כמה אנשים הלכו ל'שודדי הקאריביים' אך ורק בגלל ג'וני דפ? כמה אנשים ראו את 'ספיידרמן' רק בשביל טובי מגווייר? ברור שלסרט מצליח רצוי מאוד שיהיו כוכבים גדולים בצוות, אבל כוכבים זה לא הכל בחיים. לו הכנסות של סרטים היו נקבעות על פי מספר ואיכות הכוכבים המשתתפים בהם בלבד, סדרת 'אושן' היתה הטיטאניק. כל כך הרבה שחקנים גדולים ויקרים אפשר לראות ביחד בדרך כלל רק בטקס האוסקר. ובכל זאת, 'אושן משהו-עשרה' היא בסך הכל סדרה די מצליחה, שכנראה הגיעה לשיא כבר בסרט הראשון שלה. 'אושן 13' מחזיר את החבורה לוגאס, מוציא מההרכב את הבנות (ג'וליה רוברטס עדיין בהפסקה) ומכניס במקומן את אל פאצ'ינו. עסק לא משהו.
'אושן 11', הראשון בסדרה, פתח עם 38 מיליון דולר (והגיע בסופו של דבר ל-183 מיליון). 'אושן 12' פתח עם 39 מיליון. ניתן להוכיח באינדוקציה ש'אושן 13' יעשה 40, אבל הוא הכניס רק 36 מיליון, והנה נדפקה המשוואה. זה לא נשמע כמו הפרש משמעותי – מה זה כבר מיליון לפה או לשם בין חברים ששודדים שלושה בתי קזינו וחמישה מוזיאונים בכל סוף שבוע – אבל בכל זאת זה קצת מאכזב. שני הסרטים הראשונים יצאו בדצמבר, עונה סולידית יותר שבה לסרטים יש יותר אורך נשימה; מסרט שיוצא בקיץ מצופה שיעשה קצת יותר בסוף השבוע הראשון, אז הפתיחה של 'אושן 13' טיפה מאכזבת.
שלישית השלושרים ממשיכה השבוע בשקיעות מרשימות. 'שודדי הקאריביים 3', שנשלף מהמקום הראשון, שוב השיל מעליו יותר מחמישים אחוזים, והשבוע השלים 21 מיליון. 'שרק השלישי' ו'שפיידרמן 3' ממשיכים בהשתלשלות מטה, כש'ספיידרמן' עומד לנופף לשלום לעשירייה הפותחת, לאחר ששלשל לכיסו 325 מיליון. פיסקה זו מוגשת בחסות האות ש'.
לעומת זאת, 'Knocked Up' – כראוי לקומדיה שזוכה להערכת הביקורת – איבד רק שליש מהכנסותיו, וניצב במקום השלישי עם 20 מיליון דולר. במהלך ימי החול, אותו אזור דמדומים שאנחנו בדרך כלל לא מתייחסים אליו, 'Knocked Up' היה למעשה במקום הראשון, מעל ל'שודדי הקאריביים'. הוא הכניס עד כה 66 מיליון דולר, וסביר למדי שיגיע בסופו של דבר לטיפה מעל 100 – בדיוק כמו 'בתול בן 40', הסרט הקודם של ג'אד אפטאו.
אל המקום הרביעי הגיעו הפינגווינים. בשנתיים האחרונות היה נדמה לפעמים שאי אפשר לזרוק פינגווין בלי לפגוע באבן, ולהיפך: עם 'משפחת הקיסרים', 'מדגסקר' ו'תזיזו ת'רגליים', הפינגווינים היו בכל מקום. הטרנד הזה מגיע לסיומו, כנראה, עם 'Surf's Up', או בעברית, 'תפוס ת'גלים' (מה שמצרף את "תפוס ת-" רשמית לאחת מקלישאות השמות העבריים המאוסות ביותר). אז שוב זה סרט אנימציה (כמובן) על פינגווינים (כמובן), אבל עם טוויסט קטן שעשוי להבדיל אותו מיתר סרטי החיות: הסרט הוא מוקמונטרי, שבנוי במתכונת של סרט תיעודי ספורטיבי ומספר על עלייתו של פינגווין אחד בעולם התחרותי של גלישת הגלים. סוני היא החברה שמאחורי הסרט (ברזומה המונפש שלהם 'מפלצת של בית' המוצלח ו'חברים על הכוונת' המיותר), ומאחורי הקלעים אין קולות של סלבריטאים עצומים, אבל אפשר למצוא שם את ג'ף ברידג'ס, זואי דשנל, ג'ון הדר, ג'יימס וודס, ובתפקיד כוכב הסרט, שיה לבאף, שבין 'דיסטרביה' ו'הרובוטריקים' – שלא לדבר על 'אינדיאנה ג'ונס' שמצולם בימים אלה – עובר עליו קיץ לא רע.
