במקור: 2 Fast 2 Furious
במאי: ג'ון סינגלטון
תסריט: מייקל ברנדט, מייקל הס
שחקנים: פול ווקר, אווה מנדז,
טייריז, קול האוזר, דבון אאוקי,
ג'יימס רמר, לודהכריס
לסוקי יש מכונית ורודה וחמודה. סוקי אוהבת לנסוע במכונית. החברות של סוקי מעודדות אותה. הן אומרות שהיא נהגת טובה.
לסוקי יש הרבה חברים, ולכל אחד מהם יש מכונית מצוחצחת ומבריקה (אבל לא ורודה כמו שלה). מדי פעם סוקי והחברים שלה מחליטים לעשות תחרות, ולראות למי יש מכונית ששווה יותר. בזאת, בערך, מתמצה חלקה של סוקי (שפני השזיף שלה מפארות את הפוסטר) בעלילה, והיא מעבירה את הגה העלילה לבריאן או'קונור.
בריאן (פול ווקר, פליט 'מהיר ועצבני' הראשון) גר בחורבה ומנסה לגרד כסף מפה ומשם. כיוון שהוא צריך כסף, הוא שמח להשתתף במירוץ-רחוב נגד המכוניות של הבחורים מהצ'כונה. ככה הוא פוגש את מוניקה (אווה מנדז). ככה הוא גם פוגש את המשטרה.
המשטרה ממהרת להציג בפניו את רשימת כל החוקים ותתי הסעיפים בחוק עליהם עבר, ובאותה נשימה מציעה לו עסקה: ביטול כל ההאשמות הללו, תמורת עזרתו. אתם מבינים, אותה מוניקה היא בעצם סוכנת סמויה, שמנסה להפליל ברון פשע כלשהו במשהו, ובינתיים מעמידה פנים שהיא נערתו, וצריכה למצוא לו נהגים מהירים ועצבניים. או'קונור מסכים, בתנאי שיוכל לצרף למשימה חבר. ויאללה. מתניעים.
למעשה, בכך מסתכמת העלילה.
במשך שארית הסרט מופנה אור הזרקורים, באופן טבעי, למכוניות הנוצצות. ולמרות הערב הרב של הצבעים והמינים (שלכאורה מעיד על קבלתו של השונה לעולמנו), לכל המכוניות הללו יש משהו במשותף: יש להן גלגלי מגנזיום, טאסות מפלטינה, מחוללים זורי-מלח-על-בייגלה בקנה וקולפני אבוקדו (כשר פרווה) בצריח. אוה, וגם פרו מק 3000.
פרו מק 3000, כפי שלמדנו בסרט הראשון, הוא ההתקן – "התרסיס" – שמביא את המכוניות למהירות 5.4 מגהגרצג בלחיצת כפתור. שזה כמו לנסוע על כביש מהיר, רק הרבה הרבה (הרבה!) יותר מהיר. 2 מהיר.
וכך, בעת שהעלילה הליניארית מזדחלת לאיטה, עוקפות אותה המכוניות בסיבוב ולא שוכחות להחוות לעברה תנועה מגונה עם האגזוז. למה לפתח את הדמויות אם אפשר באותו הזמן להראות עוד נסיעה מהירה? למה להוגיע את הראש בפיתוח טוויסטים ופיתולי עלילה כשהקהל רוצה לראות עוד נסיעה עצבנית? ולמה, הו למה, לטרוח על כך שהדמויות יפגינו אינטליגנציה מינימלית, אם אפשר לפתור כל בעיה בנסיעה יותר מהירה ויותר עצבנית?
אז נכון, אין טענות. לסרט נהיגה פרועה באנו, וסרט נהיגה פרועה אנחנו מקבלים. וורום וורום פה, וורום *החלפת הילוך* וווווורוווום שם. אלא שאת כל זה ראינו כבר בסרט הראשון. מה עם איזו נסיעה תחת משאיות? התרסקות קטנה על רכבת בשביל החבר'ה? איזה פעלול חד-פעמי ומיוחד באמת?
היוצרים דאגו לכסת"ח את עצמם היטב, והכניסו כמה סצינות בודדות שאמורות לספק את ההתרגשות הזו. למשל, סצינה בה מכונית מרחפת גבוה, ורעותה מרחפת 2 גבוה, או להקת מכוניות הרוחשת אל הכביש ככוורת הומה. יפהפה, אבל לא מספיק. כהפתעה קטנה (שלא נעשה בה שימוש רב) הוסיפו יוצרי הסרט מכשיר משטרתי משוכלל, שננעץ בצד הרכב ומנטרל את השפעת הפרו מק 3000, עד שהרכב הנוצץ הופך לפורד פיאסטה חבוטה מודל 79', והנהג המהיר והעצבני – ל-2 עצבני. וואלה.
עוד בסרט – ליטרת הבשר החשוף ההכרחית. החלוקה ברורה: הבנים מתגאים בהזרקת הדלק, והבנות – בהזרקת סיליקון. חוץ מסוקי. היא אמנם לא חוזרת להשתתף בעלילה – היא פשוט נמצאת שם ברקע, עם הביקיני שלה. אבל היא סוקי. סוקי אמנם לא ממש יודעת לשחק, והאמת שגם אין ממש הצדקה להזכרתה החוזרת כאן, פרט לכך שכיף לגלגל את השם שלה על הלשון, וזה יותר ממספיק. והיא הרי גם יודעת לנהוג, אז היא נחשבת אחת מהחבר'ה. הבחורה השניה, מוניקה, גם היא "אחלה גבר" – היא הרי יודעת להסתדר בכוחות עצמה כמעט, והיא לבושה.
אז וורום וורום פה, וורום וורום שם, והיידה שרה. ולא שיש לי תלונות – ישבתי בסרט ונהניתי. ורק הרבה אחרי שהסרט הסתיים התחלתי לחשוב שאולי, בכל זאת, קניתי מהר מדי את ה"וורוום וורום" שמכרו לי, ושאולי, בכל זאת, אני צריכה להרגיש קצת עצבנית.
