השיא נשבר! (ולא מדובר ב'הארי פוטר'). 'Spirited Away', סרטו של במאי האנימציה מיזאקי ('הנסיכה מונונוקי'), עקף השבוע את 'טיטאניק' והפך באופן רשמי, מוחלט וסופי לסרט המצליח ביותר בתולדות יפן. ומתי אצלנו? לא בקרוב. |
17.11.2001
|
יומית
השיא נשבר! (ולא מדובר ב'הארי פוטר').
'Spirited Away', סרטו של במאי
האנימציה מיזאקי ('הנסיכה מונונוקי'),
עקף השבוע את 'טיטאניק' והפך באופן
רשמי, מוחלט וסופי לסרט המצליח ביותר
בתולדות יפן. ומתי אצלנו? לא בקרוב.
השיא נשבר! (ולא מדובר ב'הארי פוטר').
'Spirited Away', סרטו של במאי
האנימציה מיזאקי ('הנסיכה מונונוקי'),
עקף השבוע את 'טיטאניק' והפך באופן
רשמי, מוחלט וסופי לסרט המצליח ביותר
בתולדות יפן. ומתי אצלנו? לא בקרוב.
אהרו''כ?
אוקיי, הגענו למסקנה כי ליפנים יש יותר טעם בסרטים טובים.
מצד שני, איך הם נתנו ל'טיטאניק' להגיע למקום שני?
אהרו''כ?
זה יעזור אם אומר שלא רק רק אצל היפנים הטיטאניק היה הסרט הרווחי ביותר אי פעם?
אז לא ללכלך על היפנים. הם מוזרים, אבל הם עדיין בני אדם. בקרוב, אני מאמין, גם בעולם המערבי הטיטאניק יאבד את הבכורה. אז בבקשה, לזכור את הטיטאניק.
(ולא, נודניקים, אני לא רוצה לשמוע שבעצם 'חלף עם הרוח' הוא הרווחי ביותר אי פעם – עם או בלי תיאוריות קונספירציה שונות.)
אין מה לעשות
טיטאניק הוא סרט טוב.
ואני לא ילדה בת 12 ואין לי סנטימנטים לדיקאפריו או וינסלט.
פשוט זה סרט מרתק שעשוי מצויין ומותח במקומות שצריך ולמרות שהוא גולש לקיטש (שזה לא תמיד רע) זה עדיין סרט שמבויים במקצועיות והכי חשוב מאוד מהנה.
ואגב זה לא יעשה לי שום דבר אם הסרט כבר לא יהיה במקום הראשון (כל עוד אני לא רואה מזה אגורה).
אין מה לעשות
טיטאניק סרט טוב.
אבל,
'הנסיכה הקסומה' הוא סרט טוב.
'מועדון קרב' הוא סרט טוב.
'חומות של תקווה' הוא סרט טוב.
'שבעה חטאים' הוא סרט טוב.
…
לא טענתי שטיטאניק הוא לא טוב, טענתי שיש אחרים וטובים, ולהם מגיע להיות יותר גבוה ברשימת שוברי הקופות…
עדי זה בן
הרסתי לך את התיאוריה
עוד משהו שלא יקרה אצלנו בקרוב
שסרט מקומי ישבור קופות.
אגב, שמתם לב שבניגוד לחוסר ההצלחה המשווע של סרטים ישראלים, דווקא תוכניות טלוויזיה ישראליות כן זוכות לפופולריות מסוימת?
רגע,
"אסקימו לימון – החגיגה נמשכת" לא עשה את זה?
אז מה צריך לקרות
בשביל שיביאו את הסרט הזה (ואנימציות יפניות אחרות) לבתי הקולנוע בארץ (ולא רק לסינמטקים, וגם זה במקרה הטוב)?
בשתי מילים,
התשובה היא "כלום".
http://www.inside.com/product/product.asp?entity=localhost&pf_ID=2A21E190-B355-4441-BCB9-802BA3030103
אבל אנחנו לא אמריקה.
בכתבה מה-Japan Times נאמר שהסרט מופץ בימים אלה במזרח הרחוק, אחר כך באירופה, ואז – אולי – יתחילו לחשוב על ארה"ב. 'אירופה' עשוי לכלול גם אותנו (בעיקר אם הסרט יצליח באירופה-אירופה. ולדיסני לא חייב להיות קשר לזה (כך על פי רז).
אכן, לא חייב להיות קשר
הדיווחים האחרונים טוענים כי ג'יבלי (החברה של מיאזאקי) מנהלים מו"מ לא רק עם דיסני אלא גם עם דרימוורקס בקשר להפצת הסרט, ואם דיסני לא רוצים – דרימוורקס בהחלט מעוניינים להרים את הכפפה.
אגב, מה שאמרתי בדוחק"ו בתור בדיחה (על זה שהארי פוטר ישבור ביפאן את השיא של "Spirited Away" כנראה הולך להתגשם: לפי התחזיות של מומחים, הסרט של "הארי פוטר" הולך לשבור את השיא הזה, מפאת הפופולאריות המבהילה של סדרת הספרים ביפאן (ישנו ביפאן ביקוש היסטרי לכרטיסים לסרט).
(גיחוך מרושע)
(אזהרה: תגובה זו מכילה הרבה מאוד שמות של חברות הפקה, סרטים יפנים ופוליטיקה הוליוודית. מי שהעניינים האלה לא מזיזים לו את הזרת השמאלית – עדיף שידלג).
דרימוורקס מפיצים את 'Spirited Away'?! אוקיי, חלק ממני מאוד רוצה שזה מה שיקרה, מסיבות מרושעות. אני לא משונאי דיסני המושבעים, אבל כמו לרובנו, יש לי רפלקס נגד מונופולים וחברות גדולות מדי – ודיסני היו מונופול בתחום האנימציה מאז שסרטי אנימציה ארוכים בכלל קיימים.
עכשיו, תתארו לעצמכם את התסריט המשעשע הבא:
דיסני קונים את הזכויות על 'מונונוקי', אבל מתייחסים אליו רע מאוד ולכן הסרט לא עושה שום כסף באמריקה (זה לא דמיוני, זה כבר קרה. השאר ספקולציות).
דרימוורקס לוקחים על עצמם את 'Spirited Away', עושים עליו עבודת הפצה משובחת (כמו שעשו עם 'צ'יקן ראן'), והסרט מצליח בארה"ב מאוד.
מיזאקי והגיבלי שלו, עקב כך, שמחים מאוד להעניק לדרימוורקס את הזכויות על כל הסרטים שלהם, והופה – לדרימוורקס יש עוד סדרה שלמה של להיטים בטוחים. עכשיו לדרימוורקס יש את מיזאקי, את א(א)רדמן, את אולפני האנימציה הממוחשבת שלהם (שמהרגע שעל כל סרט שלהם אפשר לכתוב "מהאנשים שהביאו לכם את 'שרק"', הפכו לשוס רציני), ואת סרטי האנימציה הקלאסית שלהם (אומרים ש'Spirit' הוא אחלה דבר, אבל אלו בינתיים רק שמועות).
ולדיסני? לדיסני אין כלום. רק את חטיבת האנימציה המצטמצמת והמידרדרת במהירות שלהם (אחרי הכשלונות היחסיים של 'הקיסר נפל על הראש' ו'אטלנטיס' שניהם היו כשלונות שנבעו מהחלטות ניהוליות ושיווק, אבל למי מקצצים בשכר? לאנימטורים. הגיוני). אה, ואת פיקסאר. פיקסאר הם הדבר היחיד שמחזיק את דיסני עם הראש מעל למים, אבל הם כבר רמזו לא אחת שברגע שהחוזה שלהם עם דיסני ייגמר (מה שיקרה בעוד שני סרטים) הם ישמחו מאוד להתנתק מהם ולהמשיך לבד. דיסני נשארים בלי כלום.
בקיצור: רבותי, יש לנו מהפך. העכבר מת. יחי המלך (קנצברג). עידן דיסני (שנמשך מעל 60 שנה) נגמר. זה לא יפה לשמוח לאיד, אבל תרשו לי להפריח בלון קטן?
המלך מת, יחי המלך החדש!
אוי, הסיפור הזה גרם לי להרים את הראש ולצחקק באושר!
אבל אם הבנתי נכון את הכתבה,
מיזיאקי מכר מראש את הזכויות לשמונת הסרטים הבאים לדיסני.
איך יוכלו לעסוק עסקים עם חברות אחרות?
הבנת לא נכון
הוא מכר את הזכויות לשמונת הסרטים _הקודמים_, כשלסרט הנוכחי היתה כנראה לדיסני "זכות סירוב ראשונה" או משהו כזה, וכנראה שהם מסרבים. למיאזאקי גם אין עוד שמונה סרטים בתכנון – למעשה, הוא סיפר לכל מי שרוצה לשמוע שאחרי "Spirited Away" הוא פורש, ולמרות שאף אחד לא מאמין לו, שמונה סרטים נראה לי קצת מוגזם (בכל זאת, הבנאדם בן שישים).