כשסרטי חיות-מונפשות-מדברות לא מגיעים בקצב של שניים לשבוע, נראה שקל יותר ליהנות מהם; או זה, או ש'תפוס ת'גלים' באמת סרט מוצלח, כי המבקרים די נהנים ממנו. מבחינה דוחקואית, מצבו לא משהו. הוא פתח עם 18 מיליון דולר; בשנה שעברה, העמוסה סרטי אנימציה עד מעל ומעבר לרצוי, אמנם היו סרטים כאלה שמצבם היה יותר גרוע, אבל זה עדיין לא טוב במיוחד. פינגווינים זה כל כך 2006.
התופעה המתמשכת הכי בלתי מוסברת של השנה הזאת בקולנוע היא הכישלון המתמשך של ז'אנר האימה. כבר סיפרתי על זה בעבר, ואין לי מה להוסיף חוץ מזה שהמצב לא השתנה: סרטי האימה עדיין מתים. בשנה שעברה הם היו אין, היום הם אאוט. ההדגמה הטובה ביותר לכך היא 'הוסטל': אחד מסרטי האימה הפופולריים (משום מה) ביותר של השנה שעברה, שהפך את אלי רות' למין במאי אופנתי שכזה. בחוג חובבי המעיים השפוכים, היתה הרבה ציפייה לסרט ההמשך, 'הוסטל 2', שחוזר פחות או יותר על עלילת הסרט הראשון – שלושה אמריקאים נתקלים במזרח אירופה בתעשיית הרצח לפי הזמנה – ורק מחליף הפעם את הבנים בבנות, שיהיה מעניין. הוא אפילו קיבל תאריך הפצה יוקרתי יחסית, באמצע הקיץ, בעוד 'הוסטל' המקורי היה תקוע בשכונות העוני של ינואר. לא עזר. כמו כל אחד ואחד מסרטי האימה שיצאו השנה, 'הוסטל 2' אכזב; הוא הכניס 8.2 מיליון דולר – פחות מחצי מהפתיחה של הסרט הראשון בסדרה (19.5 מיליון). אני לא יכול להסביר את זה אבל אני גם לא יכול להגיד שזה מאוד מצער אותי. אם לא כל כך הרבה אנשים רוצים לראות אנשים אחרים מעונים ונרצחים, זה רק אומר שבני אנוש הם גזע קצת פחות דפוק משחשבתי.
בשבוע הבא צפויה התחממות, עם 'ארבעת המופלאים: עלייתו של הגולש הכסוף' בו מתמודדים הביטלס עם האינפלציה במחירי המזון ההונגרי, ובשביל האיזון, 'ננסי דרו' עם האחיינית של ג'וליה רוברטס.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד היום, במיליוני דולרים.
לינקים:
אהרו''כ, ייפי...
וואי.. השורה האחרונה ממש ניסתה להתחכם על חשבון ארבעת המופלאים… לקח לי קצת זמן אבל זה נקלט.
ואם לחזור על הפן המתחכם- סרטי האימה לא ממש מתים… הם זומבים!
כפול על השורה האחרונה
מצטער, אבל ממש לא הבנתי.
מצטער, אבל ממש לא הבנתי.
גדול! ו…. קצת מטריד.
הסבר:
השורה האחרונה בדוח"קו מתייחסת לשתי דו משמעויות: ארבעת המופלאים הם גם הביטלס, ו"גולש" יכול להיות אוכל הונגרי אם מנקדים אותו בצורה שונה.
