הרבה הודעות על המשכונים מאוחרים וסרטים שידענו שהולכים לקרות, אבל לא ידענו מתי ואיך. על חלקם בוודאי כבר שמעתם בימים האחרונים.
סרט "ליגת הצדק", קבוצת הגיבורים של DC המקבילה לאוונג'רס של מארוול, בדרך. זה חדש? לא ממש, זה היה ברור לגמרי שזה יקרה בשניה שבה "הנוקמים" הפך לגורף מיליארדים. אבל עכשיו זה… טוב, לא רשמי, אבל השמועה מבוססת יותר: סרט "ליגת הצדק" בדרך, והוא אמור להגיע לאקרנים ב-2015. למה דווקא עכשיו? השבוע חברת DC זכתה בתביעה שהגישו נגדה יורשיו של ג'וזף שוסטר, אחד מיוצרי סופרמן. התביעה הזאת, לפחות לפי ה-LA Times, היתה מה שמנע מ"ליגת הצדק" לנוע קדימה רשמית עד כה. עדיין לא פורסם שום דבר לגבי כל הפרטים החשובים, כמו מי יביים, איזה דמויות ישתתפו, מי יגלם אותן והאם הן יהיו קשורות לגירסאות המוסרטות הקודמות של הדמויות – אבל כל זה בטח יגיע כבר בחודשים הקרובים.
2015 היא גם תאריך היעד של "הנוקמים 2", מה שעשוי להפוך את השנה הזאת לקרב גיבורי-על בקנה מידה שעוד לא ראינו כמוהו. האוונג'רס הוכיחו כבר שהם יכולים לנצח את באטמן כשהוא לבד. אבל מה אם הוא מביא איתו את סופרמן, אשת חיל, גרין לנטרן ופלאש? לא קרב פשוט.
בתמונה למעלה: חברי ליגת הצדק מתרגלים את תנוחת "פוצים מתנשאים שאתם לא ראויים לנשק להם את הרגליים".
ועוד בנושא גיבורי-על ב-2015: אנט-מן, איש הנמלה, יגיע רשמית ב-6 בנובמבר באותה שנה. גם זה דבר שהיה אמור לקרות כבר הרבה זמן, אנט-מן נמצא ברשימת ה"מחכים לתורם" של מארוול כבר שנים, אבל עכשיו יש לו זמן ומקום רשמיים. אנט-מן, שהכח העיקרי שלו הוא היכולת להיות קטן מאוד, הוא קונספט מוזר לגיבור, אבל אני מצפה לסרט בכיכובו יותר מלכל סרט גיבורי-על אחר, מסיבה אחת: אדגר רייט. הבמאי של "סקוט פילגרים", "Shaun of the Dead" ועוד הברקות, עושה סרט על איש שנלחם בפשע באמצעות התכווצות. ואולי הוא אפילו יפגוש את האוונג'רס.
עוד קצת אנשים בטייטס: "ספיידרמן המופלא" היה מאוד פושר, אבל הצליח מסחרית. לא כמו "הנוקמים", אבל הצליח. ולכן, ההמשכים בדרך. לפחות שניים, כי היום טרילוגיות זה הכל. מארק ווב ימשיך ויביים גם את הסרט הבא, ואת תפקיד מרי-ג'יין, שנעדרה מהסרט הראשון, קיבלה שיילין וודלי – ההיא שהיתה מעולה ב"היורשים", בעבר הרחוק של שנת… רגע, "היורשים" היה השנה?! וואו, עבר הרבה זמן.
אחרי "ספיידרמן המופלא", החדשות האלה גורמות לי לעקם את האף קצת. שיילין וודלי היא שחקנית מצוינת שהייתי רוצה לראות בעוד תפקידים מעניינים, בדיוק כמו אמה סטון וכמו אנדרו גארפילד. חבל לי שכל שלושתם יבזבזו הרבה זמן על פרוייקטים בינוניים כמו "ספיידרמן המופלא". אבל לפחות כסף לא יהיה חסר להם.
