מצד אחד, זה פרק נוסף בסדרה שמוחזקת בחיים באופן מלאכותי, עם כוכב שאף אחד כבר לא אוהב.
מצד שני, זה סרט של בראד בירד, איש שעד היום לא עשה סרט שהוא פחות מנפלא.
מצד שלישי, מה בראד בירד יודע על בימוי סרטים שאינם אנימציה?
מצד רביעי, הטריילר נראה מגניב כמו שצריך. והגיע הזמן שאיזה סרט יעשה משהו עם בורג' דובאי חליפה. וטוב שבירד תפס אותו לפני מייקל ביי.
משימה בלתי אפשרית 4, טריילר
Posted in: וידאו
– פורסם ב 29 ביוני 2011
יש מצב לקולנוע
הטריילר עשוי טוב. כמה הערות:
1. הפסקול של הטריילר מאוד לא שגרתי לסרט כזה. אמינם?! קצת צרם לי ובאותו זמן גם אהבתי את החידוש. כמה אפשר אותה מוסיקת טריילרים?
2. עדיין קשה לי לקבל את סיימון פג בתור האיש הטכני. לא מסתדר לי בראש.
הטריילר טוב, אבל...
1. למה להרוס את הקרמלין? אין לי סימפטיה יתרה (או שנאה תהומית) לרוסיה, אבל הייתי רוצה לראות במאי אמריקאי אחד שמביים סרט שבו הרוסים מצילים את האמריקאים הטיפשים. לא יהיה יותר מגניב אם יהרסו את וושינגטון די סי, או כל מיליון הערים הלא חשובות האחרות שיש בארה"ב?!
2. הליהוק נראה טוב, אני מקווה שהפעם הם לא יהיו רק תפאורה אורגנית לתום קרוז.
3. זה רישמי, ג'רמי ראנר משתלט על העולם. אני מניח שהוא רוצה אוסקר דרך זה שהוא פשוט יופיע בכל סרט שייצא.
סליחה, לא הבנתי
חסרים לך סרטים שבהם מבנים מפורסמים בארה"ב נהרסים? למה שדווקא הקרמלין יהיה חסין?
אבל הקרמלין הוא לא סתם בנין
הקרמלין הוא הבירה וסמל. וזה שהאמריקאים מפוצצים בניינים רנדומאליים לא נותן להם זכות להרוס בירות של מדינות אחרות.
מה בכלל שכוונתי הייתה לסרט שבו מי שבדר"כ "הרעים" יהיו "הטובים", או לפחות משהו באמצע.
גם הבית הלבן הוא לא סתם בניין
ולמיטב זכרוני הוליווד הרסה אותו הרבה לפני שהיא התפנתה לקרמלין, ויותר מפעם אחת.
להיפך, נראה לי שצריך לברך על כך שיוצרי סרטים אמריקאים מכירים בעובדה שגם לאומות אחרות יש בניינים חשובים.
לא יודע אם שמת לב, אבל
זה טריילר. לסרט. ולא לסרט תיעודי. אתה יכול לנוח בשלום – לא באמת פוצצו את הקרמלין.
לאמריקאים באמת אין זכות לפוצץ אותו. ויודע מה? הם לא באמת עשו כן. סרט, כן? בדיוני. לחלוטין.
זוכר את "היום השלישי"?
הסרט שבו האמרקאים (באמצעות חייזרים) פוצצו את הבית הלבן? ואת ניו יורק? ואת לוס אנג'לס? ואת…כל ארצות הברית? אז הסרט הזה, שבו פוצצו כל כך הרבה מבנים מפורסמים באמריקה הוא לא היחיד. הוליווד נוהגת לפוצץ מונומנטים אמריקאים כבר מזמן: משנות השלושים והארבעים, אם אני לא טועה. זה לא שהם שמרו על ארצות הברית חסינה (בקולנוע, בקולנוע) במשך עשורים ועכשיו החליטו, רעי לב שכמותם, לפוצץ את הקרמלין.
סיימון פג!
