מי הוא זוג האהבלים המוצלח ביותר?
35 | ביל וטד |
38 | ביוויס ובאטהד |
43 | וויין וגארת' (עולמו של וויין) |
42 | ג'יי וסיילנט בוב |
9 | ג'סי וצ'סטר (אחי, איפה האוטו שלי?) |
10 | לורל והארדי |
11 | צ'ארלי וחצי |
8 | טווידלדי וטווידלדם |
מספר מצביעים: 196
35 | ביל וטד |
38 | ביוויס ובאטהד |
43 | וויין וגארת' (עולמו של וויין) |
42 | ג'יי וסיילנט בוב |
9 | ג'סי וצ'סטר (אחי, איפה האוטו שלי?) |
10 | לורל והארדי |
11 | צ'ארלי וחצי |
8 | טווידלדי וטווידלדם |
אני גאה להיות הראשון שמפרסם
תגובה ורציתי להעיר שמבחינה כספית – זה בהחלט ביוויס ובאטהד למרות שבחינת אינטלגנציה בבדיחות אני חושב שכולם מנצחים אותם.
ואם בזה עסקנו אז איפה זאב ורווח?
ואחסוך ממכם את כל השיר….
בטח שיש זאב רווח!
טווידלדי וטווידלדם!
(למרות שהם באמת הכי שווים…).
יום לא-הולדת שמח,
גל
זאב רווח
כמובן היה ב"צ'ארלי וחצי".
אני גאה להיות הראשון שמפרסם
ביל וטד!
הטלת ספק
וויין וגארת' עשו בקולנוע הרבה יותר כסף מביוויס ובאטהד. בעניין טלויזיה, מכירת בובות וכאלה… נו, בטמטום באמת קשה להתחרות איתם.
אהה רד - תפסתי אותך
כמו כל משתמש נחמד שמתי לעצי את התצוגה האישית הכל כך נחמדה שסיפקת וכמובן שיש לי גם את הכתבות הישנות שעדיין מגיבים.
פתאום ככה בא היה לי לראות אם עדיין מגיבים על מניח הרעפים הנוצרי מהיומיות וראיתי שלא.
אבל זה לא מה שאני טוען כאן, שמתי לב שכתוב שם משום מה שעדיין מגיבים לדו"ח קופות שבורות מאוקטובר של שנה שעברה (בעצם גם המאה שעברה והמילניום שעבר). מייד נכנסתי לבדוק מי כבר מגיב על זה לפהתעתי גיליתי שאף אחד.
רד, האם אתה מנסה לגרום לאנשים להגיב על דברים ישנים ע"י אמירה כוזבת שמישהו כבר הגיב בזמן האחרון? (יש לעיר שכל ההודעות היו מהמילניום שעבר).
לא בסדר….
ZED246 והקניידעלך
הבהרות חשבונות משתמש (שוב)
לא ברור לי למה דוקא דו"ח קופות מאוקטובר נכנס לעניין, אבל על 'מניח רעפים נוצרי' עדיין מגיבים (היומית הזאת הגיעה אתמול ל-200 תגובות, במזל טוב).
ההתאמה האישית מדווחת לך רק על תגובות חדשות בכתבות (או יומיות) שכבר קראת, כלומר, שנכנסת אליהן פעם אחת לפחות אחרי שפתחת את חשבון המשתמש. כשאתה פותח לעצמך חשבון, מומלץ לעבור על ההסטוריה של האתר ולקפוץ לביקור בכל כתבה שאתה מעוניין לקבל עדכונים על תגובות חדשות לה.
אם כבר
אז למה באמת לא מדווח לי על מניח רעפים נוצרי (שעד היום אני מבקר שם ואפילו משאיר תגובות משלי).
טוב למה זה הפך כאן? לסקר או למכתבים למערכת?
הרפתקאות? התרגשות?
לא באלו הג'די חפץ.
כל מילה נוספת מיותרת.
בהא, במקצת.
בדיוק אתמול ראיתי את Chasing amy.
סרט נהדר, בהחלט. הרבה יותר טוב מ-Clerks, האנמי.
אני עדיין לא מצליח לראות מה אנשים רואים בהם.
ושאלת השאלות. האם Mallrats דומה יותר לקלרקס, או לצ'ייסינג אמי?
או במילים אחרות – האם הוא שווה צפייה?
לחובבי הז'אנר
Mallrats הוא הסרט הכי חלש בסדרה. אם אהבת את 'מוכרים בלבד' ו'לרדוף אחרי איימי' תאהב גם את 'עכברושי הקניונים'. אם לא התלהבת מהם, שמור מרחק. אבל אתה חייב לעשות בעיות, הא? מה הקטע של לאהוב רק אחד מהם? טוב, נו, לך תצפה בMallrats, אף אחד עוד לא מת מזה.
''מוכרים בלבד''?
את לרדוף אחרי איימי לא קשה לזהות (נו באמת… כמה פעמים מזכירים את זה בסוף הסרט? עשר?) אבל איזה סרט זה "מוכרים בלבד"?
יום לא-הולדת שמח,
גל, מרגישה מטופשת
Clerks = ''מוכרים בלבד''
אני לא מאמין!
ואני לתומי הייתי משוכנע שקיימת הסכמה גורפת ברחבי הקוסמוס ש"לרדוף אחרי איימי" הוא הגרוע בסדרה!
באתי לסרט הזה מלא התלהבות בעקבות הקודמים לו ו"דוגמה", ומהר מאוד מצאתי את עצמי עם אצבע על הפאסט-פורווארד, מדלג בין סצינות ג'יי ובוב לסצינות עם ג'ייסון לי הגדול מכולם. איזה שעמום, איזה עלילה לא מעניינת, איזו מתירנות מינית צפויה ומשעממת, ופתרונות תסריטאיים מהתחת.
"מוכרים בלבד" מצחיק אך לא מגובש. מה שהותיר את "מולראטס" בתור הסרט השלם יותר – למרות שהוא מבויים כמו פרק בבברלי הילס, הדמות של ברודי עושה את הסרט. ואז הגיע "דוגמה", שגם הצחיק, גם אמר משהו רציני לשם שינוי, גם כלל כמה הברקות בימוי ואפילו למעצבים היה מה לעשות בו. "צ'ייסינג איימי"?! בחייאת.
סקס. ותסלחו לי שאני מדרדר את הדיון לויכוחים סמי-פילוסופיים מרירים על מהות האהבה, אבל על פי 'Chasing Amy', אהבה=סקס, ולכן הוא עצבן אותי עד בלי די (מה שהתחיל בדיוק במונולוג שציטטת – עד אז הכל היה מושלם) וחבל, כי חוץ מהבעיה הגדולה הזאת הוא באמת אחלה סרט שבעולם.
רד יקירי,
יש מעט דברים שמשמחים אותי יותר מוויכוחים סמי-פילוסופיים מרירים על מהות האהבה. ו'המישור הבא' הוא לא רק סקס. מבלי לזלזל בסקס (חו"ח), יש הבדל מאוד גדול בין יחסי ידידות (מופלאים ככל שהם מתוארים בין אלישיה והולדן), וזוגיות אמיתית, וההבדל הזה לא מתבטא רק בסקס.