ועכשיו, וולברין רוקד גנגנם סטייל.
(מקור)
כותרת מפציצה: "אנדי סרקיס יביים גירסת לכידת-הופעה של 'חוות החיות' של ג'ורג' אורוול" [THR].
טוב… הוא רוצה לעשות את זה. לסרקיס יש כנראה יותר ניסיון בלכידת-הופעה מלכל אדם אחר בעולם, אם כי בדרך כלל הוא זה ששמים עליו את העיגולים המוזרים ולא זה ששם אותם על אנשים אחרים. והוא גם לא לגמרי נטול ניסיון בתור במאי – הוא ביים את קטעי ה-Second Unit של "ההוביט". וזה פרוייקט שאפתני ומעניין. ועדיין, מ"רוצה לעשות" ועד סרט ממש יש מרחק גדול. סרטי לכידת הופעה כנראה עברו מהעולם, לפחות לשנים הקרובות ("טינטין" אמנם הצליח למדי בעולם, אבל גם על ההמשכים המתוכננים של הסרט הזה לא שמענו כבר הרבה זמן). וחוץ מזה – "חוות החיות"? סרט על חיות מדברות שנועד למבוגרים, והוא גם אחד הסיפורים המדכאים ביותר בהיסטוריה? איזה אולפן יסכים לשים כל כך הרבה מיליוני דולרים על סרט כל כך לא מסחרי? האופן היחיד שבו פרוייקט כזה נראה הגיוני הוא אם ישנו את הסיפור לחלוטין וידביקו לו סוף שמח – מה שכמובן יהפוך את כל הרעיון ללא סתם מיותר, אלא תועבה.
וחוץ מחוץ מזה: ל"חוות החיות" יש כבר גירסה מונפשת מצוינת (ומדכאת טילים). למה לתקן את מה שלא מקולקל?
לא אומרים "באפי ציידת הערפדים"! אומרים "קוטלת הערפדים"! ארררג! באופן משעשע, גם לג'ק היתה בעיה דומה. הסרט של בריאן סינגר נקרא במקור "Jack the Giant Killer", ועכשיו הוא "Jack the Giant Slayer". כי "Kill" זו לא מילה יפה, או משהו. (הסרט היה אמור לצאת הקיץ הזה, אבל אחרי שטריילר אחד כבר יצא – עם ה"קילר" בשם – הסרט נדחה לשנה הבאה. ובדיעבד, חבל. גם אם הוא לא סרט מוצלח במיוחד, הוא בוודאי היה מעלה את הממוצע בקיץ המעפן שעברנו. אם יש בעיה עם המילה "קיל", מעניין אם גם הסרט העתידי עם טום קרוז, "All You Need is Kill" יתחלף ל"All You Need is Slay".
רישמו לפניכם: הרימייק של "אולדבוי" ("שבעה צעדים") הקוריאני, בבימוי ספייק לי, ייצא בעוד שנה, כמעט בדיוק – 11 באוקטובר 2013.
זו כבר ידיעה ישנה, אבל צריך לעדכן: אחרי שרופרט ווייאט, הבמאי של "כוכב הקופים: המרד" נטש את סרט ההמשך, הבמאי שקיבל את התפקיד הוא מאט ריבס, מ"קלוברפילד" ו"Let Me In".
תסריטים לסרטים הוליוודיים צפים במרחבי הרשת ואפשר למצוא אותם די בקלות, אבל תסריטים לסרטים ישראליים היה קשה מאוד למצוא עד עכשיו. אתר חדש, "תסריטים" מבית היוצר של יאיר רוה, מציע מבחר צנוע (שצפוי עוד לגדול) של תסריטים לסרטים ישראליים. מומלץ להציץ.
ו... ו... ו..
הסרט של פיניאס ופרב נדחה ל-2014.
סרט טלוויזיה כבר היה
??
כן, כבר היה.
