שמישהו יסביר לי, איך
זה שהשבועות הכי עמוסים
בבתי הקולנוע הם בדיוק
השבועות בהם אין לאף אחד
כוח לכתוב דוחק"ו? העורכת
חולה. העורך מארגן את מפגש
יום ההולדת של עין הדג, או
יותר נכון- לוקח את הקרדיט על מה שהעורכת החולה עושה בכל מקרה (יום חמישי הזה. תהיו שם, או שלא תהיו), ואילו כותב הדוחק"ו עייף, ורואה איך תאריך היעד לקורסים שלו מתקרב בצעדי ענק. ודווקא השבוע, חצי מהעשירייה הראשונה לא הייתה שם בשבוע שעבר.
האמת? למרות כל הסרטים החדשים האלה, לא קרה שום דבר חשוב באמת. חודש ספטמבר, הרי ידוע, הוא חודש שבו לא משוחררים סרטים שהאולפנים מקווים להרוויח בהם הרבה, ולא סרטים שהאולפנים מקווים לזכות בעזרתם בפרסים. וכשאין לסרט שום ציפיות, הוא רוצה רק לעשות את המכה שלו וללכת. שבוע אחד הסרט נמצא במקום טוב בעשירייה, בשבוע הבא יהיה שם סרט אחר, ושודדי הקאריביים לעולם חוזרים.
בשבוע שעבר, המקום הראשון היה שייך לאל מריאצ'י ו'היו זמנים במקסיקו'. השבוע הסרט ירד למקום הרביעי, אחרי קיצוץ אלים (אך צפוי) של חצי מהכנסותיו, ואת מקומו תפס 'Underworld', הידוע בשמו העברי, 'מלחמת האופל'. הסרט, אם תביעות זכויות היוצרים לא הבהירו את זה, עוסק בסיפור רומיאו ויוליה מזווית חדה: רומיאו הוא אדם-זאב, חייתי ובריוני. יוליה היא ערפדה, מסוגננת וקרירה. האם אהבתם האסורה והנשכנית תוכל לשרוד את היריבות הקטלנית בין הכרישים והסילו… אה, בין הערפדים ואנשי הזאב? אני אומר שכן. אלא אם כן יש טוויסט.
הסרט יפה, מעוצב, אפל וגותי. על זה כולם מסכימים. אבל הסיפור, מה לעשות, לא שווה שידברו עליו, ורוב הזמן רק משמש כסיבה לעוד קטעי קרבות, מכות וריחופים מסוגננים. בימי שלהי הקיץ, סגנון שכזה הספיק לו להיכנס למקום הראשון, עם 22 מיליון דולרים – שזו, לגמרי במקרה, גם עלותו המשוערת. ככה זה כשאין לך כוכבים מפורסמים יותר מקייט בקינסייל בקאסט – אתה יכול לעשות סרטי אקשן בזול. אצלנו הסרט ייצא ב-9 לאוקטובר.
'Secondhand Lions', שנכנס למקום השני זכה ליחס החיובי ביותר מהמבקרים מבין הסרטים שיצאו השבוע. לא מפתיע, בהתחשב בכמות השמות הגדולים שנדחקו לתוכו: היילי ג'ואל אוסמונט (הפעם כטינאייג'ר עם קול מתחלף), רוברט דובאל, מייקל קיין והתסריטאי של ענק הברזל, כולם נמצאים בסרט זה, המתאר קיץ קסום אחד של בן 14 שפוגש שני אנשים מוזרים, ואת כנפי הדמיון שאליהם מובילים אותו סיפוריהם.
לביקורות קצת קשה לעכל את הסרט: הוא חמים ונחמד, מתאים כמעט לכל גיל (חוץ מהגיל שבו מתפתח חוש הציניות) והשחקנים הראשיים משדרגים אותו, אבל בשלב מסוים, הוא הופך להיות סכריני מדי. היה אפילו מי שהעז לומר שעוד סרטים כאלו, והיילי ג'ואל אוסמונט יצטרך להתחיל לדאוג להמשך הקריירה שלו. היתרון של הסרט הוא שלהבדיל מסרטי השבוע האחרים, הוא צפוי לשרוד בטבלה זמן ממושך יותר, מה שיגרום ל-12 המיליון שהוא הרוויח להפוך לסכום כולל סביר.
