תוכלו לומר, מה זה כבר משנה? 2013 היא בעוד המון זמן, וזה לא שכבר עשינו תכניות ל-31 במאי. אבל מבחינתי, תמיד מעניין לראות איך לוח הזמנים מתגבש במרחק של שנים מראש, ואיך תזוזה של סרט אחד גורמת לפעמים לאפקט דומינו שמזיז ממקומם סרטים רבים וגורם לשנה להיראות שונה. אז אלה הן ההכרזות שהגיעו ביום ומשהו האחרונים:
קודם כל, הפרש הבודד חוזר. הסרט של צוות "שודדי הקאריביים" – גור ורבינסקי, ג'רי ברוקהיימר וג'וני דפ, עם ארמי האמר כשחקן חיזוק – בוטל במפתיע באוגוסט. הסיבה היתה שהתקציב שלו התנפח לסכום מטורף של מעל 250 מיליון דולר. אבל שום דבר לא סופי בחיים, ועכשיו הגיעה ההודעה הרשמית על כך שהסרט שוב בדרך, אחרי שארגון מחדש וקיצוץ של התסריט הורידו את התקציב שלו לסכום צנוע, שפוי וסביר של, אה, 215 מיליון דולר. גרושים. טוב, לפחות אנחנו יודעים איפה עובר הגבול בין סרט יקר בטירוף לסרט באמת יקר בטירוף.
השמועות אומרות שבגירסה המקורית של הסרט, הפרש הבודד (האמר) ועוזרו הנאמן טונטו (דפ) היו אמורים להילחם באנשי זאב, שינוי די מהותי מהסדרה המקורית – שהיתה פרטי מאץ' מערבון סטנדרטי. קאובואים, אינדיאנים, סוסים. לא בטוח שהם שרדו את הקיצוצים בתקציב. תאריך ההפצה החדש של הסרט הוא 31 במאי, 2013.
הכניסה של "הפרש הבודד" למשחק סרטי הקיץ הפכה את קיץ 2013 לצפוף מדי עבור דיסני, ומשהו היה צריך לצאת. לכן מהקצה הרחוק של הקיץ נפלט "תור 2", ונדחה לנובמבר של אותה שנה. זה יהיה הראשון מסרטי מארוול שלא ייצא בסביבת הגידול הטבעית של סרטי גיבורי על, הקיץ, אלא בחורף. ואם אנחנו כבר עם "תור 2", לסרט יש במאי, כלומר במאית: פאטי ג'נקינס, הבמאית של "מונסטר" (הסרט שזיכה את שרליז תרון באוסקר – לא להתבלבל עם "מונסטרס" שיוקרן באייקון). וזהו: זה הסרט היחיד שהיא ביימה, אם כי היא עבדה גם בטלויזיה (והיתה מועמדת לאמי על בימוי הפיילוט של "ההריגה"). זאת בהחלט בחירה מפתיעה לתפקיד, אבל עד עכשיו מארוול היו די מוצלחים בעסק הזה של בחירת במאים.
על הדרך, אם כבר הם מכריזים כל מיני דברים, דיסני גם הכריזו שב-26 ביולי 2013 ייצא "פיניאס ופרב". מתברר שיהיה להם סרט. "פיניאס ופרב" היא סדרה חמודה, אבל טווח הגילאים שהיא פונה אליו נראה לי די מצומצם. אם אתם מתלהבים מההכרזה הזאת עכשיו, סביר מאוד שעד שהסרט ייצא הוא כבר לא יעניין אתכם.
עוד ביולי, לא מזמן ספילברג הכריז שבתחילת יולי ייצא "רובופוקליפסה", סרט בתקציב ענק עם הרבה רובוטים. זאת היתה כנראה בעיה עבור "Pacific Rim" של גיירמו דל טורו, גם הוא סרט בתקציב ענק עם הרבה רובוטים (ומפלצות), שהיה אמור לצאת כמעט באותו זמן, והוא זז קצת קדימה, ל-10 במאי.
וקצת מוקדם יותר בשנה: "מת לחיות 5" ייצא ב-14 בפברואר. השם הרשמי של הסרט הוא "A Good Day to Die Hard" (וזה עדיין יותר טוב מ"Live Free or Die Hard", השם שבו הופץ הסרט הרביעי בארה"ב) והוא יצולם במוסקבה (תרגום: עם תקציב מקוצץ קשות). אחרי כל מיני שמועות מעניינות בנוגע לבמאי, בסופו של דבר יביים את הסרט ג'ון מור המיותר ("מקס פיין"). שלבו את כל העובדות האלה ותגיעו למסקנה הבלתי נמנעת: סדרת "מת לחיות" שונמכה רשמית לדרגת "סרטי אקשן עם ברוס וויליס שלא ממש מעניינים אף אחד".
