הרבה מהטריילרים האלה מה שכבר ידענו, רק עוד מזה: כלומר, סרטים שנראו מבטיחים בטריילרים קודמים ממשיכים להיראות מבטיחים באותה המידה. אני לא בטוח שיש כאן בשורות גדולות, אבל אלה טריילרים שכיף לראות.
טריינספוטינג 2
או יותר נכון, "T2 Trainspotting". אחד מהניסוחים התמוהים ביותר לשם של סרט המשך אי פעם. יש המשך, לטריינספוטינג, 20 שנה אחרי. הרעיון הוא מעין חילול הקודש, "טריינספוטינג" הוא אחד מהסרטים האלה שהיו לגמרי ולחלוטין הזמן שלהם, וכל המוסיף גורע. ברוב המקרים, כשמנסים לעשות המשך מאוחר-מאוד לקלאסיקה, זה נגמר במשהו שכל המשתתפים והצופים מעדיפים לשכוח. אפילו אם הבמאי והכוכבים המקוריים משתתפים, זה לא מבטיח הצלחה, ע"ע "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גלגולת הבדולח". במקרה הפחות גרוע, זאת סתם הצדעה למקור עם הרבה מחוות וזוכרים-איזה-כיף-היה-פעם ("מכסחות השדים").
אז המשך ל"טריינספוטינג"? לא צריך את זה. ובכל זאת, הטריילר מגניב. העדכון ל"Choose life" מוצלח. וברור שהסרט יהיה עמוס ומלא המצאות ויזואליות, כמו שדני בויל יודע. יש סיכוי? שווה להתקדם בזהירות.
וונדר וומן
החודש יצא הסרט "השכנים של ג'ונס", וכמעט שאף אחד לא שם לב. בארה"ב, לפחות. התוצאות שלו בקופות קרובות לכלום, ומבחינת ביקורות הוא לא היה טוב מספיק (או גרוע מספיק) כדי לעורר תשומת לב כלשהי. הנקודה המעניינת היחידה בסרט – והסיבה לכך שבארץ בכל זאת שמו לב אליו – היא גל גדות. גדות נמצאת בהוליווד לא מהיום, אבל בדרך כלל התפקידים שלה היו אישה סקסית עם אקדח ומבטא זר, תפקיד היא מבצעת מעולה. כאן היא בתפקיד ראשי שכולל לא רק דיבורים, אלא גם תזמון קומי. וגדות, צריך לומר, משחקת את המשחק של כוכבת הוליוודית באופן יוצא מהכלל. קל מאוד לדמיין אותה כאלילת המונים (וגם בתור אלה יוונית). לא חשבתי ככה בזמנו, אבל הליהוק שלה כוונדר וומן נראה עכשיו כמו החלטה נהדרת.
נשארה רק שאלת "וונדר וומן", הסרט שבלי ספק יקפיץ את גדות לסטאריות, השאלה היא רק אם הוא יצליח במקביל גם להיות סרט טוב, כשהוא מתגבר נגד כל הסיכויים על העובדה שהאחראים על העולם הקולנועי של DC הם חבורת מטומטמים שלא הייתי מפקיד בידיהם סרטון תדמית לסופרמרקט שכונתי. בינתיים הטריילרים של הסרט ממשיכים להיראות מצוין.
לגו באטמן
אם כבר מדברים על האסון הקולוסאלי המתמשך שהוא היקום של DC, השמועות הנוכחיות אומרות – הו, כמה מפתיע – שהתסריט של "איש העטלף", סרט באטמן החדש של בן אפלק, הוא מחונטרש, ושל-DC אין שום כוונה לתקן אותו. "לגו באטמן" הוא עדיין סרט באטמן הכי מבטיח שייצא בקרוב, והטריילר החדש מבהיר שהסרט יכלול גם התייחסויות ישירות לקטסטרופה המכונה "ב___ נגד ס____".
XXX: הילוך גבוה
"לא מספיק! אנחנו צריכים יותר אקשן! יותר דבילי! שמעתי אנשים אומרים שהקטע הזה עם האופנוע שנוסע על המים דווקא כן אפשרי; תכניסו קטע שבו הוא צולל מתחת למים, שאף אחד לא יחשוב שזה הגיוני! תשחקו עם רימון יד על השולחן, לעזאזל! סמואל ל. ג'קסון: נסח את עלילת הסרט במילים בנות הברה אחת!" זעק וין דיזל.
אני כל כך הולך לראות את זה.
לה לה לנד
נכון לכרגע, זה הסרט שכנראה הולך לזכות באוסקר לסרט הטוב ביותר. יצאו לו כבר טריילרים מוזיקליים מקסימים; לא שאני צריך שכנוע מעבר ל"זה הסרט החדש של האיש שביים את 'וויפלאש'".
סדרה של צרות
אני דווקא מאוד מחבב את הסרט עם ג'ים קארי, למרות ג'ים קארי. הבעיה של הסרט היה שהוא לא הצליח להפוך לסדרה, ולכן נשאר, אמ, צרה אחת בלבד. הסדרה של נטפליקס מן הסתם תהיה סדרה, ואני מודה שמהמבט הבודד על ניל פטריק האריס בתפקיד הרוזן אולף, אני מחבב אותו יותר מאת ג'ים קארי. כמובן, על ויולט בודלייר של הסרט הסדרה לא תצליח להתעלות.
סדרה של צרות
– לדעתי הטריילר הזה של "וונדר וומן" פחות טוב מהראשון. בעיקר כי פתאום ממש מעצבן אותי שכל סרט שאיך שהוא קשור לזאק סניידר חייב טונות של סלו-מושן. "לא, אי אפשר לעקוב אחרי קליע בהילוך איטי רק בסצינה אחת, צריך לפחות שניים כאלה! וזה רק בטריילר!". יש לי תחושה שהסרט הזה יהיה 4 שעות רק כי כל סצינה שנייה תהיה בסלו-מושן.