כרגע הפך, באופן רשמי, למי שהבלחה קלה שלו בטריילר מסוג "יכול להיות שזה היה סיימון פג?" מאיצה לי את דפיקות הלב, שמוחלפות, כשזה אכן מתברר כסיימון פג, בחיוך מאוזן עד אוזן. לא מאוד מפתיע, אבל דרך נחמדה לגלות את זה. כמו כן, האקשן נראה מאוד מחוספס ושונה (רואים מה קורה לאנשים בתוך הפיצוץ. זה בהחלט שונה), סיקרנו אותי. שאלך לראות סרט טום קרוזי בקולנוע? הייתכן?
אבל ברור שהוא שם!
לא ראית את נאום התודה של בראד בירד?
http://www.fisheye.co.il/brad_bird_thanks/
נו, הזיכרון שלי, בדיוק מה שהיה פעם.
(ל"ת)
מסכים - סיימון פג הוא סיבה מספיקה לראות את הסרט
(ל"ת)
נראה טוב אבל
מה הקשר לסדרה האלמותית ?
מה שהיה יפה בסדרה ההיא שהם הצליחו לבצע את המשימה לא על סמך יכולות אל אנושיות (ראה ערך כל מה שקשור לטום קרוז בטריילר)
אלה על תיחכום והטעייה
אבל זה נכון לכל הסרטים של משימה בלתי אפשרית אי פעם
כדאי פשוט להתעלם מהסדרה כשמתייחסים לסרטים האלו.
או פשוט להתעלם מהסרטים.
אחרי שראיתי את הראשון, הפער הבלתי נתפס שיוצר השימוש בשם של הסדרות עבור הסרטים, גרם לי לא לרצות לראות שום סרט מהדבר הזה.
על הפנים
גם הטריילר לא עובד בכלל (היפ הופ לא מתאים לטריילרים של סרטים שהם לא "8 מייל"), וגם בעליל שוב מדובר במופע הפלאים של טום קרוז ולא, חלילה, בצוות. היות שהוא הולך ומזדקן והמכות שלו נראות מעפנות, לא תודה. נראה כאילו לורד זינו ביקש עוד כסף וטום קרוז הפקות ראו הזדמנות פז להגדיל את האגו על הדרך.
טריילר נחמד.
רק חבל שקרוז היחיד שמוזכר בשמו. יש מספיק אנשים שיצפו בסרט בזכות בירד, ראנר, פג ואף הולוויי. יתרה מזאת, בגלל אותם שמות אני מתכוון לצפות *למרות* נוכחותו של קרוז. בכלל, היה אפשר להיפטר ממנו ולתת לראנר להוביל (כנראה שתי מועמדויות לאוסקר, הובלת סרט מדובר זוכה אוסקר והשתתפות בשובר קופות עתידי עם פרופיל גבוה לא מספיקים למפיקים שמאחורי MI4).
לא. אין מספיק אנשים כאלה.
(ל"ת)
קאליפה, לא חליפה
המגדל שהשמיד כלכלה של מדינה. לא שזה מונע מהסעודים להציע מתחרה בדמותו של מגדל נאקיל שאמור להכפיל את הגובה של הבורג' התורן.
זה לא מדויק להגיד שזה הבורג' שהשמיד את הכלכלה
השורה של המבנים המגלומניים חסרי יכולת הקיום העצמי שלהם השמידה את הכלכלה שלהם. הבורג' הוא רק אחד מהם.
חכה, תיכף יתחיל להיגמר הנפט
("תיכף" – כמה עשרות שנים טובות ואף יותר) ואז בכלל יתחילו שם מהומות, האנשים שם התרגלו לחיות כמו מלכים והם יתדרדרו חזק לרמה הממוצעת של העולם הערבי.
המהומות, אם יתחילו, יגיעו הרבה לפני שיגמר הנפט
חתך האוכלוסיה שם מורכב ממיעוט מקומי מאוד עשיר ומהגרי עבודה שחיים בעוני וחלקם הם עבדים בלשון המעטה. לא רחוק היום בו המאזן הזה יתערער, זה הטרנד אצל השכנים.
השאלה אם לפני או אחרי המונדיאל 2022
אה רגע, זה במדינה אחרת. אבל כל האיזור יקרוס בערך באותו זמן.
קטאר דווקא נחשבת למתונה מבין האמירויות
והיא נשארה יחסית יציבה. מצד שני, זה מה שגם אמרו על בחריין בעבר…
דווקא חליפה,
שמו של שליט אבו דאבי. גם בכתיב ערבי خليفة, זה ח' (מהחך ולא גרונית).
