במקור: Two Weeks Notice
תסריט ובימוי: מרק לורנס
שחקנים: יו גרנט, סנדרה
בולוק, אלישה וויט, דנה
אייבי, דייויד הייג
סרטים של סנדרה בולוק הם מסוג הדברים שלא הייתם רוצים שהילד שלכם ייחשף אליהם. הבחורה ממכרת. בהמשך מובא סיפורו של א., בן-נוער (האמנם?) שבנסיבות רגילות ספק אם היה מעורר בכם חשד, אבל אל תתנו לזה להטעות אתכם: הוא מכור. הוא משכנע את עצמו שהוא יכול להפסיק מתי שהוא רוצה, אבל בעצמו כבר לא מאמין בזה. קריאת הקטע הבא איננה מומלצת לנשים בהריון, חובבי סנדרה בולוק וחולי קרויצפלד-יעקב (למען האמת, אני מסוגל לחשוב על מעט מאוד דברים שכן יהיו מומלצים לחולי קרויצפלד-יעקב).
פגשתי אותה בלב המדבר. היה לה את הלוק, היה לה את הצ'ארם, היו לה כל מיני מילים לועזיות אחרות שלא ממש הבנתי. זה התחיל ב'הרשת' ו'בזמן שישנת', והמשיך בכל מיני סרטים אחרים שאם להודות על האמת, היו עוברים עלי בצורה הרבה יותר טובה דווקא אילו היו מתרחשים בזמן שישנתי (נו, באמת. נהגת אוטובוס מזדקנת מצליחה לעצור יאכטת ענק ואפילו בלי להשתמש בקיאנו ריבס? חבל שלא שמו אותה על הטיטניק. היה לפחות חוסך כמה אוסקרים). את סינדרום הסנדרה, עם זאת, גיליתי רק הרבה יותר מאוחר, כשמצאתי את עצמי לבד באולם עם 'קסם מעשי' או הסרט ההוא עם השוטרת. כשהופיעו הטריילרים הראשונים ל'שבועיים מראש' כבר התחלתי להזיע באצבעות. יומיים לפני הבכורה חטפתי התקף קדחת הביצות. ביום שלישי האחרון כבר נאלצתי להכריח מישהי ללכת איתי לסרט, תחת התואנה המפוקפקת שיש לה יומולדת (היא זכרה דווקא באופן די בהיר שהיא נולדה ביולי, אבל פצחתי במחרוזת "הופ-הופ-טרללה" עד שהיא נשברה סופית).
סנדרה נשארת סנדרה: הנעבעכית שמכורה לעבודה ופתאום מגלה שהיא בעצם מספיק חתיכה בשביל לככב בקומדיה רומנטית. הפעם היא לוסי קלסון, עורכת דין יהודיה (?) ומעצבנת מברוקלין. הדבר היחיד שמעניין אותה זה להילחם עד חורמה בכל מיני יזמים, מנהלי חברות למיניהם, ושאר אנשים שרוצים להרוס בניינים מהמאה הקודמת. ג'ורג' ווייד (גרנט. יו גרנט) עונה בדיוק על שלוש הקטגוריות הנ"ל, והוא משחק בדיוק את אותו התפקיד מהסרט הקודם שלו, 'רווק פלוס ילד': כלומניק עשיר שלא צריך לעשות בחיים שום דבר חוץ מלהישאר חתיך ולספר בדיחות (שני דברים שהוא עושה בקלילות מדהימה, אני מוכרח לציין).
לוסי מגיעה לשכנע את ג'ורג' לא להרוס איזה מתנ"ס מאובק בשכונה שלה. היא תופסת אותו בדיוק אחרי שהוא נאלץ לפטר את עורכת הדין הקודמת שלו, ובאופן מפתיע, מסכימה לקבל על עצמה את תפקיד עורכת-הדין הנחשק בתמורה לזה שאף אחד לא ייגע בחוגי הבלט של הצ'כונה, והמתנ"ס נשאר שלם. מהון להון, לוסי מגלה כישורים נדירים לא רק בתור עורכת דין נוירוטית אלא גם בתור חנה בבלי, וג'ורג' מגלה כישורים יוצאי-דופן בלהיות בלתי-נסבל (הקורא סדאם חוסיין מתבקש להפסיק להנהן. מדובר בשני ג'ורג'ים שונים). הוא מתקשר אליה באמצע הלילה כדי שתבחר לו קפיצים למיטה, בחורה בפאב או כל דבר זז אחר. אחרי שהוא מזעיק אותה באמצע חתונה כדי שתעזור לו לבחור עניבה, הפולנייה שבה משתלטת עליה, והיא מחליטה שיש גבול לכל תעלול: היא אמורה להיות עורכת דין סופר-חנונית, ולא בייביסיטר. לוסי מודיעה, שבועיים מראש, על התפטרותה הדרמטית, וג'ורג' נשאר חתיך, עשיר ומשעשע – אבל בלי עורכת דין. עד כמה שזה נוגע ללב, כבר שמעתי על מקרים קשים יותר.