(ל"ת)
Slay Bill.
(ל"ת)
קיץ 2015 - ליגת הצדק, הנוקמים ו...הקוטלים!
אני לא יודע מה לחשוב על "ליגת הצדק". דבר ראשון, באטמן. לא משנה מי יגלם אותו, אנשים אוטומטית יתחילו להשוות לטרילוגייה של נולאן וכנראה יבואו מראש עם ציפיות "אין סיכוי שזה ישתווה לנולאן". אבל צריך לזכור שזה לא הסרט רק של באטמן, הוא טים-פלייר פה, כך שזו השוואה לא ממש הוגנת. אני אהבתי יותר את אדוארד נורטון כברוס באנר, אבל עדיין נהניתי מההאלק ב"נוקמים".
לגבי סופרמן אני קצת יותר אופטימי. את "איש הפלדה" מביים זאק סניידר, שהוא חזק בקטע הויזואלי אבל חלש בכל השאר. מצד שני, גם נולאן מעורב, אז לא הכל אבוד מבחינה עלילתית. ההופעה של הנרי קאוויל ב"בני אלמוות" הייתה נחמדה, אבל פה יש לו דמות קצת יותר עמוקה, אז צריך לחכות ולראות איך הוא יגבש אותה. מה שבטוח, זה יהיה יותר טוב מ"סופרמן חוזר" המעפן. מבחינתי, או שקאוויל ימשיך ל"ליגה" או שיקחו מישהו חדש, אבל למען השם, לא ברנדון ראות'.
לגבי השאר…אני לא יודע. "גרין לנטרן" גם היה לא משהו, אבל לא הייתי מתנגד לראות שוב את ריאן ריינולדס. למרות שמעניין אם יצליחו להביא אותו כי הוא מתוכנן להשתתף גם בסרט של "דדפול" (שנשמע לי הרבה יותר מגניב) שאמור לצאת בתאריך לא ידוע. לגבי פלאש ו-וונדר-וומן (אפשר להפסיק עם "אשת חיל"? זה נשמע כל-כך…ישן) באמת שאין לי מושג. נחכה ונראה.
זה טוב שכבר יש תאריך סגור ל"אנט-מן". למרות שזה מבאס שעכשיו צריך לחכות עוד שנה שלמה לסרט הבא של אדגר רייט, ואחריה עוד שנתיים…
פישלייק על הוונדר-וומן
בדיוק כמו שאומרים ספיידרמן ולא איש העכביש, פלאש ולא ההבזק, סופרמן ולא אדם-על, קפטן אמריקה ולא סרן אמריקה, האלק ולא ?????…. הבנתם את הרעיון.
מה גם שבתור אדם שגדל בבית דתי, הקונוטציה ש"אשת חיל" מעלה לי היא קידוש ומרק עוף.
סרן אמריקה!!!
פרייסלס.
אגב, היו דברים מעולם
אני זוכר שראיתי פעם סדרה מצוירת באנגלית של אקס מן, ובתרגום קראו לוולברין "זאבון".
כשאתה עובד כמתרגם וילד בן 10 מתעצבן מהתרגום הדפוק שלך – זה הזמן להסבה מקצועית.
היי,
עדיף זאבון מגרגרן ;-)
אבל בקונוטציה של גיבורי על,
"אשת חיל" נשמע כמו משהו שבקונוטציה של קידוש ומרק עוף הוא לא: מצחיק. למרות שכשחושבים על זה, קידוש יהודי וגיבורי על ביחד זה גם משעשע כי זה צירוף כל כך תמוה…
זה תלוי למי הקידוש מיועד
אולי הם מתפללים לסטן לי. לא כל כך מופרך. ואז בסרט הבא את הקמאו הקבוע שלו הוא יעשה בתור אלוהים.