אגב, בהתחלה רואים קטע מה"הווה", כשהיא מסתכלת על התמונה ההיא, מה שאומר שכל הסרט הוא כנראה פלאשבק. לדעתי זה יכל להיות משעשע אם היא הייתה חווה את הפלאשבק הזה בפעם הראשונה שהיא רואה את התמונה, באמצע של "באטמן נגד סופרמן". זה סרט בתוך סרט! בוווווווווואם.
אני לא רוצה להתלהב כי אחרי "יחידת המתאבדים" אני בטוח מעבר לכל ספק של-DC אין מושג מה הם עושים. אבל דאם איט, המנגינה הזאת שלה בסוף תמיד מלהיבה אותי. לעזאזל אתכם, DC.
– ואפרופו, גם מהסרט של באטפלק אין לי ציפיות מיוחדות כרגע, אבל אני עדיין חושב ש"לגו באטמן" מיותר. והם עדיין משתמשים ב "Black and Yellow"? זה לא היה מצחיק גם בטריילר הראשון…
– מה שאני הכי אוהב בטריילר של "XXX" זה שאפשר לשים כמעט כל קטע ממנו בסרט של "מהיר ועצבני" ואף אחד כנראה לא ישים לב. אני די בטוח שאת האוברול הזה מתחילת הטריילר הוא השאיל מהסרטים ההם.
– נראה לי שאמרתי כבר, אבל "סדרה של צרות" זה הדבר שאני הכי מחכה לו כרגע בעולם, כנראה. הכל בטריילר הזה מושלם (לקלאוס יש משקפיים, לשם שינוי) וזה מפיג את רוב החששות שהיו לי מהליהוק של NPH. יאללה, מסיבת בינג' אצלי ב 13.1!
נ.ב. כותרת התגובה מתייחסת ליקום הקולנועי של DC.
באטפלק, הרגת אותי כאן
(ל"ת)
אוקיי.
לה לה לנד וגם וונדר-וומן נראים מדהים, שניים מהסרטים שאני הכי מצפה להם.
לגו באטמן נראה ממש משעשע וגם סדרה של צרות. סך הכל טריילרים נהדרים לסרטים שכנראה יתבררו כטובים.
באמת?!
אני דווקא ממש אהבתי את ג'ים קארי כאולף, והסרט היה לדעתי מצוין.
אגב, מה לעזאזל קורה בסוף הטריילר של "וונדר וומן"? האדמה מתפוצצת וסלעים מתחילים לעוף באוויר ואז משהו יורה על וונדר וומן ברק(?!)… מה לעזאזל הולך שם?
אבל זה לא היה אולאף
אני גם אהבתי את הסרט וג'ים קארי בהחלט היה מבדר בתפקיד, אבל בגלל שהסרט פנה יותר לקהל צעיר (בכל זאת, הופק ע"י ניקולודיאון) הוא עשה את הדמות באופן הרבה יותר קומי מאשר שהיא בספרים, וזה היה די מבאס. לפי הדיווחים אולאף של הסדרה יותר נאמן לספרים. נקווה לטוב.
לדעתי ג'ים קארי עשה עבודה מדהימה.
מאד מדויקת ונאמנה למקור. אבל קראתי רק 5 ספרים מהסדרה.
חשוב לציין....
ברט איסטון אליס, האיש שטוען שהתסריט של באטמן הוא אסון, מחשבי את "באטמן מול סופרמן: שוקולד שחר הצדק" לאחד הסרטים הכי טובים של 2016.
ככה שאם אתם שונאים את הסרט ההוא דווקא יש טיפת תקווה….
ובעיקר, האנשים שטוענים שיש בעיות בתסריט הם.. מפיקים
כלומר, ברור שדעת כל אדם שווה אבל לרוב הערות של מפיקים הם הרבה יותר " צריך להוסיף בחורה בביקיני" והרבה פחות "לא ברור כיצד השילוב של הדמות הזאת מוסיף לתימה הכללית של הסרט".
מבחינתי גולת הכותרת כאן היא הטריילר של לגו באטמן.
עם כל טריילר שיוצא לסרט הזה, זה נהיה הסרט שאני הכי מצפה לו ב-2017.
וואו, כמה שזה נראה מצחיק. וזה אפילו לא הבדיחות – אלא פשוט התזמון הקומי.
וזה כל כך יפה. סרטי הלגו האלו, מבחינה ויזואלית, נראים כל כך מהממים, וזה מוזר לי שהם לא מקבלים על זה מספיק קרדיט.
לכל האמזונות יהיה מבטא ישראלי?
או שפשוט יעשו שמשום מה רק לה יש מבטא, בלי הסבר, כמו בarrested development?
נו באמת דורון
אני לא מאמין שאתה ברצינות התייחסת לשמועה המגוחכת הזאת על התסריט של באטמן שהיא ממקור אחד של "מישהו שדיבר עם מישהו ששמע כמה אנשים שמכירים אנשים מההפקה"
חוסר מקצוענות
כן, הרעיון שלסרט של DC יהיה תסריט דפוק? מגוחך.
ברצינות, זה לגמרי משהו שמישהו אמר (גם אם המישהו הזה הוא ברט איסטון אליס, לא אלמונימי באינטרנט), ולא צריך להיכנס לפאניקה בגללה, אבל זה בדיוק מה שאמרתי. זאת שמועה. זה הכל.
לא ראוי אפילו להיקרא שמועה לדעתי
בטח התיאור שלו על זה שלא אכפת לוורנר אפילו פשוט ניסיון עלוב למצוא כותרת
גם ברט לוקח חזרה
ואומר שהעניין הוצא מהקשרו ויצא מכל פרופורציה
ברט איסטון אליס הוא סופר מופתי לשעבר
וכיום קשקשן במשרה מלאה. וזאת התוצאה של השטויות שלו. כאילו, זה בן אדם שלא ברור מה הוא בכלל עושה בתעשייה (חוץ מסתריטים גרועים לסרטים סוג ח') שהעיסוק העיקרי שלו זה לכתוב בטוויטר. הוא גם די טרול למי שעוקב.