והבנתי את זה רק בגלל התגובה הקודמת לתגובה שלך.
אני בכלל לא מבינה למה knocked up
מצליח.זו קומדיה רדודה שלא הצחיקה אותי אפילו פעמיים.
יש אנשים שטוענים שהיא אחת הקומדיות הטובות שראו
Instant Classic וכן הלאה.
אני בכלל לא מבינה למה knocked up
אני אתך. גם לדעתי הקלאסיקה המתהווה הזאת לא מצחיקה, והסרט בכלל סובל מקו עלילתי מייגע במיוחד. מה גרם לכל הסופרלטיבים האלה מצד המבקרים, באמת לא ברור לי.
אני בכלל לא מבינה למה knocked up
פעמיים? אם לא מצחיק, למה פעמיים? התפלחת או משהו בסגנון?
אעז להניח שהיא התכוונה לכך שלא צחקה אפילו פעמיים במהלך הסרט.
אעז להניח שהיא התכוונה לכך שלא צחקה אפילו פעמיים במהלך הסרט.
בהחלט
ובקשר לז'אנר האימה, אולי הצופים נהיים חכמים גם אליו.
סתם ריטוש או קטעי בו כבר לא ממש עובדים. זה אולי גם יסביר את הכניסה החזקה יותר של סרטים יפניים, או עיבודים מחודשים לסיפורים יפנים, שם האימה היא איטית יותר, נבנית, וגם לרוב פסיכולוגית.
וגם זה כבר נחרש.
ולנושא אחר, דו"ח מאכזב היה הפעם.
כותבי הדו"חקו תמיד כותבים את דעת המבקרים על סרטים חדשים, אבל לא על אושן 13. חבל.
אין מה לעשות,
אני בטוח שהכנסות הדוחק"ו הזה ירדו בשבוע הבא. הקהל יודע מה הוא רוצה.
זה סרט שכבר מציג בארץ
אתה יכולת כבר לדעת מה המבקרים הישראלים חושבים אליו, או לגבש דעה בעצמך.
אני לא בודק אתרים אחרים חוץ מעין הדג
בגלל הסיבה הפשוטה שפה בעין הדג יש הכל ולכן זה האתר האהוב עלי בתחום הקולנוע.
אז פה בדו"חקו לא היה הכל והערתי את ההערה הזאת, שהיה חסר.
זה לא שזה סוף העולם. במילא אני לא אלך לראות את אושן 13 אחרי הזוועה של 12.
ביקורת תעלה ככל הנראה היום, אם זה עוזר
חבל שאתה לא מתעניין גם מה קורה מחוץ לאתר
אני למשל גם אמרתי לעצמי שלא אראה את אושן 13 כי 12 היה די מעפן, אבל התפרסמו בעיתונים כתבות חיוביות על הסרט ופה באתר עוד לא עלתה כתבה, אז אמרתי "למה לא? מקסימום נפסיד 35 ש"ח.."
ואת האמת? סרט חביב, הרבה יותר טוב מקודמו ולמרות שגם אני וגם חבר שלי לא הרגשנו טוב, נהנינו ממנו מאוד.
בקיצור, למרות שחשובה לי מאוד דעת הכותבים פה בפיש איי, יש גם דעות שמתפרסמות מחוצה לו. והן לפעמים גם צודקות.
מדהים כמה שהערה אחת יכולה לצאת מהקשר.
גם אם ישבחו ללא הרף את אושן 13 אני לא אלך לראות אותו וראיתי בימד"ב שהוא קוצר דירוגים יותר טובים מקודמו ועדיין לא אכפת לי.
ולא אכפת לי מהביקורות יותר מדי, אני מוצא ביקורות יעילות רק בקשר לסרטים שאני לא הייתי מכיר בקיומם אחרת (בעצמי) או סרטים שלא נשמעו לי מעניינים אך לפתע נחשבים לחשובים ואהובים. את יתר הביקורות אני פשוט נהנה לקרוא. את אושן 13 אראה בדי וי די ולא אסכים ללכת לראות בקולנוע.