אה כן, שכחתי מהקוטלים
זה גם סרט שיצא בקיץ 2015. זה איחוד של "עמי ותמי", "ג'ק", ועוד כמה סרטים ששמם ישתנה – All you need is slay, Slaying them softly, Sin city: A Dame to Slay for וכו'. בקיצור, יהיה לנו את ג'רמי רנר, טום קרוז, בראד פיט ועוד חברים באותו סרט. יהיה מעניין.
מרי ג'יין לא היתה בספיידרמן המופלא? אז מה עשתה שם אמה סטון?
היא שיחקה את גוון סטייסי.
(ל"ת)
הפליאה בהחלט במקומה – אמה סטון היא הג'ינג'ית ה(טבעי או לא טבעי)אולטימטיבית', ומרי-ג'יין במקורה אמורה להיות בדיוק זה (להבדיל מגוון סטייסי, שהייתה – איך לומר זאת בעדינות – בעיקר בלונדינית). הליהוק הזה מקביל לדושקו בתפקיד באפי וגלר בתפקיד פיית…
תיקון וקטן ונודניקי לגבי ant - man
הוא לא רק מתכווץ – הוא גם גדל. למען האמת הוא בעיקר גדל. מי שמתכווצת לרוב זו אישתו, the wasp.
אה, ויש לו קסדה שאיתה הוא שולט בנמלים. מדהים, אני יודע.
תיקון נודניקי לתיקון הנודניקי
אנט-מן תמיד מתכווץ. רק מתכווץ. יש את ג'יאנט-מן שגדל. נכון שזה אותו בן אדם שהופך לשניהם, ובאותה דרך, אבל אלה שני גיבורים שונים עם כוחות שונים.
אותו בן-אדם הופך לשניהם, באותה דרך, אבל כוחות שונים?
סליחה, אבל אני צריך הסבר לזה.
זה די פשוט (כמובן כשאוהדי קומיקס אומרים על משהו שהוא "פשוט" הכוונה היא בעצם "זה נורא מסובך אבל אני כבר רגיל לזה משנים של קריאה אז נראה לי פשוט) – דוקטור האנק פים הוא מדען מולטי-דיסצפלנרי ששלח את ידו בתחמי הרובוטיקה, אניטלגנציה מלאכותית, ביו כימיה, אנטמולוגיה ופיסיקה דמיונית.
בתור שכזה הוא פיתח חלקיקים שמאפשרים לו לקטון וקסדה שמאפשרת לו לשלוט בנמלים – הוא כמובן מפרסים את הממצאים שלו וזוכה בכמה פרסי נובל ואחר כך… אני מתתבדח, הוא לובש תחפושת וקורא לעצמו אנט-מן.
אחרי כמה זמן הוא מתחבר עם גברת בשם ג'נאט ואן דיין, מעניק לה מקצת מכוחות ההתכווצות שלו (וגם כנפיים מלאכותיות ויכלות לירות לייזרים שהוא לא מעניק לעצמו משום מה) ומפתח את היכולת לגדול ומחליט שהשם שלו יהיה ג'איינט-מן. אבל לפעמים הוא קורא לעצמו גוליית, סתם בשביל הקטע.
אחרי כמה זמן הוא מחליט ששלוש זהויות זה לטאמספיק, משתגע ומפתח זהות של אנטי-גיבור אלים בשם Yellowjacket שעף באוויר, יורה לייזרים ושולט בצרעות. ולפעמים הוא משנה גודל, זה לא בדיוק ברור.
מכאן והילך כל פעם שלכותב של הסידרה משעמם הוא יעבור בין זהות אחת לאחרת וישתמש בסט כוחות זה או אחר (חס וחלילה שג'איינט מן ישתמש בנמלים). ולפעמים (כשממש משעמם להם) הם ייתנו את אחת הזהוית שלו למישהו אחר: הידעתם ילדים, הוקאיי (כן, זה עם הקשת!) בילה חלק קצר מהקריירה שלו בתור גוליית ואז הפסיק אחרי שהחליט שהוא מעדיף להלחם באנשים שיכולים לשבור בניינים בתור אדם קטן ופגיע במקום בתור ענק אדיר כח, סתם ככה.
