זה הגיע הרגע. אני רק אקפייסט את זה כאן.
מופע האיחוד של מונטי פייתון יוקרן בשידור חי בקולנוע יס פלאנט אילון ב 20.7.14.
הקרנות בודדות של המופע יתקיימו לאחר מכן גם בבתי קולנוע נוספים של הרשת.
כל ההקרנות עם תרגום לעברית*.רשת יס פלאנט מצטרפת לחגיגה העולמית ולאלפי בתי קולנוע ברחבי העולם שיקרינו בשידור חי את מופע האיחוד של מונטי פייתון בלונדון וההקרנות נוספות בודדות של המופע.
בקיץ הקרוב, מעריצים מכל העולם יזכו בהזדמנות להצטרף לאחת ההופעות המבוקשות של השנה, ולהיפרד מחבורת מונטי פייתון. האיחוד המיוחל הזה צפוי להיות אחד האירועים הגדולים ביותר של שנת 2014.
מונטי פייתון הוא אחד מההרכבים הקומיים הטובים בעולם, הם השפיעו על דור שלם ויצרו מהפכה בתחום הקומדיה בדרכם לגדולה. בגיל משותף של 357 שנים בלבד, ג'ון קליז, טרי גיליאם, אריק איידול, טרי ג'ונס ומייקל פאלין ייפגשו פעם נוספת על במה אחת ויבצעו את המערכונים הגדולים ביותר שלהם, עם טוויסטים אקטואליים, "פייתונים" טיפוסיים.
…אחר כך יש סקירה היסטורית ועוד כמה מילים על כמה שכולם מתרגשים מהאירוע ההיסטורי וכל זה, ואז
אלפי הכרטיסים למופע האיחוד, שיתקיים בלונדון, אזלו תוך 43.5 שניות לאחר תחילת המכירה. דקות לאחר מכן נפתחה מכירה לארבע הופעות נוספות, אך גם הכרטיסים עבורן אזלו.
המופע יוקרן בשידור חי ובלעדי בישראל, ביס פלאנט אילון, ביום ראשון 20.7.14 בשעה 21:30. משך המופע כ- 3 וחצי שעות (כולל הפסקה). בהמשך תהינה הקרנות נוספות של המופע בבתי הקולנוע יס פלאנט חיפה, יס פלאנט אילון, יס פלאנט ראשון לציון ורב חן דיזנגוף בלבד. מכירת הכרטיסים תחל ביום שני 2.6.14. החל מ- 18:00. פרטים מלאים על מועדי ההקרנות באתר יס פלאנט.
* איך בדיוק בפלאנט מתכוונים להוסיף תרגום לשידור חי, לא לגמרי ברור לי. שלא כמו האירוויזיון, אני לא בטוח שמונטי פייתון מעבירים כל מילה שתיאמר בהופעה מראש.
לאירוע יש גם טריילר משום מה, כאילו שאתם צריכים שכנוע אם לצפות בו או לא. אני לא יודע למה הוא מוצג ברזולוציה מקסימלית של 360p – אולי זה קטע נוסטלגי כזה.
נחמד
אני הולך לישון באהל מחוץ לאתר של יס פלאנט.
תעשה מקום.
(ל"ת)
שידור חי, הא?
מעניין אם הם יגיעו להארכה ופנדלים.
אחרי שלוש וחצי שעות?!
(ל"ת)
"צווחה מחרישת אוזניים"
מעניין מי\מה ימלא את תפקידי גראהם צ'פמן (אלא אם כן הוא קם מהמתים כמובן. זכור לי שהם אמרו שזאת הדרך היחידה שבה הם יתאחדו)
התוכי, כמובן.
(ל"ת)
הולוגרמה של גראהם צ'פמן
כמו שעשו לטופאק, רק שהפעם זה יהיה שווה את הכסף.
שאלה:
מאחר שאני לא בסביבה ב-20.7 נותר לי לבנות על ההקרנות הנוספות שהוזכרו. האם ידוע אם המכירה שמתחילה ב-2.6 תהיה רק לאותה הקרנה חיה או לכולן?
אויה לי. נופל על שלושת השבועות.
