וויל סמית' היה פעם אחד הכוכבים הגדולים והאהובים בעולם. כמעט כל דבר שבו השתתף נהיה להיט, ומיליוני אנשים יכולים עד היום לשיר בעל פה את הפתיח של "הנסיך המדליק מבל אייר". אבל בשנים האחרונות הפופולריות הזאת הולכת ודועכת, אחרי כמעט עשור את סרטים מאכזבים במקרה הטוב ופלופים ביקורתיים כמו "העולם אחרי" ו"יחידת המתאבדים" במקרה הרע. אבל נראה שסמית' מנסה לזכות מחדש באהבת הקהל, בין אם זה באמצעות השתתפות בפצצת הנוסטלגיה שהיא "אלאדין" או פתיחת ערוץ יוטיוב משלו, בו הוא מפרסם סרטונים עם כותרות שהייתם מצפים לראות אצל יוטיוברים שהם גם במקרה חלק מהאנשים הכי עשירים בעולם ("אני עושה סקי במדבר!", "קפצתי בנג'י מהליקופטר?!").
אבל יש לו עוד סרט שמגיע באוקטובר, עם השם העברי הנכון-אך-מעצבן-להגהה "איש מזל התאומים": זה הטריילר:
כן, לא נראה לי שצריך להיות במאי "בעל חזון" בשביל לעשות מה שנראה כמו סרט אקשן גנרי למדי עם פרמיס לא מאוד חדשני של "אדם מנסה להרוג גרסה של עצמו". בואו נהיה כנים, אלמלא השמות של סמית' ואנג לי – זה כנראה היה יוצא ישר למדיה ביתית. הדבר שהכי לא מובן לי בכל הסיפור זה למה הם כל-כך מסתבכים בלשכנע את הגרסה הצעירה של סמית' להרוג את זאת של ההווה. פשוט תראו לו את "בהיר". כמו כן, קאבר דרמטי של "Forever Young", באמת?
טוב, השיר ברקע של "איש מזל התאומים" לא היה מאוד מעודן, אבל איכשהו קשור לנושא. הטריילר החדש של "גודזילה 2" קצת מותח את זה.
המממ, איזה שיר נשים בטריילר של סרט האקשן שלנו, שהוא כמו "פוקימון" רק עם מפלצות יותר גדולות? "Somewhere Over the Rainbow", כמובן! כלומר, הבחירה הזאת מצליחה לעבוד בזכות עריכה טובה, אבל אלוהים אדירים, זה כל-כך אקראי. לפחות נראה שהפעם הסרט עם המילה "גודזילה" בשם יקדיש יותר מרבע שעה של זמן מסך לו ולמפלצות האחרות.
עדיין מחכים לסרט שישבור את "קללת סרטי משחקי הוידאו"? אז הטריילר של "סוניק" כאן כדי להגיד…תמשיכו לחכות.
יש בטריילר הזה כל-כך הרבה "מה לעזאזל" – או יותר נכון "מי לעזאזל" – שאני לא יודע מאיפה להתחיל. למשל, מי לעזאזל אחראי על המוזיקה בטריילרים לאחרונה? ההסבר ההגיוני שאני יכול לחשוב עליו זה ששמו נגן מוזיקה על "ערבוב" ובחרו את השיר הראשון שיצא, כי קשה לי לחשוב איזה בן-אדם הגיוני יחליט לשים בטריילר של סרט ילדים את "Gangsta's Paradise". מה, מחר נקבל טריילר חדש ל"צעצוע של סיפור 4" עם "Straight Outta Compton"?
כמו כן, מי לעזאזל אישר את העיצוב המזעזע הזה של סוניק? הוא בטח עבר אצל כמה וכמה אנשים, וכולם הסכימו שזאת הדרך הכי טובה להביא אותו למסך. …איך? אני לא איזה מעריץ גדול של סוניק אבל בהחלט הרגשתי רע בשביל אלה שכן אוהבים אותו כשצפיתי בטריילר. נראה שהתסכול הקולקטיבי מהעיצוב לא חמק מבמאי הסרט, שבצעד חריג פרסם הודעה בטוויטר שההפקה עושה חישוב מסלול מחדש וסוניק יעבור מייקאובר. בהתחשב בכך שהסרט אמור לצאת בעוד כמה חודשים, נקווה שהמעצבים של הדמות מהירים כמוה.
הטריילר הראשון של "ספיידרמן: רחוק מהבית" יצא לפני שידענו מה עלה בגורל הדמויות ב"נוקמים: סוף המשחק". עכשיו כשבערך כל העולם כבר ראה את הסרט, יש טריילר חדש שמתקשר אליו ישירות. אם אתם מהבודדים שטרם השיגו כרטיס ל"נוקמים", אזהרת ספוילרים:
אוקיי, אז יש כאן כמה חשיפות חדשות ומעניינות. דבר ראשון, מיסטירו בגילומו של ג'ייק ג'ילנהול נמצא בצד של גיבורנו, לפחות בהתחלה, אבל כנראה שאף אחד לא יופתע אם יסתבר שזה בעצם סיפור אוריג'ין של הנבל ביקום של מארוול. אך מה שעשוי לתת לזה טוויסט מעניין הוא חשיפה נוספת, לפיה הנקישה של תאנוס יצרה יקומים מקבילים, מה שקצת סותר את מה שנאמר ב"סוף המשחק". אם זה אכן המצב, זה פותח הרבה אפשרויות חדשות ומעניינות לסרטים הבאים ביקום, שאולי צריך להקרא מעכשיו Marvel Cinematic Multiverse.
27 שנים לאחר אירועי הסרט הראשון, חבורת "הלוזרים" חוזרים לעיר הולדתם ונאלצים להתמודד מחדש עם הליצן פניווייז בעל החיבה לבלונים אדומים.
אלוהים אדירים, הסצינה בהתחלה היא הסרט הקצר הכי מטריד שראיתי השנה. היה אפשר לסיים את הטריילר אחריה והייתי נשאר בקונפליקט עם עצמי בין "אני רוצה לראות את זה ברגע שזה יוצא" ל"אין סיכוי שבקולנוע, אני רואה את זה בבית עם כל האורות דלוקים". זו הסצינה הכי מטרידה שראיתי עם אישה זקנה מאז, ובכן, זאת. נראה שסרטים עם It בשם אוהבים להבהיל אותנו באמצעות זקנות.
אני ממש אוהב את ההליכה המוזרה של הזקנה בטריילר
בייחוד עם הקולות האלה. אם משהו מצליח להפחיד ולהצחיק אותי בו זמנית, הוא עושה משהו טוב. ממש לא התלהבתי מ"זה" הראשון, אבל הטריילר הזה העלה לי את הציפיות מאוד לקראת השני. מקווה שהוא אשכרה מתכנן לעמוד בהם.
הבלש פיקאצ'ו סרט טוב
הקללה נשברה!
בכל אופן, לא תכננתי ללכת לגודזילה – וזה השתנה עם הטריילר החדש שנראה מרהיב, בסטנדרטים של פסיפיק רים (הראשון, דה) רק עם מפלצות-קאיג'ו בלבד (על גודזילה נגד גידורה לבד הייתי משלם מחיר מלא). אמנם הדיאלוגים מחרידים ("Oh my God…zilla") אבל לא אכפת לי.
הקללה תישבר כשייצא סרט משחקי וידאו שיהיה *מצויין*.