"פרסי ג'קסון: ים המפלצות" יוצא ב-27.3. אני לא יודע למה. אני לא מבין איך.
OMG OMG תאריך לסרט של פיניאס ופרב
אני רוצה לקנות עכשיו יומן של שנת 2013 בשביל לסמן שם את ה-26 ביולי!
(אני ממש לא ציני, מבחינתי "פיניאס ופרב" זו התוכנית הכי גאונית שקיימת!)
מש''א
זו ברצינות אחת התכניות המונפשות הטובות ביותר בשנות ה2000
השאלה האמתית היא מתי פרי יקבל סרט משלו.
למה שדבר כזה יקרה? הוא לא יכול לדבר...
אבל ב"פיניאס ופרב: המסע אל היקום המקביל" רוב העלילה מדברת על פרי. הרי, אם התסריט רוצה להיות קצת יותר רציני מהסדרה, הדבר היחיד שאפשר לשים כמניע של העלילה זה את "הסוכן פ'". ככה שאני יכול להיות בטוח שגם בסרט הקולנוע יהיה לפרי תפקיד גדול ב"למה הדברים התחילו לקרות".
אתה מדבר כאילו אף אחד לא עשה סרט
עם דמות ראשית שלא מדברת, בעיקר באנימציה.
זאת אומרת, זה לא כאילו הסוכן פ' לא מוקף בדמויות אחרות שכן מדברות – דופנשמיריץ, ונסה, מונגראם, קארל. לעשות סרט כזה לא צריך להיות כזה קשה
…ועכשיו תקועה לי במוח התמונה של גרומיט בתור סוכן חשאי
אבל אתה ראית את "פיניאס ופרב: המסע אל היקום המקביל"?
שם רוב העלילה מונעת בגלל פרי ודופנשמירץ (רק שבסופו של דבר פיניאס ופרב מצילים את המצב, וגם זה רק בעזרת פרי).
כך שבסופו של דבר "פיניאס ופרב: המסע אל היקום המקביל" (אני קורא לו ככה רק בשביל ההפרדה בין סרט הטלוויזיה לסרט הקולנוע) יכול להיקרא באותה מידה גם "פרי הפלטיפוס: הסרט".
כמו שכבר אמרתי, העלילות של פיניאס ופרב לבדם יכולות להחזיק רק סדרה עם פרקים קצרים של עד 15 דקות (למרות ש-Christmas Vacation ו-Summer Belongs to You הם הצליחו להחזיק יפה מאוד). כשזה מגיע לסרט קולנוע או טלוויזיה רק פרי וה-OWCA יכולים להיות המניע הראשי של העלילה.
אני מודה שלא
אבל, היי! פרי קיבל סרט משלו!
ובנימה זו
http://www.youtube.com/watch?v=-VvfXFLvn9E
Everything's Better with Perry, שיר הפתיחה של "פיניאס ופרב: המסע אל היקום המקביל".
...עכשיו, אם תסלחו לי, יש לי סרט טלוויזיה להשלים
(ל"ת)
למרות שזה יהיה יותר קל
אם הייתי יכולה למצוא את הסרט איפשהו
תיצרי איתי קשר באימייל
kesemb@gmail.com
יש לי לינקים.
גם לי חלק מהסצנות שהזכרת הפריעו
אבל אז נזכרתי שזה סרט של ערוץ דיסני שאמור להתאים גם לילדים קטנים מאוד. ככה שבתור סרט שמכוון לכל הגילאים, זה הצליח, אפילו טוב מאוד.
נכון, פרב לא עשה יותר מדי, אבל הוא אמר את אחד המשפטים הגאוניים בתולדות הסדרה:
Phineas: You know, I used to think you couldn't spell "platypus" without "us".
Ferb: Well, you could, but it would just be "Platyp".
''ילדים קטנים'' זה אף פעם לא תירוץ
גם אם נסלח לסצנת האקספוזיציה הברורה של מונוגרם לפי זה (ילדים קטנים מאוד יכולים להיחשב כדגי זהב עם הפרעת קשב וריכוז), הסוף האלטרנטיבי שהצעתי הוא לא מסובך בהרבה ממה שהיה בסופו של דבר בסרט.
