אתמול (למעשה, שלשום), זה הגיע לאינטרנט.
מגניב. ועכשיו, הדבר עצמו – רד-בנד, כלומר לא-לילדים:
הטריילר מבהיר שבאופן נדיר, זה יהיה סרט-קומיקס מדורג R על כל המשתמע מכך, שנהנה מאלימות בלי להתנצל. אבל מלבד הנקודה הזאת, זה נראה כמו סרט גיבורי-על די רגיל. הדבר שבאמת מבדיל בין דדפול לבין הגיבורים האחרים הוא המודעות העצמית: העובדה שהוא מודע להיותו דמות קומיקס, ושובר את הקיר הרביעי כל הזמן. ובטריילר – זה לא קיים. למעשה, הטריילר-לטריילר היה קרוב בהרבה ברוחו למה ש"דדפול" אמור להיות מאשר הטריילר עצמו. כנראה שרד-בנד או לא, הטריילר עדיין משווק לציבור הרחב, ומשתדל לא לבלבל אותו עם רעיונות מוזרים מדי, בעוד הטריילר-לטריילר פנה אל הגיקים שמכירים את דדפול.
חוץ מזה, בדיחת ה"בגד אדום/מכנסיים חומים"?! זה באמת הולך להיות בסרט? זאת בדיחה שהופיעה ב"משחקי הכס" וגם אז היתה ישנה מאוד.
יש גם אחד גרין בנד שיצא היום
https://www.youtube.com/watch?v=ONHBaC-pfsk
לפחות פה יש "Cue the music"
השורה על החליפה הירוקה ו/או מונפשת
היא סוג של שבירת קיר רביעי. כמו גם הפנייה למצלמה בסוף הטריילר.
אני אופטימי.
נכון, אבל מאוד מרומז
ביחס לדברים שקורים, למשל, בטריילר לטריילר.
סרט גיבורי העל הראשון שבאמת בא לי לראות
(ל"ת)
לא מבין על מה כל המהומה
אנשים מצפים לסרט הזה כאילו זה מינימום הסרט הבא של כריסטופר נולאן. זה ניראה כיפי, מצחיק ומשעשע מאוד ופה בדיוק הזמן לשים נקודה. לא מרגיש לי מיוחד או היסטרי.
בדיוק!
סרט גיבורי על אלים, סקסי ומצחיק זה בדיוק מה שאני רוצה לראות (ומאז קיק אס הראשון עברו כבר חמש שנים). הטריילר הזה, תודה לאל, לא מנסה להעמיד פנים שהוא הסרט הכי חשוב שאי פעם נעשה וייעשה, והוא גם לא זועק "קחו את כל המשפחה". רק שהוא לא יתבחבש עמוק מדי בתוך מיתולוגיית היקום הקולנועי של מארוול, כי ראיתי משהו כמו ארבעה סרטים מתוך הסדרה הזאת וממש אין לי כוח להתחיל לנסות להיזכר לאיזה נוקם יש איזו אבן בזמן שריאן ריינולדס מסתובב חצי עירום/עורף לאיזה motherfucker את הראש.
לסרט הזה אין שום קשר לעולם של מארוול
הסיכוי שהוא התחבר למשהו אי פעם זה ל"אקס – מן" (שאגב הוא כבר עכשיו לא לגמרי מנותק ממנו, הרי הדמות הזו הופיעו בצורה מאוד מרומזת בוולברין המקור"
וגם רואים אקסמנים בטריילר
אאל"ט, זה קולוסוס שם ב-1:50 שמעיף אותו על מכונית. ומנחש שהילדה שרואים מיד אחרי גם קשורה, אבל אותה לא זיהיתי.
היו לדדפול בקומיקס שיתופי פעולה מצויינים עם הענק הירוק ווולוורין, בשאיפה שאם הסרט יהיה מוצלח בסרטים הבאים נוכל לראות שילובים בינהם…
השיתוף פעולה היחיד שתראה זה אולי עם וולברין.
אנשים נמנעים מלזכור, דדפול שייך לפוקס, אם הוא יצליח במקסימום יכניסו אותו לעולם של אקס-מן. ויותר מזה אם הוא יצליח אין סיכוי שהוא יחזור למארוול ולכן שיתוף עם הענק הירוק אתה לא תראה!
אבל זה שונה מאוד
קודם כל בקומיקס אקס מן הם חלק מהעולם של מארוול, הם לא ביקום נפרד. כרגע יש ארוע שמאחד חלקים מ"עולמות" של סיפורים ידועים של מארוול מתקופות שונות (שלפעמים כלל לא קשורים לסיפורים עצמם מלבד בשם), אבל זה לא משליך כלום לגבי היקום הקולנועי כי למארוול יש את הזכויות לדמויות הללו בקומיקס, לא בסרטים.
כלומר לא משנה באיזה יקום הם, איזה סיפור או שילוב דמויות יש להם בקומיקס, אסור למארוול להזכיר למשל את המילה "מוטנט", או להשתמש בדמויות של ארבעת המופלאים, או גלקטוס, או כל אחד מהאקס מן- לכן הם בונים את הinhumans כגורם משמעותי ולכן קוויקסילבר וסקארלט וויץ' נוצרו בדרך אחרת בMCU. מפה נכנסים לשיקולים של "האם רווחי לפוקס/ סוני לשלב את הדמויות בסרטי מארוול ועד כמה כל חברה מקבלת סמכויות לגבי העלילה, איך מתחלקים הרווחים ועוד. זה לא ממש תחום בו חב' אוהבות להתפשר אז בינתיים לא הייתי בונה על זה.
גם אני לא הייתי בונה על זה
אני מאוד אשמח לראות עוד שיתופי פעולה בין אולפנים כמו שעשו עם ספיידר-מן (והענק הירוק? אני לא זוכר), אבל חשוב גם לזכור שבזמן שבקומיקסים דיבורים על יקומים שונים ומשחקים איתם זה דבר נפוץ וקורה הרבה, בסרטים זה הרבה פחות נהוג ואני לא יודע עד כמה הקהל היותר מיינסטרימי ופחות-גיקי יגיב לזה בחיוב.
אז זהו שזה לא יקרה
זה עניין משעמם ופשוט של למי יש את הזכויות על דמויות השונות. לאולפני פוקס יש את הזכויות הבלעדיות על אקס-מן, פנטסטיק פור, ועל דדפול. הענק הירוק שייך למארוול סטודיו ולכן אין שום סיכוי שתראה אותם ביחד על המסך. וולברין שייך לפוקס וכבר עכשיו מדברים על קמאו של דדפול בוולברין 3, או בסרטי ספין אוף של אקס מן על חבורת אקס-פורס שכוללת גם את דד פול.
הפעם היחידה שהולך להיות קרוס-אובר בין אולפנים זה עם ספיידי שהולך להכנס לעולם הסינמטי של מארוול כבר בקפטן אמריקה 3. וזה רק אחרי שסוני פישלו עם הפרינצ'ייז הזה בכל דרך אפשרית ובצורה נואשת פנו למארוול כדי שירימו את הפרוייקט הזה מהרצפה.
אם דדפול יצליח אז אין סיכוי שפוקס יוותרו עליו, ואם הוא ייכשל הוא יעלם – זו לא דמות כזו מוכרת ומרכזית כמו ספיידי ואין מצב שמארוול יקנו את הזכויות עליו מפוקס.
אגב, בקומיקסים דדפול, פנטסטיק ואקס מן שייכים למארוול (מארוול של הקומיקסים זה לא מארוול של הסרטים – חברות מופרדות), ושם יש כל הזמן קרוס-אוברס של אקס מן עם כל השאר.
לילדה קוראים
negasonic teenage warhead-שם שהיא בחרה בעצמה ולא אומר כלום. היא מופיעה בקומיקס אבל בקושי וכמעט שום דבר לא ידוע לגביה- אאל"ט בקומיקס היא טלפתית עם יכולות מוגבלות לראות לתוך העתיד.
בצירוף השם המגוחך אני יכול להבין למה בחרו בה- היא דמות מהקומיקס שהם יכולים לעשות איתה כל דבר בלי לעצבן את קוראי הקומיקס האדוקים.
