יש לכם דקה?
א. די. בווואאאאאם. כבר. בווואאאאאם. עם. בווואאאאאם. הבומים. בווואאאאאם. האינספשניים. בווואאאאאם. האלה. בווואאאאאם.
כן, הם נשמעים מגניב, אבל רבאק, בכמה טריילרים עוד אנחנו יכולים לשמוע את אותו אפקט קולי דרמטי? זה נהיה יותר גרוע מ"בעולם שבו…".
ב. למעשה זה לא הטריילר. זה טריילר מקוצר, לקראת טריילר מלא (שתי דקות!) שייצא בשבוע הבא. טריילרים לטריילרים ("צפו עכשיו בעשר שניות מתוך הטריילר שישוחרר בשבוע הבא!") הם לדעתי סימן לאי-שפיות, ואני נוטה להתעלם מהם – אבל הטריילר הזה באמת בנוי כמו טריילר, מראה לא מעט ומספק למדי בפני עצמו. אז שיהיה. בשבוע הבא יהיה עוד אחד.
ג. האינטרנט הגיקי סוער בשאלה מיהו הנבל שאותו מגלם בנדיקט קמברבאץ'. ההימור הבטוח ביותר הוא קאן (או חאן), שכיכב ב"סטאר טרק 2" – אבל זה (עדיין?) לא נאמר במפורש. אז מי זה?
ד. אם עוד לא ראיתם, זה הפוסטר. וכפי שהטריילר "שואל אלמנטים" מ"התחלה", הפוסטר הזה מושפע קלות (אהם) מ"עלייתו של האביר האפל". נראה שג'יי. ג'יי. אברהמס מאוד רוצה להיות כריסטופר נולאן.
סטאר טרק כסרט אסונות?
די כבר, לא באמת, די כבר. אי אפשר לעשות סרט סטאר טרק שיתרחש איפשהו בכוכב אחר, כמו פעם?
והשם
into the darkness לא קצת מזכיר את dark knight?
הסרט הזה מתחיל להרגיש לי קצת on the nose
אני שונא את ג'יי. ג'יי. אברהמס.
לא, זה לא קשור לטריילר הזה באופן מיוחד. סתם נזכרתי.
היי, נו אדם, באמת!
לא באמת, ברצינות, די עם המשפטים המרומזים האלה, תגיד מה אתה באמת חושב
ואני חייב להצטרף ולהודות שלמרות שמצאתי את עצמי מחבב את הקולנוע של ג'יי. ג'יי (גם אם פחות כבמאי טהור – יותר כמפיק וכרוח משפיעה בסרטים אחרים סטייל 'קלוברפילד'), יש משהו בטריילר שגורם להרגיש שהוא מתחיל לחזור על עצמו, לא פחות מהטאאאממים האינספשנים. ייתכן שאני טועה, אבל גם פאן כמו שג'יי. ג'יי עושה צריך ריענון לפעמים, אחרת הוא יכול להפוך מהר מאוד לג'אנק (ע"ע זאק סניידר).
אבל כן – כבמאי, כמובן, He's no Christopher Nolan…
אני חושב שהוא קוסם.
זאת אומרת, הוא יודע לא רע להשתמש בעשן ומראות, אבל אין לשום יצירה שלו שום תוכן. האיש חלול, וגרוע מכך, הוא רמאי חלול.
אני תמיד מרגיש מלוכלך אחרי שאני רואה משהו שהוא עשה.
מה הבעיה הגדולה עם אברמס?
הוא יותר טוב בסדרות, אבל אפילו משימה בלתי אפשרית 3 היה נחמד.
בכל מקרה, אני מאלה שחושבים שאבודים זו סדרה טובה (ברובה), ושעל הקצה זו סדרה מעולה.
להיפך
בסדרות הוא נחות מאשר בסרטים. בסדרות הוא מתחיל עם רעיון מעניין שאיפשהו בדרך מסתבך סביב הזנב של עצמו והתוצאה קקפונית.
בסרטים אין לו זמן לחרב הכל (אם כי הוא בהחלט עושה מאמץ לעשות זאת) והוא מחפה על כך באקשן מקצועי.
מבחינתי שיתמקד בסרטים ולא יתקרב לטלוויזיה.
רק רציתי לציין שפרינג' זאת הסדרה הכי טובה בטלוויזיה.