אבל כמו שגם אמרתי, אני נורא נהניתי מהסרט – הוא היה פשוט כיף נורא, אבל הוא היה יכול להיות טוב יותר.
והיוצרים גולשים ב TV Tropes! ברצינות!
מי שמעניין אותו: קצת עדכונים לגבי הסרט של פיניאס ופרב
חוץ מהתאריך, ידוע שהסרט נכתב על ידי ג'ף מארש ודן פווונמייר (יוצרי הסדרה והמדובבים של מונוגרם ודופנשמירץ [בהתאמה]) שכתבו את הפרק הראשון, את סרט הטלוויזיה ופרקים נוספים.
הרעיון המקורי של דיסני היה להפוך את הדמויות ללייב אקשן ושישוחקו על ידי שחקנים בשר ודם, אך דן פווונמייר אמר ברעיון שהם הצליחו להוריד את דיסני מהרעיון הזה והדמויות ישארו באנימציה כרגיל.
ובאותו הנושא, לפני בערך חצי שנה נאמר שהסרט יהיה שילוב בין לייב אקשן ואנימציה. אין לי מושג מה הולך עם הרעיון הזה כרגע… אבל זה יכול להיות.
פיניאס ופרב בשר ודם יכול רק להיגמר בצרות
אני שמחה שהם הצליחו להוריד אותם מהרעיון
אני חושב שזה היה יורד מהפרק גם ככה
ברגע שאשלי טיסדייל הייתה דורשת המון המון כסף על צביעת השיער לג'ינג'י.
עוד מסתבר שחלק מהתוכנית המקורית הייתה דופנשמירץ בגילומו
של ג'ים קארי.
זה באמת היה יכול להיות רעיון נחמד, אבל רק אם את וונסה הייתה משחקת אמה סטון…
אני ממש ממש מצטער אם אני חופר, אבל חדשות מדהימות הגיעו
עדכונים חדשים חדשים חדשים (מאתמול):
דיסני שכרו לכתיבת התסריט הסופי את… *תופים* *תופים* מייקל ארנדט, התסריטאי שכתב את "צעצוע של סיפור 3", "מיס סאנשיין הקטנה" ועתיד לכתוב את הסרט של פיקסאר שמתרחש בתוך המוח האנושי.
הם גם הודיעו שחברת ההפקה של הסרט תהיה Mandeville Films, שהפיקה את הסרט עטור הבאזז – "החבובות".
http://latimesblogs.latimes.com/movies/2011/10/phineas-ferb-movie-release-date-michael-arndt-july-disney.html
ורק מזכיר, היום, ה-28.10, בעוד כחצי שעה (16:30) ישודר בערוץ דיסני ישראל "פיניאס ופרב: המסע אל היקום המקביל". אם במקרה משעמם לכם בשעה הזאת, מבטיח שזה יפיג את השיעמום.
למה חופר?
כן ירבו עדכונים כאלה, ויש כאלה שזה מעניין אותם (כמוני). ורגע, מייקל ארנדט, אחד מהכותבים של צעצוע של סיפור 3, כאילו, אחד הסרטים שאני הכי אוהב בעולם? ענק!
וגם יש כאלה
שמתעבים את המושג "חופר" ומצטערים על היום בו הגיע לעולם. אין שום דבר רע ב"חפירות" לכאורה.
הידד! האח! יבה יי!
הסרט הזה הולך להיות גדול, אני כבר לא יכולה לחכות! גם אחת הסדרות המצוירות הטובות של העשור האחרון וגם הכותב של הסרט הכי טוב של פיקסאר עד היום, זה באמת ייקח פאשלה ברמה מפלצתית כדי להרוס כזה דבר.
מה שגם מעניין אותי הוא אם יש איזה שהם פרטים על העלילה של הסרט
לא, אין פרטים... זה רק שנתיים לפני.
אבל אם הסרט הזה יעסוק במימדים, אני חותך לעצמי ווריד!