שאלת אוף טופיק שתמיד עניינה אותי
מה בדיוק עושה במאי של סרט אנימציה? הרי בסרט רגיל הבמאי חוץ מענייני pre production שלהם אחראי/ם המפיק/ים, הוא אחראי על השאר, על חזון הסרט. לפעמים הוא יצלם בעצמו, לפעמים יש לו צלם (או כמו שמכונה היום director of photography). אבל באנימציה? הוא הרי לא זה שיעשה את ה3D במחשב, יש את התסריט כדי שהמדובבים ידעו מה להגיד, יש עורכים כדי לערוך את הסרט בסוף, איפה נכנס התפקיד של הבמאי בסרט אנימציה?
אני חושב שבראש ובראשונה
לקבוע את הטון של הסרט, דבר שבא לידי ביטוי בעיצוב, בצבע וכו'.
חוץ מזה, הוא בטח אחראי על קביעת הקומפוזיציה, המיזנסצינה ובעצם על כל התפקידים של הבמאי בלייב אקשן. כשחושבים על זה, מה בעצם ההבדל בינהם? גם בסרטי אנימציה צריך להיות אדם שאחראי על 'חזון הסרט'.
מה עושה במאי "רגיל"?
הוא לא מצלם, לא עורך את הסרט בעצמו (בדרך כלל) ולא מטפל בסאונד ובמוזיקה. יש אנשים שעושים את העבודה הזו, אבל הבמאי מתפעל את כולם. הוא נותן להם הנחיות, קובע זוויות צילום, נותן את הטון לאווירה, מדריך את השחקנים, עוזר למלחין ולעורכים להבין את האופי שעליהם לתת לכל סצנה, מחליט על אילו שורות דיאלוג אסור לוותר ואיפה לאפשר לשחקנים לאלתר ועוד ועוד. במאי אנימציה עושה בערך אותו דבר, רק עם אנימציה. גם מאיירים צריכים לדעת את זוויות ה"צילום" ועם איזו גישה להתייחס לדמויות ולרקעים. גם מדובבים צריכים הדרכה כדי להבין טוב יותר מה נדרש מהם וללמוד להכיר את הדמויות כפי שהבמאי רואה אותן. גם אם צורת העבודה שונה, עדיין צריך מישהו שיהיה אחראי וינחה את הצוות.
קצת פדנטיות וקטנוניות על הבקר..
בראד בירד לא היה במאי האנימציה של רטטוי + סופר-על. הוא היה *הבמאי*. (ברטטוי עם קרדיט משותף עם יאן פינקווה שבראד החליף אחרי הועזב במהלך ההפקה) לרטטוי, למשל היו שני במאי אנימציה אחרים.
(אבל סביר להניח שהיה לו הרבה השפעה, כמובן… ).
"במאי אנימציה עושה בערך אותו דבר"
במאי אנימציה בסרט אנימציה הוא תת-תפקיד של במאי בסרט רגיל. זה נובע מהעובדה שתהליך העבודה בשלב הביצוע של סרט אנימציה הוא שונה בצורה מהותית מסרט לייב אקשן.
למשל… אם התפקיד של במאי בסרט רגיל היה מחולק לבמאי ובמאי שחקנים (מה שלא קורה למיטב ידיעתי, בלייב אקשן) – במאי אנימציה יהיה אחראי לתת הוראות מדוייקות לשחקנים (והשחקנים, דרך אגב, הם האנימטורים עצמם).
"גם מאיירים צריכים לדעת את זוויות ה"צילום" ועם איזו גישה להתייחס לדמויות ולרקעים"
בהקשר של הדמויות – ההגדרה הנכונה היא אנימטורים. אנימטורים יכולים להיות אמני רישום, אבל זה לא תמיד נכון. בהקשר של הרקעים – במידה פחותה, כנ"ל .
ונושא זוויות הצילום הוא מעניין בהקשר של הדיון שנוהל בתקופה שיוני גודמן היה מועמד לפרס אופיר על "הצילום" של ואלס עם באשיר… בסרט רגיל זוויות הצילום, תנועות מצלמה, והקומפוזיציה של הפריים היא אחריות על של הבמאי ואחריות ישירה של הצלם (או במאי צילום). מה שמסביר למה גודמן הוגדר כך עבור פרסי אופיר.