הקדמת אותי (בהרבה)
בדיוק רציתי לכתוב את זה שבתזזותיות של הטריילר הזה ממש קיבלתי את אותה הרגשה שקיבלתי מצפייה ב׳קיק-אס׳ הראשון. לגמרי מצפה לסרט הזה ולקרוס-אוברים הפוטנציאלים עם אנשי האיקס.
הבדיחה על הבגד האדום והמכנסיים החומים
הופיעה בטריילר ה-leaked, יחד עם כל הסצנה של דדפול הולך מכות בתוך רכב (למרות שהיא הופיעה לפני והופנתה אל הצופים). אני לא יודע אם זה קרה לפני או אחרי משחקי הכס, אבל די בטוח שלא משם היא נלקחה.
אני דווקא אהבתי. אמנם לא קראתי המון קומיקסים שלו, אבל לא הייתי רוצה שכל הזמן ישבור קירות רביעיים. הספיקו לי הכמה שורות מהטריילר ואני בטוח שבסרט יהיו עוד כמה בודדות. לא הייתי רוצה שהבדיחה הזאת תימאס.
זה היה אחרי משחקי הכס,
אבל גם במשחקי הכס, כמו שאמרתי, זה היה ישן. בסיכום הפרק ההוא של "משחקי" כתבתי שהבדיחה הזאת נמצאה באמצעות גיגול הביטוי "Pirate joke" ובחירה בבדיחה מספר 2.
צר לי לאכזב אותך.
שבירת הקיר הרביעי זה אלמנט מאוד משומש אצל דדפול.
לא התאכזבתי :)
אני יודע שהוא שובר את הקירות הרבה, אבל זה לא הדבר *היחיד* שמייחד אותו. הייתי רוצה לשמוע גם את הקולות בראש שלו, נניח. ושהוא יצעק "באנג באנג באנג!" כשהוא יורה. והרבה הומור סלאפסטיקי שחור. ומוות! אני אשמח לראות cameo שלה!
בקומיקסים שנמשכים לאורך השנים זה טוב להשתמש בשבירת הקירות הרבה. בסרט של שעתיים הייתי רוצה לשמוע גם דיאלוגים שהם בתוך הסרט ולא רק מטא-רפרנסים, ושימוש נכון באותה מידה של שאר התכונות שלו. חשוב להשתמש בבדיחה הזאת, אבל חשוב יותר לא להמאיס אותה על הצופים, לזה התכוונתי.
הו, כן. הקריינות הכפולה (משולשת?) היא משהו שצריך לקרות.
למי שלא יודע במה מדובר:
הסבר נא למי שלא מכיר את הקומיקס של דדפול
מה זו הקריינות המשולשת הזו? הוא מדבר עם עצמו? עם הקורא? עם קריין (narrator)? מה הולך פה?
איתנו
כשם שיש קריינות או קול פנימי של דמות כלשהי
דדפול מודע לקריינותקול פנימי ככלי סיפורי, כמו שהוא מודע להיותו דמות קומיקס. ובמקרה שלו גם יש שני קולות. בסדרה האחרונה שלו סוכנת שילד, שנאלצה לשתף פעולה עם דדפול, מתה והפכה לקול נוסף שתקוע בראש של ווייד.
רגע, אז זה לא נורמלי לחשוב בשניים-שלושה קולות?
(ל"ת)
וגם המקבץ הנהדר הזה:
http://whatculture.com/comics/38-hilarious-times-deadpool-broke-the-fourth-wall.php
זה טריילר כמעט מושלם לסרט הזה בעיניי
סרט קומיקס מיינסטרימי מדורג R קשה, נטול אובר רציניות ומאוד מודע לעצמו, עם שחקן מתאים לדמות ואקשן שנראה טוב.
לא כל הבדיחות קלעו, אבל זה ממש מרענן. שנה הבאה מסתמנת כאפית במיוחד בגזרת סרטי גיבורי העל.
הטריילר טוב אבל מה חדש ?
זה אחד לאחד הטריילר שהודלף מקומיק קון. בשביל מה היה צריך להחזיק אותו על המדף עוד חודש ? כולם גם ככה ראו אותו. אני אף פעם לא אבין את המלחמה הזו….
