עזבו את מה שעבר עלי בשבוע
שעבר: עזבו את העובדה שהיו
לי שלושה מבחנים עם יומיים
רווח בין אחד לשני; עזבו את
העובדה שיש לי עוד שתי
עבודות לכתוב ותאריך ההגשה
מתקדם בקצב של יום ליום; עזבו
אפילו את העובדה שקיבלתי מזגן חדש. יודעים מה? אתם אפילו לא צריכים להתנהג כאילו כל זה מעניין אתכם. אבל היה סוף שבוע עמוס, והשבוע שעבר חלף פרח לו.
ארבעה סרטים חדשים יצאו בסוף השבוע להפצה נרחבת בבתי הקולנוע (ועוד כמה סרטים יצאו, כולל 'סקס ולוסיה' שיצא אצלנו, שאף אחד לא הסתכל עליהם – כי אין הרבה איפה) – ארבעה סרטים לא קטנים אלו נלחמו זה בזה בשיניים על הזכות להכנס למקום הראשון, ובהתחשב בעובדה שלפחות בשניים מהם יש זוחלים גדולים, היו הרבה שיניים להלחם בהן. וכדרכו של עולם, ארבעה רבים – והחמישי לוקח. 'גברים בשחור 2' (או: "איך לבטל את הסוף של הסרט הראשון"), ספג ירידה של 52% בהכנסות, ולמרות זאת נשאר במקום הראשון, ולא נתפלא אם באופק מחכה הסרט השלישי (מה לא נתפלא? חייבים לנו!).
צפוף, צפוף השבוע בטבלת המספרים: המרחק בין סרט אחד לשני נראה כמו קו המותניים של לארה פלין בויל, והכל יכול להשתנות, גם לאחר סגירת הקלפיות. אל תתפלאו אם יהיו שינויים, ואל תאבדו שינה בציפייה דרוכה – זה קרה לעורכת הנועזת, שעשתה ימים כלילות בשבועות האחרונים בספירת ההכנסות וחישוב המיקום הסופי של 'לילו וסטיץ" מול הדו"ח המיוחד (שנצמדו אחד לשני כמו ישראלי ממוצע למזגן) וזה יכול לקרות גם לכם. אל תגידו שלא אמרתי!
הסרט החשוב מבין הסרטים החדשים, וזה שנמצא במקום השני, במרחק קטן מ'גב"ש', הוא 'Road to Perdition': סם מנדז, הבמאי שכבר לקח אוסקר (נו, הסרט הזה עם הוורדים. 'אמריקן' משהו) ביים חבורה של כוכבי על כמו זוכה האוסקר פול ניומן, המועמד לאוסקר ג'וד לאו, והגיבור הגדול של הסרט – זוכה האוסקר הכפול טום הנקס (מישהו רואה כאן מגמה?), בסרט ארוך, איכותי ומועמד מתבקש לאוסקר. טום הנקס הנו מייקל סוליבאן, רוצח שכיר של המאפייה האירית, שיוצא למסע נקמה וגילוי עצמי לאחר שמשפחתו נרצחה.
טום הנקס? רוצח? עם שפם? רק בשביל זה מגיעה לו מועמדות. הביקורות מהללות: סרט איטי (ואולי איטי מדי), כבד, החומר שמבקרים אוהבים לראות, בעל סאבטקסטים לרוב (כולל יחסי אבות ובנים, הסאבטקסט הזוכה בתחרות "דברים ששניצקליין אוהב להגיד" לחודשים יוני-יולי 2002). ממש זוכה אוסקר פוטנציאלי. בהעדר סרטים "כבדים" אחרים בעונת הקיץ, אנשים שלא רצו לצחוק שלחו את 'הדרך לאבדון' למקום שני, במרחק מיליונים מעטים מהאנשים במשקפי השמש. הישג יפה מאוד בהתחשב בעובדה ש'הדרך' הוצג על הרבה, הרבה פחות מסכים.
אחריו הגיע בטיסה 'שלטון האש', סרט הדרקונים המסקרן של השבוע. עם כ-16 מיליוני דולרים, הוא יצא לקנן במקום השלישי, ועם תקציב אפקטים כמו שלו – זה מאכזב. הסיפור הכללי: סוף העולם כמעט ומגיע כשגזע דרקונים שוטף את העולם בנחילי אש, ורק מתיו מקונוהי הקרח יכול לעצור אותם. הביקורות מסכימות על דבר אחד: הדרקונים מושלמים. לגבי כל השאר הן חלוקות, אך מתמצות בדעה שזה מה שמבוכים ודרקונים היה יכול להיות, אם הדרקונים שבו היו אמינים ולו היו כלי נשק מודרניים (וזו ביקורת טובה או רעה???). אם ציפיתם לקבל סרט עמוק, נראה שתתאכזבו – הסרט לא מתעלה מעבר לרמת סרט קיץ: כיפי לצפייה אבל לא מעודד חשיבה. מה שבטוח – הדרקונים מרשימים.
במקום הרביעי, שוב סרט חדש: 'Halloween: Ressurection'. הסרט נאמן למורשתו, מורשת "סרטי השיסוף בהם אנשים מתים אחד אחרי השני, וזהו", ולא מנסה להתעלות מעבר. סיפור? אחרי שבעה סרטים קודמים בסדרה – את מי מעניין הסיפור. כוכבים? ג'יימי לי קרטיס (שכנראה מרגישה חובה להשתתף בהמשכון לסרט שפתח לה את הקריירה, גם אם זה בסתם תפקידון קטן) ועוד כמה כוכבי סרטי נעורים. הביקורות? בד"כ, כשבאים לראות סרט כזה, מצפים שהוא יהיה רע, והסרט – למרות שיחסית לסרטי שיסוף אחרים, הוא אולי לא רע במיוחד – הוא רע. מאד.
אתנחתא קלה מהסרטים החדשים נותן אדם סנדלר במקום החמישי, עם 'מר דידס', ומיד אחריו 'Crocodile Hunter: Collision Course'. הסרט מבוסס על סדרת טלוויזיה, המלווה צייד (סטיב אירווין) שנוהג להסתובב בערבות הטבע, לחפש חיות גדולות ומסוכנות, ולריב איתן. הסרט לוקח את הרעיון הבסיסי ומדביק לו סיפור עלילה לא משמעותי. המבקרים, באופן מפתיע, אוהבים, גם אם מסכימים שאולי האחראים לא הבינו מה פירוש הרעיון של "סרט". הגדילה לעשות מבקרת אחת, שניפקה את המשפט הבא: "זה לא סרט טוב. זה לא סרט רע. הסרט הזה נפטר מכל הרעיון של טוב-רע וקיים במישור קיום נפרד משל עצמו".
ובמאבקי התחתית: 'The Bourne Identity' נבלם במקום העשירי, מקום אחד מעל 'סקובי-דו', שיצא מהרשימה – ארבעה שבועות בלבד לאחר שנכנס למקום הראשון. מלווים את הכלבלב בעשירייה השנייה: 'החתונה היוונית שלי', שהגיעה אלינו (חנויות החרסינה בהיכון), 'כל הפחדים כולם' (עכשיו זה כבר רשמי. השם העברי, זאת אומרת), בנות הפאוור-פאף, בנות ה'יא-יא', ו'מתקפת המשובטים' – ללא כל ספק סביר, כשלון מלחמת הכוכבים הגדול ביותר שלא היו לו איווקים בשם.
עמוק עמוק ברשימה מסתתר איזה סרט אחד, 'חתונה מאוחרת' שמו (אולי שמעתם עליו במקרה), שהגיע להכנסות של מיליון דולרים. ועוד אומרים שאין קולנוע בארץ.
