מכסחי הקופות: סיכום הסיבוב השני

"שושבינות" הרשים, "המאמין" כשל, "Hesher" הכשיל את המנחשים, ולנו יש אלופה שבועית וגם מוביל חדש במשחק

בתום עוד סופ"ש מלא תהפוכות, סיבוב שני של המשחק עבר על כוחותינו. בואו נבחן. זהירות, הכתבה הבאה כוללת מספרים.

תור

בלי מתחרים חזקים, לא היתה ל"תור" שום בעיה להמשיך ולהחזיק במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות השבוע. והוא עשה את זה די בסטייל. 34.7 מיליון דולר משמעותם ירידה של 47% מהשבוע שעבר – מכובד הרבה יותר מההתרסקות של "מהיר ועצבני 5" בשבוע שעבר. רוב הניחושים שלכם היו בסביבה הנכונה, אם כי הוא מעט הפתיע לטובה – הניחוש הממוצע היה 33.

שושבינות

ביקורות מצוינות ובאזז מעולה העלו את "שושבינות" מעל לרמת הקומדיה הרומנטית הממוצעת, אם כי לרמה של "הנגאובר" הוא לא הגיע. ההערכות על הביצועים של הסרט הלכו וגדלו באופן עקבי לאורך כל סוף השבוע, ובסופו של דבר התברר שהסכום האמיתי שהכניס היה 26.2 מיליון (שוב, מעט מעל לניחוש הממוצע שלכם). שבעה משתתפים קלעו בדיוק לסכום הנכון: kaka002, SpaceBunn, Ginuk, Ido, בועזז, שלדון קופר ודין317.

המאמין

אוי, המאמין. זה היה אמור להיות הבלוקבאסטר האקשני של השבוע. במקום זה זאת אחת הנפילות של השנה. מתברר שכשיש באולמות את "מהיר ועצבני 5" ו"תור" לבחור מבינהם, לא הרבה אנשים מתעניינים בכומר שמרביץ לערפדים בתלת-מימד פוסט-אפוקליפטי. הניחוש הממוצע שלכם לגבי "המאמין" היה 23 מיליון דולר, אבל הוא אכזב אתכם והכניס רק 15 – ובכל זאת היו לא מעטים שקלעו במדויק. אחת מהן היא Tabbylover; זיכרו את השם.

Hesher

ג'וזף גורדון לויט ונטלי פורטמן! מי לא ירצה לראות את זה? התשובה, מתברר, היא "אף אחד". זה אפילו לא היה קרוב. הסרט הכניס 126 אלף דולר בלבד, הרבה הרבה מתחת לרף ה-500 אלף, וגרם לרובכם (68% מבינכם, ליתר דיוק) לטעות בשאלת הבונוס.

לטעות הזאת היתה השפעה קריטית על הטבלה. יש כמה וכמה שחקנים שהיו להם ניחושים מעולים, אבל שאלת הבונוס הרסה להם. למשל, FuzzyLogic קיבל 61 מתוך 65 נקודות אפשריות על שאלות הקופה – אבל פקשש בשאלת הבונוס, ולכן מדורג רק 46 בטבלה השבועית. גם Bister הגיע לאותו מספר נקודות, וטעה בבונוס. Ido קלע בול לשתיים משלוש השאלות, והיה קרוב בשלישית – אבל Hesher הרס לו.

ובטבלה השבועית הסופית? ברכות ל-Tabbylover, אלופת השבוע, ששילבה ניחוש נכון בשאלת הבונוס עם דיוק מפליא בשאלות הקופה – באף שאלה היא לא פספסה יותר מנקודה אחת – וקיבלה 66 נקודות בסיבוב הזה. במקום השני המכובד, שתי נקודות מאחוריה, מדורגים idanp6 ו-gingersami, עם ניחושים טיפה פחות קולעים בשאלות הקופה, אבל יותר אומץ בשאלת הבונוס.

[fi_bbb_week_score game="1" week="2" display="top" top="10"/]

איפה אתם מדורגים? לטבלה המלאה

להיות ראשון(ה) בטבלה השבועית זה כבוד, אבל זה לא הכל. המשחק הזה נמשך חמישה שבועות, וכדי לנצח צריך לצבור ניקוד באופן עקבי. אם מחברים את הניקוד של השבוע לזה של השבוע שעבר, מקבלים את טבלת המובילים הכללית הנוכחית, ובה במקום הראשון מככב כרגע לא אחר מאשר כש, עם 104 נקודות (כן, כש, לא טעית – באמת הולך לך קלף משוגע). Bister ו-oz, נקודות בודדות מאחוריו, משלימים את המועדון המאוד מצומצם של משתתפים שחצו בתוך שני סיבובים את קו ה-100 נקודות.

מבין השלושה שחלקו את המקום הראשון בשבוע שעבר, oz הוא עדיין אחד המובילים, כאמור; ברווז גומי ירד למקום השביעי והאיש שמאחורי הווילון נפל לעשירי. Negative נכנס לעשיריה בסערה, עם עלייה של 64 מקומות(!) מהשבוע שעבר. אבל זה עוד כלום – Tabbylover, אלופת הסיבוב הנוכחי, מדורגת אמנם רק 33 בטבלה המסכמת, אבל בדרך לשם עלתה 132 מקומות(!!!) מהשבוע שעבר – העליה הגדולה של השבוע.

ההפרשים, צריך לציין, עדיין קטנים: בין המקום הראשון למקום ה-100 מפרידים רק 30 נקודות, סכום ששאלה אחת יכולה לסדר לכם.

[fi_bbb_game_score game="1" week="2" display="top" top="13"]

לטבלת הניקוד הכללי המלאה

הסיבוב השלישי מתחיל תיכף, ובו השאלה עם הקופה הגדולה ביותר במשחק עד כה. Stay Tuned.

תגיות: