בקרוב מפיקסאר: דינוזאורים ומח

פרטים ראשוניים מאוד על הסרטים של פיקסאר ל-2013 ו-2014

באנהיים – ליד דיסנילנד – נערך השבוע כנס D23, המאיים להיות עבור דיסני מה שקומיק-קון היה עד השנה לסרטי קומיקס: ארוע ענק שכולל, בין השאר, את כל ההכרזות החשובות על סרטי דיסני הבאים. ועכשיו כשהמושג "סרטי דיסני" כולל גם את פיקסאר ומארוול, זה הרבה.

שתי ידיעות קטנות אבל מעודדות כבר הגיעו משם היום: פרטים ראשוניים על שני הסרטים העתידיים של פיקסאר, אלה שייצאו ב-2013 וב-2014 (אחרי "אמיצה" ב-2012, ו"אוניברסיטת המפלצות" בקיץ 2013). עד היום כל מה שידענו על הסרטים האלה הוא תאריכי ההפצה שלהם; אפילו איך יקראו להם לא ידענו. עכשיו, אנחנו עדיין לא יודעים איך יקראו להם, אבל לפחות יש כמה פרטים ראשוניים עליהם.

הסרט שייצא בנובמבר 2013 יעסוק בדינוזאורים: הוא יתרחש בעולם שבו המטאור שהכחיד את הדינוזאורים פספס את כדור הארץ, ולכן הם עדיין שולטים בעולם. את הסרט יביים בוב פיטרסון, שהיה במאי-שותף ב"למעלה".

הסרט שייצא בקיץ 2014 נשאר עדיין מסתורי עוד יותר – נאמר רק שהוא יתרחש "בתוך המח (mind) האנושי". יביים אותו פיט דוקטור, שביים גם הוא את "למעלה", וגם את "מפלצות בע"מ".

זהו. זה כל מה שיש כרגע. זה לא הרבה, אבל זה מעודד: הנושאים נשמעים מסקרנים, ואף אחד משני הסרטים אינו המשך. יש לנו לפחות שלוש שנים בלי "מכוניות 3" או "צעצוע של סיפור 4".

עוד בענייני פיקסאר, סרטון קצר נוסף עם הדמויות של "צעצוע של סיפור" (אחרי "חופשה בהוואי" שליווה את "מכוניות 2") יצורף ל"החבובות".

תודה לעוף בשומשום שהביא את הסקופ בתגובות.

תגיות: