נכון בחודשים האחרונים "עין הדג" נראה קצת כמו אתר לענייני גיבורי על, וזה קצת מוזר משום שאני אפילו לא מחבב במיוחד את הז'אנר. כל שני וחמישי יש טריילר לאיזה סרט גיבורי על חדש, או חדשות על איזה ליהוק, במאי הולך, במאי בא. יש לזה שתי סיבות: אחת היא ששנת 2012 המתקרבת באמת תהיה השנה הגדולה ביותר בתולדות ז'אנר גיבורי העל, ויש הרבה סרטים גדולים כאלה בדרך. השניה היא פשוט, שסרטי הגיבורים עוסקים בדמויות שכולנו כבר מכירים היטב, ולכן על כל ליהוק יש לכל אחד דעה. אין הרבה מה להגיד על הליהוק של שחקן א' או שחקן ב' לתפקיד ג'ק ווטקינסון, אם אין לנו מושג איך ג'ק ווטקינסון אמור להיראות.
אז הנה עוד ליהוק אחד לחוות עליו דעה: לויס ליין, ב"סופרמן" של זאק סניידר, תהיה איימי אדאמס. [ LA Times ]. אדאמס היא שחקנית מצוינת, שהספיקה להיות מועמדת לאוסקר שלוש פעמים בשש השנים האחרונות. מה שמפתיע בליהוק הזה הוא הגיל שלה: אדאמס היא בת 36, ובסטנדרטים הוליוודיים זה אומר רגל אחת בקבר. היא בשמונה שנים(!) יותר מבוגרת מהנרי קאוויל, שיגלם את סופרמן. זה לא כל כך מסתדר עם השמועות על "סופרמן צעיר שמתלבט האם להפוך לגיבור-על", אבל דווקא נחמד לראות קצת קונטרה למוסכמה של שחקנים גברים שמזווגים בסרטים עם שחקניות צעירות מהם בעשור-שניים-שלושה.
ואם מדברים על זאק סניידר, השבוע לא היה חיובי במיוחד עבורו. "סאקר פאנץ'" שלו, הסרט עם הטריילרים בעלי ריכוז המגניבות הגבוה ביותר בהיסטוריה, צלע לאקרנים השבוע. רוב הביקורות היו איומות: ציון העגבניות שלו הוא 21%, ובמטאקריטיק הוא קיבל 35. מה שמפתיע הוא שגם קופתית הוא כשל. הסרט הגיע למקום השני השבוע, עם 19 מיליון דולר בלבד, כשהוא מובס, כמה משפיל, על ידי "יומנו של חנון 2" (24.4 מיליון). וואו. לא מפתיע אותי שזאק סניידר עשה סרט שנחשב לגרוע, אבל הייתי מצפה שהטריילרים בלבד יביאו לקולנוע הרבה מאוד אנשים. יש שם דרקונים ורובוטים ורובים וחרבות סמוראים ובחורות יפות, מה עוד אפשר לרצות? כנראה שאיפשהו בין השורות של הטריילר השתחלה ההכרה ששילוב של כל כך הרבה אלמנטים חייב להיות טפשי, וזה הרתיע את הקהל.
באופן כללי, המצב בקופות ממשיך להיות פקקט. רבע מ-2011 כבר מאחורינו, ועד עכשיו זאת אחת השנים הגרועות ביותר, אם לא בהיסטוריה של הבוקס-אופיס, אז לפחות בעידן המודרני. ההכנסות משבוע לשבוע ממשיכות להיות עלובות ביחס לשנים קודמות. רק שני סרטים שיצאו השנה חצו את קו 100 מיליון הדולר, וגם זה – רק השבוע, ורק בקושי: "רנגו" ו"לזרום עם זה". גם באפריל קשה להצביע על סרטים שיכולים להציל את המצב. אולי "ריו" או "צעקה 4".
תודה לחושב בקול רם ששלח לי את זה: בכתבה שסוקרת את סרטי ההמשך הצפויים במהלך הקיץ ב"פנאי פלוס", מוזכר אחד מהמוטנטים הראשיים ב"אקס-מן: ההתחלה": פרופסור חאווייר. זאת כנראה הסיבה שקוראים להם הח'-מן. (חוץ מזה, לבמאי קוראים מתיו ווהן ולא מייקל).