הבנת לא נכון
כתוב בכתבה שמיזאקי נתן להם את הזכות ל-"Eight _Video_ Releases". את זה יש לו, נכון?
אם כבר מצטטים אז רצוי לדייק:
את זה יש להם (לא כולם של מיאזאקי, אגב). לא את הסרטים הבאים. למעשה, מבין הסרטים של מיאזאקי, Сastle in the Sky עומד לצאת מתישהו, כך שהסרטים היחידים שממש אין לגביהם תוכניות הם Nausicaa ו-Porco Russo. החיסרון של Nausicaa הוא משמעותי בספריות של חובבי האנימה, נכון, אבל לגבי Porco Russo זה לא כל כך מהותי. לטעמי זה הסרט הכי פחות מוצלח של מיאזאקי.
מותו של המונופול.
גם אני לא מחבבת במיוחד כוחנות כלכלית, אבל יהיה לי חבל אם נפילה שכזו תפגע בחטיבת האנימציה של דיסני. עם כל השנאה שלי למונופול שלהם, חייבים להודות שדיסני הוציאו מתחת לידיהם כמה מהסרטים המצויירים הטובים ביותר שידע הקולנוע אי פעם.
מותו של המונופול.
א\דווקא את, אם כך, צריכה לשאוף לנפילת המונופול, אם את אוהבת סרטים של דיסני.
תחרות היא תמיד מתכון לשיפור.
שימי לב כמה טובים היו לאחרונה הסרטים של החברות שמתחרות בדיסני, לעומת הדברים הרוטינים של דיסני שכנראה עוד לא קלטה שהיא כבר אינה היחידה בשוק.
אארדמן של דרימוורקס?
לא ידעתי. הם עובדים על משהו?
הם עובדים על סרט
בשם 'הצב והארנב', אבל ההפקה נמצאת בצרות, ולא ברור מה יקרה – אולי הסרט הזה פשוט יבוטל. הסרט הבא בתור הוא (תרועת חצוצרות, בבקשה) 'וואלס וגרומיט – הסרט'!
אני כ''כ שמח!
זה פשוט נהדר. מתי בערך?
הם עובדים על סרט
אארדמן של דרימוורקס?
אארדמן לא "של" דרימוורקס, באותה מידה שפיקסר לא "של" דיסני. דרימוורקס רק עוזרים בהפקה ובשיווק.
מה שכן, השותפות הזאת הרבה פחות שברירית מפיקסר-דיסני, בעיקר כי פיקסר נמצאים בעמדה הרבה יותר נוחה מאארדמן, ויכולים להצליח בזכות עצמם יחסית בקלות, בעוד שאארדמן זקוקים לדרימוורקס כמו אוויר לנשימה, ובלעדיהם סביר שיחזרו למימדים המקוריים של חברת הפקה לטלויזיה ווידאו.
למה החלטות שיווקיות, למה?
לדעתי הם נפלו כי הם היו רעים.
אתה לא יכול לומר, אני מקווה, שהם היו יותר טובים מצ'יקן ראן? משרק?
אז נכון, הם היו יותר טובים מטיטאן AE. חוכמה גדולה.
'הקיסר'
לא היה רע בכלל. אבל משום מה מנהלי דיסני לא אהבו אותו, והשקיעו בפרסום שלו חצי ממה שהם משקיעים ברוב הסרטים.
'אטלנטיס' גם הוא לא היה ממש רע, אבל הבעיות בו הם לא באנימציה או בתסריט אלא ברעיון הבסיסי שעליו הסרט בנוי: בואו נעשה הפעם סרט הרפתקאות רציני, אבל שיהיה טוב גם לילדים בגיל הרך, לכן אסור לעשות שום דבר מפחיד מדי וחייבים להכניס דמויות מצחיקות ומגוחכות, ולדחוס את כל העלילה לתוך 89 דקות, כי זה המקסימום שילדים יסכימו לשבת בקולנוע (שזה, אגב, ממש לא נכון, כמו ש'הארי פוטר' מוכיח ממש ברגעים אלה). פלא שזה לא יצא הכי מוצלח?
'הקיסר'
הקיסר לא היה רע כלל. די נהניתי ממנו, דווקא, ולא רק בצפייה הראשונה.
אבל להגדיר אותו כסרט "טוב"?
