"מוצאים את דורי", ההמשך של "מוצאים את נמו", יגיע בקיץ הקרוב. והפרסום מתחיל עכשיו. הפוסטר הראשון היה מבריק:
ועכשיו גם הטריילר (טיזר, ווטאבר) הראשון.
ממש נחמד לראות שוב את דורי ומרלין וכולם, אבל הטיזר הזה ממש מאכזב. עד לא מזמן, ההצצה הראשונה לסרטים של פיקסאר כמעט תמיד היתה קטע שנוצר והונפש במיוחד, ולא קטעים מתוך הסרט עצמו, כנראה שהם הפסיקו עם זה – ל"הקול בראש" ו"הדינוזאור הטוב" לא היו טיזרים כאלה. וכך גם הטריילר הזה – אוסף של קטעים מתוך הסרט, ולא קטעים מבריקים במיוחד. אילו דורי היתה מביאה איתה את סקווישי, או מדברת לווייתנית, אז היה על מה לדבר. מהבחינה הזאת – להזכיר לנו למה אנחנו אוהבים את דורי מלכתחילה – הפוסטר עושה עבודה טובה יותר מהטריילר.
"מוצאים את נמו" הוא לא אחד הסרטים היותר טובים של פיקסאר לדעתי, ודווקא משום כך סרט המשך שלו לא נשמע כמו רעיון כל כך רע. אני בטוח שהם יכולים למצוא עוד הרבה מה לעשות מתחת לים, ולסרט יש צ'אנס להיות טוב יותר מהמקור. בכל מקרה, יוני 2016.
מה מבריק בפוסטר?
זה נחמד לראות קונספט רענן שלא חוזר על מאה אלף פוסטרים אחרים אבל מבריק? חמוד במקרה הטוב. אבל אולי לא ראיתי את ההברקה, פספסתי משהו?
דורי שכחה איפה המצלמה,
זה מצחיק. לא מבריק, אבל מצחיק.
תודה.
לא ידעתי שיש לה בעיית זיכרון. כלומר ראיתי את "מוצאים את נמו" בקולנוע, אז סביר להניח שמתישהו ידעתי.. אבל שכחתי (סטגדוש).
מה שמעלה את השאלה – עד כמה זה ברור למי שרואה את הפוסטר. אתם יכולים להגיד בראש ש"מה אתה מדבר שטויות?! כולם יודעים שלדורי יש בעיית זכרון וזה הופך את הפוסטר למבריק". אבל באמת כולם? כל מי שרואה את הפוסטר יודע את זה? הרי אם לא, זה מפספס את כל המהות של הפוסטר.
נקודה למחשבה.
מי שלא זוכר או לא ראה,
זה עדיין פוסטר משעשע, כי היא ממשיכה לשחות כמו שהטאגליין אומר.
אבל למה בעצם שהוא ינסה למשוך אנשים חדשים? כן, קהל חדש זה אכן חשוב, אבל פחות בשלב הטיזר פוסטר והטיזר טריילר.
מוצאים את נמו יצא ב-2003. לפני קרוב ל-13 שנה.
בהנחה שמדובר בסרט שקהל יעד גדול שלו הם ילדים, שמתבגרים ועוברים לסרטים אחרים, אפשר להגיד שהילדים של היום שרואים את הסרט לא בהכרח ראו את "מוצאים את נמו". ילד בן 12 שרואה את מוצאים את דורי לא בהכרח היה בחיים כשהסרט הראשון יצא. שזה בסדר כי זה נכון לגבי כל ההמשכים של פיקסאר כולל "צעצוע של סיפור". מה שהפוסטר הזה עושה, זה מניח מראש שיש לצופים את הידע בראש לגבי דמות משנית בסרט שקרה לפני 13 שנה.
אתה יכול להגיד, "אבל אני זוכר את זה אז בטח עוד הרבה מאוד זוכרים", אבל האם זה ככה? האם אתה יכול להכליל אותך, אוהב קולנוע ויודע הרבה עובדות על סרטים, עם *כל קהל הצופים של הסרט*?
אתם מבינים מה זה אומר?
שילדים קטנים שאוהבים את צעצוע של סיפור וצופים בו שוב ושוב הם בעצם ווידוניסטים ללא ידיעתם! (סליחה, אני עדיין מתלהב מהתגלית.)
