הסרט "אנני" המחודש הוא סרט מיותר בהחלט, עם כמה נקודות ביזאריות. זה רימייק של המחזמר הכבר-אז-לא-משהו משנות השמונים המוקדמות, שמחליף את הגיבורה הג'ינג'ית שנראית כמו צמר פלדה חלוד בקוונז'אניי וואליס, והיא מאומצת על ידי מיליארדרד וכו'. ובאמצע הסרט, עם מעט מאוד קשר לכל דבר אחר, היתומה, האב המאמץ וחברות הולכים לראות סרט. לסרט קוראים "MoonQuake Lake". זה מין רומן נוער על-טבעי בנוסח "דמדומים",בכיכובם של מילה קוניס, אשטון קוצ'ר וריהאנה. בסרט "אנני" רואים קטעים קצרצרים מתוך "MoonQuake Lake", ולסרט-שבתוך-סרט יש אתר רשמי וטריילר, שכולל פחות או יותר את כל מה שרואים מתוכו ב"אנני".
ב"סוף" הסרט (כלומר, באמצע "אנני") מופיע הקרדיט: בוים על ידי כריס מילר ופיל לורד (הצוות המנצח שביים את סרטי "רחוב ג'אמפ" ו"סרט לגו"). אותו הקרדיט מופיע גם באתר הרשמי של היעני-סרט, לכן ההסבר הסביר ביותר הוא שמילר ולורד באמת ביימו את הקטע הזה (ולמען הסר ספק, הם לא ביימו את "אנני"). מה שלא הצלחתי להבין הוא למה. "MoonQuake Lake" הוא פארודיה, אבל הוא לא ממש מצחיק; הוא לא מגוחך יותר מסרטי רומנטיקה-על-טבעית-לנוער אחרים (ובטח שלא יותר מ"מפוצלים"). למעשה, הנוכחות של מילה קוניס בסרט הזה מקשה מאוד להבדיל בינו לבין "עלייתה של ג'ופיטר". הסרטון הזה גם לא קשור לעלילה של "אנני" בשום צורה. סתם, לקחו שני במאים מצליחים ושלושה סלבריטאים מהשורה הראשונה וחצי, וצילמו איתם טריילר מזויף שתקוע אגב כלום באמצע סרט אחר (שאינו פארודיה), של במאי אחר.
טוב – אם יש לכם חברים מעריצים של מילה או אשטון, יש לכם משהו להראות להם באחד באפריל הקרוב.
הוא מצחיק
במיוחד בגלל שהוא לא מגוחך יותר מסרטי רומנטיקה-על-טבעית-לנוער אחרים
Still a better love story than Twilight.
(ל"ת)
הסבר אפשרי
ראשית הסרט מוגדר בIMDb גם כפרודיה על אווטאר.
אז אני לא מכיר היטב את צורת העבודה בהוליווד ולכן יכול להיות שמדובר בגיבוב שטויות אבל…
אווטאר יצא ב-2009 ועשה הרבה מאוד רעש, דמדומים יצא שנה לפניו והרוויח יפה מאוד.
האם יכול להיות שסוני התחילו להכין סרט, לפחות ברמת צילום כמה סצנות ובדקו את דעת הקהל, שלא אהב את הסרט ? לכן הם החליטו לגנוז אותו ולפרסם אותו בתור בדיחה באנני.
קשה לי להאמין שזו האמת כי אז בטוח שאנשים חכמים ממני כבר היו מוצאים את הפרטים, אבל זה הניחוש המושכל שלי…
לא נראה לי סביר
גם ב2009 אשטון קוצ'ר, מילה קוניס וריהאנה היו שמות גודלים
סרט עם שלושתם היה עושה הרבה רעש, היינו שומעים משהו.
אגב, לסרטים שנגנזו תוך כדי עבודה יש עמודי IMBD?
הבעיה הגדולה היא כזאת: זה פשוט לא נראה כמו סרט אמיתי.
(ל"ת)
ממש חמוד
בתור טריילר מטומטם הוא מאוד מצא חן בעיני.
אהבתי את הבחורה (מילה?) שמציצה מהמים ומצייצת.
כמו שיש "איך נשמעת אנגלית למי שאינו דובר אנגלית"
https://www.youtube.com/watch?v=Vt4Dfa4fOEY
אז זו הגרסה של "איך נראה דמדומים ללא-מעריצי-דמדומים"?
כי אם כן, אז עבודה טובה :}
וגם בסוף הסרט, למי שנשאר לסצינה אחרי הכתוביות (אני, כן כן)
(לא שרואים בה משהו שראוי להישאר עבורו, אבל רק רציתי להעמיד דברים על דיוקם).