מקווה שההקרנות החוזרות עדיין ירוצו אחרי תשעה באב.
שלוש שבועות לפני תשעה באב אסור ללכת לקולנוע?
*לא ציני או מלגלג*
זה נקרא "בין המיצרים",
מצום י"ז בתמוז שמציין את פריצת הרומאים מבעד לחומות ירושלים ועד לצום 9 באב שמציין את חורבן הבית.
scarcely a replacement.
(ל"ת)
אני רק הערה:
אני מאמין שרבים מאלו שקוראים את הידיעה הזו כאן, אכן יצפו בקולנוע במופע בשידור חי. רק לא מזמן למדתי שגם בתי קולנוע רבים בלונדון מתכננים לעשות בדיוק את אותו הדבר.
אני מתכנן לעשות זאת גם. אלא שלגמרי במקרה, בדיוק באותו יום ובאותה השעה, אעשה זאת, הייתי אומר… קצת יותר מקרוב. כלומר, קצת יותר מקרוב מאשר ניתן לעשות זאת בישראל. ליתר דיוק, אם אחת המצלמות תצלם את הקהל באותו ערב, ב-O2 בלונדון, ייתכן שתראו אותי מנופף אליכם מאחת השורות האחוריות בגובה הבמה. כן כן, אני. Little ol' me.
אני.
אהיה.
שם.
בלונדון.
ב-O2.
באותו.
מופע.
ואראה.
אותו.
בלייב.
Mostly.
O-M-M-F-G.
סורי, הייתי חייב.
*סוף vanity post ותחילת מנוסתי מעדר הפרות, התרנגולות, הארנבים הרצחניים והדינוזאורים המושלכים לעברי בזעם. אבל נראה לי שאני יוצא מזה בסדר. It's just a flesh wound.*
אתה אכן סוג של כולירע. הקנאה אוכלת אותי.
(ל"ת)
אני לא יכול שלא להסכים, אבל חושב שפעם בחיים
מותר לו לאדם להתרברב…
אם כי נראה לי שזה כבר מספיק ל-jinx על הטיסה. אף אחד לא הבטיח שלא יהיו נחשים על המטוס.
מרפי, בחייאת, פעם בחיים מותר, שמעת?!?!
זה חמוד
אנחנו נהיה בהופעה ב3/7, בשורה השישית. תיזהר שאני לא אספיילר לך הכל.
ממש לא.
הוא מת מראש.
My two pence
כמו הרבה מאוד מעריצי מונטי פיית'ון, גם אני הייתי ממש התרגשתי לשמוע שהם מעלים מן מופע איחוד חד פעמי שכזה בלונדון.
היה לי הרבה מזל ולמרות עומס מטורף על אתרי הכרטיסים, ושהכרטיסים נגמרו תוך 2 דקות, הצלחתי להשיג כרטיס במחיר "סביר" של £70.
מעט יקר, אבל היי, מה לא משלמים בשביל לראות הופעה שכזו של אנשים שאנחנו מאוד מעריכים, ושנמצאת במרחק נסיעה קצר מהבית?
בערך 30 שניות אח"כ הוכרזו עוד 4 הופעות. אוקי, אז כנראה שזו לא הופעה בודדת, אלא סידרה של 5 הופעות. אמנם לא שיא המיוחד ("הופעה מיוחדת!", "חד פעמית!"), אבל עדיין היה שווה לקנות כרטיס.
היה לי ברור שהם בטח יוסיפו עוד כמה הופעות, אז לא התרגשתי מכל העניין. לי כבר היה כרטיס ועכשיו גם לחברים שלי יש סיכוי לקנות לאחת ההופעות האחרות. נפלא!
קצת אח"כ (שעות או ימים, כבר לא בטוחה) הוכרזו עוד 5 הופעות בהמשך החודש.
…
פה חשדתי. אוקי, מגניב, הרבה אנשים רוצים לראות את מונטי פיית'ון, הרבה אנשים מגיעים מכל רחבי העולם לראות אותם, הגיוני שיוסיפו עוד הופעות, אבל עכשיו יש כבר 10 מופעים שונים.
