(למי שלא בטוח מה קורה פה או רוצה להתעדכן בטבלת הבתים: כתבת ההסבר על הסינמונדיאל)
אחרי התיקו הקודם שלהם, הצמד מילר ולורד באו די בטוחים למשחק נגד דני וילנב, והופתעו מהעוצמה שהונחתה עליהם, וגם מעכבישי הענק שהיו לפתע בכל מקום. כל בדיחות המטא בעולם לא הצליחו לעזור להם בסופו של יום כנגד הקרטל המקסיקני, והם סיימו 2:0 (או 74-26) בסופו של דבר נגד וילנב, לאחר שהשיגו רק 1:1 בקרב הקודם. שמועות אומרות שהצמד מתחיל להתחרט שלא הגיע לבקר בישראל לפני הסינמונדיאל, אולי אז היה הולך להם יותר טוב.
בינתיים, הקרב של דני בויל וווס אנדרסון התעכב בגלל ששני הבמאים רבו על איזה פסקול לנגן. כל אחד הביא איתו את המיקסטייפ שלו, ולמשך 89 דקות כל אחד לא היה מוכן לוותר בנוגע לאיזה מוזיקה תושמע בזמן המשחק, בזמן שהשחקנים מחכים לרגע שיוכלו להתחיל. לבסוף, הם הטילו מטבע ואז ג'יימס גאן בא ובחר את המוזיקה, לשמחת כולם. לבסוף, בקרב הפנדלים, אנדרסון ניצח את בויל 2:1 או 63-37.
הקרב האחרון של היום, לעומת זאת, היה צמוד הרבה יותר. פיטר ג'קסון ומרטין מקדונה נתנו שניהם פייט, ולרגע היה נדמה שהאקדחים, הרובים ובקבוקי התבערה ינצחו את הדינוזאורים, הגורילות ויצורי הפנטזיה – אבל בסופו של דבר, ג'קסון סגר את הפער והמשחק נסגר בתיקו מוחלט, ברמת הקול הבודד. 4:4 מרשים או 50-50. לגבי מקדונה, זה המשחק השני שלו בסינמונדיאל, וגם התיקו השני.
לאחד מהבמאים יש את טרילוגית הפארודיה המהוללת, לשני את טרילוגית סרטי השודים. אדגר רייט ,ידוע בעיקר בזכות שיתוף הפעולה שלו עם סיימון פג והיצירתיות הויזואלית שלו שבולטת בסרטים שלו: "מת על המתים", "שוטרים לוהטים" ו"סוף העולם","סקוט פילגרים נגד העולם", "בייבי דרייבר", ו"בעבור חופן אצבעות". סטיבן סודרברג, ידוע בעיקר בזכות שיתופי הפעולה שלו עם ג'ורג' קלוני ומאט דיימון והיצירתיות הויזואלית שלו, אבל בקטע אחר. הוא ביים הרבה סרטים, אז הנה רק חלק: "סולאריס", טרילוגיית סרטי "אושן", "לוגאן לאקי", "טראפיק", "רומן לא חוקי", "הקשר האנגלי", "ארין ברוקוביץ'", "סקס, שקרים ווידאוטייפ", "מג'יק מייק", "המודיע!" ו"התפשטות".
בית ו' - משחק 3
מס' מצביעים: 264 Loading ...
|
המפגש הנוכחי מפגיש שני במאים שאוהבים לכוון לכמה שיותר גדול ועמוק. הסרטים שלהם עוסקים בנושאים גדולים וחשובים ומשאירים אותך מהורהרים, וגם: שניהם עבדו עם חאוויר ברדם, לתוצאות שונות (האחד הביא אותו למועמדות לאוסקר, השני למועמדות לפרס הראזי). אלחנדרו גונזלס איניאריטו עשה את "אהבה נושכת", "21 גרם", "בבל", "ביותיפול", "האיש שנולד מחדש" ו"בירדמן". דארן ארונופסקי עשה את "פיי", "רקוויאם לחלום", "המעיין", "המתאבק", "ברבור שחור", "המבול" ו"אמא!".
בית ו' - משחק 4
מס' מצביעים: 242 Loading ...
|
שני המנצחים של הסבב הקודם עכשיו הולכים בראש בראש. מצד אחד האחים כהן ( "ביג לבובסקי","פארגו", "ארץ קשוחה" , "לקרוא ולשרוף", "יחי הקיסר!", "ברטון פינק", "צומת מילר", "בייבי אריזונה", "אחי, איפה אתה?", "האיש שלא היה שם", "אומץ אמיתי" ו"בתוך לואין דייויס" ועוד). מצד שני, עם קצת פחות סרטים ברזומה שלו – בראד בירד, שביים את "ענק הברזל", "משפחת סופר-על" ו"רטטוי", "משימה בלתי-אפשרית: קוד הצללים", "בחזרה למחר", ו"משפחת סופר-על 2".
כואב לי על בירד
אולי פוסט "רטטוי" היה לו סיכוי כלשהו מול האחים כהן, אבל "בחזרה למחר" (העבש) ו-'משימה 4' (הבסדר-כזה) הם כתם מהסוג שלא יורד בכביסה. מקווה שעד הסינמונדיאל הוא ישפר את המאזן שלו עם פרויקט מוצלח נוסף (ובתקווה מקורי, אך אופתע אם לסרט הבא שלו לא יהיה '3' בכותרת).
סופר על 2
מוריד קצת את הטעם של הסרטים שהזכרת.