זה לא אחד לאחד הטריילר מקומיקון, דברים ירדו (הקומיאו של סטן לי, למשל)
אבל לפי הטוויטר של ריינולדס בזמן הכנס, ה-CGI לא היה מספיק מוכן בשביל הפצה גלובלית.
אם זכרוני לברכה אינו מטעה אותי
הריפוי המהיר גורם לכך שהסרטן בגוף של דדפול ממשיך להתחדש גם הוא (ולכן לא ניתן להסיר אותו, הוא פשוט שב שוב ושוב) והגידול שבמוח שלו גורם לטירוף שלו.
אני זוכר את זה באופן רעוע למדי, אז ייתכן מאוד שאני מברבר שטויות (ועצלן מדי, נכון לכרגע, לבדוק את העניין)
זוכר נכון, אם אני זוכר נכון
יותר מזה, הסרטן גדל בקצב יותר מהיר ובגלל זה וויד נראה כמו שהוא נראה (ותיאורים מתאימים הם כבר דאגו לתת).
לא יודע, סת' מקפרליין הוא לא הטעם שלי.
(ל"ת)
תנסה להוסיף מלח.
(ל"ת)
זוכרים את הפעם ההיא שניסיתי להוסיף מלח לסת׳ מקפרלן?
*קטאוויי לסת׳ מקפרלן הולך ברחוב, פתאום נופל עליו הר של מלח. קול אוף סקרין אומר ״אופס, טעות שלי, יותר מדי מלח.״*
"וואו ערימת המלח הזאת נראית כאילו בי ארתור הזדיינה עם מלחיה
והילד שנולד מזה התחתן עם מועמר קדאפי בעונה האחרונה של לילות משמר המפרץ ועוד משהו עם אשכים וקקי"
"סקוט/קלארק/ווייד/ברוס, אתה שונה. אתה מיוחד.
אתה מוכשר. חתיך. גבוה. עם קוביות בבטן והכל. אני רוצה שתצטרף לתוכנית אימונים/ניסוי מדעי/משלחת/צוות לעניין שאני אחראי עליו. כך תוכל לקנות מחדש את האהבה והאמון של הבת שלך/בת הזוג שלך/ההורים שלך/ השותף שלך שנהרג בערך באשמתך. אתה תחווה הרפתקאות, בדיחות קרש, רפרנסים לתרבות הפופ, חורבן והרס בקנה מידה לאומי ואולי מידה קטנה ושולית ביותר של סכנה ממשית. אולי אתה תצטרך להקריב קורבן הרואי, אבל בתכלס אתה תצא גם מזה. יש לנו פה פרנצ'ייז, אחרי הכל. אני מאמין בך"
רק שבניגוד למקרים אחרים, דדפול משלם מחיר עבור הניסויים הללו- הוא מכוער ומצולק בצורה שמחייבת אותו לכסות את כל גופו כולל פניו ועבר כ"כ הרבה התעללות וכאב שהוא לא שפוי מבחינה קלינית.
קלארק יכול לחזור לחייו הרגילים מחר (לפחות לזהות האחרת שלו ע"פ כדה"א), כנ"ל ברוס וסקוט. ווייד לא.
אתמול ראיתי שוב את
'קיל ביל II' עם המונולוג הנפלא של ביל על סופרמן/קלארק קנט. והייחוד שלו בין גיבורי העל.
ונזכרתי איך פעם טרנטינו עשה וכתב סרטים כל כך מעולים.
נפלא?
איזה נאום מעיק ומשעמם. למה להבהיר משהו במשפט כשאתה יכול להבהיר אותו במונולוג על תרבות הפופ בפנטמטר יאמבי עם שתי ידיים קשורות מאחורי הגב, בשוט אחד ותאורה טבעית? קיל ביל השני סרט נהדר, והסצנות של דיוויד קאראדין ואומה תורמן מחשמלות (הם מחפים איפה שהכתיבה שלו מזייפת), אבל הנאום הזה הוא תמצית כל מה שרע בטרנטינו. הסרטים שיצאו אחרי קיל ביל 2 מופלאים (כן, כולל "חסין מוות". זה הסרט הכי אנדרייטד בקריירה שלו, לא "ג'קי בראון").