לפני כמה שבועות הודיעו שהמופע גם ישודר בקולנועים ברחבי בריטניה והעולם כולו.
מ"מופע יחיד ומיוחד וחד פעמי!" הגענו ל-10 מופעים שונים ושידור המופע בקולנוע, וזה ממש הפריע לי.
לא, לא בגלל שהכרטיס שלי לא מיוחד או שעכשיו כל אחד יכול לראות את המופע. להיפך, אני שמחה שכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות מחוויה תרבותית שאני בטוחה שתהיה שווה את הזמן ומחיר הכרטיס, יהיה זה קולנוע או אולם.
הבעיה שלי היא עם הפרסום.
הרבה אנשים הסתערו על אתרי הכרטיסים בשביל לחפש כרטיס למופע. הרבה אנשים היו מוכנים לשלם כמה מאות פאונדים בשביל לראות את המופע לייב בגלל שהוא יחיד ומיוחד ולא צפוי לחזור על עצמו.
ומה קרה בסוף? שיקרו לאותם האנשים. ברור לי שאנשי ההפקה של המופע לא חשבו שיהיה מופע אחד בלבד, הם הרי הכריזו על עוד ארבעה כמה דקות אחרי שהראשון הפך לסולד אאוט. זה לא עניין של מה בכך לסגור על האמנים, אנשי ההפקה וה-O2 (אחד האולמות הגדולים והבוקשים בלונדון ששימש גם כאולם לחלק מאירועי האולימפיאדה של 2012). אנשי ההפקה, וכל המעורבים בעניין, ידעו שיהיו עוד 4 הופעות ולא פרסמו את זה.
יש סיכוי טוב שהם גם ידעו שהם יוסיפו 5 הופעות נוספות בממהלך החודש. אני גם מאמינה שהם לא התנגדו לחלוטין לאפשרות של להקרין את המופע בקולנוע לכל קהל המעריצים שלהם ברחבי העולם, זה שלא יכל להגיע להופעות בלונדון (מגוון מופעי תרבות, הצגות, הופעות מוזיקליות, תחרויות ספורט ועוד משודרים בקולנועים, לייב או מוקלטים מראש, באופן קבוע).
בעיניי זו הטעיית הציבור ומהלך מלוכלך. אני מאמינה שאנשים היו משלמים על כרטיסי VIP או פרימיום יקרים בכל מקרה, לא היה צורך להעמיד פנים שיש רק הופעה אחת כדי שמי שממש מרגיש צורך לראות את הפיית'ונים יקנה את הכרטיס הזה.
הדבר הלא-דושבגי לעשות היה לפרסם מראש שיהיו מספר מופעים. אתם בטוחים שיהיו חמש הופעות? פרסמו שיש חמש! אני בטוחה שכולן היו הופכות להיות סולד אאוט תוך מספר דקות. למה לשקר? למה ליצור ביקוש מלאכותי למשהו שכבר יש לו ביקוש שמספיק ל-5 הופעות?
אני שמחה שהתמזל מזלי למצוא כרטיס במחיר שפוי יחסית להופעה שכזו, לכן אני לא מתחרטת שקניתי כרטיס להופעה. אבל אני יודעת שאם הייתי קונה בוחרת לקנות כרטיס פרימיום יקר מתוך אמונה שזו הדרך היחידה שלי לצפות במופע, הייתי מאוד מתחרטת.
אני בטוחה שאהנה מהמופע אבל משהו בי צובט בזה שחבורת אנשים מוכשרים שאני מאוד מעריכה הרגישה צורך לשקר לקהל הכי מסור שלה.
אותו כנ"ל, בערך, כוורת.
(ל"ת)
אני חושבת שזו גישה קצת נאיבית, במחילה
מדובר בהיצע וביקוש. אם יש ביקוש, למה לא להגדיל את ההיצע? המפיקים ודאי מעוניינים להתפרנס, והאמנים בד"כ מעוניינים להיענות לדרישת הקהל ולא להשאיר מעריצים מאוכזבים (וכמובן, להתפרנס היטב). תופעות כאלה שבהן הופעה חד פעמית הופכת לרב פעמית בשל ביקוש יתר אינן נדירות כלל, ולכן אני מסרבת להתרגש מראש מהכרזות על "הופעה חד פעמית" (כמו גם מהכרזות על "40 הופעות בלבד!" או "מוצר במהדורה מוגבלת!"). אני חיה די שנים בעולם הזה כדי לדעת שמעטים מסרבים לרכוב על גל ההצלחה.