שימו לב שאני לא הולך לומר השבוע שום דבר על 'לילו וסטיץ" מול 'דו"ח מיוחד'. שום דבר על זה שזה כבר השבוע הרביעי שהכנסותיהם צמודות (אם כי השבוע 'Like Mike' איכשהו הצליח להידחף ביניהם). אני לא אומר שלסטיץ' יש יתרון קל בהכנסה הכללית, וש'דו"ח מיוחד' הוא סרט שכל מי שראה אותו אומר שהוא מצוין, ושאנחנו מחכים לו בציפייה דרוכה. אני שותק בנושא הזה. בכל מקרה תוצאות האמת בטח יוכיחו שאני מדבר שטויות.
בשבוע הבא: סטיץ' והדו"ח בטח שוב יהיו צמודים. בנוסף, האריסון פורד וליאם ניסן יככבו בסרט המתח 'K-19, המאלמנת' (צוללת גרעינית רוסית מקולקלת, סכנה למלחמה אטומית, מבוסס על סיפור אמיתי אבל נראה כמו סיפור של טום קלנסי); 'סטיוארט ליטל 2' – העכבר המדבר שהבין גם הוא שהכסף הגדול באמת נמצא בסרטי ההמשך, ו-'Eight Legged Freaks'.
עכבישים, עכברים, דרקונים, תנינים וסטיץ'. זה עומד להיות סוף שבוע מעניין.
—-
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים הערכה על הכנסות הסרטים בסוף השבוע, אבל יכולים להשתנות בכל רגע. המספרים בסוגריים נעים בחוסר נוחות מאז שצייד התנינים דחף להם אגודל במעלה הרקטום.
הסרט עם הדרקונים
נראה מגניב, משום מה מזכיר לי את גודזילה המזעזע. מתי יוצאים אגב 2 ו3?או שזה התבטל?
ועוד פעם סם מנדז? על מאפיה? אני בא רק בתנאי שהוא משחזר לי את השקית המתנפנת ברוח. ותו לא.
אהרו"כ, אני מניח, אולי ,לא יודע, כנראה שכן
''עוד פעם סם מנדז?''
איך הוא מעז, המנדז הזה, אחרי שסרטו הראשון היה כזה כשלון קולוסלי, להביא עלינו סרט *שני*. לא, נאמר, סרט עשרים תוך חמש שנים. שני!
ועוד על מאפיה, ז'אנר שהביא רק סרטים כושלים כגון הסנדק 1 ו-2, צומת מילר והחבר'ה הטובים.
ממש מזעזע. אין ספק ששקית מתנפנפת באוויר היא הדבר היחיד שעשוי לגרום לאדם שפוי בדעתו ללכת לסרט הזה.
צומת מילר באמת..
מישהו יכול להגיד לי איך הסרט? אין אותו בספריות וידאו, לפחות לא אצלי- האם הוא שווה נסיעה 'לאוזן'?
אאל''ט, בסניף החיפאי אין אותו.
תתפלא
אבל היו מבקרים שאמרו ששלטון האש הוא מה שגודזילה האמריקאי היה אמור להיות.
לחלוטין:
תמיד תהיתי בנוגע לכינוי שלך (שלמקו), מה משמעותו וכו'. הוא פשוט נשמע כינוי מיוחד כזה וכו' וכו'. בקיצור, היום, ביום מעייף של אינפי אינפי אינפי כל היום, נזכרתי לפתע בלוגין (login) למערכת של האוניברסיטה (זה קרה כשהמרצה כתב שוב את הכתובת של האתר שלו על הלוח). ואז עלתה לי לפתע ה"הברקה" (בלי קשר בכלל לכלום, לא יודעת למה זה צץ לי לראש בכלל) שהכינוי שלך הוא בעצם… הלוגין שלך למערכת של האוני' שאתה לומד בה!!!
כי בדר"כ הלוגין הוא כל כך חסר ומשמעות וקשר לשם המקורי שזה ממש מוזר, וזה דוקא די מגניב להפוך את זה לניק קבוע. כי בטוח שאף אחד אף פעם לא יבין מזה, וזה תמיד יהיה מקורי. לדוגמא בלוגין שלי התבלבלו משום מה בין y ל u וה"יצור" שנוצר חסר כמעט כל קשר הגיוני לשם שלי, וזה די משעשע למען האמת. סתם רציתי לשמוע אם הייתי קרובה לאמת או רחוקה גוגול שנות אור ממנה.