אולי אם הייתי יודע
מהו פנטמטר יאמבי, היה הנאום הופך למעיק ומשעמם בעיני.
כרגע אני שמח שלא כך הוא, ומאחר בדעות עסקינן, נסכים שלא להסכים, לפחות על הסצינה הזאת. אני מסכים שקאראדין נותן שם הופעה גדולה (אומה תורמן כמובן, מיותר לומר).
לטעמי הדבר המופלא היחיד שעשה מאז הוא ממזרים. וגם בו החלקים גדולים מהשלם.
גם אני נהניתי ממנו בפעם הראשונה, אבל מאז התוודעתי מעט לעולם הקומיקס והוא איבד מהפאנץ' עבורי.
TL;DR: לא מצאתי קווי דמיון בינה לסופרמן, יש דוגמאות עדיפות.
ראשית, סופרמן קיבל את כוחותיו מהשמש רק כשהגיע לכאן ולא כשנולד ובלעדיה הוא אדם רגיל, כלומר כל כוחו מגיע מגורם חיצוני. אם הנק' הייתה "זה היה טמון בך תמיד", מוטנטים היו דוג' טובות בהרבה. הוא גם לא יחיד במינו- כל מי שנולד על הכוכב שלו הוא בדיוק כמוהו, פשוט לא כולם הגיעו לכאן וזה די נוגד את כל הרעיון שלה כמישהי ייחודית.
סופרמן הפך לסמל כה גדול כי הוא היה הראשון ונבנה כך שיהיה הכי- חזק, מוסרי, צודק וכו', והיא לא עונה על הקריטריונים הללו.
אולי המונולוג היה עובד טוב יותר עם וונדר וומן, גם מתאים יותר לקונטקסט של אשה שהלחימה זורמת בעורקיה. לביאה שנולדה בשבי הייתה אנלוגיה קצרה בהרבה ומדויקת יותר.
אגב, batman begins רומז בדיוק לאותו דבר לגבי ברוס. למעשה, אני חושב שלגביו זה נכון הרבה יותר- ברוס וויין הוא קליפה דקה יותר מקלארק קנט. סופרמן מנסה תמיד להתחבר לצד האנושי, רוצה לחיות עם לואיס ולהביא ילדים, להתמסד, לאהוב את הוריו המאמצים. כשהוא קם בבוקר הוא אולי לא קלארק אבל הוא קאל- לא סופרמן. אם העולם היה הופך לאוטופיה מחר הוא היה חי בשלווה כאדם מן המניין.
לעומתו, באטמן משתמש בברוס לכל היותר כהסוואה, תמיד מרחיק את עצמו רגשית מסובביו ומוותר על כל פן של חיים רגילים, תוך סיכון מתמשך של סובביו כדי להשיג את המטרה ובניית תוכניות אפילו כנגד חבריו הקרובים ביותר. אפילו את הבן שלו הוא הפך לרובין. אני לא חושב שהוא היה יכול לחזור לחיות כברוס בלבד ואני חושב שזה מומחש היטב בקומיקס the dark knight returns, כשהוא מנהל מונולגים חצי הזייתיים עם העטלף ששוכן בראש שלו, אחרי שהוא נאלץ לפרוש מתפקידו כבאטמן.
כן, לא תמיד ידע
מגביר את ההנאה, לפעמים הוא גורע ממנה (למרות התפיסה הנפוצה).
אם סופרמן מקבל את כוחו מהשמש, איך הוא מצליח לעוף בלילה?
הרעיון היה לא שהיא ייחודית, יש עוד כמוה, אבל הטבע שלה הוא להרוג, לא להיות עקרת בית נואשת.
מעבר לזה, לחפור על אנלוגיה עד כמה היא מתאימה בדיוק נשמע לי מוגזם. כל הרעיון באנלוגיה, זה שאתה לוקח חלק מהתכונות של משהו/מישהו אחד, כדי להדגים דמיון למשהו/מישהו אחר.