לא, סתם משהו שגרתי, ועשוי היטב. בזה דיסני בהחלט טובים.
(גיחוך מרושע)
ולמה זה יהפוך את דרימוורקס ?
(רמז: מונופול.) זה מה שישמח אותך ? הרי הם, לאחר זמן מה, גם כן יתנהגו בהתאם.
ד"א, המילה מונופול היא כמובן שרירותית משהו בהתחשב שדיסני, למיטב ידיעתי, לא מוגדרים כמונופול.
בורשט.
כן, אבל עד שהם יסתאבו
ייקח כמה שנים טובות (תרתי משמע). ואז יהיה צורך במהפך נוסף.
ואז, עוד שלושים שנים
יבואו המחליפים של עין הדג, ויתלוננו על דרימוורקס, ועל המונופול שיש להם, וישמחו שתבוא חברה חדשה ותקח מהם את כל הנכסים…
המחליפים?!
אתה מנסה לרמוז ש'עין הדג' לא יהיה קיים בעוד שלושים שנה?!
כנראה שלא.
אבל רק בשמו הנוכחי עין הדג. האתר עדיין יתקיים וינהלו אותו הצאצאים לעתיד של רד פיש מכייון שרק ילידי הדור הבא יצליחו להסתדר עם הטכנולוגיה החדשנית.
ועקב השינויים בהנהלה יהיה גם שינוי בשם האתר. השאלה היא לאיזה שם?
שם חדש לאתר?
עין הדן?
עין הדגדגן?
בן הדג?
איזה *מין* דג?
הדג מת מצחוק?
אחי, איפה הדג?
אחי:
מאחורייך.
ניסיתי להבין מה התגובה הזו אומרת
והדבר היחיד שיכולתי לחשוב עליו זה הרקע של האתר. האם על זה מדובר? ולמה אין אמוטיקון !דג!?
שובה של הבדיחה הדלוחה?
המחליפים?!
למעשה, עין הדג יהפוך במהלך שנות העשרים למונופול עולמי בתחום האינטרנט, יסתאב, ויאבד את מקוריותו.
אבל אל דאגה, באמסטרדם ייסד דן ברזל את האתר החתרני "שטרומפ דה דן", שיהפוך במהרה לאימפריה אירופאית. לונג ג'ון, מאוכזבת מהמצב בארץ (בה ישלטו, ברוטציה נצחית, בנימין נתניהו ואריק שרון), תצטרף לדן בטירתו שבפאתי אמסטרדם (פנו ימינה אחרי רובע האורות האדומים, וסעו ישר כשלושה ק"מ).
דן ולונג ג'ון-ברזל יכבשו את המזה"ת, ירכשו בעסקת מניות שערורייתית את "עין הדג", יהפכו לתאגיד עולמי חובק כל, וינשלו את ביל גייטס מתואר האיש העשיר בעולם.
בהמהרה יהפון גם "שטרומפ דה דן" למונופול מסואב, דן יתמכר לשוקולד בלגי ויאבד את אמון העם ההולנדי, לונג ג'ון תנצל את המצב כדי להשתלט על האימפריה, ששמה ישונה ל"לונג ג'ון שולתת!!!1", ורק טל כהן, בסיוע סרין הקשישה, ישמרו על הגחלת ויתחזקו את האתר הגוסס.
בשנת 2096, ביום הולדתו ה-120 של הדג, מרותק למיטת חוליו, הוא יפנה ללונג ג'ון ולדן ברזל (באמצעות תקשורת אינטר-טראנס-צנדנטל-דנברזלית, המצאה של דן שתהיה המילה האחרונה בתקופה זו) ובאקט נדיר של חרטה יאמר את מה שתמיד ידענו:
דן, "מועדון קרב" הוא סרט ענק, אחד הגדולים שנוצרו, עד היום לא ראיתי סרט טוב ממנו (אולי חוץ מ"הארי פוטר 3"),
ולונג, אני אוהב אותך, התנשאי לי?
דן וג'ון ההמומים יתעלפו בו במקום, ובגלל תקלה בלתי צפויה הקשורה למנגנון האנטי-עילפון המובנה לתוך הטכנולוגיה האינטר-טראנס-צנדנטל-דנברזלית, יתאיידו ויעלמו לנצח, משאירים אחריהם רק אדים עבשים של שוקולד בלגי משובח.
