השבוע נסגר פסטיבל סאנדנס. שבוע לפני כן נפתח פסטיבל סאנדנס. על שני הארועים האלה, ועל הפסטיבל שבינהם, לא קראתם כאן, אבל זה לא משום שאני מזלזל בפסטיבל הזה או שהוא לא חשוב. להיפך, זה ארוע חשוב מאוד, אין שום ספק בזה. סאנדנס היה את נקודת הפתיחה של המון סרטים ויוצרים מצליחים. בין עשרת המועמדים לאוסקר הסרט הטוב ביותר ממש עכשיו נמצאים שני סרטים – "קר עד העצם" ו"הילדים בסדר" – שנצפו לראשונה בפסטיבל סאנדנס לפני שנה בדיוק.
אבל סיקור מרחוק של פסטיבלים הוא דבר מתסכל, וסיקור מרחוק של סאנדנס – עוד יותר. אני לא נמצא שם, לא ראיתי את הסרטים ואני לא יכול לחוות עליהם דעה בעצמי. כל מה שאני יכול לעשות הוא לדווח על דעות של אחרים. ואם בפסטיבלים כמו קאן או טורונטו הרבה מהסרטים הם לפחות של יוצרים מוכרים, כך שיש פרספקטיבה וציפיות שבהן הם עומדים או שלא, בסאנדנס הרבה מהסרטים הם של יוצרים צעירים ולא מוכרים. כך שהדיווחים משם בדרך כלל מסתכמים ב"סרט שלא שמעתם עליו של במאי שלא שמעתם עליו זכה לביקורות אוהדות". כמה חודשים לאחר מכן אותם סרטים לפעמים מקבלים טריילרים, הפצה רחבה, ביקורות רבות ומפורטות יותר ובמקרים מסוימים גם הפצה בארץ ומועמדות לאוסקר – אבל בינתיים, הם אלמוניים.
אז מה קרה בסאנדנס: הזוכה בפרס הראשון הוא "Like Crazy" של הבמאי דרייק דורמוס (אמרתי לכם), בכיכובה של ג'ניפר לורנס – ששיחקה גם בזוכה של השנה שעברה, "קר עד העצם". אבל בסאנדנס הפרסים לא באמת חשובים אלא המכירות: במאי שמביא את הסרט שלו לפסטיבל לא מקווה לפסלון אלא לחוזה הפצה נדיב עם אולפן כלשהו. אלא אם כן אתה קווין סמית. קווין סמית הקרין את סרט האימה שלו, "Red State" (הביקורות היו מעורבות, שזה הרבה יותר טוב ממה שאפשר לומר על הסרט הקודם של סמית) ואז הסביר לכל נציגי האולפנים באריכות שהוא לא סובל אותם ושהוא יפיץ את הסרט בעצמו. לכן הרבה אנשים לא סובלים את קווין סמית כרגע.
עוד דבר שלא דיברתי עליו בזמן האחרון הוא דו"ח קופות שבורות. ינואר הוא בדרך כלל תקופה די שוממה שהסרטים היוצאים בו הם כושלים, גרועים או גם וגם, והשנה לא היתה יוצאת דופן. הסרטים שיצאו החודש לא עשו שום דבר ראוי לציון מבחינה קופתית. "הצרעה הירוקה" השיג את הפתיחה הטובה ביותר של החודש, 33 מיליון דולר. אחריו, הקומדיה הרומנטית "קשר לא מחייב" עם נטלי פורטמן ואשטון קוצ'ר (פתיחה של 19 מיליון דולר), והקומדיה הלא-רומנטית "הדילמה" (17 מיליון). השבוע "הפולחן", סרט גירוש-שדים עם אנתוני הופקינס, הגיע למקום ראשון עלוב למדי עם קצת פחות מ-15 מיליון דולר, ו"המכונאי" מתחתיו, עם 11 מיליון.