טיפה מאחורי האריות עומד 'The Fighting Temptations', עוד סרט שגרתי ונוסחתי. קובה גודינג ג'וניור זכה בירושה (טוב, הדמות שלו זכתה בירושה, אבל זה ברור מאליו), עם מילכוד – הוא חייב לנהל את הצימרים של המנוח במשך כמה שנים… תסלחו לי רגע?
(שלמקו הלך להטיח את הראש בקיר בשביל להתעורר)
ננסה מחדש: קובה גודינג ג'וניור (שבמקום להעלם מהעין אחרי שקיבל אוסקר מוקדם, פצח בקריירה פורחת של סרטי זבל) צריך לכתוב שיר גוספל ולזכות בתחרות על מנת לזכות בירושה שלו. בהתחלה המשימה נראית בלתי אפשרית, אבל הכל משתפר כשלחייו נכנסת ביונסה נולס, וכמו בין כל ערפדה ואיש זאב – יש אהבה. וגם ירושה. וגם מקום שני שבועי. הביקורות, באופן מפתיע, לא קוטלות לגמרי. קטעי השירה שמשובצים בנדיבות בתסריט איכותיים ומהנים בהחלט. רק חבל שמסביבם נמצאת קומדיה סטנדרטית, נוסחתית במשקל נוצה.
במקום החמישי נמצא הפלופ הביקורתי הגדול ביותר השבוע,
'Cold Creek Manor'. הסרט מלווה את דניס קוויד ושרון סטון (הם לא היו פעם, כאילו, שחקנים טובים או מפורסמים?), שעוזבים את העיר לטובת מגורים באחוזה ששמה כשם הסרט. אך אבוי, הבית כנראה קבור על אדמת קבורה אינדיאנית או משהו, או שקודם גרה בו משפחת סימפסון, ואולי בכלל יש להם אורח פורח בלתי קרוא שבא להתארח ולהתעלל בגיבורים, ולפתע מתחילים לקרות אירועים מוזרים…
מייק פיגיס (הוא לא היה פעם במאי איכותי, או לפחות מפורסם?) ביים סרט מתח שלא מותח, לא מפחיד, ומתבסס כולו על אנשים שמתנהגים כאילו הם לא ראו אף סיפור על בית מכושף בחיים שלהם. שפע הביקורות הרעות גררו הכנסה לא גדולה, שהספיקה לסרט להיכנס השבוע למקום החמישי.
אבל אפילו בשבוע עמוס אך שגרתי של ספטמבר, יש משהו קטן שמפתיע: הסרט 'Lost in Translation' ('אבד בתרגום' – סיפורו של מניח רעפים נוצרי), שיצא לאקרנים בשבוע שעבר, נכנס השבוע אל תחתית העשירייה הראשונה – כשהוא מוצג ב-183 בתי קולנוע בלבד, כעשירית ממספר הקולנועים של יתר הסרטים ברשימה (עם ממוצע הכנסות נהדר של 14,000 דולרים לאולם). בסרטה השני אחרי 'חמש ילדות יפות', סופיה קופולה מביימת את ביל מוריי. ביל הוא שחקן מבוגר (בסרט, בסרט!) שתקוע במלון בטוקיו, מצלם פרסומת יפנית. שם הוא פוגש את אשתו של צלם מפורסם, והם מפתחים ידידות בניסיון להימלט מהשעמום שמאחורי חיי הזוהר. ככה זה עם סרטי איכות, בתקציר הם נשמעים משעממים. המבקרים מהללים, ו-95% מהם (על פי 'עגבניות רקובות') אוהבים את הסרט: ביל מוריי נותן את אחד מתפקידיו הטובים ביותר, כזה שמתאים לו כמו כפפה ליד, וסופיה קופולה ביימה את הסרט ביותר משמץ גאוניות. אבא בוודאי גאה. קשה למצוא מילה רעה אחת על הסרט – אולי רק שהוא היה עובד יותר טוב כסרט קצר.
