בואו של המונדיאל סימן
תקופת שפל בחיי, ולא
מהסיבות שאתם חושבים. זה
רק שחם. כל כך חם לעזאזל,
וכל הגלידות שבעולם לא עוזרות
לצנן את החום המעיק הזה. כל
כך חם עד שכל תלונה אחרת נדחית
מפאת החום. הריבית עלתה באחוז וחצי? למי אכפת. לנו חם. צרפת עלולה שלא לעלות לשלב הגמר? בעיה שלהם. שיחזרו לארץ הלא-לוהטת שלהם. תאמינו לי שזה עדיף להם על פני כל יום נוסף בקוריאה.
ולחשוב שפעם התלוננתי על הדכדוך שמביא עימו החורף.
עם 'הכוח' באה אחריות, ועם החום באים סרטים, שרק המחשבה עליהם יכולה לגרום לאדם ייאוש, עד כדי כך שיזנח את המזגן וייצא לאוויר הפתוח (או יותר גרוע: ינסה לפענח למה פליסיטי התכוונה בהודעתה האחרונה).
השבוע, למשל, היו אלה ברוקהיימר-נגד-ברוקהיימר: 'באד קומפני' המחורבן בהפקת ג'רי ברוקהיימר, התמודד מול גרושתו של ג'רי, בוני ברוקהיימר, וסרטה 'Divine Secrets of the Ya-Ya Sisterhood'. גרושתו יכולה להיות גאה בעצמה: 'אחוות היא-יא' נכנס למקום השני עם 16.4 מיליון דולר (מתברר שגם אחווה שלמה של בנות לא יכולה על ג'ק ראיין שנשאר במקום הראשון, ובחשבון הבנק שלו 18.7 מיליון דולר). 'יא יא', שמבוסס על ספר מאת רבקה וול, מסופר מנקודת המבט של סנדרה בולוק, שביום בהיר אחד מקבלת חבילה ובה יומן, דרכו היא לומדת על חייה של אמה (אלן ברסטיין) וקשריה עם חברותיה הקרובות. המבקרים תמימי דעים שהסרט מלודרמטי מדי ושהסצינות, הדיאלוגים וההתרחשויות – נראים כולם מזויפים. אבל מה – ביקורות לחוד, ומציאות לחוד. באין "סרטי בנות" אחרים לרפואה, זכה 'יא יא' מן ההפקר בקולות הנשים – אלו שנפגשות מידי פעם עם חברות לצהריים של דיאט קולה וסרט. כי אם לא זו הסיבה, אז האפשרות הנותרת היא שברוקהיימר-גרושתו הרימה טלפונים לכל חברותיה וכולן יחד קנו סטיפות ענקיות של כרטיסים לסרט, כדי לנצח את ברוקהיימר-האגדה.
מפיק העל ג'רי ברוקהיימר – מגובה בשרות הדב של הבמאי ג'ואל שומאכר – נאלץ למחול על כבודו ולהסתפק במקום הרביעי עבור יצירת הפאר האחרונה שיצאה מבית ספרו – 'באד קומפני': סיר אנתוני הופקינס נדרש, לצערו הרב, להפוך נער שחור פוחח (כריס רוק) למרגל המושלם בתוך 9 ימים, כל זאת – רק משום שתאומו, המרגל האמיתי, נהרג והמשימה שהוא היה ממונה עליה חשובה מידי מכדי להפסיק אותה סתם כך פתאום.
המבקרים הזדעזעו (ובצדק!) ובין פיהוק להשתנקות הצליחו לפלוט איזו מילה על כריס רוק – משהו על זה שהמשחק שלו בנוי על שטיקים מעצבנים. אני בטוחה שהם רצו להוסיף עוד משהו על זה שאפילו המזגנים של הקולנוע לא שווים את הסרט הזה, אבל כבר לא היה להם נעים מברוקהיימר: 'באד קומפני' הוא הברוקהיימר שהצליח הכי פחות בקופות (בסופ"שו הראשון) מאז שנת 83', אז יצא 'פלאשדאנס', הסרט הראשון בהפקתו (7 מיליון דולרים בסופ"ש הראשון להקרנתו. פעם זה עוד נחשב להרבה).
אבל עזבו את מה שהמבקרים בארה"ב אומרים. בינינו, אני – ואתם – יודעים טוב יותר מהם את הסיבה לכשלונו (המוצדק!) של הסרט: המשימה הסודית, זו שנשלחו אליה כל אותם מרגלים וסוכנים מיוחדים, מתרחשת בצ'כיה, וליתר דיוק – בפראג. עכשיו הכו את הברזל בעודו חם (אוי, כמה חם פה!) ותסיקו את המסקנות לבד.