אחד הסרטים שיצאו בשבוע הקרוב הוא "נאום המלך", סרט שכבר יצא, הצליח מאוד וזכה באוסקר. אלא מה, הסרט מדורג R. אין בו שום אלימות וגם לא מין, אבל יש בו, אויה, מילים לא יפות. האחים ויינשטיין, מפיצי הסרט, חוששים שהדירוג הזה הרחיק אנשים מהסרט (כי הרי אין מה שמושך לבני-עשרה יותר מאשר מלך בריטי מת שלומד להתגבר על גמגום), וזאת על אף כל העדויות בשטח – הסרט הכניס 134 מיליון דולר, סכום עצום בשביל דרמה, עם ה-R שלו. לכן הם החליטו להפיץ גירסה חדשה, מצונזרת, של הסרט, שתהיה מדורגת PG-13. היו שמועות על כך שהגירסה החדשה תכלול צפצופים – "ביפ" – כדי לכסות על המילים הלא יפות, אבל על פי ניקי פינק, ההבדל היחיד הוא שבגירסה המצונזרת כל אזכור של המילה "פאק" – שנאמרת 42 פעמים בסרט – יוחלף ב"שיט". ונשאלת השאלה, Who the fucking shit cares? אני יודע שהאמריקאים קצת מסובבים בנושא הזה, אבל באמת יש אנשים כאלה, שרוצים לראות את הסרט, אבל לא הלכו עד עכשיו בגלל שנאמרת בו המילה "פאק" – ועכשיו, כשזה רק "שיט" לא תהיה להם בעיה עם זה? WTS? הגירסה המצונזרת תעלה לאקרנים, באופן הולם ביותר, באחד באפריל.
ב-Entertainment Weekly יש כמה פרטים חדשים על "Brave", הסרט הבא של פיקסאר אחרי "מכוניות 2". ריס וויתרספון, שהיתה אמורה לדובב את הדמות הראשית, הוחלפה בשחקנית הסקוטית קלי מקדונלד. עדיין, עם אמה תומפסון, בילי קונולי, ג'ולי וולטרס ורובי קולטריין, רשימת השחקנים של הסרט מלאה בשחקנים מפורסמים במידה לא שגרתית עבור פיקסאר. אה, ואשכרה יש בסרט דמות בשם לורד מקגאפין.
התמונה הבאה, וזאת שבראש הדף, הן איורי קונספט של הסרט.
צוות השחקנים של סדרת "אמריקן פאי" – לפני שהיא הידרדרה לסדרת המשכוני DVD עם מעט מאוד קשר לסרטים המקוריים – יתאחד שוב לסרט רביעי, "American Reunion". [ סלאשפילם ]
זוכרים איך היתה בתכנון גירסה קולנועית חדשה ל"חולית"? אז תשכחו מזה.
וגם הגירסה הקולנועית של "מלחמת העולם Z" נראית די מתה (וממילא לא הבנתי איך אפשר להסריט את הספר הזה בלי לרוקן אותו מהייחודיות שלו).
עדכוני ליהוק לשתי השלגיות: שלגיה א' (זה עם שרליז תרון) איבד את ויגו מורטנסן; שלגיה ב' (זה עם ג'וליה רוברטס) קיבל את סירשה רונן – מן הסתם בתפקיד שלגיה – וארמי האמר ("הרשת החברתית") בתפקיד הנסיך. [ סלאשפילם ]
ולסיום, טריילר לגירסת פול אנדרסון ל"שלושת המוסקיטרים". הרבה אש, תמרות עשן ומילה יובוביץ', כצפוי.
לעניין הפרשי הגילאים בין לויס ליין וסופרמן יש תקדים
גם מרגוט קידר היתה מבוגרת יותר מכריסטופר ריב בסרטי "סופרמן" 1-4. אמנם רק בארבע שנים, אבל התקדים ישנו.
יש הרבה מה להתעצבן עליו בגרסא הזאת ל"שלושת המוסקיטרים"
אבל אני בוחר במבטא. למה, בשם מואד'דיב, שדמויות בצרפת של המאה השבע-עשרה ידברו במבטא בריטי? בכל סרט שיש בו חרבות חייבים לדבר במבטא בריטי?
אבל היי, לפחות יש לנו את פרופסור חוויאר [:
ולחוויאר שלנו יש וואחד מבטא בריטי.
למה לדחוף מבטא בריטי למישהו שקוראים לו חוויאר, למה?!
(אני דווקא בוחרת ב: אין מצב בעולם – בעולם! – שמישהי מסוגלת לדפוק קפיצת-בורג-בעיטה-סיבוב-עם-חרב בשמלה כזאת. פשוט אין מצב.)