וורום וורום.
באשר למכונית הורודה -
בשביל מה לבזבז כסף על כרטיס לכזה זבל?
סרט וידאו קלאסי.
ומה עם איזה ביקורת על צ'יהירו?
מה פתאום לוידאו! סרט קולנוע קלאסי!
כל הכיף זה לראות את זה על מסך גדול, ולשמוע את הוורוום וורוום ברמקולים מסביב.
אם יש לך אוזניות
לא כאשר הרמקולים מופעלים בעוצמה של רעידת אדמה 5 בסולם ריכטר, ואת נמצאת בדיוק ב-Ground Zero…
רגע, משהו לא מסתדר לי
פול ווקר לא היה בעצמו סוכן סמוי בסרט הראשון?
איך שהקריירה מתדרדרת
כשלא קוראים לך בשם של מנוע.
לכבוד הקיץ
המכונית של סוקי נראית כמו ארטיק.
יופי של ביקורת
אבל חסר הטאץ' של נהג עצבני אמיתי (מישהו אמר סרין?).
דרך אגב, אני מכריז בזאת על לונג כבעלת מונופול על תחום המזון (עם כל המשמעויות החוקתיות הכרוכות בזה). ובנוסף אני מכריז על תחרות: הראשון שימצא כתבה נטולת קולינריה שנכתבה ע"י לונג יזכה ב…
אבל הסרט לא גורם לשום ריגוש כזה.
כלומר, כן, אולי נהג עצבני אמיתי מתרגש מכל וורוום וורוום הכי קטן, ואני מודה שבסוף הסרט היו לי כמה פנטזיות נהיגה עצבניות (שהרגעתי מהר. בכל זאת, האוטו של ההורים). אבל בכלליות – לסרט חסר, לדעתי, את הטאץ' שהיה לסרט ראשון, מה שזה לא אומר.
הטאץ' של הסרט הראשון
כנראה שייך למר דיזל, שנהיה בינתיים יקר מידיי למפיקים של הסרט הנוכחי.
נדמה לי שהוא סירב על רקע
החופש האומנותי שלו, או משהו כזה. לפחות על פי מה שפורסם פה: כתבה מספר 1084
ואם ככה, כל הכבוד לו.
זה רק אני
או שסוקי באמת לא מושכת וסקסית? משום בחינה!
אוקיי סליחה,
עכשיו הצצתי גם בלינקים, ואכן יש לה גוף יפה. אבל הפנייייייים!!! למה הן פחוסות כמו החתול של אליסה בארץ הפלאות? ולמה העיניים רחוקות אלפי קילומטרים אחת מהשנייה? ולמה אם כן בחרו אותה?
אליסה?
זה שילוב חדש של עליזה ואליס?
.
ואל תעליב שום חתול בהשוואתו לסוקי הנ"ל.
סו-סוקי?
רק שאלה אחת. אני זוכר שיצאתי בכאב ראש אדיר מהסרט הראשון.
להביא אטמי אוזניים?
בהחלט כן.
קטעי ה"וורום וורום" בביקורת אמורים להיקרא בצעקות.
איזה סרט נחמד
למרות הביקורת השלילית יש לי נטייה לא להסכים עם מה שנכתב.
אני נהנתי מהסרט ומאוד.
נכון, לא מדובר פה בסרט מתוחכם או מסובך, אין כאן סוד שצריך לגלות או עלילה שצריך להבין. מה שכן יש כאן זה שעתיים של כייף.
אני אוהבת מכוניות, אני גם אוהבת הומור פרוע, אני אוהבת בנים חמודים ובנות חטובות ואת כל זה והרבה מזה קיבלתי בסרט הזה.
זה סרט קיץ קליל. הוא מספק את הסחורה. להעביר שעתיים בכייף.
אז נכון שהתסריט לא גיאוני ולפעמים הדמויות מוציאות משפטים כל כך טיפשיים שאתה רוצה לחבוט את ראשך בקיר (ומה נסגר עם הcheck it out המעצבן של פול ווקר כל שנייה???) אבל כל שאר הזמן אפשר לשבת בכיסא ולקוות שלא תקבל סחרחורת מהמהירות של הצילום.
הבימוי הוא ללא פגם, המשחק, כיאה לשחקנים צעירים שלרובם יש עבודה אחרת (דוגמנות, שירה וכו'), צילום מצויין, עריכה טובה, פסקול קליט.
מה עוד צריך?
''מה עוד צריך?''
עלילה
''מה עוד צריך?''
צפיתי את זה בא…
יש עלילה, היא פשוט לא מתוחכמת
אבל היא מאוד נחמדה
למה ביקורת שלילית?
אני הבנתי מהביקורת פחות או יותר את אוטו () הדבר שהבנתי מהביקורת שלך… גם בביקורת נטען שאין תחכום או משהו שמנסה להראות כמו אחד, אבל זה בסדר, אנחנו לא מצפים.
לא שאני אלך לראות… אני לא אוהבת מכוניות.
מהנה ביותר!
הלכתי לסרט בהקרנה יומית, ז"א היינו 7 אנשים (כעיקרון 8 אבל היו שני ילדים קטנים בני 10 אז אני מחשיבה אותם כאחד), היה כיף להתיישב בפוזה הנוחה לי (רגליי הגיעו לאזורים מרוחקים) ולראות ת'סרט כמו בבית אבל ב2 גדול 2 מרעיש.
איני לא חובבת מכוניות אבל אין לי בעייה להתבונן בהן, וכשהן יפות אז עוד יותר כיף.
באתי לסרט הזה בשביל שעתיים של כיף, ואכן היה כיף.
