אני מקווה שנהניתם משני הסיבובים הראשונים של "מכסחי הקופות", כי אלה היו רק האימונים. עכשיו אנחנו מגיעים אל התותחים הכבדים באמת.
שודדי הקאריביים: זרמים זרים
סדרת "שודדי הקאריביים" היא אחת המצליחות ביותר אי פעם, והסרטים בסדרה מחזיקים בכמה שיאי קופה מרשימים מאוד. הסרט הראשון, שיצא ב-2003, פתח באופן לא רע (47 מיליון דולר), אבל אז הפך ללהיט ענק (305 מיליון דולר בסך הכל בארה"ב) וקיבע את קפטן ג'ק ספארו כאחת הדמויות הכי מוכרות ואהובות בקולנוע של ימינו.
הסרט השני, "תיבה של איש מת" קצר את הפירות של ההצלחה הזאת. הפתיחה שלו היתה מפלצתית: 135 מיליון דולר. בזמנו, הוא שבר את השיא לפתיחה הגדולה ביותר של כל הזמנים (כיום הוא מדורג במקום הרביעי). הוא עדיין מדורג בעשיריה הגדולה של כל הזמנים של הסרטים המכניסים ביותר בארה"ב (יותר מ-400 מיליון דולר) ובעולם כולו (יותר ממיליארד).
הסרט השלישי, "סוף העולם" היה טיפה פחות ענק – ועדיין, ענק. הפתיחה שלו היתה 115 מיליון דולר, ובהכנסות כוללות בכל העולם הוא התקרב למיליארד מלמטה.
ועכשיו, אחרי הפסקה של ארבע שנים, מגיע הרביעי, "שודדי הקאריביים: זרמים זרים". הסדרה עברה כמה שינויים: הבמאי גור ורבינסקי, שביים את כל הטרילוגיה המוקדמת, הוחלף ברוב מרשל; אורלנדו בלום וקירה נייטלי אינם, ובהעדרם ג'וני דפ-ג'ק ספארו הוא עכשיו הכוכב הראשי הבלעדי. וכמובן – זה בתלת-מימד. וכשמדובר במספרים גדולים כאלה, המחירים הגבוהים יותר של כרטיסי תלת-מימד עשויים להוות הבדל עצום: אם בדיוק אותו מספר אנשים יצפו בסרט בסופ"ש הראשון שלו כמו ב"סוף העולם", אבל רובם יעשו את זה בתלת-מימד, הפתיחה שלו תהיה קרובה יותר ל-150 מיליון מאשר ל-115 מיליון.
אבל רגע. לפני שאתם מתחילים לזרוק מספרי ענק, כדאי שתשקלו את המילה האחת שמפחידה את מפיקי הסדרה. המילה היא "שרק".
לסדרת "שרק" יש הרבה במשותף עם "שודדי הקאריביים". גם כאן, היה סרט ראשון שפתח בצנעה יחסית (42 מיליון) ואחריו שני להיטי ענק עם פתיחות מטורפות (108 ו-122, בהתאמה). גם כאן הסרט השני הוא המצליח ביותר בסדרה, עם יותר מ-400 מיליון הכנסות בארה"ב, ובשלישי היתה ירידה קלה. וגם כאן, הגיע סרט רביעי בסדרה, הפעם בתלת-מימד. רק ש"שרק לנצח", הסרט הרביעי, לא עמד בסטנדרטים הקופתיים של קודמיו. הפתיחה שלו, למרות התלת-מימד, היתה 71 מיליון דולר בלבד: לא מעט, אבל רחוק מאוד מהסטטוספירה של המאה-פלוס. אחרי שלושה סרטים, לאנשים פשוט נמאס משרק.
עכשיו השאלה הגדולה היא האם אותו הדבר נכון גם לגבי ג'ק ספארו. אולי אחרי שלושה סרטים לאנשים כבר אין כח אליו. ההצלחה האדירה של "אליס בארץ הפלאות" (פתיחה של 116 מיליון דולר) מראה שלפחות נכון לשנה שעברה, עדיין לא נמאס לציבור לראות את ג'וני דפ מבצע דמות מוטרפת קלות באיפור כבד. אבל מה עם ג'ק עם כל המניירות שלו? תחליטו אתם.
שושבינות
"שושבינות" הוא הסרט החדש המצליח ביותר של השבוע הקודם: הוא פתח עם 26.2 מיליון דולר. אבל מה שחשוב יותר הוא שהסרט נחשב למאוד מצחיק. ב"עגבניות רקובות" הציון שלו הוא 89% (ובשביל קומדיה נמוכה שכוללת בדיחות פלוצים, זה כמעט חסר תקדים). ב-IMDb ציון הקהל קצת פחות נלהב – 7.4. תגובה טובה לעתים קרובות מביאה לירידה קטנה בסוף השבוע השני; יכול להיות שבניגוד ל"תור" או "מהיר ועצבני", ההכנסות של "שושבינות" לא ייחתכו בחצי השבוע, אלא יצנחו באופן עדין יותר. "הנגאובר", הסרט ש"שושבינות" מושווה אליו לעתים קרובות – בצדק או שלא בצדק – איבד רק 27% מהכנסותיו בסוף השבוע השני.
מאמינים בריו
"המאמין" הוא סרט כושל. הוא כשל מסחרית, עם פתיחה של 15 מיליון דולר בלבד, והוא כשל ביקורתית, עם ציוני מבקרים וקהל עלובים. סרטים שמתחילים רע, בדרך כלל ממשיכים יותר רע: סביר שצפויה לו בשבוע השני ירידה גדולה.
"ריו", לעומת זאת, הוא סרט ותיק ומצליח. אחרי חמישה שבועות בבתי הקולנוע, הוא דורג השבוע במקום החמישי, עם 8.3 מיליון דולר – ומה שמדהים יותר, ירידה כמעט לא-קיימת של 3% מהכנסותיו בשבוע שעבר. בשבוע הבא "שודדי הקאריביים" יגנוב הרבה מהקהל שלו – אחרי הכל, הרבה ילדים אוהבים את הסדרה הזאת – אבל עדיין, זה סרט יציב במידה מרשימה מאוד.
אז השאלה היא…
[fi_bbb_form game="1" week="3" close_on="2011-05-20 10:15:00"]מה יהיו הכנסותיהם של הסרטים הבאים בסוף השבוע בארה"ב?[/fi_bbb_form]
יש לכם עד יום שישי בשעה 10:00 בבוקר להחליט.
לחוקי המשחק המלאים
124 לשודדים
סתם ניחוש…זה עבד לי מפעם שעברה
13 לשושבינות
וריו
תיקון קטן
בכתבה נכתב במקור, בטעות, ש"שושבינות" הכניס 24.5 מיליון בסופ"ש האחרון. זה לא מדויק; כמו שאתם יודעים אם קראתם את סיכום הסיבוב הקודם, הסכום האמיתי הוא 26.2 מיליון. אם הספקתם כבר לשלוח ניחוש והסתמכתם על המספר השגוי, אתם עשויים לרצות לתקן את הניחוש.
וואו!
השאלה של ריו והמאמין ממש קשה – יש הרבה מאוד נתונים להכניס ל"משוואה".
איזה שטויות!
איזה משוואות ואיזה בטיח!
הרי הכל מסתכם בכמה אנשים יש להם חשק לראות את הסרט הזה וכמה רוצים לראות את הסרט הזה
התכוונתי "משוואה מטאפורית"
וגם ככה זה מטומטם לנחש סתם – בשביל המשחק הזה צריך ניחושים מושכלים.
לא התכוונתי רק עליך!
גם בסיבובים הקודמים היו כאלה שעשו משוואה אמיתית! וממש הציגו אותה פה!!
אוף, פספסתי את הסיבוב השני.
התכוונתי להצביע ביום האחרון וזה עלה לי ביוקר. האתר קרטע באותו יום ובעקבות זאת פספסתי את ההצבעה. יש טעם לשחק במטרה להגיע למקומות הראשונים? או שמא מהמצב שלי (אפס נקודות) נותר לשחק רק בשביל הכיף?
הכל פה רק בשביל הכיף
תאורטית – רוב הנקודות במשחק עדיין "פתוחות". יש סיכוי להגיע מ-0 למקום הראשון. מעשית, זה כמובן מאוד מאוד קשה. אבל תחשוב איזה מגניב זה יהיה אם תצליח!