בכלל,כל הקטעים של מילה ג'יב-ייב-גייבו-לילודאלאסמולטיפאס
נראים יותר כמו "האויב שבפנים: שלושת המוסקיטרים".
מה שכן, זה לא יכול להיות גרוע יותר משאר סרטי "האוייב שבפנים", אז אני לא בטוח כמה אנחנו מפסידים פה.
וגרסא ימי-ביניימית לאקס-מן [או שמע חי"ת-מן?] זה משהו שכדאי להשאיר ליואה בול.
דווקא גרסה ימי-ביניימית לאקס מן נשמע כמו משהו
בשביל ניל גיימן, מעניין אם הוא יכול לעשות דבר כזה…
אה-אה.
http://www.comicvine.com/marvel-1602/49-10946/
רפרנס הובן כהלכה
Good day sir
ואיש מכם אינו מוטרד
מכך שימי הביניים נסתיימו 100-150 שנים לפני 1602?
I said good day!
(ל"ת)
סביר להניח שזה קרה. אז?
(ל"ת)
(ל"ת)
הממ...
http://www.comicvine.com/wolverine-knight-of-terra-wolverine-knight-of-terra/37-187291/
להגיד שאיימי אדמס בת 36 זה כמו להגיד שג'וליאן מור בת 50
זה כל כך מופ…לא, האמת שזה דווקא נכון. כן, אחת הסיבות שהן לא עם רגל אחת בקבר כנראה זה בגלל ששתיהן נראות הרבה פחות מהגיל שלהן.
הדבר הטוב היחיד בטריילר של שלושת המוסקיטרים
הוא שבעקבות כך הורדתי לי את הספר לקינדל, מזמן לא קראתי אותו
אין מילים לתאר כמה אני מזועזעת. ואח"כ ילדים ילמדו ככה היסטוריה (לא שמהספר צריך ללמוד אותה, אבל בכל זאת)
כאילו שהגרסא האחרונה של הרוזן ממונטה קריסטו לא הספיקה לו…
כל גירסה מוסרטת של הרוזן ממונטה כריסטו עדיפה
מלקרוא את הספר בעצמו. זה ספר שפורסם כסיפור שבועי בעיתון צרפתי, והוא נמשך ונמשך. הוא הדבר הכי ארוך שאפשר לקרוא. כל מי שמסכם אותו, איכשהו, בשעה וחצי-שעתיים עושה עבודת קודש.
גה... בה... אה...
אני קצת מתקשה לנסח את התגובה שלי לזה במגבלות הדיון העינדגי… הרוזן ממנוטה כריסטו הוא אחד הספרים הטובים שקראתי. הוא מתחיל מדמויות פשטניות בקיצוניות שלהן, ומעביר את כולן תהליך שמקלף אותן כמו בצל ומגלה בהן עוד ועוד רבדים של מורכבות ואופי. כל אחד מהדמויות שם מסיימת את הספר מעניינת, אמינה ושבורה יותר מכפי שהייתי מעלה על דעתי שניתן בהתחשב בפתיחה שלו. במקביל, הוא אפי והרפתקני ולא מתבייש לגעת במיתי כשצריך. קלאסיקה בזכות ולא בחסד.
אין לי תגובה אינטלגנטית כמו של מאץ'
סתם אהבתי את הספר מאד.
שלושת המוסקטרים
נראה שהם עולים על הגל שהחל שרלוק הולמס, של עיבודים מודרניים (מאוד מודרניים) לקלאסיקות.
הטריילר נראה נורא…הממ…מפתה, כמו שרלוק הולמס. ברור שגרסה נאמנה לספרים זו לא תהיה, אבל נראה מעניין never the less בתור טארש הוליוודי.
המבטא הבריטי, כמו שכבר נאמר, צורם הרבה יותר מהעובדה שיש בסרט הזה נינג'ה (זה היה נינג'ה, נכון?). אם ב-"האיש במסיכת הברזל" עם דיקפריו [אחל'ה סרט אגב] הצליחו לשמור על המבטא המקורי של כל שחקן מבלי שזה יפריע למישהו, לא רואה שום סיבה שזה לא יעבוד פה…או בכל סרט אחר בו עלה הרעיון הזה של המבטא בריטי.
סאקר פאנץ'
יכול להיות שגם האמריקאים הבינו שזאק סניידר טוב בעיקר בלעשות טריילרים הרבה פחות בלעשות סרטים בעלי עלילה מובנת? הוא אמנם הספיק לחרב את "300" ו"השומרים", אבל נראה לי ימיו כבמאי כבר ספורים.