כמה מילים על קווין סמית
בתור בן אדם שעשה עבודה על קווין סמית ולשם כך קרא כל חומר שנכתב עליו אני חייב לבאר כמה דברים:
קווין סמית היה סטודנט לקולנוע בערך חצי שנה לפני שהוא החליט שהוא עוזב את הלימודים ועושה סרטים בעצמו.
את הסרט הראשון (מוכרים בלבד), הוא הצליח לממן על ידי מכירת אוסף הקומיקס שלו, שימוש בביטוח רכבו שנהרס בסופת שלגים ומשיכת המקסימום המותר מ12 כרטיסי האשראי שהיו במשותף לו ולמפיק שלו.
כשהסרט הוקרן בפסטיבל סאנדאנס הקהל היה מורכב רק מצוות הצילום. אה כן, וגם מאיש אחד שנכנס לשם במקרה ומתברר שהוא היה מפיק גדול. משם הסרט זכה לפרסום ,הצלחה וזכה בפרסים שונים.
ואז קווין סמית קיבל הרבה כסף כדי לעשות את הסרט הבא שלו,"עכברי הקניון".
בשלב הזה סמית גם עשה טעות גורלית: הוא החליט להגשים חלום ישן ולעשות סרט בסגנון סרטי שנות השמונים של ג'ון הוגאס(מועדון ארוחת הבוקר, שמתי ברז למורה וכ"ו).
הוא עשה סרט שבנוי כקומיקס מבחינת מראה וויזואליה. עם סיפור די שטוח ומטופש (למרות שמשעשע מאוד).
הסרט נכשל ובגדול. (למרות שיש מי שהפך אותו לקאלט).
סמית למד את הלקח, ובסרטו הבא
לרדוף אחרי איימי הוא הגביל את תקציבו מראש.
חשוב לציין שסמית מגדיר את עצמו כתסריטאי שעושה סרטים ולא כבמאי.
הסרטים שלו ידועים כבעלי דיאלוגים שנונים ורעיונות משעשעים, אבל גם כבעלי דלות ויזואלית.
לרדוף אחרי איימי הצליח הרבה יותר מהסרטים הקודמים, אולי בגלל העיסוק בסיפור אהבה של דור האיקס ולא בשטויות האחרות שמעסיקות אותם (כמו קומיקס, סגה , קניונים, ומלחמת הכוכבים).
דוגמה סרטו הרביעי כבר זכה לפרסום מסיבי, אולי בגלל השתתפותם של בן אפלק ומאט דימון שזכו כבר להפוך לכוכבי ענק (סמית היה עוזר מפיק בוויל האנטינג דרך אגב).
אז מה הלקח?
לפעמים לא כדאי להגשים את החלומות שלך, ובעיקר לא להוציא עליהם הרבה כסף.
לעומת זאת אם אתה מצליח עם תץתקציב קטן לתת לקהל את מה שהוא רוצה (בתוספת כוכבים) הרי שאתה מצליח.
כמה מילים על קווין סמית
ג'ון הוגאס הוא כמובן ג'ון יוז, במאי סרטי נעורים אמריקאי נערץ. אני מקווה שלא הגשת ככה את העבודה.
אכן
אני בהחלט כתבתי וזכרתי שזה ג'ון יוז
אבל כאשר כתבתי את הערה הקודמת
עצרתי כדי לבדוק בIMDB שאכן זה השם וןנוכחתי שזה לא השם.
אופס
תראה...
זה דיון על דברים שמתרחשים בסוף הסרט (והשערות מה יקרה אח"כ), ככה שאם לא נשים ספויילר למישהו ייהרס הסרט…
יום לא-הולדת שמח,
גל שלא מתכוונת לסמן את ההודעה הזו כספויילר.
הערה
סתם לציין שבסרט החדש ג'י וסילנט בוב מכים שנית גם דמויותיהם של זוג הנאהבים שלנו חוזרות. מה שמאפשר פתרון רומנטי לפרשת האהבה הזו בסרט ההמשך.
המממ… מעניין עם התסריט כבר על הרשת
CHASING AMY - התסריט
אתה יודע איפה אפשר להשיג את התסריט של הסרט, או של כל סרט אחר של קווין סמית'?
בסקריפטורמה, כמובן
האתר המדהים העונה הכולל פחות או יותר כל תסריט שתרצה:
http://www.script-o-rama.com/snazzy/dircut.html
ובאופן יותר ספציפי – כאן:
http://www.fortunecity.com/lavender/eastwood/425/chasing_amy.html
תודה רבה, זה נכנס לבוקמארקס
עכשיו אני אוכל להסדיר אחת ולתמיד את כל האיזכורים הפנימיים בסרטים של קווין סמית'…
קונספירציית אתרי התסריטים
בדרך כלל התסריטים המופיעים באתרים הללו, או לפחות אלה של הסרטים החדשים יחסית, הם הגרסאות המוקדמות שלהם. למשל יש לי את תסריט "איש על הירח" עם פתיח די שונה, את זה של "מועדון קרב" עם סצינת הטוויסט מתוארת בסיטואציה שונה לגמרי ממה שבסרט עצמו, ואת "אמריקן ביוטי" עם התחלה שונה לגמרי.
אבל אני לא מתלונן.
אבל זה אני…
קונספירציית אתרי התסריטים
אכן, גם התסריט של לרדוף אחרי איימי מכיל מספר רב של סצינות שלא צולמו או שלא הגיעו לפיינל קאט… אבל זה יותר מעניין ככה, כי יש הרבה דברים שמוסיפים אור חדש לסרט, ואני מניח (לא קראתי את כל התסריט עדיין) שגם יש תוספות של סצינות שיכולות להפיג את טיעונו של הדג שהסרט טוען ש"אהבה=סקס". אבל שוב, לא קראתי עד הסוף, אבל גם עד איפה שקראתי יש סצינות רבות שנוספו.
ואגב, פיש, אתה מכיר אתר שבו יש את התסריטים של שאר הסרטים של סמית' כי באתר שרשמת יש שלושה תסריטים ותו לא.
CHASING AMY - התסריט
באוזן השלושית בתא
אי שם באמצע.
הבעיה בקלרקס שהוא לא מכיל יותר מדי עלילה. לעומת זאת, הוא נורא נורא מבדר.
צ'ייסינג איימי בנוי הפוך, וע"כ יש שם נוכחות מינימלית של הצמד הכה אהוב עליי.
מולרטס הוא שלב ביניים. גם מבחינת עלילה וגם מבחינת דחקות.
קלרקס הוא הסרט האהוב עליי ביותר, מבין כל יצירותיו של סמית'. קרא לי שטחי.
(ועכשיו – תחרות חדשה. מי הראשון שיקרא לי שטחי.)
שטחי!
במה זכיתי?
אגב, אני הכי אוהבת את לרדוף אחריי איימי (או איך שלא קוראים לזה בעברית… המחשב שלי החליט שהגימיק החדש שלו זה "לא-להסתדר-עם אנגלית".).
אגב, תודה על ההבהרה מה זה "מוכרים בלבד"… סופסוף הבנתי מה אמרתם (:
יום לא-הולדת שמח,
גל עם מחשב מוגבל-לועזית
אני לא סבור שאתה שטחי.
מאותגר מרחבית, אולי.
שמע, ראה, שמע, וכו. אין לי בעיה עם מעט עלילה. הסרט פשוט לא עניין. הדמויות עוררו בי שאט נפש, והדיאלוגים היו סתמיים. ברובם.
אבל אחלה פעלולים.
אתה יכול לקרוא לי מוטנט ענק.
הבוז לפי סי!
יוחזרו העלבונות והביטויים חסרי הטקט, גם אם הם מופנים נגדי.
ולעניינינו:
הדמויות, ברובן, אמורות לעורר בך שאט נפש. מדובר בלואו לייפס קלאסיים, חסרי שאיפות וחיים.
בעניין הדיאלוגים, לעומת זאת, אני כ"כ לא מסכים איתך…
כלום תיאוריית הסטאר וורז לא הייתה חביבה?
כלום לא הופתעתה מעבודתה של הבחורה שהסבירה על תסמונת היועצים ששוברים ביצים בסופר?
ארר. כן.
דיון הסטאר-וורס היה נקודת האור היחידה שם.
באמת טרוריזם, כשחושבים על זה. לפוצץ ככה מלאנת'לפים אזרחים.
פלא שהאימפריה סרבה לנהל משא ומתן תחת אש?
אזרחים?
הם לקחו את הסיכון וידעו בדיוק לאן הם נכנסים, בעבודה על כוכב המוות, כמוכח בסרט.
אוכל ישראל שכמוך.
אה, שכחתי. סליחה.
"יא חתכ'ת דביל משריש!"
די,
מי ער בשעה כזאת בלילה ועוד משאיר הודעות בעין הדג?
(שאלה רטורית, אנשים).
אתה לא אמור להיות באיזה סדר?
בהא, במקצת.
גי ובוב השקט הם זוג הגאונים הכי גדולים שיצאו במאה, ועכברי קניונים זה הסרט הכי טוב שלהם, והוא הכי דומה לקלרקס, מפני שהוא כמו קלרקס, רק בצבעים.
אני מוחה!
בין כל הזוגות שהופיעו בסקר, אני הכי אוהב את ויין וגארת'.
הם היו סרט הפולחן הראשון שלי, ולנצח הם ישארו כאלה (לחלוחית בעיניים). אז למה הצבעתי לג'יי וסיילנט בוב אתם שואלים? (מה לא? אז מה), כי ויין וגארת' הם לא אהבלים!
גארת' הוא קצת חסר ביטחון (ראו מקרה שויין השאיר אותו לבד בשידור), ווין הוא בחור מצחיק ונחמד. אבל אהבלים??? איך אתם מעיזים???
אני נעלבתי בשמם, ובשם דוד לוי.
מכל הזוגות בסקר
אני מכירה רק את באטהד וביוויס, ושמעתי על אלה מעולמו של ויין ומהסרט אחי, איפה המכונית שלי?
ועוד גל חושבת שלה יש חורים בהשכלה.
יש חורים בהשכלה,
ויש חורים בהשכלה…. (^:
חוצמזה, אל תגידי שאת לא מכירה את טווידלדי וטווידלדם.
יום לא-הולדת שמח,
גל, שאת הקול שלה תרמה כמובן לג'יי וסיילנט בוב.
שאלת תם לליל הסדר
מי זה ג'יי וסיילנט בוב? הבוב היחיד שאני מכיר זה קילר בוב מטווין פיקס (המופלאה) והוא בכלל לא אהבל!
נונין (מבקר רבפעמי מדגאחר)
את קווין סמית' אתה מכיר? לא?
לך לך לספריית האוזן השלישית כנאמר: באוזן השלישית מלא סרטים ישנים ואיכותיים, לא כמו הבלוק-בסטרים למיניהם, ושאל את המוכר, ויתן המוכר לך ארבעה סרטים לאמור: קלרקס, מולרטס, דוגמה וצ'סינג-אמי.
רבי סמית היה נותן בהם סימנים:קמדו.
ויאמר רבי לקח: למה ארבעה סרטים? שכן יתן המפיץ להם את שמותיהם העבריים: מוכרים בלבד, עכברושי הקניונים, דוגמה ולרדוף אחרי איימי, ועל פי כן יהיו שמונה סרטים אלה.
ויאמר רבי דובי גל: שמונה סרטים, ובהם שני ג'יי וסיילנט בוב, ועל כן חמישים פעמים במצריים ושלוש על פני הים, וימלא פיו בקניידל ובמצה ובסלט ובחרוסת ובגפפילטע ובמרור ובכרפס וברוסטביף שניים, וירע לו, וירצה להקיא.
אמר לו רבי טרפון:
לא רק לאוזן השלישית לך, כי אם לכל ספרית וידאו אשר בכל פינת רחוב, כי הסרטים הללו נפוצים הם, והשגתם לא תקשה על החכם העומד על שלו.
שאלת תם לליל הסדר מספר 2
נונין, האם אתה קשור לנונו?
תשובת חכם לליל הסדר מספר 2
לא. אין שום קשר. אני סתם מבקר מדגאחר. והקישור היחידי שלי לדג עד כה היא טריקסי, שהביאה לי את בשורת הדג.
ובדרך אגב אני מתנצל קשות על הבורות. דווקא את קלרקס ראיתי לפני זמן רב בסינמטק, אבל משום מה לא זכרתי את השמות. והם לא אהבלים, דרך אגב (ולכן ההצבעה שלי נשארת לטווידלדם וטווידלדי.)
נונין (מבקר מדגאחר)
לא מכירה.
אבל את צארלי וחצי אני דווקא כן, נזכרתי.
מה קרה לכם?
אף אחד פה לא התייחס לביל וטד המופלאים ששימשו בסיס לכל כך הרבה צמדים מוכרים! זה קלאסיקה ושכחתם אותם. בושה וחרפה!
באמת רציתי לשאול...
מי הם, לכל הרוחות, ביל וטד הנ"ל?
ביל וטד - צמצם פעריך
ביל וטד גולמו ע"י קיאנו ריבס ואלכס ווינטר בשני סרטים:
הראשון היה Bill & Ted's Excellent Adventure, שהפציע לאקרנים בשנת 89'. הוא הציג שני מטוטמים המרוכזים ברוקנ'רול שעומדים בפני בחינת סיום בהיסטוריה, ומישהו מהעתיד מוציא אותם להרפתקה. את הסרט הזה לא ראיתי.
את סרט ההמשך, Bill & Ted's Bogus Journey, שהובא לעולם בשנת 91', דווקא כן. ואם אני לא טועה בעברית שמו תורגם ל"מסע הכזבים של ביל וטד". כאן שני הטמבלים חווים מפגש לא נעים עם תואמיהם הרובוטיים, וגם מלאך המוות קופץ לביקור.
ממה שזכור לי מדובר בקומדיה שמחה ומהנה ביותר.
ועכשיו יש לי חשק לחדש את המנוי לספריית הוידאו ולהשאיל את הסרטים הללו.
אבל זה אני…
רק נשמע מוכר???
סססססססטטטטטטטיייישן!ככה קוראים לזוג השעירים המגניבים האלו! ובתור אחת שהצביעה עבור ביל וטד בסקר, אני חייבת לסכם שהם הכי דפוקים מכולם!