קהל היעד של הפוסטר הזה הוא,
באופן מובהק מאין כמוהו, אנשים שמכירים את הסרט הקודם.
אז זה הולך להיות אחד הסרטים הכי פחות ריווחיים בהיסטוריה.
ופיקסאר לא יודעים מהחיים שלהם.
אם אני טועה, אשמח לשמוע למה (רצוי עם נימוק משכנע).
אהה סליחה. כתבת "הפוסטר" ולא "הסרט"
סליחה.
אז הפוסטר הזה הוא בעצם קריצה למי שראה את הסרט הראשון ומוותר על קהל היעד העיקרי שהוא צופים חדשים? יפה לפיקסאר לתת קריצה יפה ל20 המעריצים של הסרט הראשון תוך ידיעה שהפוסטר לא רלוונטי ל90 אחוז מקהל היעד. מודעות עצמית עוזרת להרגיש טוב עם עצמך אני בטוח ש20 המעריצים שלהם מיועד הפוסטר מרוצים.
"20 המעריצים של הסרט הראשון"?
עשרים?
אתה מודע לכך שאתה מדבר על סרט שהכניס 936 מיליון דולר, שיש לו ציון עגבניות של 99%, שזכה באוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר, שמדורג בין 200 הסרטים הטובים של כל הזמנים בימד"ב, שנרכש בהרבה מאוד מיליוני עותקים ב-DVD, ושנטחן בצפיות חוזרות בעשרות מיליוני בתים?
עשרים מעריצים. אתה לגמרי בטוח שאתה לא רוצה לשנות את ההערכה שלך? קצת?
אוקיי. יותר מ-20.
אבל אתה מודע לזה שיש *המון* אנשים שלא ראו את הסרט, או המון אנשים שראו את הסרט ולא מתכוונים לראות את סרט ההמשך?
למי הפוסטר הזה מיועד? לכמה אחוזים מקהל היעד של הסרט?
זה יהיה גאוני אם במלחמת הכוכבים הראשון יהיה פוסטר אם איזו פיסת טריוויה איזוטרית לגבי הסרט הראשון בסדרה שרוב הצופים לעתיד לא מכירים אפילו, אבל האם זה יהיה חכם שיווקית? או סתם טפיחה על האגו של כל מי שיזהה. ולפני שאתה אומר "אבל זה שלדורי יש בעיית זיכרון זה פאקינג משהו חשוב ולא איזוטרי" – זה אתה אומר תחת הכובע של מבקר סרטים שיודע הרבה פיסות טריוויה על קולנוע. אתה לא קהל היעד של הסרט. מה שברור מאליו *לך* לא ברור מאליו לשאר האנשים שהולכים לראות את הסרט.
אני באמת מתקשה להבין מה הבעיה
הפוסטר פונה לאלו שראו את הסרט הראשון.
קהל היעד של הסרט הם אלו שראו את הסרט הראשון.
המשפט של הפוסטר לקוח לקוח משיר שדורי שרה בסרט הראשון.
אפחד לא מצפה ממישהו שלא ראה את הסרט הראשון להבין במה מדובר. הנקודת הנחה שלך היא שקהל יעד העיקרי של הסרט הזה הוא ילדים שלא מכירים את הסרט הראשון.
אז קודם כל – אחוז נכבד מהילדים והנוער מכירים את הסרט הראשון: dvd, אחים גדולים, הקרונות ערוצי הסרטים של חברות כבלים – לא חסר.
דבר שני, אפשר להתווכח על נקודת ההנחה שלך שהסרט פונה לילדים בעיקר, לשם השוואה בלבד – ל"הקול בראש" היו הקרונות גם בשעה 10,11 ו12 בלילה, אני לא חושב שאת האולמות האלה מלאו ילדים בני 12.
הספוילר סומן כנראה בטעות
(ל"ת)
הפוסטר הזה, נדמה לי שכבר אמרתי, פונה
לאנשים שמכירים את הסרט הקודם.
מכיוון שיש לכל הפחות, ללא הגזמה, כמה עשרות מיליונים כאלה, זה צעד שיווקי ראשון לא רע. כמובן, זה לא *כולם*. למזלה הרב של מחלקת השיווק של דיסני, יש להם עוד שמונה חודשים עד שהסרט ייצא, שבהם ייצאו עוד כמה (וכמה. וכמה) טריילרים ופוסטרים. את הטיזר *הראשון* של סרט *ההמשך* הם כיוונו לאנשים שמכירים את הסרט המקורי, וזה דבר שמאוד מקובל לעשות כי זה דבר מאוד הגיוני. הסר דאגה מלבך, עד שהסרט ייצא גם אנשים שבחיים לא שמעו על "מוצאים את נמו" ישמעו על הסרט החדש ויבינו את הפוסטרים.