אוקי, תוכנית:
סניידר מביים עוד… נגיד… 6 סרטים. יארגנו לו משהו שאין לאף אחד תקוות גדולות לגביו. ואז – אז יצררו יחדיו את כל הטריילרים לסרטיו ויוציאו אותם לקולנוע. יאי!
מצדי אפשר לטעון שזה סרט תיעודי, או פוסט מודרני, או משהו. נמצא תירוץ.
זאק סניידר
איך בדיוק הוא חרב את 300 והשומרים ? שני הסרטים היו נאמנים למקור ומבוימים במיומנות. הכשלון של סאקר פאנץ' נראה פשוט כמו שילוב של תזמון גרוע בקולנוע ומזל רע (אני לא יודע עד כמה אינטנסיבי היה השיווק של הסרט בארה"ב, אז גם זה כמובן יכולה להיות סיבה נוספת).
לא קראתי את '300'
אז אני לא יכול להשוות, אבל מעבר לאפקטים ולחזות לא היתה עלילה ממשית או תוכן.
'ווצ'מן' היה ניסיון כושל לתרגם את החזון של אלן מור ודייב גיבונס לקולנוע, אבל בלי חזון עצמאי משלו סניידר כאמור כשל. נעזוב את זה שמבחינה סיפורית היו כמה שינויים שלאו דווקא פגמו בעלילה (דווקא הניסיון הנואש לדבוק כמעט לחלוטין בסיפור המקורי פגם בסרט), אבל העברת השפה הויזואלית של הקומיקס למסך הגדול היא הכישלון הגדול של הסרט. איך אפשר להשוות בין היכולת הסיפורית של גיבונס כצייר לבין אפקטים ממוחשבים בשנקל ותלבושות צעקניות?
אני דווקא חשבתי שהויזואליה בווטצ'מן נהדרת.
(חוץ מסצנות הסקס, שהיו מביכות להפליא. איך מישהו עם כזו תפיסה ויזואלית יכול להפוך סקס לכל כך לא סקסי?!)
דווקא מבחינת האפקטים, הצילום וכו' הסרט ממש ממתק לעיניים. הבעיה של סניידר היא שהוא מעודן כמו ממותה בחנות חרסינה, ונופל לקלישאות על כל צעד ושעל. אף אחד לא מת סתם אם הוא יכול להתפוצץ ולהשאיר דם וקרביים על כי מי שעבר בסביבה. בשלב מסוים מישהו צועק "הרוג אותי! למה אתה מחכה?! עשה את זה!". לא הרבה אחר כך, מישהו נופל לברכיו בהילוך איטי וזועק "לא!" – השילוב של שני הרגעים הללו היה יותר מדי בשבילי, ובשלב הזה כבר נמרחתי מצחוק. סניידר היה צריך ללכת להיות הצלם זוכה האסוקר של איזה במאי שיודע מה הוא עושה, כבמאי הוא מחרב את העבודה המדהימה של עצמו וזה בזבוז משווע.
סצינת המוות ההיא נלקחה מהמקור.
סניידר רק לקח אותה למקום לא נכון, עם המלודרמה המיותרת שציינת.
סצינת הסקס אמורה להיות מביכה.
אחת הנקודות שווטצ'מן מעלה היא שכל ה- masked heros מתוסבכים מינית ויש להם פטיש לתלבושת. דן ולורי לא מסוגלים לתפקד בלי התחפושת… וכשהם לובשים אותה, הסרט פשוט מגחך עליהם עם ה"הללויה".
וסצינות הסקס ב"300" גרועות כי...?
(ל"ת)
אותי חירפנה במיוחד, מסיבה כלשהי, זריקת העגילים. זו לא היתה סצינה חשובה וגם לא היחידה מסוגה, אבל אם סניידי באמת חשב שאפילו פה נחוצים הילוך איטי וזווית צילום דרמטית הוא כנראה ביים מתוך שינה.
הסצינה המקבילה ב-300 היתה קצת אחרי הבעיטה המפורסמת, כשהמצלמה החליטה לעקוב אחרי החיילים שנפלו לבור בלי שום סיבה נראית לעין.
אבל זה מבוי סתום
אם הוא היה סותר מהמקור יותר אנשים היו מתלוננים שהוא שנה יותר מדי, אז הוא ניסה לדבוק למקור ואכשיו אנשים מתלוננים על זה.