הדג ימות מצער בו ברגע, ובכך יקיץ הקץ על תאגיד הענק האגדי (סרין וטל עוד ינסו להחיותו, אבל תביעות ענק שיצוצו בעקבות התאיידות שליש המין האנושי בתקלות שונות הקשורות בעיקר להתעטשות בזמן קיום תקשורת אינטר-טראנס-צנדנטל-דנברזלית, ימוטטו כליל את החברה).
אבל לא הכל אבוד, דג יקר! כדי למנוע את הנפילה, יש להכות בברזל בעודו חם (תרתי משמע), להציע נישואין, כאן ועכשיו ליקירתך הג'ירפה ולהודות אחת ולתמיד שב"מועדון קרב" אין, לא היו ולא יהיו חורים!
הלו!
כאילו, ספוילר?
אוי ואבוי
(ל"ת)
לכל הפחות ברפרנס הפוליטי יצא לו די קרוב למדוייק
כלומר, כן, שרון מחוץ לתמונה כבר די הרבה שנים, אבל לנבא שביבי יהיה בעמדת שלטון בשנות העשרים זו בהחלט נבואה שהתגשמה (וגם אם הוא לא יחזור יותר לשלטון, הוא עדיין היה ראש ממשלה ב-2020 ותחילת 2021). וזו לא נבואה שקל לנבא: ביבי היה אז ראש ממשלה בסך הכל 3 שנים עד שהודח, כך שלצפות שעוד עשרים שנה הוא יהיה ראש ממשלה זה לא הדבר המובן מאליו באותה תקופה.
ובנוסף יש פה גם נבואה שהולכת להיות רוטציה בשנות העשרים, וגם זה לחלוטין לא מובן מאליו.
סחתין, גרגמל.
אם אתה עוד כאן, יש מצב לנבואה על המצב במדינה בעוד 20 שנה?
(גיחוך מרושע)
יופי, דג ג'ינג'י. עכשיו, pretty please , תסריט דומה על מייקרוסופט. מותר לחלום, לא?
פנטסיקון?
האם כבר יצא הדויד?
אם לא, מתי יצא?
החדשות הטובות:
כאשר הדויד יצא ביפאן, הוא כנראה יכיל גם כתוביות תרגום באנגלית, כך שגם אם יקרה הבלתי סביר ואף אחד לא יקנה את הזכויות על הסרט עד אז – תמיד אפשר יהיה להזמין אותו מיפאן עם תרגום.
החדשות הרעות:
הדויד לא יוצא בעתיד הנראה לעין (הדג). נתחיל מזה שרשת בתי הקולנוע שהפיצה אותו ביפאן הכריזה שהוא ימשיך לרוץ באולמות "כל עוד אנשים ירצו להמשיך לראות אותו" ונראה לי שאפשר לתרגם את המשפט הזה ל-"עוד הרבה זמן". כל עוד הסרט רץ בבתי הקולנוע – ג'יבלי לא יוציאו אותו לדויד (לא שיש סיבה לרחם עליהם – אני מתאר לעצמי שהם רואים אחוזים נדיבים ממכירת הכרטיסים). גם אחרי שהוא יגמור את סבב ההקרנות בבתי הקולנוע, ג'יבלי לא יוציאו דויד על ההתחלה. למה? כי מכשירי הדויד עדיין לא חדרו מספיק עמוק לשוק היפאני, ולא למספיק אנשים יש אותם בבית. לכן הם יוציאו בהתחלה קלטת וידאו (ולזאת, כמעט בטוח, _לא_ יהיה תרגום) ורק כשהם ישתכנעו שהם חלבו את הין האחרון ממכירת אותה קלטת, הם יוציאו את הסרט בדויד. התהליך הנ"ל יכול לקחת למעלה משנתיים (עם "מונונוקי" קרה בדיוק אותו הדבר).
עד אז נסתפק בבוטלגים של תרגומי חובבים. לא משהו, אבל זה מה יש.
ופרסומת עצמית נוספת (שהיא אפילו און-טופיק): האתר של הח"מ, העוסק בבמאי של היומית הנוכחית, עודכן סופסוף. הכתובת היא:
http://www.geocities.com/trvlfd/
בשל באג מעצבן, התמונות בעמוד ה-"זמינות" לא עולות, אבל את המידע בעמוד ההוא אין בעיה לקרוא.
עצה ידידותית
תמצא מקום יותר טוב לארח את האתר שלך במקום גאוסיטיס. יש אתרים בלי פרסומות מעצבנות ושטויות נוספות כאלה. לרשימה של אפשרויות ראה http://www.freewebspace.net/
תן לי להבין.
