ברצינות? וואו.
זה הטריילר לרימייק האמריקאי של האנימה "Ghost in the Shell" (התרגום המקובל לעברית הוא "הרוח במעטפת", אבל הוא מעולם לא היה רשמי ולכן יכול להיות ששם הסרט יהיה שונה), והאמת, הוא נראה הרבה יותר טוב מכפי שציפיתי. תכלס, הוא נראה מדהים. גם בין כל הסרטים העתידניים היפים והצבעוניים האלה, הוא מתבלט.
בעניין הרימייק: זה ממש רימייק, מתברר. הנחתי שפשוט ייקחו את השם והרעיון הכללי של "הרוח במעטפת" ויעשו משהו חדש ולא קשור, אבל זה, מתברר, אשכרה רימייק של הסרט המקורי, כולל שוטים שמשוחזרים אחד-לאחד (באופן מרהיב). למרות זאת, אני מניח שהעלילה של הסרט תהיה שונה מאוד מהסרט המקורי, שנגמר באמצע, וכלל הרבה מאוד סצינות סטטיות ומשעממות שאין להן שום סיכוי להיכנס לסרט הוליוודי.
בעניין מטריקס: אם חשבתם להתלונן על כך שחלקים מהטריילר הזה נראים גנובים מ"מטריקס", אז רק קחו בחשבון ש"מטריקס" גנב את הקטעים האלה ישירות מ"הרוח במעטפת" המקורי, כך שהסרט החדש רק מחזיר אותן הביתה.
בעניין סקרלט ג'והנסן: מה העניין שלה בלגלם דמויות לא-אבל-כמעט-אנושיות? היא כבר היתה אישה שהפכה לעל-אישה ב"לוסי", חייזרית(?) ב"מתחת לעור" ומערכת הפעלה ב"היא". לא שאני מתלונן.
ובעניין השיר: אתם יודעים שעדיין אפשר לעשות טריילרים בלי גירסאות קאבר איטיות ודרמטיות לשירי פופ מוכרים, נכון? בחיי, נשבע שעדיין אפשר לעשות את זה. זה חוקי לגמרי. תנסו פעם. אוף.
אז להתחיל לפתח ציפיות מהסרט? לא כל כך מהר. צריך להזכיר דבר חשוב: במאי הסרט הוא רופרט סנדרס. הסרט הקודם (והיחיד) שלו היה "שלגיה והצייד". גם זה היה סרט מאוד מאוד יפה. הוא גם היה קישקוש מוחלט, כמעט בלי שום קשר בין כל סצינה לזאת שאחריה, ורמזים קלים בלבד לעלילה קוהרנטית. אם זאת היתה הדגמה נכונה של היכולות של סנדרס, אז יש לנו עוד זאק סניידר אחד, כאילו שאחד לא היה מספיק: מישהו שיודע לעשות תמונות ממש יפות, אבל לא לחבר בינהן. יכול להיות שתמונות יפות+סקרלט ג'והנסן זאת סיבה מספיקה לראות סרט. אבל היה יכול להיות נחמד אם הסרט גם יהיה טוב.
עברנו את In a World,
עברנו קטעי Epic Music אקראיים, עברנו את הבומים א-לה Inception.
נעבור גם את זה.
?
מתי עברנו את עידן הבואאאאאאאאאאאאאם?
ובכן, מתי בפעם האחרונה ראית טריילר שמשתמש באפקט הזה?
(ל"ת)
זה אכן נראה יפה עד כאב ומיותר באותה מידה
שחזור מדויק בלייב-אקשן של סצנות מצוירות הוא אולי אפשרי, אבל הוא עדיין מעלה את שאלת ה-"בשביל מה" הבלתי-נמנעת.
אה, זה קל.
בגלל שהקהל של סרטי לייב אקשן הוליוודים גדול בכמה סדרי גודל מהקהל של האנימה, וכבר יש סטוריבורד ואנימטיק *ממש* מדוייק להפקה.
האמת, יש סיבה
כמו שרד ציין, הסרט המקורי נגמר באמצע והיה מאוד איטי לעיתים.
הסרט הזה כפי הנראה הוא הסיפור המלא וכנראה יהיה פחות איטי. אם התסריט טוב והבמאי לא יפשל יכול להיות סרט אדיר.
אגב, מתי הוא יוצא בארץ? בארה"ב הוא יוצא בסוף מרץ, האם גם כאן?
מה זאת אומרת נגמר באמצע?
אני ראיתי את הסרט המקורי כמה פעמים, וממשיך לחזור אליו מדי פעם. כולל חינוך של חברים שלא מכירים.
אני לא חושב שהוא נגמר באמצע. הסוף פשוט פתוח.
לקח לי כמה צפיות בסרט כדי להבין מה קורה בסרט, כי הלוגיקה הפנימית של סרטים יפנים לא הולכת לפי הלוגיקה הפנימית של סרטים הוליוודיים. גם בצפייה האחרונה לפני כמה שבועות הסתדרו לי כמה מחלקי הפאזל של הסרט.
מסכים.
**גילוי נאות- לא ראיתי את הסרט המקורי זה כמה שנים, אז ישנה אפשרות מסויימת שאני מדבר שטויות**
אם מסתכלים על הסרט בתור משהו יותר אומנותי אז הוא יצירה די שלמה לטעמי.
השאלות שהוא מעלה נשארו מחודדות בסופו וההרגשה ההוא כה בלתי נסבלות של הרהור פילוסופי בנוגע למושג העצמי נשארה איתי יום או יומיים.
אם מחפשים את הסיפור העלילתי הנוגע לדמויות המסויימות הללו אז כן, באמצע לגמרי. אבל ממה זכור לי היופי הגדול של הסרט המקורי היה שהוא הצליח לרקוד על קו התפר שבין מחשבתי ואניגמטי לאקשן מונפש.
הסוף כאילו גונב את הסרט למחוז הראשון באיזשהו אופן.
אם עד עכשיו אכלת את הנטיות הפילוספיות שלו לצורך התקדמות הסיפור (והסיכוי לראות איברים מונפשים- כבר הזכרתי שהצפייה הראשונה שלי בסרט הייתה כנער??) מתוך צפייה להתרה עלילתית, פתאום מגיע סוף הסרט חוטף לך את זה מהיד. אחר כך כל מה שנשאר זה התהייה בנוגע למה באמת ראית. אולי גם שאלות כלשהן בנוגע להמשך הסיפור, אבל לחלוטין במקום שני לשאלות שהסרט מתעסק בהן.
יש פה יותר מדי שוטים שדומים להחריד לענן האטלס
(ל"ת)
פשוט עוד שגנב מגוסט המקורי.
כשרואים מספיק אנימה וסרטי אקשן מה90', מבינים שהאחיות ושאובסקי (ויתרתי מראש על לאיית את זה) תרמו מעט מאוד דברים מקוריים למטריקס ולענן אטלס, בכל התחומים.
האם זה אומר שצריך להוציא עוד סרט שנראה אותו דבר? לא יודע.
פשוט תאמר "מלול" במקום וואשובסקי, ותחסוך את בעיות האיות.
(ל"ת)
אני ממש מנסה, אבל אני פשוט לא מסוגלת לקחת אותה ברצינות מאז לוסי.
כל הזמן יש לי פלאשבקים לסצנות ממש מגוכחות (שזה בערך כל סצנה).
king of my castle
איך לא השתמשו בשיר king of my castle בשביל הטריילר
https://www.youtube.com/watch?v=OwdlqquJDK4
זכרתי שהשיר הזה יותר טוב
ואני בוודאות זוכר שלא היה בו עירום (אבל אני מניח שזה חידוש או גרסה אחרת, ושבMTV הוא הופיע מצונזר)
אוקי, זה כבר טרנד.
שימוש בשירים מאוד מפורסמים בטריילרים.
אז כן, זה נעשה בעבר (נראה לי שמי שבאמת התחיל עם זה היה הרשת החברתית עם קריפ בגירסת הא-קפלה).
אבל (כמעט) *בכל טריילר*?! זה טיפה מוגזם.
ומה שחסר בטריילר הזה זה..
את ביל מארי הרובוטי מהעתיד.
עד שמישהו יעשה את סרטון ההשוואה הבלתי-נמנע,
הסצינה המפורסמת מהסרט המקורי:
https://www.youtube.com/watch?v=GgmNkoOOBCk
ועכשיו גם סרטון ההשוואה הבלתי-נמנע
של כל הטריילר
https://www.youtube.com/watch?v=0oQsVUkVay4
האם הם הראו עכשיו שתי נשים מתנשקות בטריילר בינלאומי?!
מגניב!
בין אם הסרט יהיה טוב או לא זה כבר משהו מגניב ו-progressive ומאוד אמיץ מצד המפיצים לעשות.
בתקופת פוסט טראמפ וממשלה שנשלטת על ידי רפובליקנים אנחנו זקוקים להראות קדמה במדיה עכשיו יותר מתמיד.
לא הבנתי את ההתלהבות...
נשים מתנשקות זה לא משהו שיש בטריילרים של בערך כל סרט מסיבות אי פעם? וגם כמה אחרים, כנראה. כלומר, לא הבנתי מה מצאת פה שהוא כה פורץ דרך..
הכוונה היא לבלוקבסטארים - סרטי אקשן גדולים.
סרטי מסיבות הם סרטים שפונים בדרך כלל לקהל מאוד ספציפי, בניגוד לסרטי פעולה שהם יותר לקהל הרחב.
לא נראה לי
שלדונלד טראמפ מכל האנשים תהיה בעיה עם שתי נשים מתנשקות.
למפלגה שלו יש
(ל"ת)
אתה כל כך צפוי לפעמים
(ל"ת)
אני אקח את זה כמחמאה.
(ל"ת)
זו גם מחמאה
(ל"ת)
הם, אגב, לא
הם *רמזו* ששתי נשים מתנשקות ויש הבדל עצום בין השתיים ("לא, מה פתאום! זה קאט ומי שמתנשק זה בכלל שני אנשים שונים!")
... ובנוסף
נשיקה לסבית שמצולמת בצורה כמעט פורנוגרפית זה לא מגניב. זה החפצה והכנסת מיניות לדמות שהיא (למיטב זכרוני המעומעם מהסרט) לא מינית (לא שזה מפריע ליפנים לצייר אותה ערומה,אבל זה נושא אחר) ונועדה לגרום לנערים בני 13 חרמנים לראות את הסרט כי "ראית?? סקרלט ג'והנסון מתמזמזת עם בחורה!!".
אם זאת קידמה, קחו אותי אחורה.
שתי רובוטיות.
(ל"ת)
אכן נקרא בעברית באופן רשמי "הרוח במעטפת"
ויוצא ב-30.3.17.