ומי לא בא? וודי אלן. 'Anything Else', הסרט השנתי שלו, הגיע רק למקום ה-12 בסוף השבוע הראשון שלו (מקום אחד מתחת ל'סיביסקיט', בשבוע התשיעי), ו-1.7 מיליוני דולרים בלבד בכיסו, למרות כריסטינה ריצ'י וג'ייסון ביגס על הפוסטר. מה לעשות, אנשים מעדיפים את ג'ייסון ביגס בקומדיה דלוחה על פני קומדיה נוירוטית.
בשבוע הבא: בעין החורש רק יסיימו לנקות, בבתי הכנסת יעלה קול תפילה, ועל האקרנים יעלו עוד כמה סרטי ספטמבר: 'המרדף' יפגיש בין "דה רוק" ושון וויליאם סקוט בהרפתקה בעומק הג'ונגל, עם כריסטופר ווקן בתפקיד הנבל; 'דופלקס', סרט שנדחק לספטמבר למרות בן סטילר ודרו בארימור במשבצת הכוכב, ודני דה ויטו על כיסא הבמאי; 'תחת שמי טוסקנה', קומדיה רומנטית בכיכובה של דיאן ליין; ואם תסתכלו ממש ממש מקרוב, גם יוסי וג'אגר יבואו לבקר.
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים את הכנסות הסרט בסוף השבוע האחרון בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים מייצגים את הכנסותיו הכוללות של הסרט עד כה.
אהרו''כ מתוקצר
אחלה דוחק"ו. מצליח לשלב היטב בין צימרים לסימפסונים.
רפואה שלמה לעורכת. ולעורך גם.
ניפגש בקון.
שתהיו לראש ולא לזנב.
חג שמח.
זה רק אני או שעלתה בכם אסוציאציית עולם הדיסק?
האמת שזה לא כל כך קרוב.. גמד שהוא בעצם בן אנוש.. ואשת-זאב.
אבל זה לא כה רחוק!
בהתחלה התכוונתי לזעוק על גניבת זכויות היוצרים, אבל אז נזכרתי שזה דומה אך ורק במעט וככל הנראה הסרט הוא כלל לא קומדיה :/
נו שיהיה.
שנה טובה לכולם, בריאות לעורכת הנכבדה, ונתראה בקון הבעל"ט.
ראיתי תטריילר של COLD CREEK ואיך לומר הטריילר מאכזב חצי מהסרט רואים את שרון סטון בפרצוף מודאג[אפילו פרצוף יותר גרוע משל פרודו באגינס] אין שם קטעי מתח או זוועה או משהו שאמור לרמוז שזה מותחן בקיצור לא נראה לי שהסרט הזה עוד יצליח משהו בקופות
תהייה
אחת הכותרות הראשיות ב'ידיעות אחרונות' היום הינה:
"שרון: "אצא נקי מהחקירות.""
ואני תוהה לי, אם באמת ייצא נקי, האם ייהפך לSexy Beast?
ומה עם יואב? נקי?
לא יודע על איש זאב וערפדה
אבל בהחלט יש סיכוי לאיש זאב ומכשפה, אלא אם כן נכנסת לתמונה אשת זאב (או מכשפה אחרת).
_______________
נורטון – לא יכול להתאפק.
''סימה ועקנין במלחמת האופל''?
אפשר לנסות קומבו
איש זאב ומכשפה-ערפדה (כפי שהופיעה במספר פרקים מצומצם).
אנדרוורלד אינו סיפור רומיאו ויוליה כלל וכלל. נכון שזה מה שמצטייר מהטריילר אך הסרט עצמו שונה. הוא עוסק בפוליטיקה פנימית, תככים ותאוות שלטון. מומלץ מאד דווקא לקוטלים שביניכם לראות קודם את הסרט ואז לקטול במידת הצורך.
שמוצגים דרך סיפור רומיאו ויוליה.