אני ממש מבסוט מעצמי
כשפורסמו הטריילרים בעין הדג הייתי במיעוט שטען שהסרט נראה משעמם ברמות. כיף להיות צודק, אם כי אני מניח שהייתי מעדיף לטעות ולקבל סרט טוב.
אם בהבדלי גילאים עסקינן
אז סירשה רונאן בת 17 וארמי האמר בן 25. זה קצת מטריד.
מעניין שגיל הכוכבות המקובל עלה משמעותית
העובדה ששחקניות מבוגרות יחסית להוליווד מקבלות תפקידים צעירים (גם ריס וויתרספון מבוגרת ב10 שנים מרוברט פטינסון ב"מים לפילים" המצופה) משמחת ביותר. אולי סוף סוף תיפסק המגמה השובינסטית לפיה שחקנית שעברה את גיל 40 יכולה לשחק רק סבתא פעם במאה שנה, לעומת גברים שמקבלים תפקידים ראשיים בכל גיל.
לא זכור לי שבספרו של אלכסנדר דומא היתה בחורה ששלפה חרב
אבל כנראה שזה הגיל שמעמעם את זכרונות הילדות שלי.
או.קי, אני לא זוכר טריילר שיותר עיצבן אותי משלושת המוסקיטרים.
מילה כ מליידי- נו, אז נסבול, אבל מליידי כלארה קרופט ?
גולשת מתחת לכדורים?
שיפול עלייך כלבו שלום פול אנדרסון, עליך ועל החנון שכתב את ה "עיבוד" הזה….
איימי אדמס נהדרת
שחקנית מופלאה,ליהוק נהדר,אני ממש רואה אותה מושלמת לתפקיד הזה.
חוץ מזה העובדה שאנשים לא אוהבים סרטים של זאק סניידר ממש לא מפתיעה אותי(למרות שאני אהבתי את השומרים ואת 300).
חבל לי על World War Z
הספר מעולה, ציפיתי מאוד לסרט זומבים היפר-ריאליסטי חובק עולם (יש גם התייחסות יחסית גדולה לישראל)
כנראה נצתרך להסתפק בעוד X Of The Dead שיצא השנה, ושנה הבאה, ובשנה שאחריה..
נו באמת.. *עוד* גרסה מיותרת לשלוש המוסקטרים?
וכשאני אומר עוד גרסה מיותרת, אני מתכוון שכולן היו מיותרות, החל מזו בשנות התשעים עם קיפר סאת'רלנד שהייתה חביבה ולא מזיקה, אבל, כאמור, מיותרת. ועוד משהו בתחילת שנות ה 2000, והאיש במסיכת הברזל, ונראה לי שלפחות ב 2 מהם השתתף ז'ראר דה פרדיה (או איך שכותבים את שמו), אבל זה בטח רק נראה לי…
זה ורובין הוד, לא נמאס להם? כי נראה לי שלקהל נמאס ממזמן…
אני חייב לחלוק עליך
האיש במסיכת הברזל הוא סרט נפלא! והוא לא קשור באופן ישיר לסיפור שלושת המוסקטרים, זה בכלל סיפור אחרי שהם פרשו מרצון וד'ארטניאן מנהל את המוסקטרים וכו'…
(זה גם הקשר היחיד של מה ד'פרדיה בנושא המוסטקרים.
בשנת 2001 היה הסרט "המוסקטר", לא צפיתי בו,אבל הוא אכן נראה מיוצר.
והגרסה של ק'יפר וחברים ממש אחלה גרסה!
ויש עוד גרסא מ73 שגם בא לא צפיתי
http://www.imdb.com/title/tt0072281/
סה"כ הסיפור הוא אחלה, הסרטים בנושא ממש אחלה ומהנים,ונקווה שהגרסה החדשה תביא את הכיף וההנאה כמו הקודמים.
