טיזר לסרט
https://youtu.be/lDV2nIYVeYk?si=zcVzOvOC4JTRnbwr
נראה נהדר. איזה כיף שפינצ׳ר חזר.
(ל"ת)
בהחלט נראה מצוין
יש עדכון לגבי הקרנות בארץ?
בעמוד של נטפליקס ישראל כתבו "בבתי קולנוע נבחרים באוקטובר"
(לינק)
לפי הפצות קודמות של נטפליקס בעונת האוסקר, בטח יהיה משהו מצומצם בלב שיכריזו עליו כמה שבועות מראש.
פעם קודמת שנטפליקס עשו את זה,
עם "גלאס אוניון", הסרט הוקרן לפחות משבוע, מיום חמישי עד יום שלישי בלבד (לפחות בלב דיזינגוף). אבל בפעמים לפני זה זכור לי שהסרטים הוקרנו למס' שבועות, למשל עם "סיפור נישואים" ו"האירי". מקווה שזה יהיה המודל שיבחרו בו הפעם.
תיקון טעות- זאת לא הייתה הפעם הקודמת
שכחתי לגמרי מ"במערב אין כל חדש" ו"בארדו" (ואולי עוד), לא זוכר מה היה איתם.
"גלאס אוניון" היה מקרה מיוחד
שריאן ג'ונסון הבמאי לחץ מאוד על הפצה קולנועית ונטפליקס חרגו מהשיטה הרגילה שלהם בכל העולם. זה היה הסרט הראשון של נטפליקס שהופץ ככה וגם לא היו עוד מאז.
לא נשמע שפינצ'ר שם (גם "מאנק" לא היה כזה, בלי קשר לקורונה), אז שהסרט כנראה יקבל הפצה רגילה של נטפליקס בישראל דרך לב: לא הרבה הקרנות וכמעט רק ברשת שלהם (מובילנד לרוב קונים גם ויש הקרנות סינמטק. הוטסינמה, סינמה סיטי ופלאנט נמנעים).
ככה הופצו "במערב", "בראדו", "רעש לבן" בעונת הפרסים הקודמת, וגם "כוחו של הכלב", "אל תסתכלו למעלה" ו"יד האלוהים" בעונה שלפני וכו'.
לב העלו טריילר
זה אותו סרטון שכתוב בו רק בסוף "בבתי קולנוע נבחרים באוקטובר", אבל היי, יש מפיץ (העלו גם את "המאסטרו").
בסרט הזה כבר היינו, והרבה פעמים
איזו אכזבה.
הפתיחה מבטיחה למדי, הבימוי הקר והמקצועי של פינצ'ר מהפנט, ונראה שהסרט עומד להעניק טייק שונה לסיפור הקבוע של המתנקש הקולנועי.
אבל תוך רבע שעה הכול מתרסק למה שהוא הקלישאה הכי קלישאתית של סרט מתנקש. אם בתחילה הייתי משוכנע שאנחנו צועדים לקראת טוויסט, לקראת הסוף הבנתי שכבר אין סיכוי. הסרט משחזר אחת לאחת כל התפתחות צפויה בסרט שכזה. הפגיעה באהובה, לבטים מוסריים, מאבק במתנקשים חזקים יותר(?) ואפילו שיחת הסיום עם הנבלית הגדולה בסוף מעוררת תחושת דז'ה וו חמורה לאינסוף סרטים מקבילים. אפילו הקריינות בגוף ראשון מעט, ובפרט המנטרות החוזרות השחוקות שהיא כוללת. הסרט הזה יכול היה להיות לגמרי סרט נטפליקס אקראי של במאי אנונימי, ולא הייתי מרגיש בהבדל.
מה שמאכזב עוד יותר: אפילו השחקנים לא נותנים כאן עבודה מיוחדת. בעקרון, ליהוק והפקה מהשחקנים את המירב זה הכשרון הגדול של פינצ'ר. אפילו במאנק השחקנים הפגיזו. כאן? נאדה. פסבנדר נחמד ותו לא.
אני מקווה שפינצ'ר יתאפס על עצמו, בינתיים נראה שהשת"פ עם נטפליקס לא עושה לו טוב.
נ.ב. מצטער טילדה סווינטון, אבל ג'וש אוקונר סיפר ב'הכתר' הרבה יותר טוב את הבדיחה עם הדוב.
*אפילו הקריינות בגוף ראשון תלושה וקצת מגוחכת
מה הקשר מעט? לא יודע איך נדחף שם מעט
בינתייפ הדבר הכי טוב מהש הזה זה הפרק פינצר ביים לאהבה מוות ורובוטים.
אני פריק של אימה ימית והייתי שמח לראות אותו הופך את זה לסרט לובקראפטיאני באורך מלא. לבטח יותר מסקרן מעוד סרט על מתנקש (או עוד סרט/מחווה על הוליווד הקלאסית). מאז נעלמת הוא התקשקש ממש ולא חזר לעצמו.
הדבר הכי מאכזב זאת הלינאריות וחוסר האתגר בסרט.
ספוילר:
הוא פשוט עובר תחנה-תחנה אחר מטרות הרצח ונפטר מהם די בקלות, בעיקר שני ״הבוסים״ האחרונים. אין שום סיבוך, אין שום פירוט על התוכנית שלו ואיך הוא מוצא מידע ומתכנן חתירה למטרה.
למי שרוצה להתעמק בסדר היום של רוצחים שכירים – אני ממליץ לקרוא את ״בילי סאמרס״ של סטיבן קינג. איזה ספר חזק.
יבוצע.
(ל"ת)