"הוד מעלתך" והתחתונים הדיגיטליות של נטלי פורטמן

איזו גירסה היא האמיתית: זו שבה פורטמן עם החוטיני או בלי? וחוץ מזה גם הסרט נראה אחלה

"Your Highness" הוא קומדית פנטזיה שביים דייויד גורדון גרין, מי שעשה גם את "Pineapple Express", הקומדיה המאוד מוערכת שלא הוקרנה בארץ כי, אה, זה, נו, תסתכלו ציפור. מככבים בה, בין השאר, נטלי פורטמן (שעד שהסרט ייצא עשויה בהחלט להיות שחקנית זוכת אוסקר), וג'יימס פרנקו (שאם לא לזכות, לפחות ינחה את האוסקר). יש לה טריילר מצחיק ובאופן כללי זה עושה רושם של סרט מגניב.

אבל לא על זה באנו לדבר. "הוד מעלתך" הוא סרט שמדורג R, מכיוון שיש בו מילים לא יפות, וייתכן גם עירום. הטריילר הראשון שלו היה טריילר "Red Band" – כלומר, טריילר המדורג R, ומייצג את הסרט היטב.

השבוע יצא לבתי הקולנוע ולאינטרנט טריילר חדש, רק שהוא כבר טריילר "לכל המשפחה". זה פחות או יותר אותו הדבר, רק מקוצץ קלות, מה שאומר שנעדרים ממנו שניים מההיילייטס של הטריילר המקורי:
א. השורה "Magic, motherfucker";
ב. הישבן של נטלי פורטמן.

אותו שוט מופיע בשני הטריילרים – רק שבאחד פורטמן לובשת חוטיני בקושי, ובשני – תחתונים שמכסות הרבה יותר שטח. מתבקש להניח שהגירסה החשופה יותר היא מה שצולם, והתחתון הצנוע יחסית הוא צנזורה דיגיטלית. דברים כאלה נעשו בעבר. אבל האמת היא שאני לא משוכנע שזה המצב.

איזושהי התעסקות דיגיטלית היתה פה, אבל דווקא הגירסה "עם" נראית יותר אמינה מהגירסה "בלי". גם זאת אפשרות הגיונית – ככה, למשל, צולמה סצינת ה"עירום" של ג'סיקה אלבה ב"מצ'טה": היא הצטלמה עם תחתונים וחזיה, ואחר כך הסירו אותם דיגיטלית, כפי שדווחה משטרת הפוטושופ. מהי האמת, ומה האשליה? ואיך ניתן להבדיל בינהן, בעידן דיגיטלי זה? ואיזה ערך יש לאמת, בכלל? אתם מוזמנים להרהר בזה בעוד אתם מעיינים בתחת של נטלי פורטמן.

(כן, אני יודע שכתבו על זה בוואינט. תאמינו לי אם אגיד שהפוסט הזה היה אמור להתפרסם שלשום? אשמתי).