וכאילו שחסרות לנו צרות – הסרט יגיע אלינו בסוף השבוע הקרוב.
בין לבין, 'מתקפת המשובטים' עבר השבוע את קו 250 מיליון הדולר, ויותר משזה מרשים – זה מאכזב. סביר להניח ש'המשובטים' לא יגיעו בכלל לקו 300 מיליון הדולר, מה שיכול להיחשב כקטסטרופה כמעט: סרט 'סטאר-וורז' היחיד שלא עבר את קו 300 המיליון, הוא 'שובו של הג'דיי' (הכנסות כוללות של 290 מיליון דולר), וגם זה – רק אם מתייחסים לנתונים היבשים, שלא מחשיבים את עליית מחירי הכרטיסים. כי אחרת הרף כבר עולה ל-430 מיליון דולר – אין סיכוי ש'המשובטים' ישיגו סכום כזה).
'ספיידרמן', למרות האטת הקצב (השבוע הוא הרוויח 10 מיליון דולר, שהקנו לו את המקום החמישי), עדיין צפוי לשבור עוד שיא, ולהיות הסרט שהגיע הכי מהר לרווחים של 400 מיליון דולר. וזה מרשים – עד היום עברו את מחסום 400 המיליון שלושה סרטים בלבד ('טיטאניק', 'אימת הפאנטום', 'אי. טי' – מדובר בנתונים "יבשים"). אבל פה הקרב כבר ממש צמוד מול 'טיטאניק', שמחזיק בשיא הנוכחי, ובכל מקרה, את תוצאות האמת לא נוכל לדעת אלא בתחילת החודש הבא (לא, לא הדוחק"ו של הראשון בחודש. זה שאחריו).
רק עוד מילה אחת על 'סוס פרא' ששועט בערבות המקום השישי: הסרט המצויר של אולפני דרימוורקס אמנם לא מתחרה בליגה של שוברי הקופות ההיסטריים, אבל בטריטוריה שלו, הוא נחשב למצליח. השבוע הוא השיג 9.4 מיליון דולר (ירידה של 17% בלבד לעומת השבוע שעבר!) ושעט אל עבר הכנסות כוללות של 53.8 מיליון. אין מה לדבר, הקהל אוהב אותו. לא מעריץ, אבל גם מאהבה אפשר לחיות.
בשבוע הבא – הו הא! ג'ון וו אדון היונים מביים את ניקולס קייג' הלוחש לרוח ב'Windtalkers', שרה מישל גלר וחברים ב'סקובי דו', ומאט דיימון מגיע לאיטליה ומותח ב'The Bourne Identity' (יש לו משהו מאיטליה ומזהויות לא ברורות, הא?).
הרשימה המלאה: המספרים מייצגים הערכה מבוססת על הכנסת הסרט בסוף השבוע האחרון בארה"ב, במיליוני דולרים. המספרים בסוגריים התאדו עקב החום. אנא נסו שנית מאוחר יותר.
הברוקהיימר הזה
הוא טורח לעשות סרטים טובים בין פרל הארבור למשנהו?
במילים אחרות- המפיק הוגדר כ"אגדתי" בדחוק"ו, על שום מה?
הברוקהיימר הזה
חופשיות על הבר…
(קיוטי עגלי)
הברוקהיימר הזה:
הבנאדם עושה סרטים דפוקים. היית מצפה שאחרי הסרט החמישי – עשירי, אם נהיה נחמדים כלפיו – הוא יבין שמשהו פה לא דופק. שמשהו פה ריקני מידי. אבל לא, הוא ממשיך ועושה את אותם סרטים שוב ושוב, וכאילו להכעיס – רובם מצליחים מאוד. האיש אגדה.
הכו את הברזל?!
הסתה! לונגי, אני יודע שהדג האכזר הכריח אותך לכתוב את השורה הזו, אך יום יבוא ושלטון העריצות שלו יבוא לסיומו! לא אשקוט ולא אנוח עד שהדג האדום יצוף הפוך.
(אגב, היום ירד כאן גשם. וגם אתמול. וכנראה שגם מחר. האלים מחייכים אל חברי המחתרת ותומכי המהפכה)
הכו את הברזל!
מר ברזל הנכבד,
עדיין נשארו לדג ה"עריץ" תומכים ונאמנים.
עוד ניפגש.
בברכה,
ארז
לא אני.
תמורת מעט גשם אני מוכנה להיות תומכת נלהבת של כל אחד, החל מדן ברזל וכלה בג'ורג' בוש (אוקי, אז אולי הוא לא).