אפלק לא עשה סרט רע אחד בתור במאי/תסריטאי. למה שהוא יתחיל דווקא בסרט שכל כך קריטי לקריירה שלו?
ואגב, התרגיל של אליס לגמרי ממחיש כמה התקשורת מוטה נגד די סי בשנים האחרונות, עד כדי כך שמוכנים להתנפל על כל שמועה, הזויה ככל שתהיה.
יאללה יאללה יאללה
נמאס לי לחלוטין לשמוע את ה"התקשורת מוטה נגד DC" האידיוטי הזה. אידיוטי. זאת קונספירציה ברמה דונלד טראמפית.
ה"תקשורת" לא מוטה כלפי חברה מסוימת ונגד אחרת, זה רעיון מטופש בפני עצמו. הרבה מאוד אנשים לא אוהבים את הסרטים של DC, בהחלט וזה משום ש – תקשיבו טוב – הסרטים של DC גרועים. זה כל הסוד הגדול. די עם השטויות. נמאס.
אנשים קטלו את וונדר וומן ואת באטמן עוד לפני שהם יצאו בהתבסס על שמועות שהפיצו אשת שיווק שפוטרה מוורנר וסופר לשעבר שימי התהילה הרחק מאחוריו שטוען שהוא מכיר מישהו ששמע משהו.
אם לדעתך זה לגיטימי, אתה מוזמן להמשיך להאמין בזה ולהצדיק "ידיעות" מהסוג הזה.
אבל זה לא ימנע ממני לטעון שזה מגניב לרדת על די סי ובגלל זה זה קורה. וכן, התקשורת יכולה להיות מוטה בדיוק כמו כל גוף אחר כי כולם יכולים להיסחף אחרי טרנדים. גם על בן אפלק מקובל לרדת ובגלל זה כשיוצא סרט חדש שלו ישר יש גלים של אופטימיות זהירה למרות שכקולנוען אפלק הוכיח את עצמו יותר מרוב הבמאים שפועלים כיום. אבל כאמור, זה מגניב לרדת עליו אז אסור לתת לו חלילה יותר מדי קרדיט שלא יחשוב שהוא מוערך או משהו.
לא יעזור, הסרטים שלהם עדיין גרועים.
התקשורת מדווחת בין השאר שטויות, מה חדש. אין הרבה משמעות לשמועות שמישהו אמר עכשיו על סרט שייצא בעוד שנתיים. כש"וונדר וומן" ייצא נראה אם הוא טוב או לא, לא לפני כן. לא צריך לקחת ללב דברים שמישהו אמר באינטרנט. אבל גם אין קונספירציה. אין "תקשורת" "מוטה". די.
ביחס ל track record שלהם,
היחס שסרטי DC מקבלים הוא מעולה.
לדעתי, בהתחשב בסרטים הקודמים מקנים להם המון הנאה מהספק, בעיקר בשל ההבטחה לעצמאות יחסית של במאים וגם כי ג'ף ג'ונס מקבל יותר סמכות כדי לאזן את הWTF של סניידר (למרות שלהבנתי הוא כבר היה מעורב למדי עד עכשיו). אבל עם כ"כ הרבה טענות כלפי הסרטים שמרכיבים את היקום שלהם ובלי אחד לרפואה סביבו יהיה קונצנזוס שהוא ממש טוב, אתה באמת מתפלא ששמועות לא חיוביות לא נפטרות בביטול מיידית?
וזה לא שוורנר הם איזשהו אולפן עלום שם ונטול קשרים שענקי התעשיה נטפלים אליו כי לא רוצים שהוא יצליח. וברור שידווחו על כל שביב סביב סרטים מדוברים- אז אני לא ממש מבין על מה ההתמרמרות.
ארר... למה?
למה זה רעיון מטופש שהתקשורת תהיה מוטה נגד סדרת סרטים (לא אולפן, סדרת סרטים)?
אם פרסום שמועה שלילית בשלב כשהתסריט לא סופי בכלל על סרט של DC יביא קוראים, כי זה מאכיל תפיסה קיימת בקרב הציבור, נראה מאוד טבעי שהתקשורת תיטה יותר לפרסם ידיעות שליליות על הסרטים של DC.
יתרה מזאת, השמועה עצמה די מעודדת. נראה שאחד מה-executive producer (איך קוראים לזה בעברית? מי שמפקח על ההפקה מטעם האולפן) אמר שהיוצרים באו אליו עם בעיות שאפשר לתקן והוא פחות או יותר נתן להם אור ירוק לעשות מה שבא להם. שזה טוב, כי זה אומר *פחות* התערבות של האולפנים.
אבל תבין אותי לא נכון, כל הסרטים של DC עד עכשיו היו גרועים. ממש לא יפתיע אותי לגלות שגם הסרטים הבאים שלהם יהיו גרועים. זה רק שאני, אישית, לא חושב שאפשר איכשהו להסיק על התוצר הסופי, או אפילו המצב הנוכחי של הסרט, מ"מישהו אמר למישהו שאמר לאליס שהתסריט בעייתי ונתנו אישור לתקן אותו", ושהסיבה שהשמועה הזאת קיבלה כ"כ הרבה פרסום היא כי DC הם מטרה קלה, ולא כי יש לה ערך. נניח, אני לא חושב שידיעה דומה על אקוומן או משהו הייתה מקבלת כ"כ הרבה תשומת לב.
כל מקרה, זאת רק הדעה שלי, ואתה מבין בעיתונאות קולנוע יותר ממני. אבל כן הייתי שמח להסבר קצת יותר מעמיק מ"כי זה אידיוטי".
מאיפה בדיוק הבנת את זה?
קראתי את מה שברט איסטון אליס אמר, ואין שם שום דבר שמדבר על כך שהמפיקים נתנו אור ירוק ליוצרים לתקן משהו.
הנה הציטוט:
‘Look, the script is … Here’s 30 things that are wrong with it that we can fix.’ And [the executives] said, ‘We don’t care. We don’t really care. The amount of money we’re going to make globally, I mean 70 percent of our audience is not going to be seeing this in English. And it doesn’t really matter, these things that you’re bringing up about the flaws of the script.’