מעריצי פרנק הרברט צריכים לנשום לרווחה
בתור מישהו שחושב שחולית הוא ספר המד״ב הטוב ביותר אי פעם, אני מאושר שהספר מעורר המחשבה הזה לא יהפוך לסרט קיץ עתיר פיצוצים. כבר היו שני נסיונות להעביר את הספר למסך הגדול, הגירסה של דייויד לינץ׳ שכשלה בעריכה בעייתית ושינויים עלילתיים מביכים, אבל הצטיינה הגרנדיוזיות ועיצוב דמויות שהצליחו להעביר את התחושה של אימפריה גלקטית, 25000 שנים מהיום. גירסה נוספת, של ערוץ sy-fy, נצמדה לעלילה אבל עשתה זאת עם צוות שחקנים בינוני, ערכי הפקה של פרק מסע בין כוכבים ממוצע ועיצוב אומנותי תמוה משהו (כמו הצמדת עפיפון לגבם של חצי מהדמויות). בנוסף יש את משחקי המחשב של חולית שהעבירו לי שעות רבות בהן הייתי אמור ללמוד לבגרויות. כל הנסיונות האלו לקי בחסר, אבל ביחד הם מצליחים להעביר את רוח הספר בצורה מספקת. ואז, שנים אחרי מותו של פרנק הרברט, זחל לאור יום בנו, סופר בינוני שחבר לסופר מד״ב של פס יצור, וטען שגילה במקדש אבוד ועמוס מלכודות את כתביו הסודיים של פרנק הרברט. מיד מכונת הדפוס החלה לפעול בקצב ממוצע של ספר לשנה לשמחת פקידי הבנק של השניים. כל מי שקרא את חולית, יכול לזהות מייד שהשניים לא קראו את הספר ובטח לא הבינו את המסרים שהוא מעביר. לכן נחרדתי לגלות שבנו של הרברט היה אמור לקבל תפקיד משמעותי בהעברת הכפר לסרט, ובדרך להפוך אותו לגירסה קצת פחות טובה של אימת הפאנטום. נראה לי שמחקנו מעוד דריכה מזלזלת על קברו של פרנק הרברט
יש מצב לחרם צרכנים?
לא קונה כרטיסים לסרטי תלת מימד.
בעקרון, וזה אחרי אוואטר וטרון.
כרגיל ניטפוק
"לדבב" ולא "לדובב".
והתמונות של פיקסאר נראות טוב!
זה לא קצת מאוחר מדי
להחליף את המדבבים ב-Brave?
חשבתי שהקלטת הדיבוב זה אחד הדברים הראשונים שהם עושים ואח'כ בונים על סמך זה את האנימציה של הדמויות. ובשביל סרט שאומר לצאת עוד שנה וחצי נראה לי שהם כבר אמורים להיות בשלב די מתקדם של העבודה.
שאלה טובה
בדרך כלל הדיבוב בא קודם, ורק אחר כך האנימציה. בשיטת העבודה של פיקסאר, הסיפור מתפתח עם הזמן והרבה פעמים המדבבים נקראים שוב ושוב לדגל כדי להקליט מחדש חלקים מהסרט או סצינות חדשות. עדיין, זה נשמע מפתיע ששחקנית ראשית תוחלף לגמרי שנה לפני שהסרט יוצא.
אז מה התשובה?
אולי מסתובב כאן מישהו עם קשרים בפיקסר שיודע?
תכלס,
הגרסה הכי טובה של שלושת המוסקטרים עד היום היא הסדרה המצוירת עם הכלבים שהייתה בערוץ אחד. ;)
בערוץ 6, לא?
לא יודע אם היא היתה הכי טובה, אבל היה לה את אחד השירים הטובים והזכירים ביותר:
http://www.youtube.com/watch?v=pc-fb-Y-JhM
(אוקי, היום הביצוע נשמע קצת אנמי, אבל השיר עצמו טוב)
הנבואה ניתנה לשוטים
אבל אני אקח את הסיכון: נכון לעכשיו, סופרמן החדש יהיה כישלון נוסף (מסחרי, כאילו שלוורנר באמת אכפת מהאיכות). צפו לריבוט/רימייק/ריסאמת'ינג נוסף ב-2018 במסגרת חגיגות ה-80 לסופרמן.
האחים פיין מכים שנית (או עשירית)!
כמו בכל שנה, האחים פיין מביאים לנו את סרטון הספוילרים השנתי, ובו 50 ספוילרים ל-50 סרטים, חלקם טובים וחלקם גרועים. ראויים לציון הם הספוילרים ל"בלו וולנטיין" ו"להביא אותו ליווני".
הסרטון מומלץ בחום, אבל עם זאת יכול בהחלט להרוס לכם סרטים שעוד לא ראיתם. הצפייה על אחריותכם בלבד.
http://www.youtube.com/watch?v=bzcV_LjRZak
ריבוט לבאטמן?!