והמועמד המוביל לכך הוא מבחינתי הסרט של "מטאל גיר סוליד" שמתבשל בימים אלה בהוליווד – ונכון שמדברים על האופציה הזאת כבר שנים, אבל הפעם זה קרוב מתמיד, עם תסריט שקיים, אושר ובורך על ידי הידאו קוג'ימה בכבודו ובעצמו והוגש לאולפנים, וידוע כבר מי יביים אותו (הבמאי של "קונג" האחרון, פאנבוי מושבע של הסדרה ומצד שני אדם שטוען שהוא מבין בדיוק למה סרטי משחקי וידאו היו גרועים עד היום). נכון, ייקחו עוד כמה שנים עד שזה יגיע לשלב בתהליך שבו הסרט מקבל אור ירוק, ועדיין, זאת התקדמות מרשימה.
לדעתי, אם וכאשר הסרט הזה ייצא, הוא יהיה כל כך טוב עד שהוא יתחיל טרנד של עיבודים *נכונים* למשחקי וידאו שייהםוך להיות הטרנד הגדול הבא אחרי מפץ גיבורי העל.
צר לי לאכזבך
אבל הסרט הזה על מטאל גיר סוליד לא יהיה "מצויין", וזה לא בגלל קוג'ימה, או הבמאי של "קונג" (שלא ראיתי), או קללה כלשהי – אלא בגלל חוסר הבנה במשמעות האמנותית של עיבוד של יצירות ממדיום אחד לשני.
הרי לכל מדיום יש אלמנטים ייחודיים אליו, וכשמעבירים סיפור/עלילה/דמות/עולם דמיוני ממדיום אחד לשני זה תהליך של give and take לגבי אילו אמצעי מבע אתה זונח ממדיום המקור, ואילו אתה מוסיף מהמדיום החדש. עיבודים של ספרים לקולנוע זה די פשוט – אתה מאבד את הפרוזה והשימוש של הסופר בשפה, אבל אתה מקבל את אמצעי המבע האודיו-ויזואלים שבהגדרה לא יכולים להיות קיימים בספרות.
עם משחקי מחשב זה יותר טריקי, מכיוון שבימינו רובם כבר כוללים אמצעי מבע אודיו-ויזואלים שלא נופלים ברמתם מהקולנוע. סדרת מטאל גיר סוליד מפורסמת בעיקר בזכות השימוש הקולנועי שלה בזוויות צילום, עריכה, מוזיקה ושחקנים, אבל יש לה גם אמצעי מבע שלקולנוע בהגדרה אין, שזה אינטראקטיביות (סרטי choose your own adventure לא נחשבים, אין בהם טיפת אינטראקטיביות). כשאתה מעבד את מטאל גיר סוליד מהמשחק לקולנוע, אתה מאבד את האינטראקטיביות באותו אופן שאתה מאבד את הפרוזה כשאתה מעבד ספר לקולנוע, אבל אתה לא מקבל שום דבר בחזרה, כי אמצעי המבע האודיו-ויזואלים היו קיימים כבר במשחק בצורתו המקורית*.
במובן הזה, הסרט יכול להיות או פחות מוצלח מהמשחק, מה שיוביל למוצר נחות, או שווה ערך למשחק, ואז אנחנו עדיין מקבלים מוצר נחות בגלל שאנחנו באותה מידה יכולים פשוט לשחק במשחק ולקבל את אותם אמצעי הבעה קולנועיים בשילוב עם האינטראקטיביות שלא קיימת בסרט.
זה לא אומר שסרטים שמבוססים על משחקים לא יכולים להיות טובים, פשוט צריך לדעת אילו משחקים הם כר פורה לעיבודים שכאלה. מטאל גיר סוליד (או Uncharted או The Last of Us שהרבה מזכירים בהקשר הזה) הם לא מועמדים טובים בגלל שהאיכויות הקולנועיות שלהם הם בדיוק מה שהפך אותם לפופולאריים מלכתחילה, ולכן עיבוד קלונועי בהגדרה יכול רק להוריד מהם ולא להוסיף להם שום דבר.