אופטימיות זהירה
אישית אני מחבב יותר את הסרט השני "Innocence", והייתי מעדיף לראות המשך לשניים המקוריים. אך מסתמן כי הרימייק יחלוק כבוד בהיבט הויזואלי (הפן האסתטי ב-GitS הוא חלק ניכר מהחוויה), וזה מנחם אותי. לצערי העיבודים ההוליוודיים עד כה לסרטי וסדרות אנימה הותירו רושם שלילי; את "ספיד רייסר" למדתי לחבב עם השנים, אך "Kite", ובעיקר "דרגון בול אבולושן", הותירו צלקות. מקווה שהפעם נזכה לחוויה טראומתית פחות.
ויש גם קליפ
https://youtu.be/F5amv-vqUFo
אני מנחש שזו הפתיחה של הסרט, וגם כאן נראית העתקה כמעט אחד לאחד של המקור (ושל הסדרה "ווסטוורלד"), כולל הפסקול;
https://youtu.be/gBqGC9sVBXY
האמת שלמרות זה זה נראה פשוט יפהפה. לעזאזל, אני ממש לא רוצה לפתח ציפיות ולהתאכזב אבל אני לא מצליח.
ולא-באותו-עניין
הייאו מיאזאקי הודיע (לתדהמה המוחלטת של כולנו. באמת. תהיו מופתעים) שהוא חוזר מפרישה לעשות סרט נוסף.
2016 בתגובה : אני יודעת להיות גם נחמדה כשאני רוצה.
Meh
מצטער, אני מחבב את מיאזאקי, אבל הסגנון שלו מיושן כבר לטעמי. יש כיום יוצרים ביפן פי כמה יותר מעניינים ממנו.
מיושן זה טוב.
חוץ מזה, זה לא משחק סכום אפס. טוב שיש במאים חדשים, טוב שיש במאים ישנים.
התכוונת פרוגרסיביים יותר.
(ל"ת)
אכן
(ל"ת)
לא מאמין שזה יקרה
למיאזאקי מזג רוח הפכפך, בעיקר בשנים האחרונות, ונכון לעכשיו ה"ההכרזה" מרגישה לי כמו גחמה שתחלוף בכל רגע. אני מאמין שהוא רוצה בכל מעודו ליצור את הסרט, אך בהתחשב בגילו ובגורמים נוספים בסטודיו, אני בספק אם זה ייצא לפועל (ואם כן, אחד האנימטורים האחרים בסטודיו עשוי לקחת את המושכות).
הוא לא הודיע שהוא חוזר מפרישה
הוא הודיע שהוא הכין הצעה לסרט חדש. זה עוד לא אומר שהסרט יקרה, ולמען האמת – מהספיישל הטלוויזיוני שבו הוא אמר את זה האיש נראה לא טוב (זקן, חולה, עייף ומתעקש להסתובב עם סיגריה בפה) – לא נעים לי להגיד, אבל הסיכוי שהוא ישרוד כדי לעבוד על הסרט הזה נראה קלוש.
הליהוק של ג'והנסון לא מתאים - ולא בגלל שהיא לא אסיאתית
אני מצטט קומנט ביוטיוב שטען כי "המייג'ור במקור נראית כמו אחת שיכולה להעיף לך את הראש בבעיטה אחת".
זה נכון. בסרט המקורי היא על גבול האנדורגנית.
ג'והנסון מאוד מאוד נשית, ונראית כמו אחת שיכולה להעיף לך את הראש ב… נו טוב.
מספיק הקישור הקצר שרד פיש נתן
לסרט המקורי כדי להבהיר שלא אנדרוגנית ולא נעליים.
חמשת סרטי מארוול בהם השתתפה די מראים את ההפך
(ל"ת)
נראה מעניין
שמעתי הרבה על הסרט המקורי אבל לא יצא לי לראות אותו.
אני דווקא אהבתי את השיר. מסכים שיש כבר מגיפה של שימוש בשירי פופ מוכרים ואיטיים, אבל כאן זה עבד טוב לדעתי.
ואם כבר השוואות, אני חשבתי על " rel="nofollow">זה.
ועוד בנושא טריילרים, משהו שונה לגמרי - טיזר ישראלי (לפני כל מדינה אחרת, כמדומני) ל-"נורמן", סרטו החדש של יוסף סידר
בנימה אופטימית: מכל מה שקראתי, הסרט עצמו טוב, גם אם לא כל-כך משתקף בטיזר הזה.
http://e.walla.co.il/item/3013308
מה לעזאזל.
הטיזרים של "הערת שוליים" היו נפלאים. הסצינה הזאת? לא יודע למה שמישהו יקרא לזה "טיזר". זה יגרום למישהו לרצות לראות את הסרט?
הטיזר עובד
הוכיחו לנו שהשתמשו בשחקנים אמריקאים אותנטיים.
בבקשה אל תקחו סרט עמוק ותרדדו אותו
סרט כזה שמעלה שאלות עמוקות כמו מהיא ההגדרה של אדם או נפש זה לא סרט שהייתי רוצה לראות מרודד לכדי מכות מגניבות ,אפקטים מרהיבים ושרידי עלילה שרק נועדו לחבר בין המכות והאפקטים הבאים.
על פניו לפי הטריילר, לי זה נראה כמו עלילה מבולגנת ושטוחה שלא קשורה לסרט המקורי ועובדת ע"פ נוסחא הוליוודית ואני רק מקווה שאני טועה.
