עוד שבוע חלש עבר על הקופות בארצות הברית, כשארבעה סרטים חדשים יצאו להפצה רחבה, וכולם דישדשו בביצה הקופתית של ספטמבר. מה שהופך את סוף השבוע הזה לייחודי הוא שאין לנו מושג מיהו המוביל מבין המדשדשים: הכנסותיהם של שלושה סרטים שונים בסוף השבע הזה היו כל כך קרובות זו לזו שעד שיגיעו המספרים הסופיים ביום שני בארץ, אף אחד לא באמת יודע איזה סרט נמצא במקום הראשון, מי בשני ומי בשלישי. מה שבטוח זה שאף אחד מהם לא ניצח: כולם עשו משהו כמו 13 מיליון דולר.
מועמד מס' 1 הוא "סוף המשמרת". זהו סרט משטרה מצולם בשיטת הפאונד פוטג' – חומרים שנמצאו – בכיכובם של ג'ייק ג'ילנהול ומייקל פנה. למרות הסכום הלא אסטרונומי שהכניס, אפשר לסווג את הסרט כהצלחה צנועה: הוא קיבל תגובות חיוביות במידה מפתיעה מהמבקרים ומהקהל, וכיסה בתוך שלושה ימים את התקציב הזעום יחסית שלו, בין 7 ל-10 מיליון דולר. שוב ושוב מוכח שהסגנון הכמו-תיעודי הוא שיטה מצוינת להפוך תקציב קטן להצלחה קופתית, ומתברר שזה לא עובד רק בסרטי אימה. "סוף המשמרת" יגיע לבתי הקולנוע בארץ בסוף השבוע הקרוב.
מדשדש מספר שתיים הוא "Trouble with the Curve", דרמת בייסבול בכיכובו של קלינט איסטווד. זה הסרט הראשון מאז 1993 שבו איסטווד משתתף כשחקן אף שלא ביים אותו בעצמו, וייתכן שהעיתוי לא היה מי יודע מה: הסרט יצא שבועות בודדים אחרי ההופעה המביכה של איסטווד בועידה הרפובליקנית, שבה שוחח ארוכות עם כיסא. אפילו מעריצים ותיקים של איסטווד תהו האם זה עדיין נכון לתת לשחקן בן ה-82 לעלות על במה בלי השגחה, והעניין בוודאי לא סייע לפופולריות שלו, לפחות לא בין מצביעי אובמה.
המתחרה השלישי על הצמרת הוא "הבית בקצה הרחוב", סרט אימה גנרי שלא הוקרן למבקרים – סימן בדוק לסרט גרוע במיוחד. השאלה הגדולה שמעלה הסרט: למה לג'ניפר לורנס, מי שכבר הספיקה בגילה הצעיר להיות מועמדת לאוסקר על "קר עד העצם" ולככב בשובר הקופות הענק "משחקי הרעב", לבזבז את זמנה על סרט כזה? נראה שמלבד נקודה שחורה בפילמוגרפיה של הכוכבת העולה, הסרט לא ייזכר הרבה.
על פי ההערכות הרשמיות, "סוף המשמרת" ו"הבית בקצה הרחוב" הכניסו סכום זהה בדיוק – 13.0 מיליון דולר, ו"בעיה בסיבוב" מפגר אחריהם בכמה מילימטרים, עם 12.720 מיליון. גם ההפרש הזה הוא קטן מספיק כדי שתוצאות האמת יבטלו אותו, וזה צפוי להיות אחד הפוטו-פינישים הצמודים ביותר בתולדות הרשומות הקופתיות. וכך אפילו השבוע המאוד לא מלהיב הזה ייכנס להיסטוריה.
סרט נוסף שיצא השבוע לא הצליח אפילו להצטרף לתחרות על המקום הראשון. "השופט דראד" (השם הוא "Dredd", אין שום סיבה להכניס א' לשם, אבל זה השם הרשמי שלו בעברית) הוא עיבוד מחדש, בתלת-מימד, לקומיקס שעליו התבסס גם סרטו הזכור לרע של סילבסטר סטאלון, "השופט" משנת 1995. הסרט החדש, הפקה בתקציב קטן יחסית בתלת-מימד, קיבל ביקורות מצוינות – אבל הקהל, מתברר, עדיין לא סלח לשופט על הזוועה הניינטיזית ההיא, ונעדר. הסרט הכניס רק כ-6.5 מיליון דולר בסוף השבוע.
אחרי ששבר שיאים בהפצה מצומצמת בשבוע שעבר, השבוע הורחבה הפצת "המאסטר", סרטו החדש של פול תומס אנדרסון, לכ-800 בתי קולנוע, מה שאיפשר לו להיכנס לעשיריה המובילה עם כ-5 מיליון דולר. למרות זאת מתברר שההצלחה של אנדרסון מוגבלת לחוגים ספציפיים: הסרט היה להיט עצום בקרב קהל הסינמטקים כשהוקרן באולמות בודדים, אבל עכשיו כשהגיע אל הקהל הרחב, ההכנסות הממוצעות לאולם הן שבריר ממה שהיו בשבוע שעבר.
פורסם במקור בוואלה
לא תקופה מוצלחת במיוחד להחזיר את דוח"קו
(ל"ת)
שתי הערות
א. לפחות בהסתמך על הטריילר, לא נראה שסוף המשמרת מצולם כולו בפאונד פוטג', ולפי ביקורות שקראתי הקטעים האלה משולבים באלו שצולמו במצלמה רגילה.