מסע הכזבים
גם אני כנ"ל – ראיתי רק את הסרט השני, אף פעם לא מצאתי את הסרט הראשון. בעצם אני גם לא זוכר איך קראו בעברית לסרט הראשון. וזה די מוזר, כי דוקא הראשון הוא היחיד בינהם שהוקרן בקולנוע בארץ (למשך חמש דקות, בערך).
הממ... את זה לא ידעתי...
אתה בטוח שהסרט השני לא הוקרן בקולנוע בארץ?
מפתיע למדיי…
ואני בטוח ב-99 אחוז ששם הסרט השני בעברית אכן היה "מסע הכזבים".
אבל זה אני…
וגל: אממ… כן. זה זה. הסרט השני, זתומרת. כאילו כזה.
ביל וטד
הוקרן בטלוויזיה,ולמרבה הזוועה,היתה גם סדרה מצוירת שהוקרנה בערוץ הילדים.
הם נסעו בזמן בתא טלפון,והסצינה האהובה עלי היתה משחק השחמט עם מלאך המוות,שהם לקחו מסרט של ברגמן,נראה לי.
ביל וטד
הסרט הראשון מעולם לא הופץ בארץ (אבל ראיתי אותו באוזן השלישית בירושלים ללא תרגום, עם כיתוב שמשום מה מישהו הקליט משהו על הפרסומות).
הסרט השני הופץ בארץ והוקרן אפילו פעם בכבלים.
אבל גיבורי התרבות האלו לא עברו את מבחן הזמן, בניגוד לג'י וסילנט בוב שעדיין חיים ובועטים, ובקרוב הסרט הבא שלהם. ובו הם נלחמים באולפן הסרטים שעשה סרט ע"פ דמויות הקומיקס שלהם מבלי לשלם להם.
מעניין, כי למישהי שאתה מכיר היטב
יש את שני הסרטים בקסטת וידיאו (לה או לאחיה, תלוי מי משניהם סחב אותם אליו אחרון), ואין כל בעייה לצפות בהם.
ושכחתם את מילת הקסם: קיאנו. כשהיה צעיר. הרבה לפני שהוא הפך להיות האחד.
בחירה קלה
הפעם הבחירה היא באמת קלה מאוד.
וויין וגארת הם צמד האהבלים המוצלח ביותר והמוכשר ביותר, משום שהייחוד שלהם ש"מפעילים" אותם שני הקומיקאים המוכשרים דנה קארבי ומייק מייארס, אשר מי שלא יודע עומד לקבל 25 מיליון דולר על "אוסטין פאוורס 3", אז אני מאוד מקווה ששאר הבוחרים יעריכו אף הם את הכשרון ולא יטעו בבחירה
להיות או לא להיות
הפעם הבחירה הייתה קשה במיוחד, בסוף הלכתי על ביל וטד למען הנוסטלגיה, או שהיו אלו הכפילים הרובוטיים שלהם?
אני גאה להיות
בין ארבעת (נכון לעכשיו) אלו שהצביעו עבור לורל והארדי
אנשים מה קרה לכם? לורל והארדי הם צמד האהבלים המוצלח ביותר בהיסטוריה הקולנועית!
ועוד בשחור לבן!
ועוד בסרט אילם!
לא נעים לי להודות...
אבל אני לא מכירה אותם…
מי הם?
יום לא-הולדת שמח,
גל
האם קיימת אפשרות
שאת מכירה אותם בתור "השמן והרזה"…?
או שמא…?
אה!
אלו!
עכשיו הבנתי… לא יודעת, לא אוהבת אותם… לא משתגעת על סטייל צ'ארלי צ'פלין…
יום לא-הולדת שמח,
גל
כמובן שבחרתי בויין וגארת'. פולחן וקאלט באשר הוא חייב להם על יצירות המופת הדיבליות שיצרו. גם אם לא המציאו דבר וחצי דבר, אלא פשוט עשו זאת טוב יותר מהשאר.
אני מתפלא שאף אחד לא טרח להזכיר את "דוגמה". אחרי הכל, בין כל צרור הכוכבים והמפורסמים קווין סמית כתב את הסרט, ביים, הכניס את ג'יי לתווך העלילה ואת עצמו כגיבור המציל את העולם. יש לציין גם את סרט זה כאחד משלהם.
ולמה בין כל הזוגות המיתיים הללו, נפלאים כאדירים, ישנם את אלו החדשים מ… ברר, אני לא הולך להגיד את השם. הסרט עם האוטו, אתם יודעים.
מה כבר הם תרמו לעולם מלבד צרור שלל בדיחות פיצה(כלומר כאלו שלתסריטאי לא היה כוח לכתוב בדיחות מצחיקות, הוא היה רעב, הלך להזמין פיצה והשאיר את חיית המחמד שלו, קוף או למור, לבחירתכם, לעבוד על התסריט).
ביל וטד....
אני אעשה את זה קצר ותמציתי (אני צריך לכתוב חמש-מאות מילה על המבורגרים מקמח-מצה, שלא תדעו).
א. ג'יי וסיילנט בוב הם לא אהבלים. טוב, ג'יי כן, אבל כל סרט של קווין סמית סיילנט בוב דופק איזה מונולוג מדהים בעוצמתו, ולכן – הם פסולים מלהתחרות.
ב. עם כל הכבוד לוויין וגארת' (אקסלנט!), הם קצת פחות מצחיקים בסנ"ל (סאטרדיי נייט לייב) עצמו (אפשר לראות בלווין כמעט כל יום) – ולכן הם נופלים.
ג. מכיוון שכל השאר מסיחים (צ'רלי וחצי? לא נמאס מבדיחות זאב רווח?) התשובה הברורה היא ביל וטד כמובן. בעיקר בגלל משחק השחמט נגד מלאך המוות, שהופך בהמשך למשחק 'טוויסטר'. כמו כן, יש עכשיו סדרה שרצה ב- Romp.com שנקראת 'ביל וטד' על ביל קלינטון וטד קנדי, שהיא פשוט יותר מדי מצחיקה בשביל להיות אמיתית.
זהו. חג שמח וכשר, ותתרחקו מהמבורגרים למשך שבוע.
מי השחקן
שמגלם את דמותו המאתגרת והמופלאה (טוב,סתם נסחפתי) של הגרים ריפר,כלומר,מלאך המוות?
הקטעים איתו היו הכי מצחיקים בסרט.
וקיאנו ריבס נראה ממש אהבל בסרט הזה (יותר מהרגיל,הכוונה)
בגילום דמויות של אהבלים הוא מצטיין לטובה.
פלאי ימד''ב.
http://us.imdb.com/Title?0101452
פלאי ימד''ב.
ידעתי שהוא היה ב"סיפורים מהצד האפל"!
וגם שם,הא הא,הוא שיחק את מלאך המוות.
ג'יי וסיילנט בוב חוזרים
בעשירי לאוגוסט השנה,יצא
עם קווין סמית' וג'יסון לי,בן אפלק ומאט דיימון אולי גם ישתתפו,ועוד מהשחקנים שהיו בסרטים קודמים של סמית'.
http://www.viewaskew.com/news/nov00/2.html
-אמרתי לך עשרות פעמים,
תפסיק למכור סמים בכניסה לחנות!
