אפשר להכריז רשמית: קללת אנג'לינה ג'ולי איננה עוד.
הפרדוקס הקיומי של אנג'לינה ג'ולי היה זה: אנשים אוהבים לקרוא עליה. אנשים אוהבים לראות אותה (נו, ברור). אבל אנשים לא בהכרח אוהבים לשלם בשביל לראות אותה. הבחורה נבחרה שוב ושוב ללוהטת ביותר בעולם, ואם יש מדד למספר האזכורים במדורי רכילות (ובטח יש), היא בוודאי תופסת את אחד המקומות הראשונים. אבל כמעט אף אחד לא הלך לראות סרט שלה בשנים האחרונות. מאז 'טומב ריידר' בשנת 2001 (שנחשב גם הוא לאכזבה במושגים מסוימים, אבל נעזוב את זה לרגע) היא השתתפה בסרטים כמו 'לקחת חיים', 'החטא הראשון', 'סקיי קפטן' ועוד כאלה. המשותף לכולם הוא שהם סיימו את חייהם הקופתיים במצב של בין בכלל לא משהו לכישלון טוטאלי. היא אפילו השתתפה ב'אלכסנדר', סרט שעליו היתה מודבקת התווית "מועמד לאוסקר" על כל צד אפשרי, ואתם יודעים איך זה נגמר. נכון, סדקים מסוימים בקללה התגלו כש'תפוס ת'כריש' הצליח, אבל בו אנג'לינה לא ממש השתתפה בעצמה ובגופה, אלא רק דובבה תפקיד של דג. בכל מקרה, עושה רושם שעכשיו זה באמת נגמר. 'מר וגב' סמית', סרט בכיכובה הבלתי מעורער של אנג'לינה ג'ולי – ובראד פיט, כמובן – נכנס למקום הראשון בסערה עם 50 מיליון דולר. מכובד.
יכול להיות שלמדורי הרכילות, התחום שבו אנג'לינה באמת שולטת, היה קשר לזה. שמעתם הרי על הסיפור על אנג'לינה ובראד, נכון? הוא עזב את ג'ניפר בזמן צילומי הסרט, ומכאן התחילו השמועות הבלתי נמנעות על כך שג'ולי היא האשמה בפירוק הבית. אז מה, יש רומן לוהט בין אנג'לינה לבראד? התשובה, בסבירות של תשעים והרבה אחוז, היא לא. אבל "לא" זה לא טוב למכירות. בסיבוב הראיונות לקראת הסרט תודרכו העיתונאים שלא לשאול שום שאלות בכוון, תוך הבהרה מפורשת שכל מראיין שיזכיר את עצם האפשרות התיאורטית שאולי יש משהו לכאורה בין האדם שהוא לכאורה בראד פיט לבין השאפה שהיא לכאורה אנג'לינה ג'ולי, יילקח החוצה לטיפולה של כיתת יורים. הכל כדי לאפשר לחובבי הקונספירציות להמשיך לנחש שמר פיט וגב' ג'ולי רוצים לשמור את הרומן ביניהם סודי (סודי?!?), כשהמציאות היא שהם מתאמצים מאוד להסתיר את העובדה שאין להם מה להסתיר.
בכל מקרה, לא ברור אם כל הרעש הזה הוא מה שהביא להצלחה של 'מר וגב' סמית'. הרי גם בן אפלק וג'ניפר לופז היו בחדשות הבידור הרבה מאוד בזמנו, אבל זה לא בדיוק הפך את 'Gigli' ('אהבה מחוץ לחוק', ווטאבר) ללהיט. הפתיחה של 'מר וגב" – 50 מיליון, כאמור – היא הגדולה ביותר אי פעם לסרט של אנג'לינה, או לסרט של בראד. חוץ מ'נקמת הסית" הבלתי נמנע, זאת גם הפתיחה הגדולה ביותר של השנה עד כה, מה שמדגים עד כמה המספרים השנה צנועים יחסית לשנה שעברה. כן, גם השבוע סך כל ההכנסות של כל הסרטים היו פחות מאשר בשבוע המקביל בשנה שעברה. עדיין לא נשמעה צפירת ארגעה קופתית.
מר וגב' הם שניהם רוצחים שכירים בעלי זהות סודית, כל כך סודית שבמשך חמש-שש שנות נישואין הם מעולם לא שמו לב שבן זוגם גם הוא כזה. כשהם סוף סוף מגלים את האמת זה על זו, הם צריכים גם לחסל זה את זו סופית. הסרט יגיע אלינו כבר בסוף השבוע הקרוב, ואיתו הביקורות המקומיות. המבקרים מציינים כולם לטובה את הכימיה המופלאה של אנג'לינה ובראד, אבל רבים מהם מתלוננים על כך שחוץ משני אלה והרבה פיצוצים, אין בסרט כלום.
במקום החמישי נמצא 'הרפתקאות הילד-כריש וילדת-הלבה ב-D3' שזה, כמובן, תרגום חופשי של שמו של הסרט ולא התרגום הרשמי. בהתחשב בחוסר ההצלחה שלו, יכול בהחלט להיות שהצורך למצוא לו תרגום רשמי לעברית ייחסך מהמפיצים בארץ. זהו סרטו החדש של רוברט רודריגז. כן, אותו אחד שעשה את 'עיר החטאים' שייצא רק לפני חודשיים. האיש עובד מהר, בעיקר בהתחשב בכך שהוא לא רק מביים אלא גם מפיק, עורך, כותב ומלחין את סרטיו. במקרה הזה הסרט הוא פחות 'עיר החטאים' ויותר 'ספיי קידס', בהבדל אחד עיקרי: 'ספיי קידס' נחשבים לסרטים טובים ומצליחים, בעוד ש'שארקבוי ולאבה-גירל' לא ממש. בניגוד בולט לספיי-קידסים (וגם ל'עיר החטאים' ורוב סרטיו האחרים של רודריגז), המבקרים לא סבלו את הסרט הזה. סתם מקבץ מטופש של אפקטים זולים, הם קוראים לו, ומה שהכי גרוע, מי צריך את ה-D3 הזה? טכנולוגית משקפי הקרטון עם המשקף הכחול והמשקף האדום קיימת כבר יותר מ-50 שנה, ואף פעם לא הפכה לסטנדרט, ויש לזה סיבה טובה: היא גורמת לסרטים להיראות מכוער. זאת היתה הטענה העיקרית גם נגד 'ספיי קידס D3', אבל רודריגז לא למד. גם הקהל לא קנה את זה הפעם, ו'שארקבוי ולאבה גירל' הכניס 12.5 מיליון דולר בלבד. שוק הילדים עדיין שייך ל'מדגסקר'.
'סינדרלה מן' התחיל באופן מאכזב למדי בשבוע שעבר, וממשיך באופן מאכזב בהחלט השבוע. הירידה בהכנסותיו יחסית לשבוע שעבר, 47%, אמנם לא שערורייתית על פניו, אבל מסרט שנכנס לתפקיד "הבחירה האיכותית של הקיץ" אפשר וצריך לצפות לירידה הרבה יותר נמוכה. חוץ מזה, כמו אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, גם ראסל קרואו ואמנות הלחימה באמצעות טלפון שלו כיכבו בטורי הרכילות השבוע, מה שמוכיח, אם זה מוכיח משהו, שלא כל פרסום הוא פרסום טוב.
שני סרטים נוספים שיצאו השבוע נבלעו ברעש הגדול בלי להשאיר סימן: 'The Honeymooners' הוא קומדית-שחורים שהיא רימייק לסדרת טלוויזיה (רק צריך שהסרט יהיה גם אפוס היסטורי וסרט סופר-גיבורים ויש לנו כיסוי טרנדי מלא). והוא גרוע. בדרך כלל זה לא מפריע לסרטים האלה להפוך להצלחה יחסית, אבל במקרה הזה זה הפריע. 5.5 מיליון, מקום שמיני.
'High Tension', שבמקום העשירי, הוא בכלל Haute Tension', סרט אימה צרפתי שיצא במקור ב-2003, ומופץ בארה"ב עם דיבוב לאנגלית. רוב מבקרי הסרט טוענים את אותו הדבר בדיוק: לאורך רוב ארכו, הסרט הוא סרט אימה טיפוסי עם רוצח מטורף שהורג אנשים בדרכים אלימות במיוחד, ואת זה הוא עושה כמו שצריך, יעיל ומפחיד. אבל אז, בסוף, מגיע טוויסט מטומטם והורס את כל הסרט. כמה מפתיע.