(ל"ת)
ואני רק רציתי לציין
שבחיים לא אהבתי דמות כלשהי כמו שאהבתי את צ'רלי מ"אבודים". רק ראיתי את "סופר 8" (המתוק) שלו, אבל אברהמס אחראי לאחת מהסדרות האהובות עלי – מתחילתה ועד סופה.
פרינג' מאד מזכירה את אבודים
המון מסתורין והתחלות של עלילות שבעיניי הכותבים נראות מאד מגניבות בשעת כתיבתן, ואז נטישה של חצי מהעלילות, התעלמות מרוב הפרטים המסתוריים שהוצגו בהן, וסגירת סיפורי arc באופן חפפני ביותר.
הייתי מציע לאברמס להתחיל לבחור כותבים עם אורך נשימה של יותר מפרק פתיחה וחצי.
אני ממש לא מסכימה.
לדעתי אבודים היא סדרה שלא היה לה כבוד למעריצים שלה. היא חפרה לעצמה עוד ועוד בורות, שהיה לה ברור שהיא לא תוכל לצאת מהן. היא פתחה מליון שאלות שלא היה לה סיכוי לתת להן תשובות, ברמה שהיא באמת קיצונית (למשל, השאלה המרכזית של העונה השלישית – למה נשים לא יכולות ללדת על האי – פשוט נשכחה לחלוטין). ואני חושבת שמההתחלה היוצרים של הסדרה ידעו שאין להם באמת פתרון, והם מכרו למעריצים שכן יש להם וגרמו למעריצים לפתח אינסוף תיאוריות שלא היה להן סיכוי להחזיק מים, וזה סתם זלזול.
פרינג' לעומת זאת היא סדרה שמהרגע הראשון ידעו לאן היא הולכת ומה העולם שלה. אני מודה שלא ראיתי את כל העונה הראשונה, אבל במינימום מהעונה השניה והלאה היה להם סיפור מהודק, שנבנה לאט לאט (אולי אפילו לאט מדי). אולי יש דברים קטנים פה ושם שהסדרה נטשה או לא פתרה ואני לא מצליחה לחשוב עליהם כרגע (ובוודאי כמו הרבה סדרות, יש לה פה ושם חורים או דברים שהייתי שמחה שהיו נפתרים אחרת) – אבל בגדול מדובר בסדרה שלא פתחה שאלות שהיא לא ידעה איך לענות עליהן, שהיה לה כיוון מאד ברור, שהייתה לה המשכיות. לדעתי מדובר בסדרה עם עולם פנימי מאד יציב.
צריך גם לשים לב
שגם באבודים וגם בפרינג' אברמס אולי יצר את הבסיס, אבל השפעתו על התפתחות העלילה בשתי הסדרות ועל סופן היא מינמלית אם בכלל. אם רוצים להסתכל על העבודה של אברמס בטלויזיה, צריך להתמקד בפליסיטי, זהות בדויה, ואלקטרז.
כל זה לא משנה את העובדה שגם בטלויזיה וגם בקולנוע אברמס הוא יוצר די ריק מתוכן. יש לו כמה קוריוזים (החיבה שלו לגיבורות נשיות היא נקודה לטובתו, אם כי הנטייה שלו לשכוח מהן או להטביע אותן בסיפורים רומנטיים כמעט מבטלת את הנקודה הזו) אבל בחיי שאין לי מושג מה הוא מנסה לעשות ובאיזה נושאים הוא מנסה להתמקד.
אני די בטוחה שגם לו אין מושג
(ל"ת)
רק רציתי לציין, שוב,
שהדברים האמורים לעיל ממש לא מתארים את פרינג' (מאד ברור לי מה הנושאים שהסדרה הזאת עוסקת בהם, ויש בה גיבורה נשית שמעבר לכך שהיא מגניבה היא מעלה במוצהר נושאים פמיניסטיים ולא מטביעים אותה במערכות יחסים רומנטיות). אם כי אני באמת לא יודעת מה מידת ההשפעה של אברהמס על הסדרה.
הטריילר היפני
כולל מחווה (או אולי יותר מזה?) לאחד הרגעים הכי זכורים בתולדות סטר טרק.
http://www.youtube.com/watch?&v=BrHlQUXFzfw
The needs of the many...