שמוצגים דרך סיפור רומיאו ויוליה.
אמנם יש מלחמה בין שתי "המשפחות", הערפדים ואנשי-הזאב אבל העלילה, כפי שסופרה בדוחק"ו לא מדוייקת. הגיבורה היא ממשפחת הערפדים והגיבור הוא בן-אנוש שמסתבך במלחמה בעל כורחו.
הסרט עצמו הצחיק את רוב האנשים באולם, כנראה כי הם חשבו שהוא גרוע. אני חושב קצת יותר קיצוני – משהו לכיוון הוצאת צו בית משפט האוסר על הבמאי של הסרט הזה לביים עוד סרטים, כנ"ל על התסריטאי שכתב את התסריט. מלבד הפוטנציאל שיש לסיפור המעולה, זה סרט איום ומפוספס.
אוקיי... אני ראיתי את הסרט.
וגיבוב שטויות ממאיר שכזה לא ראיתי מזה זמן רב.
התמיהה העיקרית שלי
בנוגע לסרטים כאלו היא שנראה לי שהתשלום לתסריטאי הוא הזניח בכל הוצאות הסרט. קשה לשם טיפה יותר, ולקבל תסריטאי נורמלי?
ואז להוסיף עוד תסריטאי, שיכתוב דיאלוגים פחות מביכים?
במקרה הזה
התסריטאי הוא אחד מהוגי הסרט. וגם איש גדול וחזק (פעלולן לשעבר). לא מתעסקים עם בעל הבית.
ובכן, ראיתי את הסרט
וזה סרט איום ונורא, שנראה בערך כמו פתיח למשחק מחשב… פתיח שנמשך שעתיים. חיכיתי שיגמר הפתיח ואני אוכל לשלוט באחת הדמויות, או לפחות שכולם יהרגו אחד את השני כמה שיותר מהר ואני אוכל ללכת. אבל זה לא קרה.
לצערי, לדמויות בפיינל פנטזי הסרט היה יותר טווח רגשי, וגם היו שם יותר צבעים (כל הסרט הזה צולם בגוון כחול-מטריקס). עם כל כך הרבה יריות, חרבות, ופיצוצים, קשה להאמין עד כמה הסרט הזה משעמם. הוא יכול לשמש כסרט הדגמה למערכות סראונד, לא יותר.
טריילר חדש לRevolutions
http://progressive.warnerbros.com/thematrix/us/med/rev_theatre_0x3839_640_dl.mov
48 מגה של תמהוניות.
טריילר חדש לRevolutions
ששש!! אל תגלה להם!!
קיווינו שאנשים לא ישימו לב שהטריילר עולה בדיוק באותו יום של יומית האפטר-קון (אני יודעת שזה נשמע ביזארי, אבל לכמה רגעים באמת התלבטנו אם במקום יומית אפטר-קון צריך לתת את היומית הנוכחית לטריילר, או מקסימום להתפשר על יומית אחת לשני נושאים).
אוקי, שניה, מתקן טעות.
אנשים, הלינק הזה הוא בדיחה,הוא לא קיים, הוא פיגמנט של האימגינציה שלכם!
במחשבה שניה, לא רק שהלינק לא קיים, הפתיל הזה כולו הוא המצאה אחת גדולה של הצמרת הפוליטית. ובזמן בו אתם חושבים שאתם קוראים את זה, אתם בעצם לומדים את המניפסט הקומוניסטי!
משעשע ביותר
אוף טופיק
תוכלו בבקשה לחזור על הפרטים של מתי ואיפה חברי האתר נפגשים? אני לא מרבה להגיב כאן, אבל קוראת תמיד, אוכל גם להגיע?
הומ, כפי שאפשר להבין מהיומית של היום
(זו: כתבה מספר 1767 ), המפגש נערך ביום חמישי, כלומר אתמול. אבל תמיד יש את המפגש הבא…
שאלה שאלתית (אוף)
האם מישהו יודע ומוכן לספר אם המבצע ברשת "רב חן" של כרטיס ב-25 ש"חים ממשיך להיות תקף גם כרגע?