אוי, אלוהים.
זה ברצינות היה כרגע "ספוילר לשלמקו"???
אכן כן
לכי תדעי, אולי יש מישהו שרוצה לתרגל את כישורי הבלשות שלו. לגלות לו את פתרון התעלומה זה ממש ספוילר! מי אני, אגתה כריסתי?
טוב,
תודה לכל אלה שהבהירו לי את פתרון התעלומה. אבל תודו שהפתרון שלי היה די יצירתי .
בכל אופן, לפחות עכשיו אני יודעת מאיפה הניק המוזר הזה הגיע.
איזה יופי, ספיילרו אותי!
האמת, הייתי מאד שמח שעם כל המגבלות של הt2, יצא לי שם משתמש שהתאים לשם המשתמש הרגיל שלי (והייתי שלמקו עוד הרבה לפני כן).
הוא אחד הסיקוולים הגרועים אי פעם. קטעים שלמים גנובים מהסרט הראשון, וכנראה שמה שמצחיק בפעם הראשונה – לא עובד פעם שניה.
לא בטוחה לגבי איכות הסרט,
אבל תעיף מבט בסכומים שMIB2 מקבל. עובד גם עובד.
"קטעים שלמים גנובים" – זו הנוסחא הקלאסית להמשכונים, לא? ראה "האחים בלוז 2000", ראה "ספיד 2", וכו'…
אתה מתכוון, הנוסחה הקלאסית
להמשכונים מיותרים.
ראה ערך ''אוסטין פאוורס 2''
ע''ע פארק היורה 2
ראה ערך ''אוסטין פאוורס 1''
לא רק סרטי המשך יכולים להיות מיותרים.
אבל טום הנקס עם שפם
זו בכלל רגרסיה, לא?
רגרסיה לאן?
אני מפחד לדעת.
חיכיתי, חיכיתי, בכיתי, בכיתי,
וכן! היה איזכור לסאות' פארק בשורה האחרונה!
עכשיו אני רגועה.
זה הכל בשבילך
ובשבילי. איזה עולם עשינו, כשהאסוציאציה הראשונה משמו של סרט היא סאות'-פארק?
אגב קרוקודייל האנטר,
מי שראה קונאן אובריין לפני כמה ימים כשסטיב אירווין התארח שם, יודע שלא רק הסרט קיים במישור קיום נפרד משל עצמו.
אם 'הדרך לאבדון'
יזכה באוסקר, אז זה יהיה טוב מאוד, ואולי אז אנשים יבינו שקומיקס זה לא רק סופרמן.
ויופי של הומאז' לסאות פארק.
קומיקס זה לא רק סופרמן
זה גם ספיידרמן. הרבה יותר חשוב!
בכל מקרה, לא נראה לי ש'הדרך לאבדון' יקדם את מעמד הקומיקס, מכיוון שרוב האנשים לא יודעים שהוא מבוסס על קומיקס, ודרימוורקס לא בדיוק יוצאים מגדרם כדי להדגיש את העובדה הזאת (ובצדק גמור, מבחינתם).
מוחלט
בדוחק"ו שהתפרסם כאן לפני הרבה-הרבה זמן (סמוך ליום הולדתי), מישהו ביקש ממני רשימה של סרטי אנימה מומלצים. אחרי הרבה-הרבה זמן ועבודה, אותה רשימה מוכנה סוף-סוף, והיא התפרסמה במגזין האינטרנט "בלי פאניקה", עם הפניות רלבנטיות לביקורות, בין השאר פה בעין הדג. נסו ותהנו!
http://space.ort.org.il/sci/scripts/article.asp?item=230376976&pc=964359825
תגידו
זה שסרט מסויים שובר את כל הקופות אומר דווקא שהוא טוב?
לדעתי זה פשוט אומר שהצוות שיווק שלו שיחק אותה.
לא?
כן
אני לא חושב שיש פה מישהו שיחלוק על כך. הדו"חקו לא מתיימר לקבוע איזה סרטים טובים יותר או פחות – הוא רק אומר איזה סרטים מצליחים יותר או פחות, מכל סיבה שהיא.
אוקיי
פשוט תמיד מעצבן אותי
(טוב, לא עד כדי כך מעצבן אותי)
שזה הופך למדד כשמפרסמים את הסרט
"שובר קופות ענקי"
"100 מליון דולר ביומיים בלבד"
בא לי להשוות את זה לתעשיית המוזיקה אבל אין ממש דיון כשכולם מסכימים…
שיטת פרסום לגיטימית לגמרי
"תסתכל, הרבה אנשים ראו אותי, אולי גם אתה תרצה".
אז נכון, באותה מידה יכולתי לקפוץ מהגג. אבל לפחות יהיו לי אנשים לדסקס איתם את זה בדרך למטה.
ואם נעזוב לרגע את ההשלכות הישירות של המולה שהכניס סרט זה או אחר, הרי שהשלכות עקיפות יש למכביר: סיקוול\סרטים נוספים של אותם היוצרים, אם הוא יגיע לארץ נידחת כלשהי במזה"ת, וכו'.
אש על הפנים
כמה ידידים (טוב, שניים והם בעצם ידידות) שלי מארה"ב ראו את Reign of Fire והם טענו בתוקף שמדובר באחד הסרטים הגרועים בהיסטוריה של האנושות: העלילה דבילית לגמרי, בעיות קריטיות שמניעות את העלילה בחלקים מסוימים נעלמות מעצמן בחלקים אחרים, חוקי הטבע (למשל גרביטציה) לא עובדים כמו שצריך ובכלל זה איכסה.
המממ. אולי אני אלך לראות בכל זאת.
בלוקוס הוא קיבל ביקורת
די חיובית מג'ון שירלי, אחד הסייברפאנקים המקוריים.
כל מה ששירלי מבקש מהצופים הוא שיעברו באידיוטומט בכניסה לסרט, ואז ההנאה מובטחת. הביקורת, הספויילריסטית מעט, כאן:
http://www.locusmag.com/2002/Reviews/Shirley07_Reign.html
למי שלא קפץ לקרוא את הביקורת, יש לציין שדרוש ככל הנראה אידיוטומט בעל עוצמה רבה. נאמר שהסרט פחות הגיוני מהיום השלישי.
בלוקוס הוא קיבל ביקורת
היום השלישי היה סרט מצוין.
הרבה אפקטים, מעט עלילה, וויל סמית והזבוב.
היום השלישי היה סרט מהנה.
אבל הוא גם היה סרט מטומטם להדהים.
היום השלישי היה סרט מטומטם
נכון, אבל מותר גם לסרטים כאלה להתקיים.
אני חושבת שלעיתים מותר להפיק סרטים עתירי אנרגיה וכולסטרול, ולהשאיר את הסאבטקסט ביחד עם הטקסט בבית.
היתרון העיקרי בסרטים כאלה הוא שהם פותחים את הדלת לסרטים אחרים באותו נושא, אבל עם יותר עלילה. כלומר, השגשוג העצום בכמות סרטי המדע הבידיוני שרואים היום לא היה אפשרי לפני עשר שנים, כי "מי ילך לראות סרט על חייזרים/חלליות…". בזכות סרטים דבילים שהצליחו בגדול בקופות, עכשיו אפשר להפיק גם סרטי מד"ב איכותיים יותר (כי הוכיחו שאנשים ילכו לראות סרט מד"ב).
אפשר להתווכח עם ההגיון הזה,
את יודעת? יש סיבה שאנשים שהם לא חובבי מד"ב נוטים לחשוב על מד"ב כעל "נו, השטויות האלה עם החלליות והיריות" – בגלל הסרטים ההוליוודיים המפגרים.