(ל"ת)
החלטתי לבוא לסרט הזה בגישה חדשה:
זה לא סטארטרק. זה סרט אקשן חללי מגניב, ששואב השראה בקווים כלליים מיקום הטרק. שזה אחלה, כי כמה סרטי אקשן חלליים מגניבים כבר יש? (אגב, העמוד של מלחמת הכוכבים החדש הוא שלי!!! הא!)
וחוץ מזה, אם במקום להשוות לנוסטלגיה שהיא סדרות סטארטרק, משווים את הסרטים החדשים לזוועתונים כמו נמסיס, אז מבינים שזה לא כל כך נורא…
כמה אקשן חללי יש? לא הרבה.
מצד שני – לא ראיתי הרבה התלהבות מפרומתיאוס, ג'ון קארטר או השטות האחרונה על הכלא בחלל. לא חייבים לעשות מסע בין כוכבים, אבל אם עושים סתם סרט אקשן למה זה צריך לעניין אותי?
ואם ג'ייג'יי בכל זאת רוצה להביא את מעריצי הסדרה, למה אני מקבל את ההרגשה שהוא מתבייש נורא להודות שהוא עושה סרט מסע בין כוכבים?
הטריילר בסרט הקודם הראה את האנטרפרייז בתהליכי בנייה, הטריילר הזה ממש מתאמץ להסתיר כל פריים שמראה טיסה בחלל, אנטרפרייז, מדי סטארפליט, או – אתם יודעים, כל אחד מהסמלים האחרים שמזוהים עם הסדרה (ולא, צללית של משהו שיכול להיות אנטרפרייז בתוך המים לא נחשב בעיני). זה כמו לעשות טריילר לג'יימס בונד בלי טוקסידו, אקדחים או הנעימה. זה פשוט לא זה.
וזה לא שאני חושב שאין מה לשנות בפרנצ'ייז הזה, אבל אני הייתי מעדיף בהרבה לראות ריבוט ריאליסטי סטייל האביר האפל, שלוקח את עצמו ברצינות ומאתגר את העולם של הסדרה, במקום להפוך את סטארטרק לעוד סרט אקשן סתמי.
זה השיווק של הסרט.
החליפות שמאחוריו משוכנעים שהמעריצים הוותיקים יגיעו בזכות השם- ולגבי כל השאר- רצוי דווקא לזרוק החוצה את כל האלמנטים שעושים את סטאר טרק לגיקי כל כך.
לאור הצלחת הסרט הקודם ישלהודות שהם עושים משהו כמו שצריך.
מה שאתה אומר זה
שמדובר בעוד מקרה של תסמונת "שרלוק הולמס" האחרון. סרט אקשן על איש מהמאה ה-19 שבמקרה קוראים לו שרלוק. ויש בזה מן האמת.
גם מב"כ 4 לא כלל כמעט טיסה בחלל, אנטרפרייז, מדי סטארפליט וכו', אבל הוא הרוויח את זה ביושר, הוא היה הרביעי בסדרה.
ולגבי ג'יי.ג'יי, אתה לא סתם מקבל את ההרגשה הזו. מדובר במישהו שהצהיר לא אחת שהוא הגיע בכלל מהפאנדום הסטארוורזי ולא ממש (או בכלל לא) מהפאנדום הטרקי, וככה גם היה השיווק של הסרט הראשון. היו הרבה הצהרות שזה כן מיועד לטרקים, היו המון הצהרות שזה מיועד גם למי שלא ראה ולו 3 פריימים של מב"כ מימיו. ככה זה.
וזה הוכיח את עצמו, לחיוב ולשלילה.
הגישה הזו עשויה לעבוד, במיוחד אם יתברר שהסרט מתבסס על
מחזה מאת דודו של וויליאם שייקספיר, שגם לו קראו וויליאם שייקספיר.
הנקודה שלי,
היא שהחלטתי להפסיק להתאבסס על כמה שינו פה וכמה שינו שם, ופשוט לשפוט את הסרט בפני עצמו.
ברור שהייתי מעדיף סרט טוב וגם נאמן למקורות, אבל איך אומרים? זה מה שיש, ועם זה ננצח.
או שנפסיד.
זו תמיד האופציה השניה.
זו הוליווד, הטובים תמיד מנצחים
(ל"ת)
אבל אז למה לקרוא לזה סטאר טרק?
רק בגלל המוניטין? לא סיבה מספיק טובה.