במקרה של כוורת, למשל, היה ברור לי לחלוטין שיוסיפו עוד הופעות. כמות המושבים בירושלים נמוכה מדי לכמות הקהל שיש להם כאן. לא טרחתי בכלל לנסות לרוץ לכרטיס בירושלים כי זה רחוק ויקר עבורי והעדפתי להמתין להופעה בפארק הירקון, שוודאי תהיה. ואז הודיעו שאכן תהיה. וכשנגמרו הכרטיסים הנחתי שתהיה עוד אחת, והייתה. לשנייה בפארק כבר לא נגמרו הכרטיסים, אבל כל החבר'ה שלי קנו כרטיסים להופעה הראשונה, מסתבר. עדיין, במחיר שגבו לא מיהרתי לרוץ לקופות… ובסוף נכנעתי, ואפילו פתחו ברגע האחרון עוד כרטיסים להופעה הראשונה והלכתי עם כל החבר'ה.
זו לא היתה הביקורת.
כל הפסקה השניה שלך נכונה גם לגבי. היה לי ברור שתהיה הופעה גדולה וגם אני המתנתי לה.
אבל הטרוניה המוצדקת של דניאל, שאני הרחבתי אותה גם לכוורת לא נוגעת ל"הגדלת היצע", לא משיקולים מסחריים ולא בקטע של "להיענות לדרישת הקהל ולא להשאיר מעריצים מאוכזבים". הרי מלכתחילה היו מתוכננות יותר מהופעה אחת. זה מה שדניאל כותבת. זה נכון גם לפייתונים וגם לאנשי כוורת. מישהו בהפקה באמת חשב באיזושהי נקודת זמן שתספיק הופעה אחת בבריכת הסולטן? או שלוש? אולי לא תוכננו שתי הופעות בפארק, אבל בטח תוכננה אחת. זה לא נשלף אחרי שמישהו אמר "וואו, תראו איזה קטע, כל שלוש ההופעות בבריכת הסולטן נמכרו בצ'יק, אולי נעשה אחת יותר גדולה ונראה מה קורה?".
ברור שזו טקטיקת שיווק. טקטיקה נפוצה בימינו, נכון. נאיבי? כן. אז מה? אבל זה לא משנה את הביקורת על ההתנהלות. לשמוע את חברי הלהקה מתראיינים ואומרים שהם לא יודעים אם יהיה עוד מופע היה דבילי, פתטי ומגוחך. נכון שאנשי שיווק ויח"צ מנהלים את העולם, אבל אפשר לנהוג גם אחרת.
את סוף הדברים שדניאל כתבה אפשר לקרוא בדיוק על כוורת, אפילו מספר ההופעות כדוגמה מתאים:
לא יודעת איך זה נעשה במקרה של פייתון, לא עקבתי
אני מניחה ששמרו אופציה לחמש הופעות נוספות אם הראשונה תימכר היטב (מה שנשמע צפוי מראש אבל לא ידוע בוודאות) ואכן, יכולה להבין למה זה מעצבן, אבל… ובכן… היצע וביקוש. כשאין סיבה מיוחדת (אילוצים ושלל בעיות) להגביל דווקא להופעה אחת, לרוב לא מגבילים אם הקהל דורש יותר (אלא אם אתה ברברה סטרייסנד / חווה אלברשטיין / אריק איינשטיין וכיו"ב).
במקרה של כוורת, אני בספק אם לא חשבו על אפשרות שיהיה גם פארק, אבל למיטב ידיעתי באמת לא תכננו מראש את ההופעות הנוספות (אפילו לא אלה בירושלים). לגבי ההופעה השנייה בפארק, הבנתי שהיא כבר באמת לא הייתה מתוכננת כי יש בעיה עם השכנים לקיים שם מופעים יום אחרי יום, וביקשו את אישורם במיוחד.
