-
חיפוש דפי סרט
חפש
לפי שם:
עכשיו בקולנוע: סרטים שרק עכשיו יצאו
עוד בקולנוע: סרטים מדוברים שעדיין רצים
בקרוב: מגיעים בשבועות הקרובים
ברחוק: סרטים עתידיים שמדברים עליהם
-
דיונים אחרונים
דיונים מתמשכים
דיונים חמים
שיטה מסוכנת
A Dangerous Method
סיפורם של זיגמנד פרויד וקרל יונג, שהפכו לאבות הפסיכואנליזה, ערב מלחמת העולם הראשונה.
תאריך הפצה בארה"ב: 2011
תאריך הפצה בישראל: 08/03/2012
קשה להאמין שקרוננברג חתום על סרט כל כך משמים (אבל קירה נייטלי מצוינת).
טריילר ראשון באתר הרשמי של הסרט
http://adangerousmethod-themovie.com/
נראה מעולה.
(ל"ת)
מה קרה לתאריך ההפצה בארץ???
שאלה טובה
מה 10/11 זה הפך ל 29/12! לא ברור….
ראבק! למה דחו את זה?!
(ל"ת)
ו.. זה נדחה שוב
המפיצים בארץ ממש אבל ממש לא רוצים שאני אראה את הסרט הזה בקולנוע הא?
קיירה נייטלי ו"מצוינת" זה אוקסימורון
הבחורה הזו לא הייתה ולא תהיה שחקנית. אבל מאחר ומייקל פסבנדר הוא אחד מהשחקנים שאני אראה כל סרט שלהם, אני אצטרך לסבול אותה שעתיים.
גם 'מייקל פסבנדר' ו'משמים' זה אוקסימורון
(ל"ת)
כן.. לצערי "הצליח" לו הפעם. נמתין לבאים בתור.
ואני כל הזמן משתמש בשיטה הפרימיטיבית
של לצפות בסרט *לפני* שאני חווה עליו דעה. איזה אהבל.
ראיתי את קיירה במספיק סרטים, שחקנית היא לא.
(ל"ת)
אז אולי הפעם היא עשתה הסבה מקצועית.
(ל"ת)
סרט מעורב.
פסבנדר, מורטנסן ונייטלי מצוינים. השיחזור התקופתי מדהים. הנושא של הסרט *אדיר*.
אבל הסרט עצמו? משעמם פצצות. זה כנראה הסרט הכי פחות טוב של קרוננברג מזה די הרבה שנים.
בלי שום ספק הסרט משמים
אבל המשחק של קיירה נייטלי…בעייתי. כלומר היא מנסה,זה בטוח. ואני מעריך את זה שלא תפקיד סתמי אלא תפקיד מאתגר ולא סימפתי אז גם אין לי ספק ששיקולים של לקבל אוסקר לא היו פה, אבל…
משהו לא עבד, היא תמיד הרגישה יותר מדי כמו סדרה של תיקים מאשר דמות הגיונית ומלאה. יכול להיות שזה אשמת העריכה או התסריט אבל פאק, הדמות שלה הייתה פשוט די מעפנה – והמשחק המוקצן שלה לא הואיל בלגלות רבדים עמוקים שלה. וחוץ מזה המבטא שלה היה מחריד, ממש. נעלבתי בשביל רוסים יהודים בעולם כולו.
אבל לפחות זה שיפור עצום מרוב הדברים שהיא עושה אז אפשר להתנחם בזה.
ומייקל פסבנדר ממש אכזב. מצד שני, המון מהאשמה נעוצה בעובדה שהדמות שלו משמימה. ממש. רק ויגו מורטנסטן יוצא איכשהו עם רמת משחק טובה מהסרט הזה. הוא ואשתו של פסבנדר בסרט היו שתי ההופעות היחידות הסימפטיות לדעתי.
נעלב בשביל קיירה
שאף אחד לא יאמר שהיא שחקנית גרועה עד שיראה את 'כפרה'. וגם ב'אהבה זה כל הסיפור' היא לא היתה פחות משחקנית רגילה. ממה שהיא עשתה בשודדי הקריביים אין לשפוט כלום, זה פשוט לא סרט מהסוג שנדרש בו כשרון משחק.
ג'וני דפ, ג'אפרי ראש ועוד עשרות שחקנים
הפגינו את יכולת המשחק הכי טובה שלהם בסרטי 'שודדי הקריביים', אז הטענה שלא נדרש בה כשרון משחק אינה נכונה, גם קיירה הייתה בסדר שמה.
ג'אפרי ראש, באמת?
סתם מתוך עניין, למה אתה חושב שדווקא בשה"ק הוא נתן את תצוגת המשחק הטובה ביותר שלו? (את 'ניצוצות' ראית?)
אני מצטער, בטח שלא ראיתי את כל הסרטים של כל השחקנים
ולכן זו הייתה טעות שלי לנסח את משפטי ככה, לא הייתי צריך להכליל, אולי היה מוטב אילו פשוט כתבתי שבשה"ק היו כמה מההופעות הטובות ביותר שראיתי.
אז לא, לא ראיתי את "ניצוצות" ואני אשמח לראות, ראיתי כמה סרטים אחרים של ג'אפרי (בשלושה מהם היה מועמד לאוסקר) ואני חושב שבתור הקטור ברבוסה הוא היה הכי מוצלח. אבל את "ניצוצות" לא ראיתי, אולי אראה, מתישהו.
אני מסכים עם אדון האופל.
עם איך שהוא ניסח את המשפט, ולא עם הכוונה בהודעה שמסבירה את כוונתו.
ג'פרי ראש אומנם לא ביצע את התפקיד הטוב ביותר שהוא עשה מעולם, אבל הוא כן בא לעבוד והפגין את יכולת המשחק הכי טובה שלו.
יש לי הרגשה,
ואני מאוד אשמח אם יתברר שאני טועה, שכשאנשים אומרים שנייטלי "לא יודעת לשחק" הם פשוט מתכוונים שהמראה החיצוני לא אטרקטיבי מבחינתם.
איך דבר כזה יכול להתברר?
(ל"ת)
כשאני חושבת על זה, הוא לא.
הופתעתי מכמה שנהנתי מהסרט
כל הסרט חשבתי כמה זה היה מעניין להיות באותו חדר עם יונג ופרויד ולהקשיב להם. קיירה עדיין בלתי נסבלת. ואני חושבת שהסרט היה מקבל הרבה יותר ביקורות טובות, אם קרוננברג לא היה הבמאי.