מסכים, הוליווד חמדנים ומנצלים את הפרנצ'ייז.
אבל זהו, זה כבר נעשה.
עכשיו אני יכול או להנות ממה שיש, או להתלונן על מה שאין. לא שאני פוסל מי שמעדיף להתלונן (זה יכול להיות מאוד כיף ), אבל החלטתי לנסות את האופציה הראשונה.
לפחות עד שאני אראה את הסרט, ואז אגלה שפוצצו את כדור הארץ, שהקלינגונים שולטים בגלקסיה סטייל האימפריה מסטארוורז, ושהבן של קירק הוא חלק מנבואה להחזיר סדר לגלקסיה בעזרת טכנולוגיית בורג וסיידקיק משנה צורה. אז אני אחזור לכאן כדי להתלונן…
שאלת תם (תמה?)
כמה השפעה, אם בכלל, יש לבמאי על הפוסטר של הסרט?
נראה לי שזה כבר עניין שלא קשור לבמאי, לא?
תלוי
הספקטרום נע בין במאים שאין להם כל השפעה לבמאים שבחוזה שהאולפן חותם איתם יש סעיף הנותן להם say אחרון על הדומסטיק פוסטר ובמקרים מיוחדים (וודי אלן) על כל פאקינג פוסטר שמתפרסם בעולם.
למרות שהבומים חרושים
ומשהו אחר לא היה נורא, אני חושב שזה עדיין מוסיף אפקט מגניב לטריילר, לא נמאס לי מזה.
לא ראיתי את סטארטרק הראשון, אבל זה נראה נחמד מאוד. האפקטים מעולים.
רוצה!!!!!!אחת
כמה שאני מחכה לסרט הזה, אחרי שהראשון היה המד"ב הטוב ביותר של העשור הקודם (מד"ב = מגניב! דברים בחלל!).
יש מצב שצוות דג מרים לנו איזה ערב סטאר-דרעק? (לא חייבים את כל הסרטים, אבל לפחות אחד עם שטנר התותח, אחד עם סטיוארט התותח, ואת האחרון עם פיין התותח, בנוסף כמובן לחדש..)
ד.
אם נגלה בסוף שהנבל הוא באמת khan,
אז אני בעד דאבל פיצ'ר של wrath of khan עם הסרט החדש.
ואז דיון השוואה קצר של שני סרטים עם 30 שנה ביניהם (משהו כמו 20-30 דקות של פאנל פישלר ושות', סוג של פישקאסט על במה בזמן אמת )
תומך - אז החלטנו איזה סרט-שטנר יהיה
עכשיו נשאר רק סטיוארט – אפשר לקחת את נמסיס ולהראות שגם שם טום הארדי ברח מהכלא כשהוא היה ילד וכו וכו בלה בלה איזה סרט דפוק זה היה הבאטמן הזה!
קצת חרגתי, אבל אני רק רוצה להגיד שאם אברמס רוצה להיות נולאן אז שיקח את הדברים הטובים – עיצוב ואווירה, וישאיר את הקטע של הסיפור המטומטם בחוץ.
רק לפני שיישמע כאילו אני או אתה מחליטים משהו...
אז שיהיה ברור שאנחנו לא מחליטים כלום.
אנחנו מבקשים יפה, ומקווים שהדג יאהב את הרעיון.
החלטנו שנבקש יפה, התכוונתי
פשוט לא אמרתי את זה בקול רם. מה, זה לא היה ברור?
מה שהכי מעניין אותי הוא איך לעזאזל
הם הצליחו להסיר את ה"סקסיות" מהקול של בנדיקט קמברבאץ'.
מסיבה לא ברורה, הקול שלו נשמע מחוספס יותר. למי שאי פעם שמע את בנדיקט מדבר, יש לו קול עמוק וחלק (כבר שמעתי השוואה לקטיפה, משהו שאני יכולה להסכים איתו) ובעל נוכחות מאוד חזקה. בטריילר יש מן חספוס בקול שלו שמוריד מהאפקט של הרצוי של מישהו עם קול בומבסטי ומרשים.
אני מניחה שהקול שקאמברבטץ' עושה בתור שרלוק הוא בחירה
ולא ברירת מחדל. גם בהחפרפרת הקול שלו היה שונה – גבוה יותר, עם מבטא פחות אריסטוקרטי.