השאלה היא
האם אכן מר ברזל מסוגל בנוסף לשאר מעלותיו להביא גשם.
אני בספק.
אתר שמציע כתוביות בעברית.
ככל שהבנתי, מדובר בכתוביות לדוידים, לסרטים שונים. למישו יש מושג איך העסק עובד, ואם הם באמת שווים משהו?
http://subtitles.2ya.com
למיטב הבנתי,
זהו אתר המספק תרגום של ריפים של סרטים שונים (כאלה המסתובבים בקאזה, למשל).
אפשר להציג את הכתוביות האלה ע"י הטמעתן בסרט בפורמט AVI (ככל הידוע לי).
כמו שחשבתי.
אלה קבצי sub. נגני DVD מאפשרים לך להוסיף קובץ כתוביות. תורידי קובץ כתוביות ותנגני עם 'קריעת' ה-DVD שלך ותקבלי סרט עם כתוביות בעברית.
האתר הזה ירד לצורך שדרוג
רגע אחרי שהתחלתי להוריד את "עלי".
ניסיתי בשלושת אתרי הכתוביות המומלצים ע"י DivX, דהיינו:
http://subscene.com
http://www.divxsubtitles.net
http://www.subtitles.cz
ואמנם יש בהם כתוביות בעברית, אך לסרט הספציפי הנ"ל לא מצאתי.
אז אם במקרה יצא למישהו להוריד את קובץ הכתוביות בעברית לסרט "עלי" לפני שהאתר הישראלי ירד מהרשת, אודה לו אם יוכל להעלות כאן את הקובץ.
תודה.
תגידו,
רק לי נורא נמאס מבני נוער מתבגרים שנורא נורא מתלהבים מהפילוסופיה בגרוש של טיילר דרדן (ושוכחים, משום מה, את מקורו) וחושבים שזה עושה אותם נורא מתוחכמים?
גם לי
בוג'י, לא התכוונתי לגנוב (את מה שמופיע עוד רגע למטה), יצא לנו באותו זמן.
פלצנות!
עם כל הכבוד לטיילר דרדן, ג'וני מיטצ'ל אמרה בערך אותו דבר, שלושים שנה קודם, בפחות זמן, בלי לשלם המון כסף לבראד פיט, ובליווי גיטרה. היא אמנם לא שיכנעה המוני אנשים להרביץ אחד לשני, אבל אולי בזה סוד קסמה.
שמעתי פלצנות, אז באתי
האם זה גורע במשהו מנכונות הדברים? לא יודע. לא חושב.
מה גם שטיילר נהנה מהיכולת לנסח את הפילוסופיה הזו בשפה שמתייחסת באופן דיי מיידי לכאן ועכשיו, מה שמיטשל לא יכלה לעשות לפני 30 שנה ללא . אפשר לקבל לינק למילותיה של מיטשל, אם כבר מדברים? (אולי עדיף באימייל)
(אגב, כל פילוסופיה שמתומצתת לשמונה שורות מורידה את שווייה לגרושים, או אפילו לקרונות צ'כיות. זה לא בהכרח אומר שאין אמת בגרסה המורחבת של הדברים. אימרו מעתה: "פילוסופיה בקרונה")
על הקרונה
דרך אגב, מה בדיוק מיטשל אמרה?
אתה מוזמן להאזין
לתקליטיה מסוף שנות השישים, למשל השיר the arrangement. שתי טיפות טיילר דרדן רק בלי מכות. כבר עשרות שנים שבכל דור ודור קם איזה יפה נפש ואומר לכולם שהם מבזבזים את חייהם. וכמו שכבר אמרה הבוג'י, זה עושה רושם בדרך כלל בעיקר על בני 17.
כל דור ודור?
הייתי היום בחנות ספרים נודעת (ששמה לא מתחרז עם ), כל שבוע ושבוע נראה לי יותר מתאים. בגלל זה אני לא קורה את אושו ושות', כי שבוע אחרי זה בא מישהו ומוכיח שהכל שטויות ואנחנו בעצם רק שומשום בלחמנית ההמבורגר של היקום.
בכל דור ודור חייב אדם לראות את
עצמו כאילו הוא מבזבז זמנו, ולהרביץ למישהו בדרך. מעשה ברבי טווידלדי ורבי טווידלדן ורבים אחרים שהיו יושבים ועוסקים בסולונדז כל אותו הלילה עד שבאו תלמידיהם ואמרו להם, תגידו נפלתם על השכל, לכו תרביצו למישהו במקום. וילכו וירביצו אחד לשני, אבל בנימוס מופלג, ורק בידיים, והשאר יסופר בתולדות ישראל. או שלא.