מדובר בחברת דיסני. יש להם ניסיון מסוים בשיווק סרטי ילדים. יש מצב שהם יודעים מה הם עושים.
מחזק את דבריו של רד
לפני שנים שראיתי את הסרט הראשון, נהנתי מאד. הפוסטר עם הגופן השמן והדג הטבוע בו, מזכיר לי את הימים שכבר לא מצאתי כל כך עם מי ללכת לסרטים מהסוג הזה.
היום, כאב לילד בן 4, אני אהנה לעבור עם הדור הצעיר את החוויה הזו שוב…. והפעם יהיה לי עם מי לראות את הסרטים האלו.
אני חושב שדיסני מודעים לדור של היום ולשירות שהדור הקודם יעשה עבורם….
חוץ מזה, זה פרט די חשוב שלדורי יש בעיית זיכרון.
די זה הקטע שלה. וזה גם לגמרי לוקח חלק גדול בעלילה של הסרט הראשון.
הסיבה שהיא קיבלה סרט שהוא רק עליה אומרת משהו על זה שהיא דמות אהובה, והיא דמות אהובה בעיקר בגלל זה.
נמו הוא אחד המצליחים כלכלית של פיקסאר.
http://www.boxofficemojo.com/genres/chart/?id=computeranimation.htm
השני הכי מצליח שלהם, למעשה.
רק צש״ס3 גרף יותר.
אין לי משהו מועיל לתרום לדיון,
רק רציתי להודות לך שגרמת לי, בנאדם בן 30, להרגיש זקן.
אם זה עוזר (וזה בטח לא) גם אני בן 30.
(ל"ת)
welcome to the club
יש קטע מוזר משהו עם לחצות את גיל 30. אתה פתאום מגלה שהעולם די סבבה ושבעצם זה בסדר להיות רציני עם עבודה ותחומי עניין עמוקים ושטחיים שחיים בשלום תחת קורת שכל אחת.
אבל חברתית/פרסומית, אתה נכנס לקטגוריה של האנשים שהתקשורת לא שמה בפוקוס. לא יודעת אם אני מנסחת את זה נכון, פתאום הפרסומות כבר לא פונות אליך, עברת את גיל המקסימום להגשת מועמדות לאמריקן איידול או התוכנית של טיירה בנקס..
ואני לא יודעת אם גם זה קרה לך פתאום אתה קולט ש60 זה באמת לא כזה זקן כמו שחשבת לפני 5 שנים.
בכל מקרה יש משהו נחמד בלחצות את גיל 30 ולגלות שזה דווקא סבבה. מוריד הרבה מאוד לחץ שהיה שם בגיל 23. אז שיגרום לך להרגיש זקן, גם הוא יום אחד יחגוג 29 וירצה לירות בעצמו :-)
מה עושים? פשוט שוחים
שוחים שוחים שוחים שוחים…
יש בי מעט חששות
שהסרט יסבול מתסמונת "ג'ק ספארו", נהנתי מהסרט הראשון לדעתי מעל הממוצע, מקווה לטוב !
הלוואי שיסבול מתסמונת ג'ק ספארו.
זאת אומרת, דורי מסתובבת עם איפור כבד ומניירות אקסצטנריות ועושה שטויות – את זה הייתי רוצה לראות!
ושכחתי:
ארררררררר.
קפטן
ג'ק ספארו
מבחינתי "מוצאים את נמו"
הוא גולת הכותרת של פיקסאר, והוא שם בראש הרשימה עם צעצוע, מפלצות, למעלה והכל בראש.
אני מסכים שהטריילר נראה יחודי כמו כל סרט אנימציה מהשנים האחרונות ולאו דווקא סרט של פיקסאר. באסה.
בדיוק. אצלי הוא בין שלושת הגדולים של פיקסאר!