יפן, הארץ בה כל חידוש טכנולוגי הפוך להיות להיט היסטרי, הארץ בה המציאו את הטמגוצ'י, ולא משתמשים של בדויד?
בנושא דוידים
אם מישהו מכם חושב לקנות איזה דויד או שניים באמצעות האינטרנט, יש מבצע נחמד בhttp://www.express.com
,דמי משלוח של 2.5$ לפריט, worldwide.
וכדי לעשות את ההודעה הזאת קצת פחות , האתר הנ"ל מתמחה בסדרות וסרטי אנימה (או שפשוט רוב חובבי האנימה מזמינים ממנו, כי תמיד יש איזה משהו בtop10).
מישהו שם לב לחזירים?
שמעלים את האתר רשום החזירים לשלטון למעלה. האם היתה הפיכה נוספת ע"ע דן הברזל??
או דן החזיר הכשר??
או סתם טעות של פורץ מחשבים עייף?
מישהו שם לב לחזירים?
לא, פשוט "החזירים" הם כוכבי הסרט "Spirited Away" (או משהו כזה, אני לא ממש בקי).
רז, האם סאן טו ציהירו נו קמיקקוש
זהו אותו סרט המדובר למעלה (ספיריט אווי)???
ואם כן למה הוא שונה???
כן, זה אותו סרט.
'Spirited Away' הוא השם האנגלי שלו.
מישהו שם לב למספר של היומית?
כתבה מספר 666.
זה אומר משהו? לטוב? לרע?
כמובן!
זו הסיבה שיומית זו מלא שטויות למכביר, מהפכת חזירים, ספוילרים לעתיד האתר ובדיחות דלוחות!
מה אני אגיד לכם חבר'ה, ממש שטן על הזמן…. הא הא הא (צחוק מרושע).
הלו!!! מישהו שומע אותי??
התבלבלו להם המספרים לחלוטין
בלינק.
"רוחי מכאן" הביא 20.15 מיליון צופים והכניס 26 ביליון ין. טיטאניק הביא 1.68 מיליון צופים והכניס 26 ביליון ין.
מסקנה: יש להם נקודה עשרונית במקום לא נכון. או שראו את "רוחי" 2.015 מיליון איש, או שראו את טיטאניק 16.8 מליון איש. במקרה הראשון, כרטיס קולנוע עולה 10,000 ין, ובמקרה השני כ1000 ין. (350 או 35 שקל לכרטיס, מה שהופך את האפשרות השנייה ליותר הגיונית כלכלית, ואת הראשונה ליותר הגיונית ביחס למספר התושבים ביפן)
תהיה: איך, אם את טיטאניק ראו פחות אנשים, הוא הכניס אותו דבר? המשמעות של זה היא שמחירי הכרטיסים ביפן *ירדו* בשנים האחרונות, דבר שהוא חסר הגיון כלכלי ומנוגד לכל שאר המדינות (אפילו שביפן האינפלציה נוטה להיות שלילית)
כן, היתה להם טעות
בכתבה, ולא ברור לי לגמרי איפה – אבל חוץ מזה, כן, מחירי הכרטיסים ביפן *ירדו* בשנים האחרונות. אל תבקש ממני פרטים על איך ולמה זה קרה, כי אין לי. רז?
לא, לא היתה טעות
את "טיטאניק" ראה בעיקר קהל מבוגר, ששילם מחיר כרטיסים מלא. את Spirited Away ראו בעיקר ילדים, שמשלמים פחות עבור כרטיסי קולנוע ביפאן. מבחינת כמות הכרטיסים שנמכרו, Spirited השאיר את טיטאניק מאחור כבר לפני למעלה מחודש.
לא....
קשה לי להאמין שמחיר של כרטיס לילד הוא עשירית מהמחיר של הכרטיס למבוגר.
וחוץ מזה, אני יודע שקראתי אי-שם שמחירי הכרטיסים ביפן (גם למבוגרים) ירדו, אבל לא התעמקתי בזה.
+ לה____ ופ_____
http://www.moviefone.com/features/feature.adp?page=1005768978%2c0&id=1004980946%2c0
כמה קטעים מתוך הסרט המדובר.
תודה לכל המברכים !בלון! !עוגה!
תודה תודה תודה לכוווולם! עשיתם לי את היום. תודה לגל(מייפל),ל גל, לאנילג'נה, לנונין לSeeker, לגונקל, לשי ולכל מי ששחכתי (סליחה). שי, לשאלתך – אני בן 21. נכון שזה נשמע המון? אני לא מרגיש 21…. נו טוף, מילא…