-אני לא מוכר כלום!
-תגיד, יש עליך משהו?
-בוודאי, מה אתה רוצה?
זה אמור להיות קטע מהסרט?
קטע מקלרקס.
ג'יי וסיילנט בוב
יש לי הרגשה שההודעה הזאת די תבלע פה בפנים בגלל שהיא כל כך עמוק לתוך ההודעות.
בכל מקרה, ג'יי ובוב הופיעו לא רק בדוגמה, יש גם את 'קלרקס', 'מולרטס' ו'צ'ייסינג אמי' שהם כולם יותר טובים מ'דוגמה'.
הסרט הבא של קווין סמית' בעצם מרכז בתוכו המון דמויות מכל הסרטים הקודמים וסוגר את כל הסיפורים שלהם סופית. זה הסרט האחרון שיהיו בו ג'יי וסיילנט בוב והסרט האחרון של מה שנקרא ה-Viewaskewniverse שזה בעצם המתחם בו כל הסרטים מתרחשים, כשכל הדמויות קשורות אחת לשנייה והמרכז של הכל הוא בניו ג'רזי.
קווין סמית' ערך טריילר מיוחד למעריצי הטרילוגיה והרביעי (כל הסרטים שלו עד עכשיו), אפשר לצפות בטריילר ב:
http://www.moviepoopshoot.com/trailer.html
תלוי.
אני חולקת עליך בקשר ל"כולם יותר טובים מדוגמה".
אני יודעת, אני יודעת, לכל אחד יש טעם אישי, בלה בלה בלה… אבל אם לא היינו מתווכחים על טעם ועל ריח, חצי מהכיף היה הולך, לא?
בכל אופן, זה מאוד תלוי. למשל, אני מישהי שמתה על סרטי מד"ב (או עדיף פנטאזיה), כמו על כל דבר אחר שקשור בתחום. לכן, סרט מדב"פ טוב (ואני לא צריכה את שתי הידיים שלי בשביל למנות כמה מהם קיימים, לדעתי), יקבל ציון הרבה יותר גבוה מסרט רומנטי/דרמתי/whatever טוב מאוד. במילים אחרות, מדב"פ מקבל אצלי חמש-עשרה נקודות בונוס, עוד לפני שהוא התחיל (רק שכשהסרט גרוע }מה שקורה בד"כ{, החמש-עשרה נקודות האלו הן לרעתו, כי אז הוא מבזה את הז'אנר, ככה שלא כל הסרטים מרוויחים מזה). במילים אחרות: אם יראו לי שני סרטים, שניהם טובים מאוד, אחד מדב"פ ואחד לא (בתנאי שלסרט המדב"פ לא יהיו חורים בעלילה. לפחות לא חורים כ"כ גדולים שאני אוכל לאתר בקלות, בלי להתאמץ יותר מדי), המדב"פ יהיה המועדף עליי.
כל ההקדמה המיותרת (והנורא משעממת) הזו באה לומר שדווקא דוגמה היה בין הסרטים שאהבתי יותר.
יום לא-הולדת שמח,
גל, שמתפלספת יותר מדי.
אני הבהיר את דעתי כך...
הנה הדירוג שלי של הסרטים והסבר מדויק למה מבחינה קולנועית ומבחינה של ממה נהניתי יותר.
'קלרקס' – הסרט הכי טוב, לא יעזור כלום, זה סרט שהביא איתו משהו חדש, קול חדש לקולנוע העצמאי, הסרט הזה הוא אבן דרך, הוא לוקח את חוסר התקציב ומנצל אותו לטובת הסרט, הדיאלוגים מבריקים וחוסר העלילה רק מדגיש את החיים המשעממים של שני מוכרים, הסרט הזה חידש הרבה ופתח את הדלת להרבה אומנים עצמאיים שקמו מאוחר יותר.
'מולרטס' – נחשב להכי פחות טוב, שטויות. גם פה מדובר בסרט שהביא איתו משהו חדש לקולנוע, קומדית נעורים R-RATED, שנים שלא היה כזה דבר (להוציא את DAZED AND CONFUSED), סרט עם אווירה ייחודית ומדהימה.
ובסופו של דבר הוא גם לא הפסיד כלום בגלל הצלחה עצומה בוידאו ובדי וי די. מדובר ביצירה לא מוערכת.
'צ'ייסינג אמי' – סרט מצויין, פחות טוב מהקודמים אבל, הוא בסך הכל נראה כמו שילוב של שניהם, שזה טוב, אבל זה לא משתווה למקור. זה סרט שהרבה מחשיבים לטוב ביותר פשוט מהסיבה שהוא יותר אישי ומעביר כביכול מסר רציני. אבל עד כמה שהוא מצויין הוא לא מתעלה על הקודמים.
'דוגמה' – הסרט הכי בעייתי של קווין סמית', מאוד אהבתי אותו (ואפילו ראיתי אותו בפסטיבל הסרטים בניו יורק בנוכחות סמית' והשחקנים).
הבעיה של הסרט הזה היא שהוא ארוך מדי, חצי שעה פחות והוא יכול היה להיות סרט ענק. אבל קווין סמית' הגזים שם עם יותר מדי דיאלוגים ומונולוגים שלא במקום ולא כמו ב'קלרקס', פה זה לא התאים.
כל דמות בסרט משננת את המסר של הסרט שמונה פעמים במהלכו בנאום של חמש דקות, זה קטע שממצא את עצמו מהר מאוד ורק לחתוך את הקטעים האלו היה מקצר את הסרט והופך אותו לסרט גדול.
זה סרט שצפיתי בו ארבע פעמים והוא מתחיל להיות מייגע לפרקים בשלב מסויים, לעומת האחרים שרק משתפרים מצפייה לצפייה.
אני גם לא מחשיב אותו ממש לסרט מד"ב דרך אגב.
בטח שלא, זה פנטאזיה.
(בגלל זה אמרתי מדב"פ).
יום לא-הולדת שמח,
גל
גם אני אהבתי את דוגמה.
(אם כבר אמרתי את זה בת'רד הזה, אני מתנצלת, בגילי המתקדם [אחרי צבא] כבר אי אפשר לצפות ממני לזכור דברים כאלה [או לקרוא ת'רדים מחדש].)
אבל מולראטס היה די זניח לדעתי, סוג של פרקר לואיס…
ואילו Clerks הוא המאסטרפיס. למרות אהבתי לבן אפלק ואהבתי העוד יותר גדולה לפנטסיה, Clerks הרשים אותי הרבה יותר מדוגמה.
אני _א_בהיר את דעתי כך...
אני דווקא מאמין שאם אחד מהסרטים הביא חידוש, הוא היה דווקא "איימי", בגלל שהוא הסרט הראשון והיחיד שאני זוכר שהצליח להעביר מערכת יחסים שאני מאמין בה. בוא ניקח חתך של כל קומדיה רומנטית, ויש לנו זוג מאושר, ללא בעיות מהותיות, שמוותרים על אישיות שלהם למען האהבה. אנשים שטוחים שהאהבה היא חייהם ואין להם אידאלים, או עקרונות שבהם הם מאמינים. התמונה שמשתקפת מהסרטים האלה היא שהאהבה היא מעין תחליף לאישיות – כי יוצרים יישות חדשה שמוחקת כל אחד מבני הזוג, ואולי רק כרגע, אבל אני לא מצליח לחשוב על קומדיה רומנטית שהיא לא ככה. (שיט, נזכרתי – כשהארי פגש את סאלי מתקרב לזה… עדיין…)
"איימי" יצר קומדיה עם דמויות מאוהבות שלא מסתדרות – כל כך פשוט – כל כך קל – אבל כל כך לא נפוץ. זה הסרט היחיד שגרם לי לא להזדהות עם הדמויות כל כך אבל עדיין להזדהות עם המצב. מה גם, שכקומדיה הוא גאוני לפחות כמו קודמיו, והוא מכיל כמה שבירת סטראוטיפים, שזה משהו שאני אישית מאד שמח לראות.
אני לא מוריד מערכו של קלרקס שגם אותו אהבתי מאד – אהל מה היה בו בעצם? דמויות שכל חיפושיהם הוא אחר חברה זמנית או דרך להעביר את הזמן. טוב, אז כולנו מכירים כאלה, אבל אני לפחות לא יכול להזדהות איתם, או עם הלך הרוח שלהם…
אני יכול לצחוק, ואני יכול להבין, ואני מאד אוהב את השתלשלות האירועים והדרך שבה היא מוצגת בסרט, ואני אוהב את הניצול של המקום המינימלי בצורה אופטימלי – ואת כל שאר מה שנובע מסרט טוב בתקציב קטן. אבל, זה לא מספיק. לי.
את מולרטס ראיתי לפני שנים ובנפרד משאר סרטי קווין סמית' שראיתי עכשיו, אז אני לא אדבר עליו. אני מנסה להשיג אותו שוב בלי הצלחה.
ואת דוגמה – הייתי מגדיר בעייתי – כי הוא מדבר ושובר סטראוטיפים (ישששש!!) דתיים נוצרים, שאני אישית לא מכיר מספיק טוב, ולכן לא יכול להבין. אני בטוח שלכל הקתולים שבינינו (??) רב הבדיחות והעלילות משנה היו ברורות, אבל אני נאבדתי, והרגשתי לא קשור.
אגב מישהו יודע אם בן אפלק יופיע בתפקידו ב"איימי" או בתפקידו מ"דוגמה"?
דוגמה
רוב הבדיחות הדתיות בסרט נלקחות מהבסיס במשותף של שלושת הדתות: התנ"ך, וליתר דיוק: הברית הראשונה (עגל הזהב הוא דוגמא נהדרת). מצד שני, יש כמה דברים כתוליים, אבל ממש לא יותר מדי.
איזה חלק לא הבנת בדיוק?
יום לא-הולדת שמח,
גל
דוגמה
זה לא שלא הבנתי, כי בסוף העלילה היא די חד ממדית, אני פשוט לא הבנתי את הבדיחות הפנימיות והחבויות שאני בטוח שהיו ופספסתי. וזה – חבל.
אפלק יופיע בתפקידו מ''איימי''
וגם בתור בן אפלק.
באשר לקלרקס, אם אתה מחפש מהות, אז המהות של הסרט היא על חוויית העמידה מאחורי דוכן מכירה והתעסקות עם לקוחות כשאתה אדם צעיר שהלקוחות לא ממש מעניינים אותו באמת. וזאת חווייה שהרבה אנשים יכולים להזדהות איתה.
זאת, אגב, חוויה שסמית' מכיר היטב, מאחר שהוא עבד גם ב-quicky-mart וגם בספריית הוידאו שבסרט.
התלבלבת...
קוויק-אי-מארט זה מסימפונז…
שם החנות שבה הסרט צולם הוא "קוויק סטופ" אם אני לא טועה, והוא עבד שם גם במהלך הצילומים…
בקשר למהות: מהות כזאת – ספציפית ואמיתית ככל שהיא תהיה, לא יכולה להיות רלוונטית לאף אחד שהוא לא במצב הזה, או אחד ששונא אנשים בכלל…
זה סתם מבט מהצד על אחרים והצרות שלהם…
זו לא מהות הסרט...
קודם כל הסרט חידש יותר מבחינה סגנונית. לא נראו דברים כאלו בקולנוע באותו הזמן והוא פתח דלת להרבה יוצרים עצמאיים חדשים.
המהות של הסרט היא לא סגורה במסגרת כל כך קטנה, הסרט מדבר על דור של אנשים שמחפשים את עצמם אבל בעצם לא מחפשים, הבנת?
דנטה היקס שונא את העבודה שלו אבל הוא ישאר תקוע בה, הוא נמצא במערכת יחסים טובה אבל מתעקש להרוס אותה. זה סרט על בני אדם.
וכן, מבחינה אישית זה יותר סרט על ההוויה בקוויק סטופ, ואני חושב שכל אחד יכול להזדהות עם מה שקורה שם.
הסיבה שאיימי לא מחדש היא בגלל שכל מה שאיימי עשה 'קלרקס' עשה קודם.
בגלל זה כתבתי ש'איימי' הוא שילוב בין 'קלרקס' ל'מולרטס', זה אחלה סרט, אבל זה כבר סרט של "קווין סמית"' אם אתה מבין למה אני מתכוון, הוא לא חידש ברמה קולנועית או סיפורית.
ודרך אגב, חוסר הנרטיב העלילתי שב'קלרקס' וגם ב'מולרטס' יוצר כבר מן סגנון של שוטטות שהיה מאוד ייחודי לסרטים האלו.
'דוגמה' לא בעייתי בגלל הקריצות הדתיות, ודרך אגב, הוא גם לא כל כך מהפכני, בסופו של דבר הסרט הזה יוצא בעד האמונה לחלוטין, פשוט לא בעד איך שהכנסיה מוציאה לפועל את האמונה הזאת. הוא פשוט מדבר על נושאים רגישים אז עשו מסביב לסרט בלאגן, אבל מי שהתלונן בכלל לא ראה את הסרט.
הבעיה של 'דוגמה' היא האורך, המונולוגים והעובדה שהתסריט היה יותר טוב מהסרט.
אבל אני עדיין אוהב אותו.
אויש, אני מסכימה שאפשר לנתח
את קלרקס, יש בו הרבה. אבל זה יוצא די מגוחך בהתחשב ברוח של הסרט, לא?
כמו לנתח את "משתגעים על מרי" (להבדיל).
אהה... לא...
בין 'קלרקס' לבין 'משתגעים על מרי' יש ים של הבדלים.
סרט אחד הוא סרט ריאליסטי וחדשני שמדבר על נושאים אמיתיים בהומור קל ולא פארודי מתגכך.
סרט שני הוא קומדיה מטורפת שתלושה לחלוטין מהמציאות.
אז לא.
תודה על ההסבר המלומד, באמת.
ההבדלים בין קלרקס ל"משתגעים על מרי" לא נעלמו מעיניי, ולא התכוונתי לומר שהם דומים, אלא רק שאת שניהם נראה לי מוזר לנתח.
או במלים אחרות: מקלרקס נושבת כזו רוח של ציניות, שאם אני אתחיל לנתח את הסרט, אני אשמע בתוך ראשי את הדמויות מהסרט יושבות ויורדות עלי.