אני מניחה שבבחירת הקול של שרלוק קאמברבטץ' עושה מחווה מודעת לג'רמי ברט, שהגרסה שלו להולמס עדיין, לטעמי, הגדולה מכולן.
https://www.youtube.com/watch?v=JX6a–uu6QM
אלוהים אדירים, את כל-כך צודקת.
(ל"ת)
האמת שעד שחיפשתי את הקטע הזה
עברו כמה שנים מאז שצפיתי בסדרת הולמס של ברט, ולכן למרות שהיה ברור לי מהפרק הראשון של שרלוק שקאמברבטץ' מחקה אותו, לא ממש קלטתי עד הרגע עד כמה זה חיקוי מדויק. ועל זאת נאמר, אם כבר לגנוב, אז לגנוב מהטובים ביותר.
למי שעוד לא צפה, דרך אגב, הסדרה של ברט פשוט מעולה. גם דרך אדירה להכיר את סיפורי הולמס בפעם הראשונה, וגם עיבוד מצוין למי שכבר מכיר אותם.
חשבתי שהוא נשמע קצת כמו קפטן פיקרד...
(ל"ת)
אני לא בטוחה עד כמה זו בחירה.
הדוגמא שהבאתי בהודעה היא אותו הקול של שרלוק, בסוס מלחמה זה אותו הקול וגם בהצגה שראיתי אותו היה לו את אותו הקול.
יכול להיות שזו בחירה שלו לעשות אותו מחוספס לטריילר/סרט הזה.
גם לדעתי זה לא בחירה.
בראיונות איתו הוא נשמע בדיוק אותו הדבר. מצד שני ב-cabin pressure הוא נשמע אחרת, אבל לדעתי הוא עושה שם קול שונה בכוונה, כדי להתאים את הקול לדמות.
אגב, באיזה הצגה ראית אותו?
Look Back in Anger
(ל"ת)
כבר ידוע מה התפקיד של אליס איב?
(זאת עם תספורת מריסה מאייר)
היתה בלונדה כזאת בסרט הראשון
אני לא זוכר אם זו אותה אחת (כל הבלונדות נראות אותו הדבר) – ראו אותה לאיזה חצי שניה כשהאנטרפרייז מגיעה לוולקן בפעם הראשונה, ואולי בעוד כמה סצינות בהמשך.
אולי היא משחקת מתכנתת מחשבים מוצלחת שהוקפאה במאה ה-21 אחרי שהיא הביאה חברת אינטרנט מסויימת לכדי פשיטת-רגל, והתעוררה רק במאה ה-23 – "ישנוני" פוגש את "לא רק בלונדינית"..
בכל מקרה ימד"ב לא רושמים איזה דמות היא משחקת, אבל כן מציינים את קממבר כחאן משמועות.
האחות צ'אפל
הרי קירק צריך איזו בחורה פנויה כדי לפלרטט איתה.
הוא באמת מתחנן להיות נולאן
(ל"ת)
נחמד מאוד, נחמד מאוד.
אני עדיין נורא מחכה לסרט.
אבל המיני-טריילר הזה קצת מאכזב.
כל מה שאני מצליחה לראות זה פיצוצים ובנדיקט קמברבאץ'.
this is gonna be good
(מרוצה איוקי?)
מאוד מרוצה.
ואני באמת לא חושבת שזו סיבה מספיק טובה לראות את הסרט. התסרוקת של בנדיקט קאמברבאץ' מגוחכת. הוא צריך לחזור לתסרוקת שרלוק.
אפילו לא זיהיתי אותו
רק מהתגובות בכלל הבנתי שהוא בטריילר והלכתי לראות שוב.
לא ראיתי את הטריילר,
כי אני לא רואה טריילרים לסרטים שאני יודעת שאני הולכת לצפות בהם, אבל אני מזילה ריר על בנדיקט כבר מעכשיו.
טוב, לא התאפקתי והלכתי לראות את הטריילר.
מעניין כמה זה בעייתי לראות סרט שלם כשאתה בצד של הרע.
אני כמעט תמיד בצד של הרע
זה מבאס רצח
סרג'נט דונובן "אל תגידו שלא אמרתי לכם"
גם התסריטאי דיימון לינדלוף (כן, הוא כותב את זה, גררר..)
השווה ל"האביר האפל" כשהוא אמר שהסרט הולך להיות קפיצת מדרגה מהאיכות של הסרט הראשון כמו ש"האביר האפל" היווה קפיצת מדרגה מ"באטמן מתחיל".