כן, כן. זה שוב אני עם חדשות מרעישות
דיוויד הוברמן וטוד ליברמן (מקימי Mandeville Films, אשר מפיקים את הסרט) חשפו בראיון שהסרט של פיניאס ופרב יהיה גם אנימציה וגם לייב-אקשן. אבל בדרך שלא נראתה כמותה.
http://www.examiner.com/movie-in-new-orleans/phineas-and-ferb-theatrical-film-will-be-animation-and-live-action
מצד אחד זה מפחיד אותי (מאוד אפילו), אבל מצד שני גם "בובספוג הסרט" נחשב במובן מסוים גם אנימציה וגם לייב-אקשן, ומאוד נראה לי הגיוני שהלייב-אקשן יהיה רק בקטע מסוים בסרט, ולא בכולו (רק לא מעבר בין מימדים! בבקשה לא!)
אה, אוקיי, בסגנון רוג'ר ראביט
כלומר, הדמויות יישארו כפי שהם וישולבו בעולם האמיתי.
http://www.firstshowing.net/2011/producers-compare-phineas-ferb-film-to-roger-rabbit-hybrid-mix/
אני בכל זאת עדיין מתקשה להאמין ש-כ-ל הסרט יהיה ככה.
זה הכל יופי וטופי
באמת, כל עוד אף אחד לא יעשה את זה בשר ודם (או, מפלצת הספגטי המעופפת תשמור, אנימציית תלת ממד) , אני רגועה.
למרות שמעניין אותי לדעת מה תהיה ההצדקה לזה בסרט, בבובספוג, פני השטח תמיד היו בלייב אקשן, אבל הפעם היחידה שבה אני יכולה לחשוב על שימוש בתמונות אמתיות בפיניאס ופרב היה בפרק שבו הם היו במאים – וגם זה היה ל…מה? חמש שניות? והתמונה לא הייתה וידאו אמיתי.
זה בדיוק מה שמפחיד אותי
איך פיניאס ופרב המצוירים יגיעו למצב של עולם אמיתי? עד כמה שאני מכיר את הראשים של דן וסוומפי – מימדים. ואני ממש לא מעוניין שזה שוב יעסוק במעבר בין מימדים (נראה לי שזה כבר מובן שאני ממש לא רוצה).
ואפרופו, פרק ראשון: רכבת ההרים. בזמן הנחיתה מהירח אל תוך כדור הארץ הרקע של כדור הארץ הוא אמיתי ונראה כאילו מצולם מגוגל ארת'
כן, שכחתי מזה
עדיין לא וידאו אמיתי
פיניאס ופרב? רק לילדים קטנים? אני מוחה!
אני מניחה שאפשר להאשים בזה את הדיבוב הדי עלוב לעברית, אבל במרחבי האינטרנט לפיניאס ופרב יש קהל מעריצים בוגר די גדול (לא ברמה של MLP:FiM , אבל עדיין מעריצים), אני מניחה שזה הרבה בגלל עלילת המשנה – אבל אני בספק אם הולכים לשמוט אותה בסרט
פיניאס ופרב
זו סדרה ממש מצחיקה ואם הם יעשו את זה טוב זה יכל להיות טוב בתור סרט לכל המשפחה
אני מצטרף!
גם בקרב כוכבי הוליווד בן סטילר ועוד כמה אנשים נמנים על מעריציה. ואני גם יכול להעיד שממרומי גיל 20 גם אני צופה בה באדיקות.
כן! ואף אחד לא יאמר לי שבגיל 18 אני כבר לא יאהב אותה
ודווקא הדיבוב בעברית יחסית מאוד טוב.
האמת היא שהסיבה היחידה שהסדרה פחות מצליחה בארץ בקרב מבוגרים (כזמן האחרון אני מגלה שהיא מאוד מצליחה בקרב ילדים קטנים – מרתונים ענקיים בערוץ דיסני כמעט כל יום, דיסני ישראל יצאו במבצע ענק עם הפנינג לקידום סרט הטלוויזיה שישודר בארץ ב-28 לאוקטובר וכ'ו) היא הקוד החברתי שנוצר בארץ שאומר שאם אתה רואה ערוץ דיסני/ניקולודיאון/ערוץ הילדים אתה תינוק (וזה משפיע כל כך שאפילו מי ששם *** על הקוד הזה, מוצא את התוכניות תינוקיות עוד לפני שראה 2 דקות).
אבל אף קוד חברתי מעפן לא יגיד לי מה לראות בזמני הפנוי!
