מכסחי הקופות: סיכום המשחק

הסיכום השבועי, סיכום הטבלה, סיכום המשחק וטקס חלוקת המדליות

ובכן, זה הסוף. אחרי חמישה שבועות, המשחק נגמר, ועכשיו צריך רק לבדוק מי נמצא בקצה העליון של הטבלה אחרי שיקלול כל הנקודות. אבל קודם: הסיכום השבועי.

אתם אופטימיים. זאת המסקנה העיקרית מתוצאות השבוע. בכל שלוש שאלות הקופה, רוב הניחושים היו יותר – הרבה יותר – מהתוצאות האמיתיות.

אקס-מן: ההתחלה

אני חושב שהניחושים מושפעים בהרבה מקרים ממשאלות לב. לא מהמרים נגד הקבוצה הביתית, ולכן לסרטים שאנחנו (כן, גם אני) רוצים שיצליחו, אנחנו נוטים לתת ניחושים גבוהים יותר. זה כנראה היה המקרה ב"אקס-מן", סרט גיבורי-על מצוין, שהניחוש הממוצע שלו היה 84 מיליון דולר (והיו גם כאלה שנתנו לו אפילו יותר מ-100). המציאות היתה קשה הרבה יותר. הסרט הכניס 55 מיליון דולר. זה לא אסון, ולסרט יש תירוץ מצוין להצלחה החלקית – הסרטים הקודמים היו איומים. אבל זה לא הרבה, לפחות לא במשחק הזה, והמרחק הגדול בין התוצאה האמיתית לרוב הניחושים אומר שגם כאן, כמו אצל הפנדה בשבוע שעבר, הרבה מנחשים נשארו עם מעט מאוד נקודות על השאלה הזאת. אף אחד לא קיבל את כל הקופה של 40 הנקודות על השאלה הזאת. הכי קרוב – מרחק של 3 מיליון בניחוש, ו-37 נקודות – הגיעו אדם ו-Mirror Man. stavg קיבל 35 נקודות; גלעד, יובל המפוקס ו-Deadtone קיבלו 34.

הנגאובר 2

אחרי שכולם רצים לראות את הסרט בשבוע הראשון, לא נשאר הרבה לשבוע השני. השידור החוזר של "הנגאובר" הכניס השבוע 31 מיליון דולר, ירידה חדה מאוד של 63.5% מהשבוע שעבר. המספר היותר חשוב לגביו הוא 187 מיליון, הסכום הכולל שהכניס בתוך פחות משבועיים. זה סרט מאוד מאוד מצליח, מה לעשות. גם כאן הניחוש הממוצע שלכם היה הרבה יותר מדי אופטימי – 45 מיליון. באופן תמוה, אף אחד לא הגיע כאן לניחוש מדויק, אבל די הרבה מנחשים היו ליד – מרחק של מיליון אחד: האס המהוסס, ביטלג'וס, מושמושים, דנידיד, neboris, ארן ולירון אמיראזי.

קונג פו פנדה 2

אחרי פתיחה מאכזבת, שעשתה שמות בניקודים שלכם בשבוע שעבר, קונג פו פנדה ממשיך לאכזב, עם 24 מיליון דולר השבוע. זו ירידה של 50% – אמנם תלולה פחות משל "הנגאובר", אבל זו ירידה גדולה מאוד עבור סרט אנימציה לילדים, בפרט כזה שקיבל ביקורות טובות דווקא. ושוב אותו פזמון – הניחושים שלכם היו נדיבים מדי. 33 מיליון היה הניחוש הממוצע. ולנסיה, לעומת זאת, קלעה בול.

שאלת הבונוס

עם כל האכזבות האלה, לא צריך לפרט, נכון? ההכנסות הכוללות של השבוע היו 155 מיליון דולר, לא קרוב אפילו לשבור את השיא של יוני. בערך חצי מכם שמו את הנקודות שלכם על "פחות", והם בהחלט צדקו.