לא כדאי להמתין לרגע האחרון
אין שום בעיה לעדכן את הניחושים בכל רגע שתרצה (עד מועד סגירת הטופס), כך שממולץ לשלוח אותם כבר עכשיו, ולעדכן אותם לפי הצורך בהמשך.
בנוסף, גם אם לא תנצח במשחק כולו, תוכל להיות מונצח באחת הטבלאות השבועיות אם תשיג תוצאות טובות. ויש גם אתגרים נוספים, כמו כניסה ל-150 המובילים (יש כמה משתתפים שהצליחו לעשות זאת למרות שהצטרפו רק בשבוע השני).
רד אני עליתי 108 מקומות מהסיבוב הראשון
לא מגיעה לי שום הכרה ? אני כזה אידיוט רשמתי בשושבינות בהתחלה 25 מיליון ואז תיקנתי ל22 אם הייתי משאיר הייתי מקום ראשון השבוע
מגיע לך
(ל"ת)
התבלבלת בכתבה
התמרמרות על חוסר הכרה זה כאן:
http://www.fisheye.co.il/block_bastards_1_2_results/
זכור שאי אפשר לאזכר את כל מי שמופיע בטבלאות, אבל האמת שרואים אותך בצורה ברורה במקום השני השבועי, אז אל תרגיש מקופח.
אם אתה רוצה להבטיח ששמך יופיע במפורש בכתבה, נסה לעשות עוד קפיצה כזו בשבוע הבא
ניחושים
110 לשודדי הקאריביים
15 לשושבינות
ואני מתלבט בין המאמין לריו הראש אומר לבחור ריו אבל משהו בפנים אומר לי המאמין אין לי מושג מה לבחור
אני חייב להודות
שהמשחק הזה הוא אחד המשחקים החזקים..
בחיים לא ידעתי על עצמי שאני כל כך אוהב הימורים. אמנם סרטים ידעתי שאני אוהב, אבל השילוב הזה מתחיל ממש להלחיץ אותי :P
בכל אופן רק רציתי להגיד שאני (קצת) חסר חיים ו(קצת) מכור. כל יום אני נכנס לפה לקרוא תגובות ואולי לשנות את הניחושים.
והבונוסים תמיד ממש קשים.. בשני הבונוסים האחרונים ניחשתי נכון וברגע האחרון שיניתי והפסדתי את כל הקופה
רד – חבל שאתה לא משתתף, יכול היה להיות מאוד משעשע לראות לאיזה מקום תגיע :)
אני כן משתתף.
(ל"ת)
אה אופס
וואי אז יצאתי פארש? אני מתכוון – אתה כותב את כל ההשערות המתוחכמות האלו כל שבוע, ויודע כל כך הרבה על סרטים (לפי המאמרים שאתה מפרסם).. אז איך אני לא מוצא אותך ברשימת ה-150? אתה חייב להיות שם :P
נקווה שפעם שלישית גלידה...
121 לשודדים, כי אני מאמינה שהוא יעבור את המאה ואני אוהבת את המספר כי הוא הריבוע של 11…
17 לשושבינות, כי אני אופטימית.
וריו. סתם כי המאמין נשמע כמו נפילה שלא שווה להמר עליה… מקווה שאני לא טועה (שוב).
תראו את התחזיות
http://www.comingsoon.net/news/weekendwarriornews.php?id=77558
אני חושב שהוא צודק ברוב רק שאני לא מאמין ששודדי הקאריביים לא יעברו את ה100 מיליון בתחזיות שלו
תקציר
התחזית של Weekend Warrior היא 92 לשודדים, 16.5 לשושבינות. 6.1 למאמין ו-5 לריו.
כדאי לא להסתמך על התחזיות האלו לגבי הבונוס...
כדאי לשים לב ששבוע שעבר נכתב שם שהמאמין יכניס 18 ושריו יכניס 5, ובפועל המאמין הכניס 15 וריו 8. זו אומנם שגיאה של 3 מליון לפה או לשם ולכן זה דווקא די מדוייק, אבל כדאי לשים לב שעבור המאמין הוא חזה יותר ועבור ריו פחות.
הפעם בתחזיות שלו הוא מעריך שההבדל בין ריו למאמין יהיה רק כמליון בודד, כלומר ההפרש הזה קטן מהשגיאה שלו בשבוע שעבר לגבי אותם הסרטים, ולכן אי אפשר להסיק מי מסרטים אלו עדיף (באותה מידה הוא יכל לכתוב שהם שווים). בנוסך, יכול להיות שגם הפעם הוא יהיה אופטימי מדי עם המאמין ופסימי מדי עם ריו (שבוע שעבר הוא העריך ירידה של 37% ועכשיו אפילו יותר – 45%), ולכן אולי שווה להמר הפוך מהתחזית שלו ולבחור דווקא בריו בתור הסרט שיכניס יותר.
ועוד שיקולים לגבי הבונוס
חשבתי שזה אולי יעזור למתלבטים לראות קצת השוואות לסרטים הדומים לריו ולמאמין מהתקופה האחרונה (או אולי אני רוצה דווקא לבלבל את המתחרים… קשה להחליט).
לפני שנה יצא Legion – גם הוא סרט עם מוטיבים דומים למאמין שנחשב גרוע באותה מידה (ציון 5 בימד"ב לעומת 5.5 למאמין). הוא פתח עם 17 מליון לעומת 15 למאמין, ובשבוע השני הכניס רק 7 מליון, שזו נפילה של כ-60% שעבור המאמין תתורגם ל-6 מליון.
גם Daybreakers יצא לפני שנה, גם הוא מזכיר את המאמין באופי, אך נחשב לסרט קצת יותר טוב (ובאופן אישי, סרט שאני הייתי רוצה לראות בהזדמנות). הוא הכניס כמו המאמין רק 15 מליון בשבוע הראשון והכניס רק 5 מליון בשבוע השני עם ירידה של 65%.
אם נביט עוד יותר אחורה ל-2006, אז Ultraviolet הכניס 11 מליון בשבוע הראשון ו-5 בשני.
לסיכום, אפשר להניח שהמאמין לא יכניס פחות מ-5 מליון.
לגבי ריו, הכי קל להשוות אל מול הסרט הקודם של האולפן, עידן הקרח 3 (אם כי הוא יצא לפני כשנתיים, אז כדאי לקחת בחישוב את האינפלציה). הוא פתח עם 41 מליון לעומת 39 של ריו, בשבוע השני הוא הכניס 27 לעומת 26 של ריו, בשבוע השלישי הוא הכניס 17.5 לעומת 14.7 של ריו, וברביעי שניהם הכניסו כ-8 מליון. עד כה ניתן לראות שהסרטים די דומים בהכנסות השבועיות שלהם, למרות ששוב, יש שנתיים הבדל, אבל לפחות באופן יחסי הנפילות דומות. בשבוע החמישי (מה שהיה שבוע שעבר) ריו הפתיע ונשאר אותו הדבר בעוד עידן הקרח ירד רק ל-5 מליון. בשבוע השישי עידן הקרח כבר הכניס רק 2.6 מליון עם ירידה של 50%.
אז מה אפשר ללמוד מכל זה? לא יותר מדי… אם נאמין שריו ימשיך להתנהג מנקודה זו כמו עידן הקרח (רק בדיליי של שבוע), אז ניראה שהוא והמאמין שניהם יוציאו כ-5 מליון כמו בתחזית ואין דרך לבחור בינהם. מצד שני, אם נניח שהירידה של ריו תהיה יותר דומה לשבוע השישי של עידן הקרח, אז הוא עוד עלול לרדת יותר קרוב ל-3-4 מליון, לעומת ה-5 של המאמין. עוד נקודה ששווה לחשוב עליה, היא שדווקא כיוון שריו כמעט ולא ירד בשבוע האחרון, אז הוא "שרף" יותר מקהל היעד הפוטנציאלי שלו, ודווקא לכן הגיוני שהנפילה שלו השבוע תהיה אפילו יותר חדה משל עידן הקרח בשבוע השישי שביצע ירידות מתונות לאורך זמן (כלומר יותר לכיוון 60-70%).
אז מה שאני אומר זה… אני לא יודע, אבל ניראה שדווקא למאמין (למרות שהוא ככל הניראה חרא של סרט) יש סיכוי קצת יותר טוב להכניס יותר בניגוד לתגובה הקודמת שלי. (זאת תגובה מאוד ארוכה רק בשביל לאמר שאין לי מושג ואני מנחש שהמאמין יצליח)
עוד משתנה למשוואה
הוא מספר האולמות שכרגע לא מעודכן באופן סופי.