המכוניות מהממות (בעיקר של טייריז וסוקי), המוזיקה טובה, השחקנים בסדר (יותר טובים מקיאנו ריבס וזה כבר יתרון), הצילומים יפים, פול ווקר במראה הילד (חסר רק תיק והוא מתאים לבצפר שלי) והמגף הוורוד של סוקי עשו את שלהם והעבירו לי ת'זמן בסבבה.
רק לא הבנתי כל כך את תפקידה של סוקי, כאילו הבנתי אבל למה היא מופיעה על הפוסטר? אם כבר אז לודהכריס צריך היה להופיע- תפקידו גדול יותר, לא? נראה לי שהם סתם תקעו אותה על הפוסטר כדי שיהיו 2 בנים 2 בנות.
ואם כבר סוקי, אז היא ממש חמודה וכוסית, אבל היא כל כך לא יפה!
יש לה מגף מהמם! ואוטו וורוד ומגניב, שהייתי רוצה שיהיה לי. היא גם יודעת לנהוג באוטו הוורוד שלה אבל חוץ מזה היא סתם כוסית.
אז אם משעמם לכם, ויש לכם תקציב, לכו לבית הקולנוע הקרוב לביתכם וצפו בסרט.
נ.ב.
הגעתי למסקנה שילדים קטנים מעצבנים אותי מאוד. וזה כיף לצעוק עליהם ולהפחיד אותם!
וזה מה שאני חושבת..
היום יממה אחרי שראיתי את הסרט ואחרי שבילית שעות צהריים בקולנוע בלווית 7 אנשים בלבד (!!!) , אני שמחה להגיד שאהבתי את הסרט
נכנסתי לסרט בצפייה די נמוכה , כאילו, ציפיתי למכוניות ,שני יפים , סוקי , ולודהכריס ( אם ככה רושמים את שמו).
ולמזלי הטוב נהנתי בטירוף!
למען האמת אפילו צחקתי רוב הסרט, בעיקר מהאדישות של פול וחוסר היכולת של טייריס ופול ללכת מכות. ציפיתי ש ' home boy' ידע קצת מכות.
בשורה התחתונה הסרט מהנה עד מדהים.
למי שיש אהבה יתרה למכוניות מהירות ויפות צריך ללכת ולבזבז שעתיים מזמנו כדי להתפעל מהמכוניות.
למי שיש אהבת יתר לכוסיות שגם ילך בכל זאת סוקי שם.
(ד.א. – אם כבר סוקי, מה היא עושה בסרט חוץ מלנהוג באוטו הכי מגניב שיש ולהתחרות עם המסכון שיש לה ' מי יותר עצבנית'? , לא שיש בעיה- היא חמודה בטירוף)
מי שרוצה להראות שגם בנות יכולות להנות ממכוניות מהירות חייבת ללכת!
כי אני , הבחורה הכי שטחית שתמצאו נהניתי מאוד בעודי שוטפת עייני במכוניות 2 יפות 2 מהירות.
ואם הלכתן (!) ושמתן לב שהסרט משעמם תמיד אפשר לבהות בצורה מוגזמת בחתיך התורן , פול ווקר, אשר דוגל במראה תלמיד בצפר ( שימו לו ילקוט כובע מצחייה הפוך ושימו אותו באיזה בצפר , והנה תלמיד למופת).
אז אחרי הבלבולי שכל שלי אתן את מסקנתי הסופית לסרט : נחמד בטירוף ושווה כל אגורה!
אני לא יודע למה,
אבל כתוביות הסיום והלוגו בפתיחה היו הרבה יותר מהירים ועצבניים מהסרט עצמו? כתוביות הסיום נראו פשוט *הרבה* יותר מושקעות ומלהיבות מהסרט עצמו. ןאני לא מהאנשים שמתלהבים מלוגו … הסרט עצמו? לא 2מהיר ולא 2עצבני, הקרדיטים זה הדבר האמיתי!
ממש לא
האנימציה הממוחשבת בכתוביות הסיום היא משהו שהייתי מתלהב ממנו לפני 10 שנים, אבל היום הוא סתם משעמם. המרוצים האמיתיים (או כמעט אמיתיים – בטח היה שם איזשהו שימוש באנימציה ממוחשבת, אבל לא הרבה) מעניינים הרבה יותר.
כמו שאמר המשורר המפורסם:
2 מהיר, 2 עצבני, 1 קרמבו
תגידו הרבה מכוניות נהרסות בסרט? כי זה כואב לראות את זה.
השחקנים יכולים להיפצע, זה בסדר, אבל אני לא מסוגל לראות אפילו שריטה על המכוניות.
בהחלט סרט מהנה
אז אתה אומר שמכוניות משטרה הן יותר מהירות ממכוניות מירוץ? זה לא קצת אבסורד?
זו הטענה שלי.
כאילו..הטענה היא שבסרט הם לא הצליחו משומה בחלק ניכר מהמרדפים, וזה די צריך סספונד.
אה, אוקיי... סורי.
למה סיספונד היה להם בלוזמוביל!
למה סספונד?
בשני מרדפים הראו בפירוש מה העניין: במרדף שבתחילת הסרט, כשהם תופסים את ווקר, זה היה בגלל שירו לו למכונית מכשיר אנטי-פרו-מק-3000, שמנטרל את הזרקות החנקן ומשבש את שאר הפיצ'רים המיוחדים של הרכב ואת השליטה בו.
במרדף לקראת הסוף ("תרגיל ההסחה", ייתכן ), היו המון מכוניות והמטרה היתה שהמשטרה תתפוס חלק מהמכוניות, או יותר נכון תתפוס שתי מכוניות ספציפיות לאחר מרדף בו הן מעמידות פנים שהן בורחות ממנה.
ומה עם המרדף הספציפי
שבו הוא עבר לרוורס?
או שזה לא היה עם שוטרים?
לא היו שוטרים.
ולא היה מרדף. הוא סתם הקניט את החבר שלו.