ב. למה לג'ניפר לורנס לעשות זוועתון לאחר שכיכבה במשחקי הרעב? רוב הסיכויים שהיא לא עשתה זאת, אלא שהסרט הזה הוא משהו שעשתה אחרי קר עד העצם (בשביל כוכבניות צעירות זוועתונים הפכו למקבילה המודרנית לקומדיות רומנטיות – משהו שעושים בשביל הכסף והחשיפה ומתוך תקווה שאולי הסרט הזה יהיה האחד במיליון שהופך להצלחה מסחררת) ושהוא משוחרר עכשיו מתוך נסיון לעשות קופה על הפרופיל הגבוה שלה.
ג'ניפר לורנס
סביר להניח באמת שהבית בקצה הרחוב צולם לפני יציאת משחקי הרעב. לא רק שקשה להפיק ולסיים סרט שלם בתוך חצי שנה, גם תאריך היציאה שלו מתאים למשהו שישב הרבה זמן בהמתנה, עד שהחליטו להוציא אותו במועד שאינו מצריך השקעה רבה בשיווק. השם של ג'ניפר לורנס כבר מושך קהל, סביר להניח שבלעדיה, הבית בקצה הרחוב היה מרוויח פחות. זה לא היה המצב לפני משחקי הרעב, כשעוד הייתה יחסית לא מוכרת לקהל הרחב. נכון, היא הייתה מועמדת לאוסקר על קר עד העצם והשתתפה באקס מן: ההתחלה, אבל זה כמו לטעון שמישהו ילך לסרט עם רוברט פטינסטון כי הוא השתתף בהארי פוטר. בטוח יש כמה שזה מה שמושך אותם לקולנוע, אבל הרוב התעניינו בו רק אחרי דמדומים.
בעוד כמה חודשים, אחרי שג'ניפר לורנס תהיה כנראה מועמדת שוב לאוסקר על "אופטימיות זה שם המשחק" (Silver Lining Playbook) ויתחיל הטיזינג היחצני לקראת "התלקחות", היא כבר לא תשתתף בזוועתונים סוג ב' שעשתה בשביל להניע את הקריירה.
מצחיק
זה אפקט הפוך מזה של כריס המסוורת' (מבחינתי, לפחות). היא צילמה סרט אימה גרוע (כיבכול) ואז פרצה לתודעה עם סרטים מעולים, והוא צילם סרט אימה אדיר ואז פרץ לתודעה עם "ת'ור" (הסביר -) ו"הנוקמים" (שהיה כיפי ומגניב והכל, אבל אהבתי יותר את "בקתת הפחד").
לפי IMDB
'משחקי הרעב' צולם בין מאי לספטמבר 2011 בעוד 'הבית בסוף הרחוב' צולם בין אוגוסט לספטמבר 2010. אז כן, ההשערה שלך נכונה.
Meh
אפשר להבין, לא נראים כמו סרטים כאלה מלהיבים. כאילו, אני כנראה אראה אותם (אלה שיגיעו) אבל אני לא כוסס ציפורניים.
מה שכן, אהבתי את הגימיק של הטריילר של "הבית בקצה הרחוב"
http://www.youtube.com/watch?v=3Xd2ceHDd-g
מתפלא על התגובות החיובית ל"סוף המשמרת".
כאילו, באמת? סרט שוטרים שהוא פאונד פוטג'? כנראה שיש אשכרה משהו טוב בסרט הזה.
''סוף המשמרת'' נשמע דווקא מעניין,
אני רוצה לראות אותו.
מה שכן, גם "השופט דרד" (צריך להעיף את הא') נראה בעל פוטנציאל. ועם הביקורות? מעולה.
מאכזב קצת מצד ג'ניפר לורנס, שאני מאוד אוהב, אבל לא נורא. סך הכול סרט גרוע. כנראה.
ציפיתי שדרד ירוויח יותר
סרט 3D עם ביקורות נלהבות, הוא מדורג R אבל הדירוג הזה לא עצר סרטים כמו האויב שבפנים, פרומתאוס והשומרים
להרוויח סכומים נאים
אוף טופיק
רק היום הבנתי איך הופכים את הניק ללינק (i'm so stupidous, אם ככה אומרים את זה ביוונית) אז מי שרוצה לבקר בבלוג החדש יחסית שלי על קולנוע וטלויזיה, מוזמן.
סרט חדש על החיים של ג'ף באקלי
הסרט החדש עליו ועל אביו. תקציר על חיו: הוא הבן של המוזיקאי הידוע טים באקלי, הוציא אלבום אלטרנטיבי אגדי בשנות התשעים וטבע בים. התאבדות? טביעה? לא יודעים. בכל מקרה, בדם שלו נמצא אלכוהול או סמים (לא בדיוק זוכר) בניתוח שלאחר המוות. הנה הטריילר:
http://www.youtube.com/watch?v=xBm-e-BW898&feature=player_embedded
לפי הטריילר נראה שהסרט יותר על היחסים שלו עם אביו ומזפזפ בין שנות השישים לתשעים ופחות על הדכאונות של הסוף החיים ומחסום הכתיבה (הוא גנז חומרים לאלבום שלם שיצא אחרי שהוא מת). ואני מקווה שלקחו שחקן שיודע לשיר, כי הוא התפרסם בקול שלו. אני מחכה לזה!
טעות שלי, בנתיחה לאחר המוות לא התגלו שום חומרים.
בכל מקרה, עדיין לא יודעים אם זו התאבדות או טביעה.
בתחילה,
השמועות היו שרוברט פטינסון ישחק את ג'ף באקלי. לפחות ניצלנו מזה. מספיק שיוצאת דמדומים אחת כבר החריבה לי את ג'ואן ג'ט.
לפי התקציר הסרט הזה יהיה על היחסים בינו לבין אביו שגם הוא מת בגיל צעיר. אם כי שניהם פספסו את קללת ה-27 בקושי. סרט על חייו המלאים אמור לצאת מתישהוא בהמשך.
ועדיין, Grace הוא אחד השירים הטובים שיצא לי לשמוע, ואני מחכה לסרט הזה.
משחקי קרוסאובר - פרק הגמר
מה קורה כשסוגרים בבית אחד את באטמן, סנייפ, זינה, הנסיכה ליאה, ספייק ואחרים?
משחקי קרוסאובר היא תכנית הריאליטי המטורפת ביותר בעולם המדע הבדיוני והפנטסיה. בפרק הגמר, שיוקרן בלעדית בפסטיבל אייקון שבאשכול פיס, נזכה לראות את הרגעים המרגשים והחשובים של העונה. האהבות, התככים, המשימות המשונות, ההדחות וכל מה שעבר על המתחרים בדרך לגמר הגדול. מי ינצח? בואו לגלות בהפקת הענק של הפסטיבל – הפקת מקור מבית היוצר של גיא בוסקו והאחרים.
טריילר:
ההפקה תוקרן בכל אחד בימי הפסטיבל בזמנים הבאים:
יום שלישי, 2/10, 20:00-22:00
יום רביעי, 4/10, 23:00-1:00
יום חמישי, 4/10, 12:00-14:00
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים להצטרף אלינו בפייסבוק או לבקר בעמוד ההפקה באתר פסטיבל אייקון.
כמה עולה ?
נשמע אדיר, באמת, הייתי באה. אבל התקציב והשעה.
אני אהיה באייקון ביום רביעי, וזה קצת מאוחר לי, אבל יש מבצ שאוכל לקפוץ ליום חמישי.
וכמה זמן כל ה'פרק' ?
כרטיס עולה 40 ש"ח או 30 ש"ח לחברי העמותות המארגנות.
הסלוט הוא סלוט של שעתיים, הסרט עצמו יהיה בסביבות ה-70 ד' פלוס-מינוס (הוא בשלבי עריכה אחרונים, אני לא רוצה להתחייב עד שאדע בטוח), אבל באייקון כמו באייקון, בדר"כ מתחילים באיחור =]
ולמקרה שמישהו צריך עוד חיזוקים
לגבי דרגת המ(אאא)גניבות של ההפקה מ-1 עד 10 – מדובר ב-47.
שווה ביותר ומומלץ.
(על סמך הטרום בכורה המוצלחת שנערכה היום)
שוכנעתי.
אני אגרד לי שבעים שקלים ואבוא גם בחמישי כדי לראות את זה (:
ובגלל שאני נוראית בכל העניין הזה של אייקון (אני מהמסתובבים התמידיים בחוץ) קונים במקום כרטיסים ואיפה בדיוק זה יוקרן ? בסינמטק או באייקון עצמו ?
ה-70 זה מספר הדקות,
לא מספר השקלים שצריך לשלם . העלות נמוכה יותר כמובן, כפי שדניאל ציינה.
קונים כרטיסים בכניסה לאשכול פיס, ושם זה גם מוקרן.
http://iconfestival.com/cod/sessions/%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%91%D7%A8-%E2%80%93-%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%94%D7%92%D7%9E%D7%A8-0
תודה רבה!
השבעים זה השקלים שזה בת'כלס יקח לי- שלושים שקל רכבת הלוך חזור + כרטיס.
נורא הועלת עם הקישור!
נו, אז מי צפה?
(ל"ת)
צפיתי, היה מעולה
כולל הופעת אורח מפתיעה שלא אחשוף, למקרה וההפקה תעלה ליוטיוב (רמז, רמז).
מה שפינגווין אמר.
הומור גיקים משובח, פלוס המון המון רפרנסים לפארודיות אינטרנטיות למיניהן ואיזון טוב בין בדיחות פנימיות להומור כללי יותר. כיף!
ובערך חצי מהקהל היה שותף להפקה, מתברר.
(ל"ת)
הגזמה פראית =]
השתתפו כ-30 איש בהפקה, כולל השחקנים, הצוות (חלקם חופפים) ותפקידי ארוח של דקות בודדות.
רגע, את היית רוז?
OMG אפשר חתימה?!
דבר איתי כשתבקר בלונדון.
(ל"ת)
היה לי כרטיס ותכננתי ללכת,
ואז אמרו 'מחפשים רולפליירים ללאר"פ כחינמים' והלכתי ללאר"פ של שבע שעות, ופספסתי את זה. אבל מאלפויית, שלה נתתי את הכרטיס שלי, מאוד נהנתה (היא לא מכאן).
אני מקווה תשעלו את זה לאינרטנט כדי שאוכל להנות מזה!
היה מעולה!
למרות שהרוב הגדול של הדמויות מגיעות מעולמות שהם לא הקאפ אוף טי שלי אני חושב שהסתדרתי די יפה והבנתי הרבה מהבדיחות.
מקווה ששנה הבאה אני אופתע עם "משחקי קרוסאובר 2"!
במהלך שיטוטיי הליליים,
כיש לי עוד קפאין בדם ואני מתקשה להירדם, אני עושה דברים מוזרים כמו לנסות לברר מה הדבר הראשון שפורסם בעין הדג וכמה עמודים יש אחורה.
אז לחלקכם זו תהיה נוסטגיה, אני הייתי בת חמש.
הדבר הראשון שפורסם בעין הדג (אולי היו לפני כן, אבל כאן זה הדבר הראשון שזה מראה כשחוזרים אחורה) הוא ביקורת על 'הדבר הטוב הבא':
http://www.fisheye.co.il/next_best_thing/
בעמוד 765:
http://www.fisheye.co.il/page/765/
הכתבה היחידה בעמוד זה, והכתבות שבעמוד לפניו, כולן, דרך אגב, פורסמו בראשון לספטמבר שנת 2000.