בסוף השבוע הקרוב יהיו 4 סרטים בתלת מימד: שודדי הקריביים 4, תור, המאמין וריו.
שודדי הקריביים מן הסתם ישתלט על מספר גבוה של אולמות תלת-מימד מה שאומר שלמתחריו יהיה פוטנציאל הכנסה קטן יותר מסוף השבוע האחרון כיוון שהם יוקרנו בפחות אולמות. השאלה היא כמה פחות. אם המאמין יירד מסך של 2864 אולמות ל-2500, אז ניחא. אבל אם הוא יירד ל-2100 או אפילו יירד מה-2000 (לא בעל סיכוי מאד גבוה אבל לא בלתי הגיוני בהתחשב בכשלונו וכן אולי בהתחייבויות קודמות של בעלי האולמות. אחד הפקטורים של מהיר ועצבני 5 בסופש הראשון היה הכנסות גבוהות מהקרנות IMAX אבל אלו שוריינו לשבוע בלבד מה שגרם לצניחה חדה יותר בסופש השני) מדובר יהיה בצניחה כואבת יתר בהכנסות.
http://boxofficemojo.com/counts/chart/?yr=2011&wk=20&sort=theaters&order=DESC&p=.htm
שודדי הקאריביים 4 שובר שיא (ראשון?)
במסגרת ה"כל דבר הוא שיא", אבל עם רלוונטיות למשחק, הסרט אמור לשבור את שיא ההקרנות באולמות IMAX – סה"כ 257 בארה"ב (ועוד 139 בשאר העולם).
הנ"ל הוא חלק מתוך ההפצה הרחבה מאוד של הסרט – אמור לפתוח במעל 4000 אולמות.
ההימור הראשוני שלי
הוא עוד כנראה ישתנה בימים הקרובים:
שה"ק 4 – 107 מליון
שושבינות – 19 מליון (שוקל להיות יותר נדיב)
המאמין יכניס יותר, הימור על 3 נקודות.
אני סקפטי
כתבתי "רק" 97 לחבורת השודדים, ו17 לשושבינות.
זה כמעט זהה להימור שלי
רק שאני נתתי לשושבינות 18 מיליון.
לפי הביקורת של הדג
אפשר להבין שחוברת העצמות העליזות לא הולכות לפזז ולצהול. זה מה שאני מאמין.
ואוף טופיק אחד- לא נראה לי יהיה הרבה ביקוש לסרטים בסופ"ש הזה, כשהעולם עומד להיחרב,, לפחות לפי מחשבה של איזה אחד מאר"הב.
נכון לעכשיו: 150 לשה"ק, 15 לשושבינות וריו (לענ"ד)
(ל"ת)
אתה לא חושב שקיימת שום עייפות-ספארו?
(ל"ת)
שאלה: עוד מישהו רוצה שהסרט יכשל
רק כדי שג'רי ברוקהיימר יפסיד את תואר מפיק העל שלו ויבין את הרמז שהקהל לא כזה פראייר ומטומטם כמו שחשב?
אני תומך בכל פרוייקט של ג'וני דפ שלא קשור לטים ברטון.
(ל"ת)
Are'nt we all?
(ל"ת)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man
(ל"ת)
כן. אני רוצה שהסרט יכשל.
גם ניבאתי לו בסקר פחות מ- 100 מיליון, שזו יותר משאלת לב מאשר ניחוש מושכל. וזה לא שיש לי משהו עקרוני נגד ברוקהיימר (בכל זאת, הבנאדם אחראי על כמה מהסרטים האהובים עלי משנות השמונים-תשעים), אני פשוט באמת מקווה שזה יגרום לו לנטוש את גישת ה"עם הרבה כסף אפשר לקנות עוד יותר כסף, גם אם אין לך שום דבר אחר" ולהתחיל לייצר סרטים שמעבר לתקציב מנופח וקאסט נוצץ, יש להם גם תסריט.
כן, בדיוק על זה אני מדבר.
(ל"ת)
ג'רי ברוקהיימר די קיבל בראש כבר שנה שעברה.
בכל זאת, "שוליית המכשף" ו"הנסיך הפרסי". אותו חודש. איה.
ובכל זאת
לקבל בראש מ"שודדי הקאריביים" זה לא סתם איה, זה זעזוע מוח.
לא בטוחה...
אני מתארת לעצמי שחלק מההשקעה הזו בסרטים נעשית מתוך תחושה שיש בה סיכון.
אם השקענו X מיליון דולר בחמישה סרטים שונים, שבהם עשינו בערך את אותו הדבר בלי לחשוב, וארבעה מהם הרוויחו X+/- מיליון דולר, פלוס אחד שהרוויח 10*X מיליון דולר, בסה"כ הגדלנו את ההון שלנו ולא היינו צריכים לקחת סיכונים עם כל מיני במאים תמוהים שיוצרים אמנות ואחר כך מכריזים שהם נאצים בצחוק.
לא. אני גם חושב שיש הבדל עצום בין שרק לשה"ק:
שרק 2 3 4 וכו' היו מיותרים וגרועים מאוד, ואמנם לקח לאנשים זמן לתפוס את זה, אבל בסוף שרק 4 נפל בצדק. אני מהמר שדבר דומה יקרה לרובוטריקים 3.
שה"ק 2 ו-3 אולי לא היו מקוריים ואיכותיים כמו 1, אבל הם ממש לא סרטים רעים בפני עצמם, דבר שנראה לי די בקונצנזוס.
לא נראה לי שהקהל הרחב מצפה לספארו כמו שחיכו לבאטמן השני של נולאן, אבל העובדה שזה בתלת אמורה להעלות את הסה"כ, כמו שאמרת.
שושבינות לא יפול כ"כ, אבל לציבור הנשים יהיה קל יותר לגרור את החברים שלהן לראות את ג'וני ולא קומדיה רומנטית. לכן לא נראה לי שהוא יעלה מעל 15.
ריו נראה לי (עדיין) כמו האופציה המועדפת להורים לקחת את ילדיהם הרכים (שהיו רוצים לראות את שה"ק) לסרט, ו"המאמין" (למרות כמה תגובות אוהדות בIMDB) נשמע ממש ממש מחורבן אז הימרתי על ריו.
אבל מן הסתם בשבוע הבא אתבדה לגמרי וכל ההודעה החכמה לכאורה הזו תיראה די דבילית.
אבל הי, זה המשחק לא?
(לי נראה שעל שאלת הבונוס צריך תמיד לשים 7, אחרת למה לעשות אותה בכלל?)
טוב, לא בהכל אני מסכים איתך
אבל היי, אתה נמצא במקום הראשון במשחק הזה ואני לא.
בינתיים אבל...
בהכנסות מהשבוע (שני שלישי) המאמין נמצא על יותר מפי שתיים מההכנסות של ריו. מצד שני, יש מקום להאמין שזה קשור לעובדה שריו הוא סרט לילדים יותר, אז פחות ילדים בכלל יכולים ללכת לקולנוע באמצע השבוע מאשר מבוגרים שהולכים לראות את המאמין. אבל עדיין – יותר מפי שתיים!
לגבי שודדי הקריביים, זה בכלל הכי קשה ביקום. ובאופן כללי, המשחק השבוע הרבה יותר קשה מהשבועות הקודמים. קודוס פיש על השאלות שהולכות ונהיות קשות!
אשרי המאמין
(ל"ת)
LOL
(ל"ת)
באמת שווה להמר תמיד 7 על הבונוס?
יש מתמטיקאים בקהל?
אני החלטתי מהטופס הראשון ועד האחרון
להמר תמיד על 7. עד כה הפסדתי 14 נקודות, אז יש מצב שזו היתה החלטה מפגרת.
הרווחתי 7 והפסדתי 7, אז אני מאוזן (מבחינה זו)
משתתפים שקוראים מה אתרים שונים (גם זה וגם אחרים שהוזכרו פה) חוזים ומה משתתפים אחרים כותבים צפויים להמר סביב אותם ערכים (בעיקר אם הם נוטים לעדכן את הניחושים שלהם). אם כל האתרים יחזו ששודדי 4 יכניס 100 מיליון, רוב המשתתפים ינחשו סביב סכום זה (לנחש 105 זה עדיין באותו אזור); הניחושים יגדלו אם כל האתרים יחזו הכנסות גדולות יותר, ולהיפך.