בשבוע הבא באטמן מתחיל.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסותיו של הסרט במהלך שלושת ימי סוף השבוע (שישי-ראשון) בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
אוף: שוב אותה דילמה כמו עם ''המקסיקני''.
מצד אחד: בראד פיט (יאי!).
מצד שני: כוכבת בלתי נסבלת.
נראה שגם פה אני אאלץ אשכרה לשקול את איכותו הפוטנציאלית של הסרט.
אין ניחושים כמה באטמן מתחיל יעשה?
אני מהמר על 59.7, ועל הכנסות כוללות של 232.
ואילו אני
(שבמשחק של EZ קנה את שארקבוי/לבהגירל ולא את מר וגברת סמית' אבל כן את באטמן מתחיל ולכן זקוק נואשות ללהיט…)
מהמר על 70+ בסופש, ו-250 מיליון סה"כ, אולי אפילו 280. מצד שני, הימרתי על השארקבוי שיהיה להיט, אז מה אני מבין?
ואילו אני.. אכן לא מבין כלום
לפי הנתונים עד כה (רביעי-שישי) בטמן לא הולך להיות להיט כזה גדול.
פתיחה: 35 מיליון , סה''כ 95 מיליון
בכל זאת הוא נטול כוכבי ענק כמו ג'ק ניקולסון או ג'ים קרי
כרגע, יש לבאטמן 86% טריות בבנדורה-מטר
מצד שני, למרות כל השמות הגדולים והמוכרים, אף אחד מהם לא ימשוך אוטומטית קהל. כמו כן, כריסטופר נולאן הוא (עדיין?) לא ג'ורג' לוקאס או פיטר ג'קסון וסרט שלו לא ימשוך תורים מניו יורק עד מכסיקו סיטי. בנוסף, שומאכר וגולדסמן דאגו לעורר את חשדותיהם של מעריצי הקומיקס והסרטים של ברטון, מה שעשוי לפגוע בפתיחה.
מצד שלישי, הטריילר זוכה להורדות רבות והפוסטרים נראים ממש טוב. בהתחשב במספרים הנמוכים יחסית עד כה, הייתי מהמר על פתיחה של 45 מיליון, אבל ירידה סולידית (סביבות ה-30%) בשבוע השני, אחרי שאנשים יראו ולא יובהלו לחדר טראומה. בסופו של דבר, הסרט יעבור את ה-135 מיליון (התקציב המוערך) עד סוף הקיץ. עם תקציב כזה בשנה לא רווחית במיוחד, הסרט יכול בקלות להיות אכזבה בקופות.
אמנם שמות גדולים ומוכרים,
אבל כריסטיאן בייל
(ואני לא חזקה בהימורים, אז אני ארד מזה.)
אבל... את כלכלנית!
עדיין,
זה לא ממש עוזר לי ב"מלך הכוכב".
מה יש לך נגד כריסטיאן בייל?
חשבתי שאת אוהבת אותם רזים.
טעות בידך,
אני אוהבת אותם שמנים וטיפשים.
(-סליחה-)
ישששש!!
אחלה דו"חקו, באמת אהבתי.
מזלט לאנג'י, ושהמזל הטוב רק ימשיך.
אני מעדיף את ההכחשה של היחסים
בין בראד לאנגילה(שתרם מאד ליחסי הציבור של הסרט.כי אנישם הלכו לבדוק בסרט אם אכן קיים משהו ביניהם) מאשר את הצהרות האהבה המטופשות של טום קרוז וקייטי הולמס
למזלנו אנו לא רואים את בראד ואת אנגילינה מצהירים הצהרות מפגרות כמו טום וקייטי.
ההבדל הוא, כנראה,
שהרומן בין טום לקייטי, בניגוד לרומן בין אנג'לינה ובראד, באמת קיים. ובכלל לא בטוח שהוא מועיל לעסקים של הסרטים שלהם.