There goes the neighborhood
רק שלא יעשה מעשה פרומתיאוס ויחרב את הסרט.. יש ללינדלוף קרדיט, אבל אחרי הסרט הנורא ההוא יש לשים לב..
ואני חושב שכולם רוצים להיות כמו נולאן כי הוא עושה המון כסף, איך מישהו לא ירצה להיות כמוהו?
אני מתעב אותו בגלל אבודים
וכשאני אומר מתעב אני מתכוון שבעקבות האכזבה העמוקה שלי מהסוף המצוץ מהאצבע של "אבודים" נדרתי נדר לא לצפות בשום פרויקט שהוא (או ג'פרי ליבר טפו טפו טפו) כותב/יוצר.
יש מצב שאני אתגמש במקרה של הסרט הזה, אבל רק אם הביקורות יהיו פאקינג מדהימות.
אז לא ראית את הסטאר-דרעק הקודם?
הוא היה פאקינג מדהים, ואני לא שרדתי את הפרק השני של אבודים (עונה ראשונה..), ומבחינתי אני מעדיף לראות את באטמן ורובין לפני שאראה שוב את פרומתיאוס.. אז אל תמהר לשפוט.
לינדלוף לא כתב את הסרט הקודם
כל מה שהוא כן כתב ו/או הפיק, לפחות מאז אבודים, היה מיץ זבל (ואני איש מאד עדין). לצערי ראיתי את כל העונות של אבודים, כולל ההשקעה הרגשית בסדרה והניסיונות להבין את ההגיון מאחורי העלילה (בעניין הזה, אני בטוח שהאדונים לינדלוף וליבר היו יושבים בחדר ביחד קוראים תיאוריות של הצופים בפורומים ומתפקעים מצחוק).
אז לא, אני לא חושב שאני ממהר לשפוט. אני דווקא לקחתי את הזמן המתוק שלי (והטבעתי אותו במיץ זבל כאמור).
I stand corrected
ועל כן אשב בקופסת הבושה – הייתי בטוח שהוא בצוות הקבוע של מר אברמס.. אז עכשיו שזה הוברר – מה הוא עשה שהיה טוב? משהו? כל דבר? למה נותנים לאנשים כאלה משכורת?
אני הולך לבכות בקיוביקל שלי..
תפנה לי מקום בקיוביקל
מעוד קצת נבירה בימד"ב מסתבר שאברמס פשוט אוהב כותבים נוראיים. ללינדלוף וליבר מצטרפים רוברטו אורק/צ'/סי ואלן קרטסמן. בין השאר, שני האחרונים כתבו את הרובוטריקים (מסתבר שהיה לו תסריט) והסרטים הטובים היחידים שהם עשו היו MI3 וסטארטרק הקודם, שניהם חייבים את ההצלחה שלהם לבימוי, אפקטים ואקשן יותר מלעלילה או תסריט.
אז נשב ביחד בקיובקל וננסה לפענח למה משלמים משכורת לאנשים האלה.
איך ולמה אתה סופר את MI3 וסטארטרק ביחד?
אחד זה סרט מצויין ומגניב על חלליות, ובשני מפיע טום קרוז..
ובדרך לקיוביקל שלי, אם תקנה חלב אז יהיה קפה..
אורסי.
(אני חולק עם העולם את תוצאות המחקר שביצעתי בזמנו)
נחמד שהוסיפו את הלאנס פלייר
לצד הכיתוב "הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס".
כאילו שמישהו צריך תזכורת מי זה.
או כאילו שמישהו צריך תזכורת מה זה lens flare,
אחרי הסרט הקודם. ובטח במיטב המסורת של more is better, אני מאמין שיהיה לנו כאן lens flare עם קצת סרט.
טוב די כבר
אחרי סטאר טרק,ג'יי ג'יי הוכיח שהוא במאי ענק,והוא לא צריך שישוו אותו לאחרים כאילו הוא נחות מהם.
חוץ מהאינספשן,טריילר ענק.
שלוש הערות לסדר היום:
1. את דעתי לגבי הפוסטר המעאפן כבר כתבתי פה באתר.
2. הדעות לגבי דמותו של קמברבאץ' חלוקות בין קאן/חאן/קהאן לבין גארי מיטשל.