בגלל שמשתתפים כאלו עושים ניחושים דומים, הניקוד שלהם צפוי להיות דומה (לא זהה!).
שאלת הבונוס יכולה לעזור 'לפתוח פער'. בד"כ לא מדברים עליה בכמות שמדברים על השאלות האחרות והחיזוי באינטרנט זניח (איזה אתר שמכבד את עצמו ניסה לחזות האם Hesher יכניס בסוף השבוע יותר או פחות מ-500,000$?), ולכן ה'סינכרון' בין המשתתפים קטן יותר.
כמובן שכמו שזה יכול לתת יתרון על פני אחרים, זה יכול לגרום לפיגור.
אם מבחינתך הטבלה מכילה 'מקום ראשון' ו'מפסידים', התשובה חיובית: יש להמר תמיד 7 בבונוס. לחלופין, ניתן להמר 7 בבונוס כל עוד המיקום שלך נמוך מדי לטעמך. אם הגעת למיקום טוב וברצונך לשמור עליו, צריך להפסיק להמר על שאלת הבונוס.
אישית, אני קורא פעם אחת את תיאור הסיבוב של מכסחי הקופות ואז אני מנחש בלי שום ידע נוסף (כולל 7 בשאלת הבונוס). אני מנסה לא לעדכן ניחושים (פרט לנסיבות מיוחדות, שלא זה המקום לפרטן). ייתכן שכשאגיע למקום הראשון אעדיף להמנע משאלת הבונוס, אבל אני עדיין לא שם.
מקווה שהייתי ברור (אם לא, קל להשיג אותי…)
אני לא מתמטיקאי,
(אלא אם אתה מחשיב את מדעי המחשב למתמטיקה) אבל לפי ההגיון הפשוט שלי: בהנחה שתמיד יהיו אנשים שישימו את כל שבע הנקודות על שאלת הבונוס (אני אחד מהם ויש עוד הרבה בטבלה), כדי שיהיה לך סיכוי להגיע למקום הראשון אתה צריך להשוות את סכום ההימור שלך לאותם האנשים (אחרת תהיה בפיגור אחריהם אם ניחשתם תוצאות דומות). אם אתה לא בונה על המקום הראשון אלא על מקום טוב באמצע, עדיף שתשים נקודות לפי מידת הביטחון שלך.
זה נשמע לי טיפה רעוע
ולו מהטעם הפשוט שעדיף לפעמים לא להרוויח, אם האחרים מפסידים. אם ניקח דוגמה קיצונית, במקרה שבו יש הימור שמצליח רק ב-1 מ-10 פעמים וביתר הפעמים מפסידים את סכום ההימור, באופן מובהק כבר עדיף לא להמר כלל וזה יקנה לך יתרון (בתוחלת) על מי שכן מהמר.
בקיצור, אני לא חושב שאפשר לתת נימוק משכנע מתמטית לכך שכדאי להמר כאן.
(ואפשר בהחלט להחשיב את מדעי המחשב למתמטיקה).
אני מסכים,
בגלל זה אמרתי שההימור על כל הקופה (כלומר על כל 7 הנקודות האפשרויות) כדאי בעיקר אם אתה משחק על מנת להגיע למקום הראשון. למשל בדוגמה שהבאת, עם היחס של הצלחה אחת על כל 9 כשלונות, די בטוח שיהיה מישהו אחד לפחות שצדק בשאלה הזו (כי מספר האנשים ששמים 7 נקודות על כל שאלת בונות הוא גדול מ10). השאלה מה ההסתברות שאותו מישהו ינחש נכון גם את שתי השאלות האחרות (הסטנדרטיות). אין לי כוח (או חשק או כלים ) לחשב את זה, אבל אני חושב שקיימת איזו תשובה לכך.
אין ממש מה לחשב
השאלות כאן הן לא הגרלות "עיוורות" אלא מבוססת על הגיון כלשהו. אבל גם לדבר על השאלות האחרות זה לא מספיק טוב כי ההגרלה מתבצעת לאורך מספר שבועות.
בסוף התחרות יהיה בהחלט מעניין לראות איך אלו שהגיעו למקומות הראשונים הגיעו לשם – האם על ידי הימור "על כל הקופה" שכזה, או דווקא החלטות יותר זהירות.
זה באמת יהיה מעניין
אבל כרגע התוצאות מעורבות: כש, שבמקום הראשון, שם 7 נקודות על הבונוס פעמיים; bister ו-oz, שבמקומות השני והשלישי, שמו פחות נקודות, ו-bister אפילו טעה בשאלת הבונוס פעם אחת.
אני חושב שהטיעונים של Matoy היו נכונים אילו מספר המשתתפים במשחק היה גדול בהרבה. מספר הניחושים האפשריים הוא אסטרונומי; הסיכוי שמישהו יגיע לניחוש מושלם – מספר נקודות מקסימלי בכל שבוע – הוא זעיר. אבל אילו היו משתתפים במשחק עשרה מיליון איש, היתה סבירות גבוהה מאוד שמבין כולם היה לפחות אחד שהניחוש שלו מושלם או קרוב-למושלם, וששם סכום גבוה על שאלת הבונוס כל שבוע. אז אם המטרה שלך היא להגיע למקום הראשון ולא רק להסתפק במקום טוב באמצע – כלומר אתה רואה כל תוצאה שאינה מקום ראשון כ"הפסד" – היית חייב לשים 7 נקודות בכל פעם, פשוט משום שאי-שם בעולם בוודאי קיים מישהו אחר שעשה את זה וצדק.
דוגמה מהחיים: בזמן האחרון התפרסמו כאן מודעות להשתתפות מהבית בשעשועון "אל תפיל את המיליון". אם הבנתי נכון את החוקים, אפשר להשתתף במשחק דרך המחשב מהבית, ומי שמשיג את התוצאה הגבוהה ביותר מבין כל המשתתפים עולה לשידור ויכול לשחק על כסף אמיתי. במשחק אפשר להמר בזהירות, או לשים את כל הקופה על שאלה אחת, ואילו זה היה משחק על כסף, הימור זהיר בדרך כלל משתלם; אבל במשחק מהבית משתתפים עשרות אלפי אנשים, ואף אחד מהם לא מקבל שום דבר מלבד זה שהגיע למקום הראשון. במצב הזה האסטרטגיה ההגיונית היחידה היא ללכת על כל הקופה בכל שאלה, בין אם אתה בטוח בה או לא.
118 לשודדי הקאריבים 4
הלב אומר 70, הראש 90
אז הלכתי על 90.
ו-17 ל"שושבינות".
ואני עוד מתלבט בין "המאמין" ל"ריו".
אגב, זה יהיה הסיבוב האחרון שהשתתף בו
אני נוסע לארה"ב לכמה שבועות ואין לי מחשב נייד.
אני מניח שאין סיכוי שאוכל לתת את ההימורים שלי לשבועיים הבאים ותכניסו אותם נכון?
יש מחשבים בארה"ב, לא?
(ל"ת)
מן הסתם אבל...
קודם כל, לא נראה לי שיהיה לי זמן. זה טיול מאורגן. צריך להתעורר מוקדם, כל הזמן נוסעים… אממממ… אתה יודע.
איפה אפשר למצוא מחשבים
בהמון מלונות יש מחשב שאפשר להתחבר אליו.
יש דבר כזה שנקרא אינטרנט קפה.
בנוסף ספריות ציבוריות מכילות מחשבים שנועדו לגישה של כל אחד.
נכון, והספריה גם בחינם
לפחות אם אתה נמצא בניו יורק, ברחוב ארבעים ושתיים – הספרייה שתמיד נהרסת בסרטי אסונות – יש כמות מטורפת של מחשבים, ואורחים מכל העולם יכולים להתחבר לאינטרנט. אני לא סגורה על איך זה עובד לתיירים, אבל יודעת שבסניף הספציפי ההוא יש הרבה תיירים.
אז אולי לא תוכל להיכנס כל הזמן ולבדוק מה חדש, אבל די בטוח שתוכל להיכנס ביום חמישי ושלוח את הניחושים שלך. או לפחות ביום אחד אחר מתוך כל אחד מהשבועות בהם תשהה בטיול המאורגן הזה.
תודה על המידע.
אני בהחלט אנסה
יהיה חבל לסיים את המשחק אחרי הסיבוב הזה בעיקר כשקיוותי שאולי הפעם אעלה יותר גבוה בטבלה.