ההבדל הוא, כנראה,
דווקא להפך אומרים שהרומן בין קייטי וקרוז הוא סתם תעלול יחצני לשני סרטיהם(באטמן מתחיל והסרט של קרוז משהו עם עולמות)
זה שבראאד וגולי מכחישים
למרות שכבר שיש המון תמונות וחבירם שמנדבים מידע שהם ביחד..
אני המרתי
שהסמית'ס יכניסו איזה 18 מיליון מאכזבים, אבל כשראיתי את המספרים ממש הופתעתי. וע"פ המבקרים אפילו מדובר בסרט נחמד +. אבל יש מצב שקללת אנג'י עדיין לא תמה. תראו את הסרט הבא שלה: http://www.imdb.com/title/tt0343737/ לי זה לא נראה משהו שיצליח.
ובפינת המוזרויות: http://www.imdb.com/title/tt0213985/.
אבל בכל זאת יש שם את קריסטין קרוק ככה ש…
הם באמת הרוויחו 18 מיליון.
רק שהם עשו את זה ביום אחד (שישי).
''רוצה ללמוד ביחד להיסטוריה?''
"לא, אני הולך לבאטמן מתחיל."
"עם מי?"
"עם חברה שלי."
(נו טוב, לפחות ניסיתי )
קללת אנג'לינה הוסרה לגמרי? קשה לי להאמין. עדיין, מדובר במסורת ענפה של בחירת תפקידים גרועה. חוץ מזה, הקהל היה סקרן ורצה לבדוק האם באמת קיימת כימיה ביניהם, כך שזה תרם להכנסות.
וזה סרט עם בראד פיט (ועירום חלקי!). גם אם לא היה לו סאונד, תפאורה ותסריט הוא היה מצליח.
בראד פיט בלי סאונד, תפאורה ותסריט
נמצא הפרוייקט החדש של פון טרייר.
סליחה זה לא מישהו זה אני ג'ו אס... שכחתי לכתוב כינוי
סרט האינדי של אח שלי
אני לא רוצה להפריע בשמחת הספקולציות, סתם לספר שהסרט של אח שלי זכה בפרס בפסטיבל לקולנוע הומו-לסבי בניו יורק.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3098710,00.html
שיהיה לו מזל''ט
כל הכבוד!
מזל''ט!
הסרט נשמע מעניין.
זה היה ידוע (לפחות לי) שהסרט של אנגי' ופיט יכנס למקום הראשון!
כאילו מי יכול לעמוד בפני סרט כזה ולא ללכת אליו, לפחות אני לא!
בראד פיט, הגבר הכי סקסי ואנג'לינה ג'ולי, האישה הכי סקסית משתתפים בסרט ביחד! ועוד בסרט אקשן!!
אהה ולמי שלא יודע במקור ניקול קידמן אמורה הייתה להיות גברת סמית' אבל בגלל אי התאמה בלוח זמנים היא לא השתתפה, אמרו גם שקטרין זיטה ג'ונס רצתה את התפקיד.
בקיצור אני ממש מחכה ליום חמישי שיגיע הסרט, רק שהוא יהיה טוב ולא יאכזב!
עוד משהו בחדשות של ערוץ E ראיינו אותם וכאלה ולא הייתה אף הזכרה על "הרומן" בין פיט לג'ולי, ואגב בראד פיט חימצן את השיער שלו!!
אהה ויש לי שאלה מה התפקיד של אדם ברודי בסרט?
בפעם הבאה תוכלי להיכנס
ל-IMDb ולמצוא שהתשובה היא בנג'מין דיאז. http://www.imdb.com/title/tt0356910/
בפעם הבאה תוכלי להיכנס
יש לי הרגשה שהיא התכוונה פחות לשם של הדמות שהוא משחק ויותר לחלק שלה ב"עלילה".
סתם ניחוש, אולי אני טועה.
אוה, בשביל זה צריך לראות את הסרט
(דבר שייעשה ביום שישי בחסות וואלה).
יצא מהדו''ח
מיליון דולר בייבי, 22 שבועות (+3 טרום), 100M$
בראד, אנג'לינה והרבה פיצוצים.
מה עוד צריך?
עלילה, דמויות מפותחות, עומק?
ואת ג'ניפר.