הסרטים המובילים של השבוע ב-BoxOfficeMojo

הדירוג השבועי

המצב לא היה גרוע כמו בשבוע שעבר, אבל גם הפעם היה הפרש משמעותי בין מספר הנקודות המקסימלי שניתן היה להשיג למירב הנקודות שאנשים השיגו בפועל. בניגוד לרוב המנחשים, שהיו אופטימיים מדי ביחס לאקס-מן, האס המהוסס היה מהבודדים שהיו פסימיים מדי. למרות שעדיין היה רחוק מהניקוד האידיאלי, הוא צבר 61 נקודות השבוע, והוא האלוף השבועי. במקום השני – אנג'י, עם 56 נקודות, בשלישי חגי עם 54 נקודות – לשניהם ניחוש כמעט זהה. קלינט איסטווד היה מדורג במקום השני אלמלא טעה בשאלת הבונוס.

[fi_bbb_week_score game="1" week="5" display="top" top="12"/]

לטבלה המלאה

אבל עם כל הכבוד לניקוד השבועי, השאלה השבוע היא איך זה השפיע על הניקוד הכולל של המשחק כולו.

סיכום וזוכים

דבר אחד שנעשה ברור במשחק הזה הוא שמדובר במשחק אכזרי, אבל אפשר לנצל את זה גם לטובתכם. פספוס בשבוע אחד יכול להצניח אתכם במורד הדירוג (משל ושנינה: ברווז גומי, שדורג ראשון בשבוע הראשון, סיים את המשחק במקום ה-62; גרוע מזה, כש, שדורג במקום הראשון אחר הסיבוב השני, סיים את המשחק במקום ה-166), אבל באותה המידה אפשר גם לעלות לגדולה. כמה מהמדורגים במקומות הראשונים היו כאלה שלא ממש התבלטו בשבועות הראשונים, אבל פרצו קדימה עם ניחושים טובים ועקביים, שבוע אחרי שבוע, בשבועות המאוחרים יותר. שני משתתפים המדורגים 30 ו-33 בדירוג הסופי לא השתתפו בסיבוב הראשון בכלל, אלא נכנסו רק בסיבוב השני – ועדיין הצליחו להתברג יפה מאוד בצמרת. עוד דוגמה היא עידן, שדורג רק במקום ה-134 בשבוע הראשון, אבל משם התקדם עד למקום העשירי ברשימה הסופית.

במקום התשיעי, עם 235 נקודות מצטברות לאורך כל המשחק, נמצא האיש מאחורי הוילון, מנחש עקבי למדי שמעולם לא עזב את העשיריה המובילה, אבל התנדנד בפראות מצד אחד לצד שני שלה. בשבוע שעבר הוא היה במקום השני, על סף הנצחון, אבל כמה ניחושים לא מאוד מוצלחים השבוע הפילו אותו למקום התשיעי הדי מכובד בלבד. עוד פרט טריוויה מעניין בנוגע אליו: האיש מאחורי הוילון הוא אני. אני לא יודע מה יקרה בשבוע הבא יותר מכל אחד אחר, והיו ניחושים שבהם נפלתי כמו כולם (בוא הנה, פנדה, בוא אנ'ארביץ לך). יש לי אמנם ניסיון של הרבה שנים בדיווח על הקופות, אבל תוצאות המשחק מוכיחות שלמרות זאת יש פה כמה אנשים שעולים עלי בתחום החזאות.

במקום השישי, עם 236 נקודות, תיקו משולש: חגי, שהתחיל את דרכו במקום ה-42, עלה באיטיות ורק השבוע נכנס לראשונה אל עשרת הגדולים; מושיקו, שהסתובב בין 20 הגדולים מהרגע הראשון; והאגדה בחייו, עופר "הסלע" ליברגל. הוא אחד משני השחקנים היחידים שרשימת המקומות שבהם שהו מורכבת ממספרים חד-ספרתיים בלבד, והיחיד שכמעט לא זז מהמקום, בעצם, לאורך המשחק כולו. ההיסטוריה מוכיחה שליברגל יורד במקום אחד כל שבועיים; אילו המשחק היה נמשך עוד 11 שבועות בלבד, הוא היה עוזב את העשיריה המובילה.

במקום הרביעי, עם 239 נקודות, תיקו של שניים שהתחילו וסיימו יחד. אור ואנג'י דורגו שניהם 45 בשבוע הראשון. אחר כך דרכיהם נפרדו, כשבכל שבוע אחד יורד בעוד השניה עולה ולהיפך, עד שלבסוף הם נפלו שוב זה לזרועות זו במקום הרביעי המכובד, מיקום שיא עבור שניהם. שמישהו יקנה את זכויות ההסרטה, יש פה חומר לסרט הוליוודי.

