סמנו את זה כשמועה, אבל שמועה שקיבלה אישור מכמה מקורות, אז כנראה שיש בזה משהו. הסרט הבא של קוונטין טרנטינו, שהוא יתחיל לצלם השנה, עומד להיות מערבון ספגטי, מחווה ז'אנרים טרנטינואית לסרג'יו ליאונה.
זה הפרט היחיד שנראה ברור כרגע. כל השאר עדיין מעורפל. שחקן איטלקי בשם פרנקו נירו אמר בראיון לאתר איטלקי (שתורגם ב-IndieWire) שהוא משתתף בסרט, לצד קית קאראדין וטריט וויליאמס. לפי הראיון, שם הסרט הוא "המלאך, הרע והחכם" – בהסתייגות הברורה שמדובר בתרגום אוטומטי מאיטלקית.
ב-AICN, שטענו כבר בשבוע שעבר שיש להם מידע על הסרט החדש של טרנטינו, אומרים שהשם הזה לחלוטין לא נכון, אפילו לא קרוב (פשיו), אבל מאשרים את הפרטים הבסיסיים, ומוסיפים את הפרט המאוד משמח שאחד השחקנים הראשיים בסרט יהיה כריסטוף וואלץ, שטרנטינו גילה ב"ממזרים חסרי כבוד". בנוסף, הם אומרים שהסרט יצולם באיטליה ובספרד – בדיוק כמו המערבונים של ליאונה, כמו "הטוב, הרע והמכוער" (זה מה שנתן להם את הכינוי "ספגטי"). גם אחרים אישרו את העובדות הבסיסיות, אבל לא שיחררו עוד פרטים.
עכשיו כשהשמועה על הסרט יצאה לחופשי, סביר להניח שנקבל בקרוב הכרזה רשמית עם עוד פרטים והבהרות. אגב, שמתם לב שבפוסט הזה לא הוזכר בכלל האוסקר? אוי, פאק. כלומר, אה, ביפ.
התמונה למעלה, אגב, לקוחה מ-"Sukiyaki Western Django" והיא נראית הולמת ביותר.
Sukiyaki Western Django
יש לי המון סבלנות לסרטים ובחיי שניסיתי לצפות בדבר הביזארי הזה אבל התיאשתי לאחר כרבע שעה.
הוא לא אמר שהוא יעשה המשך לקיל ביל עם אומה תורמן?
(ל"ת)
לא.
אולי אתה מתבלבל עם הדיבורים לאחרונה על "Kill Bill: The Whole Bloody Affair", שאיננו המשך ל"קיל ביל" אלא גירסה חדשה של הסרט שמאחדת את שני החלקים שלו.
במה תהיה שונה הגרסה החדשה
מאשר פשוט לצפות בווליום 1 ואז בווליום 2?
היא ערוכה באופן שונה,
(למשל, סצינת הפתיחה חוזרת על עצמה בשני הסרטים, והיא מן הסתם לא כלולה פעמיים בסרט המלא) ואמורה לכלול גם עוד כמה סצינות שלא היו במקור, כולל קטע אנימציה חדש, וכמה קטעים שמשום מה נכללו בגירסה של הסרט שהוקרנה ביפן, אבל לא בגירסה של שאר העולם. מעבר לזה, אין לי מושג, לא ראיתי אותה. מדברים על הגירסה הזאת פחות או יותר מאז ש"להרוג את ביל" יצא. האמת, הסיבה שלא קניתי את ה-DVD של "להרוג את ביל" בזמנו היתה שהנחתי שהגירסה המלאה תצא ממש בקרוב. אני עדיין מחכה.
כבר שנים שאני ממתין ל- Kill Bill: The Whole Bloody Affair. אני מסרב לקנות את הגרסאות התיאטרליות של Kill Bill. הגרסה הקולנועית שכולנו ראינו היא מרוככת בשל הטעם המערבי הרגיש יותר לאלימות. הגירסה המקורית (שיצאה ביפן) הייתה אלימה ובוטה יותר.