הכוונה הייתה לבמאי של הסרט כולו
לא רק לבמאי האנימציה, אלא לתפקיד שבראד בירד מלא בסופר-על ורטטוי. תודה על המידע, בכל אופן.
לגבי תפקיד הצלם, במאי הצילום (או הצלם הראשי, תלוי בהפקה) אחראי על העבודה בשטח. הוא מחליט איך בדיוק הכי נכון לצלם כל שוט, תוך התייחסות לקומפוזיציה, תנועות מצלמה, חשיפה לאור וכו', דברים שהבמאי עצמו לא תמיד מבין בהם מספיק. עם זאת, גם האדם האחראי על הצילום מקבל הוראות מהבמאי. סרטים רבים מתבססים על סטוריבורד שנוצר בידי הבמאי (לעתים, בשיתוף הצלם) ומשמש בסיס לכל סצנה. הצלם צריך לפעול לפי ההנחיות האלה ולקבל אישור מהבמאי שהצילום לטעמו, בלי קשר למידת הפעילות שלו בשטח. באותה מידה, לעורך יש השפעה רבה על המראה הסופי של הסרט ועל הקצב של כל סצנה, אבל הוא לא פועל על דעת עצמו ומקבל הוראות מהבמאי, או מהמפיק.
מסכים.
(ולכן בחרתי בכותרת המקורית של התגובה שלי – זו קטנויות ופדנטיות)
האמת היא שההגדרות הללו, גם בסרטי לייב אקשן הם מאוד גמישות ותלויות באופי המעורבות האישית של הבמאי. אפשר לנחש שבמאי צילום אצל במאי כמו קובריק יהיה עם פחות השפעה על אופי השוטים מאשר במאי הצילום אצל האחים כהן, למשל.
במקרה של ואלס – די ברור שמי שהיה מעורב בהגדרה וביצע בפועל את אותם פרמטרים שבסרט לייב אקשן במאי הצילום מגדיר (קומפוזיציה, שימוש בעומק שדה, על מה הפוקוס מוגדר בסצינה, תנועות מצלמה וכו') – היה יוני גודמן.
אפילו שלא היה צילום.
מה קורה עם המדובבים, באמת?
תסריט אף פעם לא מספיק כדי לדעת איך להגיד את המילים. האם הבמאי אכן יושב באולפן ההקלטות ומאזין לשחקנים מדובבים, ומדריך אותם מה בערך לעשות? לא נראה לי הגיוני שנותנים להם יד חופשית לגמרי.
"האם הבמאי אכן יושב באולפן ההקלטות ומאזין לשחקנים מדובבים, ומדריך אותם מה בערך לעשות?"
כן.
בהפקה של סרט אנימציה מהסוג הזה, הדבר הראשון שעושים אחרי סגירת התסריט ולפני האנימציה עצמה זה את הקלטת הדיבוב. חלק מהותי באמינות של דמויות אנימציה קשור לביצוע של סנכרון בין תנועות פה לטקסט המוקלט.
(דיבוב שפות זרות זה עניין אחר לגמרי, כמובן)
טום הנקס מתאר את התהליך של הקלטת דיבוב לסרט אנימציה:
http://www.youtube.com/watch?v=LNptl7bjRhI
אם אתה יכול להשיג את ה-DVD של משפחת סופר על
בראד בירד מדבר על זה בקומנטרי ובתוספות.
מגניב, טוב לדעת!
(ל"ת)
אני מאוד אוהב את הסידרה (כן, אפילו את היונים בהילוך איטי שמלווים את קרוז לכל מקום) והטריילר הזה נראה ממש לא רע. הסרט השלישי הוא אחד מסרטי הפעולה האהובים עלי ביותר.
סיימון פג! סיימון פג!
יאללה, קניתי.
אופנת הfade to black בטריילרים
האופנה הזו של fade to black מהיר בטריילרים מתחילה ממש להמאס עליי.