מה שכן הטיזר כל כך פשטני ונתפס על נקודה אחת בלי שום טוויסט או תיחכום ממה שאנחנו כבר יודעים: שהיא לא זוכרת, שהיא זוכרת, שהיא לא זוכרת.. אני מקווה שהביצוע יהיה הרבה יותר חזק, כי בדרך כלל דמויות שהיו אתנחתות קומיות בסרט המקורי, (שמרגישות גאוניות בכל פעם שצצות) נהפכות לשחוקות ומוציאות את המיץ בסרט ספין אוף, כמו "הפינגווינים של מדגסקר" שהיה מצחיק פעמים רבות אבל פחות ריגש עם הדמויות וכך גם "גנוב על המיניונים".
מקווה שכאן הסיפור שונה, ונראה בדוגי מעבר לדמות קומית. שיציגו איזו בעיית ילדות או מה שהוא קשה מהעבר שהיא צריכה להתמודד איתו, ולא רק כמה מצחיק שהיא לא זוכרת בואו נלך לחפש את הקרועה הזו.
דוגי, היא דמות שלמרות הקלילות מאוד אהבתי בסרט המקורי והתחברתי אליה ואני בהחלט חושב שיש מה לספר עליה. רק צריך שיקחו את זה לטון מתאים (יותר צש"ס 3 ופחות מכוניות 2) והסרט יכול להיות לא פחות טוב מהמקור.
ןכן! וואיי כל כך התגעגעתי למנגינה של "מוצאים את נמו", כשישר כששמעתי אותה מתחילה להתנגן, עלתה בי התרגשות עם זיכרון ילדות אהוב:)
הצד הדרמתי בדורי גם בסרט המקורי
זה נכון שדורי היא מאד קומית,ודי טיפשית לפעמים,אבל זה לא אומר שהיא לא דרמתית.כבר בסרט הראשון ניתן לראות בסצנה המעולה שאותה מובילה דורי בפאן הרגשי- שבה מרלין מחליט לחזור לביתו לאחר שנודע לו שנמו מת ובנוסף לכך נפרד מדורי,המונולוג שלה בסצנה הזאת דרמתית ואפילו מרגש.מה שאומר שלא תהייה בעיה להפוך אותה לדמות קצת יותר מלאה ועגולה בסרט ההמשך,כי פיקסאר עשו את זה כבר בסוף הסרט הראשון.
הצד הדרמתי בדורי גם בסרט המקורי
תשמעו, הרבה אנשים פה קופצים למסכנות שמוצאים את דורי נראה סתמי ולא מוצלח במיוחד,אבל בינינו זה רק הטיזר הראשון,ומצטער להודות בזה אבל פיקסאר לא מצטיינים בשנים האחרונות בטריילרים.ובתכלס,למרות שזה נראה קצת מעולץ, אני בטוח שזה יהיה סרט מעולה,אנדרו סטנטון הבמאי של הסרט המקורי ושל וול אי יביים גם את סרט ההמשך מה שמשאיר בי המון תקוות.
מאכזב ברמות
יכול להיות שעדיין לא הפנמתי את מגיפת סרטי ההמשך של פיקסאר, אבל אני לא מבין מה היה כל כך דחוף לעשות את הסרט הזה כשלא נראה שיש שום דבר מעניין שהם רוצים להגיד (טוב, לעשות את הבית של דורי בצורה של מוח זה חמוד). והבעיה הכי קשה שלי עם הטיזר הזה הוא שכל מה שיש בו הוא שחזור של אותם בדיחות מהסרט הקודם, בלי שום טוויסט שירענן אותם אפילו, וריסוקן ישירות לקרקע.
הבית שלה הוא Brain coral
https://en.wikipedia.org/wiki/Brain_coral
לצערי מסכימה ומוסיפה- למה דורי רק חופרת ולא מצחיקה?
meah
וואללה הטיזר (אין פה עלילה) די סתמי, ילדותי ולא מצחיק – כל מה שפיקסאר נמנעו ממנו במשך שנים.
האינסייט של פיש שהפוסטר מבריק נותן לפיקסאר קרדיט שלא בטוח שמגיע לו במקרה של הסרט הזה.
ההמשכון הזה לא נחוץ לאף אחד אבל הוא אפילו לא מנסה להיות נחוץ- אלא פשוט להיות.
כרגע התקוות שלי תלויות ב incredibles 2 .
דווקא בסדר.