אני חושבת שבסה"כ מדובר ב"טקטיקת" שיווק לגיטימית: מתחילים בקטן, ואם יש ביקוש מגדילים בהתאם. כשמתחילים בגדול לפעמים זה דווקא מקלקל. כאמור, במקרים רבים זו גם לא טקטיקה אלא באמת המציאות, כי לא בונים על ביקוש כ"כ גדול. למשל, הוספת הופעות של אמן שבא להופיע בישראל להופעה אחת, ופתאום היא נמכרה טוב מהצפוי אז הוסיפו נוספת (למשל מייקל ג'קסון ב-1993, ולמיטב זיכרוני היו גם מקרים נוספים).
כך או כך, לא משנה לי אם זה היה מתוכנן או לא, כי השורה התחתונה זהה: כשיש ביקוש יש גם היצע, וכולם רוצים ליהנות מפירות ההצלחה.
אכן,
בסוף ההופעה האחרונה (למרות שזאת הייתה הראשונה מביניהן זאת שהוסיפו מאוחר יותר) של כוורת בפארק (שהייתה מרגשת בטירוף בלי קשר) הם אמרו תודה מיוחדת לשכנים, שאישרו בפעם הראשונה לעשות שם שתי הופעות רועשות כל כך יום אחרי יום.
וחוץ מזה-אני מסכים איתך.
עניין השכנים ידוע,
אבל אף אחד לא חייב אותם לעשות שתי הופעות ברצף. ברור שמדובר בחסכון מטורף מבחינה לוגיסטית, אבל לא *זה* מה שקבע אם תהיה או לא תהיה עוד הופעה. נראה לי שהרווח מ-50 אלף כרטיסים גדול מההפסד הלוגיסטי.
הלוגיסטיקה מחייבת.
ברור שהרווח גדול יותר מההפסד הלוגיסטי, אבל מדובר פה בעלויות לוגיסטיות נכבדות מאוד. זה מה שנקרא "אם כבר אז כבר" (ואם לא כבר, פשוט לא).
סטינו מהנושא לגמרי.
(ל"ת)
נחמד, אבל ממש לא דחוף לי לצפות בהם בשידור חי
אמתין להקרנה אזורית או לצפייה ביתית (שתגיע, אין לי ספק, לא פחות מהר מהזמן שייקח להקרנה להגיע לחיפה).
שאלת תם
אני היחיד שלא מבין את ההתלהבות בלראות אותם במופע חי?
מוזיקה, ספורט והצגות אני מבין, אבל קומדיה לא מוזיקלית?
אני בטוח שיהיה נחמד והייתי משלם כמה שקלים, אבל ההתלהבות ממש ממש מוגזמת.
אני בטוח שגראהם צ'פמן מסכים איתי.
שאלת תם 2
ואם היא כן היתה מוזיקלית?
למה אתה שם את הגבול בין "הצגות" לבין "קומדיה"?
כי קומדיה זה דבר קטן
קומדיה לא מרויחה מגודל התפאורה* ומזה שאתה עומד מולה ישירות.
חוץ ממקרים כמו הפירות ב 'ישנוני'
ושירה כן?
(ל"ת)
אני גם חושב שיש הבדל
לא יודע לשים על זה את האצבע, אבל אני חושב שכן.
שירה ומוזיקה מרויחות מהאפקט של הקירבה הפיזית.
למוזיקה יש השפעה אחרת לגמרי על המוח האנושי.
וכן, אם התפאורה מרשימה יותר, והסאונד עוצמתי יותר, אז זה משפיע (לא תמיד משפר) על החוויה.
למוזיקה יש השפעה על המח האנושי,
אבל מוזיקה בוקעת מרמקולים, והמח האנושי לא מחזיק ביכולת העל-טבעית להבחין האם המיקרופון והכלים שמשדרים אל הרמקולים האלה נמצאים במרחק 200 מטר או 200 קילומטר ממנו. עוד משהו?