או שהיה מרדף-ברוורס אחר ואני לא זוכרת?
לא היו שוטרים.
נו
כנראה לא רצוי לראות את זה כשאתה על סף שינה.
2 מהיר מדי.
בגדול – סרט בסדר כזה. הרבה צילומים מגניבים, מכוניות שנוסעות בקצב של מטוס איטי ועלילה סופר לא מתוחכמת.
אבל היתה סצינה אחת שהיתה מיותרת מבחינתי. הסצינה עם העכברוש. היא היתה מגעילה, מעצבנת ודוחה להפליא.
איזו סצנה?
רענן את זכרוני…
בגלל הסצינה הזאת
כל פעם שיש פרסומת לסרט 'חולדה' שישודר בערוץ 4 אני מכבה את הטלויזיה.
קטע זה גרם לי לפחד ממכרסמים שונים (חוץ מג'וני דפ)
4 מספרים
1984
בעצם, גם לא צריך כוסיות.
"מהיר ועצבני בהילוך שלישי: וורום וורום וכלום באמצע"
אבל עכשיו אני סקרנית.
כדי שהעכברוש מה?…
רמז:
אני מנחש שהדלי הפוך.
אאוץ'!
אכן, אאוץ'.
הביקורת שלי
זה היה סרט קליל ונחמד בכיכובו של פול ווקר המאוד חתיך! לי זה עשה חשק מטורף אחר כך לסוע על 130 כל הדרך הביתה כמובן שלדעתי לא היו צריכים לעשות המשך לסרט הקודם אבל היי מה שמכניס כסף…
הביקורת שלך
זאת אומרת שסרט "קליל ונחמד" עם בחורים חתיכים זה בסדר אבל סרט קליל וכיפי עם כוסיות זה מיותר (ככה משתמע מהתגובה שלך ל'מלאכיות של צ'ארלי')?
שושוב הביקורת שלי
רגע את/ה ראית את שני הסרטים?
גם במהיר ועצבני יש פול כוסיות אבל בסרט הזה משתמשים בזה בצורה הרבה יותר מתונה!
חייבים להודות שבכל סרט אמריקאי טיפשי וקיטצ'י הכוכב חייב להיות כוסון רק שבמלאכיות של צ'ארלי משתמשים בזה ורק בזה כגורם משיכה לסרט ובמהיר ועצבני גורם המשיכה מתמקד הרבה יותר במכוניות
אההה
אז סרט שטחי על כוסיות זה לא טוב, אבל סרט שטחי על מכוניות זה כן טוב, כי אף אחד לא מביא על מכוניות ביד? אני לא מבין את ההגיון פה.
תעשה לי טובה
לא ירדתי על הסרט כי הוא שיטחי להפך אני המלכה של הסרטים השיטחיים ראיתי קלולס אלפי פעמים יש לי את מעודדת צמודות בדי.וי.די וכ'ד דיברתי על זה שהם משתמשים בגוף שלהן בשביל למשוך אנשים לראות את הסרט אני מצטערת שאני נשמעת כמו נזירה פנימיסטית אבל יש בזה משהו מאוד לא מוסרי שמנסים לעשות סרט פעולה נשי סוף סוף ועושים מזה יותר משהו כמו עוד סרט כחול
ראיתה פעם את וין דיזל רוקד ריקודים אקזוטיים בשביל להציל את העולם???
לא, לא יצא לי לראות
את וין דיזל בכלל. אבל זה לא משנה. אני לא מבין מה ההבדל בין שימוש בנשים למשיכת אנשים לסרט לבין שימוש במכוניות לאותה מטרה.
אז אולי תשתמש בראש?
מישהו יכול להפגע אם ישתמשו במכוניות בשביל למשוך אנשים לראות את הסרט? יש אנשים שבשבלם מכוניות זה תחביב אנשים שבשבילם כוסיות זה תחביב זאת השפלה ויותר מזה זה פשוט עצוב! אז כן יש הבדל בן כוסיות כגורם משיכה לבין מכוניות! "יחי ההבדל הקטן"
סורי, לא מקבל את זה
מי בדיוק ייפגע אם אני אלך לראות כוסיות בקולנוע? קשה לי להאמין שזה משפיל את השחקניות בסרט, שהן מולטי מליונריות והיו יכולות לוותר על הסרט הזה אם הוא לא נראה להן.
השאלה מה יותר גרוע?
שאנשים ילכו לראות סרט בשביל כוסיות (למה אני שונא את המילה הזו?), או בשביל נהיגה מהירה בניגוד לחוק? מה יותר ישפיע לרעה על הצופה הזכרי, המחשבה שגם נשים שנראות טוב יכולות לקרוע לו את הצורה, או שנהיגה פרועה זה כיף?
תעשי לי טובה
את כתבת "סרט קליל ונחמד בכיכובו של פול ווקר המאד חתיך!" (סימן קריאה במקור), לא התכוונת בזה שהאטרקציה העיקרית מבחינתך בסרט הוא אותו "חתיך" ולא המכוניות?
את 'המלאכיות של צ'ארלי' הפיקה דרו ברימור והמשתתפות בו לא עשו את זה בגלל מצבן הכלכלי הרעוע וחוסר מזון במקרר. את הביקורת האוהדת כתבה בחורה שקשה להאשים אותה בשובניסטיות ולא בחור.
את חותמת את הביקורת ב"אבל הי מה שמכניס כסף…" אז אני מניח שלהשתמש ב"כוסיות" בשביל להכניס כסף זה רע ולהשתמש ב"חתיכים" זה בסדר.
לסיום לא ראיתי אף אחד מהסרטים אבל כן ראיתי את שני מספרי אחד שלהם ומתוך הנחה שהרבה בעניין הזה לא השתנה אז "המלאכיות" עושה שימוש מכוון ומודע בעניין ה"כוסיות" ועושה רושם שהן די נהנות מזה.
