בזמן האחרון יורד עלינו גשם של טריילרים לסרטים, אז הנה ריכוז של כמה מהבולטים מהם:
הסרט יוצא עוד שלושה חודשים ב-24 במאי ועדיין אין לסרט טריילר רשמי. בפעם שעברה שהיינו במצב הזה, קיבלנו את "סולו". אז במקום טריילר יש בינתיים "מבט מיוחד" שהאינטרנט נהנה לקרוע לגזרים. ידענו שיהיה קשה להחליף את רובין וויליאמס ולכן היה הגיון מסוים בליהוק של וויל סמית' – שחקן שייקח את הדמות לכיוון שונה לגמרי, כמו שעשו בגרסת הברודווי. אבל הצופים ממש לא אוהבים את הכיוון הזה. האינטרנט מתעב את הג'יני החדש והפך אותו לנושא ללעג, לבדיחות ולממים.
גאי ריצ'י מביים את הסרט, החלטה שלדעתי הייתה תמוהה מההתחלה. חוץ מזה שריצ'י פשוט לא מתאים לדיסני, הסרטים האחרונים שלו לא ממש הצליחו בקופות ולא היה ברור מה דחף את דיסני לתת את המושכות לבמאי הבריטי. בינתיים, בין הפידבק מהאינטרנט לבחירת הבמאי הבעייתית נראה שהסרט יהיה הכישלון הגדול של דיסני השנה.
אבל אם התחלתם לדאוג לבית העכבר יותר מידי, אל דאגה – יש להם את "לשבור את הקרח". הסרט הראשון היה תופעה שלא נראתה כמותה כבר הרבה שנים והציפיות מסרט ההמשך היו בשמיים. נראה לי שזאת הסיבה שעד כה קיבלנו רק סרטונים וסרטים קצרים למיניהם ולא סרט אמיתי. עכשיו סוף סוף יצא טיזר לסרט ההמשך ולמרות שהוא לא מסגיר יותר מידי מהעלילה ולא נאמרת בו אפילו מילה אחת, נראה שהוא מעורר ציפיות חיוביות.
האנימציה כל כך מהממת שבשנייה שהתחיל הטריילר חשבתי שפתחתי את הקובץ הלא נכון כי זה נראה כמו צילום במצלמה ולא אנימציה. המוזיקה שנשמעת ברקע מעוררת רגש ומה שהטיזר כן מראה גורם לכולם לתהות לגבי העלילה של הסרט. ג'ניפר לי אחת מהבמאים של הסרט המקורי והמנכ"לית של אולפני ההנפשה של וולט דיסני תצטרך להוכיח שהיא מצליחה לשמור על הקסם וההצלחה של הסרט הקודם. לפי הטיזר הזה, נראה לי שהסרט ימצא לעצמו קהל צופים גדול יותר מהקודם.
Fox Searchlight Pictures, חברת ההפקות שמצליחה בשנים האחרונות לזכות בלא מעט אוסקרים ("12 שנים של עבדות", "בירדמן", ו"צורת המים"), מביאה למסך הגדול את סיפור חייו של טולקין, המחבר של "ההוביט," "שר הטבעות" ועוד סיפורים נפלאים רבים. הסרט יעקוב אחר סיפור חייו של ג'ון רונלד רעואל טולקין מילדותו וכנראה שעד בגרותו וכתיבת "שר הטבעות". את הסרט יביים דומה קרוקוסקי, במאי פיני לא מוכר שזה יהיה סרטו הראשון בשפה האנגלית, וכתבו אותו דיוויד גליסון וסטיפן ברספורד ("גאווה", עליו זכה בבאפט"א). הצוות האלמוני מאחורי המצלמה לא בדיוק מעורר אמון אבל צוות השחקנים דווקא כן: ניקולס הולט ישחק את טולקין ולילי קולינס תשחק את אשתו אדית בראט, שהייתה ההשראה לדמותה של לותיין טינוביאל ב"סילמריליון". כמובן שגם על הטיזר הזה יש הרבה ביקורות קשות כמו בכל פעם שסיפור חייו של אדם הופך לסרט, אבל נראה שלאט לאט הסרט מוצא לו קהל צופים ואפשר להיות די בטוחים שהוא לא יהיה כישלון. בסופו של דבר סרטים לא מתיימרים להציג את המציאות והגרסה ההוליוודית של חייו של טולקין עשויה להיות סרט טוב בפני עצמו.