בסרט קיץ קליל?
אני יכולה להסתדר גם בלעדיהם. בטח בלי העומק…
כשחושבים על זה, איזה מסר עמוק היית מנסה להעביר בסרט קיץ שמשלב את שלושת הגורמים הנ"ל? ומי היה מקשיב לך?
נחמן שניצקליין.
חשבתי הרבה זמן (כפי שאפשר לראות, הרבה מאוד)
על סרט קיצי קליל שהיה הצליח גם להראות פיתוח דמויות טוב, עלילה מתוחכמת ואיכותית והרבה מאוד כיף. אז מצאתי: "היו זמנים במקסיקו".
היו זמנים במ...?!?!
סליחה, אני רק שוק ותדהמה:
?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
תודה, אלו היו 30 תווים של שוק ותדהמה.
היו זמנים במ...?!?!
תרשה לי להצטרף להתחלחלות. בעיקר בגלל שלא הבנתי למה השוק ותדהמה.
היו זמנים במ...?!?!
האלמנטים לסרט קיץ טוב לפי מארק:
1) פיתוח דמויות טוב
2) עלילה מתוחכמת
3) עלילה איכותית
4) כיף
האלמנטים מתוך כל אלו שמכיל "היו זמנים במקסיקו":
1) שוק ותדהמה.
היו זמנים במ...?!?!
ואף אחד לא הסביר לי עדיין למה הם היו מחוברים בשרשרת.
היו זמנים במ...?!?!
על מנת למנוע את התפצלותם, כמובן!
ועל מנת להוביל אותנו לסצנות אקשן מרהיבות עיניים ומרחיבות נחיריים.
די. זה סרט באמת ממש טוב.
שרשר
כן, אבל מי חיבר אותם ולמה?
(הבמאי, רק בשביל האקשן?)
זה :
לא מסכימה. טוב, בסדר, מסכימה חוץ מ"הכיף".
להיו זמנים יש עלילה מתוחכמת. יותר מדי מתוחכמת, עד כדי כך שבאמצע הסרט התיאשתי ולא הצלחתי להבין יותר מי נגד מי, מכך שגם הדמויות נבלעו אחת בשנייה והיה קשה להבין מה כל מטרה של איזו דמות.
אבל לא כיף?! מספיק הסואנדטראק שלו כדי שיהיה מספיק כיף.
בצפייה שניה, אגב,
העלילה נראית הרבה פחות מתוחכמת מכמה שהיא נראתה לראשונה.
עד כמה חשובה היא לאדם
אהבה הנוגעת בליבו.
ומי היה מקשיב? מי שבחזקתו אוזניים. או לפחות אני. אם כבר שילמתי 30 שקל.
במקרה שגם מר וגב. סמית יהיה סרטים מעצבנים
כמו הסרטים הקודמים של אדון עקיבא גולדסמן.. אז אפשר לקחת דוגמא מהאחד שקנה את uweboll.com.
הדומיין akivagoldsman.com פנוי.
עקיבא גולדסמן לא כתב את 'מר וגב' סמית'
וגם לא ביים אותו, אלא רק משתתף בתור מפיק. בתור כזה, הוא כנראה לא כל כך גרוע. רק בתור תסריטאי אני לא סובל אותו.
מה בעצם עושים מפיקים?
מעבר ללגייס כסף, להסתובב באולפנים ולבלבל לכולם את המוח?
לגייס כסף ואת כל הנדרש להפקת סרט.
חשבתי
שהם רק מביאים את הסנדויצ'ים.
לגייס כסף ואת כל הנדרש להפקת סרט.
לדאוג שהבמאי לא מנסה להתאבד, שהתסריטאי מרוצה מהשינויים בתסריט ("אנחנו מנסים להגיע גם לקהל האפרו-אמריקאי הצעיר, לכן חשוב שהאפיפיור יקלל הרבה"), להכחיש שמועות על רומן בין הכוכבים הראשיים כדי להגביר את העניין ברומן, לסדר אוטובוס חלופי כשכל הצוות נתקע בלב המדבר בלי מים וצל, להכחיש את הטענות שהכוכב הראשי הומו כדי לא להנמיך את העניין ברומן המוכחש עם הכוכבת, לתת קרדיט "מפיק בפועל" לאחיין ולחברה בת ה-18 שלו ובסוף לקבל אוסקר.