ובהקשר לבאטקון, אחת הכתבות, מאותו היום הראשון היא הביקורת על, ' דברים שאני הכי שונאת אצלך' שאותה כתב רד פיש, יקירנו, ובה הוא אמר "את מר מוזר משחק הת' לדגר. לא רק שלא שמעתי עליו, אפילו אין לי מושג איך לבטא את השם שלו. בסקר קטן ובלתי-מדעי שערכתי בין הצופות באולם הוא קיבל ציונים שבין "חמוד" לתאורים מפורטים שמטעמים של צנעת הפרט לא אחזור עליהם. מיותר לציין שאת הת' ואת ג'וליה עוד נראה, מן הסתם, בעשרות סרטי-נוער ובאלפי כתבות עומק ב"ראש 1" בשנים הקרובות."
כיום, כשהוא כבר ז"ל, אני משערת שאתה יודע איך לבטא את שמו של הית' לדג'ר, התיאורים המפורטים לגבי מה שבנות היו עושות לו אם הוא היה בחיים כנראה לא השתנו ודווקא כתבות עומק בראש1 אני חושבת שמיעטו להופיע. אבל רק משערת.
http://www.fisheye.co.il/10_things_i_hate_about_you/
אל דאגה, את ה765 עמודים שיש פה לא עברתי אחד אחד- אלא דילגתי בין החלפת מספרים עד שמצאתי את הנכון. חלקם חיממו לי את הלב בהתקף של נוסטלגיה, עד ששוב נזכרתי שבאותה התקופה הייתי בת חמש. נו, טוב.
היזהרו משיטוטים ליליים.
אני מצאתי משהו אחר בעמוד 175.
ביקורת על "10 דברים שאני הכי שונאת אצלך" עם ציטוט שרק בשבילו שווה לעשות את סבבי הנוסטלגיה האלה:
"את מר מוזר משחק הת' לדגר. לא רק שלא שמעתי עליו, אפילו אין לי מושג איך לבטא את השם שלו. בסקר קטן ובלתי-מדעי שערכתי בין הצופות באולם הוא קיבל ציונים שבין "חמוד" לתאורים מפורטים שמטעמים של צנעת הפרט לא אחזור עליהם. מיותר לציין שאת הת' ואת ג'וליה עוד נראה, מן הסתם, בעשרות סרטי-נוער ובאלפי כתבות עומק ב"ראש 1" בשנים הקרובות."
שזה בדיוק מה שציטטתי אני.
(ל"ת)
"ילדים, הזהרו משיטוטים ליליים"
(ל"ת)
פססט...
עמוד 765 הוא דינמי, לכן הכתבות שבו משתנות – זזות "אחורה" עם כל כתבה חדשה שמפורסמת באתר. לעומת זאת, בתחתית כל דף באתר מצד שמאל, אפשר למצוא תיבת בחירה תחת הכותרת "ארכיון". שם לא צריך לדלג בין מספרים, אלא מספיק לגלול עד התחתית כדי להגיע לחודש ספטמבר 2000. בקיצור, קישור קבוע לדף בו מוצגים הפוסטים הראשונים שהועלו לאתר (לפני השקתו הרשמית ב-13 באוקטובר):
http://www.fisheye.co.il/2000/09/page/2/
לא ידעתי את זה.
(ל"ת)
והנה היומית על מותו של לד'גר:
http://www.fisheye.co.il/%D7%94%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%93%D7%92%D7%A8-%D7%96%D7%9C/
שימו לב לתגובה הראשונה של רד שם.
די מביך לגלות
אבל אני די משוכנע שנכנסתי קראתי את כל אחת מהביקורות והכתבות* שהופיעו בדג מיומו הראשון (אפילו את 'סופרנובה'!). משעשע לראות את השינוי הדרסטי באופי ואוכלוסיית הכותבים, הקוראים המגיבים והסלנג.
עוד משהו מצחיק-בדיעבד שאפשר לראות באחת הכתבות הקדומות, היא השורה ב-'בית האימה', שמגיעה לפני השחיטה המפוארת שלו- "צריך לומר את זה מיד, לפני שיאשימו אותי בקטילה אוטומטית של הסרט רק משום שהוא הוליוודי ושרוברט דה נירו לא משתתף בו." הו, איך נפלו גיבורים.
* בשל ריבוי הכתבות והחדשות בדג החדש, מן הסתם פספסתי את אחד מפרקיו של מכסחי הקופות או אחד מטריילריו הרבים מספור של TDKR. אל תתפסו אותי במילה.
יותר עצוב ממשעשע (אבוי, נהייתי מריר)
(ל"ת)
PHEW
גם אני, מפאת שעמום, עברתי עכשיו על כל ארכיון האתר, ונכנסתי לכתבה-כתבה. נו טוב, רפרפתי בכל הארכיון ונכנסתי לביקורות של כל מיני סרטים ישנים שאהבתי. מצחיק לקרוא חדשות ישנות כשאתה כבר יודע אם הם יתגשמו או לא. גם יש הרבה דברים מצחיקים, וכאלה שלא התגשמו, בין אם זה לטוב או לרע (מסתבר שמתי'ו ווהן פרש ברגע האחרון מלביים את "אקס מן 3". איזה פספוס…). מה שכן, גם שמתי לב שבערך כל ביקורת אז נכתבה ע"י מישהו אחר. והתגובות יותר הזויות. בקיצור, היה פה שמח. כנראה כי אז רד פיש עוד היה היפי עם רוח נעורים ולא איש עסקים / כתב ממולח.