הטריילר ממש מפתיע
בעיקר כי הציפיות שלי היו ברצפה
אבל הוא אשכרה נראה טוב
נתן אפילו וייבים של בלייד ראנר
אינשאללה שיהיה טוב
אני מוכרח להגיד שמרץ הקרוב נראה ממש מעניין
אולי כפיצוי לקיץ האחרון – יש לנו את הסרט הנ"ל, "קינג קונג" חדש, "המגדל האפל", "לוגאן", "טריינספוטינג 2", "היפה והחיה", ואפילו "המלך ארתור" ו"פאוור ריינג'רס" סוג של מעניינים אותי.
בחיי שאני לא מבין למה צריך להתרגש מאיזשהו סרט הרשימה הזו
(אוקי, "טריינספוטינג 2", למרות שהוא נשמע רעיון רע על הנייר, הציג טריילר מסקרן. אני עדיין סקפטי לגבי איך הוא יחזיק בתור סרט)
מסכים אתך למעט המלך ארתור
זה גאי ריצ'י נכון? אם כן, אז זה יכול להיות מוצלח כמו "סנאצ'", "לוק, סטוק" או "שם קוד מ.ל.א.ך" או בינוני כמו שרלוק הולמס.
כמו כן, מה זה "המגדל האפל"?
עיבוד לסדרת ספרים מצליחה מאוד של סטפן קינג
שהתסריט שלו, למרבה הצער, נכתב על ידי עקיבא גולדסמן.
מסכים אתך למעט שרלוק הולמס
סרט כיפי לגמרי
מסכים חלקית
הכי מעניין זה כנראה "לוגאן", שהטריילר שלו באמת הצליח להלהיב אותי ואחרי "אפוקליפס" אנחנו ממש צריכים סרט אקס-מן טוב. בבקשה תהיה טוב, "לוגאן".
ל"קונג" אני מצפה בעיקר בגלל הקאסט המעניין. ספציפית ברי לארסון.
אני קצת חושש מ"המלך האתור" כי למרות שאני אוהב את גאי ריצ'י, זה נראה כאילו הוא פשוט לוקח את המלך ארתור ונותן לו אותו טיפול שהוא נתן לשרלוק הולמס, שהם לדעתי מהסרטים הפחות טובים שלו. אבל אולי זה יפתיע…
ל"טריינספוטינג 2" לא מצפה במיוחד, לא מחשיב את הראשון כקלאסיקה או משהו. ולא מבין איך "היפה והחיה" ו"פאוור ריינג'רס" יכולים לעורר אפילו שביב של עניין. הראשון הוא עוד רימייק לייב-אקשן מיותר. הדבר היחיד שהצדיק צפייה ב"ספר הג'ונגל" החדש היו האפקטים היפים, וכאן אין אפילו את זה. הספל הקטן הזה מהטריילר עוד יבוא לי בסיוטים. לגבי "פאוור ריינג'רס", זה נראה כמו מיש-מאש של הרבה דברים שראינו כבר. למעשה, אני מוכן להתערב איתך כבר עכשיו שהמערכה השלישית תכלול קרן אור חייזרית שיוצאת אל השמיים וצריך לעצור אותה איך שהוא. הייתי מעדיף כבר לראות את "Lightning in a bottle".
חודש מרץ בהחלט עניין אותי מאוד עד הרגע שבו דחו את "בייבי דרייבר" לאוגוסט. עכשיו הוא מעניין הרבה פחות.
אני יכול לשאול שאלה?
זה באמת משנה שברי לארסון תהיה בקונג?
כלומר, היא באמת עשתה עבודה טובה בסרטים שראיתי אותה משחקת, אבל הסרט עצמו לא נראה מבטיח, ואם יש משהו שלמדנו מכריסטוף וואלץ, זה ששחקן נהדר פורח רק בסרטים נהדרים.
חוץ מזה מסכים עם הכל
"המגדל האפל" כבר לא במרץ
הוא זז לסוף יולי.
המלצה
ההזמנה
זוג נוסע ברכב, בשקט, בהרהור מסויים.
לאחר פניה חדה, הרכב נכנס בזאב קטן ופוצע אותו בצורה אנושה. באקט של רחמים, כך נדמה, האיש הורג את החיה הפצועה, המדממת למוות וממשיך בנסיעה השקטה.
הזוג, וויל וקירה, מוזמנים לארוחת ערב אצל חברים ותיקים.
אל הארוחה מוזמנים קבוצה רחבה של אנשים, חברים מן העבר, שלא ראו אחד את השני כבר תקופה ארוכה. (ויש לציין שניסו קצת בכוח לתת מקום כמעט לכל אחד באוכלוסייה)
הזוג המזמין, דיוויד ואידן, טרחו רבות לקראת הערב. הם שלחו הזמנות, כאילו מינימום מדובר בחתונה, קנו בקבוקי יין יקרים ביותר ובישלו ארוחת ערב מלכותית.
אבל משום מה, מה שנראה כארוחת ערב רגילה, מרגיש כמו זירת אימה אפלה ומטרידה. לא בגלל העובדה שאידן ווויל חולקים עבר טרגי בדמות גירושין לאחר מות בנם בגיל צעיר, ולא בגלל הזאב שזה עתה סיים את חייו. שני הסיפורים האלה מרחפים באוויר, אבל לא באמת נותנים הסבר לתחושה מסמרת השיער שמורגשת בכל רגע ורגע. המתח, על כל סוגיו, חודר לורידים ממש מהשנייה הראשונה של הסרט, בצורה לא כ"כ ברורה.