מה שנאמר זה שהיוצרים פנו למפיקים, אמרו שיש בתסריט 30 בעיות שהם יכולים לתקן, והמפיקים ענו בתגובה שלא אכפת להם מהבעיות האלו כי גם ככה רוב הקהל לא הולך לראות את הסרט באנגלית.
שום דבר שנאמר כאן לא מהווה אינדיקציה שהמפיקים הסכימו עם היוצרים או נתנו להם אור ירוק לתקן משהו. להיפך.
הבנתי את התגובה שלו כ"תעשו מה בראש שלכם"
אבל, כן, בקריאה חוזרת מה שאתה אומר נראה יותר סביר.
מי זה התקשורת?
הארגון הסודי של מבקרי קולנוע? מועצת זקני שניצקליין? תאגיד הציבור השידורי? אין "התקשורת", יש הרבה גופים שונים עם הרבה מאוד דעות. לייחס ל"תקשורת" דעה אחידה בנושא כלשהו, ובוודאי בנושא שולי כמו "מי יותר שווה, DC או מארוול?", זה מטופש. התקשורת רוצה קליקים ותשומת לב, זה בהחלט נכון, ולכן אם יתפרסם באיזשהו מקום שמנכ"ל DC מינה את הסוס שלו למפיק הראשי של 'ליגת הצדק' זה בהחלט יקבל כותרות, וכותרות באותו הגודל בדיוק יתפרסמו על השמועה לפיה יו"ר מארוול יוצר את התסריטים שלהם בעזרת מגנטים למקרר וקוביות משחק. מה שמושך יותר תשומת לב הוא לא מה שמאכיל תפיסה קיימת בקרב הציבור, אלא בדיוק להיפך: אם אתה כותב את ההיפך המוחלט מהקונצנזוס תקבל הרבה יותר תשומת לב. תשאל את ארמונד ווייט.
ברור ש"התקשורת" מורכבת מהרבה גופים בלתי תלויים (בגדול) אחד בשני
מן הסתם אם יש לך הרבה גופים עם אותה מטרה, אותם קהל ושפועלים באותה סביבה, יהיו דומים בחלק מהמאפיינים שלהם.
בגדול, נראה לי שאנשים יותר ירצו לקרוא כתבה אם היא מאששת את מה שהם חושבים מאשר לא (אלא אם המטרה של הכתבה היא לגרום לאנשים להתעצבן. כאלה יש הרבה, אבל זה לא המקרה שלפנינו).
על ארמונד וייט, אגב, לא שמעתי לפני שקראתי את ההודעה שלך (לא שאני מכיר הרבה מבקרי קולנוע).
זה לא חור גדול מדי בהשכלה, האיש טרול.
אבל טרול מקצועי שעובד בפרסום מכובד. בתקופה מסוימת הוא נהנה לפרסם ביקורות קוטלות על סרטים שכולם אהבו, וגם אז אף אחד לא היה שם לב אליו אלמלא "עגבניות רקובות". הוא התפרסם כשהוא סיפק את הביקורת השלילית היחידה שמנעה מ"צעצוע של סיפור 3" להשיג 100% (הוא טען שהרעיונות של הסרט בוטאו טוב יותר ב"רובוטריקים 2", ואם זה לא טרול אני לא יודע מה כן) – אבל זה נתן לביקורת שלו הרבה יותר תשומת לב מלכל ה-99% האחרים. אחר כך היו לו עוד כמה כאלה, ובהמשך ארעו כמה מקרים שאוששו את הסברה שהוא לא סתם טרול אלא גם חרא של בנאדם.
דווקא אהבתי את הסלואו מושן בוונדר וומן
בסצינות עם הכדורים לפחות, יכול להיות שבסרט עצמו יהיה שימוש יתר בזה (תלוי במי השתלט על החדר עריכה- זאק סניידר או אדם שפוי). אבל נראה כאילו הסלואו מושן הראשון עם הכדורים מתרחש במערכה הראשונה, והם מוצגים כהגעה של טכנולוגיה חדשה והרסנית לאמזונות שעושה בהן שמות. הסלואו מושן השני הוא כנראה במערכה השלישית, או לפחות מתי שהיא מציגה את התלבושת שלה לראשונה, והיא פשוט מסתכלת בזלזול על הכדור ומנפנפת אותו- היא התגברה על הפחדים והחששות שלה- אחלה פיתוח דמות בלי דיאלוג ושימוש רלוונטי בסלואו מושן. זה מה שאני לוקח מהטריילר, יכול להיות שאני טועה אבל בינתיים אני נותן לפטי ג'נקינס את הקרדיט.
בקשר לסרט של באטפלק- זה מבוסס על אדם שאומר שאמרו לו שאמרו להם וכו'… לא חושב שצריך להתייחס לזה ברצינות. מה גם שהתרומה העיקרית של האדם הזה כתסריטאי ולא סופר זה מותחן אירוטי עם לינסדי לוהאן. זה לא מבטיח כמובן שיהיה סרט טוב אבל הידיעה עצמה היא למל"מית.
והסרט של לגו באטמן נראה חמוד, אבל הייתי בטוח שOne זה שיר מקורי ומדהים של איימי מאן (מהפסקול של מגנוליה), ועכשיו גיליתי שזה קאבר. באסה.
אתה בכלל מבין בסרטים?
אתה לא יכול להוסיף הילוך איטי בחדר עריכה. אתה צריך לכוונן בערך הכל מראש (אפילו את האור) ולצלם עם כמות פריימים מסוימת פר שנייה. אם יש הילוך איטי, אז זה מתוכנן וזה מה שמדאיג אותי בקשר לסרט הזה כשזה נוגע לאקשן. לבמאית אין ניסיון בביום סרטי אקשן והצלם קולנוע לצדה אחראי על ארבעת המופלאים. בכללי, אין בעיה עם הילוך איטי. הילוך איטי יכול לעבוד מצוין ובמאים כמו גאי ריצ'י מוכיחים את זה. לעומת במאים אחרים שמשתמשים בהילוך איטי למטרות אסתטיקה או דרמה, היא פשוט זורקת הילוך איטי על כל בעיטה שנייה.
