הקיקסטארטר של "ורוניקה מארס" היה הצלחה גדולה, אלא מה (4.38 מיליון דולר גויסו עד כה). וזה גרם ליוצרי הרבה סדרות טלויזיה ותיקות ונשכחות לנסות גם הם לגייס כספים לסרטים המבוססים עליהם.
אז, הנה ג'רי או'קונל מבקש ממכם כסף כדי לעשות סרט "גולשים בזמן".
אחד באפריל! לא שב-Funny or Die (או כפי שהם כינו את עצמם אתמול, Kickstart Or Die) צריך תאריך מיוחד בשביל דברים כאלה. אתמול הם גם ניסו לגייס כסף לסרטי "כנפיים סרניטי", "אריזה משפחתית", "דארקווינג דאק" ומופע יחיד של התינוק מ"הדינוזאורים".
אתמול יצא גם, באופן מפתיע, טריילר רשמי לחלוטין ל"אננס אקספרס 2". וזה בטח הספיק כדי שכמה אנשים יתרגשו מאוד. בארץ זה היה יותר מעניין אילו "אננס אקספרס" הראשון היה מוקרן בארץ ויותר אנשים היו יודעים על מה מדובר.
אז, בעצם, זה טריילר ל"This is the End". ובינתיים יצא גם טריילר (סטנדרטי) חדש לאותו סרט.
אבל אני רוצה את "גולשים בזמן - הסרט"!!!
(ל"ת)
"דם ואש ותמרות עשן" - איך עוד לא השתמשו בזה
כטאגליין לסרט פעולה כלשהו עדיין?
אני בעד לשנות את הטאגליין ל"דג ואש ותמרות עשן".
(ל"ת)
לגמרי.
(ל"ת)
גם אני.
(ל"ת)
זה לא קצת מנוגד לאינטרסים שלך?
כל האש והתמרות עשן האלה לא נשמע טוב לבריאות.
זה מה שקורה כששוכחים גפילטע על הכיריים.
(ל"ת)
בין "בלינג רינג" ל"זהו הסוף"
אמה ווטסון מפתחת קריירה כפורצת לבתים של סלבריטאים.
ואני ממש מקווה ש"זהו הסוף" ייצא נורמלי. למרות שהטריילר משעשע ויש לו קאסט אדיר, הוא נראה כאילו בתוצר הסופי משהו הולך להתחרבש שם.
סליידרס!
אוי, הנוסטלגיה. פעם חשבתי שג'רי אוקונל מגניב. היום הוא נראה כמו אח של צ'ארלי שין.
התאכזבתי לגלות ש"כנפיים סרניטי" לא קשור למילה השנייה של השם כמו שחשבתי. ולמה טוני שאלוב עושה קיק-סטארטר לדמות שלו ולא ל"מונק"?
לגבי "אריזה משפחתית" – נו, באמת. אתה הולך להציל את המשפחה שלך בפריס ולוקח את סטיב ארקל? קח את ג'ון מקליין! בעצם לא משנה, מסתבר שהוא לא במיבטו כשהוא מחוץ לארה"ב. ורק לחשוב על הפוסטר מחלחל אותי ("יפי קאי יאי, מאת'ר-לובר").
והתכוונתי לצפות ב"אננס אקספרס", but then I got high.
מה שמצחיק בטריילר של אריזה משפחתית
זה שקארל ווינסלו במקור היה בכלל דמות משנה של שוטר שחור במת לחיות הראשון, ולמעשה על הדמות הזאת התבססה הדמות שלו באריזה משפחתית. ועכשיו הוא מנסה להפוך בעצמו לג'ון מקיין.
הוא מתמודד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית?
או שהתכוונת למקליין? :)
אני לא מאמין שאני בכלל זוכר את זה, אבל זה שהוא שיחק שוטר במת לחיות זה כנראה בעיקר צירוף מקרים, הסדרה הייתה סוג של ספין אוף לסדרה עם בלקי ברקטוקומוס (או משהו כזה), בכל מקרה אשתו של קארל ווינסלו שיחקה באופן קבוע שם בתור נערת המעלית וגם הוא שיחק שם בתור בעלה השוטר… לאחר מכן יצאה אריזה משפחתית עם 2 הדמויות…. שוב, לא מאמין שאני זוכר את זה!
נ.ב- פיינאפל אקספרס היה בנזונה של סרט! חבל שאין סרט המשך לזה, למרות שהוא בטח לא היה יוצא טוב, כי זה לא סרט לעשות לו המשך…. זה כמו לעשות המשך ל- i love you man
WTF?!? לא היה שמץ של מושג שאריזה משפחתית הייתה ספינאוף
(ל"ת)
לעזאזל
יש מצב שהייתי משלם בשביל זה.