אבל אהבתי את זה שבדו"חקו תמיד מתמצתים לי ככה שאני לא צריך להיכנס לעגבניות (כי זה עדיין מעניין לדעת מה אחרים חושבים על הסרט, למרות שלא משנה עד כמה הביקורות גרועות\טובות זה לא ישנה את דעתי, אלא אם כן מדובר בסרט שאני לא שמעתי עליו כמו סרטי אינדי או סרטים דלי פרסום) והערתי שהפעם זה היה נורא חסר לי.
לא פחות ולא יותר, זה כל מה שאמרתי.
וגם זה כבר נחרש.
הסרט היה הצלחה ביקורתית יחסית לסרט הקודם בסדרה.
''שפיידרמן 3''...
''שפידרמן 3'' לדוברי גרמנית
''שניידרמן 3'' בשביל דוברי יידיש ובעלי תסמונת מינכהאוזן.
דוקא זה הגיוני.
בהתחשב בזה שסטיבן ספילברג נקרא גם סטפן שפילברג.
המפיקים בהוליווד עדין לא הבינו מה קורה
עוד מעט (13 ביוני) צריך לצאת עוד סרט אימה-ריטוש-עינויי אם אלישה קאטברט(בית השעווה) שנקרא Captivity
משהו על בחורה שנחטפה עונתה וקיצור נדפק לה השכל. על פי הטריילר נראה כמו הוסטל שניסו לשדרג אם יותר גופות ויותר ניסיון לעומק בדמיות לי נראה כמו כישלון מובטח כי יולי הוא חודש של רובוטריקים וארי פותר
ומת לחיות 4
הוא נראה מגניב
גם הציפיות שלי מDH3 גבוהות
אבל נראה לי שאחכה ואראה אותו בבית בדויד, סיימתי לבנות מקרן וזה נראה מעולה!(שלא לומר זול)
תהיה גאה בעצמך,
אתה תגובה מספר 300000:)
וואו, תגובה שלוש מאות אלף!
שנזכה לשש מאות אלף.
אושן 13 הוא סרט מיותר.
כי אלמלא היו בו כוכבים גדולים, הסרט הזה היה מקבל תשומת לב מינימלית מהתקשורת. אם אני ארצה לבלות שעתיים בצפייה בג'ורג' קלוני מתנהג כמו ג'ורג' קלוני ובראד פיט מתנהג כמו בראד פיט אני אעביר לערוץ E ואחסוך הרבה כסף. אולי את האמריקאים צמאי הרכילות זה מעניין, אותי לא.
חוץ מזה, לפי הראיונות לקראת הסרט, ההומור בקרב החבורה העליזה לא בדיוק נוסק לגבהים משמעותיים – בעיקר ירידות על פיט החתיך, קלוני הזקן ודיימון שכביכול כבר שנים רוצה לזכות בתואר הגבר הסקסי בעולם (תואר שלא מגיע לגוש האנמיות הזה).
הו... עוד בפולין שפיידרמן היה סרט גדול!
סיפורו של מוישלה, שיום אחד נעקץ ע"י גמל שלמה, ונוצרו לו כוחות פיילא מופלאים, המאפשרים לו לא לשתות במשך שעתיים ולבנות תלוליות קטנות בחצר. חמוש בכוחות אלו ומילותיו של סבו הצדיק "עם צ'ולנט גדול באה שינת צהריים גדולה" יצא מוישלה להלחם בקוזאק הרשע… סיירט געדול! ארבעה בלינצ'סים ומחצית הבלינצ'ס במדד בועZון.
הו... עוד בפולין שפיידרמן היה סרט גדול!
נייס. בתור רבע פולני, ריגשת אותי.
אבל מה עם ויינום, גוש השווערצחייע?
לא מדברים עליו
הוא העכביש השחור של המשפחה.
לא יפה ככה (אנשים מסתכלים עלי מוזר בעבודה).
בסדר, אתם תמשיכו לכתוב בדיחות על פולנים ואני אשב לי בשקט בצד ואסבול.