בתור פיצוי, לוסי אמורה לבחור עורכת דין מחליפה, רצוי עם היקף חזה גדול ככל הניתן, וטראח! עורכת דין ג'ינג'ית שנראית כמו מיליון דולר (אלישיה וויט) מגיעה משום מקום. לו הייתי יודע שככה נראות הסטודנטיות למשפטים, בחיים לא הייתי שוקל ללמוד פיסיקה.
עכשיו, ותודו שזה נורא מפתיע אתכם, ג'ורג' ולוסי מתאהבים. אבל אבוי! לג'ורג' יש רק עוד שבועיים עד שלוסי עוזבת אותו לנצח נצחים, לוסי עוד צריכה להחליט אם היא רוצה לסיים את חייה בתור שמרטפית בברוקלין, ובאמצע יש עורכת דין פרחה שמוכנה לעשות כל דבר בשביל לסיים את הלילה במיטתו של הבוס. האם הם יצליחו ליפול זה לזרועות זה בחמישים הדקות הנותרות? (מתוך חשש כבד לספוילר אני לא אענה לכם על השאלה הזאת, אבל אם אתם לא מצליחים לנחש לבד מצבכם ממש עגום).
לכאורה, יקיריי, יש פה כל מה שקומדיה רומנטית טובה צריכה. אחרי הכל, זאת קומדיה רומנטית של בולוק וגרנט, מה כבר יכול להיות רע?
נתחיל בצד החיובי: יו גרנט מקסים מתמיד. הדמות שלו סימפטית, במובן המוזר של המילה, והבדיחות שלו לא היו מביישות את השליפות של אוסקר וויילד ביום טוב (המבטא הבריטי לבדו גורם לזה להישמע מצחיק). מלבד זאת, נקודת השיא של הסרט מגיעה כשהוא מוריד את החולצה, ולמרות שלעניות דעתי כל העניין היה מעט מדי ומאוחר מדי (בשם כל הקדושים, הבן אדם יותר קשיש מהאבא שלי. עכשיו הוא נזכר להתפשט?), הבחורה שסחבתי איתי לא הפסיקה להזיל ריר במשך עשר דקות, מה שקצת הרס לנו את הפופקורן, וטענה שאם קודם לא היה היומולדת שלה, אז עכשיו כבר בטח שכן.
העניין המצער הוא, שזה פחות או יותר מסכם את הצד החיובי של הסרט הזה. סנדרה בולוק החליטה שהיא חייבת לנעול את עצמה בתוך הדמות המאובקת שלה, ולא לצאת משם עד סוף הסרט. מה שקיבלנו זאת לוסי בוקית להפחיד, משועממת ומפוהקת. קשה לי להגיד שאני מאשים אותה. לגבי הכימיה בין יו וסנדרה דווקא אין לי הרבה מה להתלונן, אלא שהתודה נתונה כולה ליו גרנט – הוא היה מצליח ליצור כימיה גם עם דליה איציק בסרט על סלט חצילים. לוסי נראית כמו אחת שכל הסרט הזה גורם לה לאולקוס: היא מקטרת, מתפטרת ומדברת הרבה על שימור מבנים, אבל לא מצליחה לגרום לנו להאמין שג'ורג' באמת עושה לה משהו.
