בעוד אנחנו מתכוננים ל'ואן הלסינג', הסרט הפותח את הקיץ הנוכחי, הסרט המקביל של השנה הבאה נמצא בהיסטרית ליהוק: מלבד טום קרוז הבלתי נמנע ישתתפו ב'משימה בלתי אפשרית 3' גם קארי אן מוס, סקארלט יוהנסן, וקנת בראנה. |
28.04.2004
|
יומית
בעוד אנחנו מתכוננים ל'ואן הלסינג', הסרט הפותח את הקיץ הנוכחי, הסרט המקביל של השנה הבאה נמצא בהיסטרית ליהוק: מלבד טום קרוז הבלתי נמנע ישתתפו ב'משימה בלתי אפשרית 3' גם קארי אן מוס, סקארלט יוהנסן, וקנת בראנה.
בעוד אנחנו מתכוננים ל'ואן הלסינג', הסרט הפותח את הקיץ הנוכחי, הסרט המקביל של השנה הבאה נמצא בהיסטרית ליהוק: מלבד טום קרוז הבלתי נמנע ישתתפו ב'משימה בלתי אפשרית 3' גם קארי אן מוס, סקארלט יוהנסן, וקנת בראנה.
מממ... קנת בראנה, מממ....
יופי. מספר שתיים היה יותר טוב מאחד, ואפשר רק לקוות שהמגמה הזו תמשיך.
מממהה?
MI2 היה יותר טוב מהראשון?! שעמומון המחץ! ג'ון וו והיונים שלו…
אבל האקדח, האקדח!
וטום קרוז תלוי על סלעים גם לא היה רע.
טום קרוז תלוי על סלעים...
ניקול קידמן פולטת עכשיו חיוך מרושע קטן
מממ... קארי אן מוס שוקולד, מממ....
אני הייתי מעדיף את
קייט מוס שוקולד.
__________________
נורטון, שונא את כל מה שקשור למטריקס בכלל, ואת קארי אן מוס בפרט.
אם מספר שתיים היה יותר טוב
אני שמח שלא ראיתי את הראשון. נרדמתי לפחות פעמיים במהלך MI2 למרות שבכלל לא הייתי עייף.
אם יורשה לי לחלוק
על הטענה של מרלין לפחות. הסרט השני הוא סרט טיפוסי של ג'ון וו. כל עוד יש אקשן ופיצוצים, הסרט הוא נחמד עד נחמד-פלוס. כשאין, הוא שעמום אחד גדול. בסרט הספציפי הזה, עד כמה שאני זוכר, האקשן מתרכז בעיקר בהתחלה ובסוף, וביניהם פשוט אין מה לראות.
הסרט הראשון, בבימויו של בריאן דה-פלמה, הוא אחלה.
לא חוכמה...
האקשן בסרט הראשון התבסס על עלילה מעניינת ומתוחכמת, בעוד בסרט השני העלילה היתה סתם תירוץ בשביל להביא פעלולים מגניבים.
מה?
אז זה לא פייר להעדיף את הסרט הראשון, כי הסרט השני לא אשם בזה שהוא דפוק?
אם כבר הזכרתם את ואן הלסינג,
איך יצא שסרט יוצא בארץ לפני אמריקה?
באמריקה הוא יוצא רק ב7.5, ובארץ ב6.5. זה הגיוני? O.o
תשמח לדעת אולי
ש"ואן הלסינג" יוצא בבכורה עולמית בארץ, וויפי!!!
יש לך תלונות?
בכורה עולמית, אבל
זה לא מונע ממפיצי הסרט להכריז בפוסטרים שלו על יציאתו של שובר הקופות העולמי.
ההסבר היחיד האפשרי (מלבד עיקום העובדות הרגיל) הוא שיש להם . כן, כנראה שזו הסיבה.
למה לא, בעצם?
ואן הלסינג נועד להיות שובר קופות. זה רשום על כל מרכיב שלו (במיוחד הבמאי, שאחראי על שני החלקים של סדרת המומיה שהיו קצת יותר שוברי קופות). אני יכול לומר מראש, בתור כותב דוחק"ו עם נסיון מה, שהסרט יעבור את קו מאה המיליון, אא"כ יקרה משהו מאד חריג.
והיה והוא יקרה, דרך אגב, וואן הלסינג יתברר כפלופ- מישהו יזכור את השלטים האלו?
הם אומרים ''שובר קופות'' על כל דבר
במקרה של 'ואן הלסינג' זה לא ממש משנה, כי כמו שאמרת, אין ספק שהוא באמת יהיה "שובר קופות" בהגדרה כלשהי (אני לא בטוח שמי שכתב את המודעות האלה מודע להגדרה של 100 מיליון). אבל התואר "שובר קופות" מוצמד בפירסומי אלי ישראלי בערך לכל סרט אקשן, כולל דברים כמו 'עד קצה הזמן' שלא מתקרבים להיות שוברי קופות אמיתיים. התוצאה של זה היא שלמילה הזאת כבר אין שום משמעות אמיתית. לאף אחד לא אכפת מה זה "שובר קופות", זה פשוט דבר כזה שאומרים על סרטים בפרסומות.
''ג'ילי! שובר הקופות!''