זה שאתה מנסה להראות במה היא שונה מסופרמן (לא צודקת/מוסרית וגו'), גורם לכל מושג האנלוגיה לאבד את תוקפו. זה חסר טעם בערך כמו שהייתי טוען מול האנלוגיה שאתה הצעת שאין לה ארבע רגליים ופרווה. והיא גם לא נולדה בשבי.
ראשית, אתה לגמרי צודק… סיימתי את ההודעה ואז היה לי רגע של "וואו, מה זה היה?"
לידע כללי: התאים של סופרמן סופגים אנרגיה מהשמש ואוגרים אותה (ברצינות, זה לא רק כי שלדון קופר אמר). לאחרונה הוא מצא דרך לשחרר את כולה כדי ליצור מגה פיצוץ או משהו בסגנון ואז איבד את כל הכוחות שלו עד שתאיו אגרו די אנרגיה שוב.
ואתה צודק לחלוטין, לא הכל חייב להיות דומה אבל לא הצלחתי למצוא קווי דמיון כלל. סופרמן לא חזק או יכול לעוף מטבעו- כוחותיו הם תוצר לוואי של תגובה לקרינה מסוימת. הוא גם ממש לא רוצח מטבעו- בערך הכי רחוק מכך שאפשר. אז במה הם דומים? ככל שחשבתי על זה יותר המונולוג החוויר.
לא שהסרט חייב להשקיע בכל אנלוגיה המופיעה בו (בפרט סרט אקשן קליל) וקשה לי להאמין שמישהו ממש חשב על כך לעומק, אבל זה הפך אותו לפחות חד בעיניי וחבל, כי הוא היה מגניב.
כמו באטמן, וונדר וומן, martian manhunter, אקווה מן, ת'ור (בחלק מהגלגולים שלו), הרקולס וכנראה אחרים שאיני מכיר.
אבל גם בהנחה שהוא היחיד, מי הוא מתחת לכל המסכות: סופר מן, או קאל/קלארק? אני חושב שהאופציה השניה היא הנכונה ולכן האנלוגיה הזו לא מוצלחת.
אצל באטמן הלבוש הרגיל ביומיום
הוא תחפושת? נראה לי שנסכים לא להסכים על זה.
מתחת כל המסכות, סופרמן הוא יליד כוכב אחר, עם כוחות ויכולות שלא דומים לאלה של יושבי כדור הארץ. זה מי שהוא מתחת לכל המסכות.
אם אתה תגיע לכוכב שבו כולם עיוורים, עדיין מתחת לכל המסכות ומשקפי השמש שאולי תלבש, אתה אדם רואה.
זה לא אומר שלא בא לו לפעמים לשתות קפה הפוך ולשוח על ענייני דיומא. כמו בכל אנלוגיה, מותר שיהיו לו חלק מהתכונות שמאפיינות אנשים רגילים.
כן, זה כך אצל באטמן, כמו שהודגם ב"באטמן מתחיל" ובקומיקס בthe dark kinght returns- ברוס וויין הוא פשוט הסוואה עבורו, לא משנה אם הוא לובש את החליפה בפועל או לא.
ומתחת לכל המסכות, קאל-אל המתקרא קלארק ומכונה סופרמן רוצה לחיות עם לואיס וההורים המאמצים שלו בשקט. הכוחות שהוא קיבל כשהוא הגיע לכאן הם לא עיקר המהות שלו, הוא משתמש בהם כשהוא חייב, לא כי זה מגדיר אותו (בניגוד לבאטמן ושאר מי שהזכרתי לעיל). אז כשהוא קם בבוקר הוא קודם כל קאל שמאוהב בלואיס ובאנושיות, מנסה להידמות לה ויוצא בלית ברירה לחוץ כסופר מן, כל עוד יש פשע.
כשמשהו הוא חלק
מהמהות שלך, אתה לא צריך 'לנסות להידמות לו'. זו בדיוק האנלוגיה לכלה שרצתה 'לנסות להידמות למוכרת תקליטים באל פאסו'. זה בדיוק הענין, והניסוח שלך רק מוכיח את זה. בדיוק כמו ש'הוא יוצא בלית ברירה כסופרמן', רק מראה שזה חלק ממה שהוא, אין לו ברירה והוא לא יכול לברוח מה'סופרמניות' שלו, לא משנה כמה יתאמץ. באטמן יכול לזרוק את החליפה לפח ולבלות את חייו כעורך דין ממולח. סופרמן לא.