בעיניי "אנני" המקורי (משנות השמונים) בהחלט משהו, אהבתי בילדות ואוהבת גם היום, וגם "אנני" המחודש לא מיותר בכלל, אלא למי שלא חובב את הסוגה (מחזמר חמוד לכל המשפחה, בגדול) ולכן בהחלט עבורו מיותר לצפות בסרט כזה. עבורי מיותרות קומדיות מפגרות כמו "ג'אמפ 21" שאלוהים יודע איך זכה כאן לכ"כ הרבה מחמאות, בהיותו מטופש להחריד ולא מצחיק בכלל.
דורון, אני מבינה ש"עין הדג" הוא ביתך והמקום להביע את דעתך, אבל יש משהו צורם מאוד בבחירה במילה "מיותר". תגיד שלא אהבת ושזה לא לטעמך, שהסרט לא עשוי טוב בעיניך… מקבלת. אתה ואני אוהבים כנראה הרבה סרטים מסוגים שונים, ואני ילדה גדולה ולא מתרגשת מכך שלאחרים יש טעם שונה משלי. אבל יש משהו מזלזל מאוד בהפטרת "מיותר" על סרט חמוד, חינני ובלתי מזיק בעליל שרבים נהנו ממנו, רק כי אתה (כנראה) לא.
אני חולק על דעתך בנוגע להיותו בלתי מזיק בעליל.
ו"מיותר" היא מילה שמביעה דעה בדיוק כמו כל דעה אחרת – ולא דעה חריפה במיוחד. "אנני" רחוק מלהיות הסרט הגרוע ביותר שראיתי לאחרונה, אבל מה העולם היה מפסיד אילו הרימייק הזה לא היה נוצר? לדעתי, ממש שום דבר. הוא מיותר. כמובן, זכותך לא להסכים עם הדעה הזאת כמו עם כל דעה אחרת.
אם זה הקריטריון שלך אפשר להחיל אותו על כל סרט, כמעט
העולם לא היה מפסיד הרבה לו סרטים רבים לא היו נוצרים, אלא אם אתה מחשיב הנאה של אנשים שאוהבים את אותם סרטים. קצת בידור מהנה, כיף, בילוי משפחתי… יש בו באמת משהו מזיק בעיניך או שזו סתם קונטרה?
ה"מזיק" לא קשור להיותו של הסרט בידור קליל
אלא לאופן המוזר מאוד שבו הוא מציג חברות סלולריות, שעורר בי מחשבות קונספירטיביות שמא מדובר במעין פרודוקט-פלייסמנט מטעם איגוד חברות הסלולר (אם יש דבר כזה). לא הצלחתי למצוא הסבר אחר לכך שהסרט תומך בהסגרת כל המידע האישי שלך לידי חברת הסלולר, וטורח לעשות זאת – בהשקעה לא קטנה – *בלי שום קשר לעלילה*. חשבתי לפרט בעניין, אבל מכיוון שמעט מאוד אנשים ראו את הסרט הזה, לא חשבתי שיהיה בזה הרבה עניין.
בלי שום קשר לעלילה?
הוויתור על הפרטיות הוא חלק מהעולם בימינו, ולמעשה הוא היה חלק לא קטן מהעלילה ושולב בה באופן אינטגרלי. בכל מקרה, גם אם יש בסרט אלמנטים לא ממש ריאליסטיים (מי היה מאמין?) לא מצליחה לראות את הנזק שאתה מתייחס אליו.
ברור לי שמעט אנשים (באתר הזה) צפו בסרט, כי הוא לא ממש הולם את הפרופיל של הגולש הממוצע… אבל מעיון בדף הסרט, המעטים שצפו בו דיווחו על כיף והנאה (בדיוק מה שסרט כזה אמור לספק).
לא בטוחה שזה נכון
במיוחד בסצנה שבה סטאקס (פוקס) מאשר שאכן, החברות הסלולריות שומרות ועוקבות אחרי הרבה מאד מידע. אני חשבתי שהסרט עוסק במשהו שלהרבה בני ובנות נוער אין מודעות אליו – כמה מידע נמסר, נשמר ומושא למעקב.
(אני יכולה לומר שבמסגרת העבודה שלי יוצא לי להסביר לבני ובנות נוער לעתים קרובות שהטלפון הסלולארי הוא מכשיר איכון שמסגיר את מקומם ושלחברה הסלולארית יש גישה למידע הזה, וגם למשטרה במקרה הצורך. הם מופתעים כל פעם מחדש).
אני הרגשתי שהסרט מעלה את המודעות לפרטיות ומשמעותה – וזה גם רלוונטי לעלילה, החל משלב מסוים. אם כבר, נושא האנטנות הסלולאריות הנסתרות היה נטול הצדקה עלילתית (אולי מוצדק סינמטית, בגלל הנופים).