שלא לדבר על עד כמה אני נהנה ממנו
אין פה היגיון ב- 90 לשודדי הקאריביים
תחשבו בהיגיון אם מהיר ועצבני 5 פתח עם 86
אין סיבה ששודדי הקארייבים לא יכניס לפחות 20 מיליון מעל
עדיין לא הימרתי
אבל זה יהיה משהו בסביבות ה- 100-105 לפי דעתי
18 לשושבינות נשמע סביר
ואניי מאמין במאמין
אין שום היגיון ? הוא פתח בול 90 מיליון
(ל"ת)
אם קיימת עייפות ספארו
אז מ- ווין דיזל הייתי מצפה שיכניס 40
אני חושבת שזה מעבר לעייפות-ספארו
לא הייתי מתנגדת לראות עוד קצת ספארו עם אותו הבמאי, אבל סצנת האקשן הקצרצרה שפורסמה מהסרט הוציאה לי את החשק – היא היתה מטופשת בעליל, עם כוריאוגרפיה וביצוע חובבניים להפליא. לא ראוי לסרט בעל תקציב כזה, ובטח שלא לסדרה כמו שה"ק שסיפקה אקשן מרהיב לחלוטין גם כשכבר לא טרחה לספק שום דבר אחר…
אני בספק שהם ירדו מתחת ל-100, אז הלכתי על 101 סמלי.
אני חושב שאפשר להשוות את שודדי 4 לוולברין
סרט רביעי בסדרה ענקית, שמרגיש כמו סוג של ספין-אוף. לפי ההגיון הזה הוא יכניס כ-95 מיליון. השאלה כמה נקודות יתווספו לו בזכות התלת מימד.
ועכשיו אחרי שצפיתי בכל הסרט, את לגמרי צודקת
הסצינה ההיא לצערי משקפת את כל הסרט.
קחי את סרטי "שודדי" הקודמים ותוציאי מהם את כל הכיף, המקצועיות, האקשן האדיר והאפקטים המרהיבים. תוסיפי תלת-מימד מיותר וקיבלת את "זרמים זרים".
"שודדי 2" ו-3 אומנם לא היו טובים כמו הראשון, אבל לורבינסקי לפחות היתה אמביציה. היה לו חזון והוא ניצל את הגדלת התקציב וניסה לתת לנו משהו באמת מרהיב ועצום.
מרשל לעומת זאת, לא מוסיף כלום. זה ברור שהוא בסך הכל היה "במאי להשכיר".
בקיצור: לא לראות!
לצערי, אני מסכימה לחלוטין
העלילה הייתה כ"כ תלושה מהמציאות שברור שהיא נכתבה רק כדי שג'וני דפ יוכל ללבוש את התחפושת של ג'ק למשך שעתיים וחצי סרט..
ממש לא שווה את הכסף, ובמיוחד לא את התלת מימד!
(במיוחד, במיוחד אחרי שאתה רואה את הסרט ברצף אחרי שלושת הסרטים הראשונים הנפלאים..)
שאלת הדיוט
אין לי כוח/חשק לעשות את זה, אבל אני סבור שניתן, עם הידע הסטטיסטי המתאים, לשפר את החיזוי לסופ"ש על ידי שימוש בנתוני השבוע. אמנם זה לא עוזר לחיזוי סופ"ש ראשון, אך זה יכול לעזור בסופ"ש הבאים (ולזכייה במכסחי הקופות — חלומו של כל סטטיסטיקאי). האם 'חזאים מקצועיים' מתעלמים מנתונים אלו?
סליחה על הטרחנות ותודה על השרות
בהנחה שהבנתי אותך נכון
בהחלט משתמשים בנתונים האלו. ואתה, כמו כל אחד אחר, מוזמן גם לעשות זאת.
לשימושכם, כאן יש את הנתונים של תחילת השבוע:
http://boxofficemojo.com/daily/chart/?sortdate=2011-05-17&p=.htm
אני מניח שהבנת אותי נכון
אין דבר שאני רוצה יותר מלחשב קורלציות בין הכנסות במהלך השבוע להכנסות סופ"ש ובין השינוי בהכנסות בין שבועות עוקבים להכנסות סופ"ש ( , ראה תחילת ההודעה המקורית שלי).
פשוט, כל הניתוחים/תחזיות בעמוד זה מבוססים על הכנסות סופי שבוע. ייתרה מזאת, אנשים הולכים לבדוק סרטים מקבילים מלפני מס' שנים.
לדוגמא, ריו רץ כבר 5 סופ"ש ו-4 שבועות. בעמוד הזה, כל מי שמנסה לחזות כמה הוא יעשה בסופ"ש הקרוב מתייחס להכנסות סופ"ש ומתעלם מהכנסות במהלך השבועות.
סתם רציתי לדעת, מסקרנות, האם יש מישהו, אי-שם ברחבי האינטרנט, שמתייחס גם להכנסות במהלך השבוע על מנת לייצר תחזיות (אין לי מושג מה הקשר בין הכנסות אלו להכנסות סופ"ש ואין לי כוונה להכנס לזה עכשיו).
ובגלל שהסקרנות הרגה את ה , אנסה לשלוט בדחף הבלתי נשלט לעשות מודלים ולפתור בעייה סטטיסטית זו.
קצת מעל ההודעה שלך
תוכל למצוא הודעה של מיקה, שמדברת על ההכנסות של "ריו" ו"המאמין" בימים שני ושלישי.
http://www.fisheye.co.il/block_bastards_1_3/?comNum=424076#li-comment-424076
אני בטוח שיש כאלה
אם זכור לי נכון, BoxOfficeProphets מתייחסים לימי השבוע מדי פעם (בתחזית שלהם לשבוע האחרון יש איזכור חטוף שלהם בקשר לתור:
http://www.boxofficeprophets.com/column/index.cfm?columnID=13939
(אגב, הם נביאי קופות טובים, אבל את התחזיות שלהם הם מפרסמים נורא מאוחר – רק ביום שישי אחרי הצהריים. אז למשתתפי המשחק שלנו אין איך להיעזר בהם).
כמה פעמים
אדם יכול לשנות את הניחושים שלו לפני שהאתר מוציא לו הודעת 'די כבר'?
אין הגבלה
את יכולה לשנות את הניחוש כמה פעמים שאת רוצה; הניחוש האחרון ששלחת לפני סגירת הטופס הוא זה שייחשב.
אין הגבלה
כיוון שאין כאן מעורבות של בני אדם, לאף אחד לא ימאס לעדכן שוב את הניחושים. תרגישי חופשי לשנות אותם כאוות נפשך
רוב תודות
(ל"ת)
הימורים אחרונים
על פי ממוצעים וסטטיסטיקות שנערכו על פי 5 חיזויים שונים מאתרי Box Office Predictions ואינסטינקטים.
שודדי: 92, הכי גבוהה שנתנו לו זה 98, הכי נמוך 86. ממילא לא חשבתי שהוא יעקוף את ה100.
שושבינות: 18, נע בין 20 ל16.2.
המאמין על 5. ללא ספק. כולם נותנים לו, אבל בקצת, אז אולי אני טועה.
ניחוש (כנראה סופי) שלי
123 ל"שודדי הפיראטים" (אבא שלי קורא לסרט הזה ככה באופן עקבי וזה נתקע לי, בערך).
19 ל"שושבינות".
ועל "המאמין" סיכנתי 5 נקודות.
אהההההההההההה!
סורי, הייתי חייב לפרוק. השבוע היה ק-ש-ה!
היה? עדיין!
(ל"ת)
לחץ, לחץ, לחץ
רציתי לתת סביבות ה-130 לפיראטים אבל כל התגובות פה והקישורים לאתרים השונים גרמו לי להסס, אז בסוף נתתי לו 115. יש לי הרגשה שאני אפול על השאלה הזו, ואפול חזק ):
אממ, שושבינות. אוקיי. נתתי להן 17, יש מצב שהתפרעתי על עצמי, אבל זה נראה לי יהיה הטווח שלהן. מצד שני, חשבתי שבסופ"ש האחרון הן יכניסו כ-16 מיליון וטעיתי בגדול.
בבונוס הימרתי על המאמין עם 3 נקודות, אחרי התלבטות קשה. אהבתי את ריו, אבל בא לי שהפעם הוא לא יכניס הרבה כסף.
בהצלחה וכאלה (:
שים לב!
במערכת לא רשומים הניחושים שלך לשבוע השלישי.
האם שכחת להגיש אותם? או שהגשת וקיבלת שגיאה?