אתה מתחיל לרדת נמווווך
העובדה שאמרת שציינתי שפול ווקר חתיך מאוד! (הנה סימן קריאה בשבילך) לא מעמידה שום נקודות לזכותך. באותה המידה אני חושבת שדמי מור אחת הנשים היפות ביותר עלי אדמות אני הלכתי למהיר ועצבני בגלל שאני אוהבת מכוניות ספורט מהירות ובגלל שאני מכורה לקולנוע וחייבת ללכת לראות כל סרט שאני יודעת שידברו עליו מאותה הסיבה גם הלכתי למלאכיות של צ'ארלי והעובדה שאת מהיר ועצבני מצאתי "קליל ונחמד" ואת המלאכיות שלצ'ארלי כמזלזל במין הנשי לא קשורה בכלל לעדפות המניות שלי הסרט נחשב מצדי למזלזל לא רק בגלל שהן בערך חצי ערומות לכל משך הסרט אלה גם בגלל שאף אחד אף פעם לא יחשוב וגם לא ישכול מלאכית שהיא מכוערת או מלאכית שהיא שמנה! אתה היית הולך לסרט הזה אם המלאכיות של צ'ארלי היו 3 בנות שמנות ומכוערות אני חותמת לך שלא היית הולך! אפילו עוד לפני שאני מכירה אותך
זה כבר בכלל לא קשור.
כמעט בכל סרט הוליוודי כל הבחורות יפות מאוד, ואף אחת מהן אינה שמנה. אז מה, תגידי שלכל הסרטים ההוליוודים הולכים בשביל הבחורות החתיכות?
זה כבר בכלל לא קשור.
דבר ראשון אני חייבת להודות שכן מסיבהלא מוצדקת בוחרים רק בחורות יפות וחתיכות לסרטים הוליוודים וזה לא משאיר הרבה ברירות לבחורות שהן "לא יפות מספיק" אבל במלאכיות של צ'ארלי זה נעשה בצורה מוגזמת ומוקצנת עד מוות!
מי באמת הולך להלחם בפשע מיני קצר ועקבים?
המם...
לא זכור לי כמעט סצינות בהן המלאכיות נלחמות בפשע בחצאיות מיני. אולי בעקבים. בכל זאת, התלבושות בהן הן נלחמות מהוות חלק מהתחפושת שהן לובשות חצי דקה לפני.
ולעומת זאת,
מי הולכת לנהוג במכונית מירוץ במיני קצר (או בגדי עור צמודים) ובמגפי עקב עד מעל הברך? *זה* לא מוגזם?
למה מסיבה לא מוצדקת?
אלפי בחורות מכל אמריקה מגיעות להוליווד בשביל להפוך לשחקניות. מלכתחילה, בחורה שלא מספיק יפה, לא תגיע להוליווד, כי היא יודעת שאף אחד לא ישים לב אליה בין כל הפנים היפות (אלא אם כן היא שחקנית ממש טובה. וגם אז, מכוערת לא יקחו לסרטים). לכן, רוב השחקניות בהוליווד יפות, ולכן רוב השחקניות בסרטים הוליוודיים הן יפות. שוביניסטי? כן, אבל זה שוביניזם רוחבי. הוא משפיע על כולם.
רגע, מה עם קייטי בייטס?
מפחידה.
אני לא מאמין שבאמת אמרת את זה.
"מי באמת הולך להילחם בפשע במיני קצר ועקבים",את רצינית?
איזה בנאדם באמת יכול לדבר עם חיות? מי באמת יכול לעוף וחסין לכדורים? קרינת גמא לא באמת הופכת אותך לענק ירוק…
זה כבר בכלל לא קשור.
זה כל הקטע שהן בעקבים…זה אמור להיות יענו פרודיה על כל "סרטי המכות" למינהם
הבנות נגד הבנים
בעניין הבחורות היפות לונג כבר אמרה שככה זה בסרטים הוליוודים (ולא רק שם למרות ששם זה הכי בולט) ואני די בטוח שאת יודעת את זה לבד.
ברור שזה עיוות כמו שבפרסומות משתמשים רק בבחורות ובחורים נאות/יפים. לא שזה נכון (לטעמי לא) אבל זה מה יש.
העניין הוא שבחרת להציג את העיוות שבעניין דווקא בסרט הכי פחות מתאים לכך. הרי לא מדובר בסרט כחול או בסוג דומה של ניצול שאפשר היה להאשים בו את תעשיית הקולנוע. מדובר בסרט שנעשה ככה במודע וההשתתפות של הבחורות בו היא מרצון ולא מכורח כלכלי או אחר. את לא חושבת שדרו ברימור, המפיקה ואחת השחקניות הראשיות עשתה את זה בשביל לזלזל בעצמה?
הבנות נגד הבנים
אתה באמת בטוח שהנשים בסרטים כחולים עושות את זה רק מפני שהן אומללות ואין להן כסף? צר לי ללחדש לך שיש הרבה שחקניות שמשחקות בסרטים כחולים אף על פי שהן מליונריות אבל ההצלחה והכסף מסנוורת אותן.
התפקיד בסרט לא חייב להשפיל את דרו ברימור היא יכולה לעשות את זה עם המון הנאה אבל אותי זה משפיל בתור צופה לראות אותה רוקדת ריקודים אקזוטיים מול המצלמה ולראות ששוב מנצלים את המין הנשי בשביל להראות עוד תחת או שדיים תפוחים
את רק תורמת לשוביניזם
בזה שאת יוצאת נגד סרטים כאלה. את כופה על נשים להתנהג כמו שאת רוצה, לא להיות סקסיות, לא למשוך גברים, להיות מכוערות, רק כדי שנשים לא ייחשבו לסמלי מין. טמטום.