וככל שעובר הזמן, העניין רק הולך ומחריף.
לוויל קשה. הוא לא התגבר על אובדן בנו והוא משתגע כשהוא פוגש בזוגתו לשעבר עם בעלה המוצלח, שלא מזמן חזרו מטיול ארוך במקסיקו ולרגע לא מפסיקים לחייך. קשה לו לחזור לבית בו הוא עצמו גר ובו איבד את בנו, קשה לו עם כל הפלשבקים שחודרים למוחו.
הוא מנסה להיות חברותי אבל לא באמת מצליח.
מאז שנכנסים לתוך הבית, הסרט מזכיר מאוד את 'קוהרנטיות' מלפני 3 שנים, סרט שגם הוא, כמעט כולו, מתרחש בתוך בית אחד וברובו יושבים חברים לארוחת ערב כשברור שמשהו נוראי הולך להתרחש.
אם זה לא מספיק, הזוג המארח, שמראה לכולם כמה הוא מאושר, שמח ושליו, לא מפסיק לדבר על כת מיוחדת שאליה הצטרפו לאחרונה, מזמין זוג חברים הזויים שאף אחד לא מכיר להצטרף לחגיגה ומתנהג בצורה מעצבנת ומטרידה.
אבל כל זה מפריע בעיקר לוויל, כשמצבו לא כ"כ טוב עוד בטרם נכנס לבית.
הוא מתחיל לחשוד שהמארחים לא הזמינו את כולם לארוחת ערב תמימה, אלא כוונתם הייתה הרבה יותר אפלה ונוראית ממה שנדמה.
ההזמנה הוא סרט מתח מבריק ומרענן שלוקח את הזמן בבניית מתח גבוה ואז מפוצץ לך הכל בפנים. אבל מצריך סבלנות.
נורא קל להזדהות עם המצב הנפשי של וויל, בדיוק כמו שקל נורא לחשוב שהוא פרנואיד מסכן ואומלל. הסרט נותן מספיק סימנים לכל כיוון ולרגע לא ברור מה באמת הולך לקרות. מה שכן בטוח זה שנעים, זה לא הולך להיות.
הנקודה היא שכולנו אנשים סובלים בסיטואציות מסוימות בחיינו, ורובנו מנסים להתגבר. אך האם צריך להתמכר לסבל, או להתמכר להתגברות? האם ישנה דרך מסוימת שאפשר לשלב את שניהם?
הסרט מצליח להיות מקורי בין כל סרטי המתח ובין סצנה מורטת עצבים אחת לאחרת, מצליח לגעת בנקודות מאוד מעניינות כמו טרגדיות, התמודדות, קנאה וסבל. והכל ביחד עובד נהדר.
אין כאן קאסט מפוצץ, זיהיתי בקושי שני פרצופים וגם הם לא שמות גדולים. למרות זאת המשחק כאן של כולם נהדר, בעיקר של הגיבור שמצליח ליצור דמות מורכבת שלרגע לא ברורה מניעיה, למרות ההזדהות הרבה שהוא מייצר.
אני לא בטוח שהבנתי את סופו של הסרט לגמרי, שהיה מפתיע, מוזר והזוי אך לא לגמרי מובן. עדיין, מדובר בסרט נהדר וכדאי מאוד לצפות בו. לדעתי, סרט המתח של השנה עד כה, יסלח לי קלוברפילד.
?
והסרט הוא?????
ההזמנה, אם הבנתי נכון
(ל"ת)
הבנת נכון
ההזמנה
טלוויזיה ופוליטיקה הם שני נושאים מאוד גבוליים, אני יודע
אבל הייתי חייב לחלוק את זה כאן:
הביצוע של קייט מקינון ל"הללויה" בפרק הראשון של SNL אחרי הבחירות הוא אחד הדברים הכי טובים שראיתי השנה. לא כי היא פסנתרנית וירטואוזית או ווקאליסטית יוצאת מן הכלל, אבל היכולת לרגש ולהיות שטותניק בו זמנית בלי שהאמוציה תפגע בשטותניקיות או להפך היא סוג של מומחיות אצל אנשי SNL (השיר של טיטוס בלבוש גיישה ב"Unbreakable Kimmy Schnmidt" העונה הצליח להיות שופך מצחוק ומרגש להפליא), והביצוע הזה של הללויה הוא סוג של שיא בעיני. באופן כללי, הטיפול שלהם בבחירות היה מופתי – מקינון גאונה קומית, והחיקוי של בולדווין לטראמפ הוא מהמדויקים שראיתי.