כמו כן, הרקע בכמה שוטים נראה מזויף. עוד אינדיקציה לחוסר היכולת שלה לביים במרחב של סטים גדולים ולהרכיב שוט ביחד עם צלם הקולנוע לצדה.
השוק של סרטי גיבורי על מוצף בבמאים שפשוט לא מתאימים, בגלל שהבמאים המוכרים לא רוצים לביים סרטי גיבורי על וזה בולט יותר ויותר עם הזמן.
תקשיב, זה בסדר לתקן אנשים
אבל להסביר להם שהם לא מבינים כלום זה כמעט זלזול.
וחוץ מזה תמיד יש מצב שההילוך האיטי שהיה בטריילר, הוא קטע שירד בעריכה ונמצא רק בטריילר.
סחטיין שתרמת לסטריאוטיפ של מגיבים אלמונים באינטרנט
תתפלא/י, אני מבין דבר או שניים בסרטים, אבל במקביל גם מסוגל להתבדח קצת על הניגודיות בין זאק סניידר שידוע בחיבה לגרנדיוזיות והילוך איטי לבין מישהי כמו פאטי ג'נקינס שהסרט היחיד שלה עד עתה היה דרמה די קטנה עם דמות נשית חזקה.
אפשר להתדיין, אפשר לתקן, אבל בבקשה להבא להתנסח כמו בן אדם. אנרגיה חיובית תוסיף לך כמה שבועות לחיים.
זוכרים את הסרט על קווין שיש לו בעיה עם שחקן לפרדי מרקורי?
אז נכון לעכשיו זה ראמי מאלק. מקור.
אני ממליץ פה שוב על הטריילר של "חיים"
https://www.youtube.com/watch?v=dgOGqWHtjP0
עם מתעלמים לרגע מטריילר שנראה ונשמע נהדר לזוכה-אוסקר בפוטנציה שנראה ונשמע נהדר, סרט שמבוסס על תסריט מקורי (מהתסריטאים של "דדפול") נשמע לי הרבה יותר מעניין מהמשך מפוהק לסרט עם וין דיזל, סרט גיבורת-על מאולפן שהוכיח שקשה לו לייצר סרטים טובים בז'אנר, וטריילר – תסלחו לי – למשהו שנראה כמו פרודיה אבל אין בו אפילו שורה מצחיקה אחת (אם כי, כפי שציינתי בתגובה לטריילר הקודם, גם הטריילרים ל-"סרט לגו" לא ממש עשו לי חשק לראות אותו והסרט עצמו היה אחלה. אני אצא מנקודת הנחה שהאנשים מאחורי סרטי הלגו לא חזקים בטריילרים, ואשמור על אופטימיות זהירה).
עדכון, לאחר צפייה בטריילר ל-"טריינספוטינג 2"
זה אכן נראה מגניב מאוד.
"סימן חיים" הוא השם הרשמי.
נכון, הטריילר הזה היה צריך להיות כלול גם הוא ברשימה, הוא נשכח אי שם. אבל אני לא יכול להגיד שהתרגשתי ממנו. כמו כולם, גם אני רוצה שיהיו יותר סרטים מקוריים בקולנוע וקצת פחות המשכים, ריבוטים ורימייקים, אבל דבר שמאוד מרגיז אותי הוא כשהסרטים ה"מקוריים" האלה מתבררים כמאוד לא מקוריים – ואז, כשהם נכשלים בצדק, הכשלון שלהם משמש כעוד עדות לכך שסרטים מקוריים לא מצליחים, וצריך להיצמד להמשכים, ריבוטים ורימייקים. אין בטריילר הזה שום דבר שאינו 100% קלישאה ממוחזרת מעשרות סרטי חלל אחרים. מה, הדבר החייזרי הוא בעצם מסוכן? מי היה מאמין. זה רק טריילר, וכמובן יכול להיות שהסרט עצמו יהיה מקורי יותר (והויזואליה חסרת הכבידה, פוסט-"גראביטי", יפה), אבל אני לא מפתח ציפיות מזה.
יצאו 9 תמונות חדשות של ה"יפה והחיה"
והם נראות מצוין. נראה שהחיה קיבל שילוב טוב בין מראה חייתי לאדם ובלי CGI! הקרניים נראות ממש מרשימות.
אמה ווטסון נראית מהממת כבל, פשוט ליהוק מושלם. והעיצוב של הטירה נראה פשוט מדהים. אם זה החדר ספרים או העוזרים בטירה, הפמוט השעון ומיס פוטס.
http://www.imdb.com/imdbpicks/beauty-and-the-beast/rg2581240576/?pf_rd_m=A2FGELUUNOQJNL&pf_rd_p=2683149462&pf_rd_r=1BPBGM5ZKXFR546Y6VX8&pf_rd_s=center-7&pf_rd_t=15061&pf_rd_i=homepage&ref_=hm_snp_cap_pri_1
בהמשך לויכוח שהתנהל פעם באחד הדפים,
מעניין איך דיסני ייגשו לסיפור הזה. 'היפה והחיה' מקבל הרבה ביקורות על העלילה שלו שאפשר להבין ממנה שבן זוג מתעלל, שכולא את בת הזוג שלו, ומפריד אותה מחייה הקודמים זוכה לאהבה של בת הזוג. סוג של תסמונת שטוקהולם אפשר להגיד.
כמו כן, מעניין איך יציגו את דמותו של גסטון. האם הפעם הם ייקחו את הצעד הנוסף ויהפכו אותו להומוסקסואל בארון (בלי פרשנות)?
ספוילר לשאלה השניה: לא.