אבל הסיפור המשמעותי יותר – שוב, די כרגיל לגבי ינואר – לא היה הסרטים החדשים אלא סרטי האוסקר, אלה שיצאו בקצה של 2010 ובמהלך החודש הרחיבו את הפצתם. "אומץ אמיתי" הוא אשכרה בלוקבאסטר, שהגיע כבר להכנסות כוללות של 148 מיליון דולר. אבל את זה כבר ידענו. מה שהפתיע אותי הוא ש"ברבור שחור" התגנב על קצות האצבעות, מוקרן כבר תשעה שבועות שבהם מעולם לא שהה בטבלה גבוה יותר מהמקום החמישי, ואיכשהו בלי שהרגשתי צבר כבר 90 מיליון דולר – וה-100 בלי ספק בדרך. וואו. זה המון, בשביל סרט כל כך מוזר שעוסק באימה ובבלט. בטח הסצינה הלסבית עזרה. גם כמה מהמועמדים האחרים צברו לאיטם סכומים לא רעים בכלל: "נאום המלך" הגיע כבר ל-72 מיליון, ו-"פייטר" – ל-78 מיליון.
על חבייר ברדם עבר שבוע מוצלח. הוא קיבל מועמדות לאוסקר על "ביותיפול", ובנוסף הוא עשוי לככב בשני תפקידים משמעותיים: הראשון "תפקיד גדול" בסרט הבא של ג'יימס בונד – לא נמסר איזה תפקיד, אבל התפקיד הגדול בסרטי ג'יימס בונד שאינו של ג'יימס בונד או של כוסית בביקיני הוא בדרך כלל של הנבל; השני הוא התפקיד הראשי, של רולנד מגלעד, בסרט-סדרה-סרט על פי "המגדל האפל" של סטיבן קינג. רולנד מבוסס בגלוי על קלינט איסטווד, אבל הוא ככל הנראה היה קצת מבוגר לתפקיד. שני התפקידים הם בגדר "הצעה": הוא עדיין לא אמר "כן" לאף אחד מהם. דבר אחד שכן אושר כבר רשמית לגבי "בונד 23": ג'ודי דנץ' תשתתף. סיבה אחת לפחות לראות את הסרט יש. [ Deadline ]
ואם כבר מדברים על סטיבן קינג, וורנר מפתחים גירסה קולנועית גם ל"העמדה" שלו (העיבוד הקודם היה סדרת טלויזיה), אבל עדיין לא הכריזו על במאי, תסריטאים או כל דבר אחר. [ THR ]
כאילו ש"ההוביט" לא סבל כבר כמעט מכל בעיה אפשרית, משביתת שחקנים ועד פשיטת רגל של האולפן, עכשיו הצילומים שוב נדחו, הפעם משום שלפיטר ג'קסון יש אולקוס. ברצינות. לא נורא, הוא עבר ניתוח, הכל יהיה בסדר, הצילומים יתחילו בקרוב. כנראה. [ סלאשפילם ]
לפני כמה שנים ג'יימס קמרון התלבט בין שני סרטי ענק בתלת-מימד: "אווטאר" או "Battle Angel", המבוסס על המנגה "Battle Angel Alita". הוא בחר ב"אווטאר", לצערי – כמה שהוא היה מגניב, "מלאך חבלה" נשמע כמו סרט הרבה יותר מעניין עם עולם הרבה יותר מקורי. סרטי ההמשך של "אווטאר" ימשיכו להעסיק את קמרון לפחות עד 2015, ובכל זאת, הוא הבהיר בראיון השבוע שהוא עדיין לא נטש את "מלאך חבלה" ומתכוון לחזור אליו כשיתפנה. אז אם הוא לא ישנה את דעתו עד אז, זה עומד להיות הארוע הקולנועי הגדול של 2018. סמנו ביומנים. [ Collider ]
ההצלחה של אומץ אמיתי בקופות מוכיחה שני דברים:
א. אנשים פשוטים עדיין רואים סרטים טובים
ב. מערבונים נהיים פופולריים (אני מודע לעובדה שהתמונה למעלה לקוחה מ"המגדל האפל", אבל כל גיימר פה יהיה בטוח שזה הפוסטר של הסרט של "Red Dead Redemption")
ואפשר יותר פרטים על "מלאך חבלה"? כבר משהם שלו הוא נשמע מעניין.
עוד כתבה נהדרת של רד פיש
הכתבות קצרצרים שלך מסכמות את מה שקורה באופן קצר, מהנה ומובן. כול הכבוד רד :)
ושאלה, האם יש (או יהיה, או מתוכנן להיות) יום קבוע שבו יעלו ה'קצרצרים'?
בשביל מה לקבוע יום?
כשיש על מה לכתוב הוא כותב.
אני לא יכול לחשוב על סיבה טובה לבחירת יום קבוע.
הגיע הזמן לעבור למאה של עטלף הפירות
או במילים אחרות בשביל לדעת מתי יש קצרצרים יש RSS.