טרנטינו דווקא כן דיבר על המשך ובו בתה של ויויקה איי. פוקס תחפש לנקום באומה ת'ורמן שחיסלה את אימה לנגד עינייה.
צודק, אבל זה היה מזמן,
והוא דיבר על זה בתור פוטנציאל לסרט שהוא עשוי, אולי, לביים בעוד 15 שנה (וזה היה ב-2004, כך שעדיין נשארו לנו שמונה שנים לחכות). אני לא חושב שהוא אי פעם תכנן את זה ברצינות. בכל מקרה , חשבתי שהשאלה של דודו התייחסה לסרט הקרוב של טרנטינו.
לא מדויק...
הוא דיבר על זה לפני שנתיים שוב, ולטרנטינו יש נטייה משונה לבצע בסופו של דבר חלק מהרעיונות המטופשים שהוא מפריח בראיונות
In 2009, in an interview for Italian TV, after being asked about the success of the two Kill Bill films, Tarantino said "You haven't asked me about the third one", and that he would be making a third Kill Bill film with the words "The Bride will fight again!"[26] Later that year, at the Morelia International Film Festival,[27] Tarantino announced that Kill Bill: Vol. 3 would be his ninth film, and would be released in 2014.[28] He said he intends to make another unrelated film before that date as his eighth film. He confirmed that he wanted ten years to pass between The Bride's last conflict, to give her and her daughter a period of peace.
וואלה. טוב לדעת
(ל"ת)
אז מה זה בעצם?
http://www.imdb.com/title/tt1521225/
אני מבין שזה עדיין לא בתהליכים אקטיביים, אבל הוא כן אמר שהוא רוצה לעשות סרט שלישי 10 שנים אחרי שהסרט השני יצא… אולי אשכרה יהיה משהו ב2014?
http://www.hitfix.com/articles/quentin-tarantino-confirms-kill-bill-vol-3-but-who-s-left-to-kill
על זה נאמר: yippee ki-yay, motherfucker!
(ל"ת)
נשמע טעים!
מחכים
קשה לדעת מה יצא מזה
טרנטינו מדבר הרבה כשהסרט עוד נמצא בשלב התסריט. הסרט הבא שלו עשוי לעבור כמה גלגולים, עד שלא יזכיר בכלל את השמועה הנוכחית. במובן מסוים, הוא כבר צלם מערבון ספגטי, או לפחות ככה הוא עצמו התייחס ל"ממזרים חסרי כבוד" – מערבון ספגטי במלחמת העולם השניה. סרג'יו לאונה הוא אחת ההשפעות הגדולות על טרנטינו, כך שהוא עושה לו מחוות קטנות כבר שנים. האם באמת יעשה סרט שכולו מערבון ספגטי, קשה לומר. אני מנחש שעד שיתחילו הצילומים, ההגדרה הזו כבר לא תתאים.
זה אומר שאניו מוריקונה הסכים סוף סוף?
(ל"ת)
בהתחשב בכל מה שעשה אחרי "ספרות זולה"
הייתי אומר שהוא צריך לשקול ברצינות לפרוש לחלוטין מעשיית סרטים ולעבור למשהו שיהלום אותו יותר. גננות למשל.
איזה כיף, שמועה על סרט חדש של טרנטינו
ועוד ביום הולדת שלי.
בחייאת יא קוונטין!
אני חושב שאחרי שוט הפתיחה של "ממזרים חסרי כבוד", שהוא כל כולה מחווה (זו המלה הנכונה?) ל-"היו זמנים במערב", אין צורך שטרנטינו יעשה עוד סרט שהוא מחווה לז'אנר.
לכן אני פונה אליו בפניה נרגשת: תעשה משהו אחר! אתה באמת מאוד מוכשר, ורואים את זה בכל שוט שאתה מצלם. אולי תיקח הפסקה מהמחוות הז'אנריות האלה?
הוא עשה פעם משהו מלבד מחוות ז'אנריות?
לא שאני מתלונן.
לא, אבל אני כן מתלונן.
כי כשבמאי שברור שהוא כל כך מוכשר וכל כך מבין ומכיר את ההיסטוריה של הקולנוע מחליט לעשות *אך ורק* מחוות ז'אנריות זה מתחיל לעייף אותי.
ואם יורשה לי להיות קיצוני: יש בזה אלמנטים פחדניים. האחים כהן, לדוגמא, גם הם בקיאים מאוד בהיסטוריה של הקולנוע והסרטים שלהם שואבים המון מז'אנרים שונים. אבל הם מעיזים לא להסתפק בסרטים שהם אך ורק מחוות. התוצאה היא שלפעמים הם מפשלים בענק ("אכזריות בלתי נסבלת") אבל בלי זה לא היה יוצא להם "צומת מילר" או "ביג לבובסקי". הייתי רוצה לראות את טרנטינו עושה משהו כזה. לפחות מנסה.
מסכים לגמרי
הוצאת לי את המילים מהפה (בצורה חכמה וברורה יותר :))
אני מוחה!
אני דווקא חושב שאכזריות בלתי נסבלת היה סרט מקסים. אבל אולי זה קשור לעובדה שאני רומנטיקן חסר תקנה…
בדיוק!
כלומר, בדיוק הפוך.
כשהאחים כהן מספרים שהם עובדים על רימייק או סרט ז'אנר אני תוהה מה לעזאזל קרה לאנשים שהיו מסוגלים פעם לערבב הומאז'ים לעשרה ז'אנרים בוירטואוזיות, ולמה פתאום הם עושים סתם מערבון או סתם קומדיה רומנטית. כשטרנטינו אומר את זה אני הרבה יותר רגוע, כי אני יודע ש*בכל אופן* יצא לו משהו דומה יותר ל"ביג ליבובסקי" או "צומת מילר" מימי תור הזהב של הכהנים – סרט שנקודת המוצא שלו היא ז'אנרית, אבל מפליג הרחק אל מחוץ למגבלות ההנארטיביות החונקות שלו.
טוב לראות אותך!
אני נוטה שלא להסכים: אני מת על טרנטינו. באמת ובתמים. חושב שהוא במאי גדול, וגם "ממזרים חסרי כבוד" הוא סרט מצוין בעיני. דווקא משום כך, ומכיוון שבכל שוט שהוא מצלם ניכר הכשרון הענק שלו והידע העצום שלו, נראה לי שהוא הולך על דברים קלים מדי.
הייתי שמח לשמוע במה לדעתך "ממזרים חסרי כבוד", לדוגמא, דומה ל-"צומת מילר". ברור ששניהם מעוגנים מאוד בז'אנרים מסוימים, אבל מה שהם עושים מנקודת המוצא הזו שונה לגמרי בעיני. "ממזרים" מסתובב בתוך הקטע הקולנועי פעם ועוד פעם ועוד פעם ולמרות שהוא עושה את זה מצוין הוא פשוט שם. הוא אולי לא כבול למגבלות הז'אנריות במבט ראשוני, אבל הוא כן כבול למגבלות הז'אנר של "סרט שמדבר על ז'אנרים" (במובן הרחב). "צומת מילר", לעומתו, באמת מתחיל מהז'אנר ופורח משם, בדיוק מכיוון שהאחים לא ניסו לצעוק כל הזמן "תראו! אנחנו כותבים פילם-נואר!" אלא רק השתמשו בו ככר גידול פורה.
חשבתי על זה והגעתי למסקנה מה לדעתי טרנטינו צריך לנסות ולעשות: לעבד ספר לקולנוע (אבל לא רומן גרפי. בבקשה.) ההכרח להצמד לקו עלילה והמגבלה הזו יכולים לעשות לו רק טוב. או זה או סרט דוגמה 95.
קודם כל, הוא כבר עשה את זה עם "ג'קי בראון".