ככה אני עוד אחזור בתשובה...
טקסטים של ג'וני מיטשל:
http://www.jonimitchell.com/jonihome.html#Word
ואם לא הבהרתי: ג'וני = ענקית, אבל עדיף בשנות השבעים כשהיא קצת התבגרה.
אני דוקא די מסכים איתו,
בערך עד הקטע שבו הוא אומר לי להפסיק להקשיב לאנשים שאומרים לי איך לחיות, ומתחיל להגיד לי איך לחיות. ומה אם אני דוקא אוהב את העבודה שלי, ולא אוהב ללכת מכות? מה הקשר בין שני המשפטים "Start a fight" ו-"Prove you're alive"? תמיד אמרתי שהוא קצת אידיוט, הטיילר הזה.
מה זה שייך מסכים לא מסכים?
אתה מסתובב באתרים זרים, מפליץ את דבריו של גאון הפילוסופיה טיילר דרדן, בלי קשר לכלום, ומרגיש את עצמך נורא מתוחכם בגלל זה?
היתה תקופה שזה היה נורא אופנתי לבני נוער לצטט את ניטשה. בכל מקום שהיית הולך איזה נער נורא מתוחכם היה מצטט לך איזה משפט מניטשה (בדרך כלל זה היה "בבואך אל האשה, שא אתך שוט גדול", אבל זה יכול להיות קשור למין שאליו אני משתייכת).
זה לא משתנה. האייקון הפסאודו-פילוסופי מתחלף, אבל בני הנוער שנורא נורא רוצים להראות עלק-מתוחכמים נשארים אותו דבר. מצטטים. מוצאים איזה "הוגה דעות דגול" (ורצוי גם אופנתי), ומשפיכים את ציטטותיו בכל חור.
ראבאק, אין לכם משהו משלכם להגיד? אתם חייבים לצטט דמות פיקטיבית שהיא לא ממש סמל לבריאות הנפש? (לא, ניטשה לא נכלל בקטגוריה. ככל הנראה, הוא לא היה פיקטיבי). ואם כבר, אז אולי תצטטו מישהו אחר? לא הוגה דעות אופנתי? מה דעתכם על קירקגור? שפינוזה? הרקליטוס? קיקרו? אוגוסטינוס הקדוש? בריטני ספירס?
פילוסופיה בדינרים
"לצטט, זה לומר את מה שאתה רוצה, כמו שמישהו אחר אמר" (אלמוני)
סתם, למען האמת אני המצאתי את זה, אבל אני משוכנעת שקראתי את זה איפשהו, או ששמעתי את זה איפשהו או משהו כזה.
בכל אופן, מה הבעיה הגדולה בזה? לא לכולנו יש את היכולת להתבטא בצורה חופשית, ובסופו של דבר, הכל הרי כבר נאמר פעם. מעטים הם הרעיונות החדשים באמת.
אז מה הבעיה? ואם כבר, אז בשביל הסיכוי שאולי בעקבות ציטוט של פילוסופיה בקרונה/לירה/דינר/הכנס שם מטבע זר כרצונך, מישהו יתחיל באמת להתעניין בפילוסופיה, מה רע בכך?
____
העלמה עפרונית, דווקא מעדיפה ציטוטים מהתנ"ך ואין לראות בכך שום ראיה לגבי אהבתה לציטוטים מתוך שירים של של סילברסטיין.
''לאהוב את עצמך
זו התחלה של רומן לכל החיים" (אוסקר ויילד).
נשמע יותר טוב באנגלית ומופיע ב"בעל אידאלי" (בקרוב בערוץ הסרטים).
נראה שטיילר יותר שרוט מאידיוט
אני לא יודע לגבי טיילר הנוכחי
אבל לפחות זה שבסרט צוטט מתוך מודעות מאוד גבוהה לסתירות הפנימיות שבפילוסופיה הזו. איכשהו, כשבראד פיט ואדוארד נורטון אומרים שחונכנו להאמין שיום יבוא ונהיה כוכבים, וכנראה שזה לא יקרה ועל כן אנחנו מאוד זועמים, זה אומנם נשמע מוכר וקצת נכון, אך בו זמנית זה גם מאוד מצחיק ואירוני.
פוסטמודרניזם, שלום
כלומר: הנחת המוצא שלך היא ש'מועדון קרב' הוא סרט גאוני. המסרים שמוצאים חן בעיניך בו נאמרים ברצינות, ואלה שלא – זו ציניות, הם התכוונו להפך המוחלט.