אני לא יכולתי להגיש אותם כי
האינטרנט שלי נדפק עד לפני כשעה-שעתיים. היה קשה בלי אינטרנט :(
אפשר לבקש שיגישו את ההימור שלי גם בלי שלחצתי אותו? איך שהוא? בבקשה-בבקשה-בבקשה עם דובדבן למעלה? :(
בלב כבד שלחתי את התחזית :
שה"ק 4 -110 מליון , שושבינות 18 מליון , המאמין יותר ב-4 נקודות
אין לי שמץ מושג אם אני צודק
ובכן, הסיבוב השלישי נסגר
שאלת שודדי הקאריביים היתה, כצפוי, השאלה עם המשרעת הגדולה ביותר של תשובות במשחק עד היום: הניחוש הנמוך ביותר שקיבלנו עליה היה 40, הניחוש הגבוה ביותר – 165 (שתוקן מאוחר יותר לסכום נמוך יותר). הממוצע – 107.7.
הניחוש הממוצע על "שושבינות" היה 17.2 מיליון.
בשאלת הבונוס, כמו בשבועיים הקודמים, היה רוב ברור לתשובה אחת על פני האחרת – 63% בחרו ב"ריו" על פני "המאמין". ויש להזכיר שעד היום התשובה שבה הרוב בחר היתה תמיד שגויה.
ועוד דבר קטן שמשמח אותי: כמו הכנסות של סרטים, הנחנו שגם מספר המשתתפים במשחק יכול רק לרדת משבוע לשבוע, כי אנשים מסוימים יתעייפו או יתייאשו וינטשו. קיווינו לאחוזי ירידה קטנים ככל האפשר. אבל השבוע קרה ההיפך – במקום ירידה היתה עליה. *יותר* אנשים השתתפו בסיבוב השלישי מאשר בסיבוב השני. לזה לגמרי לא ציפינו, וזה נורא משמח. עושה רושם שאנשים נהנים מהמשחק, וכיף לדעת את זה. תודה לכולם!
כנראה אנשים מאמינים בשה'ק
במחקר ה"מקיף" שלי ראיתי שהרבה ניבויים נתנו לו פחות מ-100 מיליון, וככה גם אני ניחשתי. מוזר שדווקא פה הוא עולה ל-107.
על שושבינות נראה שיש הסכמה על איזור ה-16-18 מיליון.
וארורה תהיה שאלת הבונוס!
ניחשתי 108 לשה"ק ו-18 לשושבינות. כמה ממוצע מצידי.
(ל"ת)
סליחה, 17 לשושבינות, באמת שאין ממוצע ממני.
(ל"ת)
למה בחרתי בריו על פני המאמין
פתחתי את האקסל, הזנתי את הכנסות הסופש האחרון בעמודה אחת ובעמודות הבאות אילו הכנסות צפויות להיות אם תהיה ירידה של 10% וכן הלאה עד 70%.
המאמין הוא (להערכתי) מסוג הסרטים שבסוף השבוע השני שלו צונחים ב-50% לפחות. במקרה כזה הוא יכניס 7.4 מיליון דולר – סכום זהה לריו במידה והוא יירד ב-10% בלבד.
אבל רגע, מה יקרה אם המאמין יירד ב-50% וריו יירד ב-20%? המאמין – 7.4 מיליון, ריו – 6.6.
אז מה עושים? נו, מהמרים. מהמרים שהמאמין יצנח ב-70% מה שיביא אותו להכנסות של 4.4 מיליון ואילו ריו, בהנחה כמובן שהכנסותיו יירדו השבוע, מעולם לא חווה צניחה של יותר מ-40-45 אחוזים. ירידה של 45% תביא אותו ל-4.5 מיליון.
כמובן שאם המאמין יירד ב-50% וריו יירד ב-25% – 7.4 מול 6.2 – הלכו לי 7 נקודות.
כל ההימור שלי בנוי על כך שהמאמין יצנח בצורה חדה. נקווה שלא יכזיב.
זהו, שפה מבחינתי נכנס עניין ההכנסות השבועיות
ההכנסות היומיות שלו במהלך השבוע היו מעל מיליון ליום. קרוב להכנסות של מהיר חמש ורק חצי מההכנסות של הסרטים המובילים. ובניגוד ל"ריו" שהוא סרט ילדים מה שמסביר למה ההכנסות היומיות שלו נמוכות מהרבה מהכנסות הסופ"ש שלו, אצל הסרטים האחרים יש קורלציה בין ההכנסות היומיות להכנסות הסופ"ש.
דבר אחר, בדקתי את טבלאות ההכנסות הכי נמוכות של כל הזמנים, וסרטים בסגנון המאמין שפתחו עם נתונים דומים אמנם נפלו הרבה, אבל עדיין נשארו עם 6-8 מיליון.
אז בסופו של דבר, החלטתי ללכת על המאמין. וכמו עם המטאטא, גם הפעם הימרתי על יותר נקודות, אם כי שוב על 5 ולא 7.
שיט עבר 10 רציתי לשנות
הייתי רוצה לשים 103 לשודדי הקארייבים במקום 106, עכשיו אני ניחן באי שקט :\
טוב אם שודדי הקארייבים מכניס 103 אני רוצה איזכור לזה עם הביש מזל הכי גדול :)
רציתי נורא לשנות, אבל הרוח הספורטיבית הסיתה אותי.
לגבי שושבינות אני מתחיל להתחרט שלא שמתי 17 כמו שרציתי בהתחלה, אבל שה"ק עדיין יכול לעשות 150.
גם ריו נשאר הפייבוריט שלי (מול "המאמין", לא מול שום דבר אחר, כמובן).
(זו אולי סטייה, אבל אני ממש נהנה להשתמש באמוטיקון הזה)
מספרים מוקדמים מאוד
דיווח ראשון – הפיראטים עשו 4.7 מיליון דולר לפחות בהקרנות חצות בלבד. פינק מעירה שזה יותר ממה ש"תור" או "אליס בארץ הפלאות" עשו, אבל השאלה האמיתית היא איך המספר הזה משתווה למה שהכניסו בהקרנות חצות סרטי שודדי הקודמים. אם למישהו יש כח לברר, חסרי סבלנות יודו לו.
שודדי הקריביים 3 עשה 3 מיליון
אבל הוא הוקרן גם בהקרנות מוקדמות בחמישי שהכניסו 14 מיליון
http://www2.boxofficemojo.com/news/?id=2320&p=.htm
אבל בהקרנות חצות שודדי הקריביים 4 כמעט והכפיל את קודמו. מעניין לראות לאן זה יתפתח
בקשר ל"אליס בארץ הפלאות"
לדעתי "אליס בארץ הפלאות" הרוויח פחות בהקרנות חצות, כי פחות בני נוער מהווים יותר קהל יעד שלו מאשר שה"ק (אני חושב שאם היית שואל מתבגר טיפוסי אם הוא מעדיף ללכת לסרט עם פיראטים או סרט שמבוסס על הספר עליסה בארץ הפלאות, הרוב היו עונים פיראטים).
ההימור שלי הוא 93, שעכשיו נראה לי מעט מדי, אבל אני עדיין בתקווה שהוא לא יעבור את המאה. שווה להרים טלפון לקרובי משפחה שלי בארצות הברית ואומר להם לדחות את הצפייה בסרט לשבוע הבא כדי לתמוך בהימור שלי..?
"פחות בני נוער מהווים יותר קהל יעד שלו.".
התכוונתי שמספר בני נוער שיראו את שודדי הקאריבים הנוכחי גדול מאשר מספר בני הנוער שראו את אליס (שחלק גדול מהצופים שלו היו ילדים שישנו בחצות).
זה מה שקורה כשעורכים הודעה ובמקביל פתוחים 20 לשוניות..
שודדים הכניס בנתיים 44 מיליון
(ל"ת)
נתוני יום שישי ראשוניים
36 מיליון דולר לפיראטים ביום שישי בלבד. על סמך המספר הזה ההערכה היא שפיראטים לא יצליחו להגיע ל-100 מיליון בכל הסופ"ש.
"שושבינות", לעומת זאת, מחזיק נהדר – הוא איבד רק 24% ביום שישי (ההערכה של ניקי פינק לסופ"ש: 22 מיליון).