נראה שאנחנו נעצרים בארבע זהויות אבל מתישהו הוואספ נהרגה בקרב אם חייזרים ירוקים ומשני צורה שרצו להשתלט על כדור הארץ בסתר ועשו זאת באמצעות פלישה לכוכב ברעש וצלצולים (הם למדו דבר או שניים מהחייזרים בסיינס של שאמאלן) ופים החליט שהוא הולך לאמץ את הזהות שלה ולהיות מעצבת אופנה לבוש שמלה… לא, סליחה, הוא החליט לאמץ את הזהות שלה בתור ה- Wasp. כי אם יש לכם בדיחה, אז כבר רוצו איתה עד הסוף.
עכשיו, אני לא יודע מה איתכם אבל אני אהיה מאוד כעוס / מאוכזב עם הסרט של אדגר רייט לא יכסה בדקדקנות את כל שרשרת האירועים שתיארתי ואם מישהו ייתן את הזהות של פים לסקוט לנג או את השורה של רון להרמיוני אני אשרוף את האולפן!
הבנתי! הוא דמות מ"היפים והאמיצים", זה הכל.
(ל"ת)
אה, עכשיו הכל ברור.
מה?
אנט-מן מזכיר לי מיד את איש החרגול
הוא שייך ליקום של פלטפוס.
למשל כאן:
הקישור לאיש החרגול שנעלם מן התגובה הקודמת:
http://www.youtube.com/watch?v=VTqjM5CsyGk
קצת מפתיע אותי שאנט-מן מגיע אחרי הנוקמים 2.
הוא הולך להיות הסרט השישי בסדרה אחרי "הנוקמים", אז אני מנחש שהוא זה שיסגור את Phase Two.
וזה אומר שככל הנראה הוא יהיה הבומבסטי מבין כולם… בקיצור, אני כבר מקבל סחרחורת מרק לחשוב איך הסרט הזה ייראה.
רימייק לאולדבוי זה אחד הדברים המטופשים שאפשר לעשות, אולי הכי מטופש, חוץ מלתרגם את "oldboy" ל"שבעה צעדים".
אני דווקא בעד
ספייק לי במאי טוב, או לפחות מעניין, וזה יהיה מעניין לראות לאיזה כיוונים הוא לוקח את הסיפור הזה, בייחוד שאת המנגה שעליה הסיפור מבוסס לא קראתי, אז יכול להיות שיש הרבה מה להוסיף שנמצא במקור הקומיקסי שלא היה בסרט.
רק אני לא מתרגשת מלראות את באטמן וסופרמן באותו סרט?
לא אוהבת את סופרמן, (יופי, עכשיו אני מרגישה כמו ילדה בכיתה ג' שמתווכחת מי גיבור העל היותר שווה).
איך אני רוצה שנייתן פיליון יקבל את התפקיד של אנט-מן…
לא נראה לי שפיליון יצליח להשתחל ללייקרה...
לעומת זאת אני מת לראות מה ווידון יעשה עם הגירסא המשודרגת (לרוחב ולעומק) של קפטן האמר בהמשך של דוקטור הוריבל…!
captain sledgehammer
(ל"ת)
רופרט ווייאט בחירה גרועה
לא אהבתי שום סרט שהוא עשה עד כה.
יש לי הרגשה שהוא הולך לקלקל את כוכב הקופים קשות.
הוא כבר ביים את כוכב הקופים,
הוא עוזב את השני ומאט ריבס יחליף אותו.
מעניין.
האחים וורנר בטוחים שזה רעיון טוב להוציא את ליגת הצדק בשנה של הנוקמים?
הפחד הכי גדול שלי הוא שהם יעשו את הסרט הרבה יותר קליל בשביל שיתאים לסגנון של סרטי מארבל בקולנוע. לא שזה רע, הנוקמים היה סרט מגניב והכל… אבל יש בגיבורי על הרבה יותר פוטנציאל ממה שמארבל מתכננים עבורם ביקום הקולנועי, ואני לא רוצה לראות את די.סי. ממשיכים את דרכם.