נ.ב. – בסקר לסרט הכי מצופה של 2010 , "אינספשן" הגיע למקום השני. הראשון? "אליס בארץ הפאקינג פלאות". מה נסגר אתכם, אנשים?
סקופונים
לן וייסמן יביים את סרט הריבוט של "המומיה". לדעתי זו אחלה בחירה, כי הוא ביים גם את הרימייק של "זיכרון גורלי", שאולי לא היה יצירת מופת, אבל בהחלט שיפור משמועתי מהמקור. ויהיה קשה לעשות סרט גרוע יותר מ"המומיה 3".
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95146
"Robopocalypse" של סטיבן ספילברג מעוניין להוסיף את בן ווישו (אותו אפשר יהיה לראות ב"סקייפול" המתקרב) לגלם האקר. הסרט מספר על מאבקם של בני-אדם ברובוטים, אחרי שהאחרונים פתחו במרד והשמידו את רוב האנושות. גם כריס המסוורת' ואן האת'וויי במו"מ לככב, אבל כרגע שום דבר לא סגור.
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95196
פורסמה תמונת מאחורי-הקלעים מ"נח" של דארן ארנופסקי. מוזר, אני זכרתי שלתיבה עלו רק זוג אחד מכל בעל חיים. אולי פה הכוונה היא לזוג אחד מכל סוג של נחש בעולם…
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95191
ג'ינה קראנו היא הליהוק הראשון לגרסה נשית מתוכננת של "בלתי-נשכחים". לפרוייקט עדיין אין שם ("בלתי-נשכחות"?) או תאריך משוער, אבל יש לו כבר כוכבת אחת. קראנו כיכבה ב"בגידה כפולה" השנה וגם יהיה אפשר לראות אותה במאי הבא ב"מהיר ועצבני 6".
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95156
ולסיום, 100 תמונות מאחורי-הקלעים של סרטים שונים. את חלקן אתם אולי מכירים, אבל יש פה דברים נחמדים ביותר.
http://www.ranker.com/list/100-amazing-behind-the-scenes-photos-from-iconic-movies/jude-newsome
התמונות של מאחורי הקלעים מגניבות לגמרי. תודה!
הכי אהבתי את התמונה שלR2D2 ואת זו של האריה של MGM.
תודה על הקישור!
טריילר חדש לחיי פאי
http://www.youtube.com/watch?v=ehh2opH7LwE&feature=g-u-u
זה מין טרנד שכזה, סרט כביכול "קלאסי" שמתרחש בעבר במדינה כמו הודו עם שיר אמריקאי ומגה מודרני.
לדעתי יותר מסקרן מהטריילר הראשון למרות שורות כמו "לחלק הבא של הסיפור כנראה לא תאמין.." וכו'
נורא, פשוט נורא
כלומר, הטריילר מאוד יפה והשיר דווקא יושב עליו יופי. אבל אני מאוד מקווה שהטקסט לא לקוח מהסרט עצמו אלא נכתב במיוחד עבור הטריילר, כי "זאת היתה תקופה נפלאה שלא אשכח לעולם, אבל המסע האמיתי שלי עמד להתחיל" היא שורה שאני מצפה למצוא בספרי מחזור של כיתה ז', לא בסרט שמישהו קיבל כסף בשביל לכתוב את התסריט שלו.
ניטפוק קל:
ספרי מחזור לא כותבים בכיתה ז', הרי רק מתחילים את החטיבה בשנה הזו…
אני מניח שאנדי סירקיס משחק בתפקיד הנמר?
(ל"ת)
לא, הוא הסירה.
(ל"ת)
ובהזדמנות זו,
אני לא יכול לשמור את זה יותר: פי זה הטיגריס או הילד?
הילד
(ל"ת)
הגבלות גיל
בלי שום סיבה נראית לעין, מסתבר שהחליטו להגביל את הכניסה ל"לופר" מגיל 16 ומעלה. מישהו יודע עד כמה הם באמת אוכפים את ההגבלה? זה משתנה לפי בית הקולנוע, הרשת או לפי מצב הרוח של הקופאית?
כשסרט מוגבל מגיל 16 אז יש להם את האפשרות לבקש ת.ז.
מה שאין בסרטים שמוגבלים מגלאים יותר נמוכים.
אתה יכול לקנות כרטיסים בעזרת כרטיס האשראי של ההורים במכונות/באינטרנט וכך תוכל להיכנס.
אפשר לפתור את זה בקלות
פשוט תדאג שאתה המבוגר יותר מהעתיד ישלח להווה ויקנה לך כרטיס לסרט
!
[זו תהיה הפעם הראשונה שאני רואה תגובה באתר שמכילה את האייקון הזה ולא מפשלייקת אותה.]
זה ממש לא בלי סיבה נראית לעין
יש בסרט אלימות קשה לפרקים, קצת עירום וכיו"ב.
עליי אישית הדברים האלה לא משפיעים, אבל אני בהחלט יכול להבין את ההגבלה במקרה הספציפי הזה.
יש אנשים שאומרים
שאין שום דבר נורא בסרט, אחרים אומרים שזה סרט קשה וטראומתי. למי לעזאזל להאמין?
אגב, אני לא מנסה להישמע תוקפני/מאשים בתגובה.
זאת רק קצת דרך מוגזמת להביע את הלבטים.
זה כמעט כאילו
שעוצמת ההשפעה של אלימות על צופה בסרט היא לא נתון אבסולוטי, אלא תלויה בכל אדם בפני עצמו!
אין ספק שאתה צודק, אבל עדיין, זה נורא נורא קוטבי הפעם.