בטבלה המאוד זמנית הזאת "המאמין" מדורג מעל "ריו", אבל עם ירידה של 75% (וואו), ומכיוון שבתור סרט ילדים "ריו" עושה יותר כסף בשבת, זה עדיין לא אומר שום דבר על תוצאות שאלת הבונוס.
http://www.deadline.com/2011/05/pirates-of-caribbean-4-opens-huge-abroad/
אז אתה לא צופה לריו תחרות מצד הפיראטים?
על כיסם וליבם של הילדים?
אני כן, אבל מה זה קשור?
(ל"ת)
כי בשבת אותם ילדים שהולכים יותר לקולנוע
צפויים להעדיף את סרט הפיראטים על פני ריו. לא?
אין לי שום ספק ש"שודדי" יכניס יותר מ"ריו" בשבת,
אבל זו לא היתה השאלה. בסך הכל אמרתי שעדיין לא ידוע מה תהיה התשובה הנכונה בשאלת הבונוס.
אוף, לא לזה התכוונתי.
גם ברור ששובינות יכניס יותר מריו, וגם פאסט 5. אבל הם לא ינגסו בהכנסות האפשריות של ריו. לעומת זאת, השודדים עשויים בהחלט לקחת דולרים ישירות מכיסו של ריו – אם הם מהווים לו תחרות.
אני מסכים
אבל עדיין אין לנו מושג מה מצבו של ריו, אז זה לא נותן לנו יותר או פחות מידע ממה שידענו קודם. בקיצור, חבל לבזבז על זה אנרגיה כרגע.
ורק כדי להגדיל את המתח
בטבלה היומית
http://boxofficemojo.com/daily/chart/?sortdate=2011-05-20&p=.htm
"המאמין" (1.45) מוביל על "ריו" (1.1) אבל בניתוח בדדליין, על פי אותם מספרים, חוזים שבסוף השבוע כולו "ריו" ינצח.
יש לי הרגשה שרובנו הולכים לאכול אותה
והבונוס הזה הרס לי כבר איזה 13 נקודות
אני דווקא נתנתי 96
בשנייה האחרונה…
ומאמין ירוויח יותר
(ל"ת)
בקיצור, מאיגרא רמה לבירא נשר. או משהו.
(ל"ת)
92 לשודדים!!
אבל נפלתי קשות בשושבינות וריו ניצח-הפסדתי 20 נקודות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4072224,00.html
אלה נתונים או הערכות?
כי כראה שגם אני נפלתי קשה בשושבינות…
הערכות
הנתונים הסופיים יוודעו רק מחר בערב, כשיספרו גם את הכנסות יום ראשון.
לא סתם הערכות,
אלא אפילו לא ההערכות ה"רשמיות" אלא הערכות מוקדמות שמבוססות על מספרים לא-שלמים שניקי פינק מביאה, ושוואינט מצטטים ללא קרדיט.
וגם וואלה, כך מסתבר
אגב, הנתונים במשחק סופרים גם את יום ראשון, לא?
והתוצאה של כל זה היא שכל אחד מדווח על מספר אחר
92 בוואינט, 91.5 בכותרת המשנה בוואלה, 90.5 בגוף הכתבה בוואלה (והם גם לא מזכירים במילה את זה שהמספר הזה הוא ירידה משמעותית עבור שודדי).
ההערכות האלה אמורות לכלול גם את יום ראשון, כשנתוני האמת היחידים שפורסמו עד עכשיו הם של של יום שישי.
וההערכות הרשמיות, כצפוי, שוב שונות.
(הבהרה – אלה *עדיין* לא תוצאות האמת, רק ההערכות שמבוססות על נתונים משישי ושבת. המספרים המדויקים מתפרסמים רק בשני בלילה)
פיראטים: 90.1
(שומעים את השריקות האלה? אלה האופטימיים מהמשתתפים במשחק, צונחים במורד הטבלה).
שושבינות: 21.1
(ירידה של 20%. אדיר)
והחלק החביב עלי ביותר – תקשיבו, זה מעולה:
ריו: 4.65
המאמין: 4.60
מכיוון שמדובר בהערכות, ההפרש הזערורי נמצא עמוק בתוך "סטיית התקן". זה תיקו לכל דבר ועניין. המשמעות היא שגם עכשיו, עדיין אין לנו שום מושג מי זכה בשאלת הבונוס, ולא נדע עד שיגיעו תוצאות האמת.
אוף, הרסתי לעצמי
הניחוש הראשון שלי: 90 לפיראטים, 20 לשושבינות. אחר כך שיניתי ל-100 ו-18 בהתאמה. לפחות הימרתי על ריו.
איך יכולתי לדעת שהתלת והאפלוליות ידפקו את העסק?
לגבי שושבינות – כנראה שהבחורות באו בשביל אורלנדו ולא בשביל ג'וני…
אבל לגבי הבונוס, יש מצב שאקח 7 פעם שלישית ברצף!
אני מת על הגישה שלך (באמת)
מתוך 50 הנקודות של שאלת השודדים תקבל, כנראה, 0.
אבל בשאלת הבונוס, יש מצב שתקבל 7!
זה מה שנקרא, השמח בחלקו.
i am actualy, playing for the game
(ל"ת)
You just lost the game
(ל"ת)
מתי אני אלמד? מתי?
שוב אני מנחש קרוב (93 לשודדי ו-17 לשושבינות) ושוב יש מצב שאני אפסיד 7 נקודות על הבונוס… אולי העולם מנסה ללמד אותי איזה לקח?
הגזמתי ב"שודדים", דייקתי ב"שושבינות"
לפי ההערכות, צדקתי על המליון בשושבינות שהייתה לי הרגשה שאני צריך להיות נדיב איתו. עם זאת, הגזמתי מאוד עם השודדים עם 114 מליון (וזה אחרי שהעליתי פעם אחת מ-104 או משהו כזה, מתוך מחשבה שהתלת-ממד יוסיף לרווחים)
לגבי הבונוס, בחרתי במאמין על 3 נק' והייתה לי הרגשה טובה שסוף סוף אני אצליח בבונוס. אני מקווה שהנתונים הסופיים יהיו לטובתי.
הימרתי 7 על המאמין בגלל
בטוח לא תאמינו אבל חלמתי שאני מהמר על המאמין ואני מקבל 7 נקודות רציני לגמרי אבל זה נראה שריו לוקח טוב למדתי לקח חשוב לא לסמוך על החלומות שלי
גם אני הימרתי 7 על מאמין
אני מאשים את "כש" בזה
גם אני (7 על 'המאמין'..)
אבל אולי מוקדם מדי להיות פסימיים, הרי ההכנסות די קרובות וכבר היו הפתעות..
אוקיי, מה הקטע של כולם פה עם הקפיצה למסקנות?
הרגע אמרתי: אנחנו *לא יודעים* אם "המאמין" או "ריו" ינצחו בשאלת הבונוס. היתרון הקטנטן של "ריו" בהערכות לא אומר כלום – לכל היותר, אפשר להגיד שהסיכויים עכשיו הם לא 50:50 אלא 51:49 לטובת "ריו". לא משנה על מה שמתם את הכסף, עדיין מוקדם לשמוח, ומוקדם גם להספיד את עצמכם.
היי! אני בכלל הימרתי (ופירסמתי) על "ריו"!
כלומר, תודה.
בניחום אבלים לרש -
לפחות אין נקודות שליליות, אז לא הפסדת על ההימור שלך על שאלת הבונוס.
את טועה
כלומר, אין אפשרות לנקודות שליליות שיורידו מהניקוד של סיבובים קודמים, אבל הן כן מורידות את הניקוד של הסיבוב הזה – וזה מה שקרה לכש (ועדיין יש לו ניקוד חיובי בסיסבוב הזה).
אגב, קראת לו רש בגלל שהוא עני בנקודות בסיבוב הזה?
פרודיאני משהו
אבל לא מכוון מאוד. זה כן הגיע מזה שבראש חשבתי שזה עשוי לצאת כמו לעג לרש, ולא התכוונתי לזה ככה, אז חשבתי לציין את זה. בסוף יצא רק הרש במקום כש.
בקשר לעניין הנקודות השליליות – התכוונתי שנראה היה שעם ההימור המוגזם על הפיראטים וההימור המאוד נמוך על שושבינות סכום הנקודות שלו בלי הבונוס יהיה אפס, אז הבונוס לא יוריד אותו מתחת לאפס. אבל בסוף על שושבינות הוא קיבל מספיק נקודות בשביל שהבונוס כן יפגע בו .