הסרט הזה הוא עוד רימייק בהיפוך מגדרי, רק שהפעם הוא רימייק לרימייק. אן האתא'וויי ורבל וילסון יכנסו, בהתאמה, לנעליים של מייקל קיין וסטיב מרטין (בגרסה מ-88') ודייויד ניבן ומרלון ברנדו (בגרסה מ-64'). הסרט היה אמור לצאת כבר, אבל תאריך היציאה של הסרט הוזז כמה פעמים וזה לא בדיוק סימן טוב. מצד שני, הטריילר עצמו דווקא די חביב. אם "כמה רומנטי" (שמקבל ביקורות טובות בסך הכל) והסרט הנ"ל יצליחו, יכול להיות שזאת תהיה השנה של רבל וילסון.
ג'ייסון בלום הפך להיות אימפריית אימה של איש אחד דרך חברת ההפקות שלו Blumhouse. חלק מהסרטים שהוא מפיק דרכם הם סתמיים וחלקם יוצאים מהכלל. איזה סרט יהיה "מא" (שאני מניחה שהשם שלו ישתנה עד שיגיע ארצה)? בסרט, מא מתיידדת עם חבורת מתבגרים ונותנת להם לחגוג במרתף הבית שלה אך כמובן שכמו בכל סרט אימה, כל מה שנראה טוב מדי הוא באמת טוב מדי.
לפי צוות השחקנים שהסכים להופיע בסרט הזה אני נוטה לחשוב שזה סרט מהסוג היוצא מהכלל, למרות שתמיד יש סיכון שנקבל עוד סרט אימה גנרי. זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר משחקת כאן בתפקיד ראשי ואליה מצטרפים ג'ולייט לואיס, אליסון ג'ני ולוק אוונס המשחקים את המבוגרים. צוות השחקנים הזה והטריילר מסקרן יוצרים ציפיות שאני מקווה שהסרט יעמוד בהן.
יסטרדיי (כן, זה באמת השם נכון לעכשיו)
בקומדיה המוזיקלית הזאת ג'ק, מוזיקאי כושל, מתעורר לעולם שבו הביטלס מעולם לא היו קיימים. הוא מחליט להכיר לעולם את המוזיקה שלהם שכמובן מצליחה בטירוף והוא מקבל את כל הקרדיט וחייו משתנים ללא היכר. לסרט הזה יש את השירים של הביטלס, צוות שחקנים מוכשר ויותר הופעות אורח של מפורסמים ממה שסרט אחד אמור להיות מסוגל להכיל. כמו כן, הסרט החל דיון משעשע באינטרנט על החשיבות של הביטלס והאם חלק מהזמרים הבריטים היום היו עדיין מפורסמים בלעדיהם ועוד שאלות בסגנון.
את הסרט יביים דני בויל ("נער החידות ממומביי") ואת התסריט כתב ריצ'רד קרטיס ("נוטינג היל", "יומנה של ברידג'ט ג'ונס"). כנראה שהסרט הזה יהווה את הקונטרה לכל סרטי האקשן שיצאו בקיץ. הרי מה יכול להיות רע בלשבת בקולנוע ולהקשיב לשירים של הביטלס?
הדיון על הביטלס הוא, נראה לי,
יותר מרק "האם חלק מהזמרים הבריטים היום היו עדיין מפורסמים בלעדיהם". כנראה כל עולם המוזיקה הפופולארית בכל העולם לא היה קיים באותה צורה בלעדיהם. כאילו, אם הם לא המציאות את הקונספט של "להקה" כמו שאנחנו מכירים אותו, אז הם לכל הפחות אלה ששכללו אותו עד לאיך שאנחנו מכירים אותו. להוציא אותם מהתמונה אומר התפתחות שונה לגמרי של הרוקנרול, ולכן בהכרח גם להתפתחות שונה ואולי בכלל לא קיימת של המטאל, ותכלס גם הרכבי היפ-הופ וראפ לא היו צצים באותו אופן בלעדיהם (כן כן, אני אומר שבלי 4 לבנבנים מליברפול בשנות ה-60, קיוב ודרה לא היו צועקים פאק דה פוליס בשנות ה-80. change my mind), וסביר מאוד שזה היה גולש גם לכיוון הפופ ואפילו המוזיקה האלקטרונית הספק-קיימת-באותו-אופן-בעולם-הזה. זה לגמרי מקרה "להרוג את היטלר", אתה לא יכול להוציא אותם מההיסטוריה ושהכל מלבדם יישאר רגיל, כי הכל יצא מהם. נכון, אם לא הביטלס כנראה להקה אחרת הייתה תופסת את תואר ה-OG של "מוזיקה פופולארית חובקת עולם עם גיטרה חשמלית-בס-תופים ככלים דומיננטיים", אבל מי שהלהקה הזאת לא תהיה, בלי הביטלס היא כנראה לא הייתה נשמעת אותו דבר כמו שהיא נשמעת בעולם שלנו, ובכך הייתה משפיעה אחרת על המוזיקה שבא אחריה וקיצר קיצר קולדפליי לא היו קיימים בלי הביטלס, או לפחות בטח לא כותבים את Fix You.