נכון שלא כל האנשים נגעלו מסרטים כמו "נערה עם קעקוע דרקון" או "ממזרים חסרי כבוד" וכאלה*, אבל עדיין היה קונצנזוס מסויים על זה שהאלימות בהם היא גראפית מדי, אני לא זוכר מישהו שאמר שאלה סרטים שבכלל לא מצדיקים את הדירוג שלהם. אני לא מתלונן על זה שאנשים אומרים את הדעות שלהם בכנות, זה פשוט קצת (או אפילו מאוד -) מבלבל כשהתגובות כל-כך שונות אחת מהשנייה.
(* נניח שלא הייתה לי בכלל בעיה עם האלימות ב"ממזרים", "נערה" ולצורך העניין גם "השומרים" ו"300" וכל מה שהיה בליל הטריילרים החיים והוגדר כ"מכיל אלימות גראפית". האם "לופר" אמור להוות בעיה?)
אני מאוד רגישה לאלימות
ולי לא הייתה שום בעיה עם לופר, הסטתי מבט אולי פעם-פעמיים לשניה.
כמה רגישה – את "נערה" שרדתי בקריאה ולכן ניסיתי לצפות. בסצינה הבעייתית המדוברת לא הסתכלתי, והיה לי מאוד קשה גם לשמוע. אחרי בערך חצי סרט החלטתי שאני הולכת לסבול מהאלימות יותר מדי וויתרתי.
מקווה שחוות דעתי הסובייקטיבית הועילה
תודה רבה.
אני משער, אם כן, ש"לופר" אכן לא יהיה בעייתי עבורי.
יש סצינה אחת במיוחד שאני חושב שמצדיקה דירוג מחמיר.
אני אפרט בתגובה מתחת עם סימון ספוילר.
הוא לא ספוילר היסטרי, אבל תחליט לבד אם חשוב לך מספיק לקרוא אותו.
זה נשמע מגניב, למען האמת.
אלימות מהסוג הזה לא מפריעה לי עוד מאז שראיתי את "להציל את טוראי ריאן" בגיל 11. כל עוד אין איברים פנימיים, נראה לי שאסתדר.
כותב הקומיקס המעצבן מארק מילר הוא עכשיו היועץ של פוקס
בנוגע לעיבודים לדמויות שלהם ששייכות למארוול (בין היתר: ארבעת המופלאים, אקס מן, וולברין ודדפול. את הזכויות לדרדוויל, אלקטרה וכל הדמויות שקשורות אליהם הם איבדו השנה).
http://www.slashfilm.com/mark-millar-to-oversee-20th-century-foxs-marvel-movies/
אחרי הכתבה הזו טרחתי והלכתי לראות את הנאום של איסטווד,
ואני לגמרי לא מבין למה הוא 'מביך'. ראיתי נאומים גדולים בהרבה, אבל בוודאי בגילו, זה לא היה נאום רע. נראה לי שהחלוקה לגבי הנאום הזה היא די בינארית: בעיתונות שאוהדת יותר את אובאמה הנאום מביך, בעיתונות שאוהבת יותר את רומני הנאום מבריק, ולדעתי הוא לא זה ולא זה.
אז כנראה שהעיתונות שאני צורך היא פרו-אובמה
כי התגובה הכמעט יחידה לנאום הזה היתה שזאת היתה פאדיחה אדירה.
לא אכפת לי מאף אחד מהם
ואני מסכים איתך לגבי ההערות של העיתונות ( שאפשר לראות את זה בבירור בהארץ מול מקור ראשון)
אבל אני חושב שכשמתארים את הנאום, גם בלי להכניס דעה, הוא נשמע קצת מגוחך וככה השמועה עוברת לה מפה לפה, ובשביל לשנות את הדעה עליו ולחשוב שהוא טוב או סביר צריך אשכרה לראות אותו.
ועם ההכרות שלי עם האנושות, רוב האנשים פשוט יצחקו על הנאום בלי לראות אותו כי זה נשמע ממש מגוחך ( כמו שאני עשיתי עד שהחלטתי לראות אותו), ולכן לאט לאט זה מצטבר להיות "פאדיחה".
גם אני עשיתי את זה, ולדעתי הוא בעיקר משעמם.
נשברתי באמצע. משחקן ברמה שלו הייתי מצפה שלא ימלמל לעצמו ויבליע חצי מהחצי של השיחה אותו היינו אמורים לשמוע, או יקפא ויגיד "אמ" כל הזמן.
בית כברות לחיות מחמד.
Plain White T's ft. Frankenweenie.
https://www.youtube.com/watch?v=dc7ZPcHwIME&feature=youtube_gdata_player
האם ג'וני דפ הולך לכפר
על בחירות התפקידים האחרונים שלו? לאחר שראיתי את "ממלכת אור הירח" היפהפה, החלטתי לבדוק מה יהיה הסרט הבא של ווס אנדרסון. ומסתבר שזה סרט שנקרא The Grand Budapest Hotel, וג'וני דפ בפנים.
לפי מה שזה נראה עכשיו, זה התפקיד היחיד של דפ שכנראה יהיה שווה משהו (מבחינת הופעה ומבחינת הסרט עצמו). אחרי הכל, יש את הפרש הבודד- שם דפ נראה בול כמו ג'ק ספארו וזה לא סימן טוב. ויש את שודדי 5 שכבר בדרך- וזה כמובן מאד לא טוב.
עד עכשיו
גור וברנסקי (אני מתעצל ללכת לויקיפדיה לבדוק אם ככה מאייתים את זה) הוציא מג'וני דפ שתי דמויות טובות, אז עד שלא יוכרז שהוא היורש של ברטון אני סומך עליו. לגבי שודדי הקאריביים חמש. באמת? ואם כן: למה? באמת האנשים בדיסני עד כדי כך אטומים?