זה לא שמשנה לכם אם אני אמות פה עכשיו, העיקר שאתם תיהנו…
ענק!
אבל מה עם מרי ג'יין המיידלע? איפה היא בתוך כל מרק הקניידלך הזה?
יושבת לבד, בחושך, בלי סוודר.
עם שיער רטוב ומול רוח פרצים
ישנה עם הגפילטע-פיש.
ישנה עם הגפילטע-פיש.
ככה היא בוגדת?! ממש קורבה…
הדבר הכי מוזר שעוד נעט יוצא הסרט סופרקרוס הכושל בארץ,הסרט שיצא ב-2005 היה כישלון חרוץ מבחינה ביקורתית וכישלון מבחינה כלכלית,מעניין מה שאפו המפיצים?
דיסטרביה עדיין בטופ טן? :O
ו"שפיידרמן 3"- נייס
שבוע תשיעי, תנו לו כבוד.
סאבטקסט
"אוי כמה שאני סקסי!" – כל אחת מהדמויות…
תהיה אימתית
אולי הסיבה שסרטי האימה נכשלים היא לא עקב שיפור הרגלי הצריכה הקולנועים (והקולינרים, במקרה של הוסטל) של חובבי הקולנוע האמריקנים, אלא העובדה שהם יוצאים בקיץ. או בעצם – בקיץ 3.
בשנה שעברה לא היה כזה גיבוש של סרטי ענק שימשכו אליהם את הצופים, כך שזה לא כל כך מפתיע שסרטים קטנים יותר לא מצליחים להגיע לרמות של הקיץ שעבר. בטח שלא הוגן להשוות את הוסטל 2 לקודמו, שכמו שאמר רד פיש – יצא בינואר עם מעט תחרות.
הסבר אפשרי לירידה בפופולריות בסרטי אימה
באופן מסורתי, סרטי אימה זוכים להצחלה אחרי שעובר על ארצות הברית משבר: נפילת הבורסה הובילה להצלחה של סרטי אימה בחלק הראשון של שנות ה-30, ויאטנם וורטרגיט קדמו להצלחה מחודשת בשנות ה-70 וה-11 בספטמבר והמלחמות שעקבותיו תרמו לגל הנוכחי. כמראה שאומה האמריקאית כבר התבגרה נפשית על המשבר.
רק שהירידה החדה בהכנסות סרטי האימה
התחילה הרבה לפני הקיץ. הם כושלים באופן עקבי לפחות מתחילת השנה.
צודק, ובכל זאת אקשה:
האם היה כשלון של סרט אימה לו ציפו גדולות ונצורות (כמו "הוסטל 2")?
לא יודע אם גדולות ונצורות,
אבל ההמשכים ל'גבעות הפחד' ו-'28 יום אחרי' הכניסו שניהם הרבה פחות מקודמיהם (כלומר, בערך חצי).
סדרת האימה היחידה בימינו שהגיוני באמת לצפות ממנה לגדולות ונצורות (וגם זה יחסי) היא 'המסור'. עד היום הסרטים האלה אף פעם לא אכזבו בקופות. הסרט הרביעי ייצא באוקטובר השנה, ויהיה מעניין לראות אם מות האימה ישפיע גם עליו, או שהוא חסין מוות.
בטוח יאכזב בקופות.
כי:
* הסרט האחרון בסדרה קיבל את הביקורות הכי גרועות מבין כל סרטי הסדרה.
* כי סרטי אימה זה פאסה.
* כי "המסור" זה פאסה. כמה אפשר?
הגיוני.
כן. בטוח לא חידשתי לך כלום.
לא הבנתי את הכוונה.
אני בסך הכל הסכמתי איתך (בהנחה שאתה אותו מישהו).