רד הסביר בהודעת הפרידה שלו (וגם בהודעת החזרה) שחלק מהלא כיף באתר הישן היה כבילה לכל מיני חוקים. כך שהכרזה שיהיו קצרים ביום מסוים עשויה לקחת את הכיף ממנו. וחבל.
(רד אני מקוה שלא אכפת לך דברתי בשמך)
לא קראתי את המגדל האפל,
אבל המחשבה על חבייר ברדם בתפקיד שמבוסס על קלינט איסטווד, מאוד מוצאת חן בעיני. ברדם שחקן מאוד מגוון, שמסוגל לגלם גם דמות חייכנית (ימי שני בשמש) וגם דמויות אפלות ומסתוריות.
לגבי סטיב קינג.
חבייר ברדם בתור רולנד? מה הקשר? תביאו לי את ויגו מורטנסן ואני אהיה מאושר.
וסרט על פי העמדה (ספר של אלף עמ') בהפקה של וורנר- רק אני מריח כאן פיצול של סרט לשני חלקים כדי להרוויח ממנו פעמיים? (רק שהפעם זה באמת יהיה מוצדק איכשהו)
ועוד ידיעה: לריקי ג'רוויס הוצע להנחות שוב את הגלובוסים
זה לפחות מה שהוא אומר.
אבל הוא מציין שבספק אם יחזור לתפקיד כי "מה כבר אני יכול לעשות טוב יותר?"…
אולי שיציעו לסטיב קארל וסטיבן קולבר, יכול להיות מעניין..
סטיבן קולבר?
האיש שהוזמן לנאום בפני הנשיא בוש ולא הפסיק לקטול אותו מול המצלמות? אם הוא ינחה את גלובוס הזהב, כנראה שלמארגנים באמת יש את איזה משהו נגד המעסיקים שלהם.
ועכשיו אני מדמיין את ריקי ג'רוויס בסעודת הבית הלבן..
זה יכול להיות משהו.
קולבר וקארל שניהם היו מאד מוצלחים בתור מגישי פרסים באמי, גלובוסים וכו'.. בהחלט יכולים להחזיק את הטקס.
מי שהזמין את קולבר לדבר מול בוש היה אדיוט
כלומר מישהו לא ממש הבין את הגישה של קולבר. הם חשבו שהוא ימני.
אי אפשר להסיק מזה האם קולבר ירד על המארגנים או לא
לאף אחד לא היה ספק
האירוע המדובר הוא מסוג האירועים בו מזמינים אנשים (בעיקר קומיקאים) בידיעה שירדו על הנשיא. זה כמו להזמין את ג'ארוייס לגלובוס הזהב, אתה יודע בדיוק למה הזמנת אותו.
לא מדויק
האנשים שהזמינו אותו חשבו על בסיס צפיה לא ביקורתית בתוכנית שלו שהוא קומיקאי אבל מהימין. כלומר שיהיו צחוקים אבל לא ירידה.
ההצלחה של ברבור שחור לא מפתיעה בכלל
כמו שכבר ציינת בביקורת. מצד אחד מוכרים את הסרט כסרט אוסקרים איכותי על בלט (60 מליון בקופות), ומצד שני נותנים לידיעה שמדובר למעשה במותחן פסיכולוגי מצמרר לטפטף בחוגים הנכונים (עוד 60 מליון). לא הרבה סרטים מצליחים לשחק ככה על שני העולמות.
חבייר בתור רולנד? Holy Shit, אני מקיא!
מה הוא קשור? לרולנד יש מראה מאוד ספציפי – קינג לא משאיר לך יותר מדי משחק באיך לדמיין אותו. הבחור הזה לא 'מרגיש' לי רולנד. אני מעדיף שיקחו איזה אלמוני ויהמרו עליו, או את פול ווקר – לבחור יש פוטנציאל להכנס לנעליים של האקדוחן.
ועוד: ג'וסף גורדון-לוויט מצטרף כנראה לבאטמן 3..
בהחלט שדרוג מבורך, נקווה שבתפקיד משמעותי.
http://www.deadline.com/2011/02/joseph-gordon-levitt-in-talks-to-join-the-dark-knight-rises/
רק לא בתור רובין, רק לא בתור רובין, רק לא בתור רובין
~מחזיק אצבעות~
בתור חייזר חביב הנראה כתלמיד תיכון
(ל"ת)
לא לדאוג
כריסטיאן בייל אמר שאם רובין יהיה בסרטים אז הוא לא ישתתף בסרטים. עכשיו החלק הטוב: כריסטופר נולאן הסכים ואמר שהוא לא יכלול את רובין מפני שהוא יכול לפגוע בטון האפל של הסדרה.
עלתה פה פעם הצעה ללהק אותו במקום לדג'ר.
מעניין אם צוות ההפקה של נולאן הקשיב וילהק אותו לסצינות (פלאשבק?) של הג'וקר.
שחקן ענק שהיה צריך לפרוץ מזמן
צריך רק לראות את בריק ואז להנהן בהסכמה.
פרסומת הסופרבול של "קונג פו פנדה 2"
http://www.slashfilm.com/kung-fu-panda-2-super-bowl-commercial-wok/
האמת? לא נראה משהו.
(אבל זה רק טיזר, נחכה לטריילר…)
המחשבה על המגדל האפל כסרט...
המחשבה על המגדל האפל כסרט עושה לי רע. אין סיכוי שזה יעשה כמו שצריך, אין סיכוי שיכניסו לסרט אפילו 30% מתוכן הספרים. ולא רק בגלל שיש שם לא מעט סצינות שיחייבו צנזורה.
יותר לכיוןן ה-5% אפילו,
ב-30 שניות האחרונות דליתי ממוחי את ההתרחשויות בשבעת הספרים הללו וקיבלתי סחרחורת מכמות העלילה.
הגזמתם קצת
בספר הראשון, החמישי והשישי לא ממש קורה הרבה. את הארבעה שנותרו, בתוספת מעט העלילה שיש בספרים שצוינו לעיל, אפשר בכיף להציג בסדרה של ארבעה סרטים. או שאפשר לעשות הארי פוטר ולעשות שמיניית סרטים.
את הסרט הזה לא ראיתם בסאנדנס
היי,
קוראים לי דוד טאובר ואני סטודנט לקולנוע מבית ספר "מעלה"
הסרט שלי לא הוצג בפסטיבל סאנדס בעיקר בגלל ש:
מעולם לא שלחתי אותו להתמודדות שם,
זה בעצם רק סרט סוף שנה ב',
האנגלית שלי לא הכי טובה,
ובכלל, מה הם מבינים שמה…
אבל!
אשמח מאוד אם אתם תגיבו לי עליו,
ואני אשתדל לזכור אתכם שעה שאצעד על השטיח האדום.
(בלי נדר)
זהו פלייליסט של שני החלקים
http://www.youtube.com/watch?v=UmF8e6_RVEc&feature&p=E4A5124B0B429090&index=0&playnext=1&&hd=1
בתודה מראש,
דוד
(היי, אם עדיין לא עשיתי חשק לשרוף עלי 17 דקות הנה טיזר:
אחד השחקנים בסרט השתתף ב"חגיגה בסנוקר"!!! באמת.)
(לא, זה לא זאב רווח)
ראיתי את הסרט
כנראה שזה בגלל חוסר ידע שלי אבל לא ידעתי ש"מעלה" זה בית ספר לקולנוע דתי (אם אפשר לקרוא לזה כך). בתור חילוני ואתאיסט, לא הבנתי את הפלפולים הדתיים בקצב המהיר שהלכו שם וגם הסוף לא היה ברור לי לגמרי, אם כי אולי אני יכול לנחש. אם הבנתי נכון, אז הפואנטה חלשה לדעתי, אבל אולי אני מפספס משהו כי אני לא מחובר לעולם הדת.
מהבחינה הטכנית אהבתי את הסרט מאוד – זו גם הסיבה שהמשכתי לראות. הצילום והעריכה מצויינים, גם הפסקול מתאים מאוד, אם כי קצת דרמטי מדי (בכלל, הסרט סובל מדרמטיזציית יתר). אהבתי גם את הנגיעות הקטנות שבהן השיחה מפסיקה לרגע והגילוי האיטי של פרטי העלילה. כמו כן, הלוקיישן המרכזי היה מצוין ואולי אפילו נתן לך את ההשראה לסרט כולו (ככה זה מרגיש).
שורה תחתונה, יש לך כישרון רב וזה רק משנה ב' אז יש לך זמן גם לשפר את הדברים הפחות טובים. כל הכבוד!