כלומר, כן – הטיזר הזה לא אומר כלום מעבר לזה שהסרט קיים, ושהוא יתמקד בדורי, אם מישהו לא הבין מהשם, אבל מדובר בטיזרונצ'יק ראשון, כך שזה נראה לי כמו משהו סטנדרטי ולגיטימי לגמרי מצדו לומר.
"מוצאים את נמו" הוא דווקא כן מהחביבים עליי מבין סרטי פיקסאר, ולא ברור לי מדוע האווירה הכללית כאן היא שהוא פסדר. מה שכן, אני בהחלט מזדהה עם האווירה הכללית של התגובות מעליי שההמשכון הזה לא באמת היה נחוץ. הסרט הראשון היה טוב, ודורי שובת־לב, אבל קשה לי לראות לאן אפשר למשוך את העסק הזה בלי שזה ירגיש מאולץ וסתמי. הלוואי שאתבדה, כי כאמור דורי לחלוטין כלבבי.
היא רק רוצה לשחות
(ל"ת)
בוא נא אחי, קלוט את זאת
תראה איזה סקסית נהייתה הדורי הזאת.
התחרפנת? היא בת 12!
(ל"ת)
אני לא מבין מה אתה רוצה ממני!!!!?
איך אני אמור לדעת שהיא בגיל הזה!!!?
תראה איך היא מתנהגת!!! איך היא מתלבשת כמו איזה חשפנית… מינימום בת 19… בלי בגדים בלי כלום!!! פי!!!
ממש דגה שיקסע
(ל"ת)
ראית איך היא מתחילה עם חבורה של גבריםםםם שאחד מהם יכול להיות אבא שלה איך היא עושה להם טיזזזינג ובורחת!?!? אין אחי אני אומר לך היא רוצה את זה!! גועל נפששש הנוער של היום!.!!
אל תשפוט אותה
היא הייתה בעידנא דרתיחתא
למעשה היא, כידוע, מעדיפה דגות.
(ל"ת)
אגב, אם לגרור את הדיון המעמיק לנושאים חצי-רציניים
מכיוון שזה סרט המשך שמתרכז בדמותה של דורי, מתקבל על הדעת שיהיה לה בסרט גם איזה סיפור אהבה – פשוט משום שזה דבר שקורה לעתים קרובות בסרטים.
אם זה אכן קורה, עולה שאלה מעניינת באמת: האם דורי נמשכת לדגים או לדגות? זאת לא בדיחה: אני לא חושב שאלן דג'נרס בקטע של סטרייטוושינג בימינו. ומצד שני, רומן בין שתי דגות *בסרט של דיסני* ייחשב, אפילו בימינו, לדבר מהפכני, ויעשה הרבה רעש מעניין.
מה סטרייטוושינג בשחקנית לסבית שמשחקת דמות סטרייטית?
כמעט אף פעם אין קורלציה בין נטיות מיניות של שחקנים לאלו של הדמויות אותן הם משחקים (המקרה של דג'נרס בסידרה שלה היה מקרה מיוחד של שחקנית שברור שיחקה את עצמה). בכל מקרה, אני בספק אם דיסני יעזו להציג רומן להט"בי מובהק בסרט שלהם – אולי דמות עם נטייה מרומזת, כמו שהיה ב"פאראנורמן"
פשוט, כי זאת אלן.
אין ולא צריכה להיות התאמה בין הנטיה המינית של כל שחקן לדמות שהוא משחק, אבל זאת לא כל שחקנית, אלא אלן. דג'נרס לא "שיחקה את עצמה" בסיטקום שלה; היא שיחקה דמות, והיה לה חשוב שהדמות שלה תצא מהארון בזמן שהיא יצאה.
כמובן, האפשרות הסבירה יותר היא, כמו שאתה ופייפר אמרתם, שזה לא יקרה בכלל או לכל היותר באופן מרומז מאוד.
למרבה הצער מה שבטוח לא נראה זה את השיפ ההגיוני ביולוגית.
מרלין/נמו.
ואולי פשוט לא יהיה קו עלילה רומנטי.
זה תמיד מרענן כשמוותרים על זה לגמרי, ומבחינתי זו נקודה לטובת הסרט. "מוצאים את נמו" התעסק ביחסי הורים וילדים וממש לא הורגש בו חוסר בלאב אינטרסט לאף אחת מהדמויות, וגם מערכת היחסים האפלטונית בין דורי למרלין הייתה מעניינת ומקסימה. הלוואי שימשיכו עם זה.