התגובה שלי אמורה להיות ל-TARDIS With A Hat
(ל"ת)
אני לא יודעת לגבי הדיבוב בעברית
כל מה שאני יודעת הוא שברגע שבו התחלתי לצפות בסדרה באנגלית, היא הפכה בעיני מ "עוד סדרה לא מזיקה ברובה בערוץ דיסני" למשהו שאני רואה בקביעות
צודק וצודק
כלומר:
1. התרגום העברי לא רע. בעיקר של דופנשמירץ. אבל עדיין – המקור האנגלי יותר טוב.
2. גם לי העירו נשמות טובות של "מה אתה רואה סדרה בערוץ של דיסני? אתה לא מבוגר מדי בשביל זה?". אף פעם לא הבנתי מה מפריע לאנשים מה אני רואה בזמני החופשי. מבחינתי שמישהו יבהה בקיר או בטלטביז אם זה עושה לו טוב..
בתור מעריצה של סידרה בכיכובן של פונים בצבעים בהירים
אני יכולה להגיד לך שהמצב יכול להיות הרבה יותר גרוע
ולפחות יש לנו תשובה מחוכמת לענות כששואלים אותנו אם אנחנו לא מעט גדולים מדי בשביל לצפות בסדרה הזו
"אתה לא מבוגר מדי בשביל זה?"
אני הייתי עונה על זה "כן. אני כן."
נ.ב.
בשתי כתבות שונות מתנהל דיון על פיניאס ופרב… :S
בעיה מוכרת
אני אישית פחות מתחבר לפיניאס ופרב, אבל כשאני רואה את הסדרה אני בהחלט מבין מה נוער ומבוגרים יכולים למצוא בה. יש לי כמה ילדים בשכבה שמתים עליה. ממש לא רק לילדים. זה נכון גם לגבי "הפיג'מות" בערוץ הילדים, אותה אני כן אוהב (מאוד).
סליחה כן, אבל למי פאקין אכפת מ"הפרש הבודד"?
אני מאוד מחבב את ורבינסקי כבמאי אקשן ואת דפ ואת האמר, אבל סרט על הפרש הבודד?
מה כבר אפשר לעשות מעניין שם?
גם אם יוסיפו אלמנטים על טבעיים (וחייבים, אחרת אני לא יודע למה התקציב כזה גדול, גם אם המשכורת העצומה שבטח דפ וורבינסקי מקבלים) אני לא רואה סיבה.
נראה לי מאוד תמוה ליצור משהו דווקא על זה כמו שנראה היה לי תמוה לעשות סרט על "טינטין".
הוליווד כבר אין דברים מעניינים לעבד (או לפחות ככה הם כנראה חושבים) אז הם התחילו לעבד גם את הדברים הכי קטנים וחסרי עלילה מקורית.
תכל'ס אני גם מתערב שהסרט יהיה כישלון נוראי בקופות. דפ הוא אומנם מכרה זהב ששווה מיליארדים, אבל אני לא מאמין שאפילו הוא מסוגל לגרום לאנשים להתעניין במשהו כמו הפרש הבודד.
אני דווקא אוהב את סרטי מת לחיות
אפילו כשהם עירבו את שיה לה בף החולדתי בסיפור.
הסרטים הללו תמיד עירבו אקשן טוב והומור כיפי של גברים.
שיה לה בף ?
במת לחיות ? לא ! למה ? מתי ? אתה בטח מתכוון לג'סטין לונג הגרוע מהסרט הרבעי.
וגם אני אוהב את כל הסרטים, אבל אין על הראשון.
פרסי ג'קסון :ים המפלצות?
איך יחברו את זה לקודם?
השאלה היתה
איך יחברו את הסרט הראשון לשני, לא מה העלילה של הספר השני.
מעריצי (או קוראי) הספרים טוענים שיש פרטים הנחוצים לספר השני שלא תואמים את שהופיע בסרט הראשון.
זה לא בדיוק ככה.
טענה מדוייקת יותר תהיה: "מאיפה לעזאזל הם הקריצו את העלילה המפגרת של הסרט הראשון, הדמויות והעולם ומה בדיוק הקשר שלהם לספר פרסי ג'קסון?"
'מת לחיות 5' אבוד מראש
למה? כי 'מקס פיין' לא היה רק אחד העיבודים למשחק וידאו הכי גרועים שראיתי, אם לא הכי גרוע, הוא היה גם אחד הסרטים הכי גרועים שראיתי. בפעם הראשונה בחיי באמת שקלתי לבקש את כספי בחזרה על הזוועה הזאת. איך מארק וולברג ומילה קוניס הסכימו לטמטום הזה?! בגלל זה אני מרחם על וויליס וחבריו.