ואני אפילו לא כזה אוהב את הביטלס.
אבל אם היית הורג את היטלר, האם היו ביטלס?
(ל"ת)
כן, כתבתי ניתוח ארוך ומיותר להחריד על ההשפעות שאני חושב
שאשכרה היו להיעלמות של הלהקה (כמו הרבה אנשים באינטרנט), אבל אני מבין למה הסרט לא מתעסק בזה.
לגבי שאלת הראפ-ביטלס. אין ספק שיש השפעה בין הקבוצות, אבל דווקא הראפ לדעתי קצת יותר "מוגן". ההיפ הופ התחיל ממסיבות של דיג'ייז שלקחו תקליטים והשתמשו בברייקים מוצלחים (גם אם לא של אמנים פופולריים). הראפרים בהתחלה היו רק אמצעי לשילהוב הקהל בעוד שעיקר הפוקוס היה על הדיג'יי, ורק אחרי כמה שנים היחס התהפך. אז האם NWA היו יכולים להיות בלי הביטלס? אני חושב שכן. המקורות שלהם לא היו הרוק'נ'רול הלבן ממילא, ומוזיקת המחאה הייתה קיימת לפני ואחרי רביעיית ליברפול, שלא לדבר על זה שבשירים עצמם, חוץ מכמה גיהוקים באלבום הלבן, כמעט ולא היו. לנון היה אולי אמן מחאתי, אבל בשלב הזה הוא כבר לא היה "הביטלס".
השאלה מי צמח במקומם
הרי במקרים רבים להקות מאוד משפיעות פשוט צמחו מתוך אוירה חברתית מסויימת, אני לא הסטוריונית של מוזיקה או משהו, אבל מנחשת שאם לא היו ביטלס, היו מישהואים אחרים שמניעים את העולם לכיוון דומה.
בכל מקרה זה טריילר ממש מצחיק. hey dude, מתתי.
אני הייתי מהמר שעולם המוזיקה היה שונה לגמרי, אבל לא ממש "אחר"
לגבי המבחר המוזיקלי: אפשר להשוות את המצאי המוזיקלי הקיים לסוג של אלגוריתם שמיצר שירים אקראיים למחצה על סמך יכולת טכנולוגית (גיטרה/מגבר/סמפלר/מחשב וכו') ופידבק של קהל (פופולאריות/מכירות/מצעדים/הייפ). אפשר להניח שאם תוציא את הביטלס, אבל תשאיר את אותם הכלים הטכנולוגיים, מליוני המוזיקאים האחרים ירחיבו בעצמם את הספקטרום המוזיקלי ויגיעו פחות או יותר לאותם צלילים, סגנונות ושילובים מוזיקליים. מצד שני, כל היצע השירים מהביטלס והלאה יהיה שונה לחלוטין, וגם ההיררכיה בין הסגנונות (מה היה פופולארי ומתי, מה היה סדר התפתחות הדברים) יהיה שונה לחלוטין.
כלומר, ההנחה שלי היא שאם בעולם א היו הביטלס ובעולם ב לא היו, אם תיקח שיר מעולם א שנוצר משנות ה-70 והלאה, הוא (והלהקה שכתבה אותו) כנראה לא מתקיימים בעולם ב, אבל סביר להניח שהוא לא היה נחשב ל"חייזרי" בעולם ב'. וגם אם הפאנק לא היה מומצא עד שנות ה-70, לא היה לוקח הרבה זמן עד שמישהו היה ממציא אותו. וכיוון שמהרגע שהמחשב נהיה זמין לכל מוזיקאי, לא לקח הרבה זמן עד שמוזיקאים מיפו פחות או יותר את כל הספקטרום של מה יכול להיחשב כ"מוזיקה" – סביר להניח שעד 2018 היינו נמצאים פחות או יותר באותו המקום מבחינת מה שניתן באמת "לחדש". כלומר, יש עוד אינסוף שירים מעולים לכתוב, אבל עד שלא תבוא מהפכה טכנולוגית כלשהי, אף אחד מהם לא ישמע כמו משהו "עתידני".