(אוקיי, בוא לא ניגרר לויכוח הזה שוב. פשרה: שנינו נחזור לויכוח הקודם ונקרא אותו שוב מההתחלה).
אני רק רוצה להזכיר
שרוב העולם – חוץ מדג מסוים – מאמין שמועדון קרב הוא סרט – לכל הפחות – טוב. זו לא אמונה שקשורה איכשהו במהפכניותו, פ____ מ_______ותו או פלצנותו (אשר התגלתה לנו רק לאחרונה – מה היינו עושים בלי וואלאיסטים?) של דן יקיר האתר.
רוב העולם גם חושב
ש'פגוש את ההורים' הוא סרט מצחיק. אף פעם לא נטיתי לשנות את דעותי כדי שיתאמו לרוב העולם.
אני לא בטוח שהבנתי אותך
נכון, אבל אתה אומר ש"פגוש את ההורים" הוא לא סרט מצחיק??? כאילו בכלל לא!? בלי אף קטע טוב אחד?
אם כן אז אתה הבןאדם הראשון שאני פוגש שחושב בערך כמוני.
טוב, יש בו כמה קטעים מצחיקים אבל זה הכל!
כנראה שאנחנו בכל זאת מסכימים
לפעמים.
כן, אני חושב ש'פגוש את ההורים' הוא סרט לא מצחיק. כאילו, בכלל לא. בלי קטע טוב אחד. ודעתי (השערורייתית, כך הסתבר) הרי היא רשומה בדפי ה-HTML של ההיסטוריה.
כתבה מספר 88
פוסטמודר-מה?
אנחנו התווכחנו מתישהו על מועדון קרב? בכלל לא זכור לי שהתווכחתי עם מישהו אי פעם על הסרט הזה.
רק אציין שאתה לחלוטין מעוות את מה שכתבתי – לא טענתי שיש שם חלקים רציניים וחלקים ציניים, אלא שכל דבר שנאמר שם נגוע באמביוולנטיות, ואומר בו בזמן שני דברים מעט סותרים. בגלל זה המושג "הפילוסופיה של טיילר דירדן" לא מייצג לדעתי את "הפילוסופיה של הסרט מועדון קרב", שהיא מעט יותר מורכבת.
וזה בדיוק מה שמצחיק
בתיכוניסטים שמצטטים את טיילר, כאילו שהוא השופר הנושא את בשורת הבמאי. זה קצת כמו לצטט את חניבעל לקטר מסביר לעולם למה טוב לאכול אנשים.
אף פעם לא חשבתי על הסרט
בצורה כזו. ראיתי אותו כיצירת מופת אמנותית ממעלה ראשונה עם מסר ילדותי שמתמצה במילים (כדברי אחד המבקרים השוללים של הסרט):grow up.
מסכים
אחרי שראיתי את מועדון קרב אמרתי לעצמי: זה סרט טוב, זה סרט מיוחד, זה סרט מעניין- אבל זה לא סרט שאני יכול להגיד שאני באמת אוהב אותו. אני צריך גם להזדהות עם הסרט בשביל לאהוב אותו ולהזדהות עם טיילר (למרות שהוא נורא קול) קשה לי. גם הילדים המתבגרים שאוהבים לצטט (אני דווקא מעדיף את הציטוט של: פירסט רול אבאוט פייט קלאב…) יתבגרו בשלב כלשהו בחייהם. כשאני הייתי בצבא כתבתי בכל שמירה על הקיר שיר של הפיקסיז. כל דור והציטוטים שלו.
הקשר בין המשפטים,
עד כמה שאני מבינה, הוא האנדרנלין. וזה עדיין מטופש – זה רק נותן לך לחוש חי, ולא באמת נותן לך חיים. כלומר נכון, אין יותר מדי רע בלהתכתש קצת מדי פעם (במידה ששני הצדדים מסכימים, ומוסכם שלא יהיה נזק תמידי. לשיטה בפייט-קלאב לא יהיה קיום לאורך זמן – אחרי קרב או שניים, אנשים לומדים איך לפגוע באופן רציני. ואז, באופן מפליא, האוכלוסייה תדולל). אבל אי אפשר לחשוב שזה מעניק משמעות לחיים שלך. זה מטופש.
____________________
יום לא-הולדת שמח,
גל
מת''ב דיגיטל
מה קשור?
זה היה כן על מה ש"טיילר" אמר. אני רוצה לעשות בדיוק את מה שהוא שאל אותי אם אני רוצה לעשות.
אבל מה הקשר?