3. אברמס, לא אברהמס.
אז כמו בסרט הראשון
הנבל שוב רוצה נקמה? לא התקדמנו לשום מקום. מה עם כמה קלינגונים מרושעים ואיזה מלחמה בין כוכבית?
אפרופו נקמה, מסתבר שברוסית הסרט ייקרא
"סטארטרק: נקמה", שזה שם שנשקל בהתחלה, שם שקשור לעלילה וכו'. מה שבאמת משעשע, לחובבי האיזוטריה, זה שהסרט ייקרא שם "סטארטרק", במילה אחת, כמו שקרה בעברית עם הסרט הקודם.
המממ.
http://trekmovie.com/2012/12/05/exclusive-russian-title-star-trek-vengeance-confirmed-as-tested-title-for-star-trek-into-darkness/
ויש גם ניתוח של שוט-אחר-שוט (ספוילרים למה שקשה לשים לב אליו בטריילר, כמובן, אם כי לא דברים שהופכים עולמות).
http://trekmovie.com/2012/12/06/star-trek-into-darkness-announcement-trailer-shot-by-shot-analysis/
סטארטרק: נקמת הסית'ליבאן?
(ל"ת)
BRAAAM הוא ה"כתום וטורקיז" החדש
http://www.youtube.com/watch?&v=830I9w7I7wM
הסרטון הזה עלה באפריל.
הוא נורא נורא לא מעודכן. מאז היו הרבה טריילרים שהשתמשו ב"בווואאאאאאם" הרבה יותר מובהק מכמה מהסרטים המוצגים בו. באמת שאני לא מבין מה פתאום הוא התוורל דווקא היום.
io9 לנקקו אותו היום
(ל"ת)
אז גם הם מאחרים: Published on 6 Apr 2012
(ל"ת)
תמונה חדשה
פורסמה תמונה של קירק, ספוק ו..ג'ון האריסון. זה השם שהאולפנים נתנו לדמות של בנדיקט בינתיים, אבל כפי שכתוב שם, זה כנראה שם מזוייף. המממ, שני הגיבורים מביטים על הנבל כלוא(?) בחדר שקוף. בבקשה אל תגידו לי שהוא גם תכנן להיתפס, כי זה כבר באמת נהיה מאוס.
אחח... הלוואי וגם לי היה את בנדיקט כלוא בחדר שקוף.
(לא, כן, מתישהו אני ארגע ואפסיק עם זה. או אגיע לרמות של פייפר, אחד מהשניים).
D= מה זה עוזר אם הוא כלוא שם לבד?
(ל"ת)
אה, אז זה מה שאני עכשיו?
שיהיה, היה יכול להיות יותר גרוע.
אין שום דבר רע בלהגיע לרמות של פייפר.
להיפך, זאת עליית המדרגה הטבעית הבאה.
אגב, בתקופת התיכון היה לי קראש על דמות כלשהי מהארי פוטר. אז אני חושבת שכל עוד אין לך בבית כריות, בובות, מחזיקי מפתחות וחולצות של דמות לא קיימת שחברות שלך מכינות לך ליום הולדת כל שנה – בהחלט יכול להיות גרוע יותר (או טוב יותר, תלוי איך מסתכלים על זה).
דווקא יש טענות
שזה באמת השם של הדמות. ואז כל האוויר החם בבלון שנופח בעמל רב ע"י אנשי ההפקה יוצא במהירות מטורפת. יהיה איזה תירוץ שקרכלשהו של אורסי&קורצמן לגבי מאיפה הם הנפיצו את הדמות הזו ואת הטענה שהיא באה מהקאנון.
ווטאבר.
והדמות של אליס איב היא (ספוילר להלן) קרול מרקוס, אהובתו לשעבר של קירק ואם בנו מ"זעמו של חאן".
עוד ספוילרים (לא כאלה קריטיים) – כאן.
הטריילר המלא
http://www.youtube.com/watch?v=j9-oT9kzbG8
קודם הפוסטר מזכיר את TDKR, עכשיו הטריילר מזכיר את זה של "איש הפלדה" (לפחות ההתחלה). מה קורה פה?
וכן, עדיין יש בוווווווווווווווום.
This video is no longer available
Due to copyright claims…
מה נסגר עם האולפנים האלה? הם לא רוצים שנראה טריילרים לסרטים?