הדמויות הן כמובן שבלוניות להפליא. אבל לדעתי, שחקני המשנה הם המכה הרצינית ביותר של הסרט הזה: עד עכשיו האמנתי שבמקרה שהעלילה מצ'וקמקת, שהדמויות הראשיות משעממות, ושכל הסיפור לא הולך לשום מקום, תמיד אפשר לסמוך על הדמויות המוזרות שבצד, כדי שיעבירו את הזמן בכיף. אז זהו, שלא. אף דמות שולית לא מקבלת מספיק רגעי-אוורור בשביל להספיק לנשום ולפתח "טיפוס" משעשע לרגעים הקשים (אני עדיין לא מצליח לישון בלילה מאז הצפייה באמא של לוסי, מפלצת אימתנית יותר מפנינה דבורין, ועם כישורי משחק דומים לנ"ל. געוואלד, יהודים!).
בכלל, חסר בסרט הזה איזשהו טריק, טוויסט משעשע, רעיון מפתיע – משהו שיציל אותנו מהמחשבה המזעזעת שראינו בדיוק את הסרט הזה לפחות חמישים פעם. לא שציפיתי להפתעות מרעישות, אבל הדבקות שבה הסרט הולך בעקבות התבנית הקבועה של קומדיות רומנטיות הייתה מרשימה גם חסידי חב"ד. לולא הסרט נעשה בכזאת רצינות, זאת הייתה יכולה להיות פארודיה מדויקת. כל נקודות המפנה המשמעותיות בסרט פשוט קורות בבת אחת ובלי הסברים (פתאום היא מגיעה, פתאום היא מתחילה לבחור לו עניבות, פתאום היא מתפטרת ופתאום הם מתאהבים. מה עם קצת חזרות גנרליות, הכנה מראש, כתוביות הסבר לפחות?).
ובתוך כל השיממון הזה מסתובבות להן עשר בדיחות מוצלחות להפליא של יו גרנט. שמונה מתוכן לפחות נמצאות בטריילר, ומי שרוצה את השתיים הנוספות מוזמן לפנות אליי ולהציע את גופו או שירותים מעניינים אחרים.
אבל הכי גרוע זה שאני כבר סופר את הימים עד הסרט הבא של סנדרה.
שלום, קוראים לי אליק, ואני מכור.
"שלום אליק".
ברכות לאליק על ביקורת ראשונה
כן ירבו גולשים השולחים ביקורות לעורכים וזוכים לחזות בפרסומן בחייהם (רמז, רמז).
שלום אליק!
לא, באמת, שלום ומזל טוב על הביקורת הראשונה.
וגם אני מכור לסנדרה בולוק. רק שאני מצליח להתגבר על זה בצפיות בסרטים הישנים והטובים יחסית שלה, ולא להגרר לסרטים החדשים.
היי אליק!
ועכשיו לשלמקו:
שבועיים מראש הוא לא כזה גרוע, הוא פשוט קצת, אהממ.. סתמי. היה נורא נחמד לראות אותו. הוא מצליח ליצור הרגשה חמימה בבטן שבדרך כלל מקבלים מאלכהול, והסיבות האלה עושות אותו סרט בכלל לא רע לצפיה בוידאו כשהוא יגיע. בקשר לצפיה בקולנוע: כמו שאמרתי, הוא סתמי, ככה שאם יש משהו יותר טוב אז אפשר לוותר.
וואו.
קבל ח"ח על ביקורת מעולה. ביקורת ראשונה? לא הייתי שם לב.
אה, ולסרט הזה אני לא הולך גם אם יצמידו לי אקדח לראש. קומדיות רומנטיות. בלעחס.
נורא מפתיאה והכל,
אבל בלי קשר לזה, ביקורת מצויינת. מנוסחת להפליא.
דרך אגב, את רווק + ילד דווקה אהבתי. היו שם המון קטעים כלל לא שבלוניים.
-האשף הדגול
מפתיאה זה סוג של ליפתן?
רווק פלוס ילד היה אחד הסרטים הטובים שראיתי בקולנוע (חכו שניה עם הטבח ההמוני).
הוא לא הדרדר לתהומות של קיטש, הציג דמות משעשעת ומשכנעת, משחק אמין ורעיון מקורי (וגם היה לכולם מבטא בריטי, ככה שלא יכולתי שלא להנות).
כמה ניקים יש לך?
שיר הנושא
בהחלט סרט שלא נראה. רק אם
עוד שנתיים אני אשכב על המיטה,
לא נרדם מול יס-1 כשהשלט רחוק מידי.
לסרט כמה גרוע שהוא יהיה יש
שיר נושא מצויין – BIG YELLOW TAXI של הCOUNTING CROWS,
שמופיע כל 17 שניות ב-VH1
אכן כן.
מה היה בוער להם להרוס את הגרסה של ג'וני מיטשל, רק הם יודעים.
ודווקא ג'נט ג'קסון
הבד"כ מצחינה, עשתה לו קאבר לא רע בכלל בשם Got 'Till It's Gone לפני מספר שנים.
איזה נודניק
לטובתם של צופי הקולנוע יש לקוות שהסרט המדובר ארוך ומייגע פחות מהביקורת שנכתבה עליו.
לא ברור איזה יתוש עקץ את המבקר וגרם לו להשחית כשעתיים מזמנו על סרט מטופש שכזה. על זה עוד יכולים היינו להבליג, המבקר הוא אדם חופשי, ישחית את זמנו כרצונו – אבל מה על זמננו אנו? מדוע נגזר עלינו להתייגע עם המבקר בכל נפתולי העלילה הדלוחה, ועוד לקבל פרטים מדוייקים על הכימיה שבין המבקר לבין חברותיו ובין חברותיו לבין הפופ-קורן שלהן.
כל זה בזמן שהיינו יכולים לנצל זמן זה לעיסוקים מועילים יותר לקהילה ולעצמנו (ומשמימים פחות) – למשל, לבהות בקיר שמולנו ולראות מקרוב איך העתיד הופך לעבר. ממש לנוכח עינינו.
אוהבים אותך, אליק.
זה היה בציניות, נכון?
כי אני אהבתי מאוד את הביקורת.
המגיב הוא אדם חופשי
למה ישחית את זמנו על קריאת ביקורות גרועות כל כך, לדעתו? לא עדיף שבאמת ילך לבהות באיזה קיר, או יותר טוב, לכתוב תגובות בוואינט?
המגיב הוא אדם חופשי
למה עצבים רד? כל ביקורת, חיובית או שלילית היא לגיטימית. אז נכון שהבחור היה מעט בוטה, אבל הדעה שלו עדין לא צריכה להיות מוקצת.
גם אני למען האמת לא ממש התלהבתי מהביקורת, שבאמת היתה יכולה להיות קצרה בכמה עשרות מילים. גם הסרט נראה, איך לומר, לא משהו.
הביקורת אכן לגיטימית
ועובדה שהתגובה הזאת עדיין נמצאת פה ולא נמחקה. צורת ההתבטאות – לא ממש. את מה שעמיר אמר אפשר היה לומר על כמעט כל ביקורת באתר הזה – למה הוא נטפל דווקא לביקורת הזאת (שהיא משעשעת בהחלט, לדעתי)? ואם הוא באמת שונא את הסגנון – שיילך לאתר אחר, לא נכעס עליו. בקיצור, אני לא חושב שהתגובה שלי היתה גרועה יותר מהתגובה של עמיר, ואם אין לו בעיה להתנסח בצורה כזאת לגבי אנשים אחרים, הוא בוודאי יוכל גם להתמודד עם הודעות כאלה שמופנות אליו.
ביקורת שלילית היא לגיטימית,
אבל הבחור ממש מת על עצמו וחושב שהוא שנון להפליא. שזה גם לגיטימי, כמובן, אבל מה, מעצבן לאללה.
אם המגיב המופלא
לא רוצה לראות ביקורות מסוימות, שלא יקרא אותן.
מזל טוב על ביקורת הביכורים!
אחרי שצפיתי בסרט (לפני מספר שבועות), נכנסתי לעין הדג וחיפשתי את הביקורת עליו, כי הייתי בטוחה שראיתי אחת כזו. כשהסתבר לי להפתעתי שעוד אין, שקלתי לכתוב אחת בעצמי, אבל אז ניסיתי לחשוב מה אני כבר יכולה להגיד על הסרט, וזה לא הסתכם ביותר מ-2 פסקאות. במילים אחרות: סחתיין על הביקורת הראשונה, מצאתי אותה חביבה ומשעשעת להפליא ואפילו צחקתי בכמה מקומות (וזה לא קורה לי בכל ביקורת) .
לגבי הסרט עצמו:
אכן, קומדיה רומנטית צפויה ושבלונית להפליא, אך מהנה ביותר לצפיה לחובבי הז'אנר, יו גרנט, וסנדרה בולוק. כיוון שאני משתייכת לכל 3 הקבוצות, היה ברור לי עוד מהטריילר שזה סרט שאני הולכת לראות (אם רק אצליח למצוא אנשים שילכו איתי). למרבה המזל, חלק מבנות חבורתינו חובבת יו הן, כך שיצרנו קבוצת לחץ עיקשת ומאמצינו נשאו פרי. הסרט עצמו באמת חמוד מאד, יש שלל בדיחות טובות, רובן כאמור של יו (אבל יותר מ-10, למה סתם להשמיץ?). נכון שהסרט מצחיק פחות מ"נוטינג היל", אבל רואים שעבדו חזק על הבדיחות והשנינויות, ודי הצליח להם לדעתי. אם כבר הזכרתי את נ"ה, כנראה שכאן טמון ההבדל – יש הבדל בין סרט אמריקאי עם בריטי אחד לסרט בריטי עם אמריקאית אחת .
באשר לשחקנים עצמם:
את סנדרה בולוק אני מחבבת מזה זמן רב. דווקא ב"ספיד" וב"בזמן שישנת" (את שניהם אגב ראיתי רק בטלויזיה, באיחור אופנתי) לא השתגעתי ממנה, והתלהבתי יותר מ"הרשת", "קסם מעשי" ו"מיס קונג'יניאליטי" (אולי כי אותם ראיתי אותם לראשונה בקולנוע? אני תוהה). נדמה לי שמאז האחרון (שציינתי) היא מקובעת על תדמית ה"בחורה מהבית השכן, השלוכית המכורה לעבודה שלה, ולפיכך אין לה זמן להשקיע בנשיותה ובטיפוח החן, ולא הולך לה עם גברים, למרות שהיא בסה"כ נאה למדי, חרף מאמציה להסוות כביכול עובדה זו". כמובן שמצב זה לא יימשך לנצח, ומתישהו בסרט הברווזון המכוער יהפוך לברבור והשלוכית תראה את עצמה לעולם כאישה הנאה שהיא יכולה להיות באמת אם היא רק רוצה. נדמה לי שבולוק מרגישה מאד נוח בנישה הזו – בדיוק כמו בסרט הנ"ל עם השוטרת, גם את הסרט הזה היא הפיקה בעצמה (או משהו כזה). הדבר היחיד שהציק לי הפעם היה הנסיון הפתאטי להציג אותה כבחורה עם הפרעות אכילה שטוחנת אוכל בכמויות של גדוד אך נשארת דקיקה להפליא, יה-רייט. כמובן שבמציאות בחורה כזו היא בדיוק מהסוג שהולכת אח"כ להקיא בשירותים, אבל כיוון שעל החלק הזה ויתרו בסרט והציגו אותה כמי שרק אוכלת כל היום ונשארת סנדרה בולוק, זה היה מציק מדי, לפחות עבורי.
ונעבור ליו: מה יש להגיד עליו שעוד לא אמרו לפני? הבחור מככב ברשימת הבחורים השווים שלי כבר כמה וכמה שנים, ולא בכדי. לאחרונה הוא הפסיק סוף סוף לקבל את התפקיד הקבוע שהיה לו עד עכשיו "הבחור האנגלי הנאה אך הביישן וחסר הבטחון העצמי שלא מסוגל להוציא משפט שלם מהפה בלי לגמגם" והוכיח לעולם שהוא יודע לשחק יותר מדמות אחת, כפי שטענתי תמיד . אמנם נדמה לי פתאום שהוא עבר לצד השני ועכשיו הוא מקבל את תפקיד "הבחור האנגלי הנאה, היהיר והמאניק" (וזה עוד לפני שראיתי את "רווק פלוס ילד" – החבר'ה הלכו בלעדי, בוגדים) אבל העיקר שהוא נפלא כתמיד ונראה מצויין על אף גילו המתקדם. יש לי תחושה שהוא רק משתבח עם הזמן – מי יודע, אולי ברבות הימים עוד יצא ממנו איזה מיני שון קונרי, כשיגיע לגיל הבשל באמת?
לסיום סיומת: נכון שזה סרט קלאסי לוידאו, אבל זה גם סרט קלאסי ליומית חורפית שעושה טוב על הנשמה. אני לא מאד בקיאה בהיצע הנוכחי, אבל קומדיות רומנטיות תמיד יש מעט מדי (לדעתי), כך שבלית עודף אופציות אחרות, אפשר בהחלט להרשות לעצמך לשלם עליו אפילו 33 ש"ח.