גם לגבי פרסי ג'קסון אני חושש. יש לשנות קצת את הספר אבל להישאר נאמנים למקור בדברים החשובים, ויש רק לקחת את השמות והסטים העיקריים ואת כל השאר לשנות לפי רצונך. זה מה שעשו ב'פרסי' הראשון. עכשיו בטח ימציאו כל מיני דברים מגוחכים כדי לחבר את הנקודות, ויצפו מאיתנו פשוט לקבל את זה. אבל אולי אני שופט מהר מדי. נחכה לטריילר.
בכל מקום מוסבר שמארוול שייכים לדיסני.
אני לא רואה שום דבר כזה בלוגואים של הסרטים. זה אמור להיות רק בהמשך?
תודה.
הלוגואים, מתברר, משקרים
בקול רם סיפק את הלינק הזה בדיון אחר שהיה על הנושא: http://www.comicbookmovie.com/fansites/MarvelFreshman/news/?a=47963
מתברר שכחלק מהעיסקה של דיסני עם פרמאונט, שהפיצו את סרטי מארוול עד עכשיו, סוכם שפרמאונט ימשיכו לקבל את הקרדיט (כלומר, הלוגו בתחילת הסרט) גם על הסרטים הבאים – למרות שהם לא באמת מעורבים בסרט בשום צורה, לא מפיקים אותו ולא מפיצים אותו.
כן, זה ביזארי.
יכול להיות, וזאת כבר ספקולציה שלי, שדיסני הסכימו לעיסקה המוזרה הזאת משום שהם חששו שקישור השם "דיסני" לסרטים האלה ירחיק מהם קהל פוטנציאלי, כי הוא יגרום להם לתדמית של סרטי ילדים.
ולמיטב הבנתי, פרמאונט
גם ממשיכה לקבל אחוז רווחים קטן כחלק מהעסקה.
גם אם ההשערה שלך נכונה, למה לתת לאולפן שכבר אין לו קשר ישיר להפקת והפצת הסרטים את הפריבילגיה המטופשת הזו (מעבר לקיומו של סעיף הזוי בחוזה, סביר להניח)?
נדמה לי שכבר ענו לי על השאלה הזו בעבר, אבל האם על סרטי מירמאקס (טרנטינו וכו') התנוסס הלוגו של דיסני? *זה* לא הפריע לחברה לשים תחת לוגו שבד"כ מזוהה עם סרטי ילדים או לכל המשפחה?
לא, על סרטי מירמאקס לא הופיע הלוגו של דיסני.
בנוסף, יש לדיסני כמה "כובעים" נוספים (Hollywood Pictures, Touchstone), שאין להם הרבה משמעות מלבד היותם לוגואים שבהם אפשר להשתמש בתחילת סרטים למבוגרים. הם באמת לא היו חייבים לתת את הקרדיט לפרמאונט. כמו שאמרתי, העיסקה הזאת ביזארית.
למה אי אפשר פשוט להשאיר את הלוגו של מארוול לבדו...
זה דפוק לגמרי.
הלוגו של דיסני מעולם לא הפריע לסרטי "שודדי הקאריביים"
להרוויח מיליארדים…
אבל תודה שזה היה מוזר
שסרט שמבוסס על מתקן ב"דיסניוורלד" לא יהיה עם הלוגו של דיסני.
ברור שהלוגו היה חייב להופיע שם
דיסני גם לא ידעו שהסרט הולך להיות כל כך מצליח ובטח לא חשבו על אם הלוגו יהווה בעיה או לא.
אני רק אומר שההופעה של הלוגו הזה לא הפריעה לסדרת הסרטים הזו להרוויח מיליארדים של דולרים ולמשוך קהל של נערים ומבוגרים.
הם חשבו על זה ועוד איך
"שודדי הקאריביים" היה הסרט הראשון המדורג PG-13 שהופץ תחת השם דיסני. עד אז, כל הסרטים שלהם היו מדורגים PG לכל היותר. הם החליטו לשנות את המנהג עם הסרט הזה, למרות שזה נחשב למהלך מסוכן, שעלול לפגוע בשם הטוב של דיסני כיצרני בידור שמתאים לכל המשפחה.
http://uk.movies.ign.com/articles/425/425848p1.html
כמובן, אתה צודק בכך שזה לא הפריע לסרטים להרוויח המון כסף, אבל הנקודה היא שהשאלה איזה לוגו יופיע בתחילת הסרט בהחלט נמצאת במערך השיקולים של האולפן, והיא לא החלטה שמתקבלת תמיד אוטומטית או בקלות.