אני מאד אוהב את הסרט, אני מאד אוהב את הפילוסופיה שבו (למרות שאני לא מסכים עם כולה), אני מאד אוהב להתפלסף על דברים, בעיקר ציטוטים ושטויות כאלה. ולא, אני לא חושב שזה הופך אותי למתחכם-וואנבי או מה שבוג'י ניסתה להגיד על טיילר.
אבל מה שאני לא מביןזה, מה הקשר? איך לעזאזל הדיון הזה קשור לאתר? אין לי שום דבר נגד עופות. אני מאד אוהב אותם ורצוי שיהיו כמה שיותר גדולים. אבל איזה ערך מוסף יכול הויכוח הזה לתת למישהו? הרי יש שתי אופציות, הנושא ישאר ללא הרבה מגיבים ואז לא באמת יהיה דיון או שהנושא יגדל לעוף בעל עשרות הודעות (כמו שלנושאים כאלה יש נטייה לעשות) ואז הוא ימחק.
או שבעצם אני טועה וכותרת האתר תשונה ל'ביקורת קולנוע לאנשים שאוהבים לדבר על פילוסופיות מסרטים'. (כן, אני יודע שלא הקולנוע המציא את הפילוסופיה הזאת או כל פילוסופיה אחרת)
עופות-קולנוע שנמצאים בדו''חקו
לא נמחקים.
אבל זה גם לא ממש עוף..
זה כמו שאני אכתוב עכשיו הודעה שכתוב בה רק "סוס גדול" או משהו כזה, זה לא קשור לכלום, זו אפילו לא הבעת דעה או משהו, אין פה שום פתח לדיון.
ובכל זאת התפתח מזה דיון. טוף נו….
אם תכתוב ''סוס גדול'' זה יימחק,
מהסיבה הפשוטה שזה לא עוף-קולנוע אלא אוף-טופיק מוחלט שלא קשור לכלום.
סוס גדול?
אבל ברור שזה לא עוף!
זה יונק!
______
העלמה עפרונית, מציינת את המובן מאליו.
''זה יונק''
זה התרגום העברי למושג "It sucks"?
כי אם כן, אני מוחה. סוסים הם אחלה. לא יונקים בכלל.
אגב מחיקות,
ב"אייל הקורא" יש איזה סידור חביב שבו ניתן לראות הודעות "מחוקות" על ידי לחיצה על לינק בתחתית הדף.
יש סיכוי לראות פיצ'ר דומה גם כאן?
לא כדאי.
מתנהלים שם ויכוחים סוערים האם על המערכת לטרוח ולציין את עדכון ההודעות הנשלחות ל"אי השדים" לטובת המתענינים בהם.
וזה עושה את זה לא כדאי בגלל ש?
כמה מהדיונים מהיותר מעניינים שהיו באתר נמחקו (לדוגמא, אאל"ט, דיון החלומות מוינלה סקיי). לו עדיין היה ניתן לצפות בהם ולא להגיב- זה היה נפלא…
בגלל שרוב ההודעות
הנמחקות הן לא כאלה, כמו למשל פניני יגואר.
יש כמובן הודעות שנמחקו שלא בצדק, כמו דיון דן ברזל בפאנק, או הערותיי לגבי שרלוק הולמס…
אני רוצה להבהיר:
דיון החלומות לא נמחק. הוא דולל. יש הבדל גדול: הודעות מעניינות נשארו, הודעות שמטרתן היתה להראות ש"גם אני חולם לפעמים" – נמחקו.
הסידור של האייל לא מתאים לפישאיי, כיוון שבאייל התפתחה מסורת אחרת מאצלנו – קהילה עם חוקים אחרים. אצלנו עוד בתחילת הדרך נמחקו הודעות שנחשבות עופות-מוחלטים, פשוט כי אנחנו לא רוצים אותם אצלנו. כמו כן אנחנו מוחקים הודעות עופיות שהתפתחו בכתבות "עמוסות" (שרלוק הולמס יכול, אולי, להיות מעניין – אבל בנסיבות אחרות. לא איפה שיש מעל ל-500 תגובות), הודעות של שורה אחת (או הודעות שאין להן תוכן משמעותי – ראה ערך "ג'וש הארטנט הכי חתיך מכולם וצריך לראות אותו בסרט החדש שלו שמה הוא עוד יותר יפה ויש שם גם חתיכים אחרים"), קללות ונאצות (או הודעות שיש בהן רמז לחוסר כבוד, למשל "אני לא אלמד מאנשים כמוך"/"אתה לא תבוא ותלמד אותי איך מדברים"), וכן מבחר הודעות אחרות – לפי שיקולנו.