(ל"ת)
בל בלייב אשקן היא אמה ווטסון שהיא פמיניסטית אקטיבית ככה שאני לא דואג
גם אני בטוח שיתנו רקע יותר לדברים ומה הסיבה להתאהבותם. בגרסה המצוירת זה משוטח יותר. אבל תמיד חשבתי שבל דיי סקרנית והיא לא כל כך כלואה. היא הרי לא טיפשה והייתה יכולה לברוח משם דיי מהר כמו שהיא עושה בשלב מסויים, כשהוא מפחיד אותה שהיא כמעט נוגעת בורד.
בגדול היא דיי מוקסמת מהטירה ורוצה לחקור אותה. ואחרי זה רואה את היאוש הכללי של החיה והמכנה המשותף שלהם לספרים. בלייב אקשן אני מאמין שהחלק הזה יותר יורחב. בנוסף אמה התבטאה שמשנים קצת את הסיפור והופכים את בל לממציאה (במקום אביה) וזה מה שהופך אותה בעיני הכפר ל"יפה אך מוזרה". אז מחזק את כל העניין הזה שהיא יותר מסוקרנת איך הדברים עובדים בטירה ובהמשך מה הביא את החיה למקום בוא הוא נמצא וכו'.
עוד דגש שרואים ישר מאחת התמונות, זה שהחיה עסוק בקריאת ספר ובל מסתכלת עליו באופן לא מרוצה אבל מעוניינת להבין וזה שוט מאוד חכם, שאולי יראה מהי הנקודת תפנית שלה אליו והמכנה המשותף שלהם בספרים, מלבד ההצלה מהזאבים.
לגבי הרעיון של גסטון? נשמע לי לא הגיוני בעליל, שהדמות הראשונה שתוצג בסרט שך דיסני (מצוייר או לייב) בתור גיי תהיה נבל? זה יותר יביא אש מאשר יעזור.
בעיות אחרות שקראתי במקום אחר, שעכשיו יהיו קבוצות דת שיצאו נגד הסרט, בסיבה שהוא ייצג התאהבות בשטן עקב הקרניים הגדולות של החיה. אבל זה מטופש כמו היציאה שלהם נגד דוקטור סטריינג' והאיסור לשימוש בכישוף. לא נראה שזה באמת משפיע.
אוף - נשים בשחור
רובן פליישר (זומבילנד ו"בבקשה תשכחו את הסרטים האחרים שביימתי כדי שתאהבו אותי") הולך לביים עיבוד לספר "The Regional Office is under attack" שמספר את הסיפור המקורי המאוד על ארגון סודי שמגן על כדור הארץ מהתקפוטת נשנות של חייזרים. והן נשים! זה למה זה מקורי. כי הן נשים.
להגנתו, הספר אמור להיות ממש טוב ואולי התקציר שקיבלנו לא מדויק (בספר זה נשמע שמתוארת תקיפה אחת על המשרד עצמו ופחות יציאה והגנה על העולם כללית שכזאת).
מצד שני, רובן פליישר עשה את יחידת גנגסטרים. אז, חשוד עד להודעה חדשה.
מקור
אוף - רימייק לזאב אמריקאי בלונדון
זאב אמריקאי בלונדון הוא אחד מסרטי האימה הנהדרים שיצאו בתקופה הקסומה של סרטי האימה של שנות ה80. יש לו את כל סימני ההיכר של סרטים כאלה: אפקטים פרקטיים נהדרים, תסריט מעניין והומוריסטי ששם דמויות לפני אימה, המשך לא רצוי. אבל בניגוד לז'אנר הקטן הזה, הוא לא בוים על ידי קרפטנר או קרוננברג אלא על ידי ג'ון לנדיס, במאי הקומדיות משנות ה80 שידוע בעיקר בזכות האחים בלוז, בית החיות או זה שבזמן צילומי הסרט של איזור הדמדומים הוא היה אחראי להרג של שלושה אנשים, לבחירתכם.
בכל מקרה, זאב אמריקאי בלונדון היה סרט משנות ה80 מוצלח ואתם יודעים מה אנחנו עושים לכאלה – רימייקים. אז עכשיו הוכרז רימייק לזאב אמריקאי בלונדון שאותו יכתוב ויביים.. מקס לנדיס?
אוקיי, זה.. בעייתי. למרות יציאות תמוהות ושנה די עגומה מבחינת התוצרים שלו אני מחבב את לנדיס: כרוניקה ואמריקן אולטרה הם סרטים מהנים והמון מהפרוייקטים האינטרנטיים שלו מהנים מאוד. אבל למה, למען השם, לעשות את זה לעצמך? מילא רימייק לא נחוץ, למה שמישהו שפוי יכניס את עצמו לקן הצרעות שהוא "לעשות רימייק לא נחוץ לסרט של אבא שלך"?
אני, אני לא יודע.
מקור
אם יש מישהו שייקח על עצמו קן צרעות שכזה,
זה ללא ספק מקס לנדיס.
עדיף את מקס
מאשר במאי להשכרה אקראי.
באינטרנט מסתובבים כל מיני פיצ'ים שלו לסרטים, הרבה מהם עיבודים/המשכים/רימייקים והוא תמיד מנסה לבוא בזווית חדשה ומעניינת אל החומר המקורי.
אם כבר מישהו אז שיהיה הוא, הרי את הרימייק הזה יעשו בין כה וכה אני מאמין.
את האינטרס שלנו אני מבין, אולי
כמו שאמרתי – אני מחבב סרטים מסוימים של לנדיס וחושב שהוא יוצר מוכשר. הסרט עלול לצאת מעניין, למרות שאני חושב שלנדיס חזק מאוד בשלב הפיצ'ים ויותר חלש בשלב התסריט הסופי (שלהגנתו, אין לו שליטה על כולו)
את האינטרס שלו אני לא מבין.
טוב, נראה עצמנו עכשיו חיים בסרט אפוקליפטי
בצד החיובי, אנחנו נכנסים לעידן חדש של סאטירה טובה.
זה ביחד עם הניצחון של ה"קאבס"
נראה לי שאנחנו יותר חיים ב"בחזרה לעתיד 2".
באמת שידרו את זה ביס אתמול, כאילו ניסו להגיד משהו...