אגב, לא צריך להוציא דווקא את הביטלס – גם להוצאה של אירוע היסטורי עם השפעה תרבותית משמעותית (נניח, מלחמת ויאטנם) היה יוצר גל השפעה דומה.
בכל מקרה, הסרט מפספס, לפחות לפי הטריילר, את ההשפעות של עולם אלטרנטיבי כזה – היה פה פוטנציאל לבדיחה מצוינת אם קולדפליי, שמוזכרים בטריילר, היו מושמעים ומתבררים כלהקת אלקטרוניקה פרימיטיבית בסגנון קראפטוורק שזוכים להצלחה שקראפטוורק יכלו רק לחלום עליה. נראה שהסרט גם מתעלם מהעובדה שהשירים של הביטלס, בעיבודם המקורי, פשוט לא יכולים לזכות לאותה הצלחה היום – מהלך יותר נכון היה לתת לכל אחד מהשירים קאבר בסגנון מודרני (נניח, קנדריק למאר מבצע את יסטרדיי) – רק שהבקלאש של טהרניי ביטלס היה קובר את הסרט.
אני לא חושב שעל זה הסרט
לפי מה שהבנתי מ-imdb, הסרט הוא לא עולם שבו הביטלס מעולם לא היו קיימים, אלא שהגיבור של הסרט הוא היחידי שזוכר אותם.
הבעיה עם הג'יני
אני חשבתי שהם ישאירו את ויל סמית כמו שהוא (מינוס צבע העור) ופשוט כל ה-CGI הנוראי הזה בגוף ובפנים שלו ממש עושה את זה נורא. נכון שהג'יני המצויר היה בחור גדול (לא שרירי אגב) אבל מה היה להם דחוף לעשות את כל המניפולציות האלו? היו משאירים את וויל סמית כמו שהוא…
בדיוק מה שאני חשבתי
ה CGI נראה רעעעעעעעעעעעעעע. ממש ממש רע.
אם היו משאירים אותו כמו שהוא רק כחול זה היה יכול להראות סבבה, אבל וויל סמית' שממש נשמע כמו וויל סמית' וממש דומה לוויל סמית' נמצא שם קצת קרוב מדי ל uncanny vally לטעמי…
בדיוק מה שחשבתי על פרוזן
אנימציה טובה ברמה לא הגיוני. נפלט לי וואו קולני
ואתמול...
זה רק אני או שלילי ג'יימס עושה כאן פרצופים נטלי פורטמנים להחריד?
ומה יש לדני בויל עם הפטלים?
"אתמול" כבר נמצא בחמישיה שלי ל-2019
רק מלראות את הטריילר!
חוץ מזה שהגיע הbloody זמן שדני בויל יחזור לעשות קולנוע ספקולטיבי. הפעם האחרונה אם אני לא טועה היה sunshine מ-2007.
פרוזן 2 אכן נראה סופר מבטיח.
ומצטרף לאכזבה הכללית מהג'יני ובאופן כללי מאלדין. ומה זה הג'אפר המעפן הזה.
מקווה שאני לא ארגיז אף אחד
אבל ג'פאר החדש נראה כמו סמוטריץ' עם זקן קצת יותר עבה.
זה בסדר שדיסני רוצים לחדש, אבל למה ג'פאר כזה צעיר?
יסטרדיי (בלעכס), לא יכול לחכות
מאז שאני קטן יוצא לי לחלום בהקיץ "מה אם אני הייתי יוצר את [הכנס ספר / שיר / סרט / סדרה]", וכעת לראות סרט שלם על הפנטזיה הזו, ועוד לשירי ביטלס – פשוט וואו.
—
אין לי מה להוסיף על אווטאר סמית', חוץ מזה שגם הסרט עצמו (על סמך הפוטאג') נראה גנרי להחריד.
—
לא היו לי ציפיות או רצון לפרוזן 2… עד שיצא הטריילר. מה זה הדבר האפי הזה? יש פה וייב של סטאר וורס (קשה לדמיין איך שירים קומיים בכלל נכנסים לתוך העסק).
לשבור את הקרח 2
הפך להיות מסרט שאני אולי אטרח לראות בטלוויזיה אם הוא במקרה יופיע ולא יהיה לי משהו אחר לעשות לאחד הסרטים שאני הכי מצפה לראות בשנה הזאת וכל זה על סמך "טריילר" שלא מראה כלום. מאוד מרשים.