וזה מתחבר למשהו שאמרתי כאן לפני מספר חודשים – אני אמנם לא מתומכי תיאוריית ה"קולנוע של המאה ה-21 נופל לעומת תור הזהב של הטלוויזיה", בעיקר כי חלק ניכר מסדרות הבון טון של אותם מעריצי טלוויזיה עכשווית מאוד לא מעניין אותי ("מד מן" היא קטליזטור שנ"צ עצבני בשבילי, ומהפיילוט של "משחקי הכס" לא הצלחתי לשרוד יותר מ-20 דקות. ל"הסופרנוס" אתמכר אחרי הצבא), אבל דווקא השנה, במיוחד לאור היבול הקולנועי הדי-דל, יצא מצב שהמדיום הטלוויזיוני תפס את הצייטגייסט בצורה יותר חדה מכל מה שיצא בקולנוע. הטיפול של "סאות'פארק" ו"Unbreakable Kimmy Schmidt" בשיח ה-PC העכשווי, האינטרפרטציה של "סקנדל" וכאמור, SNL, למערכת הבחירות הנוכחית או הדקות המסיימות של העונה האחרונה של "כתום זה השחור החדש", שלא נראה לי שייצאו מהראש אי פעם – הטלוויזיה של 2016 השאירה עפר מר לקולנוע שלו. (וזה בלי לדבר בכלל על "Lemonade" של ביונסה, או, מהצד השני של המדיה, על "המילטון")
לא הבנתי מה הקשר לבחירות
אתה זוכר שלאונרד כהן פאקינג מת יומיים לפני, כן?
למען האמת, הוא מת כמה ימים לפני (ביום שני)
והמשפחה הסתירה את זה.
בנוגע לקשר לבחירות – את השיר לא שרה קייט מקינון כקייט מקינון אלא כהילארי קלינטון.
השיר הוא מעין פרידה משניהם, וממה שהיה יכול להיות לו הייתה נבחרת.
הללויה
ולו כי יש סיכוי שתהיה לי הזכות לחשוף מישהו לראשונה לביצוע המופלא של ג'ון קייל לשיר הזה, או לאלבום המפעים שלו, Fragments of a Rainy Season, ממנו זה לקוח.
(ותתעלמו מהקליפ המעצבן. איכות הסאונד כאן שווה את זה)
למי שייכים כרגע "דרימוורקס לייב אקשן"?
אם אני זוכר נכון, החוזה עם דיסני היה אמור לפוג השנה באוגוסט. אם זה קרה, האם זה אומר ש"העי"ג" הוא רטרואקטיבית לא סרט דיסני?
תודה.
אם אני מתרשם מהטריילר שכאן בעמוד, יש מצב שדריומוורקס לייב אקשן מופצים כרגע ע"י פאראמאונט.
אגב, בעבר מאוד אהבנו לשוחח כאן באתר בנושא "סאגת דרימוורקס".
מרוב באלאגן שנהיה שם, אולי איבדנו כבר עניין בנושא.
הם לא שייכים לאף אחד, אבל הם גם לא ממש קיימים.
אם הבנתי נכון, היום כל מה שנשאר מ"דרימוורקס" שהוא לא אולפן האנימציה הוא Brand Name – כלומר, לוגו, ולא הרבה יותר מזה – שמוצמד מדי פעם לסרטים, בעיקר כאלה שספילברג מפיק, ומופצים על ידי אולפנים שונים. רק השנה סרטים של "דרימוורקס" הופצו על ידי דיסני (BFG), יוניברסל (הבחורה על הרכבת) ופרמאונט (הרוח במעטפת), ו"שחקן מספר אחת" יופץ על ידי וורנר. דרימוורקס כאולפן עצמאי שמפיץ את הסרטים של עצמו כבר לא קיים.
העי"ג הוא מאז ומעולם סרט של דיסני,
מכיוון שהם הפיקו והפיצו אותו.
דרימוורקס נכון לכרגע היא חברת הפקה עצמאית שלא שייכת לאף אחד והסרטים שלה מופצים על ידי כל מיני אולפנים. "אור בין האוקיינוסים" הופץ על ידי דיסני, "הבחורה על הרכבת" הופץ על ידי יוניברסל, פאראמאונט יפיצו את "מסיבת השנה" ואת "הרוח במעטפת", ו-וורנר את "שחקן מספר אחת".
מדוע בישארל "העי"ג" לא הופץ כסרט דיסני?
השם דיסני לא הופיע במסע הפרסום והמפיצים בארץ לא היו "פורום פילם".
נראה כאילו במדינות אירופאיות מסוימות הוא לא הופץ על ידי דיסני,
ולכן כנראה הוא הגיע לארץ לא דרך "פורום פילם".
כל זה לא משנה את העובדה שדיסני שמו כסף על הפרוייקט עוד בהפקה, ולכן הוא סרט של דיסני.
כנראה שעניינים חוזיים לא נותנים למפיצי הסרט ברחבי העולם להשתמש במילה דיסני, אבל כולנו יודעים שמה שמשנה זה ארה"ב, ושם המילה "דיסני" בפוסטר היא בערך בגודל של הלוגו.
לאחר צפייה נוספת
החלטתי שכל הרעיון מיותר לחלוטין. ויזואלית זה נראה בסדר גמור (לא מרהיב בצורה יוצאת דופן, וכמו שנאמר, הדברים המגניבים ממש כבר היו בסרט המקורי, ובשנות התשעים זה היה הרבה יותר מגניב) וכשהדמויות מתחילות לדבר ברור שזה הולך להיות בלוקבאסטר הוליוודי. וללא במאי סופר מוכשר זה לא יתרומם מעבר ל"סרט אקשן דבילי וכיפי"
והפרוייקט הבא של מארק אוסבורן הוא: בון.
קומיקס הפנטזיה הנהדר של ג'ף סמית' יזכה לעיבוד קולנועי על ידי הבמאי של קונג פו פנדה והנסיך הקטן. עדיין לא ברור אם מדובר רק בסרט אחד, באיזה סגנון אנימציה או בעצם, יותר מידע חוץ מזה שמארק אוסבורן והסופר של ארטמיס פאול יכתבו את התסריט והסרט ייצא תחת האחים וורנר.