______________________
המממ, במחשבה שניה יצאו לי יותר מ-2 פסקאות. אולי הייתי צריכה לנסות לכתוב ביקורת אחרי הכל? טוב, כמו שהיתה אומרת גברת תשובה – "בפעם הבאה, בפעם הבאה".
על יו גרנט לא אמרו שכשהוא יגדל, הוא יהיה ג'יילס?
ואז אולי גם נראה אותו מפזז על במות במחוך וביריות…
את יו גרנט מאוד חיבבתי ב"רווק פלוס ילד" (שראיתי אך לפני מספר ימים), אבל לא ב"ברידג'יט ג'ונס" (לא אהבתי את הסרט באופן כללי), ונראה שהוא באמת תופס לעצמו נישת אופי חדשה. מישהו רוצה לנחש מה יקרה איתו אחרי שימאס לו גם מהדמות הזו?
ולאליק – ברכות לרגל פרסום הביקורת הראשונה (מקווה שלא האחרונה).
מזל טוב על ביקורת הביכורים!
ויש לי וידוי (האמת התודיתי עליו כבר לידידה שלי לפני כמה ימים)
אני גם מכור לסנדרה בולוק.
הגעתי למסקנה שמעטים הדברים שאני אעדיף על לראות סרט איתה
:-(
ועכשיו, כמובן...
מגיע הויכוח האלמותי:
ג'וליה או סנדרה?
הייתי מתווכח, אבל...
אני חושש מסירוס ע"י קוראי ההודעות :-)
דברי איתי באיציק
מה פרויד היה אומר
ג'וליה רוברטס יותר מידי מזכירה לי את האמא שלי. אז ההתלבטות, מבחינתי לפחות, לא קיימת.
למרות שיש עליה (והיא לא מגיעה לקרסוליים של סנדרה האגדית).
אליק,
לא החלטי (אבל אופטימי).
סביר להניח שהוא היה מבקש את מספר הטלפון של אמא שלך.
וול וול, כוכבי אינטרנט בהתהוות, ארנ'ט וי. כהרגלך, יקירי, אתה צפוי כמו תאונת רכבות חזיתית. אני רק תוהה למה זה לקח לך כל כך הרבה זמן, אתה מתאים לפה כמו לגולאס לתוכנית בישול.
הביקורת, מכל מקום, היא מהמוצדקות ביותר.ואני אומרת את זה בתור מישהי שעשתה בסוף השבוע הזה 200 קילומטר בטרמפים רק בשביל לחזות ביו עושה פרצופים חנוניים בנוטינג היל. על הנאתי מהמחזה המשובב לא הצליחו להעיב אפילו הפלאשבקים האימתניים מ"החתונה של החבר שלי" בכל פעם שג'וליה הופיעה על המסך. מזדקנים ועם בעיות מוטוריות של ילד בן 12, ככה אנחנו אוהבות אותם.
בולוק בסדר. לא הייתי מצדיקה התמכרות, אבל די סביר להניח שהיא כבר לעולם לא תצליח לשחק תפקיד של מישהי שזוכרת איפה היא הניחה את האישיות שלה לפני שהיא יצאה מהבית. הו, ייסורי התהילה.
בכל אופן: נהניתי, אני אעקוב אחרי נתיב התקדמותך בשמי הדג. ובהצלחה בגלים.
אני מבקשת למחות!
אני דוגמה חיה לאותן בנות שטוחנות אוכל בכמויות של גדוד, ונשארות רזות (דווקא השמנתי קצת לאחרונה, אבל למען ההגינות אציין שלמרות שאני גאה שמאמצי להשמין נשאו פרי, מדובר בעלייה מצטברת של כחצי קילו לאורך החודשים האחרונים).
אבל את לא נראית כמו סנדרה בולוק...
איכשהו על נשים שנראות כמוה יותר קשה לי לקבל את זה, אני מניחה. כמו כן נשאלת השאלה איך את מגדירה "גדוד". אם ראית את הסרט (או אחרי שתראי) אשמח אם תגידי לי האם את מגיעה לכמויות *האלה*.
מכורי כל העולם התאחדו....