אדיר. אפילו אם הסרט יהיה גרוע למדי, תמיד תהיה להם השורה הזאת.
טוב. This Is The End נראה כל כך אדיר
עד שמשהו פשוט חייב להתחרבש שם.
"זהו הסוף" דווקא נראה טוב.
ה"וואט דה פאק" של פרנקו היה ממש… איכותי. שאפו. גולשים בזמן, לעומת זאת, הוא פיסת ילדות שעדיף שתישאר בילדות. ראיתי כמה פרקים מחדש לאחרונה, ורמת הטמטום הסעירה אותי. כשאני אהיה תרח והאייקיו שלי יתנוון אני אשוב לצפות בדברים כאלה.
אל תכפיש את גולשים בזמן
שתי העונות הראשונות נהדרות גם היום.
רק מהעונה השלישית, שהתחילו לעשות שינויים בצוות (גם ג'ון ריס-דיוויס התפטר וגם התחילו להתערב בכתיבה של טרייסי טורמה, היוצר של הסדרה) המצב התדרדר.
בעונה השלישית התחלפו מנהלי הרשת והתחילו תככים
ולכן פתאום הסדרה התחילה להתחרבן. הכותבים התנקמו בכל מי שעזב ברוח לא טובה ולכן אחד אחרי השני הם מתו ביסורים.
זאת עם הציצי יצאה עם אחד הכותבים/מפיקים והתכסחה עם ווייד, אז הפכו את וויד לקורבן אונס, הפרופסור העביר איזו ביקורת על הסידרה אז רוקנו לו את השכל וקווין רצה יותר זכויות הפקה וכתיבה, אז פשוט פיזרו אותו כאבק כוכבים.
בדיעבד גם שתי העונות הראשונות חמודות וזהו. הגרוע מכל זה השם המתורגם, בשום שלב אין מעבר בין זמנים אלא בין יקומים.
כתב הגנה על השם העברי
גם אני הייתי מכותשי השם העברי בכל הזדמנות, ואז אמרו לי שכנראה הכוונה הייתה ל-"Sliding on Time" (כלומר, שהם מספיקים להגיע לשער בזמן כדי לגלוש הלאה). שזה עדיין משחק מילים גרוע, אבל פחות נורא מ-"Sliding in Time".
כושר הביטוי לא עומד לי*
וזה אוף טופיק (נראה לי), אז בקיצור: ראיתי מחדש גם פרקים מהעונות המהוללות, ולטעמי העולמות גימיקיים, העלילות מחוררות, המשחק מביך והדמויות סטריאוטיפיות, על גבול הפארודיה לפעמים – ולפעמים מעבר.
* גיחי גיחי.
מסתבר שזאת לא מתיחה
סרט המשך למוצאים את נמו :
"מוצאים את דורי"
(אני מניח שאנדרו סטנטון צריך לשלם עוד כמה נשמות כדי לחפר על הכישלון של ג'ון קרטר)
מעניין בכמה עוד דפים באתר אפשר לכתוב את זה...
(ל"ת)
מה שאני לא מבין זה למה זה נחשב למפתיע.
(ל"ת)
כי כולנו עדיין מנסים להאמין שפיקסאר לא הפכו לדרימוורקס
וגם כי מכל הסרטים, למצוא את נימו דוקא לא זה שהייתי מניחה שאפשר לעשות לו המשך.
נהפוכו. כבר מישהו ציין פה בעבר
של'מוצאים את נמו' אפשר לעשות שש-מאות סרטי המשך: נמו מחפש כל אחד ואחד משאר אחיו, שנחשבו למתים אבל למעשה רק התפזרו לקצווי ארץ..
אופס, מסתבר שאני הייתי המישהו הזה. הגיל עושה את שלו.
(ל"ת)
גם אחרי ההכרזה על ההמשך, היה אפשר לצפות מפיקסאר
שיצליחו למצוא רעיון מקורי. כאילו, "מוצאים את דורי"? באמת היינו צריכים את פיקסאר בשביל זה? והאם לאנשים כל כך ירד מפיקסאר בזמן האחרון עד שהם לא מופתעים שזה השם של הסרט?
כמו כולם, גם אני הייתי מעדיף בהרבה
לראות עוד סרטים מקוריים של פיקסאר מאשר סרטי המשך. ואני לא אוהב במיוחד את "מוצאים את נמו", כך שזה בהחלט לא הפרויקט שהייתי רוצה לראות אותם עושים.