זה מעלה נק' מענינת
לא זכור לי אף פעם שהיו ממחזרים סרטים בצורה כזאת גורפת, פעם היו עושים המשכים לסרטים מעטים שהיו באמת הצלחה (שליחות קטלנית מכסחי השדים וכו)
עכשיו זה כבר נהיה הרגל כל סרט סביר מינוס מקבל המשך(הטינה2 ,ל סדרת זהות ב…, אושן13 שלא נראה שמחדש משהו , הוסטל 2 , המסור2 ועוד ועוד)
נראה לי קצת מוגזם לטעון שזה בגלל הפיראטיות בכל זאת ההכנסות של האולפנים היום הן גבוהות בהרבה ביחס לשנות ה80 90
הבעיה שגם את ההמשכים עושים בצורה מחורבנת (חוץ משליחות קטלנית ושרק 2 לא עולה לי בזכרון המשך ראוי) הם יודעים שאנחנו נלך כמו עדר כבשים כי הראשון היה טוב
והשאלה שלי היא למה?
למה אנחנו צריכים לסבול את הרפש הממוחזר הזה ?
התשובה שלי
האמריקאים טיפשים.
הם יקנו כל דבר שיש בו שמות כמו בראד פיט, קלוני, פאצ'ינו. או לחילופין, ____ (הכנס סרט מצליח) 2,3,4….
זה לא מתייחס רק האמריקאים, גם הונג קונג, יפן וחלק קטן מאירופה ככה.
חזרה לעתיד...
לדעתי (לא לזרוק עגבניות) הטרילוגיה הכי טובה…
באופן כללי רוב ההמשכים מיותרים, ושרק 3, לדוגמא, ממש משעמם. מה שכן, סרטי "זהות ב…" דווקא היו מוצלחים לטעמי, ואם השלישי ימשיך באותה רמה (ואם אפשר להחזיק את המצלמה בזמן המאבקים ולא להרביץ איתה אחד לשני) – אני אהיה מרוצה.
גם הנוסע השמיני 2
קראתי בטעות שיפודמן ולא
שפיידרמן. אני נהיית רעבה בלילה
חעחעחעחע
איש השיפוד ^^
מצעד פרודקט פלייסמנט
http://www.stuffmagazine.com/articles/index.aspx?id=1957
השם הנכון לתופעה הזו הוא לא פרודקט פלייסמנט אלא פרסום סמוי
ובשמו המלא, פרסום סמוי ונתעב.
ומרפרוף מהיר, הרשימה הזו לא מחדשת הרבה. המקרה הכי מעניין בה הוא של 'לילות טלדגה', סרט שבו הפרסום הסמוי הוא במכוון גלוי. מצד אחד, אני חושב שאני מעדיף את הגישה הזו, שבה לא מנסים להגניב את המוצר פנימה בלי שאשים לב; מצד שני, זה גם טריק מלוכלך – לצחוק על כל תעשיית הפרסום והמסחור של כל דבר שזז, אבל להרוויח ממנה. זה קצת כמו להגיד למי שרואה את הסרט "אנחנו עדיין דוחפים לך פרסומות לגרון, אבל אנחנו עושים את זה בגלוי ובהומור עצמי, אז לא אכפת לך, נכון?".
אני לא בטוח שהייתי משתמש במילה ''סמוי''
בכל זאת, חלק מהסרטים ברשימה למעשה משתמשים במותג בשם הסרט.
אני מוכן להתפשר
לסרטים שקרויים על שם המותג נקרא רק "פרסום נתעב", בלי "סמוי".
מסכים
הרשימה הזו עשתה לי חשק לצפות ב-The Wizard שבכלל לא ידעתי על קיומו עד עכשיו. אוקיי, אז זו פרסומת באורך שעה וחצי לנינטנדו, אבל זה נינטנדו ותמיד רציתי נינטנדו (לי היה מגאסון). בדיוק כמו שכסרט, "איש השנה" הוא לא מי יודע מה, אבל זה עדיין לראות את רובין וויליאמס פותח פה במשך מאה ומשהו דקות.
יש לי דז'ה וו
לא היה כבר דיון ארוך באיזה דו"חקו בנושא? דיון שבסוף אף אחד לא ממש הסכים עם הצד השני?
בכל אופן, אם אזרוק את שני הסנטים שלי, אם עושים את זה נכון, אני לא מוצא בזה פסול. והביטוי באנגלית לא מסתיר את הכוונה – פרודקט פלייסמנט זה הצבת מוצר, או שמא החדרת מוצר. כלומר מראש קוראים לזה בשמו. אני לא חושב שהוא נתעב, ובכל מקרה לא באתי לנסות ולשכנע.