סרט לא רע, אבל לטעמי הפחות מוצלח שלו. לגבי ההשוואה ל"צומת מילר" – אני לא באמת חושב שאלה סרטים מאוד דומים, אבל כן יש ביניהם כמה קווים מקבילים מובהקים. קודם כל, בשניהם יש הרבה מן המחווה, ואפילו שלל ציטוטים ישירים מיצירות קודמות, ומצד שני אי אפשר ממש למסמר אותם לז'אנר אחד. "ממזרים" מערבב סרט נקמה עם סרט "גברים במשימה" של מלחמת העולם השניה עם מערבון ספגטי. ב"צומת מילר" יש שילוב של פילם נואר, סרט מאפיה ומערבון. בשני הסרטים עצם הערבוב של הז'אנרים הוא חלק ממה שיוצר מתח אסתטי, ובשניהם, נדמה לי, יש ניסיון מודע לעשות איזשהו טוויסט תמטי על האתוס של הז'אנרים המצוטטים, הווה אומר, להגיד משהו דרך כל מה ששונה מ- ודומה ל- עלילה הז'אנרית המקובלת. נכון שטרנטינו לובש את ההומאז'ים שלו על השרוול, והאחים כהן, במיטבם, נוטים להתיך אותם בצורה כמעט בלתי מורגשת לתוך העולם של הדמויות, וזה הבדל גדול בסטייל, אבל כאמור, אני טוען לקווים מקבילים ולא לזהות סגנונית. העובדה שאצל טרנטינו ההומאז מוחצן ואצל האחים כהן הוא מעורבב היטב לא מעידה בהכרח שטרנטינו בעיקר מדבר על קולנוע והאחים כהן בעיקר מדברים על החיים, כמו שנדמה לי שאתה רומז. היא מעידה על הבדלי טקטיקות, אבל זה ואלה מדברים גם על קולנוע, וגם על החיים.
איזה כיף
כן. כשכתבתי את ההודעה הקודמת זכרתי ש-"ג'קי בראון" היה שונה, אבל חלף זמן רב מדי מאז הפעם האחרונה שצפיתי בו מכדי שאני ארגיש בנוח לעמוד על דקויות בו.
בכל מקרה, אני לא חולק עליך בניתוח הדברים, אבל כן במסקנה: כפי שאתה מיטיב לכתוב (כרגיל) אני חושב שטרנטינו מדבר בעיקר על קולנוע (במובן הרחב – ייצוג, עולם פנטסטי מול מציאותי וכו'. לאו דווקא קולנוע פר-סה). אהבתי את הניתוח והמחשבות שלך בעקבות ממזרים, אבל לא הצלחת לשכנע אותי שהאמירה שלו שם מצליחה לחרוג מעבר לכך. הצלחת לשכנע אותי שיש שם דברים מעניינים, ושיש שם נסיון לאמירה "על החיים", כדבריך – אבל בהצלחה מוגבלת. אולי סתם יש לי מבט לא רגיש שלא מצליח לראות מעבר למה שהוא לובש על השרוול (דימוי יפה!)
אבל עזוב אותך מזה – כשכתבתי שטרנטינו צריך לעשות סרט דוגמה 95 זו היתה בדיחה, כמובן. אבל מאז אני חושב על זה וככל שאני חושב על זה יותר כך זה נראה לי מסקרן יותר. מה אתה אומר? נרים עצומה באינטרנט (הבנתי שהיום הכל בעולם זז דרך עצומות באינטרנט)?
אוי, בבקשה לא דוגמה 95
במשך שנים סחבנו את העול של הבדיחה הזאת, שנמאסה מזמן אפילו על האנשים שהמציאו אותה. תנו לה למות.
חכה חכה
אני פוגש מדי פעם את דן ברזל בפאב השכונתי שלי, ואני אספר לו מה אמרת ואז אתה תצטער!
תמסור לו ד"ש, ושיבוא לבקר לפעמים
(ל"ת)
דן ברזל לא אופסן בבויעדם של עין הדג הקודם?