לדוגמה http://www.youtube.com/watch?v=HCxPLlFWdFo – הטריילר של קולומביאנה (שעושה רושם של סרט שאני אהנה לראות), אני חושב שזה טריילר הפעולה היחיד אי פעם שנמאס לי ממנו באמצע (שווה ערך לנטישת האולם באמצע הסרט).
נראה כיף, למה בעצם זה לא סרט קיץ?
(ל"ת)
שאלה טובה, האמת
הסרט יוצא ב-21 בדצמבר, מול "שרלוק הולמס 2" (שהוא, לפי הביצועים של הסרט הראשון, סרט חזק יותר) ובסמוך ל"נערה עם קעקוע דרקון" ו"טינטין", ויש הטוענים שהתחרות קשה מדי ושהסרט צריך להידחות לתאריך טוב יותר. בבוקס אופיס מוג'ו הוקדשה כתבה שלמה לנושא האם "משימה 4" צריך לזוז, ואם כן, לאן.
http://boxofficemojo.com/news/?id=3083&p=.htm
נראה בסדר
למרות שאני לא סובל את טום קרוז, אתן לסרט צ'אנס. כמה הערות:
*איזה פסקול מעצבן. אני לי בעיה עם היפ הופ, אבל בטריילר הזה זה פשוט לא התאים. ראיתי את הטריילר פעמיים: פעם אחת בMUTE (אני כמעט תמיד רואה טריילרים בMUTE) ופעם אחת עם קול ואהבתי יותר את הטריילר כשהוא היה על MUTE.
*השוטים שבהם קרוז מטפס על בורג חליפה ורואים את מה שמתחתיו עשו לי צמרמורת קלה. מאז הסנפלינג שעשיתי שבוע שעבר אני לא מסוגל יותר לראות אנשים מטפסים על בניינים גבוהים בלי לקבל צמרמורת קלה.
*אירוניה: ב'משימה 4' מופיע מייקל ניקוויסט (או איך שלא כותבים את שם משפחתו) מ'נערה עם קעקוע דרקון' השוודי. ב'שרלוק הולמס 2' שיוצא באותו יום עם 'משימה 4' מופיעה נומי רפיס שגם היא הייתה ב'נערה עם קעקוע דרקון' השוודי.
לדעתי ההיפ הופ רק דווקא מוסיף
אני יותר אהבתי אולי הוא מנסה לפנות לקהל צעיר יותר ולדעתי זה הצליח הטריילר זה הוא אחד המגניבים
בכל סרט עם טום קרוז
יהיה שוט שהוא רץ עם כפות ידיים פתוחות ועם חליפה לעבר המצלמה.
וואו, איזה טריילר אדיר!
לא אהבתי את הסרט הראשון הסתמי ואת השני המגוחך, כאשר השלישי הכי טוב בטרילוגיה אם כי עדיין ברמת הסביר בלבד בפני עצמו. מס' קטעי אקשו שווים שאפשר לספור על יד אחת וגם זה בקושי, לא מעבר.
על פניו נראה שהאקשן במב"א 4 הוא מדהים, לא פחות, ולכן אני מצפה בקוצר רוח לסרט. אני כ"כ הולך לתת לו צ'אנס בקולנוע ואני מקווה שהאקשן בסרט עצמו ישתווה בפועל לאקשן המוצג בטריילר.
פשוט טריילר מצוין מבחינת אקשן!
נראה כמו סרט קיץ טיפוסי (ואטרקטיבי)
שלא לדבר על השמות המבטיחים – בראד בירד, סיימון פג, ג'רמי רנר (שוב..), טום קרוז (שפג תוקפו, אבל נראה מה עוד הוא יכול לעשות).
+מישהו שם לב שאחד המפיקים (מלבד טום קרוז) הוא לא אחר מאשר ג'יי. ג'יי. אברמס? עוד סיבה לגרור את הרגליים לקולנוע ולשפוך כמות נכבדת של מזומנים.
טום וילקינסון לא זוכה להיכלל ברשימת השמות המבטיחים?
(ל"ת)
הוא ברשימת המקיימים.
(ל"ת)
מגניב!!
לא ידעתי שלא אוהבים יותר את טום קרוז!!!