הטריילר של אלאדין נראה נוראי. ג'אפר נשמע כמו ילד כאפות. לא מאיים בשיט. הCGI גרוע ברמות. במיוחד של הג'יני אבל גם של שאר הסרט אבל הדבר שהכי הפריע לי שזה נראה כאילו וויל סמית' פשוט משחק את עצמו בסרט. לא מוסיף שום מקוריות לתפקיד.
לא שמעתי עד עכשיו כלום על יסטרדיי אבל אהבתי לקומדיות בריטיות ודני בויל תגרום לי ככל הנראה לראות את הסרט בקולנוע
Yesterday נראה טוב
כמה חבל שכמעט כל הסרט נמצא בטריילר, בחייאת למה שהם יעשו דבר כזה.
להקפיא את הים
לא היה פחות או יותר הדבר הראשון שאלזה עשתה בסרט הקודם?
למה אתם נטפלים לג'יני
שאר הסרט נראה גרוע גם כן. כל התלבושות נראות ממש מצועצעות כמו תחפושות של פורים, התפאורה מעאפנה, העולם נראה קטן להפליא… וכן גם הג'יני נראה זווענ
הטריילר של Yesterday
מוצלח ברמות.
הוא הפך סרט שלא ידעתי עליו כלום לאחד הסרטים שאני הכי מצפה להם ב-2019.
הראיתי לילדיי (5 ו3) את אלדין המצויר
1. השירים בעברית נהדרים! אני מעדיף אותם על המקוריים. עכשיו "הנסיך עלי" הוא שמיעה חובה באוטו לדרישת הילדים.
2. לבת החמש יש סיוטים מסצינת הלבה במערה, אבל ג'פאר הוא סבבה. לכו תבינו…
2. הילדים ביקשו לראות גרסות לא מצוירות, אז צפינו בהצגות ילדים ביוטיוב (שוב ושוב). כל שנה-שנתיים יוצאת הצגה כזו. בכולן שווה הערך לג'פאר נראה יותר טוב מבסרט של דיסני. לא מבין את זה.
המיקס באלאדין בעברית ממש מוזר
הוא מרגיש כאילו כמעט ואין קולות רקע, ויש רק את הקולות המרכזיים רוב הזמן. הילדה שלי אוהבת את הקלטת מאוד וכשאני רק שומע אותו ברקע זה נשמע.. ריק, איכשהו. שני סייגים: אולי המיקס גם באנגלית ככה, ואולי זה רק בקלטת שיש לנו בבית.
הג'יני הזה עוד מופיע לי בסיוטים
– כל דבר ב“אלאדין” נראה נורא וזה יהיה עוד רימייק לייב-אקשן גרוע ומיותר אבל גם הוא וגם “מלך האריות” יעשו הרים של כסף אז דיסני ימשיכו וכולנו נפסיד.
– למה שתגידי משהו נורא כמו “השנה של רבל ווילסון”?
– אף דיון על “יסטרדיי” באינטרנט לא מדבר על ההשלכה הכי חמורה של עולם ללא ביטלס: לא היינו מקבלים את הפרק הנהדר Meet the Beat-Alls של "בנות הפאוורפאף". וזה עולם שלא הייתי רוצה לחיות בו.
אנשים לא זוכרים את הפרק הגאוני הזה
אני לא יודעת מה הרקע של יוצרי הפאוואר פאף גירלס, אבל בעונה שקדמה לזו עם הפרק האפי הספציפי הזה, היה פרק אחר שבו ליצן כחול משוגע הפך את העולם לשחור לבן, כך שברור שהאובססיה לביטלס היתה שם כל הזמן.
יש דבר אחד שאם ייתרחש ב"אלאדין", יהפוך אותו לסרט הטוב אי פעם.
וויל סמית': אני ג'יני וכו', מה המשאלות שלך?
אלאדין: דבר ראשון…
[פאוזה דרמטית]
אני רוצה את התמאאאאאאאששש!!!
נעלי פקקים
דלי חוחובה
ארגז קאבוק (אינעל אבוק!)
ולפרג'ון – את אורטל תעלתש!
נרגילה סורית חדשה
מנוי בית"ר לחמישה
צלוחית של חריימה
אדממה
אולר רקום עם הקדשה,
לאחים שלי בשפיים – וודקה בבריכת גלים
לאחים שלי ביציע – אבוקות ונפצים!