טודע.
אם אני לא טועה
כרגע הוא תקף ונהנה מימיו האחרונים. ב-1 באוקטובר (יום רביעי הקרוב) המחירים חוזרים לסורם.
אצלנו [ברעננה]
נגמר כבר המבצע [אבל אפשר להנות מכרטיס ב25 שקל ופופקורן חינם ביום שישי], אך הכרטיס עולה 29 במקום 33 [היפ היפ הוריי!]
מאידך,
הם התחילו למכור כרטיסיות. עשרה סרטים ב-250 ש"ח. לא כרטיסיות נוחות כל כך, אבל קול הקבוד גם על היוזמה הזאת.
איזו רשת מציגה בעזריאלי?
כי על הסרט האחרון שראיתי שם, ביום שני האחרון, שילמתי 33 שקלים.
גלובוס
שהיא כרגע באופן אבסולוטי הרשת הפחות טובה.
גלובוס
סתם עוד יום ראשון
הם עדיין מוזילים את הכרטיסים בימי ראשון (או לפחות כך היה לפני שבוע), נדמה לי של-17 ש"ח.
19.
גנבים!
מתי יהיה עוד גמר בקרובים?
בעקבות צפייה בבקרוב של "גותיקה", שמעורר ציפייה (למרות שכולם נראים שם קצת אנמיים, במיוחד האלי), רציתי לשאול – מה עם הטריילרים של החורף? הם לא שווים גמר?
נראה.
לא צפוי טריילר ראלי בעתיד הקרוב ממש, אבל אולי בהמשך. עם כל הכבוד ל'גותיקה' ולטריילרים הטובים האחרים שיצאו לאחרונה, אני יכול בלי לדעת את הרכב התחרות לחזות את תוצאת משחק הגמר – 'מטריקס Revolutions' נגד 'שיבת המלך', 'שיבת' מנצח.
מישהו יכול להמליץ לי על כמה סרטי וודי אלן טובים?
וודי
יש לי קצת בעיה עם סרטים שלו, הם נוטים להפוך למיש-מש מטורף ואני כבר לא זוכר איזו בדיחה/סצינה היא מאיזה סרט, אבל בוא נראה בכל זאת, על רגל אחת: בננות (מהתקופה המוקדמת שלו, כשההומור שלו היה בצורתו הכי פחות ינטעית), חנה ואחיותיה (מצחיק בטירוף), מנהטן והרומן שלי עם אנני (אני תמיד מתבלבל בין שניהם), אפרודיטה הגדולה ולפרק את הארי. אילו הסרטים שלו שאני יכול לראות גם בפעם ה-60 אלף ולהנות.
ואני מוסיף המלצה על ''אהבה ומלחמה''
בנוסף, יש את "מה חדש טייגר לילי" המוקדם שבו דובבו מחדש סרט פעולה אסייתי (אני חושב שמהונג-קונג).
אגב להתבלבל בין סרטים שלו
כשכתבתי "חנה ואחיותיה" חשבתי על "אהבה ומלחמה" (סרט פשוט מצחיק בטירוף). עכשיו אני מנסה להזכר בדיוק מה היתה העלילה של חנה ואחיותיה.
יש לחנה אחיות ובסוף כולם מקבלים אוסקר
שכחת לסמן
טוב, אם אני כבר בשוונג:
חנה היא בעצם גבר שמתברר שהוא אבא של מייקל קיין שבכלל מת.
לא טייגר לילי!
אלא אם כן אתה מחפש סרט פחות מצחיק מהסרטים האחרונים שלו. אפילו "מה חדש, פוסיקאט" הגרוע אף הוא עדיף.
ובאותו הקשר, אוף טופיק משלי. הייתה פעם סדרת סרטים, שאחד מהם הוקרן בערוץ הסרטים, בה הוקרנו סרטי מד"ב סליזי משנות החמישים ואדם אחד ושני חייזרים העירו תוך כדי הסרט הערות סרקסטיות. סדרה מצחיקה נורא, בניגוד ליפנים המשעממים של אלן.