אם אתה אושל אותי, למשחקים כמו Papers, Please יש פונטציאל הרבה יותר גבוהה להיות מקור לעיבוד מוצלח, מכיוון שיש מה להוסיף אליהם בפן האודיו-ויזואלי, שיכול לפצות על האלמנטים האינטראקטיביים של המשחק שהסרט יאלץ לוותר עליהם.
* כל זה לא רלוונטי אם הסרט מבוסס על Metal Gear המקורי משנות השבעים שהיה בפורמט שמזכיר את פוקימון או זלדה הישנים, אבל גם אז, הסרט יצטרך להמציא שפה קולנועית חדשה ולא להשתמש באותם כלי מבע שהסדרה הפכה להיות מזוהה איתם עם Metal Gear Solid הראשון לפלייסטיישן (שזה לא נשמע לי סביר בהתחשב בזה שהבמאי הוא פאןבוי של הסדרה כמו שאתה טוען).
למה סרטים שמבוססים על משחקי מחשב תמיד יהיו גרועים:
https://www.youtube.com/watch?v=i9Olovsdii0
אז לגבי סרטי משחקי וידאו
בדיוק התפרסמה קריאת הליהוק לסרט החדש שעושים למורטאל קומבאט. אם מישהו קורא את זה ולא חושב שמדובר בפלופ ויפסיד כסף לאולפנים, שירים את היד.
הבעיה העיקרית עם הוליווד, גם בדמויות האלה, גם בעיצוב מחדש של סוניק וגם בכל הגישה שלהם לסרטי משחקי וידאו, היא שהם בטוחים שהם יודעים למכור יצירה שמבוססת על רשיון, הרבה יותר ממי שהחזיקו אותו ועשו אותו לפופולארי במשך מעל ל-20 שנה.
בכל מקרה, קריאה נעימה. לפחות זה מצחיק:
COLE TURNER
Lead Male. 30s. A brand new character to the MK franchise. Cole is a struggling and widowed boxer who cares more about his young daughter than anything. He is incredibly determined and refuses to quit in the face of fantastical adversity.
KANO
Supporting Lead Male. 30s. The large, rugged Australian ex-special forces turned merc-for-hire. He is arrogant and impetuous but a tremendous fighter.
SONYA BLADE
Supporting Lead Female. 30s. The beautiful, brainy blonde writer who chases the prophecy of Mortal Kombat. She recruits Cole and fights bravely and selflessly for a team she can only be a true part of once she earns a medallion in combat.
JIN/LORD RAIDEN
Male. 14. The immortal thunder God and protector of the Earth realm, who leads and trains the Earth team in the Underworld.
MILEENA
Female. 25-35. A drop dead gorgeous woman that is part of the Outworld side. She wears a sheer gown over thigh-high boots and a revealing one-piece, with a veil that covers her nose and mouth.
JACKSON “JAX” BRIDGES
Male. 30-40. “Jax” is a strapping mercenary/military officer who loses both of his hands in an attack and then joins Sonya and Cole to fight the Outworld.
LIU KANG
Male. 20-35. A fire throwing ninja warrior who is a talented Earth realm champion.
KUNG LAO
Male. 25-35. The mute warrior monk brother of Liu Kang, who yields an all powerful boomerang hat.
SHANG TSUNG
Male. No age specified. The great sorcerer of Outworld, whose presence is a storm cloud of dark energy. His ever-changing roulette of faces unfurls an evil smile.
RAIN
Male. 16-21. Disgraced outworld royalty that serves as Mileena's homosexual friend, adopted son, and confidant. He is to dress in flamboyant purple colors – may crossdress.
DRAHMIN
Male. 25-35. An Oni devil mask over his face, his body is composed of twisted sinewy skin, a heavy spiked club replaces one arm.
KABAL
Male. 25-35. An evil assassin of Outworld, he is outfitted in a black armored vest and trench coat. His entire head is covered by a scarred black respirator. His signature weapons are two razor-sharp hook swords.
NITARA
Female. 25-35. A black-haired vampire of Outworld. Two massive leathery batwings protrude from her bare shoulders. Fresh blood drips from her fangs.
REIKO
Male. 25-40. An armor-clad Outworld General with white glowing eyes. He drags a massive war hammer with him.
THE OVERSEER
Male. Late 80’s. The overseer of the clock tower and the training grounds that house the Earth realm warriors, he is laughably old.
EMILY
Female. 12. Cole’s scrappy, determined, and wise-beyond-her-years daughter.
SOPHIA
Female. 60s. Cole’s understanding, discerning mother-in-law who houses Emily and is her primary guardian.
JESS
Female. 30-35. Cole’s judgmental sister-in-law, who believes Cole to be a selfish, bad father. She lives with Sophia and Emily.
אני כבר רואה איזה דמויות בנויות בשביל לקבל fatality.
(ל"ת)
אם יכניסו שם Friendship, אני נשבע שאני הולך לראות. בקולנוע.
(ל"ת)
לא, אבל מה זה משנה. אני רוצה Friendship בסרט מורטל קומבט.
(ל"ת)
דיברתי על סרט מורטאל קומבאט הראשון...
(ל"ת)
הייתה התלבטות לפני פרסום הכתבה בעקבות "הבלש פיקאצ'ו"
אבל ההחלטה הייתה שזה שהוא "סבבה"/"בסדר" [ הבהרה: לא ראיתי] לא ממש שובר את הקללה אלא במקרה הטוב מוצא פרצה בתוכה, שזה מקום שגם "טומב ריידר" האחרון היה בו נניח.
(כמו כן, יש להגיד שמדובר על הקללה רק באנגלית, כן? ביפן, ככל הידוע לי, יש כמה וכמה עיבודים אהובים מאוד).
פיקאצ'ו סרט נחמד מאוד
אבל לא בדיוק מביא בשורה לז'אנר. כמו שנאמר, הייתי שם אותו באותה משבצת עם “טומב ריידר” – היה טוב, נהניתי אבל ספק אם אזכור אותו חודש מעכשיו. זה צעד בכיוון הנכון, אבל יש עוד לאן לשאוף.
ואם דיברו מעלי על מועמדים, סרט Uncharted של דן טרכטנברג בהחלט נשמע כמו משהו לצפות לו.
לדעתי הוא קצת יותר מנחמד
לכל הפחות מוצלח מטומב ריידר – סרט שלקח משחק "סינמטי" וכתוב היטב, כזה שנכתב על ידי ריאנה פראצ'ט (הבת של-), ואיכשהו הפך אותו לבליל גנרי של סצנות אקשן.
אבל אני מבין את הג'יסט; רוצים סרט מערבי שאוניברסלית ייחשב לנהדר. אני… אני חושב שזה ייקח זמן (לדעתי קשה יהיה למטאל גיר לצאת טוב במגבלה של שעתיים. אולי The Last of Us יצליח, אבל זה בהקפאה… וגם הרעיון מיותר. Illumination עושים את מריו, אולי זה ייצא טוב? לא יודע. לא חושב).
וזאת, נגיד, טעות לדעתי.
Uncharted היא סדרת משחקים מצויינת. אבל השאלה היא כזאת – תוריד ממנה את האינטראקטיביות, ומה מפריד אותה מאינדיאנה ג'ונס? נכון, כתיבת דמויות הרבה יותר חכמה ועמוקה, אבל לך תקדם את זה לקהל עכשיו. כדי לבחור איזה משחקים כדאי לעבד, צריך למצוא את אלה שמציעים תוכן שאין בעולם הקולנוע כרגע.
ומה מייחד את MGS בלי האינטראקטיביות?
שואל באמת, מעולם לא שיחקתי באחד, מכיר רק באופן בסיסי.