פאק יה.
מקור
אוסבורן במאי נהדר, אבל "הנסיך הקטן" הראה שהוא צריך תסריט טוב כדי להוציא סרט בהתאם
והתסריט של "הנסיך הקטן" היה בלגן אטומי. אפשר לקוות שהפעם ילך יותר טוב.
אואן קולפר הוא אחלה של סופר
קשה לי להאמין שהוא יצליח לחרבן את בון.
אואן קולפר זה לא הליצן שחירבן על הקבר של דאגלאס אדאמס?
אולי, אבל מסתבר שהכתבה הטעתה אותי
כי את התסריט לא כותב אואן קולפר אלא אדם קליין ולידו מוצמד בסוגריים ארטמיס פאול אבל מברירה מגלים שאדם קליין… הוא.. אה.. אין לי מושג. יש כמה וכמה אדם קליין בימד"ב אבל כולם לא עשו עדיין כלום ואף אחד מהם לא נראה שקשור לארטמיס פאול.
אז אין לי מושג מי זה אדם קליין, מה הקשר שלו לארטמיס פאול ומה לעזאזל בדיקת העובדות אצל ההוליווד ריפורטר, אבל שבת דופקת בדלת ואין לי גם זמן לברר. ובהערה זאת הציפייה מהתסריט נשארת סקפטית.
ובכן, כן.
אבל יאמר לזכותו שסדרת מדריך הטרמפיסט לגלקסיה דורשת כתיבה לא שגרתית ולהיות פסיכי – שני דברים שגם העדרם לא מונע ממך לכתוב דברים טובים (כמו שלושת הספרים הראשונים של ארטמיס פאול).
כתוב שם שמתוכננים שלושה סרטים
וזה לא מפתיע, כי כל הקומיק הוא arc אחד, והוא ארוך מדי מכדי להידחס באפקטיביות לסרט אחד.
מעניין רק עד כמה הם יירככו את התוכן שלו. דירוג PG-13 משמעו ויתור על הקהל העיקרי של סרטי אנימציה, אבל אני לא רואה איך יהיה אפשר לדחוף את החלקים המאוחרים ל-PG בלי לנוון אותם.
אילו חלקים בדיוק?
קראתי את בון ולא זכור לי חלקים שיגרמו לדירוג לעלות משמעותית.
Meh
הצחקת אותי. סרטי "הארי פוטר" המאוחרים יותר הצליחו לחזור לדירוג PG ושם היו דברים גרועים בהרבה.
אבל נו, אם מתעקשים אולי מארק אוסבורן ו"בון" יתחילו גל של סרטי אנימציה בוגרים ואפלים יותר? אני לא אתנגד.
ליתר דיוק
רק הארי פוטר והנסיך חצוי הדם חזר לדירוג PG. כשהקרבות הרציניים התחילו (ומפלס המוות התבגר), הדירוג חזר לPG-13 שמלווה את הסדרה מאז הסרט הרביעי.
אני מניח, אגב שתהליך דומה יקרה עם בון – יתחילו בPG ולקראת הסרט השלישי יעלה לPG-13, כשהקהל כבר די בעניינים.
האם אנחנו בטוחים שאלו יהיו סרטי אנימציה?
יש פה אפשרות די בקלות לעשות שילוב של אנימציה עם לייב אקשן.
מהכתבה:
"Mark Osborne, fresh off directing The Little Prince, has come aboard to tackle Warner Bros.’ animated adaptation of Bone, the Eisner-winning comic series from Jeff Smith."
בקלות אפשר לעשות שינויים, ואולי ברגע האחרון הם יחליטו אחרת – אבל כרגע נראה שזה הכיוון.
וטוב שכך. לבון יש סגנון ייחודי, ואני לא חושק בצפייה של בון מתעסק עם בני אדם אמיתיים.
טריילר חדש ל- :Kong: Skull Island
https://www.youtube.com/watch?v=h9y6oPka3us
עדיין נראה כמו אפוקליפסה עכשיו עם קינג קונג בתפקיד קולונל קורץ, אבל אהבתי יותר מהטריילר הקודם שהיה קודר מדי (אם אני זוכר נכון, הוא לא השאיר עלי ממש רושם).
ג'ו סי ריילי (בתפקיד דניס הופר) גרם לי לחייך בכל משפט שהוא אמר.
מדהים איך הטריילר החדש הצליח להרוס את הרושם מהטריילר הראשון שכמעט לגמרי.
אני חשבתי שהטריילר הקודם היה אחד החזקים שראיתי לאחרונה. לסרט הייתה אווירה סוריאליסטית של מה שנקרא אימה קוסמית, כמעט לאבקראפטית. הרבה מסתורין. הוא נתן לי תחושה של משהו מיוחד באמת.
הטריילר הזה הרס את זה בצורה מופתית. בטריילר הקודם קונג הוצג במעורפל, מין דמות אדם בגובה 50 מטר שרואים ברמזים. מפחיד ממש. פה הטריילר מראה כמעט מיד גורילה ענקית שמפוצצת מסוקים בבולט-טיים. וואו, איזו נפילה אדירה. כמה סטנדרטי הסרט הזה נראה פתאום. כמובן שהם גם היו חייבים להשתפן ולהכניס בדיחות שלא קשורות לכלום כי אנחנו סרט קיץ ואין לנו שום ביטחון בסיפור שלנו אז לפחות נצחק עליו שלא יחשבו שאנחנו לוקחים את זה ברצינות חלילה.