ועוד משהו
עכשיו שעבר קצת זמן אחרי הצפייה, מרשים אותי מאוד שהסרט עדיין יושב לי בראש. לא משהו ספציפי בו אלא התחושה הכללית שלו. כל הכבוד.
אהבתי
נהנתי מהסרט הקצר שלך ואני מאחל לך הרבה בהצלחה בהמשך הדרך.
אמנם אני בטוח שפיספסתי חלק קטן מהניואנסים של העלילה כתוצאה מחוסר ההבנה שלי בחלק מהעולם הדתי, אבל עדיין היה מסקרן ומעניין.
הרעיון היה טוב והביצוע על כל חלקיו היה מרשים בשביל שנה ב' לקולנוע.
אשמח לראות דברים שלך בעתיד.
ביג ליבובסקי 2
עידו כהן הפנה אותי לידיעה ב-NRG על הצילומים המתקרבים של "ביג לבובסקי 2", מה שנשמע כמו עוד שמועה שיצאה מפרופורציה או דיווח עיתונאי בלתי אמין בעליל, כמו במקרה של "מטריקס 4". אבל למרבה ההפתעה אין לי שום טענות ל-NRG. הדיווח שלהם נכון לחלוטין – טארה ריד באמת אמרה שהיא עומדת לצלם את "ביג לבובסקי 2" השנה ושכל צוות הסרט הקודם יחזור.
http://www.youtube.com/watch?v=0qahgHrvm7k#t=0m51s
השאלה היא למה טארה ריד אמרה את זה. ההסבר הסביר הוא שהיא היתה שיכורה. מאוד לא סביר ש"ביג לבובסקי 2" באמת יצולם, ועוד יותר לא סביר שנשמע על זה לראשונה דווקא ממנה.
מה שעוד מצחיק הוא שהקליפ ובו הסקופ המדהים הזה עלה לרשת ב-17 בינואר, ורק אתמול אנשים התחילו לשים אליו לב. עד כדי כך אף אחד לא שם לב למה שטארה ריד אומרת. (אבל היא היתה מאוד מצחיקה ב"ג'וזי והפוסיקאטס"!).
הא?
קודם המשך לבארטון פינק ועכשיו זה? אני לא אומר שזה בהכרח דבר רע, אבל…מפתיע
תגובת האחים כהן
"אנחנו שמחים לשמוע שטארה עובדת על סרט כזה. אנחנו לא עובדים עליו, אבל נשמח לראות אותו כשהוא ייצא".
http://www.austin360.com/blogs/content/shared-gen/blogs/austin/mo/entries/2011/02/03/will_there_be_a_big_lebowski_2.html
טריילר ראשון ל Win Win, החדש של טום מקאת'י (אנשי התחנה)
הישר מסאנדנס.. נראה טוב למדי, מקווה שבסרט עצמו רמת השמאלץ נמוכה יותר.
נראה כמו הופעה טובה של בובי קנאוול.
http://www.youtube.com/watch?v=nbe33D59euY
ועוד פול ג'יאמטי.. איירונקלאד
http://www.youtube.com/watch?v=ogdE4IGbgNU
נראה כ"כ סתמי.
It Works!
אה?!
היתה בעיה עם השרת
לקח יותר מידי זמן, אבל טיפלו בזה וחזרנו.
בקתה ביער - ממחר בקולנוע?
לא באמת, כנראה.
ל- Cabin In the Woods, סרט האימה של דרו גודארד וג'וס ווידון, כרגע אין תאריך יציאה רשמי, עקב הקשיים הכלכליים של MGM.
יש יסוד להניח שאותם קשיים כלכליים הביאו להזנחת אתר האינטרנט של הסרט, שכן חיטוט בקוד המקור של האתר העלה שהכותרת תתחלף ל"In Theaters Now" החל ממחר (בפס הכותרת של הדפדפן, לא בגוף האתר).
http://www.thecabininthewoodsmovie.com/
זה מבלי להזכיר שמשום מה הקוד כתוב ב Javascript, כך שעד שהנושא יטופל, כל אחד יכול לשנות את התאריך על המחשב שלו ואז לתבוע את מה שנשאר מ-MGM על עוגמת הנפש.
משעשע מאוד.
ההימור שלי: ייצא באוקטובר הקרוב.
קראתי את התסריט לסרט, כל כך חבל מה ש-MGM עושים לו
התסריט מבריק. שנון, לא צפוי.