אולטרה סגול באופניים
בטריה לא נגמרת
תושב בקבוק שצף על מים
צ'ארלי וחצי – לא הסרט!
בוא תקן את מרציאנו, הוא משובש מאז אילת,
ייתן משאלה אחרונה, תודה יא ג'יני, סלאמת!
אין שום אינדיקציה האם אלזה תקבל חברה לבקשת הקהל
אבל למקרה שמישהו תוהה מה הדבר המוזר שלא הצלחתם לזהות בטריילר, אלזה עם בגד גוף ומן חצאית מעל, או במילים אחרות, היא לובשת מכנסיים. גם אחות שלה אנה לבושה במכנסיים, גם היא קיבלה איזה מעיל שמלתי מעל, בכל זאת, צריך למכור תחפושות ומרצ'נדייז, אבל מכנסיים! וואו!
טייטס, כיאה לגיבורת על.
הבחור בטריילר של ייסטרדיי די עצבן אותי
יש לך הזדמנות ליצור עולם שבו הדיסקוגרפיה של הביטלס נעצרת לפני לט איט בי, ואתה בכל זאת מחליט לחשוף בפני האנושות את הנפל המיותר הזה. למה?!
הבחירה ב-Yesterday כשם הסרט וכשיר שמניע את העלילה מעניינת.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yesterday_(Beatles_song)
פול מקארטני כתב והלחין את השיר לבדו, וביצע אותו ללא שאר הלהקה. הוא סיפר שהמנגינה שלו הופיעה לו בחלום לילה אחד. במשך כמה זמן הוא חשש שהוא גנב אותה משיר אחר בלי להתכוון, ניסה לברר אם השיר המקורי אכן קיים והשתכנע שהיא שלו כשאף אחד לא זיהה אותה. השיר הזה היה תקוע ללא מילים (היה איזה קשקוש על ביצים מקושקשות) במשך כל כך הרבה זמן שהוא נהיה סוג של בדיחה פנימית… ואז יום אחד מקארטני הופיע עם הכותרת והמילים.
טריילרים
"אלאדין" ממש מבאס אותי. בעיקרון אני לא סובל את מחלבת הכספים של דיסני (במיוחד את "היפה והחיה"), אבל גאי ריצ'י כבמאי דווקא היה נשמע לי סופר מגניב. אבל הטריילר נראה די מחורבן.
"לשבור את הקרח" אכן נראה מצוין, ולאו דווקא כסרט ילדים.
"יסטרדיי" באמת נראה ממש מגניב, גם מוזיקה טובה וגם ניצוץ של סיפור נחמד (אהמ אהמ Bohemian Rhapsody)
ולגבי הטריילר של "נוכלות עם סגנון". אולי אני מפספס משהו, אבל זה לא סופר סקסיסטי? אין מצב שזה היה עובר היום אם המגדרים היו מתהפכים.
מה אמור להיות סופר סקסיסטי ב"נוכלות"?
(ל"ת)
אתה באמת רואה את הטריילר הזה הפוך?
תסתכל שוב ותגיד לי
לא, אני לא במבחן, אני בדיון - אתה טוען משהו, ואני אשמח שתבהיר על מה אתה מדבר
ואז אוכל לחשוב עליו ולהסכים/לא להסכים.
לא התכוונתי להכעיס
לטעמי הוא מציג גברים כפאתטיים ומביכים שברגע שהם רואים מישהי בוכה הם מאבדים את הראש.
המשפט בסוף הטריילר אומר "This spring They're giving dirty rotten men a run for their money".
אני ברצינות לא חושב שזה היה עובר היום אם במקום גברים היה כתוב נשים. אישית אין לי כל כך בעיה עם זה, אבל אם מנסים לייצר סטנדרטים של הימנעות מסקסיזם אז הם צריכים לחול גם כלפי גברים ולא רק כלפי נשים.
המשפט, ספציפית, הוא לא עלבון לגברים - אלא קריצה לסרט המקורי שנקרא "Dirty Rotten Scoundrels"
וספציפית לא מתייחס לכל הגברים, אלא לגברים שהם חארות.
אני לא ראיתי גברים כפאתטיים ומביכים, אבל אולי אני מפספס משהו, ואם הסרט נצמד למה שקרה במקור שלו, אז בכלל אין מה לחשוד שהסרט יעסוק בלהפוך את המטרות שלו לאפסים. בקיצור, הייתי מחכה לסרט לפני האשמות בסקסיזם, אבל בהחלט שווה לשים לב מה קורה שם.