…הנקודה של כל הויכוח המטופש הזה היא שזה אישי. אתה לא נהנה מקומדיה בלייב? סבבה, אל תלך. אם לגביך אין ערך להופעה חיה על פני הקלטה/שידור, גם זה בסדר. אבל לטעון שבאופן אינהרנטי מוזיקה ודרמה כן עובדות בלייב, וקומדיה לא – זה נשמע לי מטופש.
אבל כן אפשר להבחין
אם מדובר במגברים שמחוברים לכלי נגינה, או ברמקולים שמחוברים להקלטה של כלי הנגינה
אפילו אם זה נכון (ואני לא חושב שזה נכון), אין לזה קשר לקירבה פיזית.
(ל"ת)
יש לזה..
כי הדרך היחידה לשמוע את המגבר המחובר לכלי הנגינה, היא להיות בסביבתו.
מרחק מחייב הקלטה
לא תישא את שם הצ'פמן לשווא
א' – כי הוא אמנם למד רפואה אך היה ידוע בתור התיאטרלי מביניהם, לכן הוא בוודאי היה האחרון להסכים איתך.
ב' – קומדיה טובה לא זקוקה למוזיקה, שאל את חנוך לוין, שאל את מולייר, שאל את מנאנדרוס.
ג. תהיה מוזיקה. הם תמיד שרו כמה שירים על הבמה.
(ל"ת)
אם כבר נפתח פה אשכול של שאלות תם
מה הטעם לצפות במופע האיחוד הזה אם הוא מורכב כולו ממערכונים ישנים?
הם אמרו שהם קצת יעדכנו את המערכונים
אז אני מניח שזו התשובה.
מה הטעם ללכת לראות כל הופעה כלשהי?
(ל"ת)
למה ללכת למסעדה טובה, כשאפשר סתם לתקוע משהו במיקרוגל?
למה ללכת לפארק ולהעיף עפיפון, כשאפשר פשוט לקחת כדור?
השוואה למסעדה אף פעם לא עובדת
לו יכולתי לאכול בבית אוכל ברמה של מסעדה (טובה ומעלה) באותה קלות ובאותו מחיר (ובלי לנקות את המטבח ולהדיח את כל הכלים אח"כ…), הייתי נשארת בבית.
בשביל זה צריך להיות הדמות הראשית של צל הימים.
(ל"ת)
למה לקום בבוקר מהמיטה?
אם בין כה אתה חוזר אליה כל ערב?
אה...
זה כי אתה צריך לגרד כמה מעות על מנת שתוכל לחזור ולשים את הראש על אותה מיטה.
באמת למה? גם אני תוהה.
(ל"ת)
דעת מיעוט, אני יודע, אבל
לא נראה לי שארוץ לשידור החי. אני לא יודע מה תהיה האיכות שלו, אם הצלמים לא יעשו פאשלות בדרך, וסביר מאוד שלא את כל הבדיחות אני אצליח לקלוט בזמן אמת.
אני אמתין להופעה המוקלטת והערוכה (אני מניח) עם תרגום עברי. נכון, זה לא כמו לראות אותם מתאחדים בפעם הראשונה מזה הרבה שנים בלייב, אבל לא מדובר פה במשחק כדורגל שאם אני אדע את התוצאה כבר אין מה לצפות בו אחר-כך.
בעיקרון מסכימה אבל יש בעיה אחת
ספויילרים!!!!
יש מספר מערכונים שאני מאוד מאוד מקווה שיהיו ואני לא רוצה שמישהו יהרוס לי ואני אדע מראש שהם לא שם. מעדיפה שליבי ישבר בזמן שאני צוחקת ממשהו אחר, ולא לפני.
אז... למישהו יש פרטים?
למרות שכתוב בקומוניקט שהפרטים המלאים נמצאים באתר יס פלאנט, אין שם ולו מילה על הארוע או איך ומתי להזמין כרטיסים.
יש עכשיו פרטים
ואפשר להזמין כבר למופע הלייב. עולה 124(!!!) ש"ח לכרטיס.
באמת שמגוחך, עם כל הכבוד הרב שאני רוחש כלפי מונטי פייתון.