את רק תורמת לשוביניזם
אני אמרתי משהו לגבי שנשים לא צריכות להיות סקסיות אבל למה צריך להשתמש בהן כאובייקט מיני
הן לא רק סקסיות, נשים יכולות להיות סקסיות גם כשהן לבושות תאמין לי יש נשים שעושות את זה כל יום! למה נשים לא יכולות להיות חזקות בגלל היותן חזקות למה נשים חיבות להיות חזקות בגלל היותן מכונות מניות
צר לי לחדש לך,
אבל נשים הן כבר אובייקט מיני. ואין בכך שום פסול, כל עוד נשים הן לא -רק- אובייקט מיני. בכל אחד מאיתנו יש הרבה אספקטים. אחד מהם הוא האספקט המיני. למה את רוצה להתכחש אליו?
זה רק עניין של נקודת השקפה.
אני, למשל, מאוד אוהבת את שלוש המלאכיות ואת לארה קרופט (ואת זה אני אומרת בתור פמיניסטית, ובתור מישהי שרגישה מאוד לכל פרסומות הטלוויזיה שמשתמשות בגוף חשוף לשם הרמיזה המינית, ובלי שיהיה קשר למוצר). אני אוהבת אותן כי הן kick ass, וכשצריך – הן יודעות לנצל את המיניות שלהן כדי להשיג מה שהן רוצות (אגב, זו דווקא גישה של לנצל. לא של להיות מנוצל). אנשים לא באים לראות אותן בגלל שיש להן שדיים. הם באים לראות אותן מכסחות לרעים את הצורה, כי הם מקבלים אקשן. בדיוק כמו שאנשים הולכים לראות את 'שליחות קטלנית 3' לא בגלל התחת החטוב של ארנולד שוורצנגר (ותסמכי עליו שאחרי עשרות שנים של אימונים יש לו חתיכת תחת חטוב. אולי גם שדיים), אלא בגלל שהוא מכסח לאחרים את הצורה ומעמיד פנים שהוא יודע לשחק.
אני מקבלת את ההרגשה שהתקבעת על רעיון אחד, ואת מנסה להוכיח אותו בכל מחיר, בלי לנסות ממש להקשיב למה שיש לנו לומר.
יחי אנג'לינה ג'ולי
בין לארה קרופט לבין המלאכיות של צ'ארלי יש הבדל גדול. לארה קרופט מכבדת את המין הנשי.היא אישה חזקה באופן מוחלט לעומתה המלאכיות של צ'ארלי משתמשות כמעט אך ורק במניות שלהן כדי להשיג דברים
טוב האמת היא שאני חושבת שהלכנו עם הנושא הזה רחוק מדי הוא יצא מכל פרופורציה והכל בגלל שרשמתי שמהיר ועצבני הוא סרט קליל ונחמד בלי שום קשר למלאכיות של צ'ארלי
אוה, ממש לא.
יש לה כמה קטעים בסרט שבהם היא נראית כאילו עוד רגע היא הולכת לשכב עם הבחור, וכל זה רק כדי להשיג ממנו איזו פיסת מידע. המלאכיות לא מגיעות עד כדי כך רחוק.
חוצמזה, היא גם משתמשת באקדחים, והמלאכיות נגד נשק חם – דרו בארימור חברה בארגון האמריקאי ההוא נגד נשיאת נשק, ולכן בכל הסרט אין למלאכיות אפילו סצינה אחת שבה הן יורות באקדח, או מחזיקות אחד. זה מראה שהיא כן חשבה על המסר שהצופים יקבלו, ודאגה לשלב תכנים שיחנכו את הציבור למה שהיא מאמינה בו.
_____
תראי מה זה. עברנו להשוואה בין 'המלאכיות של צ'ארלי' ל'טומב ריידר', ולמרות שיש ביקורת לכל אחד מהסרטים האלה, נשארנו להתווכח בביקורת על '2 מהיר 2 עצבני'.
אני כבן, מוצא את הסרט הזה
מפלה ומבזה כלפי גברים! את בעצמך אמרת, הנשים במלאכיות של צ'ארליות משתמשות במיניותן כדי לנצל את הגברים התמימים וחפי הפשע…
למעשה, הנושא הזה לא זז אפילו מטר
אני לא רואה מה ההבדל בין לארה קרופט למלאכיות. לפחות, אני לא רואה איך הוא עובד לטובת לארה קרופט. איפה היית כשנושא הדיון הכי חם סביב ההבדל בין "טומב ריידר 1" ל"טומב ריידר 2" (אני מדבר על משחק המחשב, לרגע) היה השינוי בגודל החזה של לארה? האם יצא לך לראות את הפרסומת לאחד ממשחקי טומב ריידר שרושמת על המשחק, באותיות קטנות, "still no nude patch, sorry"? ואם נחזור לדבר על הסרט לרגע – איך הדיונים על הגוף של אנג'לינה ג'ולי ותרומתו הנהדרת לסרט הצליחו לעבור לך מעל לראש? אם אני לא טועה, אפילו כאן נושא החזה של אנג'לינה ג'ולי זכה לסיקור די מקיף.
לעומתה – המלאכיות. כמה כבר הודעות יצא לך לראות, אפילו כאלה שנכתבו ע"י זכרים-שטופי-הורמונים, שמהללות את קמרון דיאז המושלמת?
זה לא שאני חושב שאין ניצול מיני בסרטים כאלה או אחרים ושהכל טוב ויפה בעולם הזוהר ההוליוודי, אבל באמת נראה לי שבחרת מטרה לא טובה לוונדטה שלך.
טוב תקשיבו אנשים
אני שמחה מאוד שלכל אחד מכם יש עשרים אלף הודעות שמנסות לסתור את מה שאמרתי האמת כלכך הרבה הודעת שכבר התחלתי לאבד את עצמי. בסרט המלאכיות של צ'ארלי בן עם תסכימי לבין עם לא ישנה אפליה מינית הסרט מראה בברור שאשה חייבת להיות פצצה מהממת כדי להצליח להציל את העולם מפשע ורשע זה מתחיל בהופעה המדהימה של קמרון דיאז על השור הזועם עבר לריקודיים האקזוטים בהן כמעט אף אחת לא לבשה כלום והתבטא בעוד חלקים של הסרט שאני כבר לא זוכרת מפאת העייפות.