תודה, רד, ועוד משהו:
כמדומני גם סרטי איקס מן הם של מארווול (וגם ספיידרמן?). אז גם הלוגואים של פוקס וקולומביה הם פיקציה?
וגם: אם יש לך ניחוש, איך זה שבימדב לא מוזכרים דיסני כ"אנ-קרדיטד"?
וגם: מאיזה שלב סרטי מארוול הם דיסני?
המון תודה.
אני חושב שהתשובה לשאלה שלך
נכתבה ביומיים האחרונים יותר מ-3 פעמים רק בכתבה הזו:
http://www.fisheye.co.il/avengers-trailer/
Sigh...
אקס-מן, ארבעת המופלאים, דרדוויל – פוקס
ספיידר-מן – קולומביה (סוני)
בלייד – נכון ל-2011, הזכויות חזרו למארוול
קפטן אמריקה, איירון-מן, האלק, ת'ור, אוונג'רס ופחות או יותר כל פרויקט עתידי שיתבסס על דמויות מארוול – מארוול\דיסני
מעשית, אוונג'רס הוא הסרט הראשון שמופק במלואו תחת המטריה של דיסני (רכשה את מארוול בקיץ 2009) ומופץ על ידה. עד אז, מרגע הקמת אולפני מארוול לפני מס' שנים (איירון-מן היה הסרט הראשון שהופק ע"י מארוול בעצמה) סרטיה הופצו ע"י פרמאונט. אין לי מושג, אבל אולי בסרט הבא של מארוול פרמאונט כבר לא תהיה בתמונה.
ד"א, לאחר יציאתם של קפטן אמריקה ות'ור פוטר צצות היחצ"נים של אולפני מארוול, ומעתה הפרויקטים הקולנועיים של החברה יטוםלו ע"י היחצ"נים של דיסני.
שכחת את גוסט ריידר
שאם אני לא טועה הזכויות עליו שייכות לסוני כמו ספיידרמן.
כן, הם ממשיכים עם סרט נוסף בשנה הבאה.
כישלון יבטיח את החזרת הזכויות למארוול.
המעניש עדיין שייך לליונסגייט?
(ל"ת)
כבר לא, נכון לשנה שעברה.
מארוול מחזיקה בזכויות:
http://blog.moviefone.com/2010/07/26/sdcc-marvel-regains-film-rights-for-the-punisher/
חייב לציין
שלדעתי המעניש הוא סרט גיבורי העל של מרוול הכי טוב אחרי איירון מן
איזה מהם?
עם דולף לונדגרן מ-1989? תומאס ג'יין ב-2004? ריי סטיבנסון ב-2008?
לטעמי, כולם נופלים מהמקור. ג'יין היה ליהוק טוב בסרט מחורבן, סטיבנסון היה ליהוק טוב גם כן עם אלימות במינון ראוי, אבל כל השאר היה גרוע (כולל דומיניק ווסט שהתבזה במשחק ואיפור עלובים).
למרות שגארת' אניס (הכותב האולטימטיבי של הדמות) היה מעורב חלקית בתסריטי שני הסרטים האחרונים, תסריט מלא וייעוץ להפקה אולי יסייעו ביצירתו של סרט הפאנישר הטוב ביותר. אפשר לקחת דוגמה ממשחק הפלייסטיישן שיצא בסוף 2004, אותו כתב אניס.
אה, ופאנישר הוא ממש לא גיבור על.
2004
אני חושב שזה היה סרט נפלא שהושפע מסרטי האקשן של שנות השמונים והתשעים כמו קומנדו ורובוקופ.
הוא גיבור על כמו בטמן. אבל אני מוכן לנסח מחדש ולכתוב שהסרט הוא הסרט השני הכי טוב של גיבורי מרוול. סביר?
אם הזכויות שייכות למארוול עכשיו
ונניח אולפן אחר רוצה לעשות סרט על 'המעניש' (ספק גדול שזה יקרה, אבל שיהיה). האולפן ייצטרך לקנות את הזכויות ממארוול?