מגניב
גם אני רוצה להיות מפיק.
אתה במיעוט.
כתבה מספר 930
לגייס כסף ואת כל הנדרש להפקת סרט.
הכל טוב ויפה, אבל מפיקים לא מקבלים אוסקר.
הם מקבלים אוסקר לסרט הטוב ביותר
הם מקבלים אוסקר לסרט הטוב ביותר
האוסקר הזה הולך אליהם? כאילו הפסלון נשאר אצלם על המדף?
כן.
הם עשויים להחליט לאחסן אותו על מדף של מישהו אחר, אבל רשמית, מי שעולה לבמה לקבל את פרס הסרט הטוב ביותר הוא מפיק הסרט.
כן.
טוב… אבל זה בעצם די הגיוני כי למי עוד אפשר לתת את זה? לבמאי? לתסריטאי? למאפרת? המפיק הוא היחיד שאחראי על היצירה כולה, במובן זה או אחר.
התשובה הכי טובה לזה שיצא לי לראות
נמצאת בסדרה (המעולה!) שבוטלה אחרי עונה אחת מבית פוקס, שנקראת "אקשן" על המפיק פיטר דראגון.
אח, איזו סדרה…
שאלה (אוף מטופיק)
כל הסרטים שבכתבה "העולם כבר לא שטוח" יצאו כבר ולמה אין כתבה על הסרטים של הקיץ?
ש/ספילברג הבמאי הטוב ביותר בכל הזמנים?
סתם מצאתי לינק מעניין. מה דעתכם. אני בקושי מצליח להבין בזה. מעניין מבחינתי שעד היום כל סרט של הארי פוטר נעשה ע"י במאי אחר, בסוף זה יהיה פרוייקט נסיוני של השוואת עבודת של שבעה במאים. מעניין מי יקח.
הלינק...
שכחתי…
http://seret.tapuz.co.il/actuality/news.asp?ID=3818&mon=6&yer=2005
ניטפיקינג:
הראשון והשני בוימו ע"י כריס קולומבוס. או משהו.
לבלבתי
איזה פדחן טום קרוז...
כרגע אני מסתכל את האירוח של הקרוז אצל אופרה.
וזה פשוט מביך לראות אותו ככה.
אני לא יודע אם לצחוק או אם לבכות (באופן מטאפורי כמובן).
נקווה שיצא מזה בקרוב.
גדול
http://gorillamask.net/cookkimmel.shtml
קייטי עשתה את זה יותר טוב.
Apple שחררה את גרסת ה-Preview
של QuickTIme 7 ל-Windows.
בשורת ה-HD הגיעה סוף סוף לטריילרים
http://www.apple.com/quicktime/download/preview/
Apple שחררה את גרסת ה-Preview
יש מספר תוכנות שאני מעדיף להשתמש דווקא בגרסאות הישנות שלהן. למשל Acrobat Reader גרסה 4 יודעת לקרוא בלי שום בעיה קבצי PDF יותר "חדשים" והיא עולה לזכרון המחשב בעשירית מהזמן שלוקח לגרסה 6 או 7.
מסתמן ש-QuickTime הולכת להצטרף למועדון ה"אקסלוסיבי" הזה – היא יותר כבדה, יותר מעצבנת [1] ועדיין אפל מצפים שאשדרג בתשלום לגרסה המקצוענית כדי לצפות ב-Full-Screen – אפשרות שלדעתי אמורה להיות אלמנטרית.
[1] כל פעם, לאחר שצופים בסרטון כלשהו, ורוצים לסגור את חלון הנגן – קופץ חלון ששואל אם אני רוצה לשמור את השינויים שעשיתי (למרות שלא עשיתי). וכדי להכות חטא על פשע מקש Tab שאמור לאפשר לי לדלג בין Save, Don't Save ו-Cancel (אני טיפוס של מקלדת) לא פעיל (אלא אם כן אני עובר לחלון אחר ורק אז חוזר כדי לבחור).
אז תודה, אבל לא תודה.
אבל לפעמים אין ברירה.