כנראה אני צריך לשנות את ההעדפות שלי לפי מיינסטרים "עין הדג"
אני בהחלט מחבב את טום קרוז כשחקן
או יותר נכון, ככוכב אקשן. טום קרוז האדם, לעומת זאת, הוא ככל הנראה אדם בלתי נסבל, ולכן הרבה אנשים (לאו דווקא כאן באתר, אלא בכלל) לא אוהבים אותו, וזה פגע גם בהכנסות של הסרטים האחרונים שלו.
אבל גם בתור שחקן די נמאס ממנו
אני יודעת שההופעה הקצרה שלו ב-Tropic Thunder אהובה על אנשים, ויש כאלה שאהבו את משימה בלתי אפשרית האחרון, אבל לטעמי ההופעה הסבילה האחרונה שלו היתה ב-Collateral מ-2004. ושם הוא שיחק את הרע, מה שדי התחבר לי לתחושות שלי לגביו.
גם אני לא אוהב אותו כ"כ כבן אדם.
אבל לדעתי אין ספק שמדובר בשחקן נהדר וכשרוני. אני פשוט מת עליו (שוב, כשחקן) והוא אחד השחקנים האהובים עליי.
למה נראה לכולכם שאתם יודעים איזה בן אדם הוא?
המקסימום שיש לכם זה התדמית הציבורית הכושלת שיש לו. שמעידה אולי על חוש הומור גרוע של מר קרוז או שיעמום קיצוני, אבל לא הרבה מעבר.
זה לא בהכרח העניין הזה
אתה לא באמת תדע איך הבחור כאדם.
אבל כאישיות ציבורית היתה את התקופה ההיא שבה הוא לא הפסיק לעשות שטויות (קפיצת הספה המפורסמת), ולהידחף לכל פינה עם ארוסתו-כעת אישתו קייטי הולמס.
אז לאנשים כבר התחיל להימאס ממנו ולראות בו כבדיחה.
אני חושב שהוא עשה בחירה חכמה ללכת לכיוון יותר של קומדיות אחרי המקרים האלה.
כי הקהל כבר לא יכול לקחת אותו יותר ברצינות, והוא צריך להחזיר להם את האמון הזה לאט לאט.
למה שונאים אותו?
בגלל שהילדה הבת שלוש שלו מתלבשת ומתאפרת כמו PORN STAR או בגלל משהו אחר?
באופן אישי
בגלל שכשברוק שילדס דיברה בפומבי על החוויות שלה עם דכאון לאחר הלידה, הוא יצא בהכרזות סיינטולוגיות על כך שפסיכיאטריה זה רמאות, שהוא מבין את מה שעובר על שילדס יותר ממנה, ושאסור בתכלית האיסור לנטול תרופות נגד דיכאון, ואם כתוצאה מכך הרגת את עצמך או את הילד שלך, מה לעשות.
יש סיבות אחרות, אבל זו מספיקה לי.
טריילר ארוך מדי
עד 1:38 הייתי בטוח שאנחנו לפני שחר של עידן חדש בטריילרים
לא עוד דיסטורשן מותח (סגנון שהגיע לשיאו בטריילר של 300) אלא היפהופ.
זה גם שילוב של היפהופ כייפי שטותי להיפהופ קשוח. מושלם
אבל אז ככל הנראה מישהו התעורר והחליט להאריך את הטריילר בעוד חמישים שניות בשביל לתת לנו לראות דיאלוג משונה של "לכולנו יש סודות" שלא אומר שום דבר על כלום – WTF ואז עוד בדיחה מטופשת (בשביל להראות שהסרט הוא לא רק אלימות. וואלה.) ואז עוד קטע אקשן מטופש
קיצר התחיל טוב ואכזב
נראה לי ככה יהיה גם הסרט
נכון שיש את הצליל הממש מוכר הזה ב2:10 ?
מישהו צריך לעשות רשימה של של הטריילרים שהשתמשו בו. תמיד זה ממש מצחיק אותי איך שכולם משתמשים באותם הצלילים. נגיד, כמו צליל של דלת חורקת שתמיד נשמע זהה עבור כל הדלתות בכל סרטים.
אני מאוכזב
לא הרגשתי את בראד בירד בטריילר. זה נראה כמעט כמו סתם סרט – והחלק הראשון שלו (שברקע שומעים את אמינם) הוא ממש מעצבן.