אני לא יודע אם אנצ'ארטד יהיה ה-סרט משחקי וידאו, אבל בהחלט סקרן לגביו. מה שכן מעצבן אותי זה שבחרו ללכת על גרסה צעירה של ניית'ן דרייק. מחבב את טום הולנד והכל, אבל הייתי מעדיף גרסה מבוגרת של הדמות. למשל, הרחבה לפיצ'ר של הסרט הקצר עם ניית'ן פיליון (לשניהם קוראים ניית'ן! It's meant to be!)
ארחיב בקרוב.
(ל"ת)
טוב, אז אם אתה מוריד מ-MGS את המשחקיות (המהפכנית לכשעצמה)
אתה מקבל, דבר ראשון – ובכן, סרט. מטאל גיר תמיד הייתה ולנצח כנראה ידועה כסדרה הראשונה שבאמת העניקה חווייה סינמטית, ויש שיאמרו סינמטית מדי: ה-cutscenes של כל משחק מסתכמים ב-5 עד 9 שעות, והם באמת ליטרלי מהווים חווייה של סרט, לא סתם מדובר במשחקים היחידים שבסוף הקרדיטים שלהם בפתיחה מופיע כיתוב "A Hideo Kojima game", אף אחד אחר לא עושה ככה, הבנאדם אפילו די הודה שהוא תמיד רצה לעשות סרטים, התגלגל לתעשיית המשחקים כמעט בטעות, ומשם הוא די את החלום שלו להיות במאי בצורה קצת אחרת.
אבל איזה סרט זה יהיה? ובכן, הדרך הכי טובה לתאר את העלילה/סגנון של מטאל גיר, היא לבקש ממך לדמיין סרט של ג'יימס בונד או משימה בלתי אפשרית שנכתב על ידי סטנלי קובריק, ואז הועבר דרך פילטר של אנימה, אבל מה זה אנימה, הארדקור.
בונד/מב"א – כי עדיין מדובר במשחקים שמתגאים בהיותם Tactical Espionage Action, אלה עלילות על לוחמי עילית ומשימות סודיות על כל המשתמע מכך.
קובריק – כי קשה אפילו לתאר כמה העלילות האלה פילוסופיות. זה אפילו לא רק קובריק, הרעיונות והאלמנטים שמופיעים הן בטקסט והן בסאסטקסט של הסדרה מלחימים כל-כך הרבה דברים, מאסימוב עד לאורוול. כל הפאקינג קונפליקט המרכזי של הסדרה (כך מסתבר) מבוסס על מאבק בין שתי דמויות שהבינו כל אחת באופן שונה, על פי השקפות העולם שלהן, צוואה של דמות אחרת. שאלות על מלחמה ופציפיזם, ריכוזיות לעומת ליברליזם, האתיקה של צנזורה, הנדסה גנטית ובינה מלאכותית, ובעיקר ענייני מטא (על כך בהמשך) של מהי אמת סובייקטיבית, אם היא בכלל קיימת. וזה יומרני לפעמים, אחושרמוטה יומרני, אבל יומרני בצורה (שלפחות אצלי) מעוררת השתאות והערכה, ואני בהחלט לא מכיר יצירה קולנועית בימינו, בטח כזאת שמוגשת במסגרת משהו שאמור להיות סרט מתח-פעולה שענייני פילוסופיה לא רק נוכחים בו אלא גם מהווים משקל עלילתי משמעותי ומניעים את הדמויות.
אנימה – כי למרות הרצינות והכובד של כל מה שהמשחקים עוסקים בו, עדיין יש בסדרה הזאת מקום לדברים כמו נינג'ות רובוטיות, אנשים שיכולים לדבר עם המתים, לוחמים טלפתיים, אנשים שנכרתת להם היד אז הם שמים במקום זה את היד של דמות אחרת שכבר מתה ואז האישיות של הדמות האחרת הזאת משתלטת עליהם, קרבות Mechים רבים מספור, אנשים שמתחבאים בקופסאות ואפילו הומור בתי שימוש די בוטה ותכוף. ומצחיק.
וכל זה יוצר ביחד יצירה עם אחד הטונים הכי מוזרים אך ייחודיים ומרתקים בעולם הבידור, מבחינתי. תוסיפו לזה סגנון בימוי בולט וחצוף, Lore עשיר ועשרות דמויות וציטוטים אייקוניים.
עכשיו, ברור שכל אחד מהאלמנטים האלה קיים כבר בנפרד בקולנוע, אבל ביחד? לא נראה לי. זה בעיקר האלמנט הפילוסופי, שקשה לי להסביר במילים עד כמה הוא חשוב ומשמעותי, שאני חושב יהיה הדבר העיקרי שעיבוד שלו לקולנוע.
עכשיו, אנשים מסויימים יגידו שלהוריד ממשחקים האלה את האינטראקטיביות זה מלכתכילה מטומטם, כי מדובר בכמה מהמשחקים הראשונים שענייני מטא היו חלק מרכזי בהם – אולי הסצינה הכי אייקונית בתולדות הסדרה היא כזאת שמאבדת לחלוטין את המשמעות שלה אם אין שחקן שאוחז בשלט; המשחק השני (או הרביעי, סוג של) בסדרה לוקח את זה בכלל צעד אחד קדימה ומהווה כבר כמעט יצירה פוסט מודרניסטית על כל מדיום המשחקים עצמם, וממש מנתח ומטיל ספק בו (ובגלל שהוא עשה את זה באופן כל כך בוטה ומוגזם הוא נתפס כיומרני ומטיפני בזמן יציאתו ורק לאחרונה מקבל את ההערכה שמגיעה לו); ובמשחק החמישי (או התשיעי, סוג של) יש טוויסט שגם הוא נראה סתמי לחלוטין אם זה לא שחקן שאוחז בשלט מגיע אליו (באופן הדומה ל"ביושוק"). ועדיין, בניגוד לרבים אני חושב שעדיין אפשר את כל האלמנטים האלה לעבד למדיום הקולנועי בלי לאבד את הייחודיות והעוקץ שלהם. אני ארחיב בספוילרים אם במקרה יש פה חובב MGS שמעוניין לחלוק עליי.
חשבתי שזה מובן מאליו שעיבוד לסרט ייבצע cringe reduction למשחק באופן אוטומטי.
ברור שלא צריך את כללללללל הדיאלוגים, בטח שלא באופן שהם מוצגים, ולא צריך לשמוע את סנייק חוזר בשאלה על הדבר שהרגע אמרו לו כדי להבהיר את זה לשחקנים (אם כי בשביל הבדיחה, אני רוצה רגע אחד שבו הוא אומר "מצלממת אבטחה????").
כמו שכתבתי כאן איפשהו
זה סרט שאולי הוא לא מושלם בשום צורה, אבל הוא נעשה בהרבה הרבה אהבה כלפי חומר המקור, ויותר חשוב מזה, הבנה של מה הופך את חומר המקור לאהוב כל כך, ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה אנחנו מצפים כשאנחנו צופים בסרט כזה.
גודזילה נראה מטומטם לגמרי, דווקא סוניק נראה אחלה סרט
(ל"ת)
לכבוד הטריילר של "סוניק", ANN פרסמו רשימה "8 עיבודי אנימציה לסוניק שמן הסתם יתבררו כיותר טובים מהסרט"
https://www.animenewsnetwork.com/the-list/2019-05-11/.146553
"יותר טובים מהסרט" זה כמובן מונח מאוד יחסי, ולרוב הדברים שמופיעים ברשימה שם כנראה לא רצוי להתקרב עם מקל, ובכל זאת שווה לשים לב לפריט מספר 4 – סרטון הפתיחה של המשחק של סוניק לכונן ה-CD של הג'נסיס*:
https://www.youtube.com/watch?v=mRaly9tk8v0
אז האנימציה התיישנה פחד (וכמה כסף כבר שמו בניינטיז על סרטוני פתיחה למשחקים? אוקי, הרבה במונחי התעשייה, ועדיין מרגישים את מגבלות התקציב) ובכל זאת: זה תרגום מושלם של מה שקורה במשחק סוניק לאנימציה. זה אחד העיבודים המעטים *הממש מוצלחים*, בלי הסתייגות, למשחק וידאו, כזה שמעביר במדויק את החוויה של המשחק. זה היה מחזיק סרט של שעה וחצי? או אפילו פרק של עשרים דקות? כנראה שלא. ולמרות זאת, פיסת-היסטוריה נשכחת שראוי להיזכר בה.