לכל אלה – אין אצלנו מקום, ואנחנו לא חושבים שהם צריכים לעניין אתכם. נכון, יכול להיות מעניין לקרוא מה פלוני אמר על אלמוני, אבל זה יוביל לחוסר כבוד בין שניהם ולאיבה מתמשכת. אז למה לא למחוק ולחתוך את האיבה בעודה באיבה, כך שהטינה בין הצדדים לא תישמר לדראון עולם?
פיפין, כשהודעות כאלה עוברות לדף נפרד ונשמרות שם, אפילו בלי היכולת להגיב עליהן, הן מקבלות הצדקה מסוימת לקיומן, שלא לומר – זכות המילה האחרונה לזה שכתב אותן. יש בזה חוסר כבוד מסוים כלפי אלו שנפגעו.
אגב מחיקות,
איפה לינק בתחתית הדף באייל?
אגב מחיקות,
בכל דף שנמחקות בו תגובות מופיעה למטה השורה המודיעה על כך עם הלינק על המילה תגובות.
לדוגמא בדף זה המודיע על מדיניות האייל החדשה מופיעה בלינק תגובה מחוקה לדוגמא של דובי עם עוד תגובות שנמחקו:
http://www.haayal.co.il/story.php3?id=1013
ובכל זאת.
אמנם עוף-קולנוע בדו"חקו לא נמחק, אבל אולי כדאי לנצל את ההזדמנות כדי לבקש, פעם אחת ולתמיד, מאחד מהאנשים שהגיבו כאן, אולי אפילו מר דירדן עצמו, לכתוב כבר, אחת ולתמיד, ביקורת על 'פייט קלאב', לפרסמה כאן, ולהעביר לשם את *כל* הדיון בנושא?
אה, כן.
ולכתוב את זה מעניק משמעות הרבה יותר עמוקה לחייך.
(אגב, מסכימה איתך, ומעולם לא טענתי שיש לי חיים).
תעזבי, לא באמת צריך חיים.
עין הדג זה תחליף מספיק טוב.
אני מצטער שאני מעורר זאת שוב
אבל ביומיים האחרונים התמלאה (עד כדי Overflow) תיבת הדואר שלי בכמויות קבצים שנראה כאילו הם וירוסים (נמחקו בלי שהורדו) אשר נשלחו ממספר כתובות עלומות (חלקן של מגיבי האתר, ייתכן שגם היתר ואני פשוט לא מזהה).
אז ככה –
א. אם מישהו מנסה לשלוח לי קובץ נלווה, אנא הוסיפו טקסט בגוף ההודעה שמסביר זאת. אם שלחתם קובץ נלווה ללא טקסט בגוף הדואר, נא שלחו שוב, וקבלו את התנצלותי על כך שמחקתי את ההודעה.
ב. אם למישהו יש דרך לעצור את הוירוס הטורדני הזה, הוא מוזמן לשלוח לי דואר או לפרסם כאן (אבל אם הוא שולח דואר, שיעשה את זה בלי קובץ נלווה או עם הסבר…)
תודה
מחאה! מחאה!
ב3 ביולי הסרט של הפאוורפאף גירלז יוצא בארה"ב. מקורות יודעי דבר מסרו לי שהסרט יגיע גם לארץ במהלך יולי, אבל, ותקשיבו טוב, רק בדיבוב לעברית!
בכל מקרה, כל מי שרוצה למחוא על ההחלטה המרושעת הזו, מוזמן לשלוח אי מייל לכתובת הזו:
לה רזיסטנס ליבז און! או משהו…
מילא זה שעד שערוץ ישראלי משדר את הסדרה, זה בדיבוב. בארץ משום מה הגיעו למסכנה שזו סדרה לילדים שלא יודעים לקרוא עדיין. אבל למה גם הסרט? למה?
לא שהייתי רואה את זה בקולנוע, אבל איפה חופש הבחירה?
שאלה טכנית.
לפעמים כתוב לי שיש תגובה חדשה, וכשאני לוחצת על הלינק והדף נפתח אין שום תגובה פתוחה.
זה אומר שהתגובה הנ"ל נמחקה, או שמשהו דפוק במערכת שלי?
כן. זה אומר שהיא נמחקה.
תודה.
פשוט התחלתי לדאוג שמשהו אצלי לא בסדר….
(אבל עוף קולנועי)
! חשבתם שלא תשמעו יותר על הסרט גמר שלי עכשיו כשסיימתי אותו? חשבתם wrong.