ודי כבר עם הקטע של אנשים שנופלים ומצליחים בכל זאת להתלות על הבניין!
תוחזר הרוח של הסידרה המקורית של משימה בלתי אפשרית, ששם הדברים נראו הגיוניים! ויפה שעה אחת קודם.
הסיבה ש"משימה בלתי אפשרית" המקורי נראתה לך הגיונית
היא שכשכראית אותה היית הרבה יותר צעיר.
יופי של טריילר, אבל המוזיקה מעצבנת.
והיי, סדרת הפיצוצים שמורידה את הקרמלין בהחלט מרשימה.
מעניין איך כל סרט בסדרת "משימה בלתי אפשרית"
מגיע הרבה אחרי קודמו. ותמיד עם במאי אחר עם סגנון שונה בטיפול באקשן.
שזה מעולה, לדעתי. בגלל זה כל סרט של "בלתי אפשרית" מרגיש די שונה מהאחרים.
ונראה לי שזה הולך להיות הסרט הטוב ביותר בסדרה. גם התפקיד של סיימון פג נהיה גדול יותר, גם הוסיפו את ג'רמי ראנר (שצפוי להפוך לדמות הראשית בסדרה אחרי הסרט הזה) וגם מביים בראד בירד, שלדעתי הוא מוכשר יותר מכל הבמאים הקודמים בסדרה גם יחד.
הבעיה היא שהוא לא כתב את התסריט, שדי איכזב אותי. הוא תסריטאי גאון. למה לא נתנו לו גם לכתוב?
אוקיי, נראה די מגניב.
איך עובדת ההמשכיות של הסרטים האלה? יחסר לי זה שלא ראיתי את הסדרה ואת אף אחד משלושת הקודמים?
את טום קרוז ראיתי רק בראיון עם ערפד ובמגנוליה, שניהם לא סרטי אקשן בכלל ובשניהם אהבתי אותו נורא. אז הוא סיבה מספיק טובה בשבילי ללכת לראות את זה [+בראד בירד+ההוא מאיך לאבד חברים והרחיק אנשים+טריילר מגניב]
כל אחד מהסרטים עומד בפני עצמו.
אין המשכיות בינהם.
יאי, תודה.
(ל"ת)
למה "מוחזקת בחיים באופן מלאכותי"?
הסרט השלישי דווקא היה ממש מוצלח (מה שלחלוטין הפתיע אותי).
הוא היה מאוד מוצלח לדעתי,
אבל הוא איכזב כלכלית. עד לא מזמן, אחרי מקרה כזה האולפנים היו מושכים בכתפיים ואומרים "נו טוב, היו לה חיים טובים, אבל הסדרה הזאת מתה. אולי נתחיל אחת חדשה?". היום הם לא מעזים לעשות את זה: הם מעדיפים לעשות המשכים אפילו לסרטים לא מצליחים מאשר סרטים מקוריים. (ע"ע: עושים המשך לגרין לנטרן).
איך קוראים לשיר שבטריילר ההיפ הופ ?
(ל"ת)
Wont Back Down של אמינם ופינק
(ל"ת)
נראה סבבה. וזהו.
(ל"ת)
יאי, אמינם
מצחיק איך התגובות נחצות בין המרוצים והמאוכזבים מהפסקול של הטריילר.
אני חושבת שזה ממש מגניב. גם כרענון ל"מוזיקת הטריילרים" הטיפוסית, וגם מבפני עצמו. מעניין אם זה משקף משהו גם בפסקול של הסרט עצמו.
סרט מעולה. הייתי אתמול בסרט, חשבתי שזה יהיה עוד אחד בסדרה ושיהיה מיושן. בפועל קרוז יצר פה סרט מלא אנדנלין, מתח ועניין, עם פעלולים מרתקים שכיף לראות שוב ושוב.. תום קרוז מלא אנרגיה וקסם אישי (כן כן). וגם המסרים מעודכנים ומדוייקים (איומים גלובאליים וכו').
תענוג
חוויה קולנועית מומלצת ביותר!
קרוז יצר?
סתם ניטפוק, אני די בטוח שהתכוונת לבירד וחשבת על קרוז כשרשמת את המשפט.