רובוטים, לא חייזרים!
והסדרה היא כמובן 'Mistery Science Theatre 3000' (או בקיצור: MST3K).
ראיתי חלק מטייגר לילי, אותי זה הצחיק.
בנוסף למה שהאחרים אמרו
מהחדשים יחסית: "מתוק ומרושע" ו"כולם אומרים אני אוהב אותך".
מהרציניים: "בעלים ונשים", "פשעים ועבירות קלות".
מהרציניים פחות: "דני רוז האיש מברודווי", "תעלומת רצח במנהטן", "זליג".
אממ...
למה אתה חושב שזליג הוא סרט רציני פחות, כי הוא מצחיק?
מה לא ברור?
רציני פחות = כולל אלמנטים קומיים, לא מוגבל אליהם. "דני רוז" לא רציני? בטח רציני.
מנהטן
האמת היא שאני אוהב כמעט את כולם.
והאהוב עליי ביותר הוא "פשעים ועבירות קלות". אח"כ כנראה באים לפי סדר העדפה שלי:
1."סיפורי ניו יורק" (שליש מהסרט הוא שלו, שני הבמאים האחרים הם סקורסזה וקופולה),
2."שושנת קהיר הסגולה"
3."ימי הרדיו"
4."שחק אותה סאם"
5."כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול"
6."מנהטן"
7."הרומן שלי עם אנני"
8."אפרודיטה הגדולה"
9."אבק כוכבים" (עם שרלוט רמפלינג בצעירותה!)
10."לפרק את הארי"
11."כולם אומרים אני אוהב אותך"
12."בננות"
13."ישנוני"
14."צללים וערפל"
15. כל השאר
כמו שאתה רואה, הוא עשה הרבה סרטים וכל אחד אוהב סרטים אחרים שלו. פשוט לך לספריית הוידאו ובחר את אחד הפופולריים שלו ("הרומן שלי עם אנני" יש כמעט בכל מקום) לפי מה שאתה קורא בעטיפה האחורית.
העטיפה האחורית יכולה להטעות
על הקופסה של כמעט כל סרט שיוצא לדויד/וידאו יהיו ביקורות אוהדות והמלצות שנאספו מאיזה עיתון/תכנית טלוויזיה/אתר אינטרנט/קיר של שירותים ציבוריים. לדעתי, עדיף להתייעץ עם האחראי בדלפק.
אין לי מושג על איזה חנות וידאו אתה מדבר.
אבל זאת שאני נמצא בה, מלאה באנשים עם ידע מינימלי והרבה פחות בקולנוע. (וכדי שתבין. מדובר באנשים שבטוחים שהחיים של דייויד גייל היא יצירת מופת).
לא יצירת מופת, אבל ממש לא סבלתי בו
המליצו לי עליו בספריה, יכול להיות שאנחנו מנויים באותו מקום?
החיים של דייויד גייל היה..
בדיוק כמו נפלאות התבונה – סרט לא.
מעולם לא היה קונצנזוס סביבו..
אבל הוא בהחלט סרט מוצלח לפי אמות המידה החתוליות שלי.
נתחיל ונגיד שילד בן 4 המתעסק בעונש מוות צפוי לגדול ולהרוג את חבריו בכדי לזכות בחיי נצח (או לממש איזה יומית אחרת..). נכון, יותר מדי הגיון לא תמצא בו. נכון, היו בו הגזמות דביליות שגרמו לי לחשוב לפעמים איפה אני בדיוק. אבל הסרט כמכלול מתעלה בהרבה על-סך חלקיו ומהווה בילוי חביב שכיף לחשוב עליו גם מספר שעות לאחר הצפייה.
נפלאות התבונה הוא מסקאלה שונה לחלוטין. הדמויות בו הרבה יותר מורכבות ועמוקות, הסיבובים התסריטיים הרבה יותר מעוגנים בתוך הסרט והקצב שלו הרבה יותר איטי.
ורק לעניין תמצות סרט למספרים – איך אתה עושה את זה? בחיים לא יצאתי מסרט בהרגשה של "כן.. זה 8..". סרט מעביר לך משהו.. כל סרט – משהו אחר.