אחרי הסרט הבא בסדרה וסרט ליגת הצדק אולפני וורנר מתכננים ריבוט נוסף לבאטמן?! (אוקיי הם אומרים Reinvent ולא Rebbot, אבל עדיין)
http://collider.com/batman-reboot-warner-bros-christopher-nolan-producer/83025/
זה די הגיוני
נולאן טוען שסדרת באטמן שלו היא טרילוגיה, ומן הסתם הם לא מתכוונים לנטוש את המותג לעולם אחרי "עליית האביר האפל". אז הפתרון המתבקש הוא ריבוט. השאלה היא מי הבמאי שיעז להיכנס לנעליים של נולאן. אחרי "האביר האפל" כל גירסה אחרת של באטמן תאכזב.
מה שיותר מדאיג הוא הרעיון להוציא סרט "ליגת הצדק" ב-2013. ברור שהם רואים את ההתרגשות מסביב ל"אוונג'רס" ורוצים גם, אבל "אוונג'רס" הוא פרוייקט שנבנה במשך שנים עם דמויות שקיבלו כל אחת סרט משלה. ליצור חבורה שלמה של גיבורים רציניים בסרט אחד, ולעשות את זה תוך שנתיים, נשמע כמו כשלון ידוע מראש.
זאק סניידר?
(ל"ת)
הבנייה המוקדמת של הדמויות יכולה לעזור
אבל גם בלעדיה סרט כזה לא בהכרח יהיה כישלון – אקס מן לא היה צריך אותה, לדוגמא.
עם כל האהבה למה שנולאן עושה, אני לא רואה איך ליגת הצדק יכול לעבוד בתור סרט עם גיבורים "רציניים". זה לא שזה לא נעשה בקומיקס ובטלוויזיה (ואפילו נעשה טוב), זה פשוט בזבוז משווע של מה שיכול להיות סרט פופקורן מבדר למדי, וכן, דרך לא משהו למשוך קהל לפרנצ'ייז. את העלילות הרציניות יותר הם יכולים להכניס בסרטים הבאים.
רעיון חכם בהרבה היה יכול להיות
לעשות כסרט הבא עיבוד לא נאמן לגמרי של "האביר האפל חוזר" של פרנק מילר, עם באטמן וג'וקר זקנים.
הסרט הזה (מכיוון שהוא לא יהיה נאמן לגמרי למקור) יוביל לתחילתה של טרילוגית סרטי "באטמן: הדור הבא" על פי סדרת הטלוויזיה המצוירת המבריקה בו יש באטמן חדש בעתיד (טרי מגינס) שעובד אצל ברוס.
ככה הם גם מקבלים ריענון לסדרה שהוא לא ממש ריבוט וכך גם לקהל לא ימאס מבאטמן, וגם הם חומקים מכל עניין ה"מי יעז להיכנס לנעליים של נולן" כי זה כבר יהיה משהו משל עצמו. וגם זה יתן את האפשרות לעשות סוף סוף סרט של באטמן שמפוצץ באפקטים ואקשן מעולה ברמה של סרטי "ספיידרמן" (לא שאני אומר שזה הכרחי, אבל יש כאלה שאוהבים לראות סרטים כאלה והאמת היא שאני בינהם).
ואולי אפשר גם במגביל לטרילוגיה הזו אפשר פשוט לעשות סרטי ליגת הצדק.
יש הרבה מילים נרדפות לריבוט.
reboot, reinvent, reimagine, reinvigorate – יוצרי "סטארטרק" האחרון השתמשו בכולן בדיבורים שלפני הסרט, גם בניסיון להרדים את המעריצים. בסופו של דבר זה היה ריבוט. מתוחכם איכשהו, אבל ריבוט.
מה נסגר עם ריס ווית'רספון?
האוסקר עשה לה רק רע, מאז שהיא זכתה היא לא עשתה תפקיד נורמלי אחד (ואולי סרט מצליח אחד). חבל, היא הייתה שחקנית טובה. אני מקווה שזה לא יקרה לאיימי אדמס (איך 36?! הייתי נותן לה אולי 27!) כשיבוא יומה והיא תזכה באוסקר.
מורטנסן עזב גם את שלגיה? מוזר.
לא מזמן סניידר אמר שהוא עזב את 'סופרמן' בגלל המחויבות שלו לפרויקט של שלגיה.
עשרות מגזיני EMPIRE מחפשים בית מאמץ חם ואוהב
שלום וביטחון!
יש לי עשרות עותקים של מגזין אמפייר הבריטי
משנת 2004 ועד היום,
שהחלטתי להפטר מהם לרגל פסח.
הם באמת גיליונות מופלאים, ואני נפטר מהם בצער. פשוט אין לי מקום בבית, והם עבים! (הערמה שלהם מגיעה לכגובה מטר) מדובר באוצר לחובבי קולנוע, של מגזין הקולנוע הכי בן זונה שקיים.