124 ש"ח לכרטיס זו באמת היסחפות מטורפת.
שיהיה להם בהצלחה למכור כרטיסים במחיר הזה.
זה אכן יקר, אבל
אם אני משווה את המחיר בארץ למחיר הקרנה בבריטניה (סביבות £18.80), ההפרש לא עצום.
בגלל שבארץ יש צורך לשלם לתרגום, המחיר נראה לי סביר *בהשוואה* למחיר כרטיס בבריטניה.
לעומת זאת, נראה שבארה"ב המחיר הוא $18, מה שהופך את ההפרש בין המחיר בארץ לארה"ב לגדול פי 2.
יש פה עניין של מחיר כרטיס בבריטניה מול מחיר כרטיס בארה"ב (מחירים דומים רק במטבעות שונים) ומה היחס ביניהם באופן כללי לבין אירועים מיוחדים, אבל עדיין, המחיר בארץ בהחלט יקר.
זה קצת מפתיע אותי, כי כשהקרינו את Merrily We Roll Along (הקלטה של מחזמר מבמות ווסט אנד בלונדון), המחיר בארץ היה בסביבות 70 או 80 ש"ח, אם אני זוכרת נכון.
הייתי מצפה לעליית מחירים קצת יותר מתונה בנוגע לפיית'ונים.
כן... "לשלם לתרגום" זה לא באמת דבר שקורה פה בארץ.
(ל"ת)
נו באמת... הקרנה זו הקרנה, גם בשידור חי
ומכיוון שאני אפילו לא בטוחה שאטרח לשלם על כרטיס כדי לצפות בהקרנה של הופעתם בקולנוע, אני בטח ובטח שלא מוצאת שום סיבה לשלם אקסטרה על ה"זכות" לצפות בהם דווקא בשידור חי. לא מדובר באיזו תחרות או משחק שבהם אני עלולה להיחשף בטעות לזהות הזוכה בטרם הספקתי לצפות. עם כל הכבוד והחיבה שאני רוחשת למונטי פייתון, הם מן הסתם יבצעו את הקטעים והשירים המוכרים שלהם… (שאני יכולה פשוט להקרין לעצמי ב-DVD, למעשה).
אני מניחה שתהיה אווירה מהנה והתרגשות וכו', ועדיין, לא כאלה שמצדיקים מבחינתי את המחיר. אין לי שום בעיה "להתאפק" עד השלב שבו החומרים יהיו זמינים לכולם (לדעתי לא נצטרך להמתין זמן רב…) ולארגן הקרנה ביתית באווירה מהנה ונעימה לא פחות. למעשה מכיוון שהופעות נוטות להיות מוצלחות פחות מהקלטות אולפן, זה לא כ"כ כיף לצפות או להאזין להן. אני מודה, בתור מעריצה של אמנים מסוימים (לא תנחשו מי… ) קניתי גם קניתי שלל DVD של הופעות חיות (ופה ושם גם אלבומים) אבל לרוב הרבה יותר כיף להאזין לגרסאות האולפן. הופעה חיה היא חוויה שנחרטת היטב בקרב הנוכחים במקום, הרבה פחות בציוד ההקלטה.
טוב, אני אהיה שם.
כן, זה יקר, יש יאמרו קצת מגוחך על הקרנה של משהו שבכלל מתרחש במקום אחר – אבל משהו בהבטחה של להיות חלק מרשת בינלאומית של אנשים שיצפו בזה יחד (כולל ידיד יקר שיצפה ביבשת אחרת, ושמונטי פיתון תמיד היו לנו אהבה משותפת) לא אפשר לי לוותר על זה. ואלה מונטי פיתון, אני מניחה שאחוזים יפים מהכסף בכל זאת הולכים אליהם (כי יש להם את הכוח לנהל מו"מ רציני) – ויודעים מה, עם כמות האושר והצחוק שהם העניקו לי במהלך חיי, נראה לי שאני מוכנה לשלם קצת (ואפילו הרבה) אקסטרה.
...This is....This is
Boooooring.