מהסרט שאני הכי מצפה לו בחודשים הקרובים זה נהיה מין משהו שהולכים אליו אם יש יום סרטים בעשר שקל או שזה מגיע חינם בוי או די.
אני אתן לאחראי הפרסום של הסרט להנות מהספק ואניח שהוא פשוט הפסיד בהתערבות או גילה שבמאי הסרט דופק את אישתו מהצד.
אני לא קונה את סקרלט ג'והנסון בתור מוטוקו לשנייה, היא פשוט נראת חמודה מדי. מוטוקו אשכרה נראת כמו מישהי שיכולה להחזיק אקדח.
כן,
אני פשוט לא יכול לדמיין את סקרלט ג'והנסן עם אקדח.
היא לא נראת כמו שוטרת, היא נראת כמו דוגמנית עם אקדח.
כמו כמעט כל הנשים עם אקדחים בקולנוע.
אגב, גם הגברים לא נראים כמו שוטרים. הם נראים כמו מרימי משקולות עם אקדח.
מילא זה, אבל מתברר שהיא גם עובדת בבית הלבן!
להוכחה:
א.
ב.
&w=480
סרט קצר: Sidekick
סרט גיבורי על קצר שמשתמש בז'אנר בשביל אלגוריה ל… טוב, לא אהרוס לכם, פשוט תראו. דובר הרבה על הסרט הזה בחודשים האחרונים. אתם תחליטו אם השבחים שקיבל היו מוצדקים.
https://youtu.be/sZ_GfsUJdFo
Right in the feels, man
Right in the feels!
תודה..
אני עובר תקופה לא קלה לאחרונה, והסרט עזר..
אז מעומק הלב, תודה רבה.
סופ"ש בקופות
השבוע שעבר היה לא שגרתי בגלל חג ההודיה. הסרטים החדשים יצאו כבר ביום רביעי, והירידה בהכנסות של הסרטים הקיימים הייתה יחסית מתונה.
את הטבלה מוביל 'מואנה', שהכניס 56 מיליון בסופ"ש ו-82 מיליון בסה"כ מאז שיצא ביום רביעי.
פתיחה חזקה מאוד, לא משחזרת את ההישג של 'לשבור את הקרח' (93 מיליון בחג ההודיה לפני 3 שנים), אבל עדיין הרבה מעל 'הדינוזאור הטוב' או 'פלונטר' (שיצאו גם הם בחג).
במקום השני 'חיות הפלא והיכן למצוא אותן' עם 45 מיליון, שאחרי שבוע וחצי מגיע כבר ל-156 מיליון, ולדעתי יעבור את " ד"ר סטריינג' " למרות פתיחה נמוכה יותר.
" ד"ר סטריינג' " שלישי עם 13 מיליון, עובר את רף המאתיים עם 205 מיליון.
'בעלי ברית' רק רביעי, אחרי פתיחה חלשה של 12 מיליון בסופ"ש ו-17 מיליון מאז יום רביעי. אחרי 'על חבל דק' בשנה שעברה משהו שוב לא עובד לזמקיס, ואפילו השמועות על רומן בין בראד פיט למריון קוטיאר לא הצליחו ליצור עניין אצל הצופים.
'המפגש' חמישי עם סכום מרשים של 11 מיליון – כמעט זהה לסכום שהכניס בסופ"ש הקודם.
שני סרטים נוספים שפתחו השבוע:
'Bad Santa 2' (או 'סנטה בשקל' כפי שהוא מופיע בגוגל) הוא המשך שלא ברור מי ביקש אותו לסרט מ2003. הוא הכניס רק 6 מיליון בסופ"ש ו-9 מאז יום רביעי, פחות מהסרט הראשון שפתח עם 12 מיליון בסופ"ש ו-16 בחמשת ימי החג.
'Rules Don't Apply' של וורן ביטי הוא כישלון מוחלט עם 1.5 מיליון בסופ"ש ו-2 סה"כ, כנראה הפתיחה הגרועה ביותר אי-פעם לסרט שיוצא בחג ההודיה בתפוצה רחבה.
סליחה, אבל אסור לנו לתת לטרנד הזה להיגמר
לפני שנקבל טריילר עם גרסה אפלה ודרמטית ל-All Star של סמאש מאות'.
לאו דווקא זה, אבל משהו בסגנון.
לא הכי קשור, אבל אם נפשך חשקה ב-all star של סמאש מאות'
אתה מוזמן לצפות באחד הערוצים הכי מבדחים ביו-טיוב שבו אדם מבצע עשרות שירים שונים עם המילים של all star. בטוח שתמצא שם שמנעד רחב של אפלה וגיל
https://www.youtube.com/channel/UCYmBRsXr995owHHryHYPzFQ
מעריב לנוער שלום,
הטריילר החדש לרימייק של "המומיה" נראה טוב למרות השתתפותם של טום קרוז וראסל קרואו. טוב ברמה שאני חושב שאני מחכה לו וארצה לראות אותו. האם חטפתי שבץ או שבאמת מדובר בטריילר טוב?
פרסום עצמי: בשבוע הבא יערך סימפוזיון המד"ב האקדמי השנתי הרביעי באוניברסיטת תל-אביב
ובו גם אני מרצה על Ghost in the Shell (הסרט המקורי מ-1995):
https://www.facebook.com/events/1100338880086767/