לפני שנמשיך, נקודה מעניינת לגבי שלושת המקומות הראשונים: כל השלושה טעו בשאלת הבונוס הראשונה.

במקום השלישי: הוא התחיל במקום ה-61, הוא טעה בכל שלוש שאלות הבונוס הראשונות, הוא מעולם לא השיג ניחוש מושלם בשאלה כלשהי, אבל הוא גם מעולם לא ירד בדירוג – הטבלה שלו כוללת חצים ירוקים בלבד. קבלו את זוכה מדלית הארד, עם 240 נקודות, קאפר.

מה שאומר ששני השוהים בשני המקומות הראשונים הם אותם שני אלה שהיו בהם בשבועיים האחרונים. בסיבוב השלישי של המשחק, שקולאר היה במקום הראשון, ו-Negative בשני. שבוע לאחר מכן המיקומים שלהם התהפכו. לשקולאר היו שש נקודות להשלים. ומכיוון שראיתם את טבלת הניקוד השבועי, אתם כבר יכולים להסיק מה קרה.

אם כן, במקום השני, מדלית כסף, עם 244 נקודות, שזה הרבה אפילו בשביל אירוויזיון: המנחש האחר שמעולם לא היה במקום במספר דו-ספרתי – שקולאר.

מה שמשאיר רק אפשרות אחת: במקום הראשון, עם 251 נקודות – למעשה מגדיל עוד יותר את הפער מהמקום השני מאז השבוע שעבר – אלוף "מכסחי הקופות" הראשון, Negative! כמה עובדות על המשחק של נגטיב: הוא דורג 71 בשבוע הראשון, 7 בשבוע השני, 2 בשבוע השלישי, 1 ברביעי – ואז, כאמור, נשאר שם. הוא רשם לעצמו שני ניחושים מדויקים לחלוטין לאורך המשחק, אבל הוא גם היחיד מבין שלושת הגדולים שקיבל במהלך המשחק 0 נקודות על שאלה מסוימת (פנדה). למרות זאת הוא השחקן היחיד במשחק כולו שקיבל בממוצע יותר מ-50 נקודות לסיבוב. בקיצור, הטבלה לא משקרת: He's the best there is.

[fi_bbb_game_score game="1" display="top" top="25"]

לטבלת הניקוד הכללי הסופית המלאה

בנוסף, אם אתם רוצים לעקוב אחרי המיקום שלכם או של שחקנים אחרים, יש לנו טבלה מיוחדת שמציגה את המיקום של כל שחקן בכל שבוע.

אגב, ידעתם שיש פרסים במשחק הזה? לא משהו גדול, אבל בכל זאת, כדי שלזוכים יהיה משהו לשים על המדף להתגאות בו, קיבלנו חבילה קטנה של צ'ופרים ייצוגיים לחלק. הזוכה במקום הראשון, נגטיב, מקבל את זה:
זוהי חבילה שכוללת בנדנה (מגניבה) של "שודדי הקאריביים: זרמים זרים", מחזיק מפתחות (גם מגניב) של שודדי הקאריביים, סט של שני עטי פנס של "מכוניות 2", שעון יד לילדים של "אקס-מן: ההתחלה", ומתלה לסלולר של "שודדי הקאריביים". לא בתמונה: חולצת "שודדי הקאריביים" וחולצת "מכסחי הקופות".

הזוכים במקומות השני והשלישי יקבלו חבילות דומות, עם קצת פחות פריטים. פרסים ייצוגיים יקבלו גם האלופים השבועיים (עוז, ברווז גומי, Tabbylover, דניאל, Tomers והאס המהוסס).

?The End. Or is it

וזה הסוף. היה משחק מגניב. אני מקווה שנהניתם, אם זכיתם וגם אם לא. אנחנו לוקחים עכשיו הפסקה קצרה מהמשחק (זה מעייף), אבל נחזור מאוד בקרוב עם "מכסחי הקופות 2" – הזדמנות להתחיל מחדש עם דף חלק, אבל יותר ניסיון, ועם שוברי הקופות הענקיים (זה בטוח) של יולי. חכו חכו.