השאלה היא מי יתפוס את המשבצת היוקרתית של פתיחת חודש מאי.
בתור אחד שממש אהב את "ספיידר-מן המופלא" אני מאד מחכה להמשך. שיילין וודלי היתה מצוינת ב"היורשים" (לא נראה לי שיש מי שיחלוק בכלל) ואני אוהב את זה שבסרטי ספיידר-מן החדשים הולכים על שחקנים צעירים וחדשים שעוד לא הספיקו להפוך לסופרסטארים. זה בהחלט מוסיף רובד של אותנטיות לדמויות. באמת שהליהוק הזה גורם לי להתלהב מהסרט הבא.
ואנדי סרקיס עלול לביים את חוות החיות בסטופ-מושן? קאונט מי דה פאק אין. אני ממש מקווה שהוא ימצא דרך להרים את הפרויקט.
קיקסטארטר לסרט של The Goon
כבר לפני שנתיים ואפילו יותר היו דיבורים רציניים מאוד על סרט אנימציה באורך מלא ל"דה גון", אחד הקומיקסים האדירים ביותר של העשור ומשהו האחרונים ואחד האהובים עלי בעולם, והשמות היו מאוד מלהיבים- בתפקיד הראשי של הגון קלנסי בראון [שהיה הכומר ב"קרניבל" והסוהר ב"חומות של תקווה"], בתפקיד של פרנקי- פול ג'יאמטי ודיוויד פינצ'ר מפיק! הלב התפוצץ משמחה. כשעלה הטריילר לרשת המוח התפוצץ מאושר. ואז, אחרי כמה שבועות של אופוריה, הטריילר ירד פתאום. מה? למה? הסברה שעלתה בקרב חבריי האנימטורים היתה שנגמר המימון לסרט.
ובכן, עכשיו אולפן Blur שמפיק את הסרט מרים קיקסטארטר לגיוס 400,000 דולר לצורך סטורי ריל, והטריילר חזר ביחד איתו; http://www.kickstarter.com/projects/624061548/the-goon-movie-lets-kickstart-this-sucker?ref=live
בשבילי אלו חדשות מרגשות במיוחד. אני כל כך, כל כך רוצה לראות את הסרט הזה. אם יש בכם מי שמרגיש כך גם, תתמכו! אני שמתי 25$, ואם הקיקסטארטר יצליח והסרט יעשה בסופו של דבר, אלו כנראה יהיו ה100 שקל הכי טובים שהוצאתי בחיים.
אז מי רוצה לראות סרט אנימציה על מאפיונרים שמרביצים לזומבים עם מפתח שוודי וקושרים ערפדים בוערים לפגוש?
אכן אוף-טופיק אבל גם קריטי! תורם.
(ל"ת)
אם משקיעים כסף והסרט מצליח בסופו של דבר
אני אקבל את הכסף בחזרה\ יותר ממה שהשקעתי?
לא. זה לא עובד ככה
(ל"ת)
זאת לא בורסה
זה קיק סטארטר. וככה זה עובד: אנשים עם רעיונות לפרויקטים מעניינים (סרט כלשהו, משחק מחשב, חליפות סילון בצבעי הקשת) שאין להם את המימון כדי להגשים אותו (כי לרוב פרויקטים מעניינים לא מאוד משתלמים כלכלית) פונים לגולשים בבקשה מהם לתרום סכומי כסף קטנים הדרושים ליצירת הפרויקט שלהם. לרוב הם מציעים בונוסים מסוימים לגולשים שיתרמו הרבה כסף (תהילת עולם למשל) כדי לעודד אותם לתרום סכומים גדולים, אך המטרה העיקרית של הגולשים היא פשוט לתרום את חלקם הצנוע לפרויקט כי הם רוצים לראות אותו מתגשם.