ובנימה רצינית – אני כנראה במיעוט, אבל זה לא ממש מעניין אותי. חוץ מ"הגביע הקדוש" לפני כמה שנים טובות וכמה קטעים ביוטיוב, לא ראיתי שום דבר של מונטי פייתון וגם לא ממש בוער לי להשלים. וכן, 124 ש"ח זה קצת מוגזם (אומר זה ששילם 350 ש"ח על הופעה של ג'סטין טימברלייק כשהוא מכיר בערך 3 שירים).
אבל היי, אם הרבה אנשים פה הולכים אולי אני אקפוץ להגיד שלום ועל הדרך גם אלך לסרט.
מש״א
הפייתונים היו מין דבר כזה שתמיד היה לידי. לדוגמהבצבא, כשהסרט ״הגביע הקדוש״ שכב במגירה של בחור במחלקה שלי (הסרט היחיד שהוא אי פעם הביא ואף פעם לא ראה, ולכן תמיד חשדתי שהסרט הוא מעין סמל סטטוס בשבילו – אני אוהב הומור משובח, הנה תראו). ראיתי כל מיני מערכונים שלהם לאורך השנים, בעיקר את המפורסמים מבינהם, וההומור שלהם אף פעם לא תפס אותי. הוא תמיד נראה לי.. יותר מדי ארכאי. שייך למנטליות, עם, לאום ותקופה אחרים שלמרות שניסיתי, וניסיתי לא מעט, לא הצלחתי להתחבר אליה. וזה קשה כי הרבה אנשים סביבי כן מעריכים אותם וזה לא נעים לפספס רפרנסים או להסביר שוב למה אתה לא מתחבר (אולי לא כמו להסביר לווידונים למה אני למה מתחבר לבאפי אבל זה עניין אחר..). בכל מקרה, מה שאני מנסה להגיד זה שנראה לי מאורע נחמד, איחוד שהיה שווה לי להשקיע בו כסף – אם רק הייתי מתחבר לקמצוץ מההומור שלהם. אוף.
קראתי באיזה מקום שיהיה לפייתון גם סרט חדש.
זאת שמועה, או שזה נכון?
שמועה בלבד
.
לא שמועה, אבל גם לא בדיוק נכון
הם ידבבו חייזרים בסרט הבא של טרי ג'ונס. לא ממש "סרט חדש של מונטי פייתון" אבל נחמד בהחלט.
ממש לא סרט חדש של מונטי פייתון.
(ל"ת)
רציתי לקנות לעצמי כרטיס אבל לא תארתי לעצמי שהוא יעלה 124 שקל לכרטיס
הגזמה פרועה בכל קנה מידה
במיוחד שזאת הקנה של הופעה בשידור חי
עכשיו נשאלת השאלה
על מה כדאי יותר להוציא 124 שקל – שני שירים בלייב של הרולינג סטונס, או הופעה שלמה בשידור חי של מונטי פייטון?
אה, קשה עם כל השאלות הקיומיות האלה.
הכי כדאי להוציא אותם על תיקון מכונת הזמן שלך.
נחתת יום מאוחר מדי.
ועכשיו יש גם טיזר עם קטעים מההופעה
הנה כאן.
מה הסיכוי שיס פלנט יפתחו עוד אולם להקרנה?
כל הכרטיסים (חוץ משורה ראשונה) כבר נמכרו בשלושת האולמות בהם מוקרנת ההופעה.
יש מצב שיס פלנט יפתחו עוד אולם?
איך יוצרים איתם קשר ומתחננים?
אני מדברת כמובן על השידור LIVE.
זו שאלה שצריך להפנות אליהם...
נכנסים לאתר של יס פלנט ולוחצים על "צור קשר":
http://www.yesplanet.co.il/contact
יוצרת.
תודה.
אגב, מישהו אולי נוסע מירושלים?
(ל"ת)
נוספה הקרנה ברב חן דיזנגוף
עם כרטיסים בשפע..
בינתיים
כרטיס עודף
היי,
תכננו הליכה משפחתית אבל אח שלי מבריז אז יש לי כרטיס עודף להקרנה באיילון.
אם יש מישהו שרוצה שיפנה אלי, המחיר הוא מחיר הקופה
noaseidmann@gmail.com