הסרט הרביעי עשה מיליארד דולר ברחבי העולם. אני מניח שיש עדיין אנשים שילכו לסרט הבא בסדרה. וזה לא ששודדי 4 היה כזה גרוע, סתם בסדר בקושי כזה. לא קרוב אפילו לכיף של הסרטים האלה כשורבינסקי היה אחראי, אבל לא משהו שמחסל תאי מוח.
האמת שזה היה גם קצת צפוי שלאור ההצלחה של שודדי, דפ יאבד את הדרך. אבל אני עדיין לא מספיד אותו לגמרי.
אין "שודדי 5"
זה לגמרי לא מופרך לשער שסרט כזה יצולם בשלב כלשהו, כמובן, אבל נכון לעכשיו אין שום דבר חוץ מדיבורים באוויר.
הבעיה היא שככל שסדרה כזאת נמשכת, המשכורות של המעורבים (ובראשם ג'וני דפ, כמובן) גדלות, והסרטים נהיים יקרים במידה כל כך מטורפת שאפילו עם הכנסות צפויות של מיליארד דולר לא פשוט לגרום להם להיות רווחיים.
במקרה הזה
הם פשוט יכולים לזרוק את כולם חוץ מדפ, במילא בסרט הרביעי ג'פרי ראש והשחקן ששיחק את גיבס בקושי היו נוכחים. והשאר במילא הוחלפו. גם את התסריטאים אפשר להחליף או כל אחד אחר בהפקה, אני מניח. הרי המסמר של כל העניין הזה הוא דפ בלבד כשחושבים על זה.
ואין ספק שזה מתכון מנצח לסרט שכולם יאהבו.
(ל"ת)
צר לי להודיע לך אם כך שג'וני לא באמת ישתתף בסרט של ווס.
מר. אנדרסון עצמו הודיע שמדובר בשמועה בלבד ושאינה נכונה.
והנה לינק לידיעה מהיום :
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95333
וואו...
אז טכנית הסרט היחיד של ג'וני שבדרך זה הפרש הבודד, וזה כבר סרט שצילומיו הושלמו. מוזר שהוא לא מצטלם בשום דבר עכשיו.
אם הסרט הזה ירוויח מיליארד
או קרוב לזה לא נראה לי שיש לדפ מה לדאוג*
בעצם, לשחקן היחיד שהשם שלו גרם לשלושה סרטים להכניס מעל למיליארד דולר אין מה לדאוג גם עכשיו.
*מצד שני מי לעזאזל רוצה לראות את "הפרש הבודד"? למה בכלל עושים רימייק לקקה הזה? את מי זה מעניין? אין לי בעיה עם זה שהוליווד רוצה לעשות רימייק לכל דבר, יש לי בעיה שהם עושים את זה ליצירות מפגרות שבכלל לא מצריכות רימייקים.
כתוב על זה
"מהבמאי של שודדי הקאריביים" ומתחת "ג'וני דפ" וזה מספיק בשביל הרבה מאוד אנשים. אני בכלל בספק אם חצי ממי שילך לראות את זה ראה איי פעם את "הפרש הבודד"
מכיוון שזה המקום לפרסם אוף-טופיקים,
חרשתי את האתר בניסיון למצוא את ההסבר על איך משנים את הסמל ליד הכינוי (גראוור?) ויהיה נחמד אם מישהו יעזור לי.
פה:
http://www.fisheye.co.il/faq/faq_comments/
הייתי צריך לקרוא עד הסוף!
בכל מקרה, תודה
כתבה נוסטלגית משעשעת ב-YNET
עוסקת בתפקידם של טייסי חיל-האוויר האמיצים שלנו בזבלון שנות ה-80 "נשר הברזל":
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4279977,00.html
תמונות חדשות מ"הפרש הבודד" של גור ורבינסקי
http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=95408
התמונות, ביחד עם תקציר העלילה, עושות רושם של מערבון רגיל לגמרי, בלי הרבה הוקוס-פוקוס מסביב. אבל עם תקציב של 215 מיליון דולר (ע"פ אחת הכתבות באתר) אני בספק שזה מה שיהיה. הייתי אומר שלסרט יש פוטנציאל להיות היורש של "שודדי הקאריבים", אם לא הייתי חושב שיש עוד תקווה לסדרה ההיא. בכל מקרה, נראה מוצלח.
הגיע הזמן להגיד את זה
האיפור של ג'וני דפ לא מגניב, לא מפתיע, לא שנון, לא מקורי, לא מפחיד, לא מיוחד ולא יפה. הוא פשוט סתם מאוד דבילי.
מה יכול להיות שנון באיפור?
אתה מצפה שהפודרה הלבנה באופן מוגזם שלו תתחיל לצטט את אוסקר ויילד?
לא, רק שלא תסמס לאבא באמצע הסרט.
(ל"ת)
Oh Snap
סוף סוף יש טריילר לסרט שאני אישית הכי מצפה לו: The Lords of Salem של רוב זומבי.
אני ממש אוהב את סרטיו, לדעתי הוא אחד הבודדים כיום שבאמת מחדשים בתחום האימה ועושה משהו שונה על מנת לרענן את הנוסחא הישנה… והטריילר הזה לא מאכזב. הסרט נראה הרבה יותר אומנותי מתמיד, בלי קשר לעריכה. יש למה לחכות.
והנה לינק:
http://www.deadline.com/2012/10/hot-exclusive-teaser-trailer-rob-zombies-the-lords-of-salem/
מצחיק שאת הסרט משווקים כסרט מהמפיקים של "פעילות על טבעית" ו- Insidious למרות שהסגנון של זומבי שונה לחלוטין. אני כבר רואה איך חובבי פעילות על טבעית שמורגלים לאימה של PG-13 הולכים לאבד את תמימותם כאן…
סרט אנימציה ישראלי The Wild Bunch
אמור היה לצאת סרט באנימציה ממוחשבת של אולפן ישראלי ב-2012…
מישהו יודע מה קורה עם זה?