וצודק בקשר לסאטירה, אובמה היה כמו מלאך עשוי טפלון ששום דבר לא נדבק בו ואסור לצחוק עליו, אלא רק איתו. כשכל התוכניות בידור יורדות רק על האופוזיציה זה מוציא את העוקץ מהסאטירה (גם אם באופן כללי הוא באמת היה נשיא טוב). עכשיו אנחנו צפויים לחזור לימי בוש
לא מקרי
הסרט שובץ לכבוד הבחירות לצד גרמלינס 2, ויחד עם עוד שלל סרטים.
אי אפשר להגיד שהכתובת לא הייתה על לוח המשדרים, כולל הפרומו של הויאודי (בעיקר במשפט הסיום שלו).
תגובה מה-Youtube על הטריילר של ויין דיזל
"Vin Diesel proudly presents….the most Vin Diesely movie Vin Diesel has EVER Vin Diseled in. THIS summer….Vin Diesel IS Vin Diesel, in VIN DIESEL: The Movie. You've never seen Vin Diesel be more Vin Diesel than in Vin Diesel. Written and directed by Vin Diesel. Special Guest Star: VIN DIESEL"
גאוני.
טיזר לואלריאן של לוק בסון
https://www.youtube.com/watch?v=BszXhUjJz00
נראה נחמד מבחינת העיצוב, אם כי ה-CGI לא נראה עדיין אפוי אבל יש עוד הרבה זמן עד לסרט.
נראה די מגניב.
מקווה שזה יוציא את לוק בסון מהפחת אליו נפל.
הם רציניים?
מי לעזאזל חשב שזה באמת רעיון טוב לכתוב בטריילר הזה "מהבמאי של 'לוסי'"?! המטרה היא לא לגרום לאנשים לבוא לסרט? זה כמו שג'ואל שומאכר יעשה עכשיו סרט חדש ויכתבו בטריילר שלו "מהבמאי של 'באטמן ורובין'".
בכל מקרה, שמתי לב עכשיו שיחד עם "שומרי הגלקסיה 2", "סטאר וורס 8", "החלקיק האלוהי", "סימן חיים" ו"הנוסע השמיני", 2017 הקולנועית היא בסימן חלל. SPAAAAAAAAACE.
אתה מודע לכך שלוסי היה מגה-להיט, כן?
בין אם אנחנו מסכימים שהוא מטופש או טוב או מה שלא יהיה (לא ראיתי, אז אני לא יודע). מתבקש לשים את השם של הסרט האחרון הסופר מצליח שלך בטריילר לסרט הבא שלך. גם אם הוא היה גרוע.
נכון, חוץ מזה שלהגדיר אותו כ"מגה-להיט" זה קצת מוגזם.
(ל"ת)
אז בדיוק כמו שחששתי
הפעלולים נראים נחמד, אבל הסרט הזה כנראה בא באיחור של ארבעים שנה בערך. סדרת הקומיקס המקורית כבר סיפקה השראה לכל-כך הרבה יצירות הוליוודיות – "מלחמת הכוכבים", "מסע בין כוכבים", "בבילון 5" ומעל כולם "האלמנט החמישי" של בסון עצמו – שאפשר לתהות האם הסרט הזה לא יראה בסופו של דבר כמו חיקוי מליגה ט' של דברים שחיקו את המקור שלו.
מי מפחד מהסלנדרמן הרע
טריילר לסרט דוקו שישודר ב HBO בינואר הקרוב בשם "Beware the Slenderman". הסרט מתמקד במקרה של שתי נערות בנות 12 מוויסקונסן, ארה"ב, שדקרו את חברתן לכיתה בניסיון להרשים את "סלנדרמן" – דמות בדיונית מסיפורי אימה שנעשתה פופולרית בעקבות משחק שנעשה עליה. שתי הבנות שכנעו את השלישית לבוא לשחק איתן ביער ושם דקרו אותה 19 פעמים. לאחר המקרה, הוחלט לשפוט אותן כבגירות במקום כקטינות, כפי שמאפשר החוק במדינת וויסקונסן.
עוד על המקרה בויקיפדיה.
סלנדרמן לא נהיה פופולרי בגלל משחק
מה שמעניין בסלנדרמן הוא שהוא דמות "פולקלור" שצמחה לגמרי באינטרנט. בלי שום מדיה פופולרית מסורתית ו"ראשית" לבנות עליה – סרט, ספר, סדרת טלויזיה, משהו – הרשת התמלאה בתמונות, סיפורים ו"יצירות מעריצים" על סלנדרמן, כי בעצם כל יצירה שלו היא יצירת מעריצים. המשחקים הם חלק די זניח בכל הסיפור הזה.
טריילר של היפה והחיה
https://www.youtube.com/watch?v=SqQvZ_VUtg8
המממ... הטיזר היה יותר מוצלח, אבל אני עדיין מחכה לזה!
(ל"ת)
זה נראה משעמם.
אולי הטריילר מטעה משום שהוא מתמקד בכוונה ברגעים המוכרים, אבל זה נראה כאילו לקחו את הסרט המצויר ושיחזרו אותו, אחד לאחד' בצילום (ואנימציה ממוחשבת). אין בזה שום דבר מעניין, שום זוית חדשה. את הסרט הזה כבר ראיתי. וכן, כמו שכולם כבר אמרו, כלי הבית החיים נראים קריפיים.
אבל "ספר הג'ונגל" ממש הצליח להם, אז אני יודע? אולי יש סיכוי.
זה נראה מחריד
כמו שדורון כתב, זה נראה כמו שחזור מדוייק (וראיתי את הסרט הזה הרבה יותר מידי פעמים).
זה שחזור קצת מקריפ, משהו בהנפשה של הרהיטים לא עובדת שם, בגרסה המצויירת לקומקומית ולכוסות היו תוי פנים אמיתיים ולא ציור של פנים על אגרטל. אצל השעון וקן הנרות אפילו לא הצלחתי לזהות את הפנים.