(ל"ת)
היה אמור,
אבל ריח גופתה של פאטימה אוח בין אוזה, המאופסנת שם, הפריע.
דרך אגב
כבר הפניתי לטרנטינו את הבקשה הזו מעל דפי האתר: http://www.fisheye.co.il/inglourious_basterds/?comNum=394068#li-comment-394068
אני עלול לחשוד שהוא לא קורא את מה שכותבים כאן בעיון הדרוש.
משהו שהיה מעניין לראות את טרנטינו עושה: סרט פנטסיה.
לא, לא מהסוג של "הארי פוטר" או אפילו "שר הטבעות". אני מדבר פה על סרט פנטסיה סליזי ומלוכלך, מהסוג שהציף את המסכים בשנות ה-80, סרטים כמו "קונאן הברברי" ו-"סוניה האדומה". הסרטים האלה היו אחד הז'אנרים היותר נצלניים באותו עשור עם אלימות גרפית וסקס בלי חשבון. זו יכולה להיות חוויה מעניינת לראות את טרנטינו עושה את הטייק שלו על הז'אנר (האמת היא ש-"בייוולף" היה אמור להיות סרט כזה בדיוק כששותפו-לשעבר של טרנטינו, רוג'ר אייברי, היה אמור לביים אותו. אז בא זמקיס ועשה מהסרט ההוא את תאונת-הדרכים שהוא יצא בסוף). כמובן שבשביל סרט כזה טרנטינו יצטרך לוותר על כמה מהמרכיבים החביבים עליו (כשדמויות מימי-הביניים נכנסות לקולנוע שבו נערך פסטיבל סרטי-פנטסיה זה כבר לא סרט של טרנטינו, זה סרט של מל ברוקס), אבל אני בטוח שהוא יסתדר.
קונאן הברברי, הראשון,
הוא סרט נהדר. לערכים מסויימים של נהדר, כמובן. הצילומים, למשל, מרהיבים, ונדמה לי שגם פס הקול היה משובח. ושאר האלמנטים בסרט היו לא רעים כשלעצמם. באמת הגיע הזמן לצפות בו שוב. לפחות כדי שאוכל להגן על כבודו כמו שצריך בדיונים אינטרנטיים.
כך או אחרת, הוא וסוניה האדומה הם סרטים שונים עד מאוד באיכותם, גם אם הז'אנר דומה. וגם אם העולם הוא כביכול אותו עולם.
נראה לי שלזה יש פוטנציאל
להיות מה שאתה מדבר עליו:
http://www.imdb.com/title/tt0800175/
כשרון מבוזבז
לא נמאס מהמחוות? אם אני רוצה מערבון ספגטי אני יכול לראות את הסרטים של ליאונה, שלא התיישנו יום…טרנטינו מעצבן אותי, והסגידה אליו עוד יותר מעצבנת.
טרנטינו תמיד מתקבל בברכה
קודם כל, טרנטינו הוא בין הבמאים הבודדים היום שגם יודעים לכתוב תסריט מעולה ובעל סגנון אישי מובחן וגם לביים אותו בצורה מוצלחת. אל תנהגו בטפשות ותגידו שהוא עושה רק מחוות גנריות, כי גם כשזה מה שהוא עושה הוא עדיין עושה את זה כחלק מהסגנון שלו. אפשר לא לאהוב את מה שהוא עושה, אבל זה עדיין טוב…
אם כבר, מה שמעניין בסרט הזה הוא מי יערוך אותו – סאלי מנקה הייתה אחראית לחלק גדול מה"טרנטינואיות" של סרטיו, והוא עצמו ציין כמה חשובה לו העבודה עם ראש נשי בתהלך העריכה… מעניין מה יהיה עכשיו.
"אפשר לא לאהוב את מה שהוא עושה, אבל זה עדיין טוב"
כשל לוגי, לא?
לא ממש
אין קשר בין אהבה לאיכות
תן לי שם של סרט טוב שאתה שונא.