אז למה התכוונת
כשהשווית קודם את שני הסרטים?
אגב, בקונצנזוס. אני רק מתכוון לומר שאני מכיר בערך 10 אנשים שראו את הסרט, וכולם ללא יוצא מן הכלל נהנו בו מאד.
ובנוגע לציונים – וואלה, לא יודע. אבל למשל מג'נטלמנים מובחרים יצאתי בהרגשה של 8
בוא נגיד רק ש10-סרט מושלם
9-קרוב לשלמות
8 – טוב בהחלט
7 – בינוני וסטנדרטי
6 – בנאלי ורע
פחות מ6 – נורא ואיום, ובלתי צפי.
אף פעם לא הבנתי
את שיטת הדירוג הגידי-אורשרית הזאת.
אם יש לך חמישה ציונים, למה לא לחלק מספרים מ-1 עד 5? או מ-134 עד 138? למה דווקא מ-6 עד 10? בדירוגים מתוך 10, יש 10 ציונים אפשריים. 10: גדול מהחיים. 6: בסדר. 4: לא טוב. 1: זוועת אלוהים.
ובעניין 'החיים של דייויד גייל' – לא מכיר שום קונצנזוס. בעיני – סרט מטיפני, צפוי ואידיוטי.
וואלה, אכן
השפעה גידי אורשרית (יותר מדי "פנאי פלוס" בימים הטובים).
בכל מקרה, גם בבי"ס (שלי לפחות) השיטה היתה דומה, ואין ציון פחות מ4, כך ש7 הוא סביר ו6 הוא מספיק ותו לא. כך שלשיטה יש עוד מקורות השפעה.
ולגבי החיים של דייויד גייל, כפי שכתבתי אתה לא מתווכח איתי. אני מסכים איתך לחלוטין
כתבתי שזהו סרט ''לא'' בהתייחסות ל..
כתבה מספר 1760
(וכן.. הייתה לי תגובה מאוד ארוכה, אבל אחרי פעמיים שהיא הלכה down the drain אני פשוט אכתוב את השורה למעלה ואקווה לטוב..).
זהירות
? לנפלאות התבונה בהודעה של נורטון.
מסכים.
אנחנו צריכים ממשק שייתן לנו לערוך תכונות של הודעות לפחות – ספויילר / לא ספויילר וכותרות של הודעות.. זה נהיה מסוכן לקרוא פה. (ואני לוקח את הסיכון.. איזה חתול אמיץ..).
לא מסכים
מה זה בדיוק קונצנזוס סטייל "חומות של תקווה"? בזמנו המבקרים אולי לא התלהבו מ"חומות", אבל רובם גם לא טענו שהוא סרט רע. "דיוויד גייל" לעומת זאת עומד כרגע על 20% עגבניות ברשימה הכללית ואף פחות מזה ברשימה המובחרת. לא נראה לי שיש לו מכנה משותף כלשהו עם "חומות של תקווה".
אני יודע
שהביקורות על הסרט היו מחורבנות, ולצערי לא נזהרתי.
התכוונתי רק שהוא אחד הסרטים הבודדים שהרבה חברים שלי ראו. ובכל זאת כולם אהבו משום מה.
מעבר לכך, אני בהחלט יכול להבין איך סרט עאלק מרגש, פסודו אינטילגנטי. ועם סיום כאילו מפתיע, יכול לתת תחושה של סרט גדול, לצופה הקולנוע הלא חושב. כך שאני בהחלט יכול להבין את רוב חברי.
בקיצור, אם יש לך חברים שאינם חובבי קולנוע גדולים, אבל ראו את הסרט, תשאל אותם מה הם חושבים.
לצערי (שמחתי?) אף אחד מהחברים שלי
שאינם חובבי קולנוע לא ראה את "דיוויד גייל". אלא אם כן אתה מחשיב את החברה שלי, שאינה חובבת קולנוע וראתה את הסרט איתי. באופן די מתבקש היא שנאה אותו.