מצד שני, אני מבינה את הנקודה שלך. ואולי אם עושים מעבר הדרגתי בין זבל לאיכות (עם דברים כמו "A.I." באמצע), אנשים יבינו בסוף שמד"ב יכול לבוא בכל רמה.
מה הדרגתיות קשורה למשהו?
סרטי מד"ב טובים היו מאז ומעולם. הם טובעים בשצף הזבל, כמובן, דווקא כי יוצרי השוליים כן נוטים לעסוק בתחום הזה.
אבל זה שיש, היתה, ותהיה איכות – ממתי עובדות הפריעו למישהו לקבוע את דעתו?
מה הדרגתיות קשורה למשהו?
יש, היו, ותמיד יהיו "מתקפת העגבניות המפלצתיות 7". אבל, אם יותר אנשים הולכים לראות סרטי מד"ב בקולנוע, הרי שהסיכוי שמפיק סרטים היום ירצה להשקיע בסרט מד"ב, עולה, וכך מופקים יותר סרטי מד"ב טובים. למשל את מאטריקס היה הרבה יותר קשה להפיק לפני עשר שנים (בהתעלם מהבעיה הטכנית).
באנאנובה פורסמה ידיעה לפיה
קירסטן דאנסט וג'וליה סטיילס ישחקו לצד ג'וליה רוברטס בסרטה הבא: http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_631502.html
אני יודעת שהשם של רוברטס הוזכר בידיעה כי היא נחשבת לכוכבת גדולה עם שם מוכר מספיק (ושמושך קהל מסוים לקולנועים) – יותר מאשר דאנסט וסטיילס, אבל מעניין אותי גם לדעת אם אנשים מתייחסים לג'וליה רוברטס כ"סמן" להצלחה, עד כדי כך שאם מזכירים בפנינו שכוכבות צעירות כלשהן ישחקו לצידה, מה שאנחנו – פשוטי העם – יכולים להסיק מזה, הוא שעצם האזכור מהווה ערובה להיותן כוכבות מבטיחות שיתקדמו עד לדרגת ה"ג'וליה רוברטס הבאה".
לא בהכרח, לפי מה שהבנתי שמה של
ג'וליה רוברטס הוזכר מכיוון שהיא השחקנית הראשית בסרט, ולא כי העובדה שהיא תשחק תשפיע באיזשהו אופן על הכוכבות האחרות.
הסרט לעומת זאת, מבלי להתעמק בעלילה נראה שווה במיוחד: ג'וליה סטיילס וקירסטין דאנסט (רק שתחזור להופעה מחמש ילדות יפות)! אה…גם ג'וליה רוברטס זה בסדר. יאמי!
ברור שרוברטס נחשבת לכוכבת הגדולה
אבל מעבר לזה – עד עכשיו סטיילס ודאנסט נחשבו "כוכבות מינוריות", בעיקר של טינאייג'רים. אז אולי עצם זה שהן משחקות עם רוברטס (אפילו שהן ישחקו – כן, שוב – תלמידות תיכון) ישדרג אותן מדרגת בדרך-לכוכבות להיות כוכבות ממש מחוזרות, לא רק לסרטי נעורים (רק שלא יעברו לשחק בנישה של רוברטס, או אם הן עוברות – אז שיעשו עוד כמה סרטים חוץ מזה).
מצד שני, ג'וליה (רוברטס)
הסנובית, בטח תרצה לגנוב להם את ההצגה. חוצמזה, קשה לי להאמין שהם יהפכו לכוכבות גדולות יותר משהן עכשיו, עם תפקיד כמו שהם קיבלו בסרט הזה.
לא נמאס לו מקומדיות?
לפי זה
http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_631481.html?menu=entertainment.films
טומי לי ג'ונס עומד להשתתף בעוד קומדיית פעולה, והפעם אחת מטומטמת במיוחד. העלילה בקצרה: חבורת מעודדות (cheerleaders) עדות לרצח במהלך אחת מהתחרויות שלהם. טומי לי ג'ונס הוא שוטר ותיק שממונה על התיק, שלא ממש מסתדר עם הבנות (אני כבר מדמיין איזה בדיחות מטומטמות ישימו שם), אבל בכל זאת צריך להיעזר בהם ובו בזמן להגן עליהם מהרוצח שרוצה למנוע מהן להעיד נגדו.