(ל"ת)
"נצחון הרצון"
(ל"ת)
אושפיזין.
(ל"ת)
סולאריס
קרוב יותר
חברים לרצח
אשתקד במריאנבד
רקוויאם לחלום
שונא במובן שאני שונא לצפות בו.
יהודי טוב וסירניטי
מוכנים לסקול אותי?
למען האמת, זה מסקרן.
למה אתה שונא את סרניטי, אם אתה חושב שהוא סרט טוב?
נושא הפתיל הוא
סרטים שלא אהבתי למרות שהם נחשבים לטובים, לא?
בכול מקרה, לא אהבתי את 'סירנטי'. ראיתי אותו בגיל 12 וחשבתי שהוא משעמם. (למען הפרוטוקול, בגיל 11 ראיתי את 'מטריקס' וחשבתי שזה אחלה סרט).
אולי אני הבנתי לא נכון.
אני חשבתי שהשאלה היא "סרטים שלא אהבת למרות ש*אתה* חושב שהם טובים".
האזרח קיין
Top that!
ובספרים, "יוליסס"?
(ל"ת)
ממנטו
(ל"ת)
גלדיאטור
(ל"ת)
זה קל
התחלה
סאלי מנקה
רק תזכורת למי שפספס את הפוסט שעסק במותה, ובעיקר את סרטון ה"הלו סאלי":
http://www.fisheye.co.il/hello_sally/
באמת מעניין איך הוא יסתדר בלעדיה. הוא צריך עורך(ת) שלא רק תהיה מוכשרת, אלא תהיה גם מסוגלת לעמוד מול האגו שלו ולהגיד לו לא, כשצריך – ואני מניח שזה לא פשוט למצוא אחת כזאת, כשמדובר בטרנטינו. אם הוא יעבוד עם יס-(וו)מן, הסרטים שלו יהפכו להיות אוסף של מניירות (כלומר, עוד יותר) וידרדרו קשות.
סליחה על ה , אבל הנה משהו משעשע
עוד מעט יוצא סרט חדש של טיילור פרי. אומנם אותנו סביר להניח שזה לא מעניין, אבל… בין הפוסטרים החדשים של הסרט החדש שלו יש פוסטרים שהם פארודיות על הפוסטרים של 'הסנדק', 'ברבור שחור', 'אומץ אמיתי' ו'נאום המלך'. ואני מוכרח לומר שהפוסטרים הפארודיים האלו מאוד משעשעים.
http://www.comingsoon.net/imageGallery/Tyler_Perry_s_Madea_s_Big_Happy_Family
מספר דברים :
ראשית, אל תקשיבו לכל שמועה שקשורה לאיטלקי השמן הזה. ברוב המקרים הן מופרכות, או מוקדמות מדיי (על "ממזרים" התחילו להיפלטו רסיסי מידע קצת לפני ש"קיל ביל" יצא, וגם אז, כתבו על זה שזה "סרט אנטי-מלחמתי המתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה בכיכובו של מייק מאיירס").
שנית, מסכים עם כל הדברים. טרנטינו הוא קולנוען מופלא, ויעשה לו רק טוב לקחת את הגאונות שלו למקומות חדשים. להמציא את עצמו מחדש (כמו וודי אלן, רק בהצלחה יותר).
חנוך לוין, לדוגמא, שבעשור האחרון לחייו עזב את סאגות הפיפיקקי והתחיל לכתוב מופת, אבל עדיין נשאר חנוך לוין. כך גם קוונטין שלנו !
ובכל זאת, עם העובדה שכל סרט שלו הוא חתיכת לונה-פארק מרומם נפשות, אין ויכוח. (וכן, ג'קי בראון הוא סרט נפלא. ולא, חסין מוות הוא חרא של סרט).