גילוי נאות: לא קראתי קומיקסים של באטמן, או סופרמן, ואני מבסס את דעותי על הפרסונות הקולנועיות ו/או הפופולריות שלהם.
סופרמן מנסה להידמות לאנושיות כי הוא חייזר בשמם קאל-אל. לא כי הוא סופרמן. הכוחות שלו הם לא חלק מהמהות שלו, אלא תופעות לוואי של חשיפה לקרינה- גם ארבעת המופלאים עונים לקטגוריה הזו. וכמעט כל גיבור/ת על עוטה את התלבושת כי העולם מכריח אותם, זו הנורמה, הוא לא ייחודי בכך.
קאל ישמח להשיל את פרסונת סופרמן. כשהמצב יאפשר, הוא יוכל בקלות להחזיר את הגלימה לשימושה המקורי- שמיכה לתינוק. הוא מנסה להקים משפחה עם לואיס ובקשר רציף עם הוריו וחבריו-סופרמן לא זקוק להם, קאל כן. זו מטרתו, השאיפה האמיתית שלו והזהות שלו מתחת למסכות. זה מי שהוא כשהוא איתם. הוא לא *צריך* להילחם. כמו שהוא טורח להסביר שוב ושוב: הS על חזהו אינה מסמלת את "סופרמן" , אלא את סמל המשפחה שלו, תקווה. הדחף שלו לפעול נובע מרצונו למנוע הישנות של האסון שקרה בקריפטון על כדה"א. אם מחר העולם הופך לאוטופיה, כנראה לא תראה אותו לובש את המדים הללו לעולם.
אם נבחן לעומתו את באטמן:
( ביקום הקולנועי: https://youtu.be/b451KPji–E?t=61 )
ראשית, הוא מקריב הכל למען המשימה: מציב ילדים (כולל הבן הביולוגי שלו) בסכנה מתמדת, חוקר, מרגל ומבצע ניסויים בחשאי גם על חבריו הקרובים ביותר (שאת כולם רכש כבאטמן, לא ברוס) כדי לדעת כיצד לנטרל אותם, מרחיק ממנו כל מי שרוצה להתקרב ולפתח איתו קשר רגשי נורמלי.
יותר מזה, הוא ניסה לפרוש ונכשל: הוא הגיע להזיית שיחות עם דמות של עטלף- מילולית, קריסה מנטלית. אין לו מטרה אישית בחיים, אין לו חיים אישיים כלל. לבאטמן יש את הbat family, משפחה נרחבת מאוד- לברוס וויין אין איש מלבד אלפרד, גם אותו הוא חולק עם באטמן. אין לו שאיפות או תוכניות אחרי הפרישה כי מבחינתו אין פרישה- אלו חייו האמיתיים. כשהוא לבד או עם אלפרד (כי אין לו יקירים כברוס), לפני שינה או מייד עם פקיחת העיניים- הוא לא חושב כברוס, הוא באטמן.
לענייננו: אם הכלה דומה לסופרמן, אלימות היא כלי חיצוני וזמני עבורה, אותו היא תנטוש מייד כשלא יהיה הכרחי ותשוב לחיים שלווים- בדיוק הפוך מהנק' שביל ניסה להעביר.
היכן ההקבלה ביניהם? כוחות/תכונות שטבועים מלידה? לא. דמות חזקה תחת מסכה חלשה? הסברתי לעיל מדוע לדעתי לא. אז מה נותר?
נסכים שלא להסכים.
זה לגיטימי.
לחלוטין.
המשך יום נעים :)
סליחה אבל
סופרמן מי כך שהוא חייזר לא יכול להביא ילדים אנושיים.
למעשה
יש כמה וכמה סיפורים בהם סופרמן מצליח להביא ילדים לעולם. במקרים אחרים הוא מאמץ במקום- בכ"מ העניין הוא הרצון להתמסד ולחיות חיים "רגילים".
גיגול קצר הביא אותי לזה, הנושא עלה לא מעט פעמים, עם לואיס במיוחד: http://superman.wikia.com/wiki/Superman_as_a_father
לייק על חסין מוות.