כן, אבל עכשיו כשהזכויות שייכות
לאולפן שהוא חלק מהחברה שיצרה את הדמות מלכתחילה ומחזיקה את הזכויות הקשורות אליה בכל שאר התחומים, למה לתת את התענוג לאולפן אחר? בטח כשכל הגרסאות הקולנועיות הקודמות כשלו באופן כזה או אחר.
האמת שמת לחיות 5 זה די מתבקש
יש פה סדר היררכי מאוד ברור:
סרט 1 – ג'ון מקליין מציל בניין
סרט 2 – ג'ון מקליין מציל שדה תעופה
סרט 3 – ג'ון מקליין מציל עיר
סרט 4 – ג'ון מקליין מציל את ארה"ב
סרט 5 – ג'ון מקליין מציל את העולם
סרט 6- ג'ון מקליין מציל את היקום?
(ל"ת)
סרט 7 - ג'ון מקליין מציל את המימד האחר (ב 3D!)
(ל"ת)
לא, המימד האחר זה באותו סדר גודל של היקום.
ג'ון מקליין מציל את המולטיוורס!
וב-8, מקליין מציל את כל 4 המימדים הידועים בו זמנית,
ואז מגלה שישנם עוד כמה שלא ידענו על קיומם, מה שגם יבטיח סרטי המשך. הסדרה הזו תימשך לנצח.
ב-9 - מה שאמרת כפול אינסוף
(ל"ת)
האלמנט החמישי?
(ל"ת)
טכנית ברוס ויליס הציל שם את כדור הארץ
והוא צבר ניסיון נוסף במהלכים להצלת העולם בארמגדון ו-12 קופים.
אבל אם זה לא ג'ון מקליין זה לא נחשב כנראה.
גרר, זה מזכיר לי שאני כבר צריך לראות את זה
ואת '12 קופים'.
מציל את היקום מפני סקוט פילגרים?
meh… it's so mainstream
תם עידן.
השנה, שלושת היצרנית הגדולות של מצלמות פילם הפסיקו את ייצורן וייצרו מעכשיו רק מצלמות דיגיטליות.
http://www.salon.com/2011/10/13/r_i_p_the_movie_camera_1888_2011/singleton/
כמה זמן יקח
עד שנתחיל לראות את המקבילה הקולנועית ל-instagram?
סיפורי הלילה, טריילר
מישל אוסלו הצרפתי הוא לטעמי אחד מבמאי האנימציה המחוננים ביותר בכל העולם כיום, ואני מדבר על מישהו שאני מזכיר באותה נשימה עם הייאו מיאזאקי ובראד בירד. הקריירה שלו כבמאי סרטים באורך מלא קצת רחוקה מלהוכיח את זה – "קיקירו והמכשפה" ו-"אזור ואסמר" בבימויו אמנם הפגינו את הסגנון היחודי שלו, אבל התפזרו ליותר מדי כיוונים והרגישו לא מספיק מגובשים. בכל הנוגע לסרטים קצרים, לעומת זאת, האיש מלך – נסיכים ונסיכות", קובץ אגדות באנימציית צלליות שאוסף כמה פרקים מסדרת טלוויזיה באותו שם מכיל יצירות מופת אחת-אחת. השנה יצא עוד קובץ כזה בשם "סיפורי הלילה" שאוסף את הפרקים של סדרת טלוויזיה אחרת בבימויו, "דרקונים ונסיכות", ולקראת ההפצה הקולנועית עבר הסבה לתלת-מימד. לא שיש לי יותר מדי תקוות לראות אותו בהפצה סטנדרטית בארץ, אבל אם פסטיבל הקולנוע הצרפתי או פסטיבל הקומיקס ואנימציה השנתי ירימו את הכפפה, זה בהחלט אחד הסרטים שאני מאוד אחכה להם:
http://www.youtube.com/watch?v=vjG45ZTFFjM
סירטון חדש מהריבוט של "גוסט ריידר":
http://www.comicbookmovie.com/fansites/joshw24/news/?a=48454
כשאתה אומר "סרטון",
האם אתה מתכוון לסרט קצר בעל קיום עצמאי והצדקה לצפיה, או שאתה מתכוון לפיסת יחצנות בה כל המשתתפים מסבירים שהסרט הוא הדבר הטוב ביותר מאז הרעיון לשים גלידה בתוך ואפל?
אם התייחסת להודעה של דניאל
אז לא, זה קטע קצר מהסרט.