הקונספט נורא מקורי אבל מה שהכי טוב בתסריט הזה הוא שאשכרה אכפת לך מהדמויות, מאוד. אז בכל פעם שקורה לאחת מהן משהו זה משפיע עלייך.
יש תקווה
סוני במו"מ להפיץ את הסרט, כחלק מעסקת חבילה של הפצת סרטי MGM, הכוללת גם איזשהו זיכיון זניח של סרטי ריגול.
http://latimesblogs.latimes.com/entertainmentnewsbuzz/2011/02/sony-mgm-distribution-bond.html
אני לא זוכרת איפה דיברו על "127 שעות",
ועל זה שהוא לא מגיע לארץ, אבל היום במדור 7 לילות של ידיעות אחרונות מראיינים את אריה ברק, היחצן של חברת א.ד. מטלון. הוא טוען שזו החלטה של פוקס, ולא של החברה בארץ. אבל מה שבאמת שבה את לבי הוא משפט הסיום של הכתבה:
"זה כמו שלא כל טלפון חדש או מחשב חדש שיוצר בחו"ל מגיע בהכרח לישראל. אם כל כך חשוב לך לראות את הסרט, לך להקרנה בסינמטק או שתחכה עוד חודשיים-שלושה ותראה אותו בדיוידי".
חמוד שכמוהו.
זו אולי תהיה עמדה לא פופולרית
אבל אני דוקא די מסכים איתו. אם בעולם הטלוויזיה סדרה מסוימת לא נרכשת לשידור כאן או שהיא לא משודרת אצל ספק הטלוויזיה שלך אז אין לך בעצם דרך לראותה אלא אם כן מישהו שמנוי אצל החברה השניה מקליט לך את הפרקים או שדוד אינטרנט מספק לך אותם.
אבל בעולם הקולנוע אם סרט לא מגיע לאקרנים אז הוא מגיע ברוב הכמעט מוחלט של המקרים ל-DVD ולערוצי הטלוויזיה. זה לא שנמנע לחלוטין הסרט מהצופים בארץ.
הפצת סרטים הינה עסק יקר – רכישת עותקי הסרט, תרגום ופרסום, שלא לדבר כמובן על רכישת הזכויות. ואז גם אם הסרט מגיע לבתי הקולנוע הוא מוקרן שבועיים ואז נעלם כי מעטים ראו אותו ואת רצית לראות אבל לא הספקת (לא מוקרן באזורך/לא הוקרן בשעות נוחות/לא מצאת בייביסיטר וכו').
סרט מוקרן בקולנוע תקופה אחת וזהו. לא חוזר יותר למסכים. אבל אז הוא זמין ב-DVD, ב-VOD, בערוצי הסרטים בטלוויזיה וגם במקומות בעלי כשרות מפוקפקת אי שם באינטרנט. רובנו, גם אם אנחנו מבקרים בקביעות בקולנוע, צורכים את רוב היבול הקולנועי בבית.
מבאס שסרט לא מוקרן בקולנוע? שהדיון עליו לא נעשה במקביל לדיון העולמי? שגם אם נצפה בו זה יהיה באיחור? אכן כן. אבל זה לא שהוא נמנע מאיתנו לחלוטין ונגנז לעולמי עד.
וכמו שהוא ציין, זו החלטה של האולפן בחו"ל, לא של המפיץ המקומי.
זאת החלטה ביזארית is what I'm sayin'
כמו שכבר אמרתי יותר מפעם אחת, הפצת סרטים היא עסק, ובעלי העסק מנסים להרוויח. אין טעם לבוא אליהם בטענות אם הם לא הפיצו בארץ סרט שאין לו סיכוי מסחרי, אפילו אם זו יצירת מופת.
אבל סרט שמועמד לשישה אוסקרים?! שמככב בו שחקן לוהט ושהסרט הקודם של הבמאי שלו היה להיט ע-צ-ו-ם בארץ? הם ("הם" הוא אולי האולפן בחו"ל) לא מאמינים שהקרנה מסודרת – לא של 30 עותקים, אפשר גם של שלושה – תכניס כסף? ובכן, כל מה שאני יכול להגיד הוא שלדעתי הבלתי מקצועית הם טועים.
אין לי בעיה עם ההחלטה.
אני לא חלק מהעסק, לא מבינה את השיקולים שלהם, לך תדע מה הם מבינים שאני לא.