(ל"ת)
נראה כיפי.
לא נראה כזה שונה מסרטי קומיקס אחרים כמו שקיוויתי שיהיה (חוץ מהאלימות המוקצנת), אבל אני עדיין שומר על תקווה.
אגב, תקנו אותי אם אני טועה, אבל הקטע שהוא מכסח אנשים בתוך ג'יפ – לא היה משהו די זהה בהתחלה של "הנקוק"?
נראה חביב, האפקטים נראים רע.
כן, טריילר, ובכל זאת, האפקטים, ביחוד הדם, נראים כאילו עשו אותם בצייר או לחילופין שלפו אותם מסדרת טלוויזיה סטייל Arrow.
דווקא למיטב זכרוני
האפקטים בArrow היו סבירים לחלוטין (יכול להיות שאני טועה, הפסקתי לראות את השטות הזאת באמצע העונה השנייה כשזה התחיל להדרדר)
במבט שני על הטריילר שמתי לב
שהוא לא עושה כמעט שומדבר "סופרי" בטריילר הזה. הוא אומנם קיבל כדור הישר ליד שלו וזה לא ניראה כאילו זה מזיז לו, אבל מצד שני ראיתי דברים כאלה גם בסרטים עם אנשים רגילים למדי, מופרך ככל שזה יהיה.
כולל החור הפעור שיש לו בבטן?
(ל"ת)
הוא יכול לחרות לעצמו את הראש וזה לא יזיז לו.
נכון
רק חבל ששומדבר כזה לא מופיעה בטריילר – או כל דבר אחר שיכול להסגיר את היכולות שלו
נראה לא רע, אבל
גירסת האנימציה נראתה יותר.
זה נראה ממש ממש טוב!!
(ל"ת)
אבל בסצינה דדפול לא מספר את בדיחת המכנסיים החומים
להפך, המשפט שהוא אומר ("הבחור הזה הבין את הרעיון") מסתמך על כך שאנחנו כבר מכירים את הבדיחה. מי שלא מכיר את הבדיחה לא יבין מה מצחיק במה שהוא אמר.
הוא כן מספר (לא זוכרת ששמעתי אותה קודם, לא הייתי מבינה לבד)
זה גם לא כל כך הצחיק אותי אבל זה עניין אחר
המבין הבין.
(ל"ת)
אוי, כמה שזה נראה טוב. שומרי הגלקסיה נראה כמו ילדה עם צמות לעומת זה
נהניתי מרוב סרטי מארבל..
אני לוקח את השומרים כדוגמא – אקשן לילדים… ככה זה תמיד מרגיש.
זה נראה לי אחרת לגמרי. לא סרט שמנסה לתפוס את שתי העולמות.
אני מניח שאתה מתכוון לשומרי הגלקסיה
כי השומרים..אה.. לא חושב שהייתי מגדיר אותו "לילדים".
כן, התכוונתי לשומרי הגלקסיה ב"שומרים"
(ל"ת)
נראה מתאמץ מדי
אקספוזיציה מהירה, ואז טריילר שלם שלא מציג שום עלילה ורק מנסה להראות כמה דדפול מגניב ומצחיק. אני מאד מקווה שבסרט יהיה יותר מזה, כי אחרת זה יהיה ממש מאכזב. (ואני יודע שאני בדעת מיעוט, רח' ג'אמפ 22 היה בדיוק כזה ומשום מה אנשים ממש אהבו אותו).
עלילה זה לא הצד החזק של דדפול.
רוב הקומיקס שקראתי באמת מתמקד בכמה שהוא מגניב ומצחיק, והעלילה משרתת את המטרות האלה.
וואללה
לא קראתי את הקומיקס אז טוב לדעת. כנראה שבאמת צריך לבוא לסרט עם ציפיות בהתאם, תודה על הטיפ :)
אז מישהו שילב את הטריילר הזה עם "קפטן אמריקה"
וזה ממש מוצלח.
https://www.youtube.com/watch?t=117&v=D9J521NXOjM
הזכיר לי
כמה אני מחכה לקפטן 3