ובכל זאת, קצת פרופורציה: פיקסאר עשו עד היום שלושה סרטי המשך, ושניים מתוכם מעולים עד נפלאים. "מוצאים את נמו" כולל טונות של דמויות והרבה אפשרות לספר סיפורים נוספים באופן לא מאולץ. דורי היא דמות נהדרת וזה לא ממש מופרך לראות אותה הולכת לאיבוד. אז מה כל כך נורא ב"מוצאים את דורי"? זה לא סרט שאני מחכה לו במיוחד, אבל אני לא רואה סיבה להתפלצות. זה לא שהם הכריזו רשמית על "צעצוע של סיפור 4". עדיין.
כתבת שאתה לא מבין למה זה מפתיע אנשים, אני עניתי
אז כן, אולי אתה צודק. אולי "מוצאים את דורי" לא יהיה כל כך נוראי, אבל זה לא הופך את העובדה שפיקסאר מכריזים על סרט כזה עם שם כזה לפחות מפתיעה. פיקסאר במשך שנים היו האולפן שלוקח סיכונים פעם אחר פעם, ואולי הם התחילו בזמן האחרון עם הרבה (יחסית אליהם) סיקוולים, אבל אף אחד מהם לא באמת היה מור אוף דה סיים, כמו שלסרט הזה יש פוטנציאל גדול להיות ע"פ השם שלו. אז כן, זה באמת מפתיע אותי שההמשך של "מוצאים את נמו", יהיה, ע"פ המעט שנחשף לנו עד עכשיו, אותו הדבר. יכול להיות שאני סתם פרנואיד שקופץ למסקנות ע"פ פרטים קטנים, אבל היי, זה כל הכיף בהתבוננויות מוקדמות על סרטים.
אבל
מוצאים את נמו מספר על אבא שמחפש את בנו – בהנחה שב"מוצאים את דורי" דורי היא הנעדרת, העלילה לא יכולה להיות more of the same. שוב, מהניסיון שיש לנו מפיקסאר עם המשכים (אפילו "מכוניות 2" המושמץ) הם לא נוטים למחזר את הסרט הראשון ולשים 2 בכותרת, אלא באמת לשבת ולחשוב על עלילה חדשה. אולי משהו לא טוב עובר על פיקסאר, אבל הם לא עומדים להפוך לדרימוורקס בזמן הקרוב, אני בטוח.
למה?
אז כן, כעיקרון תקציר העלילה לא נשאר זהה לחלוטין, אבל מה זה כבר משנה אם נמו או דורי הולכים לאיבוד? זה כמו להגיד ש"קונג פו פנדה 2" שונה מ"קונג פו פנדה" כי בראשון היה נמר ועכשיו יש טווס. אני מסכים עם המשפט הלפני האחרון שלך, שגם בהמשכים פיקסאר עושים משהו שונה, ושזה היה ככה גם עם "מכוניות" (תודה לאל), זאת בדיוק הסיבה שהופתעתי כשהכריזו על השם של הסרט.
שובם של הסרטים החינמיים בת"א
מסתבר שהיום חזרו הסרטים החינמיים במסגרת "חמישי בקמפוס" של אונ' ת"א. אמנם באתר חסרים קצת הסברים בסיסייים והם מתעקשים לקרוא לרשת החברתית ההיא "פיסבוק", אבל בטח יהיו דברים מעניינים.
היום, מסתבר, הוקרנו "פרוג'קט X" ו"מבצע סבתא"+סרט קצר.
נתראה בחמישיות. אולי.
מי בא לסרט?
דובר בעבר על מקום בו גולשים בעין הדג יוכלו לבדוק אם גולשים אחרים יהיו מעוניינים ללכת איתם לסרט. פתחתי קבוצה שמיועדת בדיוק לזה, כמו גם לפרסום הקרנות מיוחדות וארועי קולנוע הפתוחים לקהל הרחב.
בימים הראשונים, ההצטרפות פתוחה לכולם. במהלך השבוע הבא, אתחיל להתנות את ההצטרפות בקבלת אישור בכדי לנסות ולסנן אנשים שרוצים לנצל את הקבוצה למטרות לא ראויות.
https://www.facebook.com/groups/359292487512894
יוזמה יפה מאד, חבל שאין לי גישה אפילו לדף הזה.
(ל"ת)
הגדרות הפרטיות של פייסבוק
בגלל הפוטנציאל של אנשים מסוכנים לנצל את הקבוצה למימוש רצונותיהם, אני מקפיד על אמצעי בטיחות ולצערי, זה אומר שאנשים בלי פייסבוק לא יכולים לראות את העמוד.
תוקם לאלתר רשת חברתית לאנשים ששונאים רשתות חברתיות!
(ל"ת)