וסתם כדי לזרות מלח על פצעי השבוע שעבר:
תשדיר התיירות השנתי של וודי אלן הכניס (הערכות) 570 אלף ב-6 אולמות בלבד.
יש לי הערה...
האם המשחק כולל ומחשב גם את ההכנסות בקנדה? למה אני שואלת? כי בקנדה יש השבוע סופ"ש ארוך (זה חג לאומי, קוראים לו יום ויקטוריה ואל תשאלו אותי איך אני יודעת), אבל זה אומר שהרבה קנדים ילכו לקולנוע גם ביום שני כי יהיה משעמם להם בבית ביום החופש, מה שיגרום לשינוי בתוצאות הסופיות של כל הסרטים בוודאות. איך אפשר לברר מה התוצאות הסופיות במצב כזה? זה לא סופ"ש רגיל!
הנה פירוט על החג, שתראו שאני לא משיגנע
http://gocanada.about.com/od/eventsandfestivals/a/victoria_day.htm
איך את יודעת?
סתם סתם.
לא נראה לי שהמשחק כולל גם את קנדה. בדיוק כמו שההכנסות הם של ארה"ב, כך גם המשחק (למרות שלפעמים אומרים שההכנסות כוללות את קנדה). וחוץ מזה, את כותבת שהרבה קנדים ילכו לקולנוע ביום שני, וזה בכלל לא משפיע על תוצאות הסופ"ש, שהוא שישי-ראשון.
המשחק מתייחס לשלושת ימי הסופ"ש בלבד
חוץ מהחג הקנדי, בשבוע הבא נחגג "יום הזכרון" האמריקאי שגם הוא הופך את הסופ"ש לארוך יותר. בכל מקרה אנחנו ממשיכים להתייחס רק לשישי עד ראשון.
וכן, ההכנסות כוללות גם את קנדה.
לשם הבהרה
מה שאני מתכוונת שהאם פרסום התוצאות הרשמי בבוקס אופיס מוג'ו או מה שלא יהיה ביום שני בלילה, כולל גם את יום שני ה"מיוחד" וההכנסות בקנדה, או שזה חישוב התוצאות של סופ"ש שכולל רק את יום שישי עד יום ראשון בלילה? כמו שאתם רואים, אני בענייני דקויות הלילה. כי אם זה רק עד יום ראשון בלילה, אז זה לא פייר ): כי בקנדה ממשיכים לטחון פופקורן והקופה רושמת.
לא, זה לא כולל
התוצאות הסופיות שאנחנו מדברים עליהן לא כוללות את ההכנסות ביום שני, לא בארה"ב ולא בקנדה.
ולמה לא פייר? שיהנו מהפופקורן.
לא פייר רק בשביל הניחושים שלי
והמקום שלי בטבלה… האמריקאים צריכים לקחת גם חגים של מדינות אחרות בחשבון הסופי, מה, הדולרים של הקנדים לא חשובים? למה רק הסופ"שים הארוכים של האמריקאים חשובים?
ביננו, האהבה שלי לג'וני דפ העבירה אותי על דעתי והייתי יותר מדי אופטימית בקשר לסיכויים של השודדים לעשות קופה של מעל 100 מיליון, אז אני נאחזת בקש מסתבר.
אבל גם הסופ"שים הארוכים של ארה"ב לא נחשבים!
אנחנו מתעלמים מחגים באופן שיוויוני!
האמריקאים לא לוקחים בחישוב הסופי חגים של עצמם
(שזולגים מעבר לשלושת ימי הסופש), אז למה שיקחו בחשבון חג של מדינה-לא מדינה?
דווקא מבחינה עניינית גרידא,
נראה לי הגיוני הרבה יותר לחשב גם את הכנסות החג הזה.
אני גם לא מבין למה מתעלמים מההכנסות באנגליה ואוסטרליה. מה, שם לא מדברים אנגלית? אין להם ברית עם שאר הארצות באמריקה? באמת, לי יש הרושם שנעשה פה עוול לדפ.
חוץ מזה שלא חישבתם בהערכות הפסימיות שלכם את קולות ה(חיילים?)יהודים, שחיכו בסבלנות ליום ראשון בערב – !because they are f—–g shomrey shabath
Dudes,
ההכנסות שנחשבות לצורך המשחק הן *ההכנסות של הימים שישי, שבת וראשון בלבד*.
אם יש חג בקנדה ביום שני, או חג בארה"ב ביום שלישי, או ל"ג בעומר ביום שבת – זה לא משנה. ההכנסות שייחשבו לצורך המשחק עדיין יהיו של שישי, שבת וראשון בלבד. עם חג, מועד, יום טוב ושמחה או בלי.
התכוונתי ב
(ל"ת)
אם כי בדרך כלל בסופי שבוע ארוכים
כמו למשל יום הזיכרון השבוע, ההכנסות של יום ראשון גדולות יחסית, וזה דווקא כן משפיע על הסוף שבוע של שישי-שבת-ראשון. למשל בדר"כ ההכנסות של הסרטים יורדות ב-40-30 אחוז ביום ראשון, ביום ראשון לפני חג או של חג הם יורדות ב-20 אחוז או פחות.
מה שמתפרסם בשני בלילה מתייחס לשישי-ראשון. כשיש סופ"ש ארוך בארה"ב מוג'ו מתייחס לזה (למרות שמן הסתם אין תוצאות ליום שני ביום שני עצמו). אני בספק שהם מתייחסים לחג כלשהו בקנדה.
אבל בלי קשר, גם בסופ"ש ארוך כמו יום הזיכרון בארה"ב, מפרסמות שתי טבלאות סופ"ש כשאחת מהן מראה את הרווחים בסופ"ש הארוך. אבל לפי התגובה של רד זה לא קשור למשחק.
טוב, אז התבאסתי
אני כבר לא אהיה אלופה שבועית בקצב הזה. כך חולפת לה תהילת עולם…אוף!!
ואני יודעת כי ביליתי כמה סופ"שים ארוכים כאלה בבתי קולנוע בטורונטו…היה מפוצץ תמיד.
התפרסמו ההכנסות הסופיות
לא היו שינויים גדולים בראש הטבלה: 90.1 לשודדים ו-20.8 לשושבינות.
ההפתעה (הגדולה?) היא שדווקא המאמין הוביל בסוף בהפרש זעום של קצת פחות מ-70,000 (4.75 למאמין ו-4.68 לשושבינות).
*** אמו של ג'ק ספארו
פאק, השודדים הרסו לי!
הרסו חבל על הזמן
איבדתי עליהם 18 נקודות…אבל נראה שקיבלתי 7 מהבונוס! :)
מתקדם לאט אבל בטוח
:) אולי בסוף אני אגיע למקומות הגבוהים.. עוד סכום נכבד של נקודות נוסף לסל
סוף סוף אני טוב במשהו :P
סוף סוף!
יש גם קצת מזל במשחק =] תודה לך "מאמין"!
דקה המאמין בסוף עבר את ריו ? רשמית כאילו לא ניחושים
(ל"ת)
אכן.
רשמית ביותר. אמנם סכום אמא של הסמלי, אבל עבר.
ישש ירד לי 5 בפיראטים ועוד 5 בשושבינות
ועכשיו 7 בונוס זאת אומרת שירדו לי רק 3 נקודות בסיבוב הזה הלוואי מקום ראשון
(ל"ת)
שודדי הקאריביים 4 היה יכול להכניס יותר כסף
אם הוא *לא* היה בתלת-מימד
http://www.deadline.com/2011/05/analyst-pirates-was-hurt-by-3d-as-consumers-tire-of-high-ticket-prices/
קדימה הוליווד, הגיע הזמן להיפטר מהצעצוע היקר שלכם, להכניסו חזרה לארון ולהוציאו רק באירועים מיוחדים אחת לכמה שנים.
שלכם,
הצופים
סוף סוף!
עכשיו הם נזכרו לשים לב? אני טוען שזה המצב עוד מ"סאנקטום".
אני מניחה שעד עכשיו
זה לא היה בלוקבאסטר ענקי בפוטנציה שנפגע, אז הם ייחסו את זה לדברים אחרים במקום לתלת מימד. או שסוף סוף הם למדו להקשיב לך
עזוב סאנקטום זה היה סרט עלוב
אני חושב שזה עוד מהתנגשות הטיטאנים ואליס בארץ הפלאות שהתלת מימד היה אצלם איך אני יגיד מעפןן
רגע, אז שוב אתפוס כותרות?
הפעם בתור הצניחה החופשית המהירה ביותר?