אבל התמימות של "חכו חודשיים שלושה וקחו אותו בדיוידי" שעשעה אותי. מישהו שבאמת חשוב לו לראות את הסרט לא יחכה לדיוידי.
תמונות של החליפה החדשה של ספיידרמן במלואה
האמת? אני לא אוהב את המראה הזה…
http://www.slashfilm.com/spiderman-set-photos-online/
כי אני בן 14 אז מותר לי לצחוק מזה.
חיחיחיחיחי.
http://www.slashfilm.com/spiderman-set-photos-online/spidermansetpicsfeb4a8/
יש עוד כאלה פה
http://www.comicbookmovie.com/fansites/MarvelFreshman/news/?a=29358
Nice Ass
http://www.slashfilm.com/spiderman-set-photos-online/spidermansetpicsfeb4a1/
כל אחד מוצא את הזווית שלו בחליפה
אני לא הומו, אבל... True is true
(ל"ת)
הישבן הזה היה מוצלח גם לו היה מדובר באישה
(ל"ת)
לאחרונה יש גם
סרטוני יוטיוב שצצים מהצילומים. נחמד מדי פעם לראות דבר כזה, ספיידרמן בלייב, אבל מחוץ לקולנוע.
עלילות של משחקי מחשב.
אז לא מזמן קיבלתי את ה-PS3 שלי והתחלתי לשחק בכל מיני משחקים מעניינים כמו מטאל גיר סוליד 4, Mass Effect 2 ו-Enslaved: Odyssey To The West ונזכרתי בדיון שהיה פה פעם כשאנשים שאלו "איזו עלילה של משחק הכי תתאים לסרט?"
אז אומנם אני לא רוצה לראות סרט ל-Enslaved, אבל אני רק רוצה להגיד שכל מי שמפקפק ביכולת של משחקים להעביר סיפור מרתק עם דמויות שאפשר להזדהות איתן לא פחות מכל סרט או ספר צריך לשחק במשחקים האלה.
ל-Enslaved יש גם קאסט מרשים. אנדי סארקיס (גולום, קינג קונג) משחק את הדמות הראשית של מונקי ואת התסריט למשחק כתב אלכס גרלנד (התסריטאי של "סאנשיין" ו"28 יום אחרי").
זה לא שעלילות של משחקים הן גרועות
הן פשוט בנויות בצורה שלא מתאימה לסרטים אלא למשחקים. בגלל זה משחק מדהים יוצא קקה בתור סרט.
בשביל זה המציאו את המושג "אדפטציה".
עכשיו רק צריך שמישהו יספר את זה לתסריטאים בהוליווד.
אני לא בטוחה שאפשר להתאים כל דבר לפורמט של סרט
יש עלילות שעובדות נהדר כספר וכדי להתאים אותן לקולנוע צריך לכתוב סיפור חדש לגמרי. ובמשחקים זה לדעתי עוד יותר גרוע. זו פשוט דרך כל כך שונה לבנות את הסיפור במדיום הזה. אני לא חושבת שזה מקרי שזה פשוט לא עובד.
אני לא חושב שכל כך ניסו.
שום סרט מבוסס משחק שיצא עד עכשיו לא באמת היה מבוסס על העלילה של המשחק שלו, אלה רק על הדמויות והקונספט, ככל הזכור לי. אז לא ממש הוגן להגיד ש"זה לא עובד".
סיילנט היל גם היה מאד צמוד לעלילה של המשחקים ובכללי סרט אימה טוב. לא מדהים או שובר מוסכמות, אבל בהחלט סרט שאני ממש לא מתחרט שראיתי.
תלוי באיזה משחק מדובר. ישנם משחקי עולם פתוח (כמו ג'י-טי-איי, למשל) שיש להם מספר עלילות שכולם רחבות יריעה כך שאי אפשר לעבד אותם לסרט אחד בלי לשחוט את המקור. מצד שני, למשחקים קצרים יחסית עם עלילה ברורה יש פוטנציאל טוב להפוך, תחת הידיים הנכונות, לבלוקבאסטרים שגם יהיו סרטים טובים.
ישנם כמובן גם הסרטים המבוססים על משחקי הווידאו חסרי העלילה (סטריט פייטר, האחים מריו) אבל על זה אין צורך לדבר.
הטיזר מהסופר בול ל"קפטן אמריקה"
http://www.youtube.com/watch?v=cGTW-Nw3POY&feature=player_embedded
יש סיבה שאני שם דווקא אותו.