את מגזימה. אין אפליה מינית, מסיבה פשוטה:
לא בכל פעם שבחורה מתפשטת (בסרט, או במציאות) מדובר באפליה מינית. לא בכל פעם שבחורה עולה לרכב על שור במטרה למשוך תשומת לב מדובר באפליה מינית. לא בכל פעם שבחורה רוקדת מדובר באפליה מינית. מה גם שבסרט עצמו, אלה הבנות בעצמן שרוקמות את התוכנית הזו (לעלות על השור, או לרקוד). אף אחד לא אמר להן שבזה תלוי גורל העולם. הן החליטו על כך בעצמן. וכמו שאמר בג בג – מכיוון שדרו בארימור היא המפיקה, יש סבירות גבוהה שהיא לא היתה עוברת בשתיקה על סצינה כזו אם היא היתה חושבת שהיא מפלה מינית.
והכי חשוב: לו כוכבי הסרט היו גברים בסיטואציה דומה (במועדון של נשים, כלומר), אני בטוחה שהם היו מתפשטים/רוקדים/מזדיינים כדי להשיג את מטרתם. כלומר: שוויון מיני ולא אפליה.
זה היה בציניות, נכון?
דרו בארימור נעל, זה א', וב' היא משתמשת במיניות שלה כדי להשיג דברים מאז גיל חמש בערך – לא נראה לי שהיא יודעת שלאשה יש תכונות אחרות שאפשר להשתמש בהן. (או זה, או שזאת הצגה שהיא עושה בכוונה תחילה, בכל אופן התוצאה היא אותה תוצאה – על המסך ומאחורי הקלעים.)
הפוקוס הוא על האקשן? עשי לי טובה. "המלאכיות" הוא מופע סטריפטיז קרקסי ומטומטם ומביך בדיוק באותה מידה שהוא סרט אקשן קרקסי ומטומטם ומביך. והוא בדיוק סוג הסרטים שאפשר לצפות מבובה מתחנחנת והלומת קוקאין כמו בארימור להפיק. אני מקווה שאת שמה לב שהמלאכיות פותרות •כל• בעיה ע"י הפגנת מיניות.
לא יודעת אם זו "אפליה מינית": הייתי מנסחת את זה אחרת. אבל לא, לא עושים סרטים כאלה עם גברים. לא שגברים מוצגים בצורה נהדרת בסרטי אקשן הוליוודיים, אבל הם משדרים דברים אחרים.
נכון
דרו השתמשה במיניות שלה בצורה מופרזת באי טי! איך היא ניסתה לפתות את החייזר המסכן, בטח בגלל האצבע שלו…
פותרת כל בעיה ע''י הפגנת מיניות?
לא שמת לב במקרה שה-villain בסרט הזה הוא אישה?
לא, יען כי לא ראיתי את הסרט.
דיברתי מנסיוני העגום עם הסרט הראשון. אבל בסדר – היא אשה. אז?
לא, יען כי לא ראיתי את הסרט.
1. אהם, אפשר לראות את זה מהטריילרים ומכל סינופסיס המכבד את עצמו. מה *את* חשבת שדמי מור עושה שם?
2. איך נשים אמורות לנצח אישה אחרת באמצעות הפגנת מיניות? ואם אפשר, תדגימי על לונג ג'ון.
כן, ראיתי טריילרים
ואני יודעת מה דמי מור עושה שם, רק חשבתי לתקן את המעוות ולהבהיר שלא ראיתי את המלאכיות 2. איך נשים אמורות לנצח אשה אחרת באמצעות הפגנת מיניות? לא יודעת, אבל אני בטוחה שמקג'י חשב על דרך כלשהי.
יש לי עוד, ובזאת אני מעבירה את הדיון לדף של "המלאכיות".
זה דווקא קל:
"היי, אתה שם, נהג המשאית הגדול והשרירי עם המפתח השוודי ביד! תראה איזה תחת עגול ועסיסי יש לי! נכון בא לך עליו? אז מה דעתך להכניס מכות לזאתי שם שעצבנה אותי?"
לא, לא ראיתי את הסרט. סתם כדי להדגים שאפשר להשתמש במיניות נשית גם כדי לפתור בעיות עם נשים אחרות, ואפילו אם הן לא לסביות.
מאוד מחוכם,
אבל ניקי ספציפית הדגישה שהמלאכיות פותרות *כל* בעיה ע"י הפגנת מיניות. הפגנת עקיפה כמו שתיארת לא נחשבת בגלל שהיא משתמשת בגורמים חיצוניים.
למה בדיוק?
פתרון בעיות לא דורש בהכרח כניסה ישירה בכסאח באובייקט הבעייתי. פתרון בעיות, כפי ששמו מרמז עליו, זה למצוא דרך שתביא לכך שהבעייה תהיה *פתורה*. הדרך שהצעתי עושה בדיוק את זה, ובאמצעות מיניות נשית.
כן, אבל
פתרון עקיף מהסוג הזה מכניס בעיה חדשה למשוואה בזה שהוא יוצר פתח לכישלון כלשהו אי שם בשרשרת. או, במילים אחרות, מה אם נהג המשאית הנחמד נכשל? פשוט מנסים שוב? באותה שיטה? בשיטה אחרת? אני לא קונה את זה.
מכיוון שמדובר בסרט,
כמובן שנהג המשאית לא ייכשל. שימוש בקסמים נשיים כולל גם את היכולת לבחור את האובייקט הזכרי שיבצע את העבודה כראוי. זו אמורה להיות סגולה שלנו, הנשים, עוד משחר ימי האבולוציה האנושית, לא?