מאותה סיבה אני גם מתקשה לנתח את ההקשרים החברתיים בסיינפלד.
אבל, כמו שאומר אבירם, זו אני…
אוף, כל הקוויקים האלה...
ואני לא מסכים שדאנטה שונא אנשים. הוא פשוט עובד בחנות שעובר עליו יום רע. והוא בכלל לא היה צריך להיות שם.
ואני ממש לא מסכים שזה סרט שהוא מבט מהצד על אחרים. נהפוך הוא. זה סרט שבו (כמו בכל שלושת סרטי הטרילוגיה) סמית' חושף חלק מהותי מההווי שלו ושל חבריו, ובאופן כולל יותר, קלרקס מבטא תחושות של דור שלם של אמריקאים אינטליגנטים שיצאו לעולם הגדול וגילו שלא מחכה להם בו כלום. ושאוהבים את מלחמת הכוכבים, כמובן…
למעשה, יאמר שניצקליין,
בן אפלק יביע בסרט זה עוד חלק מדמותו הקולנועית המצטברת, המשרטטת את דיוקנו של הגבר האמריקאי במאה העשרים ואחת, שהוא בו-בזמן חזק וחלש, כנוע ומרדן, ועם זאת ממשיך לנוע על הקו הדק שבין פוסטמודרניזם לריאקציונריות.
איך אני בשבילכם?
ברורה מדי.
לא יאומן!
אני לא היחידה שמגיבה בשעות חשוכות אלו ובאיחור אופנתי- מדי על הביקורת. הללויה.
אז מה עכשיו, חתונה?
רק אם רצפת האולם בעלת אישורים !
סתם. חתונה זה איכסה.
הנה עוד דוגמה לאיך אני מגיבה באיחור אופנתי מדי…..
חתונה זה איכסה!
ויפה שעה אחת קודם!
ולידיעה שהגיעה זה עתה
לא להאמין!
ובכן, שמו של סרט ביל וטד הראשון בעברית הוא: "המסע המופלא של ביל וטד". איך אני יודע? כי עילעלתי כהרגלי בלוח השידורים של "יס" ברייטינג (כדי לקנא באלה שמחוברים), ופתאום אני מגלה לתדהמתי שהסרט משנת 89' ישודר בערוץ יס 1 בשבת הקרובה בשעה 15:05.
מנויי הלווין – הכינו את הוידאו!
יש לי חבר שמחובר.
מה אתם אומרים, לבקש ממנו להקליט לי?
אני בהתלבטות קשה.
אבל זה אני…
כמובן שביוויס ובטהד
ושוב חברי המגעילים הוכחתם שאין לכם ולו טיפת ידע בסרטים ואני נאלץ לצחוק על כל מי שלא בחר בביווס ובטהד הזוג הכי מוזר,גס,לא אינטלגנטי,טיפש,
מ-צ-ח-י-ק כמובן!
הזוג הזה שימש השראה להרבה סרטים וסידרות שרצו לעשות צמד טיפשים אבל יצא להם כמובן ליצנים מפגרים!
כמובן שהאין כמהום ואפשר להשוות אותם לסאות פארק הרי העם דורש גסויות ולא משנה מאיזה סוג אז כששני חברים מתחילים לעשות בעיות ולהרוס כל דבר אני יודע שזה הופך לסיפור הצלחה!
כמובן שאתם הישראלים הטיפשים שאני ממש לא גאה להיות ביניכם למרות שממש אין לי בררה! לא מבינים את זה ונותנים תמיד את כבוד לדברים לא קשורים כמו ההחלטה שהסרט הדפוק ביותר אם מותר לי לציין "נמר,דרקון" זכה אצלכם להצלחה אז לא ממש ציפיתי שתתנו כבוד לזוג מופלא שכזה!
עזה מופצצת ברגע זה אז אני רק לוקח את הפופקרן שלי והולך לצפות בסרט אקשן מדהים מטעם ישראל על חיסול הערבים.
ביי!
אלעד הנחמד
הייתי מוכן להישבע שברוטר.נט יש מספיק פורומים בשביל אנשים כמוך, או שמא באתר של "מעריב לנוער"?
בשם אלוקי צבאות וכל האנשים
שקוראים להם אלעד בכלל, ושמבקרים באתר הזה בפרט, אני מבקש למחוק את ההודעות של הזה מלמעלה שמתחנן לתשומת לב.
צורם לי!
תודה,
מישהו אחר עם אותו השם.
מי חבר שלך?
בכלל ראית סרט מהאחרים?
או שפשוט לא הבנת?
איזה מתח
שיוויון בין ווין וגארת' לביל וטד!
אני אישית הצבעתי לווין וגארת',כי הם הכי מוכרים והכי "משפיעים",והרבה יותר חביבים מביווס ובאטהד.
סיילנט בוב
זה ההוא עם הליצן מסימפסונס?
או שלא?
אל תציעו לי נובלה———
——– אני בבומבמלה!!!
לא, זה סיידשואו בוב.
יחי ההבדל!
אל תציעו לי נובלה וכו'.
את בטח נורא גאה בעצמך על שורות הסיום האלה…
קתרזיס ובומבמלה
יום אחד אני נוסע לי לטיול יומי בשמורת ניצנים, אתם יודעים: חוף ים יפה, פריחה מדהימה ושאר הדברים הנחמדים שיש שם.
נקל להבין את הפתעתי שבמקום דרך שוממה ראיתי עשרות אלפי פליטי הודו מהלכים להם יחפים ומאושרים על הכביש. לאחר שרכבי פילס בצורה זו או אחרת את דרכו בין מיליוני הפליטים, נתקלתי במחסום דרכים ושומר גברתן שבתשובה לשאלתי טען שבניצנים יש את פסטיבל בומבלבמבלבלב המוקדש ולאהבה, טבע, אור ומיסטיקה, אה, והכניסה עולה 170 שקל, לאדם.
התוצאה היתה מסע מטורף בין הדיונות בניסיון נואש לעקוף את הפסטיבל, יחד עם עוד אילו רכבי שטח אחרים אשר בתמימותם נקלעו לפיגוע ההמוני הלא הוא בומבלבלבלב), שקיעה בחול, כמעט התהפכות אחת, טינופת איומה באוטו, טעויות בניווט וסיום המסע בחוף הים של אשדוד (עד עכשיו אני לא יודע איך הגעתי לשם).
מה המסקנה?
אהבה, אור ומיסטיקה עולים ביוקר.
האהבה והאושר שלך הם לפעמים הצרה של האחר.
ישראל זה לא הודו.
מהו מוסר ההשכל?
בפעם הבאה אעזר ב'בולדוג' האימתני אשר מותקן על הפגוש ואדחוף באלימות את השומר יחד עם המחסום וכל הבומבללהלב, אף אחד לא יפריע לי להגיע לשקט הנפשי שלי! גם אם אצטרך לשפוך נהרות של דם תוך כדי!!!
סתם קתרזיס.
קתרזיס ובומבמלה
אחי, איפה אתה מסתובב?