החיה נראה בגודל של בן אדם=אכזבה. בגרסה המצויירת הוא היה ענק ועם ניבים גדולים, אבל החלק החייתי שבו היה אפילו טיפה חמוד. בגרסה הזו הוא נראה כמו מוטנט שברח למארוול או משהו כי הוא הבין שביקום הקולנועי של גיבורי על אין לו סיכוי לקבל אפילו תפקיד משני בסרט.
כמה מיותר.
בקשת עזרה מחובבי פודקאסטים, קולנוע ופודקאסטים על קולנוע.
שלום, שמי תום שפירא ואני פודקאסטר ואדיוט.
בשלוש השנים האחרונות אני מריץ עם אביעד שמיר פודקאסט שבועי לקולנע בשם שורה שניה באמצע שעלה, כמו שעון, כל יום חמישי ב iCast. אבל לפני שבועיים שרת הפודקאסטים של אייקסאט נפל, והוא לא מראה סימנים שהוא הולך לחזור בזמן הקרוב (ואלוהים יודע מה ישרוד ממה שהיה).
למי שאי פעם האזין לנו ויש לו פרק או שניים או מאה שבעים שמורים על כונן או בענן בבקשה תצרו איתנו קשר בדף הפייסבוק של הפודקאסט
https://www.facebook.com/shurashnia/
תודה.
עושים רימייק ל"לקום אתמול בבוקר!!!!!!"
טוב, לא באמת. מה שכן – "לפני שאפול" הוא לחלוטין גרסת סרטי התיכון של "לקום אתמול בבוקר". טריילר.
הי, תראה, (סוג של) רימייק ל"לקום אתמול בבוקר":
http://www.broadway.com/shows/groundhog-day/
אני חושב שהייתי שמח יותר כשלא ידעתי שזה קיים
(ל"ת)
חבל, זה אחד מהמחזמרים הכי טובים שראיתי.
(ל"ת)
רגע, טים מינצ'ין?
אני עדיין בכלליות נגד מחזות זמר שמבוססים על סרטים (אפילו אם הרבה מהם יוצאים מוצלחים) אבל אני מודה שזה מעלה את הציפיות שלי מ0 למשהו שאני ארצה לבדוק כמה שירים שלו.
קח דוגמה:
https://www.youtube.com/watch?v=2hwE-dgis6Y
עד שייצא הפסקול, זה השיר היחיד שאפשר למצוא ברשת.
"מתילדה" שלו מעולה
רק על סמך המחזמר הזה אני מוכנה לבדוק כל פרוייקט עתידי שלו.
המף עליך.
עכשיו אני צריך לבדוק את זה בעצמי.
כמו כן, "קצה המחר".
(ל"ת)
זה מראה הרבה יותר קווי דמיון ל"לקום אתמול בבוקר" מאשר ל"קצה במחר"
(ל"ת)
התכוונתי שגם את "קצה המחר" אפשר להציג כרימייק ל"לקום אתמול בבוקר".
(ל"ת)
אם קצת מתאמצים, כן
(ל"ת)
גרסאת סרטי התיכון של "לקום אתמול בבוקר" יצאה ב-2014.
קראו לה Premature והיא הייתה, אם אני זוכר נכון, מביכה, אבל חכמה יותר מרוב הסרטים המדברים על איבוד בתולים.
וואט
זאת הפעם הראשונה שאני שומע על קיומו של הסרט הזה.
ואלן טיודוק!
הופ! לרשימת צפיה.
שודרה בשם "לאבד את זה" ב-yes
(ל"ת)
יצא לסדרה של צרות עוד טריילר
קצת הוציא לי את החשק. נראה כמו פרודיה גרועה עם יותר מדי מודעות עצמית. ודווקא את הסרט ממש אהבתי.
אוף: מבטאים בקולנוע
מומחה למבטאים מנתח 32 מהמבטאים המוכרים (לטובה ולשלילה) בקולנוע, בסרטון שWIRED יצרו. המידה שבה הבחור מתאמץ לא לקטול חלק מהמבטאים ולהגיד כמעט על כל אחד מילה טובה מרשימה במיוחד.
סרט קצר חדש של ווס אנדרסון
כלומר פרסומת, אבל זה לא ממש משנה:
https://www.youtube.com/watch?v=VDinoNRC49c
זה נראה קצת כמו פארודיה
בכל אופן, הסרט סתמי למדי. לא ברור לי למה הוא עשה אותו
אני חושב שהתשובה לכך ברורה.
https://www.youtube.com/watch?v=aGWRAa5uTUQ
כן ולא
כלומר, זה כמובן מה שעלה לי בראש. אבל, כמה כבר הוא יכול לקבל על דבר כזה? בטח לא סכום כל כך משמעותי לעומת מה שהוא הרוויח מהסרטים שלו עד היום.
אז תמורת סכום לא מבוטל אבל לא משמעותי בשבילו הוא מוכן להשפיל את הכבוד שלו על ידי יצירת תוכן בינוני וסתמי? חשבתי שהוא במאי 'אומנותי'. תשאיר את הפסומות האלו לשפליברג או ג'ורג' לוקאס או וואט אבר. מאכזב
ווס אנדרסון כבר עשה הרבה פרסומות
שלוש דוגמאות נוספות
https://www.youtube.com/watch?v=b87B7zyucgI
https://www.youtube.com/watch?v=hJ3dtPlD-8Q
https://www.youtube.com/watch?v=g0u0oEUcasU
אפשר להתפרנס מפרסומות באופן לא רע, במיוחד שהן דורשות הרבה פחות מאמץ.
וזה לא מוריד מהמעמד שלו כאמן, או במאי "איכותי" ובטח שלא מהאיכות של הסרטים שלו – אי אפשר להאשים אותו שהוא צריך להתפרנס.
בשביל הסכום שהוא קיבל עבור יום צילום בודד בן שישה שוטים סך הכל.
(ל"ת)
טום קרוז רץ....טייק 7324897
הפעם בטזיר לטיזר לריבוט של המומיה (שייצא ב-9 ביוני 2017)
https://www.youtube.com/watch?v=ItqDnCk-zEE