רציתי לדעת אם אנשים עדיין חושבים שזה נראה מגוחך גם בתנועה.
מבחינתי? כן, מאוד. אבל אני מקווה שמעט ההומור שם אומר שהסרט לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות.
מה דעתכם?
לדעתי
ואני אכתוב את זה גם בפוסט הראשי על הסופרבול, אין שם מספיק חומר מצולם של הבחור בחליפה כדי להחליט. אבל ממה שראיתי, לא מגוחך. אבל לפעמים אני סלחן באופן כללי בקשר לסרטים/סדרות, אז אולי אני לא פונקציה בנידון. לא יודע.
כן, זה נראה מגוחך
אבל גם מסקרן באיזושהי צורה.
הסרט ההוא שמופץ תחת הכותרת "בהפקת ג'יימס קמרון"
מה זה בדיוק? איך הוא?
ומאיפה הוא בא?
כי אני לא שמעתי עליו כלום.
אני גם לא רואה שיש לו דף סרט.
למה לא? הנה, יש לו
http://www.fisheye.co.il/movies/sanctum/
ביקורת יותר מפורטת תפורסם כאן כשהסרט יעלה (ביום חמישי).
נועם מורו הישראלי יביים את "מת לחיות 5"
נועם מורו הוא הבמאי של "אנשים חכמים" (הלא משהו) וכמה פרסומות די מרשימות למשחקי היילו.
לידיעה:
http://www.slashfilm.com/noam-murro-direct-die-hard-5-negotiations-lay-favorite-dog/
נראה לי שזוהי העבודה הגדולה ביותר שקיבל במאי ישראלי בהוליווד עד עכשיו, אני טועה?
נראה לי שאורן פלי עדיין נחשב לשיחוק גדול יותר
ואם נותנים לאדיוטומט לרוץ שעות נוספות, אפשר לקחת בחשבון גם את הרפרטואר של מנחם גולן משנים עברו.
אף אחד לא ידע ש"פעילות על טבעית" יצליח כל כך
מבחינת גודל הפרויקט, וסיכויי ההצלחה שלו + הכוכב שמשחק בו ויש לך בלוקבסטר מיועד.
אני לא חושב שאף במאי ישראלי עד עכשיו קיבל לידיו לביים בלוקבאסטר.
בועז יכין הוא שם שאפשר להזכיר בהקשר הזה
http://www.imdb.com/name/nm0945026/
לא בדיוק ישראלי ומצליח יותר כתסריטאי, אבל היה בימאי של מספר סרטים הוליוודיים.
"פרש" (עם סמואל L ג'קסון) היה הסרט שהזניק אותו, בהמשך היה "אשת חיל מי ימצא" (עם רנה זלווגר), ואז היתה דרמת הספורט המצליחה "לזכור את הטיטאנים" (עם דנזל וושינגטון). האחרון היה השיא [המסחרי] שלו, וגרף מעל מאה מליון דולר.
הסרט הבא שביים "בנות בסטייל", קומדיה רומנטית עם בריטני מרפי ז"ל, פתח בכ-2500 מסכים והכניס מעל עשרה מליון בסופ"ש. הוא ביים עוד סרט אחד (כנראה בפרופיל נמוך ועם תקציב דל) והיה בין התסריטאים של הנסיך הפרסי, ועכשיו עובד על סרט עם ג'יסון סטאטהם.
שידור טלוויזיוני ראשון של דוני דארקו
אני מניח שרוב האנשים כאן מכירים את דוני דארקו, סרט הבית של עין הדג, אבל בכל מקרה תמיד כיף לראות פעם נוספת.
אז הנה: היום ב-18:05 ביס מוביס (יס1, ובשעה 22:00 ב-yesHD2) ישודר דוני דארקו בפעם הראשונה בישראל, לא כולל הקרנות בקון.
http://www.fisheye.co.il/donnie_darko/
קטע מוזר,
יס באמת משווקים את הסרט בתור בכורה טלוויזיונית בישראל למרות שאני בטוח בכמעט מאה אחוז שיס בעצמם כבר שידרו אותו.
מבטיח לך שהוא לא שודר קודם
(ל"ת)
עוד תמונה (יפה) של ספיידרמן
מסקרן אותי אם לפחות בתמונות היח"צ השחקן אכן נמצא בתוך החליפה, או שגם בתמונות האלה נמצא הכפיל מהסרט.