פסטיבל הבומבמלה, מעבר לעובדה שפורסם בכל חור בארץ ומתקיים כבר כמה שנים טובות, הוא אחד הדברים הש-ווי-ם ביותר לעשות ולחוות וכולי שהיו בארצנו בכלל. כשהופעה חדפעמית של זמר חצי-מפורסם יכולה לעלות לך 80 שקל ויותר, מדהים לראות שב- 100 ש"ח לאדם (במכירה מוקדמת + הנחת סטודנט) אפשר לבלות ארבעה ימים ולקבל עשרות הופעות (כולל אביתר בנאי והדג נחש), מדיטציות, סדנאות, ג'ם סשנים, די. ג'ייז מכל העולם, דוגמניות ודוגמני עירום לציור ומה לא. אז לפני שאתה משמיץ, אחי, ברר את העובדות. וזה לא קשור לאהבלים בכלל.
נונין (שמצא בבומבלה את אחיו הרוחני האובד)
אה, באמת,איך היה בבומבמלה?
זאת טריקסי שעברה גלגול וכעת נקראת אילי
(-;
הטירונות שלי הייתה בניצנים...
כן, עם המ"מ המתפשטת!
הצדק עמך
אז מי זה בעצם סיילנט בוב?
וסליחה על הבורות
על בורות קל לסלוח.
על זה שאת לא טורחת לקרוא את ההודעות הקודמות לפני שאת שואלת שאלות – קצת פחות.
תעוד של רגע הסטורי
לפני שהוא יחלוף: כרגע לכל אחד מהצמדים ג'יי ובוב, וויין וגארת' וביל וטד יש בדיוק 30 קולות. בלי ספק המאבק הכי צמוד שהיה לנו עד היום.
ואפילו עכשיו
בין 34 ל37 קולות לכל אחד מהארבעה… ללא ספק הסקר הכי צמוד שהדג המציא אי פעם!
אני שמחה ביותר!
אני שמחה לגלות שלא רק אני הצבעתי בעד ביל וטד. יחי מסע הכזבים!
אז כן קוראים לזה ''מסע הכזבים''?
כן
נו, מישהו פה עומד להגיע להכרעה?
ברגע זה, ישנם ארבעה מועמדים מובילים כשההפרש הכי גדול ביניהם הוא 5 קולות (בין ביוויס ובאטהד לווין וגראת')
והקטן ביותר של קול אחד (ג'יי וסיילנט בוב מול ווין וגראת')
לא נראה לי שעומד להיות שינוי רציני בקרוב, וההפרש הוא קטן מכדי לבשר על נצחון אמיתי (נו באמת, אני רק צריך לבקש מבן דוד שלי להצביע מהמחשב שלו וכבר יש מהפך)…
הסקר ייסגר ביום שישי
בין אם יהיו תוצאות מובהקות או לא. וכמו שאמרת, כרגע באמת הכל עדיין פתוח. זה הזמן לקרוא לכל הבני-דודים, חברים ושכנים להצביע לזוג החביב עליכם, גורל האומה מונח כאן על הכף! (טוב, אז לא)
אגב
לגבי סרטם החדש של ג'י וסילנט בוב.
אני שמח להודיעכם שהצילומים נגמרו בשלישי לאפריל. ולמרות עוד יום צילומים לא מתוכנן, עדיין התקציב יצא כ- 850,000 דולר מתחת לתקציב (וואו, כל הכבוד).
עכשיו הסרט נכנס לאיזה שלושה חודשי עריכה. אבל הוא יצא ע"פ ההודעות רק באוקטובר.
אבל לעומת זאת הסרט המצויר שסמית ערך מהסידרה המצוירת, יצא בDVD.
ואת זה אני מקווה שיהיה אפשר להשיג בארץ.
צארלי וחצי קיבל יותר מלורל והארדי?
לאן הגענו?
טועה, אבל לא מה שחשבת
ממתי בדוק אלווד וג'ייק נחשבים כטמבלים? מה בדיוק בהתנהדות שלהם אתה מגדיר כטמבליות, ברמה של ווין וגארת או ג'יי וסיילנט בוב?
ועכשיו בגללך הסקר לא עם מספר עגול של 100 תגובות!
דרך אגב, כתוב ב"אנשים" של השבוע על "ג'יי ובוב השקט מכים שנית"- מעניין אם הסרט הזה יגיע לארץ…
בפעמים הקודמות
שסיפרו לנו על זה, היו גם סימני פיסוק (.,:;"'-) במשפט, ככה שהיה קל יותר להבין אותו.
ולמי שלא מצא את הטריילר
הלינק שוב:
http://www.moviepoopshoot.com/trailer.html
שיטוט אקראי בימד''ב חשף אמת אפלה:
עומדים להתחיל לצלם בחודשים הקרובים את סרט ההמשך ל"Dumb and Dumber", שייקרא באופן מקורי ביותר בשם "Dumb and Dumberer".
גם תאריך יציאה כבר נקבע לו – 17.06.2003 (אלא אם יהיו שינויים)
לפרטים:
http://us.imdb.com/Title?0329028
מה שהוא לא חשף, כנראה
זה שהסרט ייצא לוידאו בלבד (כלומר, צופה הקולנוע הממוצע לא ישמע עליו לעולם), ואין כל קשר בין במאי ושחקני הסרט הראשון לסרט ההמשך.
זאת אומרת
היה צריך לקרוא לו Dumb, dumberer and irrelevant.
ובאמת, כשראיתי את העמוד של סרט ההמשך בלי שום מידע על ג'ים קארי התחלתי לחשוד.
אני מבין שהסרט נקרא
על שם התסריטאי והמפיק שהחליטו שהשם דאם אנד דאמרר יהיה קליט.
טוב, ראינו היום שוב
את "מסעם הבוגוסי של ביל וטד" (אחרי הויכוח הארוך שהיה לגבי "איך צריך לתרגם את השם הזה", אני מסרבת להסתבך…), וזה אחרי שראינו את ההרפתקה הנפלאה של ביל וטד פעם קודמת.
איך, איך אין עדיין ביקורת על הסרטים האלה? ואיך, איך לא עלה על דעתו של איש (כולל על דעתי המחוררת) להציע את הסרטים האלה ל"אייקון: מסעות"??? (כן, אני מכה על חטא. זה היה ממש טיפשי. מתנצלת.)
זה כל כך דבילי, וכל כך מענג, וכל כך משעשע, וכל כך נחמד, ולמרות שהסכמנו שאנחנו מן הסתם היינו מצטרפים אל הרעים (כי מי בשם אלוהים רוצה עולם שנשלט על ידי דוקטרינה שמבוססת על שני הטמבלים האלה), עדיין היה מגניב.
בהמון נקודות לאורך הסרט קלטנו פתאום את קיאנו, ואמרנו "מה, זה באמת…? לא יכול להיות". למרות שיש נקודה שבה צמד הרובוטים חובשים את משקפי השמש שלהם בטקסיות, ואמרנו, אוקיי, עוד לא היו אז משקפי מטריקס, כי זה לא היה באופנה, אבל אילו היו…
ג'יי ובוב השקט- מלכים
ג'יי ובוב בכל הסרטים שלהם יש חשיבה מאחורי כל סצינה הם הם אלו שצריך להצביע להם. הם סרוטים אחושרמוטה אבל יש להם שכל והומור והם פשוט גדולים