אגב, צפיתי לאחרונה ב"מילים ולחן" ובאחת הסצינות הסוכן של יו גרנט שותה משקה קל (אני לא אעשה לו כאן פרודקט פלייסמנט) ואני וזוגתי לצפייה מיד הבחנו ש"הו במקרה הוא הניח את הפחית על הדלפק עם הלוגו למצלמה". התגובה שלנו היתה גיחוך קל והמשכנו לשקוע בסרט. כך שלפחות בעיני, זה לא מפריע, מקסימום תורם עוד דאחקה במקרה הרע.
כן, היה דיון כזה
כתבה מספר 3606
ואמרתי שם בפירוט למה אני מאוד לא מסכים עם העמדה שהבעת כאן.
עובדים עכשיו על רימייק של ''הנשים''
(לא זוכר אם זה שם הסרט אבל במקור כל הקאסט שלו נשי). אניוויי, חברה DOVE מממנת את הסרט אבל ליוצרים אין שום מחויבות להראות אפילו בדל מוצר שלהם. מה שהחברה מתכוונת לעשות זה לתרום את רוח הסרט והכוכבות לקמפיין שלה שמעודד אורח חיים ולאו דוקא מוצר ספציפי. כך שאפשר לעשות סרט עם מימון של חברה מסחרית ולא חובה להכנע לתכתיבים שלה (כי במקרה הזה אין באמת תכתיבים) והפרסום עצמו יהיה מחוץ לסרט בקמפיינים (שמן הסתם יקרצו יותר לצופי הסרט ומי שייחשף לקמפיין אולי גם ילך לצפות בסרט. במידה מסוימת הסרט הוא פרודקט פלייסמנט בקמפיין של DOVE )
וכמו אסף, אני לא רוצה לפתוח שוב את הדיון,
רק אוסיף לדבריו ואגיד, שלדעתי זאת גם דרך לגיטימית מאוד לכסות את עלויות הסרט.
זהו.
הסנאים של וילי וונקה קטנים עליו:
http://news.walla.co.il/?w=/2/1122832
רינו 911: מיאמי.
מסתבר ששני הבחורים שכתבו את התסריט הפושר של "לילה במוזיאון" – לנון וגרנט – הם היוצרים של רינו 911, סדרת מוקומנטרי משעשעת מבית קומדי סנטרל (ושל "דה סטייט" הקאלטית, למטיבי הלכת ביננו). השנה יצא סרט-אח לסדרה, והוא מתרחש במיאמי, לשם יוצאת מחלקת השריף של רינו על מנת להשתתף בכנס משטרתי.
בעיקרון, מדובר בפרק מורחב, והעלילה הקלושה היא חוט דק שמקשר בין המון סצנות קצרות ותלושות. חלקן, כמו ניסיון המאסר של תרנגולת ומפגש מטריד עם אליגטור, נורא מצחיקות, וחלקן לא ממש. בסך הכל, הסרט דבילי באורח נעים; הוא מלא באידיוטים, אבל לא מניח שהצופים שלו כאלה. צופים שנמצאים תחת השפעת סמים קלים וחומרים בלתי חוקיים אחרים ייהנו, אני מאמין, יותר (הם בדרך-כלל נהנים יותר). הבונוס הגדול של הסרט היא קרי קני, קומיקאית בחסד, שמגלמת את טרי ווייגל, בתולה זקנה על סף הפיגור השכלי. קני לא ממש צריכה לעשות שום דבר כדי להצחיק – היא מסוג האנשים שהיציבה שלהם, שלא לומר הבעות הפנים שלהם, מעלה חיוך מרוצה על פניך באופן מיידי. התמונה של טרודי עם צמות ראסטאפרי ותחתונים של ספתא מתחת לבגד הים נוסח "משמר-המפרץ" שמנפיקה משטרת מיאמי היא לבדה סיבה מספיקה לראות הסרט.
דה סטייט!
אני לא היחיד שזוכר אותה!
אוף טופיק - טריוויה
טרי וויגל הוא שמה של כוכבת פורנו מפורסמת משנות השמונים.
מתי יגיע ''אנדרדוג'' לארץ?
http://www.totaleclips.com/Player/Bounce.aspx?eclipid=b10151&bitrateid=336&vendorid=600
אין לי מושג.
מה זה הסרט הזה?
הוא נראה משעשע, אבל חלק מהאפקטים נראים ממש גרועים וחובבניים (כמו הקרבות בספיידרמן 1).
עוד מספר שורות על סרטי אימה
אני בכלל לא רואה את הגסיסה של הזאנ'ר בקופות – דווקא יש שני סרטים שמאוד הצליחו בארה"ב השנה; דסטורביה (הוא חצי אימה אבל בהחלט גולש לזאנ'ר) ודממת מוות (מבית היוצר של המסור אבל בכלל לא משהו לטעמי) — כמו שמישהו כבר אמר כאן לפני הבעיה היא שהשנה יצאו סרטי המשך באמת גרועים במיוחד אז זה מסביר את עצמו – חוץ מזה ללפני שנתיים שלוש היה גל סרטי אימה אסייתיים שחידשו ורעננו את הזאנ'ר – אה .. נזכרתי פתאום שגם החידוש ל"בית מטבחיים" הצליח מאוד בארצות הברית אבל לא הפיצו אותו בארץ (מתי שהוא לפני כחצי שנה למיטב זכרוני). ועד הערה – בכל מקרה מדובר בסרטים מאוד זולים עם שחקנים אנונימים לרוב אז גם כמה מיליונים זה רווח לא רע.
'דיסטרביה' הצליח, אבל הוא (על פי הבנתי) יותר מתח מאימה;
'דממת מוות' הוא בהחלט סרט אימה, והוא היה כשלון די מוחץ (16 מיליון הכנסות בארה"ב. כולל הכל). מה זה 'בית מטבחיים' אני לא יודע. בדבר אחד אתה צודק – הסרטים האלה בדרך כלל זולים להפקה, אז גם כשהם לא מאוד מצליחים הם בדרך כלל משתלמים.
אני חושב שהוא מתכוון לטבח המנסרים
והחידוש שלו(?) אמור להיות "גבעות הפחד" הפושר ומטה.
לא לא, החידוש של 'המנסרים מטקסס'
נקרא 'המנסרים מטקסס'. 'גבעות הפחד' הוא רימייק של סרט אחר, שנקרא (באופן לא מפתיע) 'גבעות הפחד'.
הטיזר של וול-י
http://www.apple.com/trailers/disney/walle/large.html
אני לא בטוח שעדיין לא אמרו את זה, אבל וולי נראה ממש ממש דומה לאיך שלא קראו לו (ג'וני 5?) מ'תקלה מופלאה'.
מי עוזר לי?
צריך לזהות תמונות של דמויות מסרטי הארי פוטר (גם מהסרט החדש שעוד לא יצא, כניראה…).
אם אתם לא רוצים לעזור, לפחות תגידו לי מה אתם חושבים שזאת התמונה מס' 4… הכי קשה…
http://community.msn.co.il/comm_display_topic_threads.asp?ForumID=27133&TopicID=636313&PagePosition=1&CommID=5875
בשום מקום בהודעה לא מצאת מקום למילה ''בבקשה''?
בסה''כ משחק, לא צריך להתחנף...
סתם, בבקשה!!!1
אוף טופיק
רון נוהג במכונית מעופפת?
נראה לי שתמונה 4
זה אוליבר ווד משני הסרטים הראשונים.
נראה לי שתמונה 4
כן,זה הוא.
ו-5 זאת בלטריקס?
נראית לי יותר כמו פטוניה אבל אני לא בטוח.
לעומת זאת, תמונה 6 היא מודי על בטוח.
נראית לי יותר כמו פטוניה אבל אני לא בטוח.
תמונה 6 היא לא אבא של מלפוי? (אני יודעת שיש לו שם, אני רק לא זוכרת אותו)
כן, זה הוא.