די בטוח שפשוט לא יהיה שום רומן
כמו "הקול בראש". פיקסאר אוהבים בעיקר להתעמק ביחסים בין ידידים, הורים, אחים וכדומה. אין להם כמעט רומנים, והאמת? אני שמח על כך. זו גישה מרעננת לא רק מסרטי האנימציה האחרים של דיסני אלא מרוב הסרטים ההוליוודים הגדולים באופן כללי.
That being said אם אתה מחפש משהו כזה תסתכל יותר לכיוון של "פרוזן 2" מתי שזה לא יצא. הבמאי של הסרט רמז שאלסה תצא מהארון בסרט הזה…
טוב, האמת היא שזה לא מה שהוא אמר. הוא אמר "אנחנו הולכים לדבר על משהו שהרבה מאוד אנשים צעירים חווים בימינו ומאוד חשוב לנו להציג את זה בסרט" והאינטרנט ישר הסיק שלשם הוא כיוון. אומנם קפיצה מהירה מדי למסקנות כי כעיקרון זה יכול להגיד יותר מדבר אחד אבל באמת קצת נשמע שלשם הוא הולך. חוץ מזה שבסרט הראשון היה את השיר Let It Go שהרבה ראו כשיר יציאה מהארון מה שאולי היה מכוון ואלסה פגשה בבקתה ההיא את המוכר ההוא שמרומז שהוא הומו (בסאונה שהיתה המשפחה שלו היו ילדים וגבר אחד, מה שיכול להצביע על זה שאלה הילדים שלו ובעלו) אז מי יודע.
הפוסטר באמת גאוני. אני לא יכולה להפסיק לצחוק ממנו. האמת שמחפשים את נמו תמיד יהיה "הסרט הראשון שראיתי בקולנוע". זה היה נהדר.האמת שפחדתי מכל דבר שם, בערך. טוב, בת כמה הייתי?
בכל מקרה, סרט המשך נשמע מעניין. אני דיי מרוצה מהסרטים של דיסני פיקסר. ונמו באמת נמצא שם גבוה ליד למעלה או צעצוע של סיפור, גם הקול בראש ברשימת המועדפים. אני מקווה שזה יהיה טוב. רק שלא יחריב את הקלאסיקה (למרות שזה לא באמת יכול לקראת)
יש לי שאלה למה פיקסאר הסכימו שדיסני יקנו אותם
היתה להם בעיית כסף ?
1. תניח תמיד כשמדובר בעולם העסקים, אין דבר כזה "מספיק כסף", ותמיד צריך עוד ממנו. אחרת מליארדרים לא היו מבזבזים את זמנם בקידוחי גז.
2. כשפיקסאר נמכרה לדיסני, היא כבר הייתה חברה ציבורית, מה שאומר שההחלטה היא לא בידי ראשי האולפן אלא בידי בעלי המניות. ובמקרה של פיקסאר, מדובר בבעל גרעין השליטה, הלא הוא סטיב ג'ובס מכתבה אחת ימינה (שהחליף בעיסקה 50.1% מפיקסאר ב-7% מדיסני).
3. עוד לפני הרכישה, דיסני הייתה המפיצה של כל סרטי פיקסאר, ופיקסאר התנהלה בהרבה מובנים כחברת בת של דיסני (דיסני קבעה מועדי הפצה, שלטה בשיווק, ומכרה מרצ'נדייז של פיקסאר), כך שהרכישה לא שינתה הרבה מבחינת ההתנהלות של שני הגופים.
בנוסף, פיקסאר השתלטה בפועל על דיסני.
פורמלית, דיסני "קנתה" את פיקסאר. חברה אחת קנתה חברה אחרת. אבל המיזוג הזה בינהן למעשה איפשר לאנשי פיקסאר (המאוד מאוד מצליחה) להשתלט על עמדות בכירות במחלקת האנימציה (המאוד מקרטעת, דאז) של דיסני. ג'ון לאסיטר, המנהל האמנותי בפיקסאר, היום מופקד על כל אולפני האנימציה של דיסני. אז זה לא שבאו אנשים רעים ולקחו את פיקסאר – למעשה זה היה כמעט להיפך.
טיזר מאכזב ברמות. נראה כמו סצנת בונוס מה-DVD של הסרט הראשון.
and not in a good way