אני יכול להבין איך אנשים עם רקע קולנועי מסויים (ובלי קולנועי אחר) יכולים לא לאהוב את חסין מוות
לא כל אחד מכיר את ההקשר התרבותי ואת הסיגנון הקןלנועי שממנו הוא שואף
אבל אני לא מבין איך משהו שאוהב קולנוע בכלל ועוד את טרנטינו בפרט
יכול להגיד להגדיר את חסין מוות כסרט גרוע/חרא/וכו
ברור שמי שאוהב סרטים של טרנטינו לא חייב לאהוב כל דבר שהוא עושה.
אבל עצם האהבה לסרטי טרנטינו מעידה (לעניות דעתי) על טעם מגוון, על פתיחות אופקים מסויימת וטעם גמיש ולא שמרני.
אחרי הכל חסין מוות לא עשוי רע בשום מובן. אנשים שלא אוהבים אותו לא פתוחים למבנה הנרטיבי שלו
או לרעיונות שבו.
ואנשים שכן אוהבים את טרנטינו אמורים לצפות ממנו הפתיע בשני התחומים הללו כמו תמיד.
אולי כדי באמת להבין למה אנשים חושבים ש'חסין מוות' הוא קקי, צריך קצת פתיחות אופקים מסויימת.
(ל"ת)
"חסין מוות" הבטיח ולא קיים.
טרנטינו ורודריגז הבטיחו חזרה לימי הגריינדהאוס, עסקת חבילה של סרטים בלי מסר ועם אקשן וסקס ובלי בושה, ווהו!. במקום זה, "חסין מוות" הוא סרט שכולל מרדף מכוניות אחד, סצינת לאפ-דנס אחת, ופאקינג שעה של דיבורים. אלוהים, כמה דיבורים. לא שיש לי בעיה לשמוע דיאלוגים של טרנטינו, הוא מאוד טוב בזה, אבל לא זה מה שהובטח ולא בשביל זה באנו. המצב הפך ליותר גרוע, מן הסתם, במדינות שאינן ארה"ב שבהן הסרטים של טרנטינו ורודריגז הוקרנו בנפרד, והסרט נהיה עוד יותר ארוך עם עוד יותר דיבורים.
"הסרט הבא של טרנטינו" רשימה חלקית
אני אוהב את טרנטינו, מעריץ את סרג'יו לאונה, ומת על מערבוני ספגטי.
אבל אני לא בונה על זה שהסרט הזה מצתלם/ מתוכנן/ יצא אי בשנים הקרובות/ יצא אי פעם.
הנה רשימה חלקית של סרטים (סופר מגניבים) שהיו " הסרט הבא של טרנטינו" ומעולם לא יצאו לפועל
(למרות שעל כולם היה באז ברשת ועל רובם QT הכריז בעצמו בהזדמנויות שונות):
האחים ווגה – סרט על קורותיהם של וינסנט וגה (ספרות זולה) ואחיו ויק וגה (מיסטר בלונד- כלבי אשמורת) בצעירות, לפני שעלילות שתי הסרטים מתרחשות.
קיל ביל (3) – *סיקוול לקיל ביל* שבו ניקייה (הבת הקטנה של ורניטה גרין) גדלה ויוצאת לנקום בביאטריקס קידו על מות אימה.
קיל ביל 3 (2) – *פריקוול לקיל ביל* שסוקר את קורותיו של ביל הצעיר. תוכנן כאנימה.
Faster, Pussycat! Kill! Kill! – רימייק לסרטו (הרע אך מלא הברקות ווים פוטנציאל), של ראס מיירס משנת 65.
יש כאלו שטענו שחסין מוות הוא אותו רימייק. אבל למרות שבשניהם יש בחורות שופעות ומכוניות מהירות אין שום קשר בין הסרטים.
קומדיה רומנטית – אחרי חסין מוות QT דיבר על כוונתו לביים קומדיה רומנטית.
כמו שאתם רואים הרשימה ארוכה. ספק אם משהו מהפרויקטים הללו יצא אי פעם לפועל
אין לדעת מה QT מחביא בשרוול. אבל מה שבטוח זה יהיה אס.