* לקוראינו הצעירים: זה בסדר, זה לא חור כזה גדול בהשכלה לא דעת מה זה "ג'נסיס" או "CD".
דווקא
אני חושב שהאנימציה טובה יחסית. פשוטה מאוד, אבל מאוד חלקה וכיפית
סוניק: "מיאו?"
חתיכת קרינג'…
אני היחיד שלא שואל למה העיצוב של סוניק כל כך גרוע
אלא למה זה הסרט שגרם לג'ים קארי לצאת מהקונכייה שלו אחרי שלוש שנים בלי אף סרט (כן, אני מכיר את הסדרה שהוא עשה בזמן הזה). מצד שני, לסרט האחרון שלו יש 0% ברוטן טומייטוז, אז אולי קשה כבר לסמוך על שיקול הדעת שלו…
אני מניח
שג'ים קארי שיחק בסוניק בצעירותו ולכן זה עניין אותו מספיק.
ואני מניח שהוא צריך את הכסף.
נראה כאילו קארי כבר לא ממש מתעניין בקריירה שלו, להוציא הבלחות כמו Kidding, אבל כל אחד צריך לאכול.
הסרט הזה של סוניק נחזה כבר לפני 12 שנים
לא מאמינים לי? תראו את הסרטון הזה, מלפני 12 שנה!
https://www.youtube.com/watch?v=xCQuWSvd-hk
ותקראו את התיאור והתגובות. זה בערך הדבר הכי מצחיק באינטרנט בימים אלו.
עד שאני אראה מישהו
שמסוגל לעשות משהו כמו לחזות את האולימפיאדה ב2020 שלושים שנה לפני אני לא אתרשם
וסופסוף הגיע לרשת הטריילר של "המוסד".
בואו נאסוף את כל הקלישאות מקומדיות פעולה
ונבצע אותן בעברית? זה נראה כמו משהו שיעבוד טוב יותר בתוכנית מערכונים, אהרון מן זה ממש מצחיק. לא נראה כמו יצירה שיש בה שמץ של מקוריות בשום רובד, ולא נראה כמו משהו שמתגבש לכדי סרט.
ודווקא מליפיסנט פיצו עם שיר טוב
https://youtu.be/5MwW1NAsnR8
כיסוי מוצדק בהחלט לשיר של דונובן
עוד טריילרים!
לפני שנה בדיוק כתבתי פה שאני ממש מצפה לראות מה ג'ניפר קנט תעשה בהמשך. ועכשיו יש לנו הצצה לזה בצורת טריילר לסרטה הקרוב, "The Nightingale" שנראה נהדר ואני מצפה לו עכשיו אפילו יותר ומאוד מקווה שיופץ פה.
יצא גם טריילר ל"שליחות קטלנית: גורל אפל", שמתעלם מסרטים 3-5 ומהווה המשך ל"יום הדין". בניגוד לאחד הנ"ל, הטריילר הזה נראה כמו אוסף של אפקטים לא-משהו ולא מעורר אצלי שום ציפיה לצפות בו.
והנה טריילר חדש ל"היו זמנים בהוליווד", כי למה לא. הוא בדיוק הוקרן בקאן וראיתי ביקורות לכאן ולכאן, כולל בכאן 11.