(לא, אבל לצורך הדיון.)
אתה מתחיל לרדת נמווווך
את מכורה לקולנוע והולכת לכל סרט שידברו עליו? מה חשבת על "ספיידר"?
קלולס זה לא סרט שטחי.
__________
העלמה עפרונית חד משמעית.
לא ראית/קראת את ''קראש''?
ב'מהיר ועצבני' השימוש בכוסיות מתון יותר?
הרי שם הן כוסיות לשם היותן כוסיות – הן נמרחות על בנים רק כי הבנים ניצחו במירוץ. הן מוכרות את עצמן תמורת כסף ותהילה של הגבר.
ב'מלאכיות של צ'ארלי' הבנות לפחות יודעות להלחם, והן לא שפוטות של אף אחד.
מילה אחת : קראש
מילה אחת: איכס.
במהיר ועצבני יש
את יודעת מה את צודקת השימוש באמת לא מתון יותר וזוהי טעות שלי אבל זה לא כאילו על זה מבוסס הסרט רוב האנשים שבאים לראות את הסרט הזה באים בשביל המכוניות והאקשן אף אחד לא הולך לראות את המלאכיות של צ'ארלי בשביל האקשן!
אילה בשביל הכוסיות!עם המיני והעקבים
דברי בשם עצמך.
כאילו, אל תביני אותי לא נכון, עקב היותי זכר גאה, הכוסיות בהחלט מהוות גורם חיובי בכל סרט בו הן נמצאות. אבל את "המלאכיות של צ'רלי" הלכתי לראות כי הוא סרט מאוד כיפי ועמוס אקשן. הכוסיות הן סתם בונוס.
Tomb Raider, למשל, היה חרא של סרט. העובדה שאנג'לינה ג'ולי מככבת בו לא עוזרת לו אפילו בקצת. באותה הצורה, אם המלאכיות של צ'רלי לא היה עשוי טוב כפי שהוא היה עשוי, בסופו של דבר, צוות של כ- 30 דוגמניות על בתחתונים בתפקיד המלאכיות לא היה מציל אותו.
אם הדבר היחיד שהם ירצו לראות
זה כוסיות, הם ישארו בבית וידליקו מחשב, למלאכיות של צ'ארלי הולכים בעיקר בשביל האקשן והכיף, כפי שנאמר הכוסיות זה רק בונוס.
אני חובב מושבע של מכוניות
וכנעט בטוח יותר ממך, אבל השיקול שלי ללכת למהיר ועצבני היה בעיקר כוסיות ואחרי זה מכוניות ואחרי זה אקשן. כמו כן במלאכיות, כוסיות ראשונות אחרי זה צחוקים ומכות. ספרתי את כל הבחורות השמנות בלעות הגוף השמנמן שהופיעו במהיר ועצבני. את *כווולם*. הגעתי למספר 1. רק אחת שהייתה קצת שמנה הופיעה בסרט והמצלמה לא הסתכלה עליה בכלל, זאת הייתה השוטרת ששמה תחבושת לרום על היד, כמעט בסוף.
את המלאכיות לא ראיתי אבל בעזרת השם קרוב מאוד, ונראה לי ששם מספר הבחורות יהיה יותר נורמלי.
0? :)
ללכת למהיר ועצבני בשביל
הכוסיות?…
אתה מודע לכך שהחזירו את ערוצי הפורנו, נכון?
2 סיפור 2 אמיתי
חוצה ישראל. יום שישי. לילה.
בחורה יושבת עם דף ועט, המכוניות עוברות אחת-אחת, לחיצה קטנה על הגז. וורום-וורום עצבני, וי קטן על הדף והבא בתור.
מגיע אחד עם סובארו אימפרזה (2 מגדשי טורבו וכו'. לא העניין). הבחורה מסמנת לו לאמץ את המנוע. הוא מבקש ממנה לזוז מהאגזוז. היא מסמנת לו בביטול ללחוץ על הגז.
הוא לוחץ.
וורום-וורום. בק פייר עצבני. 2 עצבני. שופכים על הבחורה מים.
סתם, הזכיר לי את הסרט.
סרט גרוע לגמרי !!!!!!!!!!!
הסרט השני בסדרת הסרטים המצליחה ושוברת הקופות "מהיר ועצבני" ,הפעם בריאן חובר אל רומן פירס (טייריס גיבסון) ,והשניים יוצאים להיאבק בקרטר וורון (קול האוזר) …………………בסרט יש רק 3 אחוז של אקשן ,ויותר צחוקים מאשר סרט פעולה .
לפי דעתי הסרט הזה מעפן לחלוטין ,לא משהו מיוחד בכלל .
סרטי מהיר ועצבני אשר הכי אהובים עליי ביותר הם:
1. מהיר ועצבני הראשון משנת 2001.
2. מהיר ועצבני 3 :טוקיו דריפט מ -2006.
3.מהיר ועצבני 4 .
4.מהיר ועצבני 5 – בו יש הכי אבל הכי הכי הכי הרבה אקשן ,וקרב אגדי שאותו לא נשכח לעולם מתוך הסרט החמישי בו דה רוק ו וין דיזל נלחמים בקרב אפי וגדול מהחיים ,שני ענקים שריריים נלחמים זה בזה !.
5. מהיר ועצבני 6 (2013) – הסרט האגדי ,האחרון בסדרה ובו יש הכי הרבה אקשן ,מכות ופיצוצים ,וגם לוק אוונס הוא האיש הרע הראשי הידוע בתור אוון שואו .
הסרט השני הוא סתם זבל של סרט ותאמינו לי או לא ,הסרט השני גרוע בהרבה מאשר כל השאר .
ציון סופי למהיר ועצבני 2 : 0.0 – חובה גדולה לוותר עליו.
רוב סרטי הגיי פורנו שנתקלתי בהם מתחילים בשני ענקים שריריים נלחמים זה בזה.