לפני יומיים הייתה לי מתכונת בתולדות הקולנוע (שזה לא קשור לסרט גמר אבל זה אותה מגמה), השאלות היו מעצבנות אבל הצלחתי להתמודד איתן איכשהו, כחלק הUnseen הראו לנו סרט בכיכובו של סלבריטאי האתר (גונקל) ואני התחלתי לספר לכולם בהתלהבות שאני מכירה אותו (אפילו שזה לא ממש נכון).
היום נערך ערב הקרנה של כל הסרטים למשפחות ולשחקנים (היה כבר אחד קודם, אבל רק לשכבה) וכולם צחקו ואנחנו השפלנו את עצמו ובכלל היה נחמד.
ועכשיו כשעברנו את שני הדברים האלו סיימתי למעשה את לימודי הקולנוע – מה שאומר שאני לא צריכה לראות יותר את המורים שלי, לא צריכה לריב עם אב הבית על הציוד, לא צריכה לדרוך בחדר העריכה, והכי חשוב – לא לנתח יותר אף סרט פוסט מודרניסטי! (כן, פוסט מודרניסטי!)
אוף, אני כבר מתחילה להתגעגע…
אני חייבת לשחרר מעט קיטור
מאחר ואני מאזינה המון ל-88FM(זו פרסומת לא סמוייה בכלל)אני נאלצת לשמוע המון פרסומות.
הפרסומת הכי מעצבנת כרגע הולכת בערך כך:"למה בכתה האלי ברי בטקס האוסקר?-כי אחרי שאיבדה את בנה והתאהבה במי שהרג את בעלה, היא הבינה שהגורל מחליט במקומך…"וגו'.
מה מעצבן?
חוצ מזה שמפרסמים 700 פעם סרט זוכה אוסקר(מול סרט שזכה באוסקר על הסרט,ואת דעתי עליו נתתי לפני איזה זמן),נותנים לי תקציר של משפט על סרט,מערבבים בין השחקנית זוכת האוסר לבין הדמות שהיא משחקת(אני חשבתי שיש הבדל בין השחקנית לדמות,או שאני טועה?)והקריינית כ"כ מעצבנת,כי הפרסומת נשמעת כמו אחת שהיא חברה שלך שמספרת לך משו שלא ידעת והיא ידעה לפנייך ועכשיו משוויצה שהיא יודעת ואת לא.
בקיצור,פרסומת מ-ז-ע-ז-ע-ת.
עכשיו,(אם במקרה מישי שקשורה לעניין קוראת את זה,כדא שתדע )אני לא ממש בטוחה שהייתי הולכת לראות את הסרט הזה.
אבל אם במקרה אתבקש עי מישי ללכת עמה לסרט הזה,או שסתם הייתי חושבת על ללכת,הפרסומת המזוויעה הזו איפסה אתה הסיכוי הזה גם כן.
רררררררררררררר!!!
מזכיר לי פרסומת מזוויעה אחרת
שלונג ג'ון יצאה לעזרת העם וכתבה פה:
כתבה מספר 691
אגב, 88 זה בהחלט נחמד. בעיקר בלילה, ובעיקר כשמצליחים להמנע מפרסומות כאלה (לא שמעתי אפילו פעם אחת).
סרטים ופיסיקה - הדרוג
http://intuitor.com/moviephysics/index.html
ג-א-ו-נ-י
אה- נהדר!
וכן, השיטה שהשתמשו בה ב"הפריצה" יכולה לעבוד- גם אם לא במציאות.
טוב רבותי זהו זו כנראה פעם אחרונה שאני מדבר אתכם בתקופה הקרובה, אני למי שלא יודע נוסע לחו"ל לפרק זמן לא ידוע ולא בטוח שבכל מקום יהיה לי גישה לנט וזמן.
בכל מקרה בתור הפורום הראשון והיחיד שהיה לי אי פעם, היה ממש נחמד, נהינתי ולמדתי מכולם המון דברים (שלא כולם בהכרח קשורים לקולנוע) תשארו כמו שאתם ואל תתנו למקום הזה להתדרדר ותשאירו אותו כמו שהוא, היה כיף להכיר אתכם וירטואלית וחלקכם אף אישית (פורים.קון פנטזי.קון), כאן הגד"פש אומר להתראות ותודה על הדגים (והעופות)
ניסעה טובה,
ותחזור בקרוב!
(כבר מתגעגעים :)
תודה
אל תשכח אותנו
ותביא טובלרון מהדיוטי-פרי, אם אתה חוזר.
אמממ, ביי
נחמד להכיר אותך גם.
תחזור מהר (אולי נארגן גדפ"ש.קון?)