לפני שאני מוריד אותם לרחוב כדי שהגורל יעשה בהם כרצונו,
אולי מישהו מגולשי הדג עם הפרעת אספנות ירצה לקחת אותם ממני? בחינם כמובן. מלב תל אביב.
ניתן ליצור קשר:
arnon_fridman@bezeqint.net
לא בשבת
:)
זיפידידודה
כל פעם שזאק סניידר מפשל אני עולץ. זה חוכמה קטנה ליפול מול המבקרים, אבל אם גם לקהל נמאס מבימוי העודף טסטוסטרון, הילוך איטי, דרמה מיותרת, קלישאות צילום ועלילה וכל שטות אחרת שהוא עושה רק בשביל להיות מגניב, יש סיכוי שהוא יעלם מהמפה בקרוב.
איימי אדאמס!מעולה!
אחת השחקניות הטובות שיש היום..
לא יפה - חוויאר!
אני קורא את הכתבה במהלך קורס במכללה. היה מאוד לא נעים להסביר למרצה למה אני נחנק מצחוק ככה סתם באמצע החיים.
הרגשתי כמו בראיין בסצנה של Biggus di…
פפפפחחחפפ!
יש עוד תמונות מbrave
http://my.spill.com/profiles/blogs/concept-art-for-disneys-brave
הפיסקה הקצרה בסוף
על זה שהסרט עבר שכתוב שגרם לבמאית לעזוב לא נשמע טוב. ככל שאני שומע יותר על הסרט הזה אני מתחיל לדאוג. אני מקווה שזה מסוג השכתובים שהוציאו את The Emperor's New Groove ולא נקבל איזה סרט נסיכות דיסני סטנדרטי.
שלושת המוסקטרים נראה
כמו שודדי הקאריבים בלי ההומור או רקע שאפשר לקרוא לו מגניב.
כלומר, סרט אקשן סטנדרטי לגמרי עם slow-mo מיותרים ודרמטיות מיותרת.
טוב, לעולם זה לא באמת משנה אם יצא עוד סרט רע או לא. כולנו נמות בסוף.
אתרים עם רשימת סרטי הקולנוע בארץ
האתר הזה מספק מידע חשוב על סרטים שעומדים להגיע. אבל מה עם מידע על סרטים שכבר הגיעו?
עד עכשיו (זאת אומרת, מאז שדפי הסרט הישנים של עינהדג הפסיקו להראות מועדי הקרנה) השתמשתי בוואלה!סרטים (movies.walla.co.il) והיה יופי. אבל לפני כמה שבועות הם עשו ניתוח מתיחת פנים לאותו עמוד וגרמו לסיבוכים רציניים אצל הפציינט.
חוץ מזה שכבר אי אפשר לגלוש לאותו עמוד מטלפונים טיפשים כי הם עשו עמוד מתחכם ומסובך, הבעיה המרכזית היא שעכשיו רשימת הקולנועים שמציגים את הסרט היא חלקית. מסינמה סיטי הם מתעלמים לגמרי, למשל.
חוץ מוואלה, אני רואה שיש את סרט, אבל הם מעצבנים בגלל הפרסומות והפופ-אפים. יש גם את עכבר העיר ואידיבי. על מי מהם הכי אפשר לסמוך לדעתכם?
לא נכון שוואלה מתעלמים מסינמה סיטי
הנה:
http://movies.walla.co.il/?w=/192/@cinema
על הנתונים באיזה מהאתרים אפשר יותר לסמוך – אין לי מושג. אבל מבחינת ממשק, אני מעדיף את אידיבי, כיוון שהם היחידים שמשתמשים בשיטה ההגיונית, לעזאזל, שבה השתמשנו גם כאן – הצגת ההקרנות של *היום* ולא של ימים אחרים. בכל האתרים האחרים, מסיבה נשגבת מבינתי, משתמשים עדיין בשיטת "ש, ב: 17:00; ג, ה; 17:00, 19:30; ו': 14:00" שהפסיקה להיות רלוונטית ברגע שבו המציאו את האינטרנט.
נראה שוואלה תיקנו את זה - אולי בעקבות המייל ששלחתי להם.
(ל"ת)
אז זו מן הסתם היתה תקלה נקודתית ולא מדיניות
אם זו היתה מדיניות – ובהתחשב בזה שיס פלאנט הוא הספונסר של וואלה סרטים – זה היה סיפור רציני.