הרבה מאד זמן חייתי בשלום עם גרסה 4 של קוויקטיים. אפילו אפשר היה לנגן בה טריילרים פריים אחרי פריים. עם הזמן התברר שיותר ויותר טריילרים הופכים בלתי נגישים מבחינתי, עד שבלב כבד נאלצתי לעדכן ל-5.
יהיה בסדר. האנשים הטובים שמאחורי
Quicktime Alternative כבר שחררו גירסה עם הקודקים של QT שבע:
http://www.free-codecs.com/download/QuickTime_Alternative.htm
אני שונא את הקולנוע
לא, לא אני אישית, אלא כותב הטור בוויינט
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3100931,00.html
''כותב הטור בוויינט''?
ניר הזועם בדרכים.
אני רק לא הבנתי את הקטע של ''מבקש בנימוס''. אפשר הסבר?
אני שונא את הקולנוע
לא מבין איך זה שכולם מתלוננים על הדברים האלה ואני כמעט אף פעם לא נתקלתי בהן. אולי זה ככה במרכז?
לא, זה ככה כשאתה קוטר מקצועי
ששום דבר לא טוב לו.
מה, אתה לא נתקלת בתופעות האלה?
אוקיי, בדרך כלל לא מקבלים את כולן במרוכז כמו שמתואר בכתבה, אבל זאת, כמובן, הגזמה מכוונת. כל התופעות, לצערי, קיימות.
רוב התופעות הטכניות אכן מופיעות
ברוב בתי הקולנוע בארץ, לעומת זאת העארסים הקטנים והמבוגרים שנותנים להם מכות לא קיימים. סתם כדי להוסיף לכתבה עוד קצת מרמור. עדיין, אני לא הולך לקולנוע רק כשלא טוב לי, להיפך.
בקשר ל''קללה''.
אני קורא פה באתר,ואני רואה שאתם מתייחסים לכישלון סרטיה של אנגלינה ג'ולי כקללה. את הדבר הזה אני לא כל כך מבין,-אז נכון הסרטים שג'ולי השתתפה בהם בשנתיים האחרונות נחשבים כפיסת חרא מפוארת,אבל גם שחקנים אחרים לא מצליחים כל כך עם הסרטים שלהם ואת זה לא מחשיבים כקללה. לדוגמא-ברוס ויליס,שחקן טוב ומוערך(לפני 10 שנים בערך),שבשלוש השנים האחרונות אם אני לא טועה,הוציא הרבה מאוד סרטים כושלים,ואת זה אתם לא מחשבים "כקללת ברוס ויליס".
אז לא הייתי מתייחס לכישלון של ג'ולי כקללה,אלא פשוט סרטים גרועים מאוד.
מי אמר שלא?
פיסקה שישית:
כתבה מספר 2615
ברוס ויליס כבר לא נחשב שם חם כמו פעם,
ולכן לאף אחד לא משנה אם הסרטים שלו מצליחים או לא. נכון שיש עוד שחקנים עם סרטים לא כל כך מוצלחים כספית, אבל:
א. הם לא מפורסמים כמוה ולא מככבים תדיר במדורי הרכילות;
ב. אצל אנג'לינה, *כל* סרט בו היא משתתפת (למעט 'תפוס ת'כריש', בו היא רק דובבה) נכשל בקופות, ולא משנה מה איכותו. יש לה סרטים טובים. הם פשוט נשארים בגדר סרט טוב וכושל כלכלית.
באופן אישי, לא נראה לי שהקללה שלה תמה. 'מר וגברת סמית' הוא רק סרט אחד. כדי לקבוע שהקללה הוסרה, גם הסרטים הבאים שלה צריכים להיות מוצלחים כספית.
ברוס ויליס כבר לא נחשב שם חם כמו פעם,
אני מניח שאת צודקת,טוב נו…חבל עליו,הוא שחקן די טוב שמתבזבז.
לא קשור,מישהו פה רואה lost?,אני רוצה להתחיל לעשות דיון על הסדרה,בדיוק סיימתי לראות את כל העונה,אז תגובות על הסדרה יתקבלו בברכה.
בבקשה, פנה לאתר הטלויזיוני המקביל (והטוב יותר, כמובן).
http://www.tve.co.il