לא ברור
זה היה פרוייקט של קרן ההון-סיכון JVP בראשות איש העסקים אראל מרגלית להקמת סטודיו אנימציה ישראלי שיתחרה בחבר'ה הגדולים, אבל כבר מאז 2010 לא שומעים עליו כלום. היו אז שמועות שהסטודיו נכנס לקשיים כלכליים ושהפרוייקטים הוקפאו ולכן פוטרו רבים מעובדי הסטודיו, אבל הן הוכחשו נמרצות והפיטורין הוסברו בכך שהסרט עבר לשלב אחר בהפקה ופשוט לא היו צריכים יותר את העובדים הללו.
אני אישית חושב שבהתחשב בכך שהאתר באנגלית לא התעדכן מאז 2008 ובכך שבאתר בעברית מופיע רק אראל מרגלית כמי שקשור לפרוייקט, אין סיבה לצפות לשחרור של הסרט הזה אי-פעם.
http://www.animationlab.com/
לינקים רלוונטיים:
כבר ב-2008 היו להם בעיות (פיטורי במאי וקיצוצים נרחבים) – דיון בפורום של 'תפוז':
http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=271&MessageId=123732784
זו, ככל הידוע לי, הכתבה האחרונה בנושא (TheMarker, סוף 2011):
http://technation.themarker.com/hitech/1.1771229
דיון מסוף 2011 (חודשיים לפני שהכתבה ב-TheMarker פורסמה) בפורום האנימציה של 'תפוז':
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=271&MessageId=156688166
תודה.
באמת נראה שההפקה של הסרט תקועה.
חבל…
ביקרתי באולפן האנימציה שבו מפיקים את הסרט מוקדם יותר
השנה, וההפקה של הסרט בהחלט נמשכת, עם במאית חדשה (טטיה רוזנטל, שביימה גם את 9.99$). הם הראו לי גם קטעים שהושלמו מהסרט, והם נראו טוב (יותר טוב, לצורך העניין, מהקטעים שהוקרנו בדיווחי החדשות השונים).
טוב לדעת :)
אתה יודע אם יש תאריך יעד?
אם אני לא מתבלבלת (וזכרו שאני אחרי שלושה ימי אייקון)
אז המשרדים שלהם פונו לאחרונה והוחלפו בחברה להגנת הטבע. כלומר, זה קרה לחברת אנימציה כלשהי בקומפלקס של JVP, והייתם חושבים שאני אהיה בטוחה בידע שלי בהתחשב בזה שהם נמצאו דלת מולי, אבל…
בקיצור, נראה לי שמצב הסרט אינו מבטיח. אבל דברו איתי כשהמוח שלי יהיה במצב קצת פחות פוסט-כנס.
אתה יכול לפרט קצת יותר מה היו בקטעים האלה
ואיך הם היו שונים (לטובה) מאלו שפורסמו בדיווחי חדשות 2 בזמנו?
נראו יותר דינמיים.
הדמויות זזו באופן משכנע יותר, השתלבו בסביבה (היותר מפורטת) באופן טוב יותר, ולכל העסק נוסף קצת יותר צבע.
אתה מדבר על אנימציה
שאומנם גם לא הרשימה אותי ממה שראיתי אבל גם הקטעים עצמם, צורת הכתיבה שלהם, היתה מאוד בנאלית ולא מקורית.
האם גם מבחינת הכתיבה הסצינות השתפרו לדעתך?
אין לי שום דרך לדעת. ראיתי את הקטעים האלה בלי דיבוב.
(ל"ת)
Superman vs. The Elite
http://www.imdb.com/title/tt2224455
העלילה הכללית:
האם עברו ימיו של סופרמן? האם הקוד המוסרי שלו מתאים לעולם של 9/11, עולם של טרוריסטים ומלחמות, של או"ם מפולג, ושל ציבור שמחפש מנהיגות חזקה והחלטית?
אני חושב שזו ההפקה הכי מעניינת שאי פעם ראיתי בהשתתפות ילד הצופים הכחול. מומלץ.
אני די אוהב אתsuperman all stars
למרות שכל עשר דקות מחליפים עלילה, זה סרט מעולה, עם קליימקס מאוד 'עוצמתי' ומלא רגש.
וסצינת בית הכלא (שתיהן) פשוט מדהימות.
(*הקומיקס, כמובן, יותר טוב)
לא ראיתי את הסרט,
אבל הקומיקס נוראי.
מצוייר רע, צבוע רע ועם עלילה שנראית כאילו בחרו את הסיפורים הלא מעניינים של סופרמן, שמו אותם בבלדנר ומרחו בשכבה אחידה על הדף.
אז לגבי הסרט all stars,
אני לא יכול להגיד שהוא מונפש רע, אבל הסיפורים בהחלט לא אחידים ברמתם, והם ממש מנותקים זה מזה כמו שתיארת בקומיקס. יש אמנם כמה רגעים טובים, אבל כסרט, הוא לא משהו.
שזה בניגוד גמור ל-Superman vs. The Elite, שהיה בנוי מצוין בעיני. הם לקחו את הדמות של סופרמן ופירקו אותה לגורמים. כל מה שאנשים תמיד אומרים לגבי הדמות – שהוא חד-מימדי, משעמם, נצמד למוסריות שלו בצורה בלתי אמינה שכבר לא מתאימה לימינו – את הכול אומרים עליו ואפילו הוא על עצמו במהלך הסרט.