שכחת להגיד
אם הפרויקט לא מקבל מספיק כסף בזמן שהוקצב, לא תחויב. אם הסרט קורה בסופו של דבר, אתה מקבל את הסרט.
בערך
לא בדיוק אבל בערך.
נניח ואתה אמן. כאשר אתה מנסה ליצור מוצר תרבות (ויהה זה אלבום מוזיקלי, סרט, משחק וכו') אתה צריך הון ראשוני. רק לאחר סיום העבודה, כשיש לך מוצר מוגמר, אתה משית את העלות על הצרכנים – כך שכל אחד משלם קצת. בסופו של דבר, אם יהיו מספיק מעוניינים, ההכנסות יעלו על ההוצאות ותשאר ברווח. אם לא יהיו – הפסדת. ככה זה עובד בדרך-כלל.
המטרה של kickstarter ושאר פרוייקטי ה crowd-funding הוא להפוך את הסדר: הצרכנים מתחייבים לרכישה של המוצר, והם משלמים עליו מראש. אם מספיק אנשים יהיו מעוניינים במוצר שלך, אתה יודע שתשאר ברווח ולכן ישתלם לך להפיק. אם לא מספיק אנשים ירצו במוצר, העסקה לא מתקיימת – הצרכנים לא מחוייבים ואתה לא מקבל את הכסף.
השיטה נוחה יחסית ומורידה את הסיכון ליוצר. הוא לא צריך לדאוג להון ראשוני כלל. מצד שני, היא מכריחה יוצרים להגיע עם מוניטין "מהבית", כי הקנייה מצד הצרכן היא סוג של "חתול בשק" – ורובינו לא מוכנים לקנות "חתול בשק" מכל אחד.
מה שהלקוח מקבל בסוף התהליך הוא את המוצר ששילם עליו מראש – את אותו אלבום, כרטיס לסרט או עותק של המשחק. כמובן שהרבה יוצרים גילו שאפשר לחלוב עוד כסף מהלקוחות ע"י דירוג ההשקעה: למשל, אם אני מוזיקאי, אז ב- 10$ הלקוח מקבל אלבום דיגיטלי להורדה, ב- 20$ הלקוח מקבל דיסק, ב- 50$ דיסק וחולצה וכו', ב- 100$ דיסק חתום עם הקדשה וכו'.
אז במקרה הזה הם יחלקו כרטיסים לתורמים?
זה נשמע מאוד מסובך, להתחיל לחלק כרטיסי קולנוע לאנשים בכל העולם. מה, הם יפנו נגיד לרב חן, וידאגו שיהיו לך כרטיסים בקופה? ההתעסקות הזאת תאכל להם חתיכה ענקית מהתרומה, זה לא נראה לי סביר…
לא.
לא תמיד התמורה לתרומה בקיקסטארטר היא המוצר שעבורו תורמים (לא קונים בקיקסטארטר שום דבר. זו פלטפורמה לגיוס כספים ולא להזמנה מוקדמת. חוץ מזה, ככל הידוע לי, לא היה אף פרוייקט סרט בקיקסטארטר שהבטיח כרטיס צפיה בתמורה לתרומה). במקרה הספציפי של The Goon התמורה אינה צפיה בסרט (למעט עבור תורמי 10,000 הדולרים) אלא כל מיני פריטים שקשורים לקומיקס.
אז גם אם זה לא רשמי,
"חוות החיות" הוא אולי הסרט שאני הכי מחכה לראותו בקולנוע, אם בכלל (ואולי אפילו אוכל לגרור את המשפחה). הסרט המקורי מהפיפטיז בכלל לא "מצויין" לדעתי, בעיקר בגלל הסיבה שהוא משעמם ושקט בחלק גדול מאוד ממנו, ולא היה בו יותר מדי מהאווירה של הספר, לטעמי. תמיד חשבתי שמישהו צריך לעשות עיבוד נוסף, עם כלים מודרניים, ותכלס, אנדי סירקיס הוא אדם מושלם לרעיון הזה, ומכיוון שאני מניח על סמך הידיעה שהוא מעריץ של הספר, הוא בטח יעמוד על שלו בכל הקשר לשינוי העלילה. בכל מקרה, יאי, יש מצב לראות את הספר האהוב עליי על המסך הגדול!
נגיד וכל מה שאמרת נכון
אני לא יכול לצפות לסרט הזה רק בגלל דבר אחד: תפיסת תנועה.
למשך כל הסרט.
גם אם זה יהיה טוב, זה עדיין לא נשמע כמו רעיון טוב בכלל. תפיסת תנועה עובד במקרים מאוד נדירים, וגם שם זה תמיד מפתיע שזה עובד.
לכידת תנועה?
לא קראתי את הספר אבל לפי מה שהבנתי החיות שם אמורות להראות כמו חיות אמתיות (להבדיל לדוגמא מב"רנגו") ,איך אפשר להפיק סרט כזה בעזרת לכידת תנועה שלהבנתי טובה למודלים עם צורה כללית של אדם בלבד?
בקשר לספיידרמן,
דיימון לינדלוף חביב הקהל עדיין מיועד לכתוב, או שכבר בעטו אותו?
ובקשר ללינדלוף חביב הקהל, מישהו יודע אם הוא כבר אמר משהו להגנתו בקשר ל"פרומתיאוס", או שהוא עדיין מתחבא במערות טורה בורה מזעם הצופים?
הוא אמר הרבה דברים
הוא הגיב בטוויטר לכל מי שצייץ משהו נגד הסרט בתגובות שהסתכמו במשהו כמו "הכל עובר עליך וקקה בידיך" ובאופן כללי התנהג כמו תינוק.
אני לא יודע בקשר לספיידרמן, ולי אישית לא מאוד אכפת (בקרדיטים בימד"ב הוא לא מופיע), אבל הרבה יותר גרוע: לינדלוף אמור לכתוב/כותב/כתב את "1952", הסרט של בראד בירד. אני מוכן לפתוח עצומה, קיקסטארטר, מה שלא יהיה, כדי שזה לא יקרה.
בקיצור, אין עם מי לדבר אצל לינדלוף.
טוב, נו.
ואפשר לפתוח קיקסטארטר כדי לאסוף משכורת שתשולם לו בזמן שהוא לא יעבוד על תסריטים לסרטים שיקרים לנו.
אחרי שש שנים של אבודים
היה מפתיע אותי מאוד אם היה מישהו לדבר איתו אצלו. בין אם הן מוצדקות או לא (ובמקרה של אבודים, כמו פרומתאוס, הן מן הסתם כן היו) יוצר של סדרה כל כך מצליחה חייב לדעת להתעלם ולפטור תלונות של אוהדים, אחרת הוא יוצף בדרישות סותרות ויאבד כל שמץ של בטחון עצמי. אני בטוחה שחווית אבודים פיתחה אצל לינדלוף אגו מספיק בריא לגבי יכולת הכתיבה שלו (אגו שהוליווד ובעיקר הפטרונות של ג'יי ג'יי אברמס מוסיפות לחזק) שהוא לעולם לא ישקול ברצינות מישהו שאומר לו אחרת.
זה מאוד טריקי.
כל אחד שעושה משהו שפונה לקהל כלשהו בימינו, לא בהכרח באומנות אלא בכלל, חייב לדעת להתעלם ולסנן וכו'. אבל אם אתה מגיע למצב שאתה מסנן הכל ובטוח שאתה צודק בכל דבר שאתה עושה, הנפילה תגיע בשלב מסוים.
בכל מקרה, לדעת איפה לשים את הגבול זה מאוד טריקי ומבלבל, במיוחד כשמעורב בזה אגו (שטבעי שיהיה לכל בנאדם ברמה בסיסית), הצלחה וירוקים-מרשרשים.