גם אני מכורה, לסנדרה. ולמרות יציאותיה הגרועות (משנה לשנה) לעד אעדיף אותה על פני ג'וליה (Horseface) רוברטס.
לא ''פני סוס'', חלילה
"פני כלב".
היי!!
עד כאן עם הירידות על ג'וליה!
גברת בולוק אכן מקסימה ונעימה לעין, אך לא מלחכת את שולי עקב הנעל של הוד חיוכיותה (מילה זו נמצאת בתהליכי קבלה מתקדמים באקדמיה ללשון העברית, ותוצב במילון כשפניה של ג'וליה ליד ההגדרה).
דיר באלק, לא נחזור על האזהרה הזאת שנית. בפעם הבאה יינקטו צעדים!
הועד.
מעולם לא אמרתי
שאני מעריץ של סנדרה בולוק.
מאחר והוכחתי את עצמי
בתור אחת עם אופטופיקים נוגעים ללב, אמשיך עם זה ואתמה למה אנשים שכותבים כל כך נפלא צריכים להיות קטנים ממני בשלוש שנים.
חוץ מזה, סנדרה בולוק באמת ענקית, אבל יו גרנט נפלא לא פחות.
ולא איכפת לי מה הוא עושה במוניות עם נשים שחורות וזרות.
מה הוא עושה במוניות עם נשים שחורות וזרות?
נכנס לכל מדורי הרכילות בעולם
ולא רק לשם…
מה הוא עושה במוניות עם נשים שחורות וזרות?
מה שעושים עם כל שחורה וזרה במונית.
מה הוא עושה במוניות עם נשים שחורות וזרות?
ועוד קטע שוביניסטי מעצבן (עוד? היה כבר אחד?):
למה כותבים "שחקנים: יו גראנט, סנדרה בולוק" ולא להיפך? רק בגלל שהוא מקבל יותר ממנה לסרט (שזו עוד נקודה שחשוב להתעכב עליה)?
בגלל שבינתיים,
הוא מושך קהל והיא – פחות.
אני הייתי באה בגללה,
ונראה לי שאליק חושב כמותי.
למה חושבים שיו מושך אנשים יותר ממנה?
הנה, כבר שניים פחות.
שום סיבה בעולם.
אם בקרדיטים של הסרט יו מופיע לפני סנדרה, זה כנראה עניין של מי מביא יותר קהל וכו'. רק שאף פעם לא התחייבנו לכתוב את רשימת השחקנים באותו הסדר שבו הם מופיעים בקרדיטים, ואישית לא השקעתי שום מחשבה בשאלה מי מבין שני השחקנים הראשיים בסרט (בעיקר סרט שלא ראיתי) צריך להיות ראשון. ככה שהתשובה היא: ככה. אני מתנצל מעומק ליבי ומבטיח לא להקדיש לעניין תשומת לב גם בהמשך.
(ברוכה הבאה, לובשת!)
נוסעים ומתחלקים בתשלום?
או...
תשלום בהחלט היה שם.
שיעורים פרטיים בחוסר טקט
אז ככה:
אם את מתכוונת אליי אז אל תתני לזה להפריע לך, מ'דיר (הרי בסופו של דבר, הכל מסתובב סביב השאלה הפולנית הידועה של מה ההורים שלך עושים).
אם, מהצד השני, את מתכוונת למר גרנט: הייתי מציע לך לקום ולעשות מעשה, לפני שכל מה שיישאר מהאיש זה שלד רופס ומבטא בריטי (למרות שיש בחורות שזה מה שעושה להן את זה). אבל אם את מבוגרת אפילו ממנו בשלוש שנים, את לא חושבת שקצת עברת את הגיל בשביל זה?
וכמה עולה שיעור?
בקשר לכתיבה, הכוונה אליך.
בקשר לנשים, הכוונה לגראנט.
נ.ב.
וואלאק, הג'ינג'ית הזותי שיחקה את עאליה, בחולית.
כבוד!
אוי. למה הזכרת לי?
נשאר לי דווקא טעם טוב בזיכרון מהסרט.
ומה לעשות, אותי מרבית הסרט די שעשע. הירידות הבלתי נגמרות על הקלוצית, ההומור החינני של יו יקירנו – אני נהנתי בסרט.
אחלה סרט!
אהבתי לאללה:-) הוא דווקא כן מצחיק.. בקיצור – מומלץ אנשים!