טוב חבר'ה, אני הולך...
צה"ל קרא לי "מותק" (32 ימים!), אז אני מבטיח לנסות לשמור עליכם ולא להירדם יותר מדי…
תראו הרבה סרטים (יש פסטיבל עכשיו – קדימה!) תדברו עליהם ותהנו. אבל אל תטפחו את ממ"א יותר מדי כי אני קצת מפחד ממנה.
והכי חשוב, תשמרו לי על פו!
היו שלום ותודה על הדגים והעיניים שלהם
ביי
בשורות טובות לדן ברזל
ולחבר מרעיו!
נפתח בתפוז פורום מיוחד למילה ההיא עם הפ'!
ובשורות טובות לי! מעכשיו אפשר יהיה להגיד לכם "קחו את הדיון שלכם לפורום הרלוונטי"…
http://forums.tapuz.co.il/post
לא יודע מה להגיד
יופי או געוואלד.
תגיד געוואלד.
זו מילה הרבה יותר מגניבה.
גם יותר קרובה להרגשה המקורית שלי
יופי טופי
הנה עוד מקום באינטרנט שאני לא מתכוון להיכנס אליו לעולם.
אגב, בוג'י, כל עוד דיוני פ"מ ישמרו על קשר לקולנוע (להבדיל מההגזמה הלא מבוקרת שהתרחשה ב"אגדות וסיפורים"), הבקשה שלך לעבור לפורום הנ"ל לא תתקבל בברכה מבחינתי. מה שכן, אולי כדאי לעורכי האתר להפנות את חברי הפורום החדש לדיון על פ"מ כאן באתר, וע"י כך לחשוף את האתר בפני קהל חדש, ופלצן בפוטנציה?
בשום אופן לא!!!
ודיוני פ"מ הם בסדר, כל עוד פ"מ זה "פלצ"ן מתנש"א".
ברגע שזה הדבר האחר, אני לא חושבת שזה נושא שצריך לדבר עליו בחברה מהוגנת…
וגם לא בסביבתי.
מוחלט
רציתי להסב את תשומת לבכם לספר שיתפרסם בקרוב בהוצעת אופוס
http://www.opus.co.il/book_detail.asp?book_id=1095&affiliate_id=0
לא שמעתי על זה. שווה משהו?
לא חושב...
עדיין
לכריכת הספר המדובר, המלונקקת לעיל.
זה רק נדמה לי, או שהפעוטה שנמצאת במרכז התמונה שעל כריכת הספר נראית באופן חשוד כמו חייזרית קטנה?
אז התחלנו לספיילר גם כריכות?
מילא את סקר דיסני, מילא את שלמקו, אבל ( לתגובה) גם כריכות של ספרים?
חוץ מזה, הפעוטה נראית לי נורמלית לגמרי. הו תראו, זבוב ענק עם משקפיים אוכל מרק תירס בעזרת צ'ופסטיקס ושר "כל היונים". לא ידעתי שכבר יום רביעי.
מרק תירס?!
כן, מרק תירס
מדובר בזבוב עם חיבה מיוחדת לאוכל סיני. אתה צריך לראות איך הוא אוכל אגרול, קטעים איתו.
הנה, זה יפוגג את הספקות:
http://forums.ort.org.il/files/190/1486786/2083356.bmp
עכשיו זה הרבה יותר ברור!
אגב, מעניין גם שהחדות של התמונה משתנה מדמות לדמות. טריק נחמד.
לא טריק, ככה התמונה במקור.
הייתי מעלה אותה לרשת שתראי, אבל היא שישה ומשהו מגה בגירסתה המלאה…
אוי, לא שמתי לב לזה עד עכשיו